... אדם להקשיב לך. כיצד להשתמש בטכניקה הזאת מול לקוחות? כשהלקוח אומר למה זה כל כך
יקר? , לפני שאתה מתחיל להסביר את המחיר, כדאי לחזור על דבריו: אתה חושב
שהמחיר גבוה מדי, נכון? החזרה על טענותיו מאפשרת לו להרגיש ... לה להקשיב לעמדתך במקום להרגיש שלא התייחסת לרצון שלה. כיצד דוגמת הלקוח שטוען
שהמחיר יקר קשורה לאותה טכניקה? אם לקוח אומר לך: למה זה כל כך
יקר? אתה יכול לענות מיד בהסבר או בהצדקה למחיר, אבל ... בראשו חשש שאולי לא הבנת את טענתו. במקום זאת, אפשר קודם לשקף: אוקיי, אתה מרגיש
שהמחיר גבוה מדי. אתה בעצם טוען שזה אולי לא מצדיק את ההשקעה, ...