אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מותג ✔איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי.

כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי.

אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב.

ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי.

ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, לשיווק עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב.

כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש.

במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי...
שחצנות צרכנות נכונה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים שיטות שיווק מוצרי יוקרה התנשאות לקוח אומר שהמוצר יקר צרכנים מינימליסטים מוצרים יקרים איך להסביר איך לקנות אותו המוצר הכי יקר שיש איך לבנות מותג איך לבנות מותג יוקרה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק מוצר איך לשווק מוצרי יוקרה איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים בזבזנות בזבזנות כספית בזבזנות כספית ומותגי יוקרה בזבזנות צרכנית האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי זול עולה ביוקר חכם חכמה חסכנות יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לבנות מותג לבנות מותג יוקרה להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למתג לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק את המוצר לשווק מוצר לשווק מוצרי יוקרה לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מה שזול עולה ביוקר מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרי יוקרה לחסכנים מוצרי יוקרה לקמצנים מוצרים יקרים מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מינימליזם מינימליזם צרכני מינימליסטיות מינימליסטים מיתוג מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נובורישיות פלצנות פרמיית מחיר צריכת מוצרי יוקרה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות מינימליסטית צרכנות נבונה צרכנות נכונה צרכנים מינימליסטים קמצן קמצנות קשה למכור מוצר יקר רכישה חכמה רכישת מותגים שיווק שיווק המוצר שיווק מוצרי יוקרה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למותגי יוקרה שיטות שיווק שיטות שיווק מוצרי יוקרה שיטת מכירה שיטת מכירות
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג? והפעם אסביר את העניין של מיתוג ובניית מותג. ויש בזה המון היבטים, אבל הפעם אדבר על עוד אחת מהטעויות של מנהלי שיווק ושל עסקים שעושים בניית מותג מחדש ומיתוג מחדש. והטעות המחשבתית הולכת כך: ברמת העיקרון נכון לומר, שיש לקוחות שאוהבים מותגים ויש לקוחות שלא אוהבים מותגים. ויהיה גם נכון לומר, שגם אלו שלא אוהבים או כן אוהבים מותגים, גם אצלם זה תלוי בסוג המיתוג של העסק שאותו הם אוהבים או לא. לדוגמה, יכולים להיות לקוחות שאוהבים מותגי יוקרה שלא ירצו לרכוש בעסק שיש לו מיתוג, של עסק זול ועממי. או לדוגמה אנשים שלא אוהבים מותגים, ולכן הם ירכשו בעסק שמיתג את עצמו, כמישהו שהוא עממי ולא מותג. במילים אחרות, במובן מסוים, לכל עסק יש סוג של מיתוג כלשהו וגם אלו שלא אוהבים מותגים, גם הם כן אוהבים עסקים שמיתגו את עצמם, כעסקים שאינם מותגים. ובהקשר הזה אפשרי להעמיק גם בהקשר של לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים ועוד. בכל מקרה ניתן לומר, שמיתוג זה חשוב. ... זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי. בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון. עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח יותר כסף ורוצה למכור מוצרים במחיר יותר ... המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים. ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר ... עושה יותר כסף, ממישהו שמוכר הרבה יותר מוצרים במחיר הרבה יותר זול. ולכן ברמת העיקרון, לא בהכרח שכדאי לבנות מותג יוקרה, במידה ורוצים להרוויח כסף, אבל זה כמובן עוד עניין בפני עצמו. בכל מקרה, נניח שיש לנו עסק, שלא ... המוצרים במחיר שהוא רוצה. אז במקרה כזה עלולה להיות הטעות המחשבתית הבאה, שהולכת כך: מאחר שבאופן כללי כדאי לבנות מותג, ומאחר שבאופן כללי יהיה נכון לומר, שמוצר ממותג נמכר ביותר כסף ממוצר שאינו ממותג (תלוי סוג המיתוג), ומאחר שאותו עסק היה רוצה למכור את המוצרים הרבה יותר ממחיר השוק, בדיוק כמו אותם מותגים שמוכרים מוצרים הרבה מעבר למחיר השוק, מכאן לכאורה ניתן להסיק, שהדרך להגיע לכך שאותו עסק יוכל למכור מוצרים מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי. כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא באמת נכון. ואני אסביר. 1 - אני מזכיר את העניין שמותגים אולי מוכרים ביותר יקר, אבל לא תמיד הם יותר רווחיים. ויש המון מותגים שמפסיקים לייצר מוצרים ממותגים ועוברים לייצר מוצרים פחות ממותגים / או מותגים יותר זולים, כדי להתפרנס. 2 - צריך לדעת שיש עלות של בניית מותג, ויש גם עלות של שמירה על המותג. ולפעמים העלות לבנות את המותג והעלות לשמור על המותג, היא לא שווה את התועלת שיש בבניית המותג. כי יש עלויות מיתוג וגם עלויות שמירה ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך ... יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר ... בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו ... טוב בעולם, טוב מכדי להיות אמיתי אבל הוא בהחלט אמיתי וכולי. מה הדרכים האלו? אלו יכולות להיות דרכים של מיתוג כאלו ואחרות, פרסומות, שלטי חוצות, חשיפה וכולי ולא ניכנס לכאן כרגע. אבל יש עוד דרך איך לגרום ללקוח להבין ... שהוא רוצה את היתרונות של המוצר שלך. כי בן אדם, שונא את עצמו על זה שהוא רוכש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה. כי בתוך תוכו של האדם, הוא יודע שהוא רק מאמין בכך שהמוצר הזה הכי טוב. ויש מלחמה שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית נכונה ואנשים שלא מחפשים ... הלקוח שלך, ולגרום לו להאמין שהמוצר שלך יותר טוב ממה שהוא באמת, אז עליך לעשות זאת באמצעות אמונה. דהיינו, מיתוג של אמונה. 2 - עליך לשקול להפסיק לייצר יתרונות שלא באמת מגדילים את יכולת המכירה שלך. במידה וישנם כאלו. ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם ... השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך השיווקי. וכאשר אנחנו ... שכן מספקים ערך ללקוח. ואני אסביר. אנחנו רוצים לגרום ללקוח לרצות לרכוש מאיתנו. לשם כך נרצה לגרום ללקוח להרגיש שהמותג שלנו הוא הכי טוב, הכי מוצלח, הכי כדאי, הכי מושלם עבורו בהתאם לצרכים של הלקוח. והשאלה היא, איך החומר השיווקי יגרום ללקוח להאמין במוצר שלנו ולרצות לרכוש את המוצר שלנו. ויש 2 שיטות לדבר הזה. שיטה אחת של מיתוג ושל בניית מותג, תהיה הכנת חומרי שיווק שמהדהדים שוב ושוב ללקוח מסר על המותג. לדוגמה, נניח שאתה מוכר רכבים ואתה רוצה שהלקוחות שלך יבינו שהרכב שלך הוא חוויית השלמות בהתגלמותה, אז תעשה הרבה ... בהתגלמותה ככה נראית השלמות כשהיא מתגלה וכיוב. או במילים אחרות, תחשוב על מה המסר והערך שהיית רוצה שאנשים יחברו למותג שלך, תהפוך את זה לאיזה סלוגן או מסר קצר וסביב המסר הזה תבנה כל מיני קמפיינים ותכנים שיווקיים כאלו ... היכן נמצאים הלקוחות שלך, שאולי ירכשו ממך את המוצר, תנסה להבין איך הכי נכון להעביר להם את המסר, כמה המותג שלך טוב ומוצלח עבורם. ועכשיו תהדהד להם אותו שוב ושוב בדרכים כאלו ואחרות ובקמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. והתהליך הזה, בעיקרון שלו, בנוי מהשלבים הבאים: הגדרת הערך שאנחנו רוצים לחבר במוח של הלקוח, אל המותג. יצירת חומרים שיווקיים כאלו ואחרים לתוך קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. ועכשיו הדהוד של המסרים האלו שוב ושוב ללקוחות. מה היתרון של שיטת העבודה הזאת? תשובה: שהיא די פשוטה לביצוע. מגדירים מסר, עושים קמפיין, רוכשים שטח פרסום ומתחילים למתג את העסק. מה החיסרון של שיטת המיתוג הזאת? תשובה: לשיטה הזאת יש מספר חסרונות. שהעלות של שיטת המיתוג הזאת לאורך זמן, הוא מאוד מאוד גבוה לאורך זמן. ולמה? כי כל הזמן צריכים לרכוש שטחי פרסום לפרסם את ... ייחשף אליהם למגוון שלהם וכולי, אז ממילא הוא ירגיש כלפי המוצר שלך, את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש כלפי המותג שלך. או אם לדוגמה יש לך נגריה, ואתה חושב שאתה יותר טוב מהמתחרים שלך, ברמת הדיוק שאתה מדייק את ...
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת ... מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב? דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה יותר עממי, ביחס לפרארי. זאת אומרת, שאם השאלה היא, איזה מותג הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי, הרי שהתשובה תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה. דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי. אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד כמה המותג נתפש כיוקרתי? או שאולי יש מדדים אחרים לבדוק את איכות השיווק? והתשובה לכך היא, שכאשר באים למדוד תהליכי שיווק, ... כך שהחברה לא רווחיות. ולכן, כאשר אנחנו בוחנים את איכות השיווק, הרי שהמדד לא צריך להיות לדוגמה לפי איזה מותג נתפש כיותר חזק, אלא בעיקר לפי איזה תהליך שיווקי הכניס יותר כסף לחברה. כי יתכן שחברה לא תהיה רווחית ... קשורים בהכרח לאיכות מנהל השיווק. לדוגמה, שיווק יכול לא להצליח במקרה של בעיית תקציב שיווקי, או במקרה של בניית מותג מחדש, או במקרה של בעיה בשוק, או במקרה של בעיה בתמחור או מכל מיני סיבות אחרות. ולעומת זאת, תהליך ...
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
... בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי? מהו בידול עסקי ... האם הבידול תורם לעסק או מגביל אותו, ולזכור שהוא לא הפתרון האוטומטי לכל בעיה עסקית. ייעוץ עסקי אסטרטגיות שיווק מיתוג ובידול עסקי איך להתמודד עם מתחרים? מה רע בבידול עסקי? איך להגדיל מכירות? יצירת ייחוד עסקי מה זה בידול עסקי ולמה זה חשוב לעסק שלך? בידול עסקי הוא היכולת למתג את עצמך באופן שמפריד אותך מעסקים אחרים באותו תחום. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, תוכל לבדל את עצמך כחשמלאי לדירות ... בידול מיותר. בידול לא תמיד הוא הפתרון האידיאלי, וחשוב להגדיר את העסק שלך בצורה נכונה. ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי מיתוג ובידול עסקי אסטרטגיות שיווק שיווק ומיתוג אישי יעוץ עסקי, אימון עסקי, מנטור עסקי, הדרכת עסקית, יעוץ שיווקי, בידול עסקי מול המתחרים, מה רע בבידול עסקי? ... אסטרטגיה שיווקית, יצירת ייחוד עסקי, איך לא לפחד ממתחרים? איך להתמודד עם מתחרים? הצלחה בשוק תחרותי, בידול שיווק, בידול ומיתוג, בידול וייחוד עסקי, Differentiation, איך לנצח את המתחרים? בידול ורווחיות העסק, שמירה על רווחיות העסק, איך להגדיל מכירות? איך ...
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה האישית. בידול עסקי וחשיפה אישית, מה זה בידול עסקי? האם באמת צריך בידול עסקי? איזה בידול עסקי צריך? איך לעשות בידול עסקי? טעויות עושים בבידול עסקי, עסקים עושים עם אנשים
בידול עסקי באמצעות הסיפור האישי שלך, לבדל את עצמך מהמתחרים שלך עם הסיפור האישי שלך, בניית מיתוג עצמי ברשתות החברתיות, חשיפה אישית כדרך להשגת בידול עסקי, בניית מותג מצליח באמצעות בידול עסקי באמצעות חשיפת החיים האישיים שלך ובניית הסיפור האישי שלך כדי לגרום ללקוחות להתחבר אליך ברמה ... יביא לך את התוצאה הכי טובה. כמו שנאמר, תעבוד חכם ואל תעבוד קשה. ובאותו הקשר, תחשוב על המוצרים ועל המותגים הכי יוקרתיים שיש, שהיית רוצה להיות כמוהם, כמה מהם אתה מכיר את הסיפור האישי של הבעלים של החברה? וכמה מהם אנשים אוהבים את המותג, מהמון סיבות, שלא קשורות לסיפור של הבעלים או המייסד של החברה?! כשאתה הולך לסופר לרכוש מוצר, האם אתה עושה ...
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
NLP, נלפ, מה זה NLP? בעד NLP, נגד NLP, נלפ טוב, נלפ רע, בעד ונגד טיפול NLP, טיפול פסיכולוגי, טיפול CBT, לימודי NLP, מהו NLP? הסוד, קורס NLP master, ללמוד NLP, נלפ מאסטר, ביקורת NLP, nlp חוות דעת, nlp טכניקה, חלק 1
... ודברים שונים לחלוטין בין מטפלים שונים, אף שכולם משתמשים באותו שם, NLP. האם NLP חידשה משהו או שהיא רק מותג שיווקי? נקודה נוספת שאליעד מדגיש היא שה - NLP איננה שיטה שמחדשת דברים חדשים. הוא מסביר שה - NLP היא כמו שם מותג, תחתיו לקחו טכניקות ורעיונות רבים שקיימים בשיטות אחרות וערבבו אותם יחד, ללא חידוש ספציפי ומובהק. אליעד נותן דוגמאות קונקרטיות: ... לא מגדיר תהליך ברור ומדויק שאפשר להעריך. לדבריו, הבעיה שלו עם NLP היא בעיקר בגלל שהמונח הפך להיות שם מותג כללי שמאגד בתוכו כמעט כל טכניקה אפשרית. מה ניתן לקחת מהדיון על NLP? אי אפשר להסיק ששיטה עוזרת לכולם ... יכולות להועיל. מדוע שאליעד טוען ש - NLP אינה שיטה אחת מוגדרת? אליעד מפרט שהמושג NLP דומה למעין שם מותג שמאגד טכניקות ורעיונות ממקורות שונים, ללא חידוש מוגדר או קו אחיד שמבדיל אותו לגמרי. לעומת שיטות כמו מדיטציה מסוימת ... ב - NLP NLP באמת זאת מילה שיווקית יש מלא שיטות בעולם לקחו מתוכם כל מיני רעיונות אמרו איך נמתג את זה מה נגיד למישהו נגיד לו אספנו רעיונות לא בוא נקרא לזה שיטת NLP. NLP באמת זה מילה ... גם כן לא ברור מה זה NLP כאילו מה זה NLP זה מילה עוד פעם זאת מילה שיווקית רצו למתג זה כמו שעכשיו את תיקחי שמעת מלא שיטות מלא קורסים תגידי אוקי אני חושבת שאני יודעת לחיות טוב ואז ... כאילו הוא יגיד הנה אני עכשיו יש לו איזה שיטה והוא אומר כן דוחפים את זה כאילו יש כבר מותג שנקרא NLP ואז מישהו קרא איזה משהו באיזה ספר והוא אומר נכון שזה איכשהו קשור ל - NLP זה חלק מה - NLP ואז הוא ממתג את השיטה ואז השיטה הופכת להיות הרבה יותר מעניינת. עכשיו בוא נקרא טיפה מהוויקיפדיה NLP היא שיטה המציעה מגוון ... איזה מכנה משותף אחיד שיודעים כל מי שהולך לטיפול CBT יפעל במשהו שהוא x אבל עוד פעם NLP זה מותג זה שם של מותג זאת לא טכנולוגיה כאילו. ש: זה לא בסיס משותף הבנתי לא נכון מה שאמרת עכשיו. אליעד: בואי אני אתן ... NLP מה זה בסוף מה זה אומר. ש: אז למה אתה משתמש בזה אם זה כלום? אליעד: כי זה מותג זה מישהו שנתן שם כזה יש שם כזה בני אדם משתמשים בו. ש: אז מה הבעיה לא הבנתי. אליעד: ... NLP לי לא ברור מה זה שיטת NLP כאילו אני לא חושב ש - NLP זאת שיטה NLP זה מותג שממתג שיטות כלשהן אין לי שום בעיה תגיד השיטה שלו השיטה של משה שמלמד NLP זה בסדר מה שמשה מלמד ... הבנתי בסוף מה שיטת ה - NLP הזאת מה זאת. מה שכן למדתי זה שלקחו מגוון של שיטות ושמו מותג אמרו איך נמכור אנחנו צריכים הרי למכור מה אני אגיד אני אגיד אני מלמד בודהיזם וזה וזה מה אני ...
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות ... עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, ... ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל. כיצד מוניטין שלילי יכול ... תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית. איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך לשפר תדמית עסקית? איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות? מה זה מיתוג אישי? איך לשכנע לקוחות? ניהול מוניטין באינטרנט איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו ... להאמין. מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות. ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות ... מוניטין באינטרנט איך לשפר תדמית עסקית שיווק ומכירות אסטרטגיות להתמודדות עם ביקורות שליליות איך לבנות אמון עם לקוחות איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך ... של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם ... בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות ... בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת ... של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון ...
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... ההמלצות או התלונות? אליעד נותן דוגמה מובהקת הממחישה מדוע לא כדאי להתרשם באופן אוטומטי מכמות ההמלצות או התלונות. לדוגמה, מותג כמו דאעש נחשב למותג שלילי, אבל בפועל, אפשר למצוא מאות ואלפי אנשים שממליצים עליו וטוענים שדאעש שינה להם את החיים לטובה, הציל אותם ונתן משמעות לחייהם. מצד שני, אפשר למצוא אלפי אנשים שמתלוננים על מותג נחשב כמו מרצדס, ומספרים שהמכונית הייתה מקולקלת כבר מהמפעל, השירות היה גרוע והמוצר מאכזב. אפילו המותגים הכי טובים ומצליחים בעולם, כאלה שנחשבים לסמל איכות, צוברים עם השנים אלפי ועשרות אלפי תלונות שחוזרות על עצמן, אך ... או יותר את אותו הדבר, זה כנראה נכון. אך כאן נכנס טוויסט מעניין - האם זה באמת תמיד נכון? מותגים אהובים - ועדיין מלאי תלונות חשבו על מותג שאתם תופסים כטוב או רע. לדוגמה, דאעש - מותג רע, ומרצדס - מותג טוב. אם תעשו חיפוש, תגלו שיש מאות ואלפי אנשים שממליצים על דאעש וטוענים שהוא שינה להם את החיים לטובה. ... זה אומר שהוא באמת חזה את העתיד? או שמדובר בהסתברות טבעית? האם כמות הממליצים והתלונות באמת משנה? כשמדברים על מותגים או אנשי מקצוע, חשוב לבדוק את היחס בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... לפגוע במוניטין של העסק? אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: איך יכול בעל העסק להתמודד עם האתגר של תדמית ומיתוג בעת מכירת מוצרים סוג ב? לעיתים בעל העסק חושש שהמוניטין שלו ייפגע בגלל שהוא מוכר מוצרים פחות איכותיים. לכך אליעד מציע מספר פתרונות פרקטיים: ליצור מותג נפרד או חברה נפרדת שתשווק את המוצרים הפחות איכותיים תחת שם שונה, כך שלא תהיה פגיעה במותג הראשי. למכור תחת תת - מותג, קו מוצרים משני, או סדרה נוספת תחת אותו מותג, אך תוך בידול ברור ואמיתי בין המוצר האיכותי למוצר הפחות איכותי. האפשרות להציע ללקוחות לקנות מוצר ללא אחריות במחיר ... לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים ... אפשר להרוויח יותר כסף ולמכור גם מוצרים פחות איכותיים, כל עוד מתמחרים אותם נכון ומנהלים את הסיכונים בהתאם. כיצד למתג נכון מוצרים סוג ב? אם אתה חושש שהמותג שלך ייפגע מכך שאתה מוכר מוצרים סוג ב, יש לכך פתרונות: תוכל להקים מותג נפרד או שם עסק אחר שימכור את המוצרים הזולים. תוכל למכור את המוצרים תחת תת - מותג או קו מוצרים משני. תוכל להסביר ללקוחות שאתה מוכר את המוצר עם אחריות או ללא אחריות, וכך להציע מחיר ... מכירות, ניהול עסקים, תמחור נכון ושיטות להגדלת ההכנסות? חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא! מוצרים לא איכותיים, מיתוג עסקי? אילו מוצרים למכור, איזה מוצרים לא למכור? תחרות עסקית, הגדלת המכירות, הגדלת רווחיות, הגדלת המוצרים, איזה מוצרים למכור? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מותג, האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מותג, איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
להתקרב להשם ניהול מרחוק לנמק ולתת סיבה למה אני רוצה להרגיש טוב ולא רע? שינה רגועה זוגיות טיפול למה אני מפחד לגשת לבחורה? פחד להסתכל רכישת ביטחון עצמי מאמן לביטחון עצמי לשכנע מישהו לא לאהוב מישהו רומן והתאהבות להיות מאושר לבד בלי ילדים אושר בלי סיבה למחוק זיכרון של בגידה אהבה ללא משיכה מינית החלטות טיפשיות איך לקבל החלטה בתנאי חוסר וודאות? להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל התמודדות עם בדידות איך להצליח להשיג בחורות? האם נכון להתמיד? איך להציג ללקוח שירות? מניפולציה רעה ילד ברכב טיפול בילד שעבר התעללות רוחניות ורצון למות רוחניות בעבודה הדחקה של בעיות לחיות עם הפרעה דו קוטבית האם אפשרי להחזיר אקס? האם כדאי להישאר ידיד של האקסית? איך מרימים משקל כבד בצורה נכונה? איפה השריר הכי חזק? חרדה מאלוהים האם ניתן להוכיח שאלוהים לא קיים? קרוב להארה לשמור על הארה שנעלמת איך ללמוד את הספר להיות אלוהים? נוסחה איך להיות אלוהים לקבל עוד כסף בראיון עבודה הקשר שבין עושר לאושר מטרת החיים בימות המשיח למה הוא משמעות החיים שלי? תגובות שליליות בגוגל ביקורת שלילית ברשת בחירה מתוך שלמות לאלוהים אין בחירה יקום בתוך יקום ניתוח השאלה האם העולם נוצר עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לילדים, מאמן אישי בסקייפ בתחום מותג - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.4844 שניות - עכשיו 10_10_2025 השעה 10:57:11 - wesi1