אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בזבזנות ✔איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי.

כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי.

אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב.

ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי.

ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, לשיווק עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב.

כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש.

במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי...
סוג של למכור את המוצר הכי יקר למכור הנחה איך למכור מוצרי מיתוג צרכנים מינימליסטים מינימליזם צרכני מה שזול עולה ביוקר איך למכור טוב באמת איך למכור איך למכור את איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק מוצר איך לשווק מוצרי יוקרה איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים בזבזנות בזבזנות כספית בזבזנות כספית ומותגי יוקרה בזבזנות צרכנית הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי זול עולה ביוקר חכם חכמה חסכנות יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לבנות מותג לבנות מותג יוקרה להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור את למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למתג לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק מוצר לשווק מוצרי יוקרה לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מה שזול עולה ביוקר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרי יוקרה לחסכנים מוצרי יוקרה לקמצנים מוצרים יקרים מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מינימליזם מינימליזם צרכני מינימליסטיות מינימליסטים מיתוג מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נובורישיות פלצנות פרמיית מחיר צריך צריכת מוצרי יוקרה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות מינימאליסטית צרכנות נבונה צרכנות נכונה צרכנים מינימליסטים קמצנות קשה למכור מוצר יקר רכישה חכמה רכישת מותגים שיווק שיווק מוצרי יוקרה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למותגי יוקרה שיטות שיווק שיטות שיווק מוצרי יוקרה שיטת מכירה שיטת מכירות
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
ניתוח שיחת שכנוע, ניתוח שיחה, תקשורת בין אישית, NLP, ניתוח שיחת מכירות, שיטות שכנוע מתקדמות, טיפים לשכנוע, אימון למכירות, אימון לאנשי מכירות, טיפים למורים פרטיים, טיפול בהתנגדויות מכירה
... האדם השני ירגיש שדואגים לו ולרווח האישי שלו. איך להתמודד עם טענות כמו השיעור היה בזבוז זמן? כאשר עולה טענה מצד ההורה או התלמיד כמו בזבזנו את הזמן בשיעור, חשוב לא להגיב במונולוג הגנתי או בנאום ארוך. במקום זאת, כדאי לשאול שאלות כדי להבין מה עומד מאחורי הטענה. אליעד ממליץ לשאול שאלות ...
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית למה אנשים חושבים שחבר קמצן לא מעריך אותם? אליעד כהן מסביר באופן מפורט ומעמיק על נושא הקמצנות במערכות יחסים, בפרט בהקשר של חברויות, ומתמקד במקרה בו אדם חווה תחושת אי נוחות עקב חבר שנתפס בעיניו כקמצן. תחושת הקמצנות במקרה זה מתבטאת בעיקר בנושא המתנות - האדם קונה מתנות רבות לחברו, אך החבר לא משיב באותה המידה. אליעד מבהיר שהבעיה אינה רק הכסף עצמו, אלא התחושה שהאדם השני אינו מעריך מספיק או אינו מעוניין להשקיע בו בחזרה. מה גורם לאנשים להרגיש שחברם קמצן? באחת הדוגמאות שהובאו, אדם סיפר כיצד הוא נוהג לקנות לעצמו דברים קטנים, וכאשר הוא חושב שחברתו תשמח, הוא קונה לה במקביל את אותו הדבר. התופעה נמשכה לאורך כמה ... שהחברה אינה מודעת לכך שהצד השני מצפה להדדיות או מתנות. ייתכן שהיא מעניקה בדרך אחרת, למשל במחמאות, בשיחות או בתמיכה רגשית ולא במתנות מוחשיות. ייתכן שאכן מדובר בקמצנות של ממש, שמתבטאת בכך שהיא לא רוצה להוציא כסף על אחרים. איך לבדוק אם החבר באמת קמצן או שזה רק סיפור שלנו? אליעד מציע דרך לבחון את המצב על ידי יצירת שיחה עקיפה ועדינה עם האדם החשוד בקמצנות, לא באופן ישיר אלא תוך כדי דיבור כללי על הנושא. לדוגמה, לדבר על יום הולדת של מישהו אחר ולשאול מה החברה חושבת לגבי רכישת מתנות לאנשים ביום הולדת, כדי להבין ... סכום, האם זה הוגן שאדם מסוים אינו קונה, וכדומה. מתוך התשובות, אפשר להבין יותר טוב את הגישה שלה כלפי הדדיות, מתנות וכסף. האם מי שלא נותן מתנות הוא בהכרח אדם קמצן? אליעד מדגיש נקודה נוספת וחשובה מאוד: אם החבר קונה דברים לעצמו, לביתו, למשפחתו או מוציא כספים רבים בנסיעות לחול, אין זה בהכרח מעיד שהוא קמצן באופן כללי. במקרה כזה, יכול להיות שהוא פשוט לא מרגיש צורך או רצון להעניק מתנות לאחרים, או שהוא לא מודע מספיק לחשיבות הרגשית שהחברה שלו מייחסת לכך. כמו כן, ... מאוד שהחברה מאמינה שנתינה חומרית אינה דרך ראויה לבטא אהבה או הערכה, או שהיא מתנגדת לעצם הרעיון של מתנות כסמל ליחסים בין אנשים. איך אפשר להתמודד עם חבר שנתפס כקמצן? אליעד מציע את הפתרון הבא: קודם כל לברר לעצמך מדוע חשוב לך שהחבר יעניק לך מתנה. אם הבעיה היא אכן תחושת חוסר הערכה, חשוב לתקשר זאת בדרך נעימה ולא מתעמתת. ניתן ... להשקיע חזרה כשההורים מבוגרים? על ידי כך, מבררים את ההבנה הכללית שלו לגבי הדדיות ביחסים. לסיום, אליעד כהן מבהיר שהדרך הטובה ביותר לפתור תחושת פגיעה שנגרמת מקמצנות של חבר היא לנסות לתקשר את הציפיות שלנו בבירור ובאופן ישיר אך נעים, או לנסות להבין האם יש דרך אחרת שהחבר מביע בה את הערכתו ואת אהבתו כלפינו. רק לאחר בירור אמיתי של הכוונות אפשר לקבל החלטות בנוגע להמשך הקשר. חבר שלי קמצן למה היא לא קונה לי מתנות? איך להתמודד עם קמצנות של חבר? מה לעשות אם החברה לא משקיעה בי? איך לדעת אם חבר מעריך אותי? האם חובה לתת מתנה ליום הולדת? מה המשמעות של הדדיות בקשר? ...
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
... על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים? למה אנשים מלכלכים על האקסים שלהם ומה עומד מאחורי זה? לאחר פרידה, רבות מהתגובות ... למעשה מפרסם מידע שלילי אודותיו, מידע שהוא חושב שהאדם השני לא היה רוצה שידעו עליו. למשל, אם גבר לא רוצה שיחשבו עליו שהוא קמצן, האקסית שלו עשויה לספר עליו שהוא קמצן. אבל למה היא בוחרת לומר זאת? כאשר מדובר באנשים שמלכלכים על אחרים, הם לרוב עושים זאת מתוך הנחה כי המידע השלילי שהם מפרסמים יכול להשפיע על דעת אחרים. במקרה של האקסים, כשאדם מספר על מגרעת של בני הזוג הקודמים שלו, הוא בעצם מנסה לשדר לאחרים משהו מסוים. לדוגמה, אם האקסית אומרת על הגבר שהוא קמצן, היא מניחה כי נשים אחרות עלולות להיות רגישות לנושא הזה ולכן תזהרנה מלצאת איתו. האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? האם לומר על אדם שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה באמת משקף את מהות האדם? לא בהכרח. לדוגמה, אם גבר לא היה נדיב כלפי אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר שהוא קמצן, אלא ייתכן שהוא פשוט לא רצה להשקיע בה בגלל שהוא לא היה נמשך אליה או לא היה מעריך אותה. באופן דומה, אישה שאינה נהנתה במיטה עם גבר מסוים, לאו דווקא בגלל שהוא גרוע במיטה, אלא כי ... אם אישה נפרדה מגבר ולא היה נדיב כלפיה, קשה לה להודות שזה סימן לכך שהוא לא היה מעוניין בה מספיק, ולכן היא תגיד שהוא קמצן כדי להימנע מהמחשבה שהוא פשוט לא רצה אותה. האם יש דרך נכונה ללכלך על אקסים? ההמלצה הגורפת היא שלא ללכלך על אקסים, אך אם מישהו בוחר לעשות זאת, חשוב להבין את מה שהוא באמת אומר. ... בעצם מספר עליו דברים שליליים - דברים שהוא מאמין שהאדם השני לא היה רוצה שיחשבו עליו. לדוגמה, אם גבר לא רוצה שיחשבו שהוא קמצן, האקסית שלו עשויה לספר עליו שהוא קמצן. אבל מדוע היא בוחרת לומר זאת? כוחן של דעות קדומות נניח שלנשים כלל לא היה אכפת אם גבר הוא קמצן או לא - האם האקסית עדיין הייתה אומרת עליו שהוא קמצן? כנראה שלא, כי זה לא היה משנה כלום. כלומר, כשהיא אומרת שהוא קמצן, היא מניחה שלנשים אחרות ישנה רגישות לנושא הזה, ולכן היא מציגה אותו באור שלילי כדי להשפיע עליהן. היא מנסה לומר להן: אל תצאו איתו, כי הוא לא ייתן לכן את מה שאתן רוצות, כמו שהוא ... אומר שהיא לא טובה במיטה, או שזה פשוט אומר שהיא לא נמשכה אליו ולכן החוויה ביניהם לא הייתה מוצלחת? האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? גבר מפרגן ייתן לבת הזוג שלו את העולם, אבל האם הוא עושה זאת לכל אחד ברחוב? לא. אם גבר היה קמצן עם אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר שהוא קמצן באופן כללי - ייתכן שהוא פשוט לא רצה לתת לה. ייתכן שהוא לא העריך אותה, לא אהב אותה, לא היה מחויב אליה ולכן לא השקיע בה. כנל לגבי סקס - ייתכן שאישה לא נהנתה מסקס עם גבר מסוים, ... לא רצו אותו. במקום להתמודד עם המחשבה שבן הזוג לא נמשך אליו או לא העריך אותו, האדם מעדיף להפוך את האקס לדמות שלילית - קמצן, אגואיסט, גרוע במיטה, לא מפרגן וכו. לדוגמה, אם אישה נפרדה מגבר והוא לא היה נדיב כלפיה, קשה לה להודות בכך שזה פשוט אומר שהוא לא רצה אותה מספיק. במקום זה, היא תגיד שהוא קמצן כדי לא להתמודד עם הרעיון שהוא לא ראה בה מישהי ששווה להשקיע בה. האם יש דרך נכונה ללכלך על אקסים? אפשר להתווכח אם בכלל כדאי ללכלך על אקסים, אך מי שבכל זאת בוחר לעשות זאת - ראוי ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח ... להתפרש אצל המוכר כצעד של ניצול, מה שיכול לגרום לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב : במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך : לפעמים הנחה עשויה להוביל ... והוא זקוק לכסף מיידי, דבר שמצביע על כך שהעסק שלו לא יציב ושהוא לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה : אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו משהו. 2. לא להוריד את הערך של המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות : לדוגמה, אם מדובר במוצר פיזי שאין לו השפעה על השירות (כגון רכב או מכשיר טכנולוגי). 2. אחרי שקיבלת את השירות ולא לפני : אם כבר קיבלת שירות טוב, תוכל לנסות לבקש הנחה עבור שירותים עתידיים. 3. כאשר מדובר במוצר חד - פעמי : אם מדובר במוצר שאין לו אחריות או שירות מתמשך, אפשר לשקול לבקש הנחה מבלי שהדבר ישפיע על האיכות. סיכום בקשת הנחה עשויה להיראות כאופציה חסכונית, אך היא טומנת בחובה מספר סיכונים. המוכר עשוי להרגיש מנוצל ולהגיב בכך שהשירות או המוצר יפגעו. לפעמים הנחה נראית כאופציה משתלמת, אך היא עשויה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך, או לגרום ללקוח לקבל שירות ומוצר פחות טוב. אם כבר מבקשים הנחה, כדאי לעשות זאת בזהירות ובצורה מכבדת, תוך שמירה על ערך המוצר והשירות. הנחה לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה בעיות שיכולות להיווצר, וחשוב לקחת אותן בחשבון. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות מסוים. הסיבה לכך פשוטה: אנשים רוצים לשלם כמה שפחות כדי שיישאר להם יותר כסף, מתוך הנחה שככל שיש להם ... המוכר, זה עלול להיתפס כניסיון לנצל אותו. הוא עלול להרגיש שאתה פוגע ברווחים שלו, במיוחד אם אתה עושה זאת בגישה לא מכבדת או מנסה לשכנע אותו שהמוצר שלו לא שווה את המחיר שהוא מבקש. 2. הנחה יכולה להוביל לשירות או מוצר גרוע יותר יש מוצרים שבהם ההנחה לא משפיעה על האיכות, למשל קניית רכב מסוכנות רכב. אם הצלחת לקבל הנחה על
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
... של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ ... של איש מיזוג שאומר משהו בסגנון של: בואו תראו איך חסכנו ללקוח שלנו 100,000 שח בהתקנת מערכת המיזוג שלו, באמצעות תכנון חכם ... הכללי של המשפט יהיה משהו בסגנון של: בואו תראה איך חסכנו איך אנחנו חוסכים (בלשון עבר או הווה), ללקוחות ללקוח ספציפי כלשהו ... אותו לקוח שנחסך לו הכסף, אכן באמת קיבל כמה הצעות מחיר על אותו סכום גבוה, ורק אותו מומחה הציל אותו מהסכום הגבוה, וסיפק לו מוצר באותה איכות בפחות עלות? כי כאשר חוסכים למישהו הוצאה שלא קרתה, אפשרי ... באמת זה אומר שגם לך, יחסך הכסף הזה? האם באמת תקבל מוצר באותה איכות בפחות עלות? ובנוסף 1 - נניח שבאמת יחסכו לך כסף 2 - ... למישהו רק 1 שח ולחסוך הוצאה של 100 שח ובכך בעצם חסכנו 99 שח? ובאותו הקשר, קיימת תופעה של יועצי משכנתאות, שחוסכים ללקוחות ...
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום
מיתוג תחרותי, איך לבנות מותג בשוק תחרותי? יעוץ שיווקי, לרכוש שטחי פרסום, איך למתג את העסק? מיתוג עסקי, איך להקטין את עלויות השיווק? שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח רחוק, שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט בשוק רווי תחרות? איך להתמודד עם תחרות עסקית? בניית מותג יוקרה, הדהוד של מסר שיווקי, סלוגן שיווקי, פרסום ממומן, פרסום בתשלום, שיווק ויראלי, לתת ערך ללקוח, איך לעשות בידול לעסק? בידול עסקי, איך להכין חומרי שיווק? תהליך של בניית מותג, רכישת שטחי פרסום וכאן נסביר על 2 אסטרטגיות שיווק. ונסביר איך להוזיל את עלות השיווק שלך? ואיך להתמודד עם תחרות שיווקית? ומה לעשות כדי שהמתחרים שלך לא יעתיקו את הפרסומות ואת חומרי השיווק שלך? ואיך לבלוט בשוק תחרותי? ואיך לגרום ללקוח שלך לרצות לצרוך את החומר השיווקי שלך? ואיך לעשות תהליך של בידול לעסק שלך? ועוד. וראשית נסביר על 2 סוגים של חומרים שיווקיים שהעסק שלך יכול להכין. ונסביר מה ההבדל ביניהם ואיזה סוג של חומרי שיווק הכי מומלץ להכין. אז ברמת העיקרון חומרי השיווק, הם התכנים שהעסק מכין כדי למשוך לקוחות וכדי להגדיל את הסיכוי שיסגור עסקאות מכירה בפועל. חלק מחומרי השיווק נועדו לחשוף את הלקוח, אל העסק. חלק מחומרי השיווק נועדו לספר ללקוח על המוצר. יש חומרי שיווק שנועדו למתג את העסק, יש חומרי שיווק שנועדו לגרום ללקוח לרצות את המוצר וכולי, בהתאם לצורך של המשפך ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בזבזנות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בזבזנות, איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, אימון אישי לביטחון עצמי, אימון אישי לנוער בנושאי בזבזנות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3440 שניות - עכשיו 26_05_2025 השעה 00:34:22 - wesi1