אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מותג יוקרה ✔איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי.

כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש את המוצר הכי יקר, רק בגלל שהוא הכי יקר, כי ככה כולם יחשבו שיש להם כסף, כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם שמותג מסוים הוא המותג הכי טוב והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע וכולי. ואלו צרכנים מסוג מסוים. והם רוכשים את המוצר מסיבות מסוימות וכולי.

אבל יש המון צרכנים או אפילו רוב הצרכנים, הם לא כן רואים בבזבזנות כספית, משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו מותג, רק בגלל שהוא מותג. כי לרכוש מותג, נתפס כפלצנות / שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק כי הוא נתפש כהכי טוב.

ויש אפילו צרכנים, שלא ירכשו מוצר אפילו שהם כן רוצים וכן יכולים לרכוש אותו, כי הם לא רוצים להיתפש כפלצנים בעיני השכנים שלהם והסביבה שלהם. ולכן הם ירכשו רכב יותר זול ומוצר יותר עממי, כדי לא להיתפס כנובורשים וכולי. כי לפעמים גם מי שיש לו ושלא חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי.

ולכן השאלה הנשאלת היא, במידה ואנחנו רוצים למכור את המוצר הטוב ביותר במחיר הגבוה ביותר ואנחנו רוצים שאנשים יחשבו שזה המוצר הכי טוב שיש ושהוא באמת הכי יקר שיש. ואנחנו רוצים שגם האנשים המינימליסטים ירכשו את המוצר, הכי יקר שיש. איך אנחנו יכולים לעשות את זה?

והתשובה לכך היא פשוטה. התשובה לכך היא שעלינו להפוך את השיווק של המוצר, משיווק עם מסר כללי של אני הכי טוב וכולי, לשיווק עם מסר שמסביר למה המוצר הזה הכי טוב שיש ולמה המוצר הזה יותר טוב מאחרים, במובן של היכולת של הצרכן לנמק את הסיבה, שהוא לא סתם רוכש את המוצר שנחשב להכי יקר כדי להוציא את העניינים לאחרים, אלא שהוא באמת רוכש את המוצר הזה, כי הוא צריך את המאפיינים של המוצר הזה, שבהם המוצר הזה הכי טוב.

כי גם אדם חסכן וקמצן, עדיין ירכוש את התרופה הכי יקרה, כשהוא צריך אותה. והוא ירכוש גם את המוצר הכי יקר, כשהוא צריך ממנו משהו ספציפי. הוא אולי אפילו יסתיר את הסממנים החיצוניים של היוקרה, אבל הוא בהחלט ירכוש את המוצר הכי יקר, כשיש לו סיבה טובה שהוא צריך את המאפיינים הספציפיים של המוצר הכי טוב שיש.

במילים אחרות, צרכן חכם, לא רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי...
תעדוף לחסוך פלצנות למכור מוצר יקר ללקוח המוצר הכי טוב למה המוצר יקר לחסוך כסף צריכת מוצרי יוקרה מיתוג הסביבה קשיים איך למכור איך למכור את איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי יקר איך למכור את המוצר שלך איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרי יוקרה איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק מוצר איך לשווק מוצרי יוקרה איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים בזבזנות בזבזנות כספית בזבזנות כספית ומותגי יוקרה בזבזנות צרכנית הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי זול עולה ביוקר חכם חכמה חסכנות יוקרה יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לבנות מותג לבנות מותג יוקרה להתווכח על המחיר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למכור למכור את למכור את המוצר למכור את המוצר הכי יקר למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרי יוקרה למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים למתג לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק מוצר לשווק מוצרי יוקרה לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים מה שזול עולה ביוקר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרי יוקרה מוצרי יוקרה לחסכנים מוצרי יוקרה לקמצנים מוצרים יקרים מותג מותג יוקרה מותג על מותגי יוקרה מותגי על מחיר מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מינימליזם מינימליזם צרכני מינימליסטיות מינימליסטים מיתוג מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר נובורישיות פלצנות פרמיית מחיר צריך צריכת מוצרי יוקרה צרכנות צרכנות חכמה צרכנות מינימאליסטית צרכנות נבונה צרכנות נכונה צרכנים מינימליסטים קמצנות קשה למכור מוצר יקר רכישה חכמה רכישת מותגים שיווק שיווק מוצרי יוקרה שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים שיטות שיטות מכירה שיטות מכירה למותגי יוקרה שיטות שיווק שיטות שיווק מוצרי יוקרה שיטת מכירה שיטת מכירות
שיווק, ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, Return Of Investment,פוטנציאל שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, מטרת השיווק, האם אני עושה שיווק טוב? האם השיווק עובד? האם אסטרטגיית השיווק טובה? החזר השקעה שיווקית, החזר השקעה בשיווק, יעוץ שיווקי, תכנון אסטרטגיית שיווק
... ניתוח השיווק, פרארי או סובארו, מי עושה שיווק יותר טוב? האם השיווק טוב, מדידת ביצועי השיווק, בניית מותג יוקרה, תכנון מיתוג שיווקי, תכנון תהליכי שיווק, לבנות מותג יוקרה, למדוד את השיווק, איך לבדוק את איכות השיווק? ROI שיווקי, ... טוב, לשם כך צריכים להגדיר מה הכוונה שיווק יותר טוב? מה המדד לבדוק האם השיווק טוב? מה הקריטריון לבדוק שהשיווק טוב? דהיינו, שברור לכולם שהמותג פרארי נתפש כמותג יוקרה וכמותג הרבה יותר טוב וכולי, מאשר סובארו שנתפש כרכב הרבה ... תהיה, שהמותג פרארי הצליח למתג את עצמו כמותג יותר יוקרתי מאשר המותג סובארו. וזאת אכן עובדה. דהיינו, תהליכי השיווק של פרארי, גרמו למיתוג של פרארי להיות למותג יוקרתי, הרבה יותר מתהליכי השיווק של סובארו, שלא גרמו לאנשים לחשוב שסובארו הוא מותג יוקרה כמו המותג פרארי. אבל האם מדידת איכות השיווק, היא ביחס לעד ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ... מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים ... לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ואיך לבנות מותג על? ועוד... אז מה בטוח נכון? בטוח נכון שכדי שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, הוא צריך לחשוב שכדאי לו לרכוש את המוצר שלנו, ביחס לכל שאר ... רוכש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה . כי בתוך תוכו של האדם, הוא יודע שהוא רק מאמין בכך שהמוצר הזה הכי טוב. ויש מלחמה שלמה של בני האדם, במותגי יוקרה שהם לא באמת יותר טובים ממוצרים אחרים. וברמה החברתית, זה נתפס כבזבוז כסף, לרכוש מוצר יוקרה ומותג יוקרה, שהוא לא באמת יותר טוב ממוצרים אחרים. והטרנד הכללי הוא, שאנשים עם התנהגות צרכנית נכונה ואנשים שלא מחפשים את השופוני ושלא מנסים ...
כסף, מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום לאנשים לחשוב שאתה עשיר, לבישת בגדי מותגים, חופשה יוקרתית, איך לשדר שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שאתה עשיר? איך לשכנע אנשים שיש לך כסף? האם ללבוש בגדי מותגים? חופשות יוקרה, לבזבז כסף, לשכור דירות יוקרה, לגור בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש?
... מנטורים לכסף, איך לשדר שיש לך כסף? איך לגרום לאנשים לחשוב שיש לך כסף? ללבוש בגדי יוקרה, האם ללבוש מותגי יוקרה? שעון יוקרה, נסיעה ברכבי יוקרה, לגור בדירת פאר, לגרום ... בדירת יוקרה, בזבזנות, טיולי יוקרה, בגדים של אנשים עשירים, איזה בגדים ללבוש? וכאן נדבר על העניין של לבישת בגדי יוקרה מותגי יוקרה רכבי יוקרה מגורי יוקרה חופשות יוקרה טיולי יוקרה וכיוב, ... אלא על מי שעושה את הפעולות האלו, כדי לנסות לגרום לאנשים לחשוב שיש לו כסף. אז צריך לדעת, שלמי שאין כסף לרכוש בגדים של מותגי יוקרה לנסוע ברכבי יוקרה לשכור דירת יוקרה וכיוב, עבורו, לבישת בגדים של מותגי יוקרה נסיעה ברכבי יוקרה וכיוב מעידה שיש לבן אדם כסף. אבל למי שיש קצת כסף לרכוש בגדי יוקרה מותגי יוקרה רכבי יוקרה וכיוב, הוא מבין שכל אלו אולי מעידים שיש לאדם ...
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית
קמצנות, חבר קמצן, שונא מתנות יחיה, הדדיות בקשר, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית, בעיות בין חברים, מתנות ליום הולדת, נתינה הדדית, חברה קמצנית, חבר שלי קמצן, חברה שלי קמצנית למה אנשים חושבים שחבר קמצן לא מעריך אותם? אליעד כהן מסביר באופן מפורט ומעמיק על נושא הקמצנות במערכות יחסים, בפרט בהקשר של חברויות, ומתמקד במקרה בו אדם חווה תחושת אי נוחות עקב חבר שנתפס בעיניו כקמצן. תחושת הקמצנות במקרה זה מתבטאת בעיקר בנושא המתנות - האדם קונה מתנות רבות לחברו, אך החבר לא משיב באותה המידה. אליעד מבהיר ... אינו מעריך מספיק או אינו מעוניין להשקיע בו בחזרה. מה גורם לאנשים להרגיש שחברם קמצן? באחת הדוגמאות שהובאו, אדם סיפר כיצד הוא נוהג לקנות לעצמו דברים קטנים, וכאשר הוא חושב שחברתו תשמח, הוא קונה ... למשל במחמאות, בשיחות או בתמיכה רגשית ולא במתנות מוחשיות. ייתכן שאכן מדובר בקמצנות של ממש, שמתבטאת בכך שהיא לא רוצה להוציא כסף על אחרים. איך לבדוק אם החבר באמת קמצן או שזה רק סיפור שלנו? אליעד מציע דרך לבחון את המצב על ידי יצירת שיחה עקיפה ועדינה עם האדם החשוד בקמצנות, לא באופן ישיר אלא תוך כדי דיבור כללי על הנושא. לדוגמה, לדבר על יום הולדת של מישהו אחר ולשאול מה החברה ... טוב את הגישה שלה כלפי הדדיות, מתנות וכסף. האם מי שלא נותן מתנות הוא בהכרח אדם קמצן? אליעד מדגיש נקודה נוספת וחשובה מאוד: אם החבר קונה דברים לעצמו, לביתו, למשפחתו או מוציא כספים רבים בנסיעות לחול, אין זה בהכרח מעיד שהוא קמצן באופן כללי. במקרה כזה, יכול להיות שהוא פשוט לא מרגיש צורך או רצון להעניק מתנות לאחרים, או שהוא לא מודע ... לעצם הרעיון של מתנות כסמל ליחסים בין אנשים. איך אפשר להתמודד עם חבר שנתפס כקמצן? אליעד מציע את הפתרון הבא: קודם כל לברר לעצמך מדוע חשוב לך שהחבר יעניק לך מתנה. אם הבעיה היא אכן תחושת חוסר ... ביחסים. לסיום, אליעד כהן מבהיר שהדרך הטובה ביותר לפתור תחושת פגיעה שנגרמת מקמצנות של חבר היא לנסות לתקשר את הציפיות שלנו בבירור ובאופן ישיר אך נעים, או לנסות להבין האם יש דרך אחרת שהחבר ... רק לאחר בירור אמיתי של הכוונות אפשר לקבל החלטות בנוגע להמשך הקשר. חבר שלי קמצן למה היא לא קונה לי מתנות? איך להתמודד עם קמצנות של חבר? מה לעשות אם החברה לא משקיעה בי? איך לדעת אם חבר מעריך אותי? האם חובה לתת מתנה ליום הולדת? מה ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד כדאי לבקש הנחה, להוריד מחירים, או לרכוש מוצרים בהנחות. הוא מציין את המורכבות שבבקשת הנחה ואת ההשלכות האפשריות שיכולות להיגרם כתוצאה מבקשה כזו, הן עבור הלקוח והן עבור המוכר. אליעד מציין כי הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות, דבר שגורם לכך שללקוח יהיה יותר טוב (הוא ישלם פחות וישאר לו יותר כסף), אך זה עלול לפגוע במוכר שמרוויח פחות. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? ההנחה היא בקשה למוצר או שירות במחיר נמוך יותר, בדרך כלל מתוך מטרה של הלקוח להוציא פחות כסף ולשמור על יותר מהונו. המוכר, לעומת זאת, שואף להרוויח כמה שיותר, ולכן יעדיף לא להעניק הנחות. ... לו להרגיש שהוא מפסיד על חשבון הלקוח, במיוחד אם הוא מקבל את הבקשה בצורה לא מכבדת. 2. שירות או מוצר פחות טוב : במקרים מסוימים, המוכר יכול להעניק הנחה, אך הדבר עלול להשפיע על איכות המוצר או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך : לפעמים הנחה עשויה להוביל לכך שהלקוח ישלם יותר בהמשך. לדוגמה, אם ... שלו לא יציב ושהוא לא יכול להעניק את השירות או האחריות לאורך זמן. 5. בעיות עם אחריות ושירות לאחר מכירה : אם הלקוח מקבל הנחה משמעותית, ייתכן שהמוכר יפצה על כך בקיצוץ בהוצאות על שירות או אחריות, דבר שעלול לפגוע בלקוח בעת הצורך במימוש האחריות או קבלת שירות לאחר מכירה. איך לבקש הנחה בצורה חכמה? אם הלקוח בוחר לבקש הנחה, חשוב לעשות זאת בצורה נכונה ומכבדת: 1. להיות מנומס ולא להתנהג כאילו המוכר חייב לו משהו. 2. לא להוריד את הערך של המוצר או השירות. 3. לבקש הנחה בנימוס, מבלי להפעיל לחץ מיותר. מתי כדאי לבקש הנחה? 1. כאשר מדובר במוצר שבו המחיר לא משפיע על השירות : לדוגמה, אם מדובר במוצר פיזי שאין לו השפעה על השירות (כגון רכב או מכשיר טכנולוגי). 2. אחרי שקיבלת את השירות ולא לפני : אם כבר קיבלת שירות טוב, תוכל לנסות לבקש הנחה עבור שירותים עתידיים. 3. כאשר מדובר במוצר חד - פעמי : אם מדובר במוצר שאין לו אחריות או שירות מתמשך, אפשר לשקול לבקש הנחה מבלי שהדבר ישפיע על האיכות. סיכום בקשת הנחה עשויה להיראות כאופציה חסכונית, אך היא טומנת בחובה מספר סיכונים. המוכר עשוי להרגיש מנוצל ולהגיב בכך שהשירות או המוצר יפגעו. לפעמים הנחה נראית כאופציה משתלמת, אך היא עשויה להוביל להוצאות גבוהות יותר בטווח הארוך, או לגרום ללקוח לקבל שירות ומוצר פחות טוב. אם כבר מבקשים הנחה, כדאי לעשות זאת בזהירות ובצורה מכבדת, תוך שמירה על ערך המוצר והשירות. הנחה לבקש הנחה בזמן התשלום לבקש הנחה לפני העסקה לבקש הנחה על שירות האם הנחה פוגעת בשירות? איך לנהל משא ומתן על הנחה? תמחור מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה בעיות שיכולות להיווצר, וחשוב לקחת אותן בחשבון. מה זה הנחה ולמה מבקשים אותה? הנחה היא למעשה בקשה לשלם פחות על מוצר או שירות מסוים. הסיבה לכך פשוטה: אנשים רוצים לשלם כמה שפחות כדי שיישאר להם יותר כסף, מתוך הנחה שככל שיש להם יותר כסף, מצבם יהיה טוב יותר. מבחינת ... עלול להרגיש שאתה פוגע ברווחים שלו, במיוחד אם אתה עושה זאת בגישה לא מכבדת או מנסה לשכנע אותו שהמוצר שלו לא שווה את המחיר שהוא מבקש. 2. הנחה יכולה להוביל לשירות או מוצר גרוע יותר יש מוצרים שבהם ההנחה לא משפיעה על האיכות, למשל קניית רכב מסוכנות רכב. אם הצלחת לקבל הנחה על
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
ללכלך על האקסים, להפיץ שמועות על האקסים, לטנף על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים?
... על האקסים, להכפיש אקסים, מי זרק את מי? אני זרקתי אותה, אני זרקתי אותו, הוא קמצן, היא גרועה בסקס, הוא גרוע בסקס, למה מלכלכים על אקסים? למה שונאים אקסים? למה לא ללכלך על אקסים? למה אנשים מלכלכים על האקסים שלהם ומה עומד מאחורי זה? לאחר פרידה, רבות ... שהאדם השני לא היה רוצה שידעו עליו. למשל, אם גבר לא רוצה שיחשבו עליו שהוא קמצן, האקסית שלו עשויה לספר עליו שהוא קמצן. אבל למה היא בוחרת לומר זאת? כאשר מדובר באנשים שמלכלכים על אחרים, הם לרוב עושים זאת מתוך הנחה כי המידע השלילי שהם מפרסמים יכול להשפיע על דעת אחרים. במקרה של האקסים, ... הוא בעצם מנסה לשדר לאחרים משהו מסוים. לדוגמה, אם האקסית אומרת על הגבר שהוא קמצן, היא מניחה כי נשים אחרות עלולות להיות רגישות לנושא הזה ולכן תזהרנה מלצאת איתו. האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? האם לומר על אדם שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה באמת משקף את מהות האדם? לא בהכרח. לדוגמה, אם גבר לא היה נדיב כלפי אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר שהוא קמצן, אלא ייתכן שהוא פשוט לא רצה להשקיע בה בגלל שהוא לא היה נמשך אליה או לא היה מעריך אותה. באופן דומה, אישה שאינה נהנתה במיטה עם גבר מסוים, לאו דווקא בגלל שהוא גרוע במיטה, ... לה להודות שזה סימן לכך שהוא לא היה מעוניין בה מספיק, ולכן היא תגיד שהוא קמצן כדי להימנע מהמחשבה שהוא פשוט לא רצה אותה. האם יש דרך נכונה ללכלך על אקסים? ההמלצה הגורפת היא שלא ללכלך על אקסים, אך אם מישהו בוחר לעשות זאת, חשוב להבין את מה שהוא באמת ... שהאדם השני לא היה רוצה שיחשבו עליו. לדוגמה, אם גבר לא רוצה שיחשבו שהוא קמצן, האקסית שלו עשויה לספר עליו שהוא קמצן. אבל מדוע היא בוחרת לומר זאת? כוחן של דעות קדומות נניח שלנשים כלל לא היה אכפת אם גבר הוא קמצן או לא - האם האקסית עדיין הייתה אומרת עליו שהוא קמצן? כנראה שלא, כי זה לא היה משנה כלום. כלומר, כשהיא אומרת שהוא קמצן, היא מניחה שלנשים אחרות ישנה רגישות לנושא הזה, ולכן היא מציגה אותו באור שלילי כדי להשפיע עליהן. היא מנסה לומר להן: אל תצאו איתו, כי הוא לא ייתן לכן את מה שאתן רוצות, כמו ... לא נמשכה אליו ולכן החוויה ביניהם לא הייתה מוצלחת? האם זה באמת אומר שהוא קמצן או שהיא גרועה במיטה? גבר מפרגן ייתן לבת הזוג שלו את העולם, אבל האם הוא עושה זאת לכל אחד ברחוב? לא. אם גבר היה קמצן עם אישה מסוימת, זה לא בהכרח אומר שהוא קמצן באופן כללי - ייתכן שהוא פשוט לא רצה לתת לה. ייתכן שהוא לא העריך אותה, לא אהב אותה, לא היה מחויב אליה ולכן לא השקיע בה. כנל לגבי סקס - ייתכן שאישה לא נהנתה מסקס עם גבר ... לא נמשך אליו או לא העריך אותו, האדם מעדיף להפוך את האקס לדמות שלילית - קמצן, אגואיסט, גרוע במיטה, לא מפרגן וכו. לדוגמה, אם אישה נפרדה מגבר והוא לא היה נדיב כלפיה, קשה לה להודות בכך שזה פשוט אומר שהוא לא רצה אותה מספיק. במקום זה, היא תגיד שהוא קמצן כדי לא להתמודד עם הרעיון שהוא לא ראה בה מישהי ששווה להשקיע בה. האם יש דרך נכונה ללכלך על אקסים? אפשר להתווכח אם בכלל כדאי ללכלך על אקסים, אך מי שבכל זאת בוחר לעשות זאת - ...
מניפולציות של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של גורואים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מומחים, מניפולציות של בעלי מקצוע, חיסכון כספי ללקוח, לחסוך כסף במשכנתא, סיכון במשכנתא, איזו משכנתא מומלצת? איזה מסלול משכנתא מומלץ?
... של יועצים עסקיים - לחסוך כסף ללקוח, כמה כסף חסכנו ללקוח? כמה כסף אנחנו חוסכים ללקוחות שלנו? יועצי משכנתאות, יעוץ משכנתא, כמה כסף אנחנו חוסכים כל חודש ללקוח שלנו? מניפולציות של ... כמה בדיוק. ואתה גם מבין שאתה לא ממש מבין בזה. ואז אתה יכול להיתקל בסרטון של איש מיזוג שאומר משהו בסגנון של: בואו תראו איך חסכנו ללקוח שלנו 100,000 שח בהתקנת מערכת המיזוג שלו, באמצעות תכנון חכם כלשהו. כאשר המבנה הכללי של המשפט יהיה משהו בסגנון של: בואו תראה איך חסכנו איך אנחנו חוסכים (בלשון עבר או הווה), ללקוחות ללקוח ספציפי כלשהו (בלשון יחיד או רבים), מידי חודש בזמן כלשהו (תיאור זמן מתמשך או ... אכן קרה. כי האם הוא חסך לו כסף אמיתי שבאמת יצא ממנו מידי חודש בפועל? האם אותו לקוח שנחסך לו הכסף, אכן באמת קיבל כמה הצעות מחיר על אותו סכום גבוה, ורק אותו מומחה הציל אותו מהסכום הגבוה, וסיפק לו מוצר באותה איכות בפחות עלות? כי כאשר חוסכים למישהו הוצאה שלא קרתה, אפשרי להדביק כאן לסכום החיסכון כמעט כל סכום שנרצה. כי תאורטית כל ... היה יכול להיות נכון כהוצאה שגויה, במידה והייתה מתרחשת כזו. כמו כן, האם באמת זה אומר שגם לך, יחסך הכסף הזה? האם באמת תקבל מוצר באותה איכות בפחות עלות? ובנוסף 1 - נניח שבאמת יחסכו לך כסף 2 - ונניח שבאמת יספקו לך את אותה התועלת ואפילו תועלת טובה יותר בפחות ... של 100 שח. הרי שהוא חסך לנו 1 שח. אבל אולי ניתן לבצע חיסכון יותר גדול ולשלם למישהו רק 1 שח ולחסוך הוצאה של 100 שח ובכך בעצם חסכנו 99 שח? ובאותו הקשר, קיימת תופעה של יועצי משכנתאות, שחוסכים ללקוחות שלהם הרבה כסף בדרך הרבה. היועץ לוקח את הצעת המשכנתא שקיבלת ...
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
מניפולציות בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע?
... בשיווק, איך לשווק מוצר? מניפולציות של מנטורים לשיווק, איך למכור את עצמי? איך לשווק את עצמי? טיפים לשיווק עסקים, שקרים של מנטורים לכסף, מניפולציות שיווקיות, איך למכור קורס באינטרנט? איך למכור מוצרי מידע? מהי הדרך היעילה ביותר לשיווק ומכירת מוצר? הדרך היעילה ביותר לשיווק מוצר או שירות היא להציע ללקוחות הפוטנציאליים להתנסות במוצר או שירות ללא כל דרישות מוקדמות. מדובר בהסרה של כל חומה או מניע בדרך של הלקוח, כמו דרישות להשאיר פרטי קשר, תשלום מראש, או הגבלת זמן. הדרך הבסיסית ביותר היא פשוט לאפשר ללקוחות להשתמש במוצר בחינם ולהרגיש את יתרונותיו קודם שמבקשים מהם להתחייב. כוחה של התנסות חינמית כאשר אדם מקבל מוצר או שירות בחינם, והם עונים על הצרכים שלו או מציעים לו ערך אמיתי, הסיכוי שהוא יבחר להמשיך להשתמש במוצר בתשלום גבוה משמעותית. המטרה בשיווק היא לא רק למכור, אלא להבטיח שהלקוח יהפוך למעריץ אמיתי של המוצר, כך שמרגע שהוא יתנסה ויתאהב בו, הוא יהיה מוכן לשלם עבורו. דמיון פשוט לזה הוא בתחום מערכות יחסים, שבו הגישה החינמית והלא ... ליצירת קשר עם אחרים היא הדרך האמיתית והבריאה למשוך אדם אליך. דוגמאות מעשיות לשיווק נכון שירותי ייעוץ: במקום לבקש תשלום מראש, הצע ללקוחות להתנסות בייעוץ ראשוני ללא עלות, על מנת לבדוק אם השירות מתאים להם. תוכנה: הצע ... ובלתי מוגבלת של התוכנה, כך שהמשתמשים יכירו את יתרונותיה לפני שהם מחליטים אם לשלם. מוצר פיזי: הצע דוגמיות חינם או טעימות, כפי שעושים במפגשים מסחריים כמו בחנויות מזון. מעצב גרפי: הצע עיצוב ראשוני בחינם, כך שהלקוח יוכל להתרשם מהיכולת שלך לפני שיבחר לשלם. הסיבות לכך שיועצי שיווק לא ממליצים על שיווק חינמי רבים מיועצי השיווק כיום עוסקים יותר בהשפעה על הלקוח ובשכנוע אגרסיבי מאשר ביצירת ערך אמיתי. שיטות השיווק הרבות כיום כוללות יצירת תחושת דחיפות מלאכותית, כמו המבצע ייגמר בקרוב או נותרו רק 3 מקומות, במטרה לגרום ללקוח להרגיש שהוא חייב לקנות עכשיו לפני שיחשוב על זה יותר מדי. בנוסף, משווקים אלו מציעים הבטחות לא מציאותיות, כמו תרד 10 קג בשבוע תוך כדי אכילת שוקולד, מה שמוביל לציפיות מוגזמות ולבסוף לאכזבה. הבדל בין שיווק אמיתי למניפולציה ההבדל בין שיווק אמיתי למניפולציות שיווקיות הוא ששווק אמיתי מתמקד במתן ערך אמיתי ללקוח. כאשר
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ליתרונות המוצר ולכן לא מבין את ערכו האמיתי. ייתכן שהוא מבקש הנחה פשוט כי הוא רגיל לבקש, או כי חשוב לו ... טובה. בשלב הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר פשוט גבוה, וזה עדיין לא מידע שמספיק לטפל בהתנגדות. במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי בדיוק ההתנגדות ... הטיפול בהתנגדות ישתנה בהתאם לסיבה שזוהתה: אם הלקוח אומר שהוא יכול לקנות את המוצר במקום אחר במחיר נמוך יותר, כדאי לבדוק איתו האם זה באמת כך, או אם יש יתרונות משמעותיים לרכישה דווקא מכם. אם הלקוח חושב שהמוצר לא שווה את הכסף, כדאי להדגיש לו שוב את כל היתרונות והערך של המוצר ולהסביר מדוע המחיר מוצדק. אם הבעיה היא שאין לו כרגע כסף זמין, אפשר להציע פתרונות תשלום, פריסת תשלומים, או ... להרגיש שהם מקבלים משהו אקסטרה. במקרה כזה, במקום הנחה אפשר להציע שירות נוסף, מוצר נוסף או אחריות מורחבת. איך להעביר את הפוקוס מהמחיר לערך של
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימאליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מותג יוקרה, איך להעריך את עצמך? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מותג יוקרה, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לילדים, קאוצינג, יועץ טיפולי בתחום מותג יוקרה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע+ ב 0.9844 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 06:06:16 - wesi1