... מתאמץ להרוויח כסף זה וזה ואני לא מצליח טוב נפסיק זה עניין של אופי מה לעשות שבמציאות יש מטרות מוצרים כל מוצר יש לו מחיר, המוצר הזה עולה מאה שקלים זה אלף זה מיליון זה המחיר עכשיו גם אם אתה תיתן שקל אחד פחות לא ... גם לא תצליח נגיד למכור אתה אומר אבל הלקוח לא ענה לי בטלפון אבל הוא לא רצה לקנות את המוצר כאילו אם נביא את רשימת התירוצים האפשרית לכל דבר יש אינספור תירוצים למה לא הצלחת לסגור איתו עסקה נכתוב ...
... להציג את הדרך בה אדם יכול למכור משהו שאין לו קיום מדוד, וכיצד זה קשור לנכונות של אחרים להאמין במוצר שאינו ניתן להוכחה. הוא מציין את הבעיה העולה כאשר מישהו מציע לך מוצר או רעיון שלא ניתן למדוד או לראות, ושאל את השאלה אם אתה מוכן לקנות משהו כזה מתוך רצון להגיע ... שכל אדם עשוי להיות לא מושלם ועדיין יכול ללמד אחרים כיצד להתמודד עם אתגרים פנימיים. מה הקשר בין מכירת מוצר לא הגיוני להנחות על עצמך? במהלך ההרצאה, אליעד כהן שואל האם אנחנו יכולים להאמין למישהו שמציע לנו מוצר שלא ניתן לראות או למדוד אותו, כמו פרח עם סגולות חבויות, וגורם לנו להרגיש שמאחוריו יש משהו שלא ניתן להוכיח או למדוד בעין. הוא מסביר כי מדובר בתרמית כשהמוצר עצמו הוא לא משהו שאנחנו יכולים לבדוק בצורה מוחשית. באמצעות הדימוי של מכירת פרחים או נעליים, אליעד מעלה את השאלה איך אנחנו יכולים לדעת אם המוצר שמוצע לנו הוא אמיתי או שקרי. הוא מדבר על הצורך שלנו כבני אדם לשאול את עצמנו מה אנחנו באמת רוצים, ולא מה שמישהו אחר מציע לנו. האם אנחנו באמת רוצים את המוצר או אנחנו רק מתפתים מתוך תקווה לקבל משהו שלא באמת קיים? לסיכום, הרצאה זו של אליעד כהן מציעה לחשוב ... החדשים הדרך הרוחנית של אליעד כהן האם אפשר להאמין למורים רוחניים? האם יש אמת מאחורי רעיונות לא נראים? מהו מוצר בלתי ניתן למדידה? האם ניתן להאמין למוצר שאין לו הוכחה?
... יודע להרגיש טוב לבד. אם האדם נכנס לזוגיות כדי למלא חיסרון, הוא הופך את בן הזוג לרכוש ולסוג של מוצר, ומכאן נובעות הרבה בעיות ביחסים. מה הדרך הבריאה לגרום למישהו להיות מחויב אליך? אליעד מציין שתי דרכים עיקריות ובריאות ... לא יודע איך למלא את החיסרון הזה לבד אז הוא בעצם הבן זוג או הבת זוג שלו הופך להיות מוצר הוא צריך למלא את החיסרון שלי הוא צריך למלא לי את הרצון שלי ואז מתייחסים לשני כמו רכוש ואז ...
... ייקח הטיפול. אליעד כהן מסביר בהרצאתו שהשאלה הזאת היא הגיונית וטבעית, אך התשובה עליה מורכבת. לדבריו, כשאדם משלם על מוצר או שירות, הוא תמיד בוחן את העלות מול התועלת. כל פעולה שאדם עושה כרוכה בעלות כלשהי, בין אם זו ... אחרת ירצה לדעת מראש כמה זמן יימשך הטיפול וכמה כסף הוא יעלה. אך אליעד מסביר שטיפול נפשי הוא לא מוצר רגיל שאפשר לתת עליו אחריות או התחייבות מראש. הוא מדגים זאת באמצעות דוגמה של רכב במוסך: אם אדם מגיע ...
... הכנסה פסיבית דרך האינטרנט, תוך שמירה על הבדל בין הכנסה פסיבית להכנסה פעילה. המשתתף בשיחה שואל על אפשרות למכור מוצרים אינטרנטיים כמו תוכנה, שאליעד עונה עליו ומבהיר את החשיבות בהבנת העלויות השוליות של ייצור מוצר כזה - אחרי יצירתו, כל יחידה נוספת תהיה כמעט בחינם. הוא משתמש במופת של חברות גדולות כמו אפל, שמייצרות מוצר פיזי, כדי להדגים את המורכבות שביצירת מוצר שמייצר רווחים לאחר יצירתו הראשונית. המשתתף בשיחה שואל אם זה אפשרי לפרוץ את המערכת ולמכור מוצר אינטרנטי במחיר נמוך, עם עלויות ייצור אפסיות לאחר יצירת המוצר הראשוני. אליעד משיב שאין באמת פירצה כזו, כי כל עסק בעולם מייצר מוצרים גשמיים או משקיע ביצירת ערך אמיתי. הוא גם מסביר איך יש תחומים כמו הנדלן בהם יש סכנה שההכנסה הפסיבית תרד עם הזמן אם לא משקיעים בהתחלה בצורה נכונה. אליעד מסביר גם את הבעייתיות של מודל שבו מוצר נמכר באופן דיגיטלי במחירים זולים, ומשתף את המשתתף בשיחה בכך שבסופו של דבר, אם יש הרבה תחרות, המחיר של המוצר יירד עד שניתן יהיה להרוויח ממנו הרבה פחות או לא להרוויח כלל. בהמשך, הדובר מבהיר שאין דבר כזה הכנסה ... אז אני רוצה לעשות הכנסה פסיבית דרך האינטרנט דהיינו, לכתוב משהו לעשות משהו באינטרנט שיקנו ממני. אליעד: מה יקנו מוצר ממשי או מידע? ש: מוצר ממשי. אליעד: אתה רוצה למכור מוצר ממשי? ש: לא חומרתי. אליעד: אז מה הכוונה? ש: תוכנה כלשהי. אליעד: אוקי. ש: איזושהי תוכנה. אליעד: אתה מתכוון להגיד מוצר שהעלות היצור שלו היא אפס. ש: לא עלות היצור שלו יש משהו. אליעד: לא סליחה העלות השולית שלו היא ... שהאייפון הזה גדל על העץ נכון, אתה אומר אני אעשה ככה אני מצאתי דרך לפרוץ את המערכת אני אייצר מוצר שיעלה לי לייצר רק את היחידה הראשונה יעלה לי סכום מסוים לייצר את היחידה הראשונה ואחר כך לייצר את ... הנה מצאת עכשיו דרך לעשות הכנסה פסיבית תראה איזה גאוני זה רוב החברות בעולם שיש להם הרבה כסף מייצרות מוצרים ממשיים חשבת על זה. ש: זה לא נכון. אליעד: לא נכון מה לא נכון קח את החברות שנסחרות בבורסה רובן לא מייצרות מוצרים ממשיים? ש: מייצרים. אליעד: הם ממשיים. ש: אבל זה עולה להם משהו? אליעד: העלות השולית שלהם היא גדולה ממשיכה ... הרבה כסף נכון הם בסוף בונים בתים ממשייים זה בית עם בלוקים זה אמיתי נכון רוב החברות בעולם מייצרות מוצרים ממשיים מוכר מטוסים מוכר זה מוכר שם מייצר משהו ממשי אתה תזכור את זה. ש: בסדר איפה הסתירה לא ... הרי אתה אומר הלוואי שהייתי מנכל באיזה חברה גדולה בעולם אבל רוב החברות בעולם רוב האנשים בעולם יש להם מוצר ממשי הם מייצרים משהו ממשי זה לא איזה. ש: אז האם זה סותר את המובן שיש דבר כזה שנקרא ... אליעד: עכשיו בא נתקדם בעלילה מה אתה רוצה אז לדעת? ש: השאלה שאני שאלתי האם ניתן למכור את אותו מוצר בלי שיעתיקו את זה ממך ויעבירו את זה הלאה ואז. אליעד: מה זה משנה? ש: אוקי התוכנית העסקית שלי. ... אנשים ומביאים לכל החברים שלהם אז הפסדת כסף נכון אבל רוב הסיכויים שאלה שיגבנו אותך זה אנשים ששמעו על המוצר דרך זה שקנה ממך את המוצר אז אתה לא הפסדת כלום לצורך העניין הוא לא ידע עליך בכלל בלי ההוא שהוא גנב ממנו את המוצר. ש: בסדר אבל הוא ידע מזה שהמוצר יש אפשרות אחרת שאם הוא ישמע. אליעד: אבל מה ההיגיון שאם הוא היה רוצה לקנות את זה הוא היה ... לא היה משלם את העשרה שקלים לך מראש. ש: לא בטוח. אליעד: אתה לא חושב נכון מראש אתה מוכר מוצר דרך האינטרנט אתה צריך לחשוב איך אני מוכר את המוצר לכמה שיותר אנשים זה הכל וזה מה שצריך להעסיק אותך כרגע לא איך לעשות שלא יגנבו אותי שיגנבו אותך ... שאתה תיתן לאנשים משהו שהם יהיו מוכנים לתת תמורתו כסף אבל שמישהו אחר לא יוכל לתת להם את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לשלך זאת אומרת שאם יש עוד אנשים בעולם שיכולים לתת את אותו מוצר בעלות יצור זהה או יותר נמוכה לא משנה מה אתה תעשה אתה לא באמת יכול לאורך זמן אתה יכול ... זמן לעשות כסף מזה, אתה הבנת ולכן עכשיו השאלה היא זה איך מביאים את זה למצב שאתה תוכל להביא מוצר שהעלות היצור שלך תהיה יותר זולה כי אם עלות היצור שלך לא יותר זולה לא משנה מה עשית אתה ... אומרים לך אתה צריך למצוא משהו שתהיה לך הכנסה פסיבית תיקח את מה שאתה יודע בא תנסה ליצור איזה מוצר תמכור אותו עכשיו במיליון עותקים אבל מה האמת שזה כל כך פשוט, עכשיו בא נניח שהאמת היא שליצור את המוצר זה מאוד פשוט למה זה מאוד פשוט כל מה שאתה צריך לעשות זה מצלמת וידאו לצלם את עצמך ויש מוצר נכון זה מאוד פשוט וזאת בדיוק הסיבה שאתה לא תצליח לעשות מזה כסף זאת בדיוק הסיבה כי בגלל שזה מאוד פשוט לעשות את המוצר לכו כמוך מלא אנשים יכולים לעשות את המוצר הזה והדרך שלך להרוויח כסף ובסוף אתה כדי להרוויח את הכסף אתה לא צריך ליצור את המוצר אתה צריך לשווק את המוצר והעלות שלך לשווק את המוצר היא תהיה פי אלף מהעלות שלך לייצר את המוצר ולא משנה איך תגלגל את זה אתה בסוף צריך להוציא הרבה כסף כדי לשווק את המוצר ואז לא כל כך הרווחת. אין קומבינות זה המהות של העניין חוץ מקומבינה אחת חוץ מקומבינה אחת ויחידה אם ... תראה אני רוצה להגיד לך משהו מה שאתה אומר זאת תשובה לשאלה אחרת אתה אומר בהנחה שכבר יש לי מוצר שהשקעתי בפיתוח שלו ואתה שואל את עצמך איך אני יכול לשווק אותו בצורה היעילה ביותר אז אתה יכול להגיד ... היעילה ביותר לשווק זה בא נגיד דרך אינטרנט באמצעות מנויים באמצעות זה זה נכון האינטרנט עוזר לך לשווק את המוצר שלך זה נכון אבל אם אתה חושב שהאינטרנט יעזור לך להרוויח יותר כסף בלי לעבוד זה לא נכון במאה ... אליעד: כי מתישהו כולם יעשו את זה ואתה לא יכול לאורך זמן להרוויח הרבה כסף כי אין לך באמת מוצר אמיתי. ש: יחודי לא אמיתי יחודי אולי. אליעד: אני מסביר לך תקשיב אני רוצה להסביר לך משהו. ש: אני ...
... שיווק שותפים ולמה הוא יכול להתאים לכם? אליעד כהן מסביר ששיווק שותפים הוא מודל עסקי לגיטימי שבו אדם משווק מוצרים של עסקים אחרים דרך האינטרנט ומקבל אחוזים על כל מכירה שהוא מבצע. שיווק שותפים אינו שונה במהותו מעבודת מכירות ... שמוכר מצלמות, במקום להיות שכיר שמקבל משכורת לפי שעה פלוס אחוזי מכירות, בשיווק שותפים אתם תעבדו מהבית, תשווקו את המוצר אונליין ותקבלו אחוזים גבוהים יותר על המכירות שלכם. המודל הזה מתאים במיוחד למי שמעוניין בעצמאות עסקית או כהכנסה נוספת. איך לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלכם באינטרנט? הנקודה המרכזית שאליעד כהן חוזר עליה שוב ושוב היא שבסופו של דבר אנשים לא קונים מוצרים, אלא קונים את התחושה הטובה שהמוצר אמור לספק להם. אנשים לא באמת מעוניינים במוצר עצמו, אלא בתחושת הסיפוק, הביטחון, האושר או ההצלחה שהמוצר יגרום להם להרגיש. אליעד נותן דוגמה ממכירת סדנה לירידה במשקל בשיטת NLP. הוא מסביר שאנשים לא באמת מעוניינים בסדנה ... או משהו אחר. רק אחרי שמזהים את הרצונות העמוקים של הלקוח, אפשר לפנות אליו בצורה מדויקת ולהציג לו את המוצר שלכם כהפתרון המושלם שיספק את התחושה שהוא רוצה. איך כותבים מסר שיווקי שמוכר? אליעד כהן מדגיש שהטקסט השיווקי הוא ... הלב של הגולש? אליעד כהן מדגיש שהדרך הכי טובה לכתוב דף נחיתה אפקטיבי היא לתת לגולש טעימה אמיתית מערך המוצר. הוא ממליץ לא למלא את הדף רק בהבטחות ריקות או סיסמאות, אלא באמת לתת משהו בעל ערך שהגולש יוכל ... לאורך זמן, כי כולם מתחילים להשתמש בהן ואז הן מאבדות מהאפקטיביות שלהן. לכן, עדיף להשקיע במחקר אמיתי, להכיר את המוצר ואת השוק שלכם לעומק, ולהציע ערך אמיתי לגולשים. הוא גם מדגיש שאם אתם באמת רוצים להצליח לאורך זמן, אתם חייבים באמת להאמין במוצר שלכם, ולדעת שהוא באמת יכול לעשות טוב לאנשים. אם המטרה שלכם היא רק לעשות כסף מהיר בלי לתת ערך ... היטב את היתרונות הייחודיים של הדגם הספציפי ולשווק את היתרונות האלה במדויק. רק מי שיודע להציג את הערך של המוצר בצורה אמיתית ומשכנעת יצליח למכור בצורה עקבית לאורך זמן. הטיפ המרכזי של אליעד כהן להצלחה במכירות ושיווק באינטרנט הטיפ ...
... הלחץ יפחת משמעותית. האם גישה זו מתאימה לכל סיטואציה של שיחה? אליעד מדגים סיטואציה בה אתה נכנס לחנות לקנות מוצר חיוני. במידה ואתה בטוח שהמוצר קיים בחנויות אחרות, לא תרגיש לחץ, כי יש לך אלטרנטיבה. אבל אם זו החנות היחידה ואתה חייב את המוצר - הלחץ יהיה גבוה מאוד. זה בדיוק כמו סיטואציה של להתחיל עם בחורה: ככל שהמטרה חשובה ובלעדית יותר, כך ... לחנות ש: מה קורה אם אני פונה לאדם בסיטואציה שבה יש לי סיבה ברורה, כמו להיכנס לחנות כדי לקנות מוצר שאני ממש צריך? אליעד: במקרה שאתה חייב את המוצר ואין לך חלופה אחרת, החשש מדחייה או מהיעדר המוצר יכול לעלות, בדיוק כמו החשש מדחייה רומנטית. אם אתה אומר לעצמך זאת החנות היחידה, ואם אין להם את המוצר, אעשה בושות או אהיה בבעיה, אתה עלול להילחץ. אך אם אתה חושב יש חנות נוספת ליד, ואם כאן לא ... אתה ממש צריך אותו. ש: זה לא ימנע ממך לנסות לבקש אתה לא תגיד אין אני לא אבקש את המוצר. אליעד: העוצמה של הפחד תלויה באחד כמה אתה עושה את הדבר למען תכלית ולא עושה את זה סתם כי ... האמת שאם נגיד אומרים לך לחנות הזאת תקנה ממנו את זה ואת זה ואם אתה לא מביא ממנו את המוצר הזה והזה הורגים אותך אז אתה גם כשאתה תגיד לו יש לך את זה אתה ממש תרעד כי אם ...
... למצוא כמה אחוזים סכום מסוים מהווה מתוך סכום אחר, אליעד מסביר בצורה מפורטת דרך מספר דוגמאות: לדוגמה, אם קנינו מוצר ב - 1500 שקלים וקיבלנו הנחה של 700 שקלים, איך נדע כמה אחוזים ההנחה מהווה? הוא מציע שיטה פשוטה ... את הסכום המקורי, למצוא כמה הוא אחוז אחד מתוך אותו סכום, ואז להוסיף את כמות האחוזים המבוקשת. לדוגמה, אם מוצר עולה 100 שקלים ואנו רוצים להוסיף לו 17% מעמ, הפעולות הן: קודם כל לוקחים את הסכום המקורי (100 שח), ...
... שואפים באופן טבעי למציאות שבה אין שום רע. מדוע המציאות שיש בה רע לא יכולה להיות מושלמת? אליעד מדגיש שהמוצר היקר ביותר שאדם יכול לרצות הוא מציאות שיש בה את כל היתרונות ללא חסרונות כלל - טוב מושלם, ללא שום רע. אבל לדבריו, בעולם שלנו, אין את המוצר הזה. המציאות שלנו היא תמיד עסקת חבילה של טוב ורע. מי שמתעקש על קבלת המוצר המושלם (רק טוב ללא רע) למעשה מביע רצון שהוא מחוץ לשכל הרגיל, כלומר, רצון שאינו נתפס בהיגיון הרגיל. המוצר הזה אזל מהמלאי, כי המציאות שלנו בנויה על איזון בין טוב ורע. מהו המחיר שיש לשלם עבור טוב מושלם ... שהדבר היחיד שמגביל את האדם מלחוות טוב מוחלט הוא הפחד והסירוב שלו לחוות רע מוחלט. לכן, מי שרוצה את המוצר היקר מכל - טוב מושלם - חייב להיות מוכן להרגיש רע מוחלט, לא מתוך ניסיון למצוא בטוב את הרע ...
... למה יוקר המחיה בישראל כל כך גבוה? אליעד כהן מסביר בהרצאה למה המחירים בישראל גבוהים ומה עומד מאחורי התייקרות המוצרים בארץ. הוא פותח בשאלה פשוטה - מה זה בעצם מחיר? לדבריו, מחיר הוא הסכום שאדם מוכן לשלם עבור מוצר מסוים. יוקר הוא יחסי, כלומר, אם מוצר היום יקר, זה אומר שפעם בעבר או במקום אחר הוא היה זול יותר. אליעד מסביר באמצעות דוגמה פשוטה: אם ... יותר משיעור העלייה במשכורות, מה שגורם לכך שיכולתו של האדם לקנות פוחתת. מה משפיע באמת על המחירים? המחיר של מוצר מושפע משני דברים עיקריים: היצע וביקוש. אם יש הרבה אנשים שרוצים מוצר מסוים (ביקוש גבוה) ופחות אנשים שמייצרים אותו (היצע נמוך), המחיר יעלה. אך אליעד מסביר שזה לא כל הסיפור. המחיר ... שקלים, ויורידו את המחיר. אך אם ישנם חסמים לכניסת מתחרים, המחיר יישאר גבוה. הוא מסביר שאם אין בכלל ביקוש למוצר, אף אחד לא ימכור אותו, המחיר יירד או שהמוצר ייעלם. אך יש מצבים שבהם המחיר לא יכול לרדת, למשל, כשעלות הייצור גבוהה, ולא משתלם להוריד מחירים. במקרה זה, ... בישראל? אליעד כהן טוען כי אחת הסיבות המרכזיות ליוקר המחיה בארץ היא חוסר תחרות אמיתית. הוא מציין דוגמה של מוצר מסוים שיש לו מעט יצרנים, ומסביר שהסיבה שאין יותר יצרנים היא לא בהכרח שעלות הייצור גבוהה אלא בגלל חסמים בירוקרטיים ופוליטיים. לדוגמה, אסור לך לייבא מוצרים מסוימים או שיש מכס גבוה או הגבלות אחרות שהמדינה מציבה כדי להגן על יצרנים מקומיים. לכן המחירים נשארים גבוהים ... להוריד את המחיר גם אם יש חרם, כי היא פשוט תפסיד. לפעמים החרם יכול לגרום לחברה להפסיק לייצר את המוצר, אך לא בהכרח להוריד את המחיר. מדוע מחירי הדיור גבוהים כל כך? אליעד מתייחס גם למחירי הדיור. הוא מסביר ...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מה זה מוצר?, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: מה זה מוצר?, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, ייעוץ אישי מומלץ, אימון אישי בסקייפ בנושא מה זה מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331