אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
וכאן נסביר, מה עדיף יותר, פרסום ממומן או פרסום אורגני? והאם עדיף לך ליצור משפך שיווקי אורגני או משפך שיווקי ממומן? ונסביר על טעויות של מנטורים לשיווק דיגיטלי ועל מהם 3 השיקולים שצריכים לקחת בחשבון, כאשר עושים השוואה בין פרסום ממומן לבין פרסום אורגני? ומהו השיקול האחד והיחיד החשוב ביותר שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים באיזה ערוץ פרסום לפרסם, האם בתשלום או בצורה אורגנית?

אז ברמת העיקרון, אפשרי לחלק את הדרך להגיע ללקוחות חדשים, ל 2 סוגים של ערוצי פרסום אפשריים:

1 - באמצעות פרסום ממומן בתשלום, דהיינו, שאתה מפרסם בתשלום לדוגמה ברשתות חברתיות, כגון פייסבוק / אינסטגרם / טיקטוק / גוגל וכיו"ב, את העסק שלך וככה אתה מקבל חשיפה של העסק שלך, ללקוחות חדשים שיכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

2 - באמצעות פרסום אורגני / פרסום טבעי - דהיינו, שאתה מפרסם בחינם ברשתות החברתיות או בכל מקום אחר באינטרנט, תכנים שקשורים לעסק שלך, כגון סרטונים שיווקיים / מאמרים מקצועיים וכיו"ב, כל מיני תכנים שיווקיים מסוגים שונים. ואת כל התכנים האלו אתה מפרסם בחינם ללא שום עלות כלשהי על הפרסום. וככה אתה יוצר משפך שיווקי בחינם, שדרכו מגיעים אליך לקוחות פוטנציאלים שעשויים להיות לקוחות של העסק שלך.

והשאלה היא, מה עדיף? האם עדיף לעשות שיווק ממומן בתשלום? האם עדיף לעשות שיווק אורגני בחינם? מה האמת של הסיפור?

אז קודם כל נראה מה בטוח נכון? בטוח נכון שאתה רוצה לעשות כסף. וכדי לעשות כסף, צריך שההכנסות שלך יהיו גדולות מההוצאות שלך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות של הפרסום הממומן ואת העלות של הפרסום האורגני. כאשר בפרסום ממומן יש את העלות הבסיסית של הכנת הפרסומת עצמה, ואת העלות המרכזית של רכישת שטחי הפרסום באינטרנט וכולי. לעומת זאת, בפרסום אורגני, יש אפשרות של עלות יותר גדולה של הכנת חומרי שיווק מקצועיים, אבל העלות להפיץ את התכנים, בעיקרון היא בחינם. כי אתה לא משלם על זה כסף אלא אתה עושה שיווק ויראלי עם תוכן ויראלי / תוכן שמפיץ את עצמו.

אז בשיקול של העלות של הפרסום האורגני לבין העלות של פרסום ממומן, כל אחד יעשה את החישוב לעצמו, של עלות הפרסום בטווח הקצר, ושל עלות הפרסום בטווח הארוך וכולי.

דבר נוסף שצריכים לקחת בחשבון, זה את המהירות שבה אתה יכול להגיע ללקוחות חדשים. בדרך כלל, לקבל חשיפה להמון לקוחות פוטנציאלים חדשים, זה אפשרי כמעט בין רגע, בפרסום ממומן בתשלום, שפשוט צריכים לשלם כסף למפרסם שיפרסם אותך מעכשיו לעכשיו למי שאתה רוצה, ביחס לפרסום אורגני שבו כנראה שייקח יותר זמן עד שתוכל לקבל חשיפה טבעית / חשיפה אורגנית, לכמות רצינית של לקוחות. ולכן, גם המהירות שאתה צריך להגיע ללקוחות, גם היא שיקול שצריכים לקחת בחשבון בפרט אם אתה צריך להגיע ללקוחות במהירות וכולי.

ולכן לכאורה נראה, שלפחות בטווח הרחוק, עדיף פרסום אורגני יותר מאשר פרסום ממומן בתשלום. אבל האם זאת כל האמת?

ומנטורים לשיווק ויועצי שיווק, שמלמדים את האדם לפרסם תכנים שיווקיים ולקדם את העסק באמצעות רשתות חברתיות וכיו"ב, ידחפו את האדם לעשות פרסום אורגני. כי ככה הם מקבלים פרנסה, במקום לדחוף את האדם, לפרסם בתשלום פרסום ממומן ברשתות חברתיות וכיו"ב. אבל מה האמת? מה באמת עדיף?

והאמת היא, שיש שיקול אחד שהוא השיקול הכי חשוב, שצריכים לקחת אותו בחשבון ושהוא זה שישפיע על איזה סוג פרסום עדיף לך. והוא השיקול של מהי האיכות של הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפים אליך. דהיינו, שצריך לעשות הפרדה בין השיקול של כמה עולה לעשות פרסום ממומן ביחס לכמה עולה לעשות פרסום אורגני וצריכים לעשות הפרדה בין השיקול של תוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק אורגני ביחס לתוך כמה זמן תקבל חשיפה בשיווק ממומן, לבין השיקול החשוב ביותר והוא, האיכות של הלידים שאתה תקבל בשני ערוצי הפרסום האלו.

ואני אסביר: יש אנשים שעושים פרסום אורגני, בחינם, ללא תשלום, ומגיעים מהיום למחר, לכמות עצומה של חשיפה אורגנית והם מקבלים מהיום למחר, המון עוקבים חדשים וכולי, אנשים אמיתיים שמתעניינים במה שיש להם לומר ושרוצים לעקוב אחריהם ואחרי מה שיש להם לומר. אבל וכאן מגיע האבל הגדול, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמות העוקבים שיש לך ובין כמות החשיפות שאתה מקבל, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האמיתיים שמסתתרים בתוך כל העוקבים שלך.

ולפעמים יש הבדל של שמים וארץ, בין כמות העוקבים שלך, לבין כמות הלקוחות הפוטנציאלים האיכותיים שנמצאים בין כל העוקבים שלך.

ולכן לפעמים, הרבה יותר נכון יהיה דווקא לעשות פרסום ממומן בתשלום, שאולי יודע לחשוף את העסק שלך ללקוחות הפוטנציאליים הנכונים שלך, יותר מאשר לעשות פרסום אורגני בחינם, שאומנם יביא לך המון חשיפות בחינם, אבל אתה עשוי למצוא את עצמך, בלי לקוחות משלמים, בין כל הכמות העצומה של העוקבים שיש לך באינטרנט.

ואחד הכשלים הלוגיים שיש אצל אנשים שעושים פרסום אורגני, הולך כך: כדי לעשות כסף, צריך למכור. וכדי למכור צריך חשיפה ללקוחות. ופרסום אורגני הוא בחינם והוא מביא לך המון חשיפות שבתוכם אולי נמצאים לקוחות שלך. ולכן מכך נסיק, שעדיף לך לעשות פרסום אורגני. אבל זאת לא כל האמת. כי השאלה היא, מהי האיכות של העוקבים שלך, ומהו יחס ההמרה, בין כמות העוקבים שלך לבין הלקוחות המשלמים שלך שאתה רוצה שהם יהיו הלקוחות שלך.

ובכל הבאלגן שיש אצל המנטורים לשיווק, יש את הטעות של לעשות שיווק פרובוקטיבי באמצעות פרובוקציה שיווקית בגלל המחשבה שאומרת שאין דבר כזה פרסום שלילי ושאין דבר כזה פרסום רע. והמחשבה הזאת גורמת לאנשים להפיץ כל מיני סרטונים פרובוקטיביים ותכנים שיווקיים פרובוקטיביים, שאכן מקבלים המון חשיפה אורגנית טבעית, ושאפילו גורמים להמון אנשים לעקוב אחרי אותם מפרסמים של אותם תכנים שיווקיים פרובוקטיביים, אבל הבעיה היא, שהחשיפות האלו והתכנים האלו, לא באמת מביאים לקוחות משלמים שאתה רוצה שיהיו לקוחות שלך.

והאמירה שאומרת שאין כזה דבר פרסום רע ושאין כזה דבר פרסום שלילי, היא אולי נכונה במקרים מסוימים, אבל ברמת העיקרון, צריך לעשות הפרדה דרמטית, בין כמה עוקבים וכמה חשיפה תביא לך החשיפה השלילית והשיווק הפרובוקטיבי שאתה עושה, לבין כמה לקוחות משלמים, לקוחות טובים, אתה תקבל מתוך כל העוקבים שיעקבו אחריך.

ולכן יש המון מומחים לשיווק באינטרנט שיש להם המון עוקבים ושיש להם המון סרטונים שיווקיים פרובוקטיביים כאלו ואחרים, אבל שאין להם פרנסה ושאין להם לקוחות משלמים. כי הלקוחות שאולי ישלמו לך, הם לא בהכרח נמצאים בין כל הערב רב של האנשים שעוקבים אחרי השטויות שאתה מפרסם באינטרנט.

ולכן יהיה נכון לומר, ששיווק אורגני שיווק טבעי, בטווח הארוך הוא כנראה יהיה עדיף על שיווק ממומן שיווק בתשלום, אבל זה רק בתנאי שעושים נכון את השיווק האורגני. דהיינו, שחומרי השיווק האורגני שאתה מפרסם, באמת אוספים סביבך לקוחות שבאמת יכולים להפוך להיות לקוחות שלך.

וזה בעיקר בגלל שאתה מפרסם תכנים, שיגרמו לאנשים שאתה רוצה שיהיה לקוחות שלך, להיות לקוחות שלך ולא בגלל בלבולי מוח כאלו ואחרים.

ואני אוסיף, כמו שכבר הסברתי השקעה בשיווק, חשובה יותר מאשר השקעה במכירות. ואפשרי למכור בלי איש מכירות אם עושים שיווק נכון. ומצד האמת, חומרי שיווק נכונים, הם חומרי שיווק שמחליפים תהליכי מכירה. אבל זה עוד עניין שלם, של איך להכין חומרי שיווק בצורה נכונה.

ולכן אני אומר, שאם אתה תכין חומרי שיווק בצורה נכונה, דהיינו, תכין את חומרי השיווק הנכונים כמו שהסברתי, ותפיץ אותם בצורה נכונה בפרסום אורגני, אז באמת שיווק אורגני שכזה, כנראה יהיה יותר יעיל מפרסום ממומן לפחות בטווח הרחוק. לפחות משיקולי עלויות. כי שיווק נכון, חוסך עלויות מכירה. ולאורך זמן, שיווק אורגני, הוא בחינם, ביחס לפרסום ממומן.

אבל חייב לזכור, שאם אתה לא תכין חומרי שיווק טובים, שיאספו סביבך לקוחות טובים לקוחות רלוונטיים לקוחות משלמים, הרי שאתה עוד עשוי לגרום לעצמך לנזק, פרסום שלילי, מוניטין שלילי, חשיפה שלילית, פרסום רע ועוד נזקים נוספים.

לסיכום: כאשר אתה רוצה לבחון ערוץ פרסום, האם לעשות פרסום ממומן או לעשות פרסום אורגני, תנסה להבין היכן בסוף יהיו לך יותר רווחים מלקוחות משלמים, שזה כמובן תלוי גם בעלות הפרסום אבל גם באיכות הלידים שתקבל, ולא רק למדוד את הדברים ביחס לעלות הפרסום ולכמות החשיפות, שהיא אולי מביאה חשיפות זבל שיחס ההמרה שלהם ללקוחות משלמים, הוא גרוע ביותר.

ולכן יהיה נכון לומר, שקריטי ביותר לדעת ולהבין מהם חומרי השיווק שכדאי לך לפרסם כדי להביא את הלקוחות שאתה רוצה ולא סתם להביא חשיפות זבל ובהתאם לזה לדעת ולהבין האם ואיך יהיה נכון לפרסם אותם וכולי.
הוצאה איך להרוויח הרבה כסף להגיע ללקוחות הכנת חומר שיווקי תוכן ויראלי האם לעשות משפך שיווקי אורגני מנטור אנשי מכירות חשיפה איכות לידים אורגני או ממומן איך לפרסם איך לפרסם באינטרנט איכות איכות הלידים שלך איכות העוקבים באינטרנט איכות העוקבים ברשתות החברתיות איכות הפרסום איכות לידים אין דבר כזה פרסום רע אין דבר כזה פרסום שלילי אין כזה דבר פרסום רע אין כזה דבר פרסום שלילי אינטרנט באיזה ערוץ פרסום לבחור בחירה בחירת ערוץ פרסום בניית משפך שיווקי הכנת חומר שיווקי הכנת חומרי שיווק הכנת חומרים שיווקיים המרה חברתי חברתיות חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים חשיפה חשיפה איכותית חשיפה שלילית יחס ההמרה ללקוחות משלמים יחס המרה יחסי המרה כל פרסום הוא פרסום טוב לבחור להכין חומרי שיווק לפרסם לפרסם באינטרנט לקוח לקוחות לקוחות משלמים מה לפרסם באינטרנט ממומן או אורגני משפך שיווקי משפך שיווקי אורגני משפך שיווקי ממומן עוקבים פרסום אורגני פרסום אורגני או פרסום ממומן פרסום ממומן פרסום ממומן או פרסום אורגני פרסום רע פרסום שלילי קידום אורגני או קידום ממומן קידום ממומן קידום ממומן או קידום אורגני רשתות חברתיות שיווק שיווק באינטרנט שיטות שיטות שיווק שיטות שיווק באינטרנט שלילי שליליות
שומעים אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות
שומעים אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות
... אותי, פרנויה ששומעים אותי, מפחד ששומעים אותי, סכיזופרניה והזיות שווא, מחשבות שווא, חרדה חברתית, מדמיין ששומעים אותי, עוקבים אחרי, רוצים לפגוע בי, חושב ששומעים אותי, מדמיין שקוראים אותי, קוראים לי את המחשבות, הפרעות נפשיות ... את עצמו למה הוא כל כך מפחד או כל כך רוצה שישמעו אותו, ולטפל בשורש הבעיה. כך הוא יוכל להחזיר את האיזון למוח שלו ולהפסיק לחוות את תחושת ההזיה ששומעים אותו. פרנויה ששומעים אותי חרדה חברתית וטיפול בה למה אנשים מדמיינים ששומעים אותם? איך להיפטר מהזיות שווא? הפחתת מחשבות שווא מנגנוני ...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
... שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק? מהן שתי שיטות השיווק והמכירה המרכזיות? קיימות בעולם שתי שיטות עיקריות לשיווק ומכירה של מוצר או שירות. השיטה הראשונה והיעילה ביותר, לפי אליעד כהן, היא לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר או בשירות שלך בחינם לפני שהם ... שהם יכולים להשתמש או להתנסות במוצר. מדוע עדיף לתת ללקוח להתנסות במוצר בחינם? לפי אליעד כהן, מתן אפשרות להתנסות במוצר ללא עלות היא השיטה הטובה והיעילה ביותר לשיווק ולמכירה. כאשר הלקוח מתנסה במוצר או בשירות והוא מרוצה, הוא ירגיש בנוח יותר לשלם עבורו. לעומת זאת, לקוח שצריך לשלם מראש ללא התנסות עלול להרגיש חוסר ביטחון וספקות לגבי איכות המוצר, ויהסס לבצע את הקנייה. אליעד מביא דוגמאות מגוונות להמחשת הרעיון: אם אתה מוכר ידע, תן לאנשים דוגמית של הידע שלך. אם המוצר הוא מזון, ... עסק שמוכר מוצר גרוע? אם מישהו לא מאפשר לך להתנסות בשירות שלו לפני שאתה משלם, זה יכול להעיד על כך שהמוצר שלו לא מספיק טוב. לפי אליעד, מי שמוכר מוצר גרוע או לא איכותי יימנע מלתת ללקוחות להשתמש במוצר לפני התשלום, כי הוא מפחד שהלקוח יגלה שהמוצר לא טוב. הדוגמה שאליעד מביא לכך היא אדם שמתחזה להיות רופא. ... את הלקוחות. מה הטעות הנפוצה ביותר של יועצים ומנטורים עסקיים? אליעד כהן מדגיש נקודה חשובה לגבי מנטורים ויועצים עסקיים. מי שמציג את עצמו כיועץ או מנטור שמלמד שיווק ומכירות אך משווק את עצמו בעיקר על ידי הבטחות כמו אני אפתור לך את הבעיות או אני אקדם אותך, ללא אפשרות להתנסות במוצר, כנראה אינו יודע לשווק את עצמו היטב או שהמוצר שלו לא איכותי מספיק. גם אם אותו אדם הוא בעל מוצר טוב, ייתכן שהוא פשוט לא מבין בשיווק . לדוגמה, אם יש לאדם מספרים מנצחים ללוטו, הוא יוכל לספק חלק מהמספרים כהוכחה לכך שהמוצר שלו עובד. מי שנמנע מכך, סימן שהמוצר שלו אינו מספיק טוב או שהוא פשוט לא מבין בשיווק נכון. כיצד לבחור נכון ממי ללמוד שיווק ומכירות? אליעד כהן ממליץ לבדוק היטב כיצד אותו יועץ או מנטור עסקי משווק את עצמו. הדרך הטובה ביותר לזהות אם יועץ או מנטור מבין בשיווק ומכירה, היא לבחון האם הוא מאפשר ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות שלו ללא תשלום. אם הוא נותן ידע, כלים ותוכן משמעותי בחינם, הדבר מעיד על ביטחון באיכות השירות והמוצר שלו. אליעד מציג כדוגמה את עצמו, כשהוא נותן באתר שלו אלפי הרצאות ומאמרים בחינם לגמרי. בדרך זו הלקוחות מתנסים באיכות המוצר שלו לפני שהם מחליטים לשלם על שירות נוסף. מה חשוב לזכור כשאתה משווק את עצמך? הנקודה המרכזית שאליעד מחדד היא שבעל עסק אמיתי, עם מוצר איכותי, אינו צריך לפחד לתת ללקוחות להתנסות במוצר שלו בחינם. אם המוצר איכותי, לקוחות ישלמו לאחר שיראו את הערך בעצמם. לעומת זאת, מי שמסתיר את המוצר, אינו מאפשר התנסות ומבסס את המכירה רק על הבטחות או המלצות כלליות, כנראה מסתיר מוצר גרוע או פשוט אינו מבין בשיווק. הדרך להצלחה ב
מחשבות שווא על בגידה, מחלת הרדיפה, חושד שאני בוגדת בו, משקר שאני בוגדת בו, ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש
מחשבות שווא על בגידה, מחלת הרדיפה, חושד שאני בוגדת בו, משקר שאני בוגדת בו, ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש
... ממציא עלי סיפורים, הזיות שווא, פרנויות, טיפול בהפרעה נפשית, חושב שעוקבים אחריו, חושב שכולם נגדו, חושב שרודפים אחריו, סכיזופרניה, מחלות נפש מה גורם ... שיש מצלמות שעוקבות אחריו. גם במקרה זה, האדם לא באמת רוצה להרגיש שעוקבים אחריו, אבל הוא משתמש בסיפור הזה כדי להתמודד עם תחושות אחרות של כישלון וחוסר ...
טיפול בהפרעת אישיות, חושב שמדברים עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? אני המשיח, שסעת, הפרעת דה פרסונליזציה
טיפול בהפרעת אישיות, חושב שמדברים עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? אני המשיח, שסעת, הפרעת דה פרסונליזציה
... בהפרעת אישיות, חושב שמדברים עליו, האם מדברים עלי? חושב שעוקבים אחרי, איך נוצרת הפרעת אישיות? סכיזופרניה, פרנויה, מאניה דיפרסיה, מחלת הרדיפה, פיצול אישיות, האם אני אלוהים? אני המשיח, שסעת, הפרעת דה פרסונליזציה האם ... הוא באמת משוגע? אליעד כהן מסביר שישנה תופעה נפשית שבה אנשים חושבים שמדברים עליהם או שעוקבים אחריהם. לדבריו, זה לא בהכרח סימן לשיגעון, כיוון שלפעמים האדם טועה ולפעמים הוא צודק. למשל, אדם יכול לחשוב שעוקבים אחריו, אך בפועל אף אחד לא עוקב אחריו. מצד שני, האדם יכול להיות בטוח שאף אחד לא עוקב אחריו, ולמעשה כן עוקבים אחריו. כך, עצם המחשבה שמדברים עליך או עוקבים אחריך אינה מעידה בהכרח על מחלה נפשית או הפרעה אישית. מתי מחשבה שמדברים עלי הופכת למחלת נפש? אליעד כהן מבהיר שמחשבה זו הופכת לבעיה רק כאשר האדם מתחיל ... יכול להפוך כל מידע שהוא שומע לאמצעי להבנה עצמית עמוקה יותר. מה ההבדל בין שימוש חיובי לשלילי במחשבות מסוג זה? אליעד כהן מציין שההבדל בין אדם שנעשה משוגע לבין אדם שמתפתח רוחנית תלוי ביכולתו של האדם להטיל ספק ולא להיצמד לפרספקטיבה אחת ... על המחשבה שמדברים עליי? אליעד כהן מוסיף ששימוש בסמים יכול להעצים את המחשבות האלה בצורה שלילית. כשאדם משתמש בסמים, הוא עלול לקחת מחשבה פשוטה (מישהו דיבר איתי) ולהפוך אותה לתיאוריה שלמה שבה כולם עוקבים אחריו או שהכל מתנהל סביבו באופן שלילי. כך, סמים יכולים להוביל את האדם לשיגעון אמיתי, משום שהם מעצימים את ההזיות והפרשנויות השגויות של האדם. מה ההבדל בין להיות אלוהים לבין לחשוב שאני ... פרנואידיות להתפתחות אישית? ההסבר של אליעד כהן מציע לאנשים לקחת את המחשבות הללו (עוקבים אחריי, מדברים עליי) ולבדוק אותן בצורה מודעת. אם האדם יצליח לחפש את המסרים האמיתיים ולהבין כיצד הם משקפים את המציאות הפנימית שלו, הוא יכול להשתמש ...
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני המתחרים, ומטרתו לשכנע את הלקוחות הפוטנציאליים שכדאי להם להוציא את הכסף אצלך ולא אצל המתחרים שלך. אחת השיטות הבולטות היא לפרסם ביקורות והמלצות חיוביות של לקוחות קיימים. עם זאת, אליעד מדגיש שכאשר משתמשים בביקורות, עדיף להציג מגוון רחב של דעות, כולל דירוגים בינוניים או אפילו שליליים קלילים, כדי שהלקוחות יאמינו לאמינות ... מסביר כי אם כל הביקורות יהיו מושלמות, זה עשוי לעורר חשד בקרב הלקוחות, ולכן כדאי לשמור על מראה אותנטי. איך להתמודד עם תגובות שליליות והשמצות באינטרנט? אליעד מתאר את הסכנה בפרסום שלילי באינטרנט כמו תגובות משמיצות בפייסבוק או ביקורות שליליות בגוגל. הוא מזהיר שביקורות שליליות יכולות להיות מופצות על ידי מתחרים עסקיים או לקוחות לא מרוצים, ולכן שיטת שיווק המבוססת רק על המלצות חיוביות ופומביות היא שברירית במיוחד. הוא מציין שיש עסקים שאפילו מפרסמים תגובות שליליות בעצמם כדי להיראות אותנטיים יותר. הפתרון שאליעד מציע להתמודדות עם ביקורות שליליות והשמצות הוא להוכיח ללקוחות הפוטנציאליים את איכות השירות או המוצר באמצעות מתן אפשרות להתנסות בחינם. ... הטובה ביותר לשכנע לקוחות שהוא טוב, היא לתת להם להשתמש ברכב בעצמם, או לפחות להציג להם סרטונים מוחשיים המדגימים באופן ברור את האיכות והיעילות של המוצר. באופן זה, הלקוח משתכנע בעצמו ואינו מושפע מהשמצות או ביקורות שליליות. למה כדאי לתת ללקוחות אפשרות להשתמש במוצר בחינם? לפי אליעד, הדרך האולטימטיבית והיעילה ביותר לשווק את עצמך היא פשוט לתת ללקוחות להתנסות במוצר או בשירות בחינם. כאשר הלקוח מתנסה בעצמו במוצר, הוא כבר לא צריך לסמוך על המלצות או ביקורות, שכן הוא בעצמו יכול לחוות את האיכות. שיטה זו אפקטיבית במיוחד כי היא אינה ניתנת לזיוף על ידי מתחרים. אתה לא יכול לזייף איכות כאשר אנשים באמת משתמשים במוצר שלך, ולכן זוהי שיטה ... המלוכלכת או יחששו לעשות טעויות. כך שהאינסטלטור מרוויח מהאמינות שהוא יוצר לעצמו בזכות הידע שהוא מפגין בפומבי. מהם החסרונות בשיטות שיווק נפוצות? אליעד מציין שני חסרונות מרכזיים בשיטות השיווק המסורתיות: הבעיה בשיטת השיווק המבוססת על צעקה או פרסום חזק היא שכל מתחרה יכול ... או יהיו מסוגלים לבצע אותן ברמה הנדרשת. איך להפוך לבלתי מנוצח מול המתחרים? אליעד מסביר שכדי להפוך לעסק בלתי מנוצח מבחינת שיווק, אתה חייב להיות הטוב ביותר בתחום שלך. המשמעות היא ... או כמה מתחרים ינסו לחקות אותך, אם תמשיך להשתפר ולהיות מומחה אמיתי, הלקוחות תמיד יבחרו בך. הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1
... להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 1 איך להתגבר על החשש מפתיחת עסק כמאמן כושר? כאשר אדם רוצה לפתוח עסק חדש בתחום הכושר, אחת הבעיות ... וטובים ממנו. אליעד כהן מדגיש שהבעיה איננה מי טוב יותר באופן אובייקטיבי, אלא מי נתפס כטוב יותר בעיני הלקוחות. למשל, אם לקוח פוטנציאלי צריך לבחור בין מאמן שלוקח אלף שקלים לשעה ובין מאמן שלוקח אלפיים שקלים, הבחירה לא תלויה בהכרח במחיר אלא בשאלה מי נתפס כמי שיביא לו תועלת גדולה ... אחר. האם יש קשר בין יכולת מקצועית להצלחה עסקית בתחום הכושר? אליעד כהן מסביר שהצלחה עסקית לא תלויה רק ביכולת המקצועית אלא בעיקר ביכולת לשווק את עצמך נכון. יש אנשים שיודעים לבצע משהו היטב אך אינם יודעים להסביר לאחרים כיצד לבצע זאת. לדוגמה, אדם שיכול להרים 200 קג לא בהכרח ... בעיקר להדרכה ברורה ולהבנה כיצד לעשות את הדברים. אליעד מדגיש שזו נקודת חוזק משמעותית שיכולה לבדל את המאמן החדש, ולכן עליו לנצל זאת לטובתו בשיווק העסק. איך לשווק את עצמך בצורה יעילה כמאמן כושר? אליעד כהן נותן עצה פרקטית וברורה כיצד להתחיל בשיווק עצמי. הוא מציע לאדם שמעוניין לפתוח עסק כמאמן כושר להתחיל ליצור תוכן חינמי באינטרנט, למשל סרטונים ביוטיוב או פוסטים בפייסבוק. לדוגמה, המאמן יכול לקחת תרגיל כמו מקבילים על טבעות ולהכין סדרה של שיעורים קצרים ובהירים ... אנשים יראו את הסרטונים האלו ויבינו שהמאמן אכן יודע להסביר בצורה ברורה, הם ירצו להתאמן איתו ויבחרו בו על פני אחרים. ככל שיהיה תוכן רב יותר ואיכותי יותר, כך יגבר הסיכוי שיתחילו לפנות אליו לקוחות. מהם היתרונות והחסרונות של אימון קבוצתי לעומת אימון אישי? אליעד כהן דן בסוגיה של ... להתעסק יותר מדי בשאלות תאורטיות כמו מה אם אף אחד לא ירצה? או מה אם זה לא יצליח?. במקום זה, פשוט להתחיל לעשות, לצלם סרטונים, להעלות תכנים ולפרסם את עצמך באופן שוטף. עם הזמן, הלקוחות הראשונים יגיעו ויהיה קל יותר להמשיך משם. הוא מציין שברגע שלקוח ראשון ישלם כסף, התפיסה והביטחון של המאמן ישתנו, כי אז הוא כבר לא מנסה לפתוח עסק, אלא באמת מנהל עסק פעיל. מדוע חשוב להיות אותנטי בשיווק העסק שלך? אליעד כהן מבהיר ששיווק עצמי יעיל מבוסס בראש ובראשונה על אותנטיות והיצמדות לאמת. אם אתה יודע ללמד משהו, תהיה כנה ותציג זאת בדיוק כפי שאתה יודע. הוא מסביר ... בהדרכה שלו, הם יעדיפו אותו על פני מתחרים אחרים. המסקנה כאן היא שהאותנטיות יוצרת אמון, והאמון מביא לקוחות חוזרים ולהצלחה ארוכת טווח. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד להקים עסק חדש מה עדיף אימון אישי או קבוצתי? איך למשוך לקוחות לעסק שלי? האם התחרות תפגע בעסק שלי? ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2
... בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 2 איך להתמודד עם לחץ מהסביבה כשאתה מקים עסק? כשאתה מקים ... להתבצע גם כשאין לקוחות, כגון: ליצור סרטונים חדשים ולהעלות לאינטרנט. לפרסם מאמרים, פוסטים ותכנים שונים ברשתות חברתיות. ליצור שיתופי פעולה עם בעלי עסקים ואתרים אחרים בתחום. לשווק ולמתג את עצמך בצורה עקבית. לפתח תכנית עבודה מסודרת לשיווק ומכירות. הנקודה החשובה ביותר שאליעד כהן מציין היא שאין דבר כזה אין לי מה לעשות. עסק עצמאי ... הידע שלך בתחום הכושר, שכבר פיתחת לאורך השנים. עכשיו צריך לדאוג לשווק אותו. הוא מדגיש שחשוב מאוד להבין שאין שעות ריקות. כשאתה עצמאי, כל הזמן שלך חייב להיות מוקדש ... הגישה הזו לא תאפשר לך להתפתח ולהצליח. מה לעשות אם לא יודעים איך לשווק את העסק? בעיה נוספת שאליעד כהן מתייחס אליה היא שרבים לא יודעים איך לשווק את העסק שלהם. הוא מסביר שישנם שני היבטים חשובים בעניין זה: קודם כל, להבין שזה הכרחי. להבין ... ביום (למשל שלוש פגישות יומיות), צריך להשקיע אפילו אלף שעות עבודה בשיווק ובפרסום של עצמך. אם זה לא נראה לך הגיוני, אז אולי לא מתאים לך להיות עצמאי. שנית, אם אתה באמת לא יודע איך לשווק, אפשר וצריך ללמוד את זה. הוא מדגיש שהעובדה שאתה לא יודע עכשיו איך לעשות את זה, היא לא סיבה ... ללמוד וליישם את הדברים. אליעד כהן נותן דוגמה קונקרטית: להיכנס לאינטרנט, למצוא את כל האתרים בתחום הכושר והבריאות, וליצור איתם קשר לשיתוף פעולה, לפרסם שם תכנים, להיות נוכח בכל מקום אפשרי באינטרנט כדי שכל מי שמחפש אותך - יוכל למצוא אותך. איך לשכנע את הסביבה שאתה רציני בעסק שלך? אליעד כהן ... לראות אותך עובד, מתאמץ ומשקיע. כשיראו שאתה עסוק כל הזמן בפעולות שיווק, בפרסום ובמיתוג, הם יבינו שאתה רציני ושאתה אכן עובד בעסק שלך בצורה פעילה ולא סתם מתבטל. ... בפועל כל היום, אתה לא באמת עובד. אך למעשה, כל פעולה של מיתוג ושיווק היא חלק אינטגרלי וחשוב בעסק שלך, ואם הסביבה תראה אותך עושה פעולות אלה באופן מתמיד, גם הם ... זמן פנוי הוא הזדמנות לקדם את העסק, ביכולת ללמוד וליישם טכניקות שיווקיות, וביכולת להתמודד עם לחץ מהסביבה באמצעות הצגת עבודה רצינית ומתמשכת. איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? פחד מכישלון בעסק חדש איך להתמודד עם לחץ מההורים בהקמת עסק? איך להשיג ...
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
יעוץ להקמת עסק, איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3
... לפתח את העסק? שלבים בהקמת עסק, איך לנהל עסק? איך מקימים עסק? ליווי בהקמת עסק, איך לשווק את עצמי? איך להשיג לקוחות? פחד מכישלון, איך לפרסם את עצמך? לעשות כסף מאומנות, חלק 3 מה המלכודת העיקרית של אנשים מוכשרים שרוצים להקים עסק? אחת המלכודות הגדולות ביותר של אנשים שמאוד ... כסף. אלא שלפי אליעד כהן, זוהי חשיבה שגויה, מפני שהצלחה עסקית דורשת הרבה מעבר למוצר איכותי בלבד. לדוגמה, אם ניקח שולחן קפה מיוחד שמכין קפה בעצמו כאשר לוחצים על כפתור, למרות שמדובר במוצר מאוד ייחודי ואיכותי, לא בהכרח שהמוצר הזה יימכר בקלות. אנשים אולי לא מכירים את המוצר, אולי חושבים שזה זיוף או גימיק, ולכן למרות איכות המוצר, קיימים עדיין אתגרים בשיווק, בפרסום ובמכירה שלו. מכאן ברור שהצלחתו של מוצר לא תלויה אך ורק באיכות שלו, אלא גם באספקטים נוספים של העסק. למה אנשים רבים ממשיכים לשפר את המוצר במקום להתחיל למכור? בעיה נוספת שאליעד מציג היא שאנשים רבים, ... באותו אופן, אנשים מוכשרים מעדיפים להמשיך ולשפר את המוצר שלהם, במקום להתמודד עם השיווק והמכירות בפועל. האם איכות המוצר חשובה יותר משיווק? בנקודה הזו, אליעד כהן מבהיר שיש להפריד בין שלב ההקמה לשלב ההרחבה. בשלב שבו עסק נמצא בתחילת הדרך, הפוקוס העיקרי צריך להיות על שיווק ועל הבאת לקוחות. כאשר העסק כבר רץ, יש מקום לשיפור ולשדרוג המוצר, בדיוק כמו שחברה מצליחה (למשל אפל) תמיד ממשיכה לשפר את מוצריה תוך כדי השקעה בשיווק. עם זאת, אנשים שמנסים להקים עסק לראשונה לא צריכים להתעסק כל הזמן בשיפור המוצר, אלא דווקא להתמקד בשיווק ובגיוס לקוחות, מכיוון שהמוצר שיש להם כרגע, למרות שאינו מושלם, כבר מספיק טוב כדי להתחיל ולהכניס כסף. איך לדעת במה להתמקד בשלבים ... מאמן כושר שמתחיל לעבוד לא חסר לו בהכרח ידע בתחום האימונים, אלא חסרות לו מיומנויות שיווק ומכירה. רק בשלב מתקדם יותר, כאשר העסק כבר פועל ויש לקוחות קבועים, כדאי לשוב ולבחון את המוצר עצמו ולבדוק כיצד אפשר לשפר אותו, כדי לשמור על יתרון תחרותי לאורך זמן. מדוע חייבים להתחיל לשווק כבר בשלב המוקדם ביותר? אליעד כהן מדגיש באופן ברור כי אם הוא היה משקיע בעסק, והמנכל היה מחליט להמשיך ולפתח את המוצר במקום להתחיל ... להרוויח, אפשר יהיה להמשיך ולפתח את המוצר. הוא גם מבהיר שזה לא אומר שצריך להתפשר על איכות, אלא להכיר בכך שהמוצר כבר מספיק טוב כדי להביא לקוחות, ואת הזמן והאנרגיה כדאי להשקיע בשיווק ובמכירות. האם שיווק טוב יכול לפצות על מוצר בינוני? לגבי השאלה האם כדאי לשווק יותר מאשר להשקיע באיכות המוצר, אליעד אומר בצורה חד - משמעית שבלי מוצר איכותי, השיווק לא יחזיק לאורך זמן. אנשים יחזרו וירכשו מוצר או שירות רק אם הם באמת מרוצים ממנו, לכן חייב להיות איזון בין האיכות לשיווק. אבל, שוב, בשלבים הראשונים של העסק, המטרה הראשונה היא קודם כל להכניס כסף, כלומר, להביא לקוחות ולמכור. לכן, אין להימנע משיווק בטענה שהמוצר עדיין אינו מושלם. צריך להתחיל למכור מהר ככל האפשר, ובמקביל, לאחר שהעסק כבר פועל, אפשר לשפר ולשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח. איך להקים עסק כמאמן כושר? איך לפתח את העסק? איך לשווק את עצמי כמאמן? מה השלבים בהקמת עסק חדש? איך להתמודד עם פחד מכישלון? האם להשקיע בשיווק או באיכות? איך להשיג לקוחות חדשים? ...
פסיכוזה פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, אישיות פרנואידית, שיגעון רדיפה, איך נוצרת הפרעה נפשית? ממה נובעת פרנויה? רוצים לפגוע בי
פסיכוזה פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, אישיות פרנואידית, שיגעון רדיפה, איך נוצרת הפרעה נפשית? ממה נובעת פרנויה? רוצים לפגוע בי
... פרנואידית, טיפול בסכיזופרניה פסיכוזה, מחלת הרדיפה, מתנכלים לי, עוקבים אחרי, רודפים אותי, רודפים אחרי, מנסים לפגוע בי, חשדנות יתר, אישיות פרנואידית, שיגעון ... לתת משמעות לחיים דרך מאבק באויב דמיוני. מדוע אנשים משליכים את הסבל הפנימי שלהם על אחרים? הסיבה השנייה להתפתחות של הזיות פרנואידיות קשורה בהדחקה של טראומות, כאבים או תחושות שליליות שאינן מטופלות. האדם חווה כאב פנימי עמוק, טראומה מודחקת או תחושת חוסר משמעות, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אורגני או ממומן, בחירת ערוץ פרסום, איך לפרסם באינטרנט? מה לפרסם באינטרנט? בניית משפך שיווקי, פרסום ממומן או פרסום אורגני, משפך שיווקי ממומן, משפך שיווקי אורגני, חשיפה איכותית, חשיפה שלילית, איכות העוקבים באינטרנט, איכות העוקבים ברשתות החברתיות, איכות הפרסום, יחס ההמרה ללקוחות משלמים, מהי איכות הלידים שלך? באיזה ערוץ פרסום לבחור? קידום אורגני או קידום ממומן, אין דבר כזה פרסום שלילי, אין דבר כזה פרסום רע, הכנת חומרי שיווק, שיטות שיווק באינטרנט
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מאמרים מקצועיים, איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מאמרים מקצועיים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מטפל רב תחומי, מאמן אישי למתבגרים בנושא מאמרים מקצועיים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3438 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 16:21:02 - wesi1