אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתאר מוצר ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית?

כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא "80 אינץ'", אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר.

ההבדל בין צורה למהות במכירה

כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר "הטלוויזיה היא 80 אינץ'", כדאי לומר "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה". זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח?

כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך:
  • מהן התועלות שהלקוח מחפש?
  • איזה בעיות המוצר פותר עבורו?
  • איך המוצר ישפר את חיי הלקוח?
כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב.

מה כדאי להדגיש במכירה?

המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו "5 שנים אחריות", כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: "עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט".

איך להבין את שפת הלקוח?

לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו:
  • האם זה עונה על הצורך שלי?
  • האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?
  • האם זה משתלם לי?
לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים.

סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה?

לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה:
  • התמקד בתועלות

    - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים.
  • דבר בשפה של הלקוח

    - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם.
  • הצג את המהות ולא את הצורה

    - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.
  • התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח

    - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.
אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות.
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות יתר בפרטי המוצר במקום בתועלות שהוא מעניק ללקוח. הלקוח לא מעוניין במוצר עצמו, אלא במה שהוא יכול להרוויח ממנו.

מדוע הלקוח באמת קונה את המוצר?

הלקוח אינו קונה את המוצר כי הוא רוצה את המוצר עצמו, אלא מפני שהוא רוצה את התועלות האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא "80 אינץ'", אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח?

במקום לומר ללקוח:

- "הטלוויזיה היא 80 אינץ'."

עדיף לומר:

- "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה."

במקום לומר:

- "למוצר יש אחריות של 5 שנים."

עדיף לומר:

- "עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט."

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה?

כדי להצליח למכור ללקוח, יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש לשאול את עצמך:

- איזה תועלות הלקוח מחפש?

- אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו?

- איך המוצר שלי משפר את חייו?

כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות.

מה ההבדל בין צורה למהות במכירה?

- הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים.

- המהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו.

לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח.

איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו?

כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים את עצמם:

- "האם זה עונה על הצורך שלי?"

- "האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?"

- "האם זה משתלם לי?"

לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו.

לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה?

1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ללקוח.

2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר בהתאם.

3. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.

4. התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.

אם תיישם את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר.

מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו.

אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמה להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג תועלת כלשהי מזה שהטלוויזיה היא 80 אינץ'? " אם הוא לא ישיג מזה שום תועלת אז מה אתה מספר לו שהיא 80 אינץ' את מי זה מעניין בכלל, אם אתה לא יודע איזה תועלת הוא ישיג מזה אז גם כן למה אתה מספר לו את זה, זה סתם מבלבל את המוח אבל אם לצורך העניין אתה חושב "כן מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ".

כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמה ראש שקט "תראה אם למוצר יש חמש שנות אחריות זה ייתן ללקוח ראש שקט לחמש שנים שהלקוח יודע שיש לו על מי לסמוך חמש שנים". יפה אז במקום לספר ללקוח שלמוצר הזה יש חמש שנות אחריות תספר ללקוח "תקשיב אתה 5 שנים לא תצטרך לדאוג לטיפולים ותיקונים כי 5 שנים אנחנו נותנים לך אחריות", אוקי כנ"ל לגבי כל תיאור אחר של המוצר אתה המוכר קח את הפרמטרים של המוצר, את המאפיינים של המוצר קח כל פרמטר תשאל את עצמך איזה תועלות הלקוח יכול להשיג מהמאפיין הזה, איזה תועלות ספציפיות אתה חושב שהלקוח הספציפי הזה רוצה בכלל, מה הדברים שחשובים הזה יותר.

וכמובן שלפי מה שחשוב לו לפי זה תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת המהות של העסקה עבור הלקוח ולכן במקום להתמקד בלמכור ללקוח את הצורה, במקום בלהסביר ללקוח שהמוצר שלך הוא ככה וככה במקום זה תשאל את עצמך "מה המהות של זה, מה זה נותן ללקוח שהמוצר שלי הוא ככה וככה, מה זה נותן ללקוח שאנחנו נותנים שירות כזה וכזה, מה זה נותן ללקוח שיש לנו אופציה כזאת וכזאת מה זה נותן לו? מה זאת אומרת זה נותן לו שככה וככה".

יפה אז דבר עם הלקוח על מה שזה נותן לו ועוד פעם לא להשתמש במושגים טכניים או בדברים לא ברורים כי זה לא מעניין את הלקוח תנסה לדבר במוח של הלקוח, הלקוח בראש שלו איך הוא חושב מה מעניין אותו תנסה להתחבר לדברים מהפרספקטיבה של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות "כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי", אתה צריך לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך.

עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין זה התועלת שהוא יקבל מהמוצר לא המוצר. המוצר הוא אמצעי להשיג מטרה שהיא התועלת שהוא יקבל מהמוצר אז להתמקד במהות ולא בצורה ושיהיה לכולם בהצלחה.
צרכי לקוח להשתמש הלקוח להשיג מטרות הרצון סגירת עסקה עם מי להתחבר עסקים מה הלקוח באמת רוצה אנשי מכירות להתחבר איך לדבר איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להציג איך להציג מוצר איך להתאמן איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך לעשות פרזנטציה איך לעשות פרזנטציה ללקוח איך לתאר איך לתאר מוצר אימון אימון מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות כמה להתאמן לא לדבר על המוצר לדבר על המוצר לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להסביר להסביר ללקוח להציג להציג מוצר להתאמן לטעות למה להתאמן למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצרים לקוח לקוחות לתאר לתאר מוצר מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח פרזנטציה פרזנטציה ללקוח
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... הלקוח לגבי מוצר חסר ערך, אלא דווקא מתוך כוונה חיובית שהלקוח ירכוש מוצר שטוב לו. הדרך לעשות זאת היא לתאר את המוצר ככזה שנותן ללקוח בדיוק את מה שהוא צריך ואפילו קצת פחות ממה שהלקוח רוצה, למרות שבפועל המוצר יכול לתת ...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון? וכאן ננתח דוגמה של ביצוע פרזנטציה ללקוח, ב 2 צורות שונות של אותו המידע בדיוק, איך הסדר שבו מציגים את המידע ללקוח, איך הוא יכול להשפיע על איכות הצגת המידע ללקוח. אז נניח לצורך העניין שאנחנו בתהליך המכירה מול הלקוח, רוצים...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
...שבע כריות אוויר, אבל במקום זאת עדיף לומר: הרכב הזה בטיחותי במיוחד ושומר עליך טוב יותר, כי יש בו שבע כריות אוויר. איך להפוך את זה לאוטומטי? אם אתה רוצה להיות מוכר מצוין, עליך להתרגל לשאול את עצמך למה אני רוצה דברים? ברמה האישית. ככל שתשאל את עצמך את השאלה הזו לעיתים קרובות יותר, כך תוכל להבין טוב יותר את המניעים שלך, מה שיאפשר לך להבין גם את הרצונות האמיתיים של הלקוחות שלך. אם תתרגל לחשוב כך, תוכל להסביר ללקוחות שלך את המהות של מה שהם מחפשים, במקום רק לתאר להם את המוצר עצמו. איך למכור ללקוחות, איך...
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
מפחד ממכירות, מפחד במכירות, הדרכת מכירות, שיחת מכירה, מפחד לקבל לא, מפחד לדבר עם לקוח, מפחד למכור, מפחד להתחיל עם בחורה, מפחד להתחיל עם בנות, אנשי מכירות, אימון מכירות
...תשובה של לא משדר את עצמו פעמים רבות כתוצאה מכך שהאדם מבין את החשיבות של הצלחה בשיחה. יש תחושת חוסר נוחות שמלווה אותו כאשר הוא רוצה מאוד שהלקוח יגיד כן. למעשה, ככל שאתה רוצה שהלקוח יגיד כן, כך אתה גם חושש יותר שהוא יגיד לא. אליעד מציין שהפחד הזה הוא מניע לשיפור ולהשתפרות במכירה, אך יש צורך לדעת להתמודד איתו בצורה נכונה. כיצד הפחד מגביר את היכולת להצליח במכירות? הפחד, כפי שמסביר אליעד, הוא מניע חיובי אם יודעים כיצד להשתמש בו. הפחד לגרום ללקוח להגיד לא לא צריך להיות גורם שמפחית את הביצועים, אלא דווקא...
פרזנטציה ללקוח - תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, איך למכור את עצמך ללקוח? מתי למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? לגרום ללקוח למכור את עצמו, ליצור אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות
...אמון עם הלקוח, איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, יעוץ לאנשי מכירות כשאתה מתחיל תהליך של מכירה, שים לב שאתה לא מתחיל אותו בתהליך של מכירה. דהיינו, שים לב שהלקוח שלך לא ירגיש שאתה מתחיל למכור את עצמך. כשאתה מוכר את עצמך, בעצם אכפת לך שהלקוח יקנה את המוצר, אבל לא אכפת לך ממנו כלקוח. בתהליך תקין, אתה אמור לשדר ללקוח שאכפת לך ממנו כלקוח, יותר ממה שאכפת לך למכור לו. ולכן, אל תמכור את עצמך ואת המוצר שלך, לפני שאתה יודע מה הלקוח שלך / רוצה / צריך / לפני שהלקוח שלך מבין שאתה מבין אותו / לפני שביררת מידע...
פרזנטציה ללקוח, איך להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות
...להציג את עצמך ללקוח? תזמון המכירה העצמית שלך ללקוח, מתי להציג את עצמך ללקוח? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לא למכור את עצמך ללקוח? איך לרכוש את אמון הלקוח? איך לשתול מחשבות ללקוח? הדרכת אנשי מכירות, מכירות בטלפון, שיחות יוצאות, שיחות נכנסות בשיחות מכירה באופן כללי, בפרט בשיחות מכירה טלפוניות / שיחות יוצאות, שהלקוח לא ממש מכיר אותך עדיין, מצד אחד יש היגיון להציג את עצמך ללקוח בהתחלת שיחת מכירה, כדי שהלקוח שלך ידע עם מי הוא מדבר וכדי לרכוש את האמון שלו. מצד שני שים לב, כשאתה מציג את עצמך, אתה בעצם...
חוויית הלקוח, מסע לקוח, 3 מחשבות לשתול במוח של הלקוח, 3 מטרות למסע הלקוח, 3 רצונות לשתול בתת המודע של הלקוח, בניית מסע לקוח, תכנון מסע לקוח, יצירת חומרי שיווק, תכנון תסריט שיחה, בניית תסריט שיחה, הצגת מידע ללקוח, הצגת פרזנטציה ללקוח, איך להציג ללקוח מוצר לדוגמה? איך להציג ללקוח דירה לדוגמה? איך להציג ללקוח שירות לדוגמה? איך ליצור ללקוח חוויית רכישה? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש ממך? איך לתכנן את מסע הלקוח? איך לבנות משפך שיווקי?
...לא בהכרח מטבח דומה לזה, אבל הוא בהחלט רוצה שאנחנו נייצר לו את המטבח שלו. כי הוא התרשם מאיתנו שהוא רוצה שאנחנו נהיה אלו שבונים לו את המטבח שלו. והאפשרות השלישית היא יותר רלוונטית כאשר אנחנו מציגים ללקוח מידע, שהוא לא בהכרח קשור למוצר הספציפי שאנחנו רוצים למכור לו, אלא הוא יותר קשור למידע עלינו כארגון, שאנחנו רוצים שהוא ירצה לרכוש מאיתנו את המוצר ולא ממישהו אחר. במילים אחרות, כאשר אנחנו בונים את מסע הלקוח וכאשר אנחנו יוצרים חומרי שיווק למשפך שיווקי וכאשר אנחנו עושים ללקוח פרזנטציה ובונים תסריט שיחה...
טעויות במכירות, טעויות של אנשי מקצוע שעוסקים במכירות, למה לגייס איש מכירות? טעויות של אנשי מכירות מקצועיים, איך הלקוח חושב? המושגים של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו, מושגים מקצועיים בתהליך מכירה, חשיבות איש המכירות בארגון
...מקצועית ומתוחכמת מדי, אך לא תמיד זוכרים שללקוח אין את אותו הידע והניסיון. התוצאה היא שהלקוח לא מבין בדיוק על מה מדובר, ומפני שלא נעים לו להודות בכך, הוא ימצא תירוץ לסיים את השיחה בנימוס. דוגמה נפוצה לכך היא כאשר הלקוח אומר בסדר, אני אחזור אליך אחר כך, אך למעשה, הוא פשוט מרגיש מבולבל או לא בטוח במה שנאמר לו ולכן מעדיף לנתק מגע. למה חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו? כאשר מדברים עם הלקוח בשפה ובמושגים שהוא מבין, משיגים חיבור אמיתי ומאפשרים לו להבין בדיוק מה מציעים לו. חיבור זה חשוב מאוד מכיוון שהלקוח מרגיש...
איך לשדר מקצועיות מול הלקוח? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה מקצועי? איך לגרום ללקוח לחשוב שאתה איש מקצוע? לדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, לדבר בשפה גבוהה עם הלקוח, לגרום ללקוח לסמוך עליך, טעויות של אנשי מכירות, לדבר בשפה פשוטה עם הלקוח, לדבר בשפה עממית עם הלקוח, איך לדבר עם הלקוח? איך לא להישמע מתנשא כלפי הלקוח? לא ליצור תחושת זרות מהלקוח, איך לגרום ללקוח להבין אותך? מקצועיות בעיני הלקוח, תחושת ריחוק מול הלקוח, לדבר בשפה של הלקוח, לדבר עם הלקוח בשפה שלו
...המכירות רוצה למכור ללקוח. וכדי למכור ללקוח יעזור בין השאר ליצור אמון עם הלקוח וגם לגרום ללקוח לסמוך עליך גם בתור איש מקצוע. ואז בגלל שאיש המכירות רוצה שהלקוח יסמוך עליו בתור איש מקצוע, בגלל זה איש המכירות רוצה להישמע כאיש מקצוע בעיני הלקוח. ובגלל זה איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כמו שמדברים עם איש מקצוע. והכל כדי להישמע מקצועי בעיני הלקוח. שאז איש המכירות מדבר בשפה מקצועית עם הלקוח, כדי לגרום ללקוח לחשוב שהוא איש מקצוע. ואיפה כאן הבעיה? הבעיה היא שאומנם אתה רוצה שהלקוח יחשוב שאתה איש מקצוע...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתאר מוצר, איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתאר מוצר, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
מעשיות הרשלה לגרום לידידה להתאהב בך הרגשה של תכלית מחלת פרקינסון רוצה אמת מתיחה בשריר הכתף פחד מסירוב טיפול בפחדים איך לאהוב את עצמי ללא תנאים? האם יש לך ביטחון עצמי? מחזירי אהבה מה הכי חשוב בלגרום לאקס להתאהב בך? להיות מאושר ולהרגיש שלמות מרגיש אושר לשמור על קשר עם האקסית להיכנס לזוגיות איך לקבל החלטות נכונות? אני לא מסוגל להחליט התמודדות עם פחד לאבד שליטה להתמודד עם עצבנות ראיונות עם אנשים מצליחים להצליח במבחן מה הכי כדאי למכור? לגרום למישהו שאפשר להשתנות להגן על הילד מאמא שלו הפרעות למידה של ילדים סוף הדרך הרוחנית איך לשלוט בתת מודע? הפרעות פסיכוגניות איך להתמודד עם פרנויה? לשמור על קשר עם האקס לחשוב על האקס איפה הכי קל לשריר? שריר השוק לקבל כבוד כמו אלוהים האם אלוהים מעל המציאות? לא הגיע להארה הארה רוחנית ושלמות להפוך להיות אלוהים האמיתי קבוצת הפייסבוק של להיות אלוהים חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף כסף יוצר אושר מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? מטרת החיים היא גן עדן האם כדאי ליהנות? מחשבה שלילית לחיובית בחירה חופשית וסיבתיות הרגשת הבחירה החופשית הוכחה למציאות הבורא לפני הבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, קואצ'ר מומלץ, מנטור בנושאי לתאר מוצר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5469 שניות - עכשיו 15_10_2025 השעה 14:42:16 - wesi1