אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לתאר? ✔איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:16איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית?

כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל שהיא "80 אינץ'", אלא בגלל שהוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר.

ההבדל בין צורה למהות במכירה

כאשר מציגים מוצר, יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו. לדוגמה, במקום לומר "הטלוויזיה היא 80 אינץ'", כדאי לומר "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה". זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח?

כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך:
  • מהן התועלות שהלקוח מחפש?
  • איזה בעיות המוצר פותר עבורו?
  • איך המוצר ישפר את חיי הלקוח?
כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו במידע פחות חשוב.

מה כדאי להדגיש במכירה?

המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו "5 שנים אחריות", כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: "עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט".

איך להבין את שפת הלקוח?

לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו:
  • האם זה עונה על הצורך שלי?
  • האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?
  • האם זה משתלם לי?
לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים.

סיכום - איך להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה?

לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה:
  • התמקד בתועלות

    - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים.
  • דבר בשפה של הלקוח

    - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם.
  • הצג את המהות ולא את הצורה

    - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.
  • התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח

    - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.
אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות.
איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית ולשפר את המכירות?

כאשר מוכרים מוצר ללקוח, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות יתר בפרטי המוצר במקום בתועלות שהוא מעניק ללקוח. הלקוח לא מעוניין במוצר עצמו, אלא במה שהוא יכול להרוויח ממנו.

מדוע הלקוח באמת קונה את המוצר?

הלקוח אינו קונה את המוצר כי הוא רוצה את המוצר עצמו, אלא מפני שהוא רוצה את התועלות האישיות שהוא מקבל ממנו. לדוגמה, אם לקוח רוכש טלוויזיה, הוא לא קונה אותה רק כי היא "80 אינץ'", אלא כי הוא רוצה לראות תמונה גדולה וברורה יותר. לכן, על המוכר להתמקד בתועלות ולא בתיאורים טכניים יבשים.

איך להציג את המוצר בצורה שתדבר ללקוח?

במקום לומר ללקוח:

- "הטלוויזיה היא 80 אינץ'."

עדיף לומר:

- "המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה."

במקום לומר:

- "למוצר יש אחריות של 5 שנים."

עדיף לומר:

- "עם האחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט."

איך להבין מה הלקוח באמת רוצה?

כדי להצליח למכור ללקוח, יש לזהות מה חשוב לו. לא כל הלקוחות מחפשים את אותם דברים. יש לשאול את עצמך:

- איזה תועלות הלקוח מחפש?

- אילו בעיות המוצר שלי פותר עבורו?

- איך המוצר שלי משפר את חייו?

כאשר מתארים מוצר, יש להתאים את המסר לצרכים האישיים של הלקוח ולסדר את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבורו יופיעו ראשונות.

מה ההבדל בין צורה למהות במכירה?

- הצורה היא המוצר עצמו - מאפייניו, תכונותיו והפרטים הטכניים.

- המהות היא הסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - איך הוא ימלא את רצונותיו ויפתור את בעיותיו.

לכן, במקום להתמקד בצורת המוצר ולספר ללקוח מה הוא עושה, על איש המכירות להתמקד במהות - כלומר, כיצד המוצר משפר את חייו של הלקוח.

איך לדבר עם הלקוח בשפה שלו?

כאשר מציגים מוצר, חשוב לדבר בשפה שהלקוח מבין ומתחבר אליה. לקוחות אינם חושבים במונחים טכניים, אלא שואלים את עצמם:

- "האם זה עונה על הצורך שלי?"

- "האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי?"

- "האם זה משתלם לי?"

לכן, במהלך פרזנטציה או הסבר ללקוח, יש להיכנס לראש של הלקוח ולדבר אליו בצורה שתתחבר לרצונות ולמחשבות שלו.

לסיכום - איך להציג מוצר בצורה שמובילה למכירה?

1. התמקד בתועלות - במקום לספר על המאפיינים הטכניים של המוצר, הדגש איך הוא עוזר ללקוח.

2. דבר בשפה של הלקוח - הבן מה חשוב לו ותקשר את המסר בהתאם.

3. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח.

4. התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש.

אם תיישם את העקרונות האלו, תוכל לשפר משמעותית את יכולות המכירה שלך ולהגביר את הסיכוי לסגור עסקאות.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות ולהסביר את אחד העקרונות החשובים ביותר במכירות והנושא הולך ככה בעיקרון רוצים למכור ללקוח מוצר, מה הלקוח מחפש? הלקוח מחפש לקנות את המוצר, הלקוח רוצה את המוצר גם לקוח שקונה מוצר נגיד לצורך העניין ניקח לקוח שקונה מוצר האם הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה לקנות את המוצר או שאולי הלקוח קונה את המוצר כי הוא רוצה להשיג ממנו את התועלות האישיות שלו כלקוח מכך שהוא יקנה את המוצר.

מה זה אומר בעצם פרקטית? זה אומר שהרבה מאוד פעמים כשמוכר בא למכור מוצר ללקוח כאשר המוכר בא לתאר את המוצר ללקוח המוכר מתמקד בלספר על המוצר, יש מקרים שהמוכר מספר על עצמו יש מקרים שהמוכר מספר כל מיני סיפורים כאלה ואחרים ויש מקרים שהמוכר חושב שכדי למכור טוב הוא צריך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב על המוצר, "תקשיב הטלוויזיה הזאת היא כזאת וכזאת". אוקי וזה לדוגמה מי שמוכר בצורה כזאת עושה טעות, למה? כי הלקוח לא באמת רוצה לקנות את המוצר והלקוח גם לא יקנה את המוצר בגלל שאתה חושב שהמוצר הזה מגניב, הלקוח יקנה את המוצר כי הוא חושב שהמוצר הזה יכול למלא לו את התועלות האישיות שלו.

אוקי ולכן ברגע שמוכרים מוצר ללקוח או ברגע שעושים פרזנטציה ללקוח, מציגים מוצר ללקוח במקום להתמקד בלספר על המוצר אתה המוכר תנסה להתמקד בלספר ללקוח על התועלות האישיות שהוא אישית כלקוח ישיג מהמוצר. במקום לדוגמה להגיד לו "הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' " תשאל את עצמך "אוקי הטלוויזיה הזאת היא נגיד 80 אינץ' האם אתה חושב שהלקוח ישיג תועלת כלשהי מזה שהטלוויזיה היא 80 אינץ'? " אם הוא לא ישיג מזה שום תועלת אז מה אתה מספר לו שהיא 80 אינץ' את מי זה מעניין בכלל, אם אתה לא יודע איזה תועלת הוא ישיג מזה אז גם כן למה אתה מספר לו את זה, זה סתם מבלבל את המוח אבל אם לצורך העניין אתה חושב "כן מה זאת אומרת אם הטלוויזיה הזאת היא 80 אינץ' זה יגרום לכך שכשהוא יראה את התמונה הוא יראה תמונה מאוד ענקית" אז תגיד ללקוח "תקשיב הטלוויזיה הזאת אתה תראה בה תמונה מאוד ענקית כי היא ורק היא 80 אינץ' ".

כנ"ל לגבי כל תיאור של המוצר קח את הפרטים שיש לך על המוצר "המוצר הזה הוא יש לו נגיד אחריות 5 שנים", מה זה נותן ללקוח שיש למוצר אחריות 5 שנים הלקוח רוצה אחריות 5 שנים? זה לא אכפת ללקוח כמה זמן אחריות יש על המוצר, מה הלקוח צריך? הלקוח צריך לדוגמה ראש שקט "תראה אם למוצר יש חמש שנות אחריות זה ייתן ללקוח ראש שקט לחמש שנים שהלקוח יודע שיש לו על מי לסמוך חמש שנים". יפה אז במקום לספר ללקוח שלמוצר הזה יש חמש שנות אחריות תספר ללקוח "תקשיב אתה 5 שנים לא תצטרך לדאוג לטיפולים ותיקונים כי 5 שנים אנחנו נותנים לך אחריות", אוקי כנ"ל לגבי כל תיאור אחר של המוצר אתה המוכר קח את הפרמטרים של המוצר, את המאפיינים של המוצר קח כל פרמטר תשאל את עצמך איזה תועלות הלקוח יכול להשיג מהמאפיין הזה, איזה תועלות ספציפיות אתה חושב שהלקוח הספציפי הזה רוצה בכלל, מה הדברים שחשובים הזה יותר.

וכמובן שלפי מה שחשוב לו לפי זה תציג לו את הפרמטרים תתחיל יותר ממה שחשוב לו אחר כך מה שפחות חשוב לו אבל המיקוד של מה שאני מדגיש כעת הוא יש צורה ויש מהות, המהות היא למלא ללקוח את הרצון שלו הצורה היא המוצר שאתה מוכר לו. עוד פעם מה שחשוב לך במכירה זה שהלקוח יקנה מה שחשוב ללקוח במכירה זה לא המוצר שלך, מה שחשוב ללקוח במכירה זה שהרצון שלו יתמלא שהוא חושב שהרצון שלו יתמלא באמצעות המוצר שלך. המוצר שאתה מוכר ללקוח הוא צורה באמצעות הלקוח ממלא את הרצון שלו שזאת המהות של העסקה עבור הלקוח ולכן במקום להתמקד בלמכור ללקוח את הצורה, במקום בלהסביר ללקוח שהמוצר שלך הוא ככה וככה במקום זה תשאל את עצמך "מה המהות של זה, מה זה נותן ללקוח שהמוצר שלי הוא ככה וככה, מה זה נותן ללקוח שאנחנו נותנים שירות כזה וכזה, מה זה נותן ללקוח שיש לנו אופציה כזאת וכזאת מה זה נותן לו? מה זאת אומרת זה נותן לו שככה וככה".

יפה אז דבר עם הלקוח על מה שזה נותן לו ועוד פעם לא להשתמש במושגים טכניים או בדברים לא ברורים כי זה לא מעניין את הלקוח תנסה לדבר במוח של הלקוח, הלקוח בראש שלו איך הוא חושב מה מעניין אותו תנסה להתחבר לדברים מהפרספקטיבה של הלקוח מנקודת המבט של הלקוח, באיזה עולם מושגים הלקוח חושב כשהלקוח חושב לעצמו עם עצמו כשאתה עושה פרזנטציה ללקוח הלקוח מדבר לעצמו, הוא שואל את עצמו שאלות "כדאי לי לא כדאי לי, זה ימלא לי את הרצון שלי לא ימלא לי את הרצון שלי", אתה צריך לשאול את עצמך איך הלקוח מדבר עם עצמו מה הלקוח חושב אם הייתי יכול לשמוע את המחשבות של הלקוח, מה הלקוח רוצה לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך.

עוד פעם לא מה אתה רוצה למכור ללקוח מה הלקוח רוצה לקנות ממך, אל תספר לו על המוצר שלך תספר לו על התועלת שלו שהוא יקבל מהמוצר שלך כי מה שמעניין זה התועלת שהוא יקבל מהמוצר לא המוצר. המוצר הוא אמצעי להשיג מטרה שהיא התועלת שהוא יקבל מהמוצר אז להתמקד במהות ולא בצורה ושיהיה לכולם בהצלחה.
איך לעשות פרזנטציה איך להצליח למכור מה ההבדל בין מהות לצורה לשאול את עצמי מאפיינים השגת מטרה צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח הבדלה הישגים איך להסביר ללקוח איך לדבר איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להציג איך להציג מוצר איך להתאמן איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר שלך איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצרים איך לעשות פרזנטציה איך לעשות פרזנטציה ללקוח איך לתאר איך לתאר מוצר אימון אימון מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות כמה להתאמן לא לדבר על המוצר לדבר על המוצר לדבר עם הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוחות להסביר להסביר ללקוח להציג להציג מוצר להתאמן לטעות למה להתאמן למכור למכור את המוצר למכור את המוצר שלך למכור ללקוח למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצרים לקוח לקוחות לתאר לתאר מוצר מוצר מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מתי למכור ללקוח פרזנטציה פרזנטציה ללקוח
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? איך להגדיר מושג? מה ההבדל בין שכל לרגש?
רגשות ושכל, מה זה רגשות? איך נוצרים רגשות? איך להסביר מה זה רגש? איך לתאר רגש במילים? איך נוצר רגש? איך להגדיר רגש ספציפי? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, איך להסביר משהו לא מובן? ... וכיצד ניתן להסביר אותו? אליעד כהן מסביר כי להסביר מהו רגש זוהי משימה מורכבת, מפני שאנשים בדרך כלל מנסים לתאר רגש באמצעות מילים נרדפות, שאינן מבהירות את המשמעות האמיתית. כאשר אדם אומר אני כועס, קשה להסביר למישהו שלא מכיר ... אותו הדבר מנקודות מבט שונות. שכל הוא התהליך הקוגניטיבי, והרגש הוא התוצאה התחושתית של התהליך הקוגניטיבי. הוא מדגים שאפשר לתאר כל רגש בצורה שכלית, למשל: במקום להגיד אני כועס, אפשר להגיד אני חושב שקורה משהו שאני לא רוצה שיקרה. ... בין שכל לרגש. כל מה שהאדם תופס כשכל הוא למעשה גם תוצאה של רגש ולהפך. השכל הוא רק הדרך לתאר את התהליך שמתרחש ברגש, ולכן ניתן תמיד להמיר שכל לרגש ורגש לשכל. הוא מציע לראות זאת כתהליך מקביל שבו ... קטגוריות של רגשות, הבדלים בין רגשות, למה אני מרגיש משהו? למה שכל זה רגש? למה רגש זה שכל? איך לתאר רגש באמצעות שכל? איך לתאר שכל באמצעות רגש? טיפוס רגשי, טיפוס שכלי, איך לגרום לרובוט להבין מה זה רגש? האם יש הבדל בין שכל ...
הבורא רוצה את הכל זהו תהליך בתוך זמן ומקום, הגדרת הבורא זה צמצום של נפרדות
הבורא רוצה את הכל זהו תהליך בתוך זמן ומקום, הגדרת הבורא זה צמצום של נפרדות
... בלבד, דרך להסביר רעיון בשפה האנושית הפשוטה והמוגבלת שלנו. כאשר אנו אומרים שהבורא רוצה את הכל, אנחנו בעצם מנסים לתאר רעיון מופשט של אחדות מוחלטת באמצעות מילים ומושגים שמתאימים למציאות מוגבלת ונפרדת. בפועל, אין באמת אפשרות לתאר את האחדות המוחלטת, את השלמות חסרת הגבולות, כי כל תיאור יהיה בהכרח מצומצם ומוגבל. מדוע כל רעיון על הבורא ... לא רוצה, כי הכל כבר קיים באחדות המוחלטת. לכן, אם אנחנו אומרים הבורא רוצה את הכל, זו רק דרך לתאר את המציאות בעיניים של נפרדות. בעיניים של האחדות המוחלטת אין בכלל מקום לרצון, כי הכל כבר שלם, הכל כבר ... לוותר לחלוטין על המושגים שלנו, על ההגדרות ועל התפיסות של נפרדות וזמן. רק כאשר האדם מוותר על הניסיון להגדיר, לתאר או להבין את הבורא בכלים מוגבלים של השכל, הוא יכול באמת לגעת במהות האמיתית, שהיא מעבר למילים ולמושגים. בסיכום, ... מובילים לאותה נקודה מרכזית: ההכרה בכך שהאמת המוחלטת היא מעבר לכל הגדרה, ושכל הגדרה שניתן היא רק אמצעי זמני לתאר משהו שאי אפשר באמת לתאר במילים. האם הבורא רוצה הכל? מהי נפרדות ומהי אחדות? מה פירוש הביטוי אין עוד מלבדו? מדוע אי אפשר להגדיר ...
להכיל את המציאות, לקבל את המציאות, לרצות את המציאות, מחוץ לכל ההגדרות, דבר והיפוכו, הכלת המציאות
להכיל את המציאות, לקבל את המציאות, לרצות את המציאות, מחוץ לכל ההגדרות, דבר והיפוכו, הכלת המציאות
... שבכל פעם שמשתמשים במילים כמו תכיל, תקבל או תרצה, למעשה מרמזים שההפך הוא שלילי. לכן מושגים אלה לא יכולים לתאר באופן מוחלט את המצב האמיתי שהוא מעבר להגדרות. האם לרצות את המציאות זו הגדרה נכונה? אליעד מתייחס לשימוש במושג ... לבטא בצורה מדויקת את המצב השלישי, שהוא בלתי מוגדר לחלוטין. הוא מציע שלמרות המגבלה של השפה והמחשבה, הדרך היחידה לתאר את החוויה הזאת היא לומר לאדם שעליו להיות במצב שבו הוא גם רוצה וגם לא רוצה, גם מכיל וגם לא מכיל בו זמנית. זוהי חוויה שיכולה להיות מובנת רק כאשר חווים אותה, ולא כאשר מנסים להגדיר או לתאר אותה במילים. דוגמה להתמודדות עם משהו רע - האם להכיל או לרצות? אליעד מציג דוגמה של אירוע שלילי או ... אחד יותר ממשהו אחר. אם אתה לא רוצה שום דבר, אז לא רע לך. שאלה: אין לנו את המילים לתאר את החוויה. אליעד: לא רק להגיד, גם לחשוב לא ניתן, כי אי אפשר לתפוס דבר והיפוכו. למחשבה לא נכנס ...
אקראי או סיבתי, מהי אקראיות? מהי סיבתיות? אין סוף מספרים, כמה מספרים יש? המספר הגדול ביותר, המספר הקטן ביותר, גורל, מזל, לכל דבר יש סיבה, הכל אקראי, דטרמיניזם, בחירה חופשית, צירופי מקרים
אקראי או סיבתי, מהי אקראיות? מהי סיבתיות? אין סוף מספרים, כמה מספרים יש? המספר הגדול ביותר, המספר הקטן ביותר, גורל, מזל, לכל דבר יש סיבה, הכל אקראי, דטרמיניזם, בחירה חופשית, צירופי מקרים
... על הנושא. האם אפשרי דבר שהוא גם סיבתי וגם אקראי? אליעד מבהיר שהמילה מקרה יכולה לשמש בשלוש דרכים שונות: לתאר דבר סיבתי, לתאר דבר אקראי, או לתאר מצב שיכול להיות גם סיבתי וגם אקראי. לפי הגדרתו, מקרה במובן הפשוט ביותר הוא תמיד משהו אקראי לחלוטין, כלומר, ...
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
איך לדעת למה משהו עושה לי טוב? איך לדעת למה משהו עושה לי רע? איך לדעת למה אני רוצה משהו? איך להבין את עצמי? מודעות עצמית, לפרט את הרצון, שיטות להבין את עצמי, איך לדעת מה בדיוק אני מרגיש כלפי משהו?
... או רע. במקום להסתפק באמירה כללית כמו טוב לי עם חברים, יש לפרט מה בדיוק קרה במפגש עם החברים, לתאר את האירוע באופן מוחשי ומפורט ככל הניתן, ואז לתאר את התחושות שעלו בעקבות האירוע הזה. לדוגמה, אם מישהו אומר כיף לי עם חברים כי דיברנו וצחקנו, זה לא ... שמעשן יכול לומר אני אוהב לעשן כי זה מרגיע אותי, אבל כדי להבין באמת למה הוא נהנה לעשן, עליו לתאר במדויק מה הוא מרגיש ברגע העישון: אולי הוא מרגיש רוגע ספציפי, או תחושת חופש, או שהוא מרגיש אהוב ומקובל ...
אחדות - מהי חוויית האחדות - האם חווית אותה?
אחדות - מהי חוויית האחדות - האם חווית אותה?
... אדם יוצא ממצב האחדות וחוזר לנפרדות הרגילה, הוא נושא עמו רושם עמוק של החוויה שחווה. למרות שהוא לא יכול לתאר או לזכור באופן ברור את החוויה עצמה, נשאר בו הרושם הפנימי של האחדות. האדם הזה חי חיים הרבה יותר ... חקירה מתמדת, הזדככות והתבוננות פנימית. וכאשר הוא מגיע לאחדות, החוויה הזו משנה את חייו לחלוטין, גם אם אין ביכולתו לתאר את החוויה עצמה במילים או להבין אותה בצורה נפרדת. מהי חוויית האחדות? איך אפשר לדעת שחווייתי אחדות אמיתית? האם ...
אלוהים + בחירה חופשית - לאלוהים אין בחירה חופשית - למה?
אלוהים + בחירה חופשית - לאלוהים אין בחירה חופשית - למה?
... בין רצונות שונים. אבל כאשר רצון נוצר מעצמו, המשמעות היא שאין גורם שקדם לו שיבחר בו, ולכן לא שייך לתאר את זה כבחירה. כל ניסיון להסביר מי או מה גרם לרצון הראשון מתנגש בשאלה נוספת: אם לפני שהיה רצון ... אין לאלוהים בחירה חופשית ברמה הראשונית. יחד עם זאת, כאשר הרצון קיים והמציאות מתקיימת בהתאמה מלאה לרצון הזה, ניתן לתאר זאת כבחירה חופשית במובן הגבוה, כי אין הפרדה בין הרצון למעשה. מה המסקנה הסופית? למעשה, אין לאף אחד בחירה ...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
... מתייחס אל המציאות כולה ולא רק אל עצמו כאדם בודד. בדיוק כמו שאדם העובד בחברה ומשתמש בביטוי אנחנו כדי לתאר את החברה כולה, כך גם אדם שמבין את עצמו כחלק מהמציאות, יכול לומר אני כאשר הוא מתכוון לכלל המציאות. ... - שהוא המציאות עצמה. מה המשמעות של להיות האני של המציאות? אליעד כהן משתמש במושג האני של המציאות כדי לתאר את המצב שבו האדם מזדהה לחלוטין עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא ...
להיות אלוהים, סוף הדרך הרוחנית, להיות כלום, האם אלוהים הוא כלום, להיות אלוהים האמיתי
להיות אלוהים, סוף הדרך הרוחנית, להיות כלום, האם אלוהים הוא כלום, להיות אלוהים האמיתי
... אחר לגמרי - להיות הדבר הראשוני ביותר, חסר כל הגדרה, שאפילו המושגים של קיום ואי - קיום לא יכולים לתאר אותו. אליעד מבהיר שיש הבדל גדול בין התפיסה שלו לבין התפיסה הדתית המקובלת. בעוד שהתפיסה הדתית רואה את הכלום ... נאמר אלוהים הוא הכל, אנו מגבילים אותו למושג של הכל. למעשה, כל אמירה או הגדרה שאנו משתמשים בה כדי לתאר את אלוהים, בסופו של דבר מקטינה את המהות שלו ומגבילה אותו בתוך תפיסה צרה. אליעד מוסיף שדווקא ההבנה של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לתאר?, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לתאר?, איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי ועסקי בנושאי איך לתאר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8301 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 07:10:10 - wesi1