אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשלם מראש ✔תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמא לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיו"ב. ונסביר, מה הלוגיקה ומה המהות של העניין? מה עומד מאחורי הנושא של תשלום רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ועוד.

ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי תוצאות ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת?

וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך.

בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמא לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב לו וכולי.

אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח?

אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר.

ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך.

הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו.

במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמא היית מבקש 1 ש"ח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן הוא ישלם רק על תוצאות, כי הוא לא מעריך מספיק את התועלת שהוא יקבל מעצם המאמץ שלך עבורו.

וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה.

ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך.

ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך.

עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה אם היית יודע בוודאות שאתה יכול לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה, כנראה שהיית מבקש עוד יותר כסף ומתחייב ללקוח על התוצאה והלקוח היה משלם פי כמה על התוצאה.

אז למה בעצם אתה לא עושה את זה? תשובה: כי אתה לא בטוח שתספק ללקוח את התוצאה. ואתה חושש מכך שאתה תגדיל את עלויות הייצור שלך. כי לכאורה אפשרי לשאול, למה שלא תעבוד במודל הבא, אתה עובד רק לפי תוצאות בלבד, והרי אחד מכל X לקוחות יהיה מרוצה. נכון? אז למה בעצם שלא תגבה כסף רק על תוצאות בלבד? והסיבה לכך היא, כי אתה חושב שבדרך הזאת, יהיה לך פחות כסף בסופו של דבר.

כי אם לדוגמא היית יודע בוודאות, שאחד מ 100 לקוחות יהיה מרוצה, אבל הוא ישלם לך על התוצאה נניח פי 1000 מאשר אם תגבה כסף עבור המאמץ מראש, הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה בלבד. כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף.

במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד יותר ותקבל פחות. כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות הבקשה של הלקוח. וכמו שאמרתי, זכותו של הלקוח לבקש את זה.

וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים שתשלם להם רק על תוצאות בלבד. לדוגמא, שרלטן שנותן לך ברכה ומבחינתו תשלם לו רק אם הברכה תתקיים וכיו"ב. כי כאשר עלות הייצור היא 0, הרי שהגיוני לבקש תגמול רק על תוצאות בלבד. או אמירות מסוג של, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, שהן הגיוניות במקרה שעלות הייצור היא 0. אבל זה היוצא מן הכלל כרגע.

ואיך עליך להגיב לבקשה כזאת של לקוח? והתשובה היא, שהכל עניין של היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר.

כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד מהתרחישים. דהיינו, עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך.

ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמא המון עסקים מתחילים, שיהיו אפילו מוכנים לשלם למישהו כסף, כדי שהוא יסכים לעבוד איתם, בשביל לצבור ניסיון, בשביל שיהיה להם תיק עבודות וכולי.

ויש גם כל מיני אפשרויות באמצע, של לתת הנחה כללית, או של לתת הנחה חלקית ואת השאר רק אם יהיו תוצאות, ואולי גם בונוס על תוצאות אם יהיו תוצאות.

יש גם לוגיקה שאומרת, לבקש כסף רק על תוצאות, אבל לבקש פי 100 כסף, משהו מוגזם, שמבוססת על הלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן...
לרקוד איכות בעיה להשתמש במוצר התנגדות במכירה בטלפון הלקוח מנהלי מכירות התחייבות ללקוח לתוצאה התנגדות במכירות הישגים אתה רוצה אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר בקשה חצופה בקשה חצופה של לקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשות של לקוח בקשות של לקוח חצוף הגיוני החזר כספי החזר כספי ללקוח היגיון הנחה הנחה מוגזמת הצעת מחיר התחייבות ללקוח לתוצאה התחייבות ללקוח על התוצאה התחייבות לתוצאה התחייבות על התוצאה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירה קשות התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוצפה חוצפה של לקוחות חוצפן חצוף יועץ יעוץ כסף כספך יוחזר לא הגיוני לא מרוצה לא רוצה להחזיר להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה להתחייב להתחייב ללקוח על התוצאה להתחייב לתוצאות להתחייב על התוצאה להתחייב על תוצאות בלבד להתחצף למה לעשות למה לעשות שיווק למכור למכור שירות למכור שירותי יעוץ לעשות שיווק לפי תוצאות בלבד לקוח לקוח חצוף לקוח לא מרוצה לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לשלם לקוח לא רוצה לשלם מראש לקוח מבקש הנחה לקוח מבקש הנחה מוגזמת לקוח מרוצה לקוח מתנגד לקוח מתנגד להצעת מחיר לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לקוחות לראות לראות תוצאות לשלם מראש לשלם רק על תוצאה מה לעשות מחיר מכירה מרוצה רוצה רוצה כסף רוצה למכור רצון רק על תוצאות בלבד שיווק שירות שירותי יעוץ תוצאות תשלום תשלום לפי תוצאות תשלום לפי תוצאות בלבד תשלום על תוצאות תשלום על תוצאות בלבד תשלום רק לפי תוצאה תשלום רק לפי תוצאות תשלום רק על תוצאות תשלום רק על תוצאות בלבד
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
... אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש , לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת ... השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט ... מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת מהאפשרויות האלו: אם התשלום ... המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? ... מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף? ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש , לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי ... מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, ... משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו ... מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד ...
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
אמון באנשים, להאמין באנשים, יצירת אמון, מהו אמון? איך ליצור אמון? איך נוצר אמון? איך לבנות אמון? להפר אמון, הפרת אמון, משבר אמון, איך נבנה אמון? שכנוע אנשים, לשכנע אנשים
... כלשהו או נותן הטבה אחרת - זה עשוי לשקם את האמון, כי הלקוח מבין שהטעות לא נעשתה במזיד. הוכחה מעשית: במקום להסתמך על אמון בלבד, אפשר לספק ללקוח הוכחות מעשיות שמונעות ממנו את הצורך לתת אמון בלבד, למשל לשלם מראש או לספק הוכחות ברורות לכך שהסחורה סופקה במלואה. אליעד מדגים גם את תהליך יצירת האמון באמצעות דוגמה פשוטה מחיי ...
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
2 שיטות שיווק, 2 שיטות מכירה, איך לשווק את העסק שלך? איך למכור את עצמך? איך למכור את העסק שלך? איך לשווק את עצמך? איך לבחור יועץ עסקי? איך לבחור מנטור? איפה ללמוד שיווק? איפה ללמוד מכירות? איפה ללמוד איך למכור? איפה ללמוד לשווק?
... מתן אפשרות להתנסות במוצר ללא עלות היא השיטה הטובה והיעילה ביותר לשיווק ולמכירה. כאשר הלקוח מתנסה במוצר או בשירות והוא מרוצה, הוא ירגיש בנוח יותר לשלם עבורו. לעומת זאת, לקוח שצריך לשלם מראש ללא התנסות עלול להרגיש חוסר ביטחון וספקות לגבי איכות המוצר, ויהסס לבצע את הקנייה. אליעד מביא דוגמאות מגוונות להמחשת הרעיון: אם ...
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
האם לתת הנחה על רכישה כמותית? האם לתת הנחה כמותית? האם לתת הנחה ללקוח על קניה כמותית? תמחור מוצרים, מבצעי מכירות, הנחה ללקוחות, הגדלת רווחיות, יעוץ כלכלי, יעוץ פיננסי, איך לתמחר מוצר? איך להגדיל רווחיות בעסק? מתי לתת הנחה?
... הגדול גרם לאובדן רווח שהיה ניתן להשיג ממכירות במחיר מלא. הנחה בתחום השירותים - דוגמת עורך הדין אליעד נותן דוגמה נוספת מעולם השירותים, שם הבעיה אף מתחדדת יותר: עורך דין שגובה אלף שקלים לשעה, מקבל הצעה מלקוח גדול לשלם מראש על אלף שעות, אבל במחיר מופחת של חמש מאות שקלים לשעה. לכאורה מדובר ...
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
לתת הנחה, איך לתת הנחה ולהרוויח מזה כסף? איך למקסם נתינת הנחה? איך למנף נתינת הנחה? איך להרוויח מלתת הנחה? איך לתת הנחה בצורה נכונה? איך לא להפסיד מנתינת הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ניהול משא ומתן על מחיר
... ההנחה היא קודם כל, לבקש תמורה בתמורה להנחה. במקום להוריד את המחיר באופן חד - צדדי, ניתן לשפר את תנאי העסקה על ידי בקשה לשיפור בתנאי תשלום. לדוגמה, במקום שהלקוח ישלם בשוטף + 30, אפשר לבקש ממנו לשלם מראש או לשלם מקדמה. בכך, ניתן לשפר את תזרים המזומנים ומקטינים את הסיכון הכלכלי. שיטה נוספת היא ...
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל ... על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה? ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים. לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: אני לא ... המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה. למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר? קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח ... או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: אבל אצל האחר זה זול יותר, המוכר עשוי להגיד לו: לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי. הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר. האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין? ... בשני מקררים סמוכים, והחנויות דומות לחלוטין - אין ספק שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד. מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר? אליעד כהן מסביר כי לעיתים המוכר יעדיף ... אם הוא מרגיש שהקונה אינו מעריך את המוצר שלו באמת. דוגמה לכך היא כאשר הקונה שואל: למה אצלך זה כל כך יקר ואצל האחר זול יותר? או אומר שהמחיר הוא הגורם המרכזי בהחלטה שלו. אליעד אומר שזה דומה למצב שבו ... את המוצר הזול יותר. אל תבוא אלי בכלל. במילים אחרות, ישנם מצבים שבהם ההערכה העצמית של המוכר את המוצר גבוהה כל כך, שהוא יעדיף לוותר על המכירה כדי לשמר את הערך המיוחד של המוצר שלו ואת הכבוד שלו עצמו ... במיוחד אם מדובר במוצר מיוחד או ייחודי, אליעד ממליץ לפנות אל המוכר בצורה שמכבדת את ערך המוצר ואת הערך שהמוכר נותן לו. כאשר קונה מבקש הנחה, חשוב שיבהיר שהוא מעריך את המוצר ושההנחה מתבקשת מסיבות ספציפיות (כגון תקציב או אילוצים כספיים אחרים), ולא משום שהוא מאמין שהמוצר אינו שווה את מחירו המקורי. כך, המוכר יהיה הרבה יותר פתוח למשא ומתן ולקונה יהיה סיכוי טוב יותר לקבל הנחה. איך לבקש הנחה ממוכר? איך לדבר עם מוכר בצורה מכובדת? איך נכון להתמקח על המחיר? האם כל המוצרים זהים לחלוטין? למה מוכר מסרב למכור לי מוצר? האם לשלוח לקוח לחנות אחרת? יש מישהו שאומר שלום אני רוצה את המוצר הזה ואז הוא אומר לך אני רוצה את המוצר הזה כמה זה יעלה לי, כמה זה עולה לי ואז אתה אומר לו זה עולה ככה וזה עולה ככה ואז הוא יכול להגיד לך אני רוצה הנחה, אני לא רוצה הנחה כל מיני דיונים אבל קודם כל הוא אומר אני רוצה את המוצר הזה, ... אלך לשני זה כמו להגיד אני בכלל לא מכיר בערך של המוצר שלך אני חושב שהשני מוכר אותו מוצר כמוך או ואיך נדע אם זה מוצר יותר טוב זה רק כמה, המחיר הוא אחד הפרמטרים לזהות את הערך של המוצר. אז אם אתה מוכר ...
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
הסוד להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור
... להצליח במכירות, לעבוד במכירות, לעבוד בטלמרקטינג, לא אוהב למכור, שונא למכור, לאהוב למכור, מפחד למכור, פחד ממכירות, לא רוצה למכור, מרגיש רע למכור, להרגיש טוב למכור מה הסוד להצלחה במכירות? ההצלחה במכירות תלויה במידה רבה ... והרגשיים שמלווים את אנשי המכירות, במיוחד אנשים שפוחדים מהמכירה, מרגישים רע כשהם מוכרים, או לא אוהבים את התחום. הוא מתאר את תהליך המכירה כמשהו שנמצא במרכז של תחושת חיסרון, שבו המוכר מתמודד עם ... מתאר את הקשיים הרגשיים שמגיעים עם תחום המכירות. הוא טוען שהמכירה היא מקצוע שלא כולם אוהבים לעשותו, אך הוא אחד המקצועות הרווחיים ביותר, כי אם אדם יודע למכור, הוא יכול להרוויח כל סכום שהוא רוצה. הבעיה היא שבמהלך המכירה, המוכר חייב להתמודד עם רגשות של חיסרון ושל אין לי - תחושה של צורך לקבל משהו בתמורה. למה אנשים קשה להם למכור? המכירה, לפי אליעד, קשה לאנשים בעיקר כי היא ... מצב של חיסרון. אליעד מסביר שאם אדם היה אלוהים, הוא לא היה צריך למכור, כי הוא לא היה צריך שום דבר. המוכר, לעומת זאת, תמיד ... הפנימיות הללו משדרות חשש ובלבול, ולכן הרבה אנשים מפחדים למכור. מהו פרדוקס המכירה? המכירה היא מקצוע שבו ההצלחה תלויה ישירות בתוצאות. אם איש מכירות לא מצליח, אין לו תוצאה, ולכן לא ... עם הכישלונות - אחד מצליח, אחד נכשל, זה תלוי בהצלחה של כל מכירה. לדוגמה, אדם במכירות יכול להרגיש את התחושת הישג רק כשיש ... עם תחושת החיסרון במכירות? אליעד מציע שלפני שהמוכר נכנס לתהליך המכירה, הוא צריך לחשוב לא על החיסרון שלו, אלא על היתרונות שהוא נותן ללקוח. אם המוכר חושב על מה הוא נותן, ולא על מה הוא לוקח, הוא יהיה בקטע של עזרה ולא בשאיפה למכור. הרעיון הוא שכשאתה עוזר ללקוח, אתה לא מרגיש שאתה נמצא בעמדה של חיסרון, אלא שאתה מסייע, ובכך אתה משנה את המיקוד שלך בתהליך המכירה. מה עושה את אנשי המכירות למצליחים? הצלחה במכירות לא תמיד ... במכירות עצמן, אלא גם בכמה האנשים המצליחים באמת אוהבים את תהליך המכירה. אנשים מצליחים בתחום זה לא בהכרח בגלל שמכרו הרבה, אלא בגלל שהם נהנים מהאתגר ומהתהליך. גם אם מכירה לא מצליחה, הם למדו משהו חדש. ההצלחה לא תמיד נובעת ... מהו הפתרון האולטימטיבי לבעיה במכירות? הפתרון האולטימטיבי למכירה, לפי אליעד, הוא להבין שהמכירה לא נעשית מתוך חיסרון פנימי, אלא מתוך הבנה שזו פעולה של נתינה. אתה לא צריך לרצות את הכסף של הלקוח, אלא להציע לו פתרון שמתאים לו, ובכך תוכל להרגיש שלם גם ... נותן ערך, ולא רק מבקש כסף בתמורה למוצר. למה אנשים יותר נמשכים למכירה בשיחות נכנסות? המכירה בשיחות נכנסות מספקת תחושת שליטה רבה יותר, כי ה
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
... להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן ... הרבה שעות בזמן קצר. הסיבה היא שיש תהליכים של בנייה וצמיחה שלוקחים זמן, ולכן חייבת להיות סבלנות והתמדה לאורך זמן כדי לראות תוצאות אמיתיות. למה אנשים מתאכזבים מחוסר תוצאות למרות ...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח? והפעם אדבר על העניין של לדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר. ואסביר על עוד נקודת מבט שצריכים לקחת גם אותה בחשבון, נקודת מבט שאומרת, שאם תדבר עם לקוח על חסרונות ועל בעיות שהלקוח רואה במוצר, גם בעיות כאלו שאתה לא יכול לטפל בהתנגדות הלקוח ולמצוא ללקוח פתרון, עדיין עצם זה ובגלל זה שאתה מדבר עם הלקוח על בעיות שיש במוצר, גם כאלו שאין לך שום פתרון לבעיה שלו, עצם זה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש את המוצר. אז ברמת העיקרון הלקוח רוכש את המוצר כי הוא חושב שיש עבורו במוצר יותר יתרונות מאשר חסרונות. דהיינו, בהיבט הזה בפשוטם של דברים, כדאי שהלקוח יראה במוצר כמה שיותר יתרונות עבורו וכמה שפחות חסרונות עבורו. ולכן בברירת המחדל, כאשר לקוח מציף איזו התנגדות, אז כדאי לטפל התנגדות הלקוח כמו שכבר הסברתי במקומות שונים. ויש גם לוגיקה של מתי ובאיזה שלב לדבר עם הלקוח על התנגדויות המכירה שלו. באיזה שלב בשיחה כדאי לדבר עם הלקוח על ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשלם מראש, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשלם מראש, איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מומלץ, מאמן אישי לאורח חיים בריא, אימון אישי קריירה בנושאי לשלם מראש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 23_05_2025 השעה 12:16:40 - wesi1