אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הנחה מוגזמת ✔תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
וכאן נדבר על כל העניין של התחייבות לתוצאות, בתהליך של עסקה. לדוגמה לקוח שמבקש שהמוכר יתחייב לו על תוצאות. או מישהו שמתחייב על תוצאות. או מישהו שאומר, תשלם לי רק על תוצאות בלבד, או מישהו שאומר, אם לא יהיו תוצאות, כספך יוחזר וכיו"ב. ונסביר, מה הלוגיקה ומה המהות של העניין? מה עומד מאחורי הנושא של תשלום רק לפי תוצאות בלבד? ומה לעשות אם לקוח מפחד שלא יהיו תוצאות? ולמה לפעמים לקוח רוצה התחייבות על תוצאות? ועוד.

ולצורך העניין, נתחיל ונדבר על המקרה הבא: נניח שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי תוצאות ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך הגיוני להתייחס לסיטואציה הזאת?

וברמת העיקרון, צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל לגיטימי במסגרת המשא ומתן. וזכותו של הלקוח, לתת הצעת מחיר נגדית לבקשת הצעת המחיר שלך. ואנחנו מדינה חופשית ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך.

בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא לו וזכותך למכור או שלא למכור לו בתנאים שלך. זכותך גם לדוגמה לומר ללקוח, שבגלל שהוא ביקש הנחה מוגזמת, אז בא לך למכור לו בכפול, כי ככה בא לך ומי שלא טוב לו, יום טוב לו וכולי.

אלא מה, שמהי בעצם מהות העניין? ואיך הגיוני שאתה תגיב לבקשה כזאת של לקוח?

אז קודם כל נסביר שמהות הבקשה של הלקוח, היא להגדיל את עלות הייצור שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר.

ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את הזמן שלך, בתמורה ל X כסף. אתה רוצה לקבל X כסף, בתמורה להשקעה של X זמן מצדך.

הלקוח לעומת זאת אומר לך, שהזמן שלך לא מעניין אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו.

במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק תועלת, כדי שהוא ישלם לך את מה שאתה מבקש. כי אם לדוגמה היית מבקש 1 ש"ח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן הוא ישלם רק על תוצאות, כי הוא לא מעריך מספיק את התועלת שהוא יקבל מעצם המאמץ שלך עבורו.

וגם אם לצורך העניין אתה מוכר ללקוח מוצר שאמור לספק לו תוצאה, אבל לא וודאי שהמוצר יביא את התוצאה, הרי שבעצם מבחינת הלקוח, המוצר שלך, הוא חלק מהמאמץ שלך לעזור לו. אבל לא בטוח שהמוצר שלך יביא לו תוצאה.

ומבחינת הלקוח, אולי בכלל הוא לוקח סיכון שהוא מקבל ממך יעוץ ומקשיב לעצות שלך ומשתמש במוצר הניסיוני שלך מבחינתו עבורו וכולי. ולכן במהות הלקוח אומר, שהמאמץ שאתה משקיע עבורו, לא שווה מבחינת הלקוח, את הכסף שאתה מבקש עבור המאמץ שלך.

ונזכיר, כי בן אדם יודע למלא לוטו ולהיות מוכן להפסיד כמעט בוודאות של 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש בגין העבודה שלך.

עכשיו נעשה את הניסוי המחשבתי. נניח שאתה המוכר היית יודע בוודאות שאתה יכול לספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה לשביעות רצון הלקוח. האם היית לך בעיה, להתנות עם הלקוח שהוא ישלם לך רק על התוצאות שתספק לו? התשובה היא, שכנראה אם היית יודע בוודאות שאתה יכול לגרום ללקוח להיות מרוצה ולספק ללקוח את התוצאה שהוא רוצה, כנראה שהיית מבקש עוד יותר כסף ומתחייב ללקוח על התוצאה והלקוח היה משלם פי כמה על התוצאה.

אז למה בעצם אתה לא עושה את זה? תשובה: כי אתה לא בטוח שתספק ללקוח את התוצאה. ואתה חושש מכך שאתה תגדיל את עלויות הייצור שלך. כי לכאורה אפשרי לשאול, למה שלא תעבוד במודל הבא, אתה עובד רק לפי תוצאות בלבד, והרי אחד מכל X לקוחות יהיה מרוצה. נכון? אז למה בעצם שלא תגבה כסף רק על תוצאות בלבד? והסיבה לכך היא, כי אתה חושב שבדרך הזאת, יהיה לך פחות כסף בסופו של דבר.

כי אם לדוגמה היית יודע בוודאות, שאחד מ 100 לקוחות יהיה מרוצה, אבל הוא ישלם לך על התוצאה נניח פי 1000 מאשר אם תגבה כסף עבור המאמץ מראש, הרי שכנראה כן היית גובה כסף רק לפי תוצאה בלבד. כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף.

במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד יותר ותקבל פחות. כי בתפישה של הלקוח, מבחינתו תעבוד ותשקיע הרבה יותר מאמץ, עד שתביא תוצאות ותקבל על זה תגמול. זאת מהות הבקשה של הלקוח. וכמו שאמרתי, זכותו של הלקוח לבקש את זה.

וברמת העיקרון צריך להחריג עסקים שעלות הייצור שלהם היא 0 והם מוכנים שתשלם להם רק על תוצאות בלבד. לדוגמה, שרלטן שנותן לך ברכה ומבחינתו תשלם לו רק אם הברכה תתקיים וכיו"ב. כי כאשר עלות הייצור היא 0, הרי שהגיוני לבקש תגמול רק על תוצאות בלבד. או אמירות מסוג של, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, שהן הגיוניות במקרה שעלות הייצור היא 0. אבל זה היוצא מן הכלל כרגע.

ואיך עליך להגיב לבקשה כזאת של לקוח? והתשובה היא, שהכל עניין של היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל כסף עבור המאמץ שלך ולא רק עבור התוצאות, כי ככה תרוויח יותר.

כמובן שאתה צריך לעשות את החישוב כמו שכתבתי קודם, סיכוי סיכון, אלטרנטיבות וכמה שורת הרווח שלך תצא בסופו של דבר, בכל אחד מהתרחישים. דהיינו, עליך לבדוק באיזה תרחיש לדעתך יהיה לך יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך.

ואם אין לך מספיק ביקוש, אז בהחלט יתכן שתצטרך לקבל תשלום, רק עבור תוצאות בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמה המון עסקים מתחילים, שיהיו אפילו מוכנים לשלם למישהו כסף, כדי שהוא יסכים לעבוד איתם, בשביל לצבור ניסיון, בשביל שיהיה להם תיק עבודות וכולי.

ויש גם כל מיני אפשרויות באמצע, של לתת הנחה כללית, או של לתת הנחה חלקית ואת השאר רק אם יהיו תוצאות, ואולי גם בונוס על תוצאות אם יהיו תוצאות.

יש גם לוגיקה שאומרת, לבקש כסף רק על תוצאות, אבל לבקש פי 100 כסף, משהו מוגזם, שמבוססת על הלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן...
תעדוף הגברת הביטחון העצמי בונוס על תוצאות התנגדות במכירות עסקה השקעות ניסוי מחשבתי מצליחנות זמן ומקום לבקש תגמול התנגדויות במכירה בטלפון איך להחזיר איך למכור איך למכור שירות איך לעשות שיווק איך לראות תוצאות אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר בקשה חצופה בקשה חצופה של לקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשות של לקוח בקשות של לקוח חצוף הגיוני החזר כספי החזר כספי ללקוח היגיון הלקוח רוצה הנחה הנחה מוגזמת הנחות הצעת מחיר התחייבות ללקוח לתוצאה התחייבות ללקוח על התוצאה התחייבות לתוצאה התחייבות על התוצאה התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירה קשות התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוצפה חוצפה של לקוחות חוצפן חצוף יועץ יעוץ כסף כספך יוחזר להחזיר להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה להתחייב להתחייב ללקוח על התוצאה להתחייב לתוצאות להתחייב על התוצאה להתחייב על תוצאות בלבד להתחצף למה הלקוח לא רוצה למה לעשות שיווק למה לקוח מבקש הנחה למכור למכור שירות למכור שירותי יעוץ לעשות שיווק לפי תוצאות בלבד לקוח לקוח חצוף לקוח לא מרוצה לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לשלם לקוח לא רוצה לשלם מראש לקוח מבקש הנחה לקוח מבקש הנחה מוגזמת לקוח מרוצה לקוח מתנגד לקוח מתנגד להצעת מחיר לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות לקוחות לראות תוצאות לשלם לשלם מראש לשלם רק על תוצאה מחיר מכירה מרוצה מתי לקוח מבקש הנחה מתי לשלם רוצה כסף רוצה למכור רצון רק על תוצאות בלבד שיווק שירות שירותי יעוץ תוצאה תוצאות תשלום תשלום לפי תוצאות תשלום לפי תוצאות בלבד תשלום על תוצאות תשלום על תוצאות בלבד תשלום רק לפי תוצאה תשלום רק לפי תוצאות תשלום רק על תוצאות תשלום רק על תוצאות בלבד
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
הנחה ללקוחות, איך לתת הנחה ללקוח? כמה הנחה לתת ללקוח? מתי לתת הנחה ללקוח? האם לתת הנחה ללקוח? ללמוד לתת הנחה, סיבת ההנחה ללקוח, לנמק את ההנחה ללקוח, למה לא לתת הנחה ללקוח? איך לנהל משא ומתן? הנחה ללקוח במשא ומתן, תמחור
... צריכה להיות הגיונית, מתאימה לשוק ולרווחיות שלך. חשוב להבין מתי לא לתת הנחה כלל, בהתאם לסוג הלקוח. יש להימנע מהנחה מוגזמת שעלולה לגרום ללקוח לחשוד בכנותך. הנחה נכונה תשמור על האמינות שלך ותעודד לקוחות לחזור שוב. כאשר הנחה ניתנת באופן ... מה מסתתר מאחורי ההנחה הזו? ההנחה צריכה תמיד להיות תואמת את ההיגיון העסקי של התחום שבו אתה פועל. אם ההנחה מוגזמת או לא סבירה, זה יכול לגרום ללקוח לחשוש שאתה לא רציני, או שאתה מתכנן לרמות אותו בדרך אחרת. האם ...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
...כן להשתדל לשמור על אווירה של סנכרון עם הלקוח וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, לגבי האם לסיים את מלחמת השביעי באוקטובר ולהחזיר את החטופים? התשובה של ביבי נתניהו, היא ש - לא, כי בשום אופן לא נסיים את המלחמה בלי שקודם נגיע אל הניצחון המוחלט וכולי. אבל בגלל הניסוח הזה של התשובה של ביבי, משתמע שביבי מעדיף להילחם בחמאס במקום להחזיר את החטופים בחיים. ולכן תשובה אפשרית אחרת, היתה יכולה להיות, כן, נחזיר את החטופים ונסיים את הלחימה, בתנאי שבמסגרת סיום הלחימה, נסגור שהחמאס מתפרק...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
...שלך או לא. אבל מצד שני, אתה רוצה שהוא כן יקבל את ההצעה שלך. ולשם כך כדאי שהוא ירגיש שיש ביניכם הסכמה והרמוניה. אבל איך אפשרי לגרום ללקוח להרגיש שיש הסכמה והרמוניה, כאשר בעצם אין הסכמה והרמוניה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל ברמת העיקרון כאשר יש אי הסכמה עם לקוח, אפשרי לסגור את השיחה במשהו שכן יש לכם עליו הסכמה. דהיינו, תנסה לסגור את השיחה במשהו שאתם כן מסכימים עליו. תמצא משהו שאתם כן מסכימים עליו ותזכיר את זה ללקוח, שאתם כן מסכימים על משהו מסוים. איך בדיוק? כל מקרה לגופו. אבל יש כאן עוד היבט יותר...
בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
...כי... או הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו היה קורה X. אבל כרגע אנחנו בסיטואציה אחרת, שבה לא הגיונית הבקשה שלך וכיוב. ומהות העצה שלי, היא, שכאשר לקוח מבקש ממך בקשה לא הגיונית, אז במקום לגלות התנגדות מול הלקוח ולהסביר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, במקום זה כן הגיוני להסביר ללקוח, מתי הבקשה שלו כן יכולה להיות הגיונית. ולמה דווקא כרגע במקרה הנוכחי הבקשה שלו פחות הגיונית. במהות, לא לגרום ללקוח להרגיש רע מכך שהוא מבקש בקשה לא הגיונית. כן להסביר לו מתי הבקשה שלו כן הגיונית. ולמה דווקא כרגע...
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
...ככלי לשכנוע, והוא מדגים זאת שוב דרך דוגמת הנסיעה במונית. למשל, הוא מציע אפשרות להתחיל בנסיעה, לבדוק את המהירות והגישה של הנהג, ואז להציע לו כסף באמצע הדרך כדי לתמרץ אותו להמשיך ולנסוע במהירות גבוהה. מצד שני, הוא מזהיר שזה גם יכול לפעול הפוך - אם הנהג יקבל את הכסף מראש, הוא עלול להפחית את המוטיבציה שלו, מכיוון שהכסף כבר בידו, ולכן אין לו עוד מה להרוויח מהנסיעה המהירה. מה אליעד מציע לעשות באופן מעשי? אליעד מציע להתחיל את השירות (כמו נסיעה במונית), להעריך את מצב נותן השירות, ורק אז להחליט על עיתוי...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
...השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ואין לו יותר למה לצפות. לעומת זאת, אם כל הכסף ניתן רק בסוף העבודה, קיימת סכנה שהמוטיבציה שלו תפחת בגלל שהתגמול מרגיש רחוק מדי. במקרה כזה, הוא עלול לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות...
התנגדויות מכירה בלי פתרון, התנגדויות מכירה ללא פתרון, איך להתמודד עם התנגדות מכירה שאין לה פתרון? האם לדבר על התנגדות מכירה שאין לה שום פתרון? האם להתעלם משאלה של לקוח? האם להעביר נושא מול התנגדות לקוח? האם להתחמק משאלה של לקוח? האם לדבר על התנגדויות מכירה ללא פתרון? התנגדויות מכירה קשות, התנגדויות לקוח קשות, אין פתרון ללקוח, אין תשובה לשאלה של לקוח, שאלה של לקוח בלי תשובה, בעיה של לקוח בלי פתרון, מה לעשות כשאין לך שום תשובה ללקוח?
...שזה עצמו יגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירכוש את המוצר. ואם לא תדבר איתו על הבעיה שלו, הרי שזה מקטין את הסיכוי שהוא ירכוש את המוצר, הכל כמובן מנקודת מבט מסוימת, שאינה מוחלטת. אז הרעיון אומר, שלפעמים יותר קל ללקוח לרכוש את המוצר, דווקא אחרי שהוא מדבר איתך על חיסרון שהוא רואה במוצר, גם אם אין לך שום מענה לבעיה שלו. ולמה? אז יש לזה כמה סיבות, כמו שתכף אסביר. אז ברמת העיקרון כדי שהלקוח ירכוש את המוצר, הוא צריך לחשוב שהיתרונות שיש במוצר יותר גדולים מהחסרונות שיש במוצר. וברגע שהלקוח לא מדבר על חיסרון מסוים...
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, הצורך בהתמדה, ירידה במשקל, נותן מאה אחוז ולא רואה תוצאות, רוצה לראות תוצאות מהר, שינוי כאן ועכשיו, משקיע ולא רואה תוצאות, מתאמץ ולא מצליח לראות תוצאות, שינוי מהיר, לתת מאה אחוז, דברים לוקחים זמן
...את מצבו הכלכלי. אך הוא מבהיר שזה לא תמיד נכון, ומדגיש שהרבה פעמים אנשים מתלוננים על כך שהם מתאמצים ולא רואים תוצאות כי הם לא מבינים שתהליכים אמיתיים לוקחים זמן ודורשים המשכיות והתמדה אמיתית. לסיכום, המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שהתמדה לאורך זמן והבנה של תהליכים היא חיונית להצלחה, ואין לקצר או להאיץ תהליכים מעבר לגבולותיהם הטבעיים. איך להתמיד לאורך זמן? מדוע לא רואים תוצאות מיד? מה ההבדל בין מאמץ רגעי להתמדה ארוכה? כמה זמן לוקח שינוי אמיתי? למה קשה לרדת במשקל מהר? מהי תיאוריית 10,000 שעות? איך לתת...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...לדעת מה השעה המדויקת בה השליח יגיע, אלא הוא פשוט רעב ומרגיש חסר סבלנות, חרד או מוטרד, וצריך תחושת ביטחון שהעניין בטיפול ושלוקחים אותו ברצינות. איך ליצור הזדהות ואמפתיה מול לקוח מתוסכל? במצבים כאלה, אליעד ממליץ להסביר ללקוח את התהליך בצורה מפורטת, אפילו מוגזמת, כי זה נותן לו הרגשה טובה, שהוא בעניינים, ושמשתפים אותו. לדוגמה, במקום לענות תשובה קצרה שהשליח יגיע עוד שעה, עדיף להסביר בפירוט את המצב: השליח נמצא כרגע בנקודה X, הוא רואה בגי - פי - אס בדיוק איפה אתה גר, הוא בדרכו אליך. הדבר נותן ללקוח תחושה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הנחה מוגזמת, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: הנחה מוגזמת, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
ניתוח שיטת שכנוע למה האקסית שולחת לי הודעה? תחזית אופטימית מידי טעות מחשבתית לריב איתו לפתח את השרירים איך לגרום ללקוח לפחד לפנות לאיש מקצוע אחר? פחד להתחיל עם בחור עודף ביטחון עצמי התמודדות עם ביטחון עצמי שנאה עצמית היא אהבה עצמית האם אפשרי לאהוב בלי סיבה? למה ילדים זה אושר? המרדף אחרי אושר נישואין לאחר בגידה לשנות מערכת יחסים להחליט משהו החלטה מתוך אי וודאות להתמודד עם אוסידי להתמודד עם חוסר אנרגיה ללמוד מאנשים מצליחים להיות אובססיבי בהשגת מטרה טכניקות שכנוע לקוחות שכנוע ובחירה חופשית למה ילדים מפחדים מהקורונה? חרדות ילד איך להגיע למודעות עצמית מלאה? למי להאמין למורה רוחני? איך ללמד סכיזופרן לחשוב בהיגיון? סכיזופרניה במשפחה לדעת אם האקסית חושבת עלי יתרונות וחסרונות לחזור לאקסית ניתוח תרגילי יד אחורית שריר האמות קורונה כמבחן אמונה באלוהים האם אפשרי שאלוהים יהיה בכל מקום? מי שהגיע להארה? איך לזהות מורה מואר? למה להיות אלוהים? למה לרצות להיות אלוהים? איך לעשות כסף ממניות? להיות מתווך נדלן משמעות החיים הסוד של תכלית החיים לחשוב בצורה שלילית הנאה מסקס בחירה חופשית בתהליך טיפולי של מי הרצון אם אין בחירה חופשית סודות העולם חורבן העולם עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לזוגיות, אימון אישי לילדים נוער והורים, מטפל בתחום הנחה מוגזמת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.9844 שניות - עכשיו 05_10_2025 השעה 20:52:37 - wesi1