אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
האם אפשר לשלוט ברפלקסים ובתנועות לא רצוניות?

האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות? זהו נושא מעניין שמציג אליעד כהן בהרצאתו, כאשר הוא מציין שלרוב האנשים יש את הדעה שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. אך למעשה, אליעד מציע כי הדברים הרבה יותר מורכבים ממה שמקובל לחשוב.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק אם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, עלינו לשאול שאלה פשוטה: האם אדם יכול באופן מודע לא לבצע את הפעולה? אם מדובר בדברים כמו זרימת דם או חילוף חומרים, כמובן שאין לאדם שליטה עליהם, ולכן אלו פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, פעולות כגון הזזת היד הן בחירה מודעת, שכן האדם יכול להחליט אם להזיז את היד או לא. אליעד נותן דוגמה של אדם שנמצא בניסוי בו הוא מתבקש לא לזוז כשהוא שומע רעש חזק. אם אותו אדם יתרגל מראש, הוא יוכל להגיע למצב שבו הוא לא יזוז אפילו אם ישמע רעש מפתיע, כי הוא ייצר לעצמו תגובה רצונית במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד ניתן לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מסבירה כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. כשאדם מתרגל להישאר רגוע ולמנוע תגובות אוטומטיות כמו קפיצה מרעש פתאומי, הוא יכול להתקדם ולשלוט בתגובה שלו בצורה מודעת. עם הזמן, אותו אדם יוכל להחליף את הרפלקס האוטומטי בתגובה רצונית ומכוונת.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד מציין שהמנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על הרפלקסים קשור להתניות וסיבות אוטומטיות במוח. לדוגמה, כאשר אדם שומע רעש פתאומי, המוח מתכנת את האדם לקפוץ בתגובה, כי רעש נתפס כאיום. אך אם האדם יוכל לתכנת את עצמו מחדש, הוא יוכל לשלוט בתגובה הזו ולהגיד "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". בדרך זו, האדם יוכל להפסיק את התגובה האוטומטית ולהפעיל שליטה מודעת על גופו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציע טכניקה של "אי - ידיעה מוחלטת", שבה האדם מתמסר למצב שבו הוא לא יודע כלום. בכך, הוא לא ייתן למשמעות של גירויים חיצוניים לחדור למחשבתו ולגרום לתגובה אינסטינקטיבית. דרך זו מאפשרת לאדם לא להגיב לרעשים או גירויים חיצוניים. כך, הוא יכול לשמור על שקט פנימי ושליטה על תגובותיו.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

במהלך ההרצאה, עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בצורה אוטומטית גם כאשר אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי המוח שלנו מתוכנת להגיב בצורה אוטומטית לגירויים חיצוניים, אפילו אם אין בהם איום אמיתי. אם אדם ישאל את עצמו אם הגירוי באמת מסוכן, הוא עשוי לבחור שלא להגיב ולשלול את המשמעות מהסיטואציה. כך, הוא ישתחרר מהתגובה האוטומטית ויגיב באופן מודע.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות אינסטינקטיביות לטווח ארוך?

הדרך להשתחרר...
האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות?

רוב האנשים נוטים להאמין שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. בהרצאה מסביר אליעד כהן כי רפלקס הוא לכאורה פעולה בלתי נשלטת, המתרחשת באופן אוטומטי ומיידי בתגובה לגירוי מסוים. אך לטענתו, אם נחקור לעומק את ההגדרה של רפלקס ושליטה, נגלה שהדברים מורכבים יותר משחשבנו.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק האם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, יש לשאול שאלה פשוטה: האם אדם מסוגל באופן מודע לא לבצע את אותה פעולה? למשל, אדם לא יכול לעצור את זרימת הדם שלו או לשלוט בחילוף החומרים בגוף, ולכן אלה פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, הזזת היד היא פעולה רצונית, שכן האדם יכול לבחור אם להזיז את ידו או לא. אליעד מציין דוגמה של אדם שנמצא בסיטואציה של ניסוי שבו הוא מתבקש לא לזוז לשמע רעש חזק. אם אותו אדם יחליט ויתרגל מראש, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא לא יזוז, גם אם ישמע רעש מפתיע, משום שהוא ייצר לעצמו תגובה רצונית ומודעת במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד אפשר לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מתארת כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. אם אדם יתרגל את עצמו לא להגיב בצורה מסוימת שוב ושוב, הוא יוכל ליצור לעצמו התניה חדשה שתאפשר לו להחליף את הרפלקס האוטומטי בבחירה מודעת ומכוונת. לדוגמה, אם אדם מתרגל שוב ושוב להישאר רגוע למרות רעש פתאומי, הוא יוכל עם הזמן לשלוט בתגובה שלו ולא להגיב בתנועה אינסטינקטיבית של קפיצה או תזוזה.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד כהן מסביר את המנגנון הפסיכולוגי שעומד בבסיס השליטה ברפלקסים. לטענתו, המוח שלנו פועל על בסיס התניות וסיבות אוטומטיות - כשאנו שומעים רעש פתאומי, אנחנו קופצים אוטומטית כי למדנו לקשר רעש לסכנה. כדי לשנות את הרפלקס, האדם צריך לתכנת את עצמו מחדש ולהכניס למוח פקודה מודעת. למשל, האדם יכול להחליט באופן מוחלט ומודע: "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". באופן כזה, האדם מתנתק מהתגובה האוטומטית ומפעיל שליטה ישירה ומודעת על הפעולה שלו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציג טכניקה של "אי - ידיעה" מוחלטת. הוא מסביר כי האדם יכול לאמן את עצמו לחשוב בצורה של "אני לא יודע כלום", וכך לא לאפשר למוחו להתחיל בתהליך החשיבה האוטומטי שמוביל לתגובה בלתי נשלטת. כשהאדם מתמסר למצב של "אני לא יודע שום דבר", הוא לא מתייחס לרעש או לגירוי חיצוני כבעל משמעות כלשהי, ולכן הרפלקס לא מתעורר. אליעד נותן דוגמה של מצב שבו אדם פשוט "שוכב על המים" ונותן למים להוביל אותו, בלי להתנגד ובלי לחשוב. זו דרך נוספת שבה אפשר לשלוט ברפלקסים ולהפחית את תגובת הגוף באופן אוטומטי.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

בהרצאה עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בפחד וברפלקסים גם כשבפועל אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי זה קורה משום שהמוח מתוכנת להגיב בצורה מסוימת לגירויים חיצוניים, ומפרש אותם אוטומטית כאיום. לדוגמה, אדם שמגיב בפחד לרעש פתאומי אף שאינו יודע מה מקור הרעש, עושה זאת מכיוון שיש התניה פנימית במוחו שאומרת "רעש שווה סכנה". אם האדם יהיה מודע לכך ויבחר באופן מודע שלא לייחס חשיבות לרעש, הוא יוכל לשלוט בתגובה שלו.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות...
התנהגות אוטומטית לשאול שאלה יכול לבחור מטרות אדם שמפחד לשלוט ברפלקסים מרחב הזמן לקבל החלטות לשנות הרגלים אדם יכול לבחור אינסטינקטיביות אוטומט אימפולסיבי אימפולסיביות אינסטינקט אינסטינקטים דחף דחפים המוח התנהגות התנהגות אוטומטית לשלוט לשלוט ברפלקסים מוח משחק משחקי מוח משחקים נשיונל גאוגרפיק פעולות אוטומטיות פעולות לא רצוניות רפלקסים רצון שליטה שליטה בדחפים שליטה ברפלקסים תנועות לא רצוניות
הרגלים / התנהגות כפייתית / טורדנות כפייתית / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה / הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים?
... התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים? ובו יתבאר העניין של ההרגלים דפוסי ההתנהגות הפרעה טורדנית כפייתית שיש לאדם. ויתבאר, מהם הרגלים? ואיך אפשר לשנות הרגלים? ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי הרגל, הוא פעולה שעושה ... איך לשנות הרגלים, לשם כך יש להבין כיצד הם נוצרים? ומהי המהות שלהם? כי ברגע שמבינים את המהות של העניין, על ידי זה אפשר לשלוט בו טוב יותר. אז איך בעצם נוצרים הרגלים? ומי שיתבונן יראה, כי בדכ, כל הרגל, נוצר, על ידי בחירה חופשית של האדם. כי כל הרגל שיש לאדם, היה שלב ... יותר פעמים, כך הביצוע שלה דורש פחות מחשבה, ופחות מודעות לביצוע המעשה. עד שבסופו של דבר, האדם עושה את הפעולה, כאילו בצורה אוטומטית, וכאילו ללא בחירה חופשית כלל. ולפעמים, ההרגל יכול להיות גם ממכר ברמה הפיזית. כגון בעישון, שיש בו חומרי התמכרות וכיוב. אז מה בעצם עושים ... שהיא נעשית, כאילו ללא מחשבה רצונית. דהיינו, האדם לא מרגיש שהוא בוחר לעשות את הפעולה, אלא שהוא כאילו מוכרח לעשות אותה (= התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית). ולכן הפתרון הוא, שכדי להתגבר על הרגל, לשם כך, על האדם לקשר את הפעולה שלו, למחשבה שלו. על האדם להבין ... האדם להפנים אל תוך עצמו את ההבנה, שהוא זה שבוחר לעשות את הפעולה. גם אם הוא עושה זאת מתוך הרגל, וגם אם זה נעשה כאילו בצורה אוטומטית, עדיין, האדם הוא זה שבוחר לעשות את זה. ובשלב הראשון, על האדם להבין, שהוא זה שבוחר לעשות את הפעולה. דהיינו, לקשר את הפעולה, למחשבה של זה ... שהפעולה הפכה להרגל. כי בהתחלת הדרך, ההרגל עדיין היה פעולה שנעשית מתוך בחירה חופשית בצורה מודעת. ורק עם הזמן, האדם איבד את השליטה על הפעולה. ולכן, ברגע שהאדם מקשר את הפעולה שלו, למחשבה שלו. דהיינו, מבין טוב יותר, שהוא זה שבוחר לבצע את הפעולה בבחירה חופשית שלו. על ידי ... בזמן, אל המצב שבו הוא היה, לפני שההרגל היה הרגל. שהוא מצב שבו יש לו בחירה מלאה לשנות את ההרגל. ועל ידי זה שהאדם מחזיר את השליטה אליו, על ידי זה באפשרותו לבחור לשנות את ההרגל. לסיכום: כל פעולה מתחילה במחשבה, גם אם היא הרגל. תקשר את הפעולה למחשבה, וכך תוכל לשנות כל ...
התמכרויות, טורדנות כפייתית, גמילה מהתמכרויות, אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות?
... טורדנות כפייתית, גמילה מהתמכרויות, אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות? ובו יתבאר העניין של התמכרויות ושל התנהגות אובססיבית והתנהגות טורדנית. ויתבאר, איך אפשר להפסיק התנהגות טורדנית והתנהגות כפייתית? איך להיגמל ... אותה, מתוך תחושה של כפייה וללא בחירה עצמית. כאשר האדם מרגיש שהוא מוכרח לעשות איזה משהו, בלי יכולת לשלוט בעצמו, האם לעשות זאת או לא, ... זא, מאחר שמהותה של האובססיה, היא בכך שהאדם עושה אותה ללא תחושה של בחירה, ממילא זה אומר, כי כדי לשלוט באובססיה, לשם כך יש צורך להחזיר לאדם את יכולת הבחירה שלו. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל התנהגות שאותה עושה האדם, יש רק ... האדם למנוע מעצמו לעשות זאת, כגון לדוגמה לנשום. או שאכן, כן קיימת אפשרות כלשהי, שבאמצעותה יכול האדם לשלוט במצבו, אלא שהאדם, אינו יודע מהי האפשרות הזאת. וכדי להיגמל מהתמכרות אובססיה, לשם כך על האדם להפוך את ההתנהגות הטורדנית אובססיה שלו, מהתנהגות לא רצונית, להתנהגות רצונית. ואת זה עושה האדם, על ידי זה שהוא מוצא את נקודות השליטה שלו במצב. דהיינו, על האדם למצוא את הנקודות הקטנות, שבהן הוא מרגיש שהוא כן שולט במצבו. ועל ידי הנקודות האלו, ... לנסות להחזיר לעצמו את כוח הבחירה שלו בצורה מלאה, ולשנות את מצבו. ואיך יכול האדם לאתר את נקודות השליטה שלו במציאות? תשובה: על ידי ... האירוע קורה, ורואה כיצד גם הוא עצמו גורם לכך שהאירוע קורה, הרי שעל ידי זה מגלה האדם את נקודות השליטה שלו במצב, ועל ידי זה חוזרת אל האדם תחושת הבחירה העצמית שלו. ואז ממילא קל לו יותר לחזור ולשלוט במעשיו ולשנות את הרגליו. ...
הרגלים / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות?
... דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות? הרגלים. דפוסי התנהגות. איך ניתן לפרק אותם? איך ניתן לפעול מתוך מודעות ולא מתוך הרגל? לחיות מתוך מודעות = ליהנות מכל רגע. לפעול מתוך הרגל = לישון בהקיץ = ...
הרגלים / דפוסי חשיבה / דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה?
... דפוסי חשיבה דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה? הדרך המהירה ביותר לשנות הרגלים, היא על ידי ידיעה. לדוגמה: נניח שאדם רגיל להתפעל ... לשנות הרגל כלשהו, עליו לשבת עם עצמו ולנסות לדעת ולהבין את השורש של ההתנהגות שלו. אחרי שהאדם מבין בשלמות את השורש של ההתנהגות שלו, לאחר מכן על האדם לבדוק עם עצמו האם זאת אכן האמת, זא האם הסיבה השורשית והאמיתית שממנה נובעת ההתנהגות שלו, האם היא אכן מוצדקת ואמיתית. בו ברגע שהאדם יבין בשלמות את המניע האמיתי של ההרגל שלו, בו ברגע שיהיה ברור ... שלו מיותר, באותו הרגע ההרגל שלו ישתנה. ידיעה = הבנת המנגנון של המעשים = שליטה במעשים. הרגל = חוסר שליטה = חוסר הבנת המנגנון. ככל שהאדם מבין את עצמו יותר, ככל שהוא מבין למה באמת הוא עושה את מעשיו, כך הרגליו משתנים מהר ...
שיפוט עצמי - איך להעביר ביקורת עצמית בצורה בונה וחיובית?
... שמבינה גם את הצד שעליו מעבירים את הביקורת. כדי להפוך ביקורת לאמיתית עליה להיות שורשית ויסודית. ביקורת מגיעה כשיפוט של התנהגות מסוימת. אדם כלשהו מתנהג בצורה כלשהי. קיימת מחשבה כלשהי כי ההתנהגות אינה ראויה וכי היא צריכה להיות אחרת. ומכאן נוצרת הביקורת. כדי שהביקורת תהיה שורשית וטובה, עליה לחקור בראש ובראשונה את הסיבות ואת המניעים של ההתנהגות הנוכחית הקיימת. לכל התנהגות שלילית יש סיבה. הסיבה היא בדכ ובעיקר רגשית. ההתנהגות השלילית, תפקידה להשלים חסך רגשי כלשהו, אצל זה שמבצע את הפעולה שנתפסת כשלילית בעיני הצד שמעביר את הביקורת. כדי לגרום למישהו לשנות את ההתנהגות שלו, יש למצוא עבורו פתרון אמיתי לסיבה האמיתית שבגללה הוא מתנהג כפי שהוא מתנהג . כאשר הביקורת רק שוללת את הצד השני, ממילא אין אינטרס לצד השני לקבל את הביקורת. כאשר הביקורת מספקת מענה לצורך האמיתי של הצד השני, במקרה כזה בהנחה שהצד שמעבירים עליו ביקורת הבין ... טוב יותר לבעיה האמיתית שלו. כדי שהביקורת תהיה טובה, עליה להיות מסוגלת לספק פתרון ותחליף אמיתי לצורך השורשי שבגללו נוצרה ההתנהגות שעליה מעבירים ביקורת. ולכן ברמה המעשית, כאשר האדם מעביר ביקורת כלשהי על אדם כלשהו כולל על עצמו, עליו לחקור לשורש העניין את הסיבה האמיתית שבגללה ההתנהגות הנוכחית קיימת כפי שהיא. קיימת סיבה כלשהי שבגללה האדם מתנהג כפי מה שהוא מתנהג. רק כאשר זה שמעביר את הביקורת, מגלה את הסיבה האמיתית שבגללה זה שמעבירים עליו את הביקורת, אכן מתנהג בצורה הספציפית, רק אז הוא מסוגל להציע לו אלטרנטיבה טובה יותר באמת, אלטרנטיבה שתספק מענה אמיתי לצורך האמיתי של הצד המבוקר. כאשר הביקורת מתמקדת בהתנהגות החיצונית בלבד של המבוקר, על ידי זה הביקורת אינה אפקטיבית. כאשר הביקורת מתמקדת בצד הפנימי ובמהות הפנימית והאמיתית של ההתנהגות של הצד השני, על ידי זה הביקורת הופכת להיות טובה יותר. לסיכום: מחקר אמיתי והבנה אמיתית של הסיבות האמיתיות מדוע הצד שעליו מעבירים ביקורת מתנהג דווקא כך ולא אחרת, הבנה כזו מאפשרת לביקורת להיות שורשית אמיתית וטובה באמת = ביקורת חיובית = ביקורת בונה = טוב = אמת. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ללמוד? ואיך אפשר לגרום לילד לאהוב את הלימודים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אחת מהשאלות ... מנסה להשיג את המטרות שלו. ודרך זה שהילד מנסה להשיג את המטרות שלו, באמצעות זה הוא רוכש את הידע, של איך להשיג את המטרות. לדוגמה: כאשר ילד משחק באיזה פאזל, לילד יש מטרה. והמטרה, היא להרכיב את הפאזל. ומבחינתו של הילד, אם הוא יצליח להרכיב את הפאזל, הוא ירגיש יותר מאושר. אבל, כדי להרכיב את הפאזל, לשם כך צריך ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, ... מאוד רוצים ללמוד דברים חדשים. והילדים, כל הזמן לומדים דברים חדשים. כי הילדים, לומדים לדוגמה איך לשחק במשחקי מחשב. והילדים, לומדים שפות חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם ... ונוסיף לכל זה גם את המורים. שגם הם, ברובם, לא מתלהבים ממה שהם מלמדים. כי רוב המורים פועלים בצורה אוטומטית. כי המורה, כל שנה מלמד את אותו החומר. והמורה עצמו, יש לו שחיקה מהלימודים שהוא מלמד. והמורה עצמו, לא ממש מעניין אותו מה שהוא מלמד. ... שגם התלמידים היו מגלים התעניינות בחומר הנלמד, היה גדול יותר. אבל כאשר המורה עצמו, מלמד בצורה אוטומטית. וכאשר המורה עצמו, מרגיש שהוא סוג של שמרטף ולא יותר מכך. וכאשר המורה עצמו, מתעניין רק באיך לגרום לממוצע הציונים של התלמידים להיות ... יש לפחות איזה משהו אחד בחיים שלו, שהוא כן מעניין אותו, ושבו, הוא כן מתרכז. וגם ילד, שלא מצליח לשחק עם משחק אחד לאורך זמן, והוא כל הזמן מחליף משחקים, אין לו שום בעיית קשב וריכוז. אלא, שפשוט המשחקים לא ממש מעניינים אותו מספיק, ולכן הוא לא מתרכז בהם. אבל כל ילד וכל אדם, יש לו יכולת ריכוז. אם כמובן, יש משהו שמספיק מעניין אותו ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה כלשהי, לגרום ... של מוות, כאשר הם מלמדים. כי הלימודים ומה שהם מלמדים, זה משעמם אותם בצורה מאוד רצינית, והם ממש עובדים על אוטומט לכל דבר, כמו רובוט לכל דבר. והפתרון לכל הבעיות האלו, הוא על ידי זה, שההורים והמורים ינסו להבין, כיצד הלימודים שאותם לומד הילד, כיצד הם עוזרים לו בחיים ... להצליח בלימודים. כי כל ילד, היה מוכן לבוא לשיעור שבו מלמדים אותו, כיצד להיות מקובל חברתית, וכיצד לנצח במשחקי מחשב, וכיצד להשיג את המטרות שלו טוב יותר וכיוב. והילד היה מוכן להשקיע המון זמן ותשומת לב וכיוב, כדי ליצור אצל עצמו עוד הנאה. ואם ההורה והמורה יצליחו ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל ... אצל כל אדם ואדם. וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של האדם, מקבל באמצעות זה מסר כלשהו, לגבי, איך האדם צריך להתנהג בחיים שלו, כדי להצליח טוב יותר מבחינה חברתית וכיוב. וכל הלימודים שהאדם לומד, למרות שנדמה לאדם שהוא רוכש ... לו, כל זמן שכל אחד מבין את השני. וממילא, המורה לעולם לא יצליח לגרום לילד להבין שלימודי הדקדוק יביאו לו תועלת אמיתית. אאכ המורה יעשה שטיפת מוח לתלמיד, כמה זה חשוב לדבר נכון דקדוקית. שאז הוא יוצר אצל הילד בעיה, ומוכר לו את הפתרון, באמצעות שיעורי ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
... אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ... טוב יותר, את דפוסי ההתנהגות של בני האדם. ובוודאות, בכל פעם ... הדברים האלו, הם סוג של משחק, שדרכו האדם לומד לחשוב בצורה מופשטת. ... לדעת את הנוסחה. הרי שאוטומטית, זה הופך את המקצוע למשעמם עבור התלמיד. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשלוט ברפלקסים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשלוט ברפלקסים, איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, אימון אישי להרזיה, מאמן אישי לילדים בנושא לשלוט ברפלקסים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:40:03 - wesi1