אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פעולות לא רצוניות ✔לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
האם אפשר לשלוט ברפלקסים ובתנועות לא רצוניות?

האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות? זהו נושא מעניין שמציג אליעד כהן בהרצאתו, כאשר הוא מציין שלרוב האנשים יש את הדעה שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. אך למעשה, אליעד מציע כי הדברים הרבה יותר מורכבים ממה שמקובל לחשוב.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק אם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, עלינו לשאול שאלה פשוטה: האם אדם יכול באופן מודע לא לבצע את הפעולה? אם מדובר בדברים כמו זרימת דם או חילוף חומרים, כמובן שאין לאדם שליטה עליהם, ולכן אלו פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, פעולות כגון הזזת היד הן בחירה מודעת, שכן האדם יכול להחליט אם להזיז את היד או לא. אליעד נותן דוגמה של אדם שנמצא בניסוי בו הוא מתבקש לא לזוז כשהוא שומע רעש חזק. אם אותו אדם יתרגל מראש, הוא יוכל להגיע למצב שבו הוא לא יזוז אפילו אם ישמע רעש מפתיע, כי הוא ייצר לעצמו תגובה רצונית במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד ניתן לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מסבירה כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. כשאדם מתרגל להישאר רגוע ולמנוע תגובות אוטומטיות כמו קפיצה מרעש פתאומי, הוא יכול להתקדם ולשלוט בתגובה שלו בצורה מודעת. עם הזמן, אותו אדם יוכל להחליף את הרפלקס האוטומטי בתגובה רצונית ומכוונת.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד מציין שהמנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על הרפלקסים קשור להתניות וסיבות אוטומטיות במוח. לדוגמה, כאשר אדם שומע רעש פתאומי, המוח מתכנת את האדם לקפוץ בתגובה, כי רעש נתפס כאיום. אך אם האדם יוכל לתכנת את עצמו מחדש, הוא יוכל לשלוט בתגובה הזו ולהגיד "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". בדרך זו, האדם יוכל להפסיק את התגובה האוטומטית ולהפעיל שליטה מודעת על גופו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציע טכניקה של "אי - ידיעה מוחלטת", שבה האדם מתמסר למצב שבו הוא לא יודע כלום. בכך, הוא לא ייתן למשמעות של גירויים חיצוניים לחדור למחשבתו ולגרום לתגובה אינסטינקטיבית. דרך זו מאפשרת לאדם לא להגיב לרעשים או גירויים חיצוניים. כך, הוא יכול לשמור על שקט פנימי ושליטה על תגובותיו.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

במהלך ההרצאה, עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בצורה אוטומטית גם כאשר אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי המוח שלנו מתוכנת להגיב בצורה אוטומטית לגירויים חיצוניים, אפילו אם אין בהם איום אמיתי. אם אדם ישאל את עצמו אם הגירוי באמת מסוכן, הוא עשוי לבחור שלא להגיב ולשלול את המשמעות מהסיטואציה. כך, הוא ישתחרר מהתגובה האוטומטית ויגיב באופן מודע.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות אינסטינקטיביות לטווח ארוך?

הדרך להשתחרר...
האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות?

רוב האנשים נוטים להאמין שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. בהרצאה מסביר אליעד כהן כי רפלקס הוא לכאורה פעולה בלתי נשלטת, המתרחשת באופן אוטומטי ומיידי בתגובה לגירוי מסוים. אך לטענתו, אם נחקור לעומק את ההגדרה של רפלקס ושליטה, נגלה שהדברים מורכבים יותר משחשבנו.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק האם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, יש לשאול שאלה פשוטה: האם אדם מסוגל באופן מודע לא לבצע את אותה פעולה? למשל, אדם לא יכול לעצור את זרימת הדם שלו או לשלוט בחילוף החומרים בגוף, ולכן אלה פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, הזזת היד היא פעולה רצונית, שכן האדם יכול לבחור אם להזיז את ידו או לא. אליעד מציין דוגמה של אדם שנמצא בסיטואציה של ניסוי שבו הוא מתבקש לא לזוז לשמע רעש חזק. אם אותו אדם יחליט ויתרגל מראש, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא לא יזוז, גם אם ישמע רעש מפתיע, משום שהוא ייצר לעצמו תגובה רצונית ומודעת במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד אפשר לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מתארת כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. אם אדם יתרגל את עצמו לא להגיב בצורה מסוימת שוב ושוב, הוא יוכל ליצור לעצמו התניה חדשה שתאפשר לו להחליף את הרפלקס האוטומטי בבחירה מודעת ומכוונת. לדוגמה, אם אדם מתרגל שוב ושוב להישאר רגוע למרות רעש פתאומי, הוא יוכל עם הזמן לשלוט בתגובה שלו ולא להגיב בתנועה אינסטינקטיבית של קפיצה או תזוזה.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד כהן מסביר את המנגנון הפסיכולוגי שעומד בבסיס השליטה ברפלקסים. לטענתו, המוח שלנו פועל על בסיס התניות וסיבות אוטומטיות - כשאנו שומעים רעש פתאומי, אנחנו קופצים אוטומטית כי למדנו לקשר רעש לסכנה. כדי לשנות את הרפלקס, האדם צריך לתכנת את עצמו מחדש ולהכניס למוח פקודה מודעת. למשל, האדם יכול להחליט באופן מוחלט ומודע: "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". באופן כזה, האדם מתנתק מהתגובה האוטומטית ומפעיל שליטה ישירה ומודעת על הפעולה שלו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציג טכניקה של "אי - ידיעה" מוחלטת. הוא מסביר כי האדם יכול לאמן את עצמו לחשוב בצורה של "אני לא יודע כלום", וכך לא לאפשר למוחו להתחיל בתהליך החשיבה האוטומטי שמוביל לתגובה בלתי נשלטת. כשהאדם מתמסר למצב של "אני לא יודע שום דבר", הוא לא מתייחס לרעש או לגירוי חיצוני כבעל משמעות כלשהי, ולכן הרפלקס לא מתעורר. אליעד נותן דוגמה של מצב שבו אדם פשוט "שוכב על המים" ונותן למים להוביל אותו, בלי להתנגד ובלי לחשוב. זו דרך נוספת שבה אפשר לשלוט ברפלקסים ולהפחית את תגובת הגוף באופן אוטומטי.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

בהרצאה עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בפחד וברפלקסים גם כשבפועל אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי זה קורה משום שהמוח מתוכנת להגיב בצורה מסוימת לגירויים חיצוניים, ומפרש אותם אוטומטית כאיום. לדוגמה, אדם שמגיב בפחד לרעש פתאומי אף שאינו יודע מה מקור הרעש, עושה זאת מכיוון שיש התניה פנימית במוחו שאומרת "רעש שווה סכנה". אם האדם יהיה מודע לכך ויבחר באופן מודע שלא לייחס חשיבות לרעש, הוא יוכל לשלוט בתגובה שלו.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות...
שקט פנימי מוחלט מהות ילדה זמן בלי מקום משמעות לקבל החלטה חומר לשאול שאלות סיבות משמעותיות אוטומט אימפולסיבי אימפולסיביות אינסטינקט אינסטינקטים דחף דחפים המוח התנהגות התנהגות אוטומטית לשלוט לשלוט ברפלקסים מוח משחק משחקי מוח משחקים נשיונל גאוגרפיק פעולות אוטומטיות פעולות לא רצוניות רפלקסים רצון שליטה שליטה בדחפים שליטה ברפלקסים תנועות לא רצוניות
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
... עבדים מרצון עובד הרצון עובד מנגנון הרצון עודף רצון עודף רצון יוצר דיכאון עוצמת הרצון על מה מבוסס הרצון פחד לא רצוני פחד להבין את הרצון פחד רצוני פירוק הרצון פירוק הרצון העצמי פעולה לא רצונית פעולות לא רצוניות פרדוקס הרצון פרדוקס הרצונות פרדוקס מהות הרצון פרדוקס צורת הרצון פרידה מרצון צורה של רצון צורת הרצון צורת הרצון של קונפליקט בין רצונות קיום בלי ...
הרגלים / התנהגות כפייתית / טורדנות כפייתית / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה / הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים?
... התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים? ובו יתבאר העניין של ההרגלים דפוסי ההתנהגות הפרעה טורדנית כפייתית שיש לאדם. ויתבאר, מהם הרגלים? ואיך אפשר לשנות הרגלים? ועוד. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי הרגל, הוא פעולה שעושה האדם, ... לשנות הרגלים? וכדי להבין איך לשנות הרגלים, לשם כך יש להבין כיצד הם נוצרים? ומהי המהות שלהם? כי ברגע שמבינים את המהות של העניין, על ידי זה אפשר לשלוט בו טוב יותר. אז איך בעצם נוצרים הרגלים? ומי שיתבונן יראה, כי בדכ, כל הרגל, נוצר, על ידי בחירה חופשית של האדם. כי כל הרגל שיש לאדם, היה שלב כלשהו, ... שהאדם מבצע את הפעולה יותר פעמים, כך הביצוע שלה דורש פחות מחשבה, ופחות מודעות לביצוע המעשה. עד שבסופו של דבר, האדם עושה את הפעולה, כאילו בצורה אוטומטית, וכאילו ללא בחירה חופשית כלל. ולפעמים, ההרגל יכול להיות גם ממכר ברמה הפיזית. כגון בעישון, שיש בו חומרי התמכרות וכיוב. אז מה בעצם עושים כדי ... הפעולה, נובע בעיקר מכך שהיא נעשית, כאילו ללא מחשבה רצונית. דהיינו, האדם לא מרגיש שהוא בוחר לעשות את הפעולה, אלא שהוא כאילו מוכרח לעשות אותה (= התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית). ולכן הפתרון הוא, שכדי להתגבר על הרגל, לשם כך, על האדם לקשר את הפעולה שלו, למחשבה שלו. על האדם להבין ולהבהיר ... הפעולה. בשלב הראשון, על האדם להפנים אל תוך עצמו את ההבנה, שהוא זה שבוחר לעשות את הפעולה. גם אם הוא עושה זאת מתוך הרגל, וגם אם זה נעשה כאילו בצורה אוטומטית, עדיין, האדם הוא זה שבוחר לעשות את זה. ובשלב הראשון, על האדם להבין, שהוא זה שבוחר לעשות את הפעולה. דהיינו, לקשר את הפעולה, למחשבה של זה שעושה ... שלו, שבו הוא היה, לפני שהפעולה הפכה להרגל. כי בהתחלת הדרך, ההרגל עדיין היה פעולה שנעשית מתוך בחירה חופשית בצורה מודעת. ורק עם הזמן, האדם איבד את השליטה על הפעולה. ולכן, ברגע שהאדם מקשר את הפעולה שלו, למחשבה שלו. דהיינו, מבין טוב יותר, שהוא זה שבוחר לבצע את הפעולה בבחירה חופשית שלו. על ידי זה הוא כאילו חוזר אחורה בזמן, אל המצב שבו הוא היה, לפני שההרגל היה הרגל. שהוא מצב שבו יש לו בחירה מלאה לשנות את ההרגל. ועל ידי זה שהאדם מחזיר את השליטה אליו, על ידי זה באפשרותו לבחור לשנות את ההרגל. לסיכום: כל פעולה מתחילה במחשבה, גם אם היא הרגל. תקשר את הפעולה למחשבה, וכך תוכל לשנות כל הרגל. ...
התמכרויות, טורדנות כפייתית, גמילה מהתמכרויות, אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות?
... אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות? ובו יתבאר העניין של התמכרויות ושל התנהגות אובססיבית והתנהגות טורדנית. ויתבאר, איך אפשר להפסיק התנהגות טורדנית והתנהגות כפייתית? איך להיגמל מהתמכרות? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אובססיה התמכרות, זאת ... משהו, בלי יכולת לשלוט בעצמו, האם לעשות זאת או לא, הרי שיש לאדם סוג של אובססיה. כמו כן, לפעמים, אובססיות ... זה אומר, כי כדי לשלוט באובססיה, לשם כך יש צורך להחזיר לאדם את יכולת הבחירה שלו. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל התנהגות שאותה עושה האדם, יש רק אחת משתי אפשרויות לגביה. או שאכן באמת אין באפשרותו של האדם ... יכול האדם לשלוט במצבו, אלא שהאדם, אינו יודע מהי האפשרות הזאת. וכדי להיגמל מהתמכרות אובססיה, לשם כך על האדם להפוך את ההתנהגות הטורדנית אובססיה שלו, מהתנהגות לא רצונית, להתנהגות רצונית. ואת זה עושה האדם, על ידי זה שהוא מוצא את נקודות השליטה שלו במצב. דהיינו, על האדם למצוא את הנקודות הקטנות, שבהן הוא מרגיש שהוא כן שולט במצבו. ועל ידי הנקודות האלו, באפשרותו של האדם, לנסות להחזיר לעצמו את כוח הבחירה שלו ... לאתר את נקודות השליטה שלו במציאות? תשובה: על ידי זה שהאדם מתבונן, על הסיבות שבגללן האירוע מתרחש, ומוצא את ... האדם את נקודות השליטה שלו במצב, ועל ידי זה חוזרת אל האדם תחושת הבחירה העצמית שלו. ואז ממילא קל לו יותר לחזור ולשלוט במעשיו ולשנות את הרגליו. לסיכום: על האדם לנסות להבין כיצד הוא עצמו אחראי למה שהוא עושה. ...
הרגלים / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות?
... דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות? הרגלים. דפוסי התנהגות . איך ניתן לפרק אותם? איך ניתן לפעול מתוך מודעות ולא מתוך ...
הרגלים / דפוסי חשיבה / דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה?
... דפוסי חשיבה דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה? ... מעלימה את ההרגל הישן, באותה המהירות שהאור מעלים את החושך. ברמה המעשית זה אומר, שאם ברצונו של האדם לשנות הרגל כלשהו, עליו לשבת עם עצמו ולנסות לדעת ולהבין את השורש של ההתנהגות שלו. אחרי שהאדם מבין בשלמות את השורש של ההתנהגות שלו, לאחר מכן על האדם לבדוק עם עצמו האם זאת אכן האמת, זא האם הסיבה השורשית והאמיתית שממנה נובעת ההתנהגות שלו, האם היא אכן מוצדקת ... בו ברגע שהאדם יבין בשלמות את המניע האמיתי של ההרגל שלו, בו ברגע שיהיה ברור לאדם בשלמות שההרגל שלו מיותר, באותו הרגע ההרגל שלו ישתנה. ידיעה = הבנת המנגנון של המעשים = שליטה במעשים. הרגל = חוסר שליטה = חוסר הבנת המנגנון. ככל שהאדם מבין ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ויתבאר, למה ילדים לא אוהבים ... רוכש את הידע, של איך להשיג את המטרות. לדוגמה: כאשר ילד משחק באיזה פאזל, לילד יש מטרה. והמטרה, היא להרכיב את הפאזל. ומבחינתו של הילד, אם ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים ... מאוד רוצים ללמוד דברים חדשים. והילדים, כל הזמן לומדים דברים חדשים. כי הילדים, לומדים לדוגמה איך לשחק במשחקי מחשב. והילדים, לומדים שפות חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, ... ונוסיף לכל זה גם את המורים. שגם הם, ברובם, לא מתלהבים ממה שהם מלמדים. כי רוב המורים פועלים בצורה אוטומטית. כי המורה, כל שנה מלמד את אותו החומר. והמורה עצמו, יש לו שחיקה מהלימודים שהוא מלמד. והמורה עצמו, לא ממש ... אז הסיכוי שגם התלמידים היו מגלים התעניינות בחומר הנלמד, היה גדול יותר. אבל כאשר המורה עצמו, מלמד בצורה אוטומטית. וכאשר המורה עצמו, מרגיש שהוא סוג של שמרטף ולא יותר מכך. וכאשר המורה עצמו, מתעניין רק באיך לגרום לממוצע ... שגם הוא, יש לפחות איזה משהו אחד בחיים שלו, שהוא כן מעניין אותו, ושבו, הוא כן מתרכז. וגם ילד, שלא מצליח לשחק עם משחק אחד לאורך זמן, והוא כל הזמן מחליף משחקים, אין לו שום בעיית קשב וריכוז. אלא, שפשוט המשחקים לא ממש מעניינים אותו מספיק, ולכן הוא לא מתרכז בהם. אבל כל ילד וכל אדם, יש לו יכולת ריכוז. אם כמובן, יש ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה ... של מת חי. כי הרבה מורים, ממש מרגישים סוג של מוות, כאשר הם מלמדים. כי הלימודים ומה שהם מלמדים, זה משעמם אותם בצורה מאוד רצינית, והם ממש עובדים על אוטומט לכל דבר, כמו רובוט לכל דבר. והפתרון לכל הבעיות האלו, הוא על ידי זה, שההורים והמורים ינסו להבין, כיצד הלימודים שאותם לומד הילד, כיצד הם עוזרים ... רק אז הם יכולים לנסות לגרום גם לילד, לרצות להצליח בלימודים. כי כל ילד, היה מוכן לבוא לשיעור שבו מלמדים אותו, כיצד להיות מקובל חברתית, וכיצד לנצח במשחקי מחשב, וכיצד להשיג את המטרות שלו טוב יותר וכיוב. והילד היה מוכן להשקיע המון זמן ותשומת לב וכיוב, כדי ליצור אצל עצמו עוד הנאה. ואם ההורה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל לימוד כלשהו, כיצד הוא יוצר הנאה ... בצורות שונות בהווה, אצל כל אדם ואדם. וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של האדם, מקבל באמצעות זה מסר כלשהו, לגבי, איך האדם צריך להתנהג בחיים שלו, כדי להצליח טוב יותר מבחינה חברתית וכיוב. וכל הלימודים שהאדם לומד, למרות שנדמה לאדם שהוא רוכש ידע, הרי שבעצם הוא לומד מתוכם ... ידבר איך שבא לו, כל זמן שכל אחד מבין את השני. וממילא, המורה לעולם לא יצליח לגרום לילד להבין שלימודי הדקדוק יביאו לו תועלת אמיתית. אאכ המורה יעשה שטיפת מוח לתלמיד, כמה זה חשוב לדבר נכון דקדוקית. שאז הוא יוצר אצל הילד בעיה, ומוכר לו את הפתרון, באמצעות שיעורי הדקדוק. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5 וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה צריך לנסות להבין, איזו תועלת מביאים הלימודים לו עצמו, ... היא בכך, שהמורה מבין טוב יותר, את דפוסי ההתנהגות של בני האדם. ובוודאות, בכל פעם שהמורה נתקל כאדם בסיטואציה חברתית כלשהי, הרי שבוודאות שבדרך כלשהי, הידע שלו בהיסטוריה, משפיע על קבלת ההחלטות שלו ... וכל שאר הצורות, כל הדברים האלו, הם סוג של משחק, שדרכו האדם לומד לחשוב בצורה מופשטת. והדרך לחשב את שטחו של המשולש, שונה מהדרך לחשב את שטחו של העיגול. וכל דבר ודבר, יש סיבה, מדוע הוא כך ולא אחרת. ... לעצמו ולתלמיד כמטרה, לדעת את הנוסחה. הרי שאוטומטית, זה הופך את המקצוע למשעמם עבור התלמיד. כי אכן, הנוסחה לא באמת מעניינת אף אחד. וכיוב, אם המורה להיסטוריה מתייחס לעצמו כאל ספר מדבר, שמעביר מידע עתיק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: פעולות לא רצוניות, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פעולות לא רצוניות, איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי בטלפון, מאמן אישי לביטחון עצמי בנושאי פעולות לא רצוניות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.9219 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:50:41 - wesi1