אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תנועות לא רצוניות ✔לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
האם אפשר לשלוט ברפלקסים ובתנועות לא רצוניות?

האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות? זהו נושא מעניין שמציג אליעד כהן בהרצאתו, כאשר הוא מציין שלרוב האנשים יש את הדעה שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. אך למעשה, אליעד מציע כי הדברים הרבה יותר מורכבים ממה שמקובל לחשוב.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק אם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, עלינו לשאול שאלה פשוטה: האם אדם יכול באופן מודע לא לבצע את הפעולה? אם מדובר בדברים כמו זרימת דם או חילוף חומרים, כמובן שאין לאדם שליטה עליהם, ולכן אלו פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, פעולות כגון הזזת היד הן בחירה מודעת, שכן האדם יכול להחליט אם להזיז את היד או לא. אליעד נותן דוגמה של אדם שנמצא בניסוי בו הוא מתבקש לא לזוז כשהוא שומע רעש חזק. אם אותו אדם יתרגל מראש, הוא יוכל להגיע למצב שבו הוא לא יזוז אפילו אם ישמע רעש מפתיע, כי הוא ייצר לעצמו תגובה רצונית במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד ניתן לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מסבירה כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. כשאדם מתרגל להישאר רגוע ולמנוע תגובות אוטומטיות כמו קפיצה מרעש פתאומי, הוא יכול להתקדם ולשלוט בתגובה שלו בצורה מודעת. עם הזמן, אותו אדם יוכל להחליף את הרפלקס האוטומטי בתגובה רצונית ומכוונת.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד מציין שהמנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על הרפלקסים קשור להתניות וסיבות אוטומטיות במוח. לדוגמה, כאשר אדם שומע רעש פתאומי, המוח מתכנת את האדם לקפוץ בתגובה, כי רעש נתפס כאיום. אך אם האדם יוכל לתכנת את עצמו מחדש, הוא יוכל לשלוט בתגובה הזו ולהגיד "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". בדרך זו, האדם יוכל להפסיק את התגובה האוטומטית ולהפעיל שליטה מודעת על גופו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציע טכניקה של "אי - ידיעה מוחלטת", שבה האדם מתמסר למצב שבו הוא לא יודע כלום. בכך, הוא לא ייתן למשמעות של גירויים חיצוניים לחדור למחשבתו ולגרום לתגובה אינסטינקטיבית. דרך זו מאפשרת לאדם לא להגיב לרעשים או גירויים חיצוניים. כך, הוא יכול לשמור על שקט פנימי ושליטה על תגובותיו.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

במהלך ההרצאה, עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בצורה אוטומטית גם כאשר אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי המוח שלנו מתוכנת להגיב בצורה אוטומטית לגירויים חיצוניים, אפילו אם אין בהם איום אמיתי. אם אדם ישאל את עצמו אם הגירוי באמת מסוכן, הוא עשוי לבחור שלא להגיב ולשלול את המשמעות מהסיטואציה. כך, הוא ישתחרר מהתגובה האוטומטית ויגיב באופן מודע.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות אינסטינקטיביות לטווח ארוך?

הדרך להשתחרר...
האם באמת ניתן לשלוט ברפלקסים ובפעולות אוטומטיות?

רוב האנשים נוטים להאמין שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. בהרצאה מסביר אליעד כהן כי רפלקס הוא לכאורה פעולה בלתי נשלטת, המתרחשת באופן אוטומטי ומיידי בתגובה לגירוי מסוים. אך לטענתו, אם נחקור לעומק את ההגדרה של רפלקס ושליטה, נגלה שהדברים מורכבים יותר משחשבנו.

כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת?

אליעד מסביר כי כדי לבדוק האם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, יש לשאול שאלה פשוטה: האם אדם מסוגל באופן מודע לא לבצע את אותה פעולה? למשל, אדם לא יכול לעצור את זרימת הדם שלו או לשלוט בחילוף החומרים בגוף, ולכן אלה פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, הזזת היד היא פעולה רצונית, שכן האדם יכול לבחור אם להזיז את ידו או לא. אליעד מציין דוגמה של אדם שנמצא בסיטואציה של ניסוי שבו הוא מתבקש לא לזוז לשמע רעש חזק. אם אותו אדם יחליט ויתרגל מראש, הוא יכול להגיע למצב שבו הוא לא יזוז, גם אם ישמע רעש מפתיע, משום שהוא ייצר לעצמו תגובה רצונית ומודעת במקומה של התגובה האוטומטית.

כיצד אפשר לשלוט ברפלקסים באמצעות אימון עצמי?

ההרצאה מתארת כי ניתן לשלוט באינסטינקטים וברפלקסים באמצעות אימון והתניה חוזרת ונשנית של המוח. אם אדם יתרגל את עצמו לא להגיב בצורה מסוימת שוב ושוב, הוא יוכל ליצור לעצמו התניה חדשה שתאפשר לו להחליף את הרפלקס האוטומטי בבחירה מודעת ומכוונת. לדוגמה, אם אדם מתרגל שוב ושוב להישאר רגוע למרות רעש פתאומי, הוא יוכל עם הזמן לשלוט בתגובה שלו ולא להגיב בתנועה אינסטינקטיבית של קפיצה או תזוזה.

מהו המנגנון הפסיכולוגי שמאפשר שליטה על רפלקסים?

אליעד כהן מסביר את המנגנון הפסיכולוגי שעומד בבסיס השליטה ברפלקסים. לטענתו, המוח שלנו פועל על בסיס התניות וסיבות אוטומטיות - כשאנו שומעים רעש פתאומי, אנחנו קופצים אוטומטית כי למדנו לקשר רעש לסכנה. כדי לשנות את הרפלקס, האדם צריך לתכנת את עצמו מחדש ולהכניס למוח פקודה מודעת. למשל, האדם יכול להחליט באופן מוחלט ומודע: "כשאני אשמע רעש, אני לא אזוז". באופן כזה, האדם מתנתק מהתגובה האוטומטית ומפעיל שליטה ישירה ומודעת על הפעולה שלו.

איך התפיסה של "לא יודע כלום" מאפשרת לשלוט בדחפים וברפלקסים?

אליעד מציג טכניקה של "אי - ידיעה" מוחלטת. הוא מסביר כי האדם יכול לאמן את עצמו לחשוב בצורה של "אני לא יודע כלום", וכך לא לאפשר למוחו להתחיל בתהליך החשיבה האוטומטי שמוביל לתגובה בלתי נשלטת. כשהאדם מתמסר למצב של "אני לא יודע שום דבר", הוא לא מתייחס לרעש או לגירוי חיצוני כבעל משמעות כלשהי, ולכן הרפלקס לא מתעורר. אליעד נותן דוגמה של מצב שבו אדם פשוט "שוכב על המים" ונותן למים להוביל אותו, בלי להתנגד ובלי לחשוב. זו דרך נוספת שבה אפשר לשלוט ברפלקסים ולהפחית את תגובת הגוף באופן אוטומטי.

מדוע אנשים מגיבים בצורה אינסטינקטיבית גם כשאין סכנה אמיתית?

בהרצאה עולה השאלה מדוע אנשים מגיבים בפחד וברפלקסים גם כשבפועל אין סכנה ממשית. אליעד מסביר כי זה קורה משום שהמוח מתוכנת להגיב בצורה מסוימת לגירויים חיצוניים, ומפרש אותם אוטומטית כאיום. לדוגמה, אדם שמגיב בפחד לרעש פתאומי אף שאינו יודע מה מקור הרעש, עושה זאת מכיוון שיש התניה פנימית במוחו שאומרת "רעש שווה סכנה". אם האדם יהיה מודע לכך ויבחר באופן מודע שלא לייחס חשיבות לרעש, הוא יוכל לשלוט בתגובה שלו.

איך אפשר להשתחרר מפחדים ומתגובות...
בבית הספר איך להפסיק תהליך תוצאות מטרה רגוע בחילות סיטואציה רעש משחקי מוח חקירות אוטומט אימפולסיבי אימפולסיביות אינסטינקט אינסטינקטים דחף דחפים המוח התנהגות התנהגות אוטומטית לשלוט לשלוט ברפלקסים מוח משחק משחקי מוח משחקים נשיונל גאוגרפיק פעולות אוטומטיות פעולות לא רצוניות רפלקסים רצון שליטה שליטה בדחפים שליטה ברפלקסים תנועות לא רצוניות
רצון / רצונות / הרצון - הכל כולל הכל על רצון / רצונות / הרצון - רשימת כל הנושאים
... של רצון עצמי תחושת הרצון תחושת רצון תחושת רצון עצמי תלוי בקיומו של הרצון תלות ברצון העצמי תנועות לא רצוניות תפישת הרצון ...
אהבה עצמית וחוסר אהבה עצמית כתוצאה מטראומה מהעבר. איך להתמודד עם טראומה משפילה מהעבר? איך לא להיות מכור לרצון לאהבה עצמית? איך לא לפחד מכך שלא יאהבו אותך? איך להחליש את הרצון לקבל אהבה מאחרים?
... לו לבושה ולפחד. דוגמה נוספת - סרטון התקף החרדה תחת השפעת סמים האדם מתאר אירוע נוסף, כואב עוד יותר, כאשר חבר צילם אותו במהלך התקף חרדה וטיקים (תנועות לא רצוניות) שנגרמו עקב שימוש בסמים, והסרטון הופץ: הוא צילם אותי בזמן שהייתי בחרדה קשה, עם טיקים... הייתי מאוד מובך ופחדתי שזה יגרום לאנשים לחשוב עלי ...
התמכרויות, טורדנות כפייתית, גמילה מהתמכרויות, אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות?
... טורדנות כפייתית, גמילה מהתמכרויות, אובססיות, התנהגות טורדנית, התנהגות כפייתית, לשנות הרגלים - איך להיגמל מהתמכרות? ובו יתבאר העניין של התמכרויות ושל התנהגות אובססיבית והתנהגות טורדנית. ויתבאר, איך אפשר להפסיק התנהגות טורדנית והתנהגות כפייתית? איך להיגמל מהתמכרות? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי אובססיה התמכרות, זאת פעולה שהאדם עושה אותה, מתוך תחושה של כפייה וללא בחירה עצמית. כאשר האדם מרגיש שהוא מוכרח לעשות איזה משהו, בלי יכולת לשלוט בעצמו, האם לעשות זאת או לא, הרי שיש לאדם סוג של אובססיה. כמו כן, לפעמים, אובססיות והתמכרויות נוצרות, על ידי זה שהאדם מתרגל לעשות איזה דבר ... בכך שהאדם עושה אותה ללא תחושה של בחירה, ממילא זה אומר, כי כדי לשלוט באובססיה, לשם כך יש צורך להחזיר לאדם את יכולת הבחירה שלו. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל התנהגות שאותה עושה האדם, יש רק אחת משתי אפשרויות לגביה. או שאכן באמת אין באפשרותו של האדם למנוע מעצמו לעשות זאת, כגון לדוגמה לנשום. או שאכן, כן קיימת אפשרות כלשהי, שבאמצעותה יכול האדם לשלוט במצבו, אלא שהאדם, אינו יודע מהי האפשרות הזאת. וכדי להיגמל מהתמכרות אובססיה, לשם כך על האדם להפוך את ההתנהגות הטורדנית אובססיה שלו, מהתנהגות לא רצונית, להתנהגות רצונית. ואת זה עושה האדם, על ידי זה שהוא מוצא את נקודות השליטה שלו במצב. דהיינו, על האדם למצוא את הנקודות הקטנות, שבהן הוא מרגיש שהוא כן שולט במצבו. ועל ידי הנקודות האלו, באפשרותו של האדם, לנסות להחזיר לעצמו את כוח הבחירה שלו בצורה מלאה, ולשנות את מצבו. ואיך יכול האדם לאתר את נקודות השליטה שלו במציאות? תשובה: על ידי זה שהאדם מתבונן, על הסיבות שבגללן האירוע מתרחש, ומוצא את הקשר שלו להתרחשות של האירוע. כאשר האדם מתבונן על הסיבות ... גורם לכך שהאירוע קורה, הרי שעל ידי זה מגלה האדם את נקודות השליטה שלו במצב, ועל ידי זה חוזרת אל האדם תחושת הבחירה העצמית שלו. ואז ממילא קל לו יותר לחזור ולשלוט במעשיו ולשנות את הרגליו. לסיכום: על האדם לנסות להבין כיצד הוא עצמו אחראי למה שהוא עושה. ועל ידי זה, חוזרת תחושת הבחירה אל האדם. ועל ידי זה, ...
הרגלים / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות?
... דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה - איך לשנות הרגלים, דפוסי חשיבה והתנהגות? הרגלים. דפוסי התנהגות. איך ניתן לפרק אותם? איך ...
הרגלים / דפוסי חשיבה / דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה?
... דפוסי חשיבה דפוסי התנהגות - איך לשנות אותם בצורה מהירה? הדרך המהירה ביותר לשנות הרגלים, היא על ידי ידיעה. לדוגמה: נניח שאדם רגיל להתפעל מקסם ... לשנות הרגל כלשהו, עליו לשבת עם עצמו ולנסות לדעת ולהבין את השורש של ההתנהגות שלו. אחרי שהאדם מבין בשלמות את השורש של ההתנהגות שלו, לאחר מכן על האדם לבדוק עם עצמו האם זאת אכן האמת, זא האם הסיבה השורשית והאמיתית שממנה נובעת ההתנהגות שלו, האם היא אכן מוצדקת ואמיתית. בו ברגע שהאדם יבין בשלמות את המניע האמיתי של ההרגל שלו, בו ברגע שיהיה ברור לאדם ... שלו מיותר, באותו הרגע ההרגל שלו ישתנה. ידיעה = הבנת המנגנון של המעשים = שליטה במעשים. הרגל = חוסר שליטה = חוסר הבנת המנגנון. ככל שהאדם מבין את עצמו יותר, ככל שהוא מבין למה באמת הוא עושה את מעשיו, כך הרגליו משתנים מהר יותר. חפש ...
הרגלים / התנהגות כפייתית / טורדנות כפייתית / דפוסי התנהגות / דפוסי חשיבה / הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים?
... התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הפרעה טורדנית כפייתית - איך לשנות הרגלים? ובו יתבאר העניין של ההרגלים דפוסי ההתנהגות הפרעה טורדנית כפייתית שיש ... נוצרים? ומהי המהות שלהם? כי ברגע שמבינים את המהות של העניין, על ידי זה אפשר לשלוט בו טוב יותר. אז איך בעצם נוצרים ... מודעות לביצוע המעשה. עד שבסופו של דבר, האדם עושה את הפעולה, כאילו בצורה אוטומטית, וכאילו ללא בחירה חופשית כלל. ... לא מרגיש שהוא בוחר לעשות את הפעולה, אלא שהוא כאילו מוכרח לעשות אותה (= התנהגות כפייתית טורדנות כפייתית). ... לעשות את הפעולה. גם אם הוא עושה זאת מתוך הרגל, וגם אם זה נעשה כאילו בצורה אוטומטית, עדיין, האדם הוא זה שבוחר לעשות ... היה פעולה שנעשית מתוך בחירה חופשית בצורה מודעת. ורק עם הזמן, האדם איבד את השליטה על הפעולה. ולכן, ברגע שהאדם מקשר ... שהוא מצב שבו יש לו בחירה מלאה לשנות את ההרגל. ועל ידי זה שהאדם מחזיר את השליטה אליו, על ידי זה באפשרותו לבחור ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1 ובו יתבאר העניין של חינוך ילדים בעיות התנהגות אצל ילדים הפרעות קשב וריכוז של ילדים. ... באמצעות זה הוא רוכש את הידע, של איך להשיג את המטרות. לדוגמה: כאשר ילד משחק באיזה פאזל, לילד יש מטרה. והמטרה, היא להרכיב את ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2
... קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 2 ולכן גם לדוגמה, ילדים לא מתעניינים בלימודי היסטוריה וכיוב. משום, שלימודי ההיסטוריה, ... כי הילדים, לומדים לדוגמה איך לשחק במשחקי מחשב. והילדים, לומדים שפות חדשות מיוזמתם, כדי להבין את התכנים שמעניינים אותם. והילדים, מומחים בללמוד. וכל הזמן, הם מתעסקים בללמוד. אבל ... כי רוב המורים פועלים בצורה אוטומטית . כי המורה, כל שנה מלמד את אותו החומר. והמורה עצמו, יש לו שחיקה מהלימודים שהוא מלמד. והמורה עצמו, לא ממש מעניין אותו מה שהוא מלמד. והוא כמו תוכי, חוזר ... אבל כאשר המורה עצמו, מלמד בצורה אוטומטית. וכאשר המורה עצמו, מרגיש שהוא סוג של שמרטף ולא יותר מכך. וכאשר המורה עצמו, מתעניין רק באיך לגרום לממוצע הציונים של התלמידים להיות ברמה כלשהי, ביחס ... הוא כן מתרכז. וגם ילד, שלא מצליח לשחק עם משחק אחד לאורך זמן, והוא כל הזמן מחליף משחקים, אין לו שום בעיית קשב וריכוז. אלא, שפשוט המשחקים לא ממש מעניינים אותו מספיק, ולכן הוא לא מתרכז בהם. אבל כל ילד וכל אדם, יש לו יכולת ריכוז. אם כמובן, יש משהו שמספיק מעניין אותו כדי שהוא יתרכז בו. ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
... ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד ... אותם בצורה מאוד רצינית, והם ממש עובדים על אוטומט לכל דבר, כמו רובוט לכל דבר. והפתרון לכל הבעיות האלו, הוא על ידי זה, שההורים והמורים ינסו להבין, כיצד ... אותו, כיצד להיות מקובל חברתית, וכיצד לנצח במשחקי מחשב, וכיצד להשיג את המטרות שלו טוב יותר וכיוב. והילד היה מוכן להשקיע המון זמן ותשומת לב וכיוב, כדי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תנועות לא רצוניות, האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תנועות לא רצוניות, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר לילדים, קואצ'ר אישי, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא תנועות לא רצוניות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5176 שניות - עכשיו 17_06_2025 השעה 08:47:01 - wesi1