אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקנות דווקא ממני ✔איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך?

אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי.

אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך.

כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך.

וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם:

הַתָּם הַנַּ"ל לָמַד מְלֶאכֶת סנדלרות, וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, לָמַד הַרְבֵּה עַד שֶׁקִּבֵּל. וְלא הָיָה בָּקִי בְּהָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. וְנָשָׂא אִשָּׁה, וְהָיָה מִתְפַּרְנֵס מִן הַמְּלָאכָה. וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, וְלא הָיָה בָּקִי בְּהַמְּלָאכָה כָּל כָּךְ, עַל כֵּן הָיָה פַּרְנָסָתוֹ בְּדחַק גָּדוֹל וּבְצִמְצוּם וְלא הָיָה לוֹ פְּנַאי אֲפִילּוּ לֶאֱכל, כִּי הָיָה צָרִיךְ תָּמִיד לַעֲסֹק בַּמְּלָאכָה מֵחֲמַת שֶׁלּא הָיָה יָכוֹל הָאֻמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. רַק בִּשְׁעַת הַמְּלָאכָה, בְּשָׁעָה שֶׁהָיָה נוֹקֵב בַּמַּרְצֵעַ וְהָיָה מַכְנִיס וּמוֹצִיא הַחוּט הָעָב שֶׁל הַתְּפִירָה כְּדֶרֶךְ הָסנדלרים, אָז הָיָה נוֹשֵׁךְ חֲתִיכַת לֶחֶם וְאוֹכֵל. וּמִנְהָגוֹ הָיָה, שֶׁהָיָה תָּמִיד בְּשִׂמְחָה גְדוֹלָה מְאד...

כְּשֶׁהָיָה גּוֹמֵר הַמִּנְעָל וּמִן הַסְּתָם הָיָה לוֹ שָׁלשׁ קְצָווֹת, כִּי לא הָיָה יָכוֹל הָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת כַּנַּ"ל, הָיָה לוֹקֵחַ הַמִּנְעָל בְּיָדוֹ וְהָיָה מְשַׁבֵּחַ אוֹתוֹ מְאד. וְהָיָה מִתְעַנֵּג מְאד מִמֶּנּוּ וְהָיָה אוֹמֵר: אִשְׁתִּי כַּמָּה יָפֶה וְנִפְלָא הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מָתוֹק הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מִנְעָל שֶׁל דְּבַשׁ וְצוּקִיר [סוכר] הַמִּנְעָל הַזֶּה!

וְהָיְתָה שׁוֹאֶלֶת אוֹתוֹ, אִם כֵּן מִפְּנֵי מָה שְׁאָרֵי סנדלרים נוֹטְלִים שְׁלשָׁה זְהוּבִים בְּעַד זוּג מִנְעָלִים וְאַתָּה לוֹקֵח רַק חֲצִי טָאלֶער [הַיְנוּ זָהוּב וָחֵצִי] ? הֵשִׁיב לָהּ: מַה לִּי בָּזֶה? זֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלּוֹ, וְזֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלִּי! וְעוֹד: לָמָּה לָנוּ לְדַבֵּר מֵאֲחֵרִים? הֲלא נַתְחִיל לַחֲשׁב כַּמָּה וְכַמָּה אֲנִי מַרְוִיחַ בְּמִנְעָל זֶה מִיָּד לְיָד. הָעוֹר הוּא בְּכָךְ, הַזֶּפֶת וְהַחוּטִים וְכוּ' בְּכָךְ וּשְׁאָרֵי דְּבָרִים כַּיּוֹצֵא בָּזֶה בְּכָךְ, לַאפְּקִיס [המילוי שבין העורות] בְּכָךְ, וְעַתָּה אֲנִי מַרְוִיחַ מִיָּד לְיָד עֲשָׂרָה מטבעות, וּמָה אִכְפַּת לִי רֶוַח כָּזֶה מִיָּד לְיָד?! וְהָיָה רַק מָלֵא שִׂמְחָה וְחֶדְוָה תָּמִיד...

ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחויב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת.

ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך.

אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמה, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון שהם פגשו, גם זה יתרון. כי זה חוסך לאדם לחפש מישהו אחר. במידה והוא חושב שאתה מספיק טוב.

לדוגמה, נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון.

אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם.

וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי.

ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה תהיה, אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו.

לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי.
ביחס למה לא חייב להיות שונה מאחרים התחלה מותג איך להצליח מספיק טוב הצלחה בעסקים להצליח בעסקים מיתוג למה שלקוחות יבואו דווקא אלי איכות איך אני איך אני יכול להצליח איך להיות גרוע ולהצליח איך להיות הכי איך להיות הכי גרוע ולהצליח איך להיות הכי טוב איך להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח איך להצליח בלי להיות הכי טוב איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח בלי להיות מיוחד איך להצליח בלי להיות שונה איך למכור איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי גרוע איך למכור את המוצר שלך אני יכול להצליח אני לא יותר טוב מאחרים אני לא מספיק טוב אני לא שונה מאחרים אני פחות אני פחות טוב מאחרים במה להיות יותר טוב מאחרים בעסקים גרוע דווקא ממך דווקא ממני האם אני יכול האם אני יכול להצליח האם אני פחות טוב מאחרים האם גם אני יכול להצליח המוצר הכי גרוע המוצר שלך הצלחה הצלחה בעסקים יותר טוב מאחרים יכולת לא יותר טוב מאחרים לא מספיק טוב להיות גרוע ולהצליח להיות הכי גרוע ולהצליח להיות הכי טוב להיות יותר טוב מאחרים להיות שונה להצליח להצליח בלי להיות הכי טוב להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים להצליח בלי להיות מיוחד להצליח בלי להיות שונה להצליח בעסק להצליח בעסקים למה להיות הכי טוב למה לקנות דווקא ממך למה שאני אצליח למה שאני אקנה דווקא ממך למכור למכור את המוצר למכור את המוצר הכי גרוע למכור את המוצר שלך לקנות לקנות דווקא ממך לקנות דווקא ממני לרכוש דווקא ממך לרכוש דווקא ממני מוצר מיוחד מספיק טוב מספיק טובים עסק עסקים פחות טוב מאחרים שונה מאחרים שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
למכור את עצמך ללקוח, מתי חשוב למכור את עצמך ללקוח? מתי חשוב ללקוח ממי הוא רוכש את המוצר? מתי חשוב ללקוח מי המוכר? איך לבצע עסקה מורכבת? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? איך למכור את עצמך ללקוח? איך לגרום ללקוח לתת בך אמון?
... ממי הוא רוכש את המוצר, או אם מה שחשוב לו הוא רק המוצר עצמו. כלומר, האם על המוכר להתמקד במכירת המוצר בלבד, או שעליו למכור גם את עצמו לקונה על מנת שיסמוך עליו וירצה לרכוש דווקא ממנו? שני סוגי מכירות: מכירת המוצר ומכירת עצמך ישנם מצבים שבהם הלקוח יודע בדיוק מה הוא רוצה לרכוש. במקרים כאלה, כמו רכישת מוצרים ...
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... הזמן אפשר לעשות עבודה אחרת שמניבה 200 שקלים, פשוט תמחר את העבודה הפחות רווחית ביותר כסף. אם הלקוח ימצא שזה יקר מדי - הוא יוותר. אבל ייתכן שהוא כן מוכן לשלם, במיוחד אם יש לך ערך מוסף והוא רוצה לרכוש דווקא ממך. למה זה חשוב? כי החשיבה של אני לא אמכור את המוצר הזה כי אני יכול להרוויח יותר במקום אחר היא לא ...
שיווק ומכירות, מהן 3 המטרות של השיווק? איך לתכנן משפך שיווקי? מהי המטרה של השיווק? למה צריך שיווק? מה זה שיווק? איך לעשות שיווק בצורה נכונה? איך להתחיל לשווק? איך לתכנן את השיווק? שיווק סטרטאפ, איך ליצור ביקושים? שיווק בשוק תחרותי, לייצר ביקוש למוצר, לייצר מודעות למוצר, ניהול השיווק, מנהל שיווק, יעוץ שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי
... שיווקי, איך ליצור חומרים למשפך שיווקי? איך לעשות שיווק נכון? מומחה לשיווק, איך לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך? ליצור בידול עסקי, מיתוג עסקי אז למה בעצם צריך שיווק ומה זה שיווק? אז בהנחה שאתה רוצה למכור משהו למישהו, אז כדי שזה יקרה 1 - אתה צריך שהלקוח הפוטנציאלי שלך ... שיגרום לקהל היעד שלך לרצות לרכוש את המוצר שלך. ואתה עושה פעולות שיווקיות שיגרמו ללקוחות שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר במחיר שאתה רוצה. והשיווק, צריך להיות מורכב מהחלקים האלו. החלק הראשון הוא, שעליך לנסות לדמיין את הלקוח המאושר רוכש ממך ומרוצה מהעסקה. עכשיו ... אתה מוכר תרופה לסרטן, אז כבר קיים שוק של אנשים שמחפשים תרופה לסרטן. והם צריכים לדעת עליך ולרצות לרכוש דווקא ממך, דהיינו, בלי שלב 2 הנל. אבל יש מצבים שבהם אתה רוצה להמציא את השוק. לדוגמה, אתה רוצה למכור שירות חדש שאנשים עדיין לא רגילים לצרוך אותו או לרכוש אותו. שוק ... של בידול ומיתוג וכיוב, תהליך שמסביר לאנשים במה אתה שונה מאחרים ובמה אתה יותר טוב מאחרים ולמה לרכוש דווקא ממך.
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... עיצוב פנים ושכל מי שרוצה לרכוש שירותי עיצוב פנים, שיגיע אליך. כמו כן מאחר שאתה גם רוצה להסביר לאנשים לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר, אז בפרסומת שאתה מפרסם ... לדעת שאתה מוכר שירותי עיצוב פנים. 2 - שיגרמו לאנשים לרצות ליצור איתך קשר ושאולי יגרמו לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך, כי אתה יותר מוצלח מאחרים וכולי. וזה ... שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח לדוגמה שאתה מוכר ...
שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
... נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ... שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות רלוונטי גם למוצרים אחרים שיכולים להתאים לתוכן השיווקי שלך. דהיינו, נניח שאתה רוצה למכור מטבחי יוקרה. ונניח ... הם מביאים תועלת בכך שהם מגדילים את הסיכוי לכך שהוא ירצה לרכוש ממך. ונכון שחלק גדול מהתכנים אינם עוסקים בלמה לרכוש דווקא ממך , אבל גם התכנים הרחבים יותר במשפך השיווקי, גם הם מחברים אליך את הלקוח, וגורמים לו לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לא בגלל סוג התוכן עצמו ולא בגלל המסר הספציפי שבתוך התוכן, אלא בגלל הדרך שאתה מעביר את התוכן ובגלל הדרך שאתה מחבר אליך את זה שצורך את התוכן, אליך ...
בידול עסקי, מה זה בידול עסקי? מתי לא צריך בידול עסקי? האם חייב בידול עסקי? איך להצליח בלי בידול עסקי? מי צריך בידול עסקי, אסטרטגיית בידול עסקי, איך ליצור בידול עסקי לעסק שלך? למה לבחור דווקא בעסק שלך? איך ליצור בידול עסקי מובהק? שיווק בשוק תחרותי, איך לבלוט מעל המתחרים שלך? מי חייב בידול עסקי? האם חייבים לעשות בידול עסקי? מי לא צריך בידול עסקי? איך לעשות בידול עסקי? איך ליצור בידול לעסק שלך, למה צריך בידול עסקי? מה המטרה של בידול עסקי?
... עסקי? תשובה: מי שהלקוח שלו צריך להחליט לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. לדוגמה, נניח שהעסק שלך ממוקם במקום יותר רחוק משאר העסקים. למה שהלקוח ירצה להגיע דווקא אליך? מה יש לך שאין למתחרים ... האם במקרה כזה הלקוח שואל את עצמו, למה לרכוש דווקא ממך ולא לרכוש מהמתחרים שלך יותר בזול? אם כן, אתה צריך בידול עסקי. ואם אתה מוכר במחיר של כולם, אבל אתה רוצה לעשות כסף יותר מהמתחרים שלך, ... המתחרים שלך. לשם כך אתה רוצה שאנשים ירצו לרכוש דווקא ממך , כדי שיקנו ממך יותר מאשר המתחרים שלך. לשם כך, אתה צריך בידול עסקי. אתה צריך לגרום ללקוח שלך להבדיל בינך לבין עסקים אחרים לבין ... לא רק שהם רוצים את המוצר, אלא רוצים לרכוש דווקא ממנו . אם הלקוחות שלך צריכים לבחור דווקא בך ואם הם לא ירצו לרכוש דווקא ממך, אז הם לא ירכשו ממך, אז אתה חייב בידול עסקי. אבל אם הלקוחות שלך מזדמנים ולא באמת אכפת להם ממי הם קונים ומבחינת הלקוח שלך, ההחלטה ... להיות ללקוחות הפוטנציאלים שלך, לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. ובהתאם לזה, צריך לבנות את הבידול העסקי. לדוגמה: נניח שאתה שונה מהמתחרים שלך, ב 10 דברים. אבל הלקוחות הפוטנציאלים ... בידול עסקי. אבל מי שרוצה שהלקוח שלו ירצה לרכוש דווקא ממנו ולא ממישהו אחר, הוא חייב לעשות בידול עסקי כנל. וכמובן שיש בזה עוד המון מידע שניתן לקרוא עליו כאן בידול עסקי וגם כאן משפך שיווקי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקנות דווקא ממני, כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקנות דווקא ממני, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קואצ'ינג, אימון אישי קריירה, מאמן אישי לנוער בתחום לקנות דווקא ממני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6719 שניות - עכשיו 25_06_2025 השעה 13:39:37 - wesi1