אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה עסקים ✔איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
וכאן נשיב לשאלה, האם בן אדם צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח בשוק תחרותי שיש בו הרבה מתחרים? האם אתה צריך להיות שונה או יותר טוב מאחרים, כדי שתוכל להצליח בעסקים? ולמה שתצליח בעסקים, אם אתה לא יותר טוב מאחרים? כי יש בני אדם שחושבים, שהם לא יכולים להצליח בעסקים, בגלל שהם לא יותר טובים מאחרים והם אפילו לא שונים מאחרים. אז למה שלקוחות יבואו דווקא אליך? ולמה שתצליח אם אתה לא יותר טוב מאחרים? ואם אתה לא יותר טוב מאחרים, למה שלקוחות יבואו דווקא אליך?

אז מה האמת, האם באמת אתה צריך להיות יותר טוב מאחרים כדי להצליח? והתשובה היא, שזה תלוי במה אתה מגדיר הצלחה. דהיינו, אם אתה רוצה להצליח בענק, להצליח להיות יותר עשיר מכולם, להצליח ולהיות העסק הכי גדול בתחום שלך, אם אתה רוצה להיות יותר טוב מאחרים בתחום שלך, להיות הכי מפורסם, להיות הכי עשיר, להיות העסק שיש לו הכי הרבה ביקוש, אם זאת המטרה שלך, אז כנראה שבאמת תצטרך להיות יותר טוב מאחרים, וכנראה שתצטרך לעשות שיווק יותר טוב מאחרים, ותצטרך לעשות בידול וגם מיתוג וכולי.

אבל אם אתה לא בהכרח רוצה להיות הכי גדול, הכי חזק, הכי מפורסם, הכי והכי והכי, הרי שאתה לא באמת צריך להיות יותר טוב מאחרים, כדי להצליח באופן יחסי למטרה שלך. ואתה לא צריך אפילו לא להיות שונה מאחרים כדי להצליח. ואתה יכול אפילו להיות יותר גרוע מאחרים ואתה יכול להיות פחות טוב מאחרים ואתה יכול להיות הכי גרוע שיש, ועדיין להצליח באופן יחסי, כפי המטרה שהצבת לעצמך.

כי גם את המוצר הכי גרוע, גם אותו קונים, רק תלוי מי קונה ובכמה קונה. וגם אם המוצר שלך פחות טוב משל אחרים, עדיין אתה יכול למכור אותו ולהתפרנס ממנו. וגם אם אתה לא שונה מאחרים, עדיין אתה יכול להצליח להשיג את המטרות שלך. הכל תלוי במה המטרה שלך, כמה חשוב לך להצליח יותר מאחרים. או שמספיק לך להצליח כפי צרכך.

וכמו בסיפור של רבי נחמן מברסלב, על החכם והתם, שגם התם שהיה הכי פחות חכם, עדיין הוא היה מצליח להתפרנס והוא היה מאושר, כי מבחינתו הוא השיג את המטרות שלו, ביחס למה שהוא רצה וזה למרות שהוא היה הסנדלר הכי גרוע שיש. וכמו שמסופר שם:

הַתָּם הַנַּ"ל לָמַד מְלֶאכֶת סנדלרות, וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, לָמַד הַרְבֵּה עַד שֶׁקִּבֵּל. וְלא הָיָה בָּקִי בְּהָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. וְנָשָׂא אִשָּׁה, וְהָיָה מִתְפַּרְנֵס מִן הַמְּלָאכָה. וּמֵחֲמַת שֶׁהָיָה תָּם, וְלא הָיָה בָּקִי בְּהַמְּלָאכָה כָּל כָּךְ, עַל כֵּן הָיָה פַּרְנָסָתוֹ בְּדחַק גָּדוֹל וּבְצִמְצוּם וְלא הָיָה לוֹ פְּנַאי אֲפִילּוּ לֶאֱכל, כִּי הָיָה צָרִיךְ תָּמִיד לַעֲסֹק בַּמְּלָאכָה מֵחֲמַת שֶׁלּא הָיָה יָכוֹל הָאֻמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת. רַק בִּשְׁעַת הַמְּלָאכָה, בְּשָׁעָה שֶׁהָיָה נוֹקֵב בַּמַּרְצֵעַ וְהָיָה מַכְנִיס וּמוֹצִיא הַחוּט הָעָב שֶׁל הַתְּפִירָה כְּדֶרֶךְ הָסנדלרים, אָז הָיָה נוֹשֵׁךְ חֲתִיכַת לֶחֶם וְאוֹכֵל. וּמִנְהָגוֹ הָיָה, שֶׁהָיָה תָּמִיד בְּשִׂמְחָה גְדוֹלָה מְאד...

כְּשֶׁהָיָה גּוֹמֵר הַמִּנְעָל וּמִן הַסְּתָם הָיָה לוֹ שָׁלשׁ קְצָווֹת, כִּי לא הָיָה יָכוֹל הָאָמָּנוּת בִּשְׁלֵמוּת כַּנַּ"ל, הָיָה לוֹקֵחַ הַמִּנְעָל בְּיָדוֹ וְהָיָה מְשַׁבֵּחַ אוֹתוֹ מְאד. וְהָיָה מִתְעַנֵּג מְאד מִמֶּנּוּ וְהָיָה אוֹמֵר: אִשְׁתִּי כַּמָּה יָפֶה וְנִפְלָא הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מָתוֹק הַמִּנְעָל הַזֶּה! כַּמָּה מִנְעָל שֶׁל דְּבַשׁ וְצוּקִיר [סוכר] הַמִּנְעָל הַזֶּה!

וְהָיְתָה שׁוֹאֶלֶת אוֹתוֹ, אִם כֵּן מִפְּנֵי מָה שְׁאָרֵי סנדלרים נוֹטְלִים שְׁלשָׁה זְהוּבִים בְּעַד זוּג מִנְעָלִים וְאַתָּה לוֹקֵח רַק חֲצִי טָאלֶער [הַיְנוּ זָהוּב וָחֵצִי] ? הֵשִׁיב לָהּ: מַה לִּי בָּזֶה? זֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלּוֹ, וְזֶה מַעֲשֶׂה שֶׁלִּי! וְעוֹד: לָמָּה לָנוּ לְדַבֵּר מֵאֲחֵרִים? הֲלא נַתְחִיל לַחֲשׁב כַּמָּה וְכַמָּה אֲנִי מַרְוִיחַ בְּמִנְעָל זֶה מִיָּד לְיָד. הָעוֹר הוּא בְּכָךְ, הַזֶּפֶת וְהַחוּטִים וְכוּ' בְּכָךְ וּשְׁאָרֵי דְּבָרִים כַּיּוֹצֵא בָּזֶה בְּכָךְ, לַאפְּקִיס [המילוי שבין העורות] בְּכָךְ, וְעַתָּה אֲנִי מַרְוִיחַ מִיָּד לְיָד עֲשָׂרָה מטבעות, וּמָה אִכְפַּת לִי רֶוַח כָּזֶה מִיָּד לְיָד?! וְהָיָה רַק מָלֵא שִׂמְחָה וְחֶדְוָה תָּמִיד...

ומהות העניין היא, שאפשרי להצליח גם בלי להיות יותר טוב מאחרים. ואפשרי להצליח גם בלי להיות שונה מאחרים. ואפשרי להצליח, גם אם אתה הכי גרוע יותר מאחרים. הכל תלוי כמה באיזו צורה ואיך אתה רוצה להצליח. אבל לא מחוייב להיות הכי טוב, כדי להצליח ברמה מסוימת.

ולגבי השאלה: אם לא תהיה יותר טוב מאחרים ולא תהיה שונה מאחרים, אז למה שיבואו דווקא אליך ולמה שלקוחות ירכשו דווקא ממך? הרי שבשאלה הזאת יש מניפולציה. כי זה נכון שאם לא תהיה יותר טוב בשום דבר אפילו לא במחיר, הרי שבאמת לקוחות לא יבואו דווקא אליך. אבל זה לא אומר שלקוחות לא יבואו גם אליך.

אסביר שוב, לקוחות יקנו דווקא ממך, אם יהיה לך יתרון שאין אותו לאחרים ואז הלקוחות שרוצים את אותו היתרון יבואו דווקא אליך. ויתרון יכול להיות כל דבר. לדוגמא, עצם זה שאתה הבעל מקצוע הראשון שהם פגשו, גם זה יתרון. כי זה חוסך לאדם לחפש מישהו אחר. במידה והוא חושב שאתה מספיק טוב.

לדוגמא, נניח שכולם מוכרים עגבניות בשוק במחיר זהה, עגבניות זהות, במחיר זהה, באיכות זהה, באיכות שירות זהה. הרי שיש יתרון לאדם שנמצא בתחילת השוק, בעצם זה שהוא בהתחלה של השוק ושלא צריך להיכנס יותר עמוק לתוך השוק. ועצם זה שהחנות נמצאת יותר קרוב לקונה, זה עצמו סוג של יתרון עבור הקונה. במילים אחרות, כל דבר עשוי להיות יתרון.

אבל יהיה נכון לומר שגם אם אין לך שום יתרון כלשהו בשום דבר, אז נכון שלקוחות לא יבואו דווקא אליך, אבל עדיין לקוחות יבואו גם אליך. כי צריך להפריד בין השאלה האם אתה יותר טוב מאחרים, לבין השאלה האם אתה מספיק טוב עבור לקוחות כלשהם.

וכדי להצליח, אתה לא צריך להיות יותר טוב, מספיק שתהיה מספיק טוב עבור הלקוחות. דהיינו, מספיק שיהיו אנשים שמבחינתם אתה תהיה מספיק טוב עבורם, ביחס למחיר שתבקש מהם, הרי שגם זה מאפשר לך להצליח להתפרנס ולהצליח ברמה כלשהי.

ואם לקוח ישאל אותך, למה שאני אקנה דווקא ממך, יתכן שבאמת לא תהיה לך שום תשובה טובה לתת לו. ויתכן שהתשובה תהיה, אכן אין סיבה שתקנה דווקא ממני, אבל אני מספיק טוב, כדי שתוכל לקנות גם ממני. ואתה לא חייב לקנות ממישהו, כי הוא הכי טוב. אלא מספיק שהוא יהיה מספיק טוב עבורך, כדי שתקנה ממנו.

לסיכום: כדי להצליח, אתה לא חייב להיות הכי טוב, אתה לא חייב להיות יותר טוב, ואתה לא חייב להיות שונה מאחרים. אתה יכול גם להיות כמו כולם, ואתה יכול להיות גם פחות טוב מאחרים. כדי להצליח, אתה כן צריך להיות מספיק טוב, עבור מישהו שיחשוב שאתה מספיק טוב, כדי שהוא לא ילך לחפש מישהו אחר. הכל תלוי במהי הצלחה עבורך. ונכון שאם לא תהיה הכי טוב, אז לא יקנו דווקא ממך. אבל עדיין אם תהיה מספיק טוב, יקנו גם ממך וכולי.
הכי הרבה הכי מפורסם אתה צריך מניפולציה הכי טוב איך להצליח בלי מחוייב יכולת הכי גדול מתוק לא חייב להיות יותר טוב איך אני איך אני יכול להצליח איך להיות איך להיות גרוע ולהצליח איך להיות הכי איך להיות הכי גרוע ולהצליח איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח בלי איך להצליח בלי להיות הכי טוב איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים איך להצליח בלי להיות מיוחד איך להצליח בלי להיות שונה איך למכור איך למכור את איך למכור את המוצר איך למכור את המוצר הכי גרוע איך למכור את המוצר שלך אני יכול להצליח אני לא יותר טוב מאחרים אני לא מספיק טוב אני לא שונה מאחרים אני פחות אני פחות טוב מאחרים בלי להיות בעסקים גרוע האם אני האם אני יכול האם אני יכול להצליח האם גם אני יכול להצליח הכי גרוע הכי טוב המוצר המוצר הכי גרוע הצלחה הצלחה ב הצלחה בעסקים יותר טוב יותר טוב מאחרים יכול להצליח יכולת לא יותר טוב מאחרים לא מספיק טוב להיות גרוע ולהצליח להיות הכי גרוע ולהצליח להיות הכי טוב להיות יותר להיות יותר טוב מאחרים להיות שונה להצליח להצליח ב להצליח בלי להצליח בלי להיות הכי טוב להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים להצליח בלי להיות מיוחד להצליח בלי להיות שונה להצליח בעסק להצליח בעסקים למה לקנות דווקא ממך למה שאני אצליח למה שאני אקנה דווקא ממך למכור למכור את למכור את המוצר למכור את המוצר הכי גרוע למכור את המוצר שלך לקנות לקנות דווקא ממך מוצר מיוחד מספיק טוב מספיק טובים עסק עסקים פחות טוב פחות טוב מאחרים שונה מאחרים שוק תחרותי שיווק שיווק בשוק תחרותי תחרות תחרותי תחרותיות
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק
... השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? למי המדינה צריכה לדאוג? עסקים קטנים, שולמנים, ביטוח לאומי לעצמאים, זכויות עצמאים בביטוח לאומי, פיצוי לעסקים קטנים, פיצוי לעסקים גדולים, עידוד תחרות במשק מהו השקר של העסקים הגדולים? האם באמת עסקים גדולים מעסיקים המון עובדים? המציאות הכלכלית כיום מציעה תמונה שבה המדינה מסייעת לעסקים הגדולים מתוך ההנחה שהם מפרנסים המוני עובדים ושהם חיוניים לכלכלה. אך האם באמת עסקים גדולים הם המפרנסים את מרבית העובדים, או שמא מדובר בטענה לא מדויקת שנועדה לשרת אינטרסים פוליטיים וכלכליים? בשיחה זו, אליעד בוחן את המניפולציות שמסתתרות מאחורי התמיכה בעסקים הגדולים וההשלכות של אותה עדיפות על פני עסקים קטנים. מהו עסק גדול ומדוע הוא מקבל סיוע מיוחד? עסק גדול מוגדר לעיתים קרובות כעסק המעסיק מספר רב של עובדים. בעסקים קטנים, לדוגמה, עשוי להיות אינסטלטור עצמאי העובד לבדו ללא עובדים כלל. לעומת זאת, עסקים גדולים, כמו רשתות אופנה או חברות טכנולוגיה, עשויים להעסיק אלפי עובדים. על פי הטענה הרווחת, המדינה צריכה לסייע לעסקים הגדולים, כי הם מעניקים פרנסה למאות או אלפי משפחות. כל פיטורין או פשיטת רגל של עסק כזה עלולים לגרום למשבר כלכלי רחב היקף. האם עסקים גדולים באמת מחזיקים את המשק? הטענה המרכזית שעומדת מאחורי התמיכה בעסקים גדולים היא שהקריסה שלהם תוביל לאובדן פרנסה למאות או אלפי עובדים בבת אחת, דבר שיגרום למשבר חברתי וכלכלי. אך אליעד מציין כי אין הכרח שהמצב יהיה כזה. אם עסק גדול כמו רשת בגדים המעסיקה אלפי עובדים ייסגר, עובדים אלו לא יישארו מובטלים. כל עוד יש ביקוש למוצר או לשירות, השוק ימצא דרכים להחיות את הענף עם עסקים קטנים שיתפסו את מקומם, וכך העובדים ימצאו עבודה חדשה באותו תחום. מדוע המדינה מעדיפה עסקים גדולים? הסיבה האמיתית לכך שהמדינה מעניקה עדיפות לעסקים הגדולים אינה בהכרח מתוך דאגה לעובדים, אלא בגלל כוחם הכלכלי, הפוליטי והלוביסטי. בעלי העסקים הגדולים נוטים להיות מקושרים למקבלי החלטות, והם מסוגלים להפעיל לחצים כדי לקבל הטבות מס והעדפות כלכליות. כלומר, ההעדפה לעסקים הגדולים נובעת ממניעים של השפעה פוליטית ולא מתוך דאגה אמיתית לרווחת העובדים. השלכות התמיכה בעסקים גדולים תמיכה בעסקים גדולים אינה תמיד משרתת את טובת הציבור. אליעד מציין כי כאשר המדינה מעניקה סיוע לעסקים גדולים, היא למעשה מחזקת את המונופולים ומפחיתה את התחרות בשוק. הריכוזיות במשק פוגעת בצרכנים, שכן כאשר יש מעט חברות בשוק, הן יכולות להעלות מחירים ולשלוט בתנאי השוק. המוצר והשרות יהיו פחות טובים ומחירים גבוהים יותר, כי אין תחרות. למה עדיף לתמוך בעסקים קטנים? 1. יותר תחרות = מחירים נמוכים יותר: כאשר יש יותר
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
ניהול עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים
... עסקים, למה עסקים טובים נסגרים? איך מומחה בתחומו יכול להיכשל בעסקים? למה אנשי מקצוע מומחים לא מתפרנסים? איך שף מוצלח פושט רגל? למה מסעדות נסגרות? טעויות בפתיחת עסק, להיות עצמאי או להיות שכיר, טעויות של עסקים איך יכול להיות ששף מוצלח פושט רגל? כאשר אדם מאוד מצליח בתחום מסוים, כמו ... ברמה הגבוהה ביותר, והשף אפילו זוכה בתחרות בין - לאומית, איך יכול להיות שמסעדה שלו תיכשל? השאלה הזו מתעוררת כשיש פער בין היכולת המקצועית של אדם לבין יכולתו לנהל עסק בצורה מוצלחת. העניין הוא שכדי להצליח בעסק לא מספיק להיות טוב בתחום מסוים. יש צורך בידע נוסף שאינו קשור ישירות למקצוע שבו אתה עוסק. כמו לדוגמה, שף שמצליח מאוד בתחום האוכל, אך נכשל בניהול מסעדה בגלל חוסר ידע בניהול עסקי. מהם שלושת התנאים להצלחה בעסק? כדי להצליח בכל תחום, שלושה תנאים נדרשים: ידע, יכולת ורצון. כל אחד מהתנאים האלה חשוב ... ואת היכולת לייצר את המוצר, אך אין לך את הרצון להרוויח כסף - גם אז לא תצליח. כדי להצליח עליך לשלב בין שלושת המרכיבים: ידע, יכולת ורצון. היכן מסתתרת הבעיה של בעלי העסקים המומחים? הבעיה שהרבה אנשים שמצליחים בתחום מסוים כמו שף טוב או בעלי מקצוע אחרים, נכנסים לעסק ונתקלים בכישלון, היא שהם לא מבינים שהידע במקצוע שלהם הוא רק חלק מהתמונה. למרות שהשף יכול להיות מצוין במקצועו, הוא יכול להיכשל בניהול העסק אם אין לו את הידע הניהולי הנדרש. ניהול עסק דורש יכולות נוספות כמו שיווק, ניהול עובדים, תמחור המוצר ויכולת גיוס לקוחות - כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהצלחה בעסק. למה שף טוב לא בהכרח יצליח בעסק? שף שמוכר אוכל מצוין לא בהכרח יצליח בניהול מסעדה אם הוא לא מבין איך לתמחר את המנות נכון, איך לשווק את המסעדה ולמשוך לקוחות, ואיך לנהל את הצוות בצורה אפקטיבית. זהו המפתח להצלחה בעסק: לא די בכישרון המקצועי בלבד. תהליך ניהול עסק מצליח כולל מיומנויות רבות מעבר למקצוע עצמו. טעויות נפוצות של בעלי עסקים רבים מבעלי העסקים המתחילים עושים את הטעות להאמין שהם יכולים להצליח בעסק רק כי הם טובים במקצועם. אם אתה שף טוב מאוד, זה לא בהכרח אומר שתצליח בפתיחת מסעדה. המיומנות בניהול עסק היא קריטית לא פחות מהכישרון המקצועי שלך. תחום אחד בו אפשר להיתקל בבעיה כזו הוא היכולת לשווק את העסק ולהביא לקוחות. אם לא תדע כיצד למכור את המוצר שלך ולהגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים, ... במיוחד אם יש לך כישורים רק בתחום אחד. לפעמים, להיות שכיר יכול להיות המהלך הנכון. כעצמאי, אתה לא רק אחראי על העבודה המקצועית שלך, אלא גם על כל ההיבטים הניהוליים של העסק, וזה יכול להוות אתגר גדול אם אתה לא מיומן בזה. לפעמים, הדרך הטובה ביותר היא להיות שותף בעסק, כשמישהו אחר מנהל את התחום העסקי, ואתה ממקד את עצמך במקצוע שבו אתה מצטיין. האם הביטחון העצמי יכול להזיק? הרבה פעמים, אנשים שמצליחים בתחום מסוים מפתחים ביטחון עצמי מופרז, שגורם להם לחשוב שהם מצליחים גם בתחומים אחרים. שף מצוין שמצליח מאוד במטבח, יחשוב שגם ניהול עסק יצליח לו באופן טבעי. זהו ביטחון עצמי שקרי, שמוביל אותם למקום של כישלון בעסק. עליהם להבין שהצלחה בתחום אחד אינה מבטיחה הצלחה גם בתחום ניהול העסק. סיכום לסיכום, הצלחה בתחום אחד לא מבטיחה בהכרח הצלחה בעסק. כדי להצליח כעצמאי או בבעלותו של עסק, יש צורך לא רק בכישורים המקצועיים אלא גם בידע הניהולי שכולל מיומנויות כמו ניהול ...
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
הצלחה בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק
... בעסקים, איך לפתח קריירה? איך לפתח עסק מצליח? טעויות בהקמת עסק, איך להתקדם בעבודה? למה עסקים נכשלים? למה עסקים לא מצליחים? טעויות של אנשי מקצוע, לעשות כסף מאומנות, איך לנהל עסק? איך מנהלים עסקים? אימון להקמת עסק מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר את הטעויות הנפוצות של אנשי מקצוע שמעוניינים לפתוח עסק עצמאי. על פי אליעד, הטעות הגדולה ביותר היא ההנחה שניהול עסק מסתכם רק ביכולות המקצועיות של בעל העסק. לדוגמה, אדם שהוא צייר מוכשר או מתכנת מבריק עשוי להאמין כי הצלחה עסקית תלויה רק במיומנות האישית שלו במלאכת הציור או התכנות. אולם, על פי אליעד, עסק מצליח חייב לכלול הרבה יותר ממחלקת ייצור בלבד. העסק צריך לפעול בכמה תחומים בו זמנית: שיווק, פרסום, גבייה, גיוס עובדים, יחסי ציבור ועוד. אם בעל העסק מתמקד אך ורק במקצוע שלו, הוא עלול להחמיץ את הצורך בפונקציות אחרות הנדרשות להצלחת העסק . לדוגמה, אם הצייר או המתכנת ישקיעו את כל זמנם בכדי לפתח את המוצר המושלם, הם לא ישקיעו מספיק בשיווק או בשירות לקוחות, מה שיפגע בהצלחת העסק. מדוע אי אפשר להשקיע רק במחלקת היצור? אליעד מסביר שלעסק מצליח יש כמה מחלקות, ולא ניתן להסתפק רק בהשקעה במחלקת היצור. גם חברות גדולות כמו מייקרוסופט ו - גוגל משקיעות לא רק ... ציבור, המוצר הטוב ביותר לא יביא בהכרח להצלחה עסקית. כיצד לפתור את הבעיה ולהתמקד בעוד תחומים? ישנן כמה דרכים להתמודד עם הבעיה ולהפוך את העסק להצלחה: 1. ללמוד להרחיב את תחומי העיסוק - בעל עסק יכול ללמוד תחומים נוספים כמו שיווק, מכירות, שירות לקוחות ויחסי ציבור, או לפחות להכיר בחשיבותם. 2. לצרף שותפים או עובדים ... יוכל להתמקד במה שהוא טוב בו, וכך יכוסו כל תחומי העסק. האם עיקרון זה נכון גם לשכירים? העקרונות המובאים על ידי אליעד לא תקפים רק לעסקים עצמאים, אלא גם לשכירים. עובדים אשר מצטיינים במקצוע שלהם, אך לא מפתחים את הכישורים החברתיים, ניהוליים ... את הקריירה שלהם. מה כדאי לזכור כדי להתקדם? כמו בעסק עצמאי, גם כשכיר חשוב לזכור ששיפור מקצועי הוא רק חלק מהפאזל. אם השכיר רוצה להרוויח יותר ולהתפתח, עליו להשקיע לא רק ... את השיווק העצמי? לסיכום, מה חשוב לעשות? בפתיחת עסק, חשוב לזכור שאין להסתמך רק על המיומנויות המקצועיות כדי להצליח. יש להשקיע גם בתחומים נוספים כמו שיווק, פרסום, גבייה, ... את הבוס שלך כלקוח, ולבצע שיווק עצמי, בדיוק כמו בעסק עצמאי. איך לנהל עסק ולהגדיל את הרווחים טיפים לעצמאים ולפתיחת עסק חדש דרכים להתפתחות מקצועית ושיווק עצמי לשכירים התגברות על פחד ממכירות ומכישלון עסקי מהי הטעות הגדולה ביותר של אנשי מקצוע הרוצים לפתוח
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
יעוץ לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה
... לעסקים, קבלת החלטות בעסקים, החלטות עסקיות, אימון עסקים, פיתוח עסקים, יעוץ עסקי, לקבל החלטות בעסק, איך לפתח את העסק? איך למכור יותר? פחד בעסקים, בחירת תעסוקה, אימון קריירה איך הפחד משפיע על ההחלטות העסקיות שלנו? הסיבה המרכזית שגורמת לאנשים לקבל החלטות לא נכונות בעסקים, לפי אליעד כהן, היא הפחד. אדם יכול לרצות להקים עסק , להיות עצמאי, אך בפועל הוא מוצא עצמו בוחר במסלול של לימודים או תעסוקה אחרת, רק בגלל הפחד להתמודד עם האפשרות של כישלון עסקי. הפחד הזה, בין אם הוא מודע ובין אם הוא תת - מודע, גורם לאנשים לבחור בדרך שנראית להם כתעודת ביטוח - דרך שתאפשר להם להרגיש שהם עדיין במסלול בטוח גם אם החלום העסקי לא יתגשם. אליעד מדגיש שכדי להפסיק לפחד, אדם חייב להכיר בכך שהפחד הזה קיים אצלו ולהבין באמת לעומק את המהות של הפחד ושל ההחלטה שהוא לוקח בעקבותיו. מדוע אנשים בורחים מלפתח את העסק שלהם? אליעד מסביר שלרוב, אנשים מפחדים לקחת אחריות מלאה על העסק שלהם. כדוגמה, הוא מביא אדם שחלם להקים עסק, אך הלך ללמוד לתואר אקדמי מתוך מחשבה שאם העסק לא יצליח, לפחות תהיה לו אפשרות נוספת לפרנסה. אליעד אומר שהאדם הזה לא באמת הלך ללמוד מתוך רצון אמיתי, אלא כי פחד מכישלון בתחום העסקי. אם אותו אדם לא היה מפחד להיכשל בעסק, הוא לא היה מרגיש צורך ללמוד לתואר. מכאן הוא מדגים כיצד אדם יכול לשכוח את הסיבה המקורית שגרמה לו לפעול - הפחד - ולהתחיל לתרץ תירוצים שונים שיסבירו את הבחירה שלו, במקום להודות שפשוט פחד. איך להפחית את הפחד מכישלון בעסקים? כדי להתמודד עם פחד מכישלון, אליעד מסביר שיש צורך להכיר בכך שקיים סיכוי אמיתי להיכשל. הוא לא ממליץ להתעלם מהסיכון, אלא דווקא להביט בו ישירות. ... להבין לעומק שהמשמעות של הכישלון לא באמת כל כך חמורה. ברגע שאדם מבין שהערך העצמי שלו אינו תלוי בהצלחת העסק, הוא משתחרר מהפחד, או לפחות מפחית אותו משמעותית, ויכול להתחיל לפעול באופן פרקטי לפיתוח העסק. איך קבלת החלטות לקויה משפיעה על העסק? אחד ההסברים המרכזיים של אליעד הוא שהקושי לקבל החלטות בעסק נובע מתחושת חוסר הבהירות לגבי האפשרויות השונות. הוא מביא דוגמה מעשית של אדם שהתלבט אם לפתוח סניף נוסף לעסק שלו או להשקיע בשיפור הסניף הקיים. במקום לחשוב מה יהיה הכי טוב באופן כללי, אליעד מציע להתמקד תחילה במה שמוחייב. כלומר, להתחיל לבדוק מה ההוצאות ההכרחיות והחיוניות, כמו שיווק ופרסום, שכן אם לא תפרסם את העסק, לא יהיה משנה כמה תשקיע בשיפור המוצר או המקום - הלקוחות פשוט לא יגיעו. הוא מסביר שעליך קודם כל להבין מה המחויב, כלומר, מה הדבר שהוא הכרחי ביותר כרגע עבור העסק. אחרי שפתרת את המחויב, תוכל לעבור להשקעות אחרות שהן בגדר אפשריות או משניות. לדוגמה, אם אין לך מספיק לקוחות בגלל חוסר בפרסום, אז קודם כל יש להשקיע בפרסום, ורק אם נשאר תקציב עודף, תוכל להשקיע בשיפור נוסף של העסק או בהקמת סניף נוסף. האם תמיד צריך להשקיע בשיפור המוצר? אליעד טוען שנטייה נפוצה של בעלי עסקים היא לחשוב שהמוצר שלהם תמיד דורש שיפור נוסף, מה שמוביל ללופ אינסופי של השקעות. במקום זאת, הוא מציע להסתכל על ה
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
עצמאי או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף?
... או שכיר, שולמנים, איך להצליח בתור עצמאי? למה רוב העסקים נכשלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? מעבר משכיר לעצמאי, יעוץ לעצמאים, איך להקים עסק עצמאי? יעוץ עסקי, איך לעשות כסף? האם עדיף להיות עצמאי או שכיר? רבים מתלבטים האם כדאי להם להיות עצמאים או שכירים. אליעד כהן מסביר שההבדל בין עצמאי לשכיר הוא קודם כל ... עצמאים חיים במציאות של אי - ודאות מתמדת. ההבדל הזה משפיע באופן מהותי על היכולת להצליח או להיכשל בעסק עצמאי. מהי הטעות הגדולה ביותר של עצמאים? לפי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר של עצמאים היא שהם חושבים שכל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. עצמאי שמקבל כסף נוטה לראות את ההכנסות שלו כרווח נקי ושוכח שהרוב המוחלט מהסכום כלל לא שייך לו. שכיר שמרוויח 20 אלף שקל ברוטו יודע שהסכום האמיתי ... אבל אז מגיע היום שבו צריך לשלם מסים, שכירות, ביטוח לאומי, חשבונות חשמל ומים, משכורות עובדים והוצאות עסקיות אחרות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו כסף לשלם את החובות. בשלב הזה הוא נכנס לדיפרסיה - דיכאון, חרדה ולחץ כלכלי. השינויים האלה נגרמים מכיוון שהעצמאי ... וההפרשות. רוב העצמאים שוכחים או לא יודעים לחשב זאת נכון, וכך הם נכנסים לבעיות כלכליות. למה רוב העסקים נכשלים? רוב העסקים לא נכשלים מחוסר כישרון או יכולת מקצועית, אלא דווקא מכיוון שהבעלים לא מבין כיצד לנהל את הכספים של העסק. הם לא יודעים: להפריד בין הכנסות העסק לבין הרווח האמיתי. לתמחר נכון את המוצרים והשירותים שלהם. לחשב נכון את ההוצאות הקבועות והמשתנות. להפריש מראש כסף למס הכנסה, מעמ, ביטוח לאומי ותשלומים ... לתשלומים עתידיים. החוסר במיומנויות אלו גורם לכך שעצמאים רבים נופלים כלכלית. איך לחשב רווחיות של עסק עצמאי? אליעד נותן דוגמה מעשית: עצמאי שקונה 100 קילו עגבניות בשקל לקילו ומוכר כל קילו ב - 10 שקלים, חושב שהוא הרוויח הרבה כסף מיד כשהוא מוכר את העגבניות. ... וגם את כל ההוצאות האחרות כמו שכירות, ארנונה, עובדים, חשמל, מים, ספקים וכדומה. רק אחרי שהכנסות העסק עוברות את סך כל ההוצאות, מתחיל העצמאי להרוויח באמת. עצמאי שלא יודע לחשב את הרווחיות המדויקת של העסק, עלול לגלות בסוף החודש שהוא בכלל הפסיד כסף, גם אם המחזור שלו היה גבוה. מהו ההבדל בין להיות מקצוען לבין לנהל עסק? אליעד מדגיש את ההבדל בין להיות בעל מקצוע טוב לבין היכולת לנהל עסק בצורה רווחית. להיות עצמאי פירושו לא רק לדעת לספק שירות או מוצר טוב, אלא גם לדעת לתמחר נכון, לנהל עובדים, ספקים והוצאות, להבין במסים ובהתנהלות כספית. מי שיודע רק לבצע את העבודה אך לא יודע לנהל עסק, צפוי להיכשל כלכלית. למה כל כך קשה להצליח בתור עצמאי? הקושי להצליח בתור עצמאי נובע מחוסר הוודאות, מהאחריות הגבוהה ומהצורך לבצע אינספור חישובים כלכליים ... אליעד מדגיש שמי שלא מסוגל לעשות זאת, עדיף לו להישאר שכיר. איך להיות עצמאי מצליח? איך לחשב רווחיות בעסק? מהן טעויות נפוצות של עצמאים? איך לתמחר מוצרים נכון? למה רוב העסקים הקטנים נכשלים? מה עדיף, עצמאי או שכיר? איך לנהל תזרים מזומנים נכון? עבודה של עצמאים מול עבודה של שכירים - מה ההבדל? אחד הוויכוחים הנפוצים ... זאת, רואה את כל ההכנסות שלו נכנסות לחשבון הבנק, אך שוכח שלמעשה חלק גדול מהכסף אינו באמת שלו. הוצאות העסק, מסים, ספקים, עלויות תפעול ועוד חייבים לרדת מהסכום הזה, אך לעיתים קרובות עצמאים מתייחסים לכל מה שנכנס כרווח, מה שגורם להם לבצע טעויות ניהוליות חמורות. ... על הוצאות אישיות מתוך הנחה שהכסף הזה שייך לו. השלב השני - דיפרסיה: מגיע מועד תשלום המסים וההוצאות העסקיות, ופתאום העצמאי מגלה שאין לו מספיק כסף כדי לשלם את מה שהוא חייב. כאן מגיע השלב של ההלם והחרדה. במצב כזה, העצמאי מרגיש מרומה ונכנס למצוקה כלכלית, למרות שהבעיה היא בעיקר חוסר הבנה של ההתנהלות הכספית בעסק. למה עצמאים נכשלים? רוב העצמאים לא נכשלים בגלל חוסר כישרון מקצועי, אלא בגלל חוסר יכולת לנהל את הכספים שלהם נכון. הם לא מבינים: שלא כל הכסף שנכנס לעסק הוא שלהם. שיש להפריש חלק משמעותי מההכנסות לטובת הוצאות עתידיות. שעליהם לתכנן תמחור נכון כדי להבטיח רווחיות. שיש הוצאות קבועות ומשתנות שמכרסמות ברווחים. לעומת זאת, שכירים מוגנים יחסית מהסיכונים הללו, כי כל החישובים נעשים עבורם מראש. ניהול עסק - יותר מסובך ממה שחושבים ניהול עסק הוא לא רק למכור שירות או מוצר. עצמאי חייב להבין שהוא לא רק בעל מקצוע, אלא גם מנהל כספים, מתמחר, אחראי על ספקים, שירות לקוחות ועוד. עצמאי טוב צריך לדעת: ... פיננסית ומניהול כספים פשוט יותר. אם אתם חושבים להיות עצמאים, חשוב שתבינו את המשמעות האמיתית של ניהול עסק. למידע נוסף חפשו באתר EIP.co.il. נושאים קשורים: איך להיות עצמאי מצליח? איך לנהל עסק נכון? תמחור מוצרים ושירותים איך להתנהל כלכלית בצורה חכמה? הבדלים בין שכיר לעצמאי השוואה בין עצמאי לשכיר, טעויות של עצמאים, טעויות של בעלי עסקים, למה הרבה עסקים נסגרים? למה המון עסקים נופלים? למה המון עסקים נסגרים? למה המון
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
קורונה ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה
... ועסקים, איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? מה לעשות כשאין לקוחות בגלל הקורונה? איך לנהל עסק בזמן הקורונה? מה לעשות עסקית בזמן משבר הקורונה? איך לעשות כסף בזמן הקורונה? איך להצליח בעסק למרות הקורונה? עסקים וקורונה איך להתמודד עסקית עם משבר הקורונה? עסקים רבים מתמודדים עם אתגרים משמעותיים בעקבות משבר הקורונה. אליעד כהן מציג בהרצאה דרך מעמיקה לחשוב מחדש על הניהול העסקי בתקופה זו, ומציע נקודות חשיבה חדשות לגבי מה שבעלי עסקים יכולים לעשות כשאין לקוחות. האם העסק יכול להרוויח כסף רק מלקוחות? לכאורה, עסק חייב לקוחות כדי להרוויח כסף, והמשוואה ברורה: אין לקוחות - אין כסף - אין עסק . אליעד מחדד שזו אמנם אמת בסיסית, אבל היא אינה האמת היחידה. השאלה המרכזית שהוא מעלה היא מה עוד אפשר לעשות כדי להרוויח כסף מעבר למכירה ישירה ללקוחות. הוא מבקש מבעלי עסקים לבדוק אם התפיסה שלהם מוגבלת רק למכירות. אם התשובה היא כן, יש כאן בעיה עמוקה בעסק, מכיוון שזה אומר שכל הרווח של העסק מוגבל אך ורק בכמות המכירות הנוכחית. מה עושים כדי להגדיל הכנסות גם כשיש לקוחות? אליעד מציע תרגיל מחשבתי חשוב: אם העסק שלך מצליח ויש לך לקוחות רבים, האם אתה יודע מה אתה יכול לעשות כדי ... לשלש, או אפילו להכפיל פי עשרה או מאה את ההכנסות? אם התשובה שלך היא אך ורק למכור יותר, סימן שהגישה שלך מוגבלת. לעומת זאת, עסק בריא הוא עסק שמבין שישנן דרכים נוספות להרוויח כסף מעבר ללמכור יותר ללקוחות הקיימים. אילו פעולות נוספות עסק יכול לעשות להגדלת הרווחיות? אליעד כהן מפרט מספר פעולות שאפשר לעשות מעבר להגדלת המכירות: לשפר את השיווק ואת הנראות של העסק. לפתח מוצרים ושירותים חדשים. לעצב מחדש מוצרים קיימים, לשדרג את איכותם ואת הערך הנתפס שלהם בעיני הלקוחות. לבנות ולפתח רעיונות עסקיים חדשניים. לשפר את המבנה הארגוני של העסק כדי לשפר יעילות ולהקטין עלויות. לדברי אליעד, הפעולות האלה הן רק דוגמאות חלקיות. יש הרבה מאוד דברים נוספים שכל עסק יכול לעשות על מנת להגדיל את הרווחיות שלו, גם ללא קשר ישיר למספר הלקוחות הנוכחי. מה לעשות כשאין לקוחות בזמן משבר כמו הקורונה? כאשר אין לקוחות, ניתן לנצל את הזמן לפעולות משמעותיות שיכולות לקדם את העסק לטווח הארוך, דברים שבדרך כלל קשה לבצע כאשר יש עומס לקוחות. בתקופה כזו, בעלי עסקים יכולים להקדיש זמן ומשאבים לפיתוח רעיונות חדשים, שיפור מוצרים ושירותים קיימים, והכנת תשתית חזקה לתקופה שאחרי המשבר. אליעד מדגיש שבתקופה רגילה, כשהעסק פעיל, לעיתים אי אפשר לבצע את כל הדברים האלה בגלל חוסר זמן, אבל בזמן ... גישה שבה העובדים שבדרך כלל עוסקים במכירות יפנו חלק מזמנם לפעילויות שיווקיות, פיתוח מוצרים חדשים או כל פעולה אחרת שתשרת את העסק לטווח הארוך, כדי שהעסק יצא מהמשבר חזק יותר ממה שהוא נכנס אליו. מדוע עסקים רבים נתקלים בבעיה בזמן הקורונה? לדברי אליעד, הבעיה המרכזית ...
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום האם כדאי לקבל עצות דווקא מאדם מצליח? אחד הדברים הנפוצים שאנשים עושים כאשר הם מחפשים עצה להצלחה בעסק, הוא לחפש אדם שכבר הצליח בתחום שלהם או שהקים עסקים מצליחים. לכאורה, זה נשמע הגיוני - אם אדם הצליח, הוא ודאי מכיר דרך מסוימת ויכול גם להסביר אותה לאחרים, וזו כנראה דרך שגם ... לדוגמא, כאשר אנשים מחפשים יועץ עסקי, לעיתים הם ילכו לאדם שעשה אקזיט בסטארט - אפ ויגידו: הוא בטוח יודע, כי הוא הצליח. אבל בפועל, אליעד מסביר שלפעמים מדובר יותר ... זאת. באופן דומה, אדם שהצליח מאוד בעסקים או עשה אקזיט גדול לא בהכרח יודע להסביר את ההצלחה שלו או לשכפל אותה. יכול להיות שהמוכר במכולת שלא עשה אקזיט, אבל עובד בצורה מחושבת ויסודית, מבין יותר בעסקים מהיזם שעשה אקזיט מקרי. למעשה, אם היו מחליפים ביניהם את הנסיבות, ייתכן שהמוכר מהמכולת היה עושה הצלחה גדולה הרבה יותר. ... שמלמדים באוניברסיטה שיווק או מנהל עסקים , אך בפועל הם בעצמם מתקשים כלכלית ולא מצליחים בעסקים. מנגד, ישנם אנשים ללא השכלה פורמאלית שמצליחים מאוד בעסקים ומרוויחים הרבה כסף. המסקנה מכאן היא שהצלחה או השכלה פורמאלית לא בהכרח מלמדת על הבנת התחום. מדוע הבנת העקרונות חשובה ... מסביר שכאשר מחפשים יועץ אישי או עסקי, לא מספיק שהיועץ הצליח בעבר. חשוב יותר לבדוק האם הוא באמת מבין את מה שהוא עושה, והאם הוא מסוגל להסביר זאת בצורה הגיונית ... כאשר אדם מחפש עצה כיצד להצליח בעסק, הוא לרוב מחפש מישהו עם עסק מצליח או אדם שהקים עסקים מצליחים, מתוך ההנחה שאותו אדם יודע את הדרך, מסוגל להסביר אותה, ושדרך זו גם מתאימה למי שמבקש את העצה. זו הנחה הגיונית, ... דוגמאות לכך ניתן למצוא בעולם העסקים, בו אנשים עושים אקזיט מוצלח למרות טעויות ניהוליות רבות, מה שלא הופך אותם למומחים בניהול עסקים. דוגמת עולם הספורט - מי יכול לייעץ לך? הקבלה טובה לכך מגיעה מעולם הספורט: אם מישהו מרימי משקולות מעיר למישהו אחר על ... ומדויקת יכול להיות מבין יותר בעסקים מאותו יזם שעשה אקזיט במקרה. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הצלחה? מצד שני, ניתן למצוא דוגמאות הפוכות - ישנם פרופסורים למנהל עסקים ולשיווק שמלמדים תאוריות כלכליות, אך בפועל לא הצליחו להקים עסק רווחי בעצמם. מנגד, יש אנשים עם פחות השכלה פורמאלית שהצליחו להקים עסקים משגשגים. מכאן עולה כי הידע התיאורטי והיכולת האישית ליישם אותו לא תמיד הולכים יד ביד. האם יכולת טבעית מספיקה? חוזרים ... אומר כזה דבר נגיד לדוגמא שיש לך עסק אתה רוצה עצה איך להצליח בעסק מה אתה עושה אתה מחפש מישהו שיש לו עסק מאוד מצליח או מישהו שהקים עסקים מצליחים ואתה הולך לבקש ממנו עצה. יש בזה היגיון? ש: יש בזה היגיון. אליעד: יש בזה היגיון למה כי אתה מניח שאם הוא הקים עסקים מצליחים אז כנראה הוא יודע את הדרך וכנראה שהוא גם יודע להסביר לך את הדרך וכנראה שהדרך הזאת מתאימה גם לך ואם אתה תעשה ... כאלה שמלמדים באוניברסיטה מנהל עסקים שיווק עניינים הם בקושי סוגרים את החודש ויש כאלה שאין להם הרבה השכלה לדוגמא על העניין הזה וכן הצליחו יש להם מיליונים. ...
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
קורונה והתפתחות אישית, איך ניתן להתפתח ממשבר הקורונה? מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? תלות בדברים ומשבר הקורונה, למה לא להיות תלוי בדברים? איך להרגיש טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים
... טוב בלי תנאים? איך להתמודד עם משבר הקורונה? עסקים וקורונה, קורונה ועסקים איך משבר הקורונה חושף את התלות שלנו בדברים? משבר הקורונה העלה למודעות את התלות הגבוהה של אנשים בגורמים חיצוניים שונים, והבהיר כי ככל שאדם תלוי ביותר ... הנפשי. לדוגמה, אדם שהטוב שלו תלוי בהכנסה יציבה מהעסק שלו, נפגע משמעותית כשפרץ משבר הקורונה וההכנסות ירדו. אם הטוב שלו לא היה תלוי בהכנסות מהעסק, המשבר לא היה פוגע בהרגשתו הטובה. באופן דומה, אם אדם שמח רק כאשר הוא יוצא לבלות, לאכול במסעדות או לפגוש אנשים, ברגע שהקורונה הגבילה פעילויות אלו, הוא איבד את השמחה ... או משתנים. אם אדם תלוי בפרנסה, בכבוד, בהצלחה עסקית, או בכל דבר אחר, כל איום עליהם הוא בעצם איום על האושר האישי שלו. הקורונה מחדדת בדיוק את הנקודה הזו. היא מצביעה על הנקודות החלשות של האדם ומכריחה אותו להתעמת ... חדה לחשיבות של השגת עצמאות רגשית כזו. מה הקשר בין עסקים וקורונה וכיצד ניתן להיערך טוב יותר למשבר הבא? משבר הקורונה הציג בחדות את התלות של עסקים בגורמים חיצוניים שונים. עסקים רבים ספגו פגיעה קשה משום שהיו תלויים בתנועה של לקוחות, בהכנסות יומיות קבועות וביכולת לפעול בשגרה. אליעד כהן מסביר כי המסקנה העיקרית שעל בעלי עסקים לקחת ממשבר הקורונה היא שעליהם לפתח יכולת לעבוד ולהרוויח כסף גם בתנאים של משברים עתידיים. הוא מדגיש כי הקורונה היא הזדמנות לבעלי עסקים לזהות את החולשות והתלות העסקית שלהם, ולהכין את עצמם טוב יותר למשבר הבא. לדוגמה, אם עסק התבסס בעיקר על מכירות פרונטליות, כדאי לבעל העסק לשאול את עצמו כיצד יוכל להמשיך להרוויח גם כאשר חנויות נסגרות ואנשים נשארים בבתיהם. ייתכן שזה אומר מעבר לאינטרנט, שיווק ישיר, או מודל עסקי אחר שאינו תלוי בקשר פיזי עם לקוחות. אליעד מדגיש שהרעיון הוא להיות מוכנים למשברים עתידיים מראש, כך שהעסק יוכל לשרוד ואף לפרוח, גם כאשר התנאים החיצוניים משתנים בצורה קיצונית. איך להתמודד עם משבר הקורונה? איך להרגיש טוב בלי להיות תלוי בדברים? למה חשוב לא להיות תלוי ... מה ניתן ללמוד ממשבר הקורונה? איך להיערך למשברים בעסק? איך להגיע לאושר ללא תנאים? איך להפוך משברים להזדמנות? ...
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
2 סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות אותך, לגרום ללקוח למכור לך את עצמו, לגרום ללקוחות לחזר אחריך, לגרום ללקוחות לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב
... סוגים עסקים, לבחור את הלקוחות שלך, לגרום ללקוחות לרדוף אחריך, לגרום ללקוחות לרצות ... לקנות ממך, הצלחה עסקית, הצלחה כלכלית, לעבוד במה שאתה אוהב איך לגרום ללקוחות לרדוף אחריך בעסק? כאשר מדובר בניהול עסק, ישנה דינמיקה מובהקת בין בעלי העסק לבין הלקוחות. לעיתים בעלי עסקים סבורים שעליהם לרדוף אחרי הלקוחות שלהם, אך האמת היא שזו גישה שמאפיינת עסקים פחות מצליחים. עסקים אלו נאלצים לפתח גישות שיווקיות כדי לשכנע את הלקוחות לעבוד איתם, ובשלב ... כל זאת כדי לשמור על העסק רווחי. מה קורה כאשר העסק מצליח? במצב בו העסק מצליח, דינמיקת היחסים משתנה באופן דרמטי. אז, לא רק שהבעלים לא צריכים לרדוף אחרי ... לנסות להרשים את בעלי העסק כדי שיסכימו לעבוד איתם. במקום שהבעלים יפנו ללקוחות, הלקוחות הם אלו שפונים ומציעים ... עצמם, וזהו סמן להצלחה עסקית. למעשה, בעלי העסק יכולים לבחור את לקוחותיהם, ובכך לבחור לעבוד רק עם מי שמתאים להם או עם מי ששואף ... כדי להגיע למצב שבו העסק בוחר את לקוחותיו ולא להיפך, יש צורך בהשקעה מתמשכת באיכות המוצר או השירות. ככל ... כך תגדל הביקוש והעסק יוכל להרשות לעצמו לסנן את הלקוחות שאינם מתאימים לו. בעסק מצליח, לקוחות צריכים להבין שהמוצר או השירות לא מיועדים לכל אדם - אלא אך ורק לאלו ... שנקבעים על ידי בעל העסק. מהם הקריטריונים לסינון לקוחות? על מנת שהעסק יוכל לבחור את הלקוחות שלו, יש להפעיל קריטריונים ברורים. אלו יכולים לכלול את הדברים ... את תהליכי העבודה של העסק? האם העבודה עם הלקוח מתאימה לחזון ולערכים של העסק? ככל שהעסק מצליח יותר, כך הקריטריונים הללו הופכים להיות יותר חשובים. בעלי עסקים מצליחים לא עובדים רק בשביל כסף, אלא גם בשביל להרגיש סיפוק והנאה. לכן, ... הלקוחות רודפים אחרי העסק? השלב בו העסק מגיע למצב שבו הלקוחות מתחילים למכור את עצמם לו הוא תוצאה ישירה של הצלחה מתמשכת. כאשר העסק הופך למבוקש, כל פעולה שיווקית אגרסיבית אינה נדרשת, שכן הלקוחות עצמם פונים בשמחה ... לקבל את השירותים שהעסק מציע. זו היא למעשה הדרך שבה העסק מבדל את עצמו ממתחרים, ומציב את עצמו כמותג מבוקש. לסיכום כדי להפוך לעסק שהלקוחות רודפים אחריו, יש להשקיע באיכות המוצר או השירות ולהיות מוכנים לסנן את ... לערכים ולחוזה העסקי של ה
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
... להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק מה ההבדל בין רווח להכנסה ואיך זה משפיע על ניהול עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין את אחת הטעויות הגדולות ביותר של בעלי עסקים רבים, שמקורן בטעות מחשבתית בסיסית. רבים מהם מתמקדים בהכנסות ולא ברווח. ישנם בעלי עסקים שמתמקדים במרוץ אחרי הכנסות גבוהות, מתוך מחשבה שמרגע שהם יכניסו יותר כסף לעסק, העסק יהיה יותר רווחי. אך למעשה, ישנה הבדל קריטי בין ... הוצאות נוספות. מצד שני, אם עלות הייצור של המוצר היא שני מיליון דולר ואתה מוכר אותו במיליון דולר, תצא להפסד של מיליון דולר ביום. מה שמדגיש אליעד כהן הוא שעסק יכול להכניס הרבה כסף, אך לא בהכרח להרוויח אותו. בעלי עסקים צריכים לחשוב לא רק על כמה הם מכניסים, אלא גם על כמה הם מרוויחים אחרי הוצאות, מיסים ושיווק. כשפוקדים את המיקוד על הרווח ולא על ההכנסה, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהעסק יהיה רווחי לאורך זמן. אליעד כהן ממשיך ומסביר את העיקרון הזה גם ... מהמציאות שסביבך. אליעד טוען שבסופו של דבר הרווח האמיתי הוא כמות השקט הנפשי וההגשמה האישית שלך, ולא רק השגת מטרות כספיות. איך להימנע מטעויות כלכליות בניהול עסק? בעל עסק חייב לשים את הדגש על הרווח נטו ולא על ההכנסות בלבד. הדרך לפתח עסק רווחי היא לא דרך הכסף שאתה מכניס, אלא דרך כמה אתה יכול לשמור ... ההכנסות נשארות פחות רלוונטיות אם הן לא תורמות ישירות לרווח נטו שאתה יכול להשתמש בו. המיקוד צריך להיות בתכנון נכון של המוצרים, מחירים, שיווק, וכל היבט של העסק שיביא בסופו של דבר לרווח ממשי. לסיכום, אליעד כהן מציע לחשוב מחדש על המטרה של הכסף וההכנסות, ומדגיש את החשיבות בהבנת היעד האמיתי, שהוא לא רק צבירת הון אלא יצירת רווח אמיתי שיביא לשביעות רצון אמיתית בחיים. ניהול עסק רווחים והכנסות איך להרוויח יותר כסף? טעויות בניהול עסק אושר וכסף הכנסות ורווחים בעסק
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להיות גרוע ולהצליח? איך להצליח בלי להיות הכי טוב? איך להצליח בלי להיות מיוחד? איך להצליח בלי להיות שונה? איך להצליח בלי להיות יותר טוב מאחרים? איך להיות הכי גרוע ולהצליח? למה שאני אצליח? איך אני יכול להצליח? האם גם אני יכול להצליח? האם אני יכול להצליח? אני לא יותר טוב מאחרים, אני לא שונה מאחרים, אני פחות טוב מאחרים, איך למכור את המוצר הכי גרוע? למה שאני אקנה דווקא ממך? למה לקנות דווקא ממך? שיווק בשוק תחרותי, להצליח בעסקים, אני לא מספיק טוב
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: עסקים, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: עסקים, איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי, אימון אישי להצלחה, מאמן קריירה בתחום עסקים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3594 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 16:47:57 - wesi1