... הרגשת או הרגשנו. כל מילה שנבחרת יוצרת אצל הלקוח תחושה אחרת לחלוטין, ולכן שימת הלב לכך היא קריטית. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא של איש מכירות שאומר ללקוח: החומר מאוד
יקר במקום לומר אני פותר לך את הבעיה. בגלל שהמוכר התמקד במחיר ולא בתועלת ובפתרון הבעיה, הלקוח ביקש זמן נוסף לחשוב על ההצעה, והעסקה לא נסגרה במקום. איך לפתח את היכולת לשים לב לכל ... של השיחה. איך לסגור עסקה בפועל בעזרת בחירת מילים נכונה? עלתה דוגמה שבה איש מכירות מציע מחיר, אך שוכח להדגיש כי הוא פותר בעיה ספציפית של הלקוח. במקום לומר החומר מאוד
יקר, יכול היה להוסיף משפט כמו כך נפתור לך את הבעיה, כדי להמחיש את התועלת. הבחירה להגיד מילים נכונות בזמן הנכון יכולה למנוע דחיית העסקה ולשכנע את הלקוח לחתום מהר יותר. מהן התובנות ... סגירה שהייתי צריך לעשות. אליעד: הנה סתם יש איזה סגירה, למה הוספת את זה? ש: ולא אמרתי לו אני פותר לך את הבעיה אמרתי לו מחיר. שמע, זה ארבעת אלפים שקל, החומר פה מאוד
יקר, הוא אומר לי טוב, אני צריך יום יומיים לחשוב על זה. אליעד: החומר פה מאוד
יקר, החומר פה
יקר מאוד. ש: הרי לא אמרתי לו אני פותר לך את הבעיה, הרי למה הוא הביא אותי? בשביל לפתור לו את הבעיה. אליעד: ועל זה לא דיברת איתו בכלל. ש: כן. אליעד: טוב, הבנו? ...