אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח חשדן ✔טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
6:02טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אחת הטעויות הנפוצות בקרב אנשי מכירות היא הניסיון להתיידד עם הלקוח ולהפוך לשותף שלו לשיחת חולין, במטרה לבנות אמון ולהוריד את החשדנות הטבעית של הלקוח. אנשי מכירות רבים מאמינים שאם הלקוח ירגיש שהם חברים שלו, הוא לא יחשוד בהם שהם מנסים לרמות אותו. למשל, אם חבר מציע לנו לקנות מוצר, אנחנו לרוב לא נחשוב שהוא רוצה להוליך אותנו שולל, אלא נאמין שכוונתו טובה והמוצר באמת טוב עבורנו. על בסיס התפיסה הזו, מלמדים אנשי מכירות לדבר עם הלקוח, להתיידד איתו, ולהציג את עצמם כמי שרוצים לעזור ולא רק למכור.

מה הטעות בגישה של התיידדות יתר עם הלקוח?

למרות שהרעיון נשמע הגיוני, הגישה של התיידדות עם הלקוח לא תמיד עובדת ואף עלולה לגרום לתוצאה הפוכה. לקוחות רבים הם אינטליגנטים ויודעים בדיוק שהם נמצאים באינטראקציה עם איש מכירות, ולכן כשאיש המכירות מנסה להיות יותר מדי חבר שלהם, הדבר מעורר בהם חשדנות מוגברת. הלקוח שואל את עצמו שאלות כמו:
  • "מדוע הוא מתאמץ כל כך להיות חבר שלי?"
  • "האם הוא מנסה להסתיר ממני משהו?"
  • "אם המוצר באמת כל כך טוב, מדוע הוא לא פשוט מציג לי אותו בצורה ישירה?"
לקוחות כאלו יעדיפו שהמוכר יפנה אליהם בצורה עניינית, ברורה, ויציג להם בדיוק את היתרונות של המוצר ללא מניפולציות מיותרות. הם עשויים להרגיש שהמוכר מנסה "לקנות" אותם באמצעות חברות מדומה במקום להציג מוצר איכותי בצורה ישירה וכנה.

מתי בכל זאת ההתיידדות יכולה להיות אפקטיבית?

קיימים מקרים מסוימים בהם יצירת קשר אישי עם הלקוח אכן יכולה להיות יעילה, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות בודדים או כאלו הזקוקים לתשומת לב מיוחדת. לדוגמה, אדם שחווה תחושת בדידות, שנכנס לחנות והמוכר מתייחס אליו באדיבות, מחייך אליו ומציע לו תשומת לב ויחס אישי, עשוי להרגיש שיש לו "חבר" בחנות. במקרה כזה, המוכר למעשה ממלא צורך רגשי של הלקוח, והלקוח עשוי לחוש מחויבות או אי נעימות לסרב להצעת המכירה של מי שהוא תופס כ"חבר". כך למעשה, קל יותר למכור לאותו לקוח, גם אם המוצר לא מתאים לו בצורה מושלמת.

איך ניגוד אינטרסים משפיע על האמון של הלקוח?

בכל תהליך מכירה קיים ניגוד אינטרסים ברור - המוכר מעוניין למכור, בעוד שהלקוח מעוניין לקבל את העסקה המשתלמת והטובה ביותר עבורו. כאשר איש המכירות מנסה להסוות את ניגוד האינטרסים הזה באמצעות יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול להרגיש שמנסים להסתיר ממנו מידע או לרמות אותו. עדיף במקרים רבים להיות כנים וישירים: "כן, אני רוצה למכור לך מוצר, אבל אני מאמין שהמוצר הזה באמת מתאים לך." גישה זו יכולה לייצר יותר אמון ואמינות מאשר ניסיון לא אמיתי לייצר חברות עם הלקוח.

איך למכור נכון מבלי לעורר חשד אצל הלקוח?

כדי להימנע מלעורר חשד אצל הלקוח, חשוב להקפיד על מספר נקודות מרכזיות:
  • התאמת סגנון המכירה לאופי של הלקוח - יש אנשים שמעריכים יותר שיחות נעימות, בעוד שאחרים יעדיפו שיחה עניינית וישירה.
  • לשים לב לתגובות של הלקוח - אם הלקוח אינו משתף פעולה עם שיחת חולין, זהו סימן ברור שהוא מעוניין בגישה ישירה וברורה.
  • להיות גלויים לגבי ניגוד האינטרסים - להסביר באופן ברור וישיר ללקוח את היתרונות של המוצר, בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.
  • הדגש על איכות וערך המוצר - למכור על בסיס יתרונות ברורים של המוצר, ולא באמצעות מניפולציות רגשיות או חברות מזויפת.
מה לקוח צריך לבדוק כדי לא ליפול בפח של חברות מזויפת?

גם הלקוח מצדו צריך להיות ערני לתהליך המכירה ולבדוק את עצמו: האם הוא מעוניין במוצר בזכות איכותו והתאמתו לצרכים שלו, או שמא הוא מתפתה לקנות בגלל שהמוכר היה נחמד אליו והציג את עצמו כ"חבר". על הלקוח לזכור שתפקידו של איש המכירות הוא למכור, ולכן עליו להתמקד בערך האמיתי של המוצר ולא באשליה של חברות או נחמדות של איש המכירות.

בסופו של דבר, הן המוכר והן הלקוח צריכים לזכור שהדרך הטובה ביותר לנהל מכירה מוצלחת היא באמצעות שקיפות, ישירות והצגת המוצר בצורה ברורה ואמינה.
מדוע אנשי מכירות טועים כשהם מנסים להתיידד עם הלקוח?

אנשי מכירות רבים מאמינים כי יצירת קשר אישי עם הלקוח, ניהול שיחת חולין והתיידדות יכולים להגדיל את הסיכוי לסגירת העסקה. הם מנסים לשדר ללקוח שהם "לא מנסים למכור לו", אלא שהם חברים שלו, מתוך הנחה שהלקוח יהיה פחות חשדן כלפיהם.

הרעיון מבוסס על העובדה שאנשים נוטים לסמוך על חברים שלהם ולא להרגיש שהם מנסים לרמות אותם. כאשר מוכר מתנהג כחבר, הלקוח עשוי לחשוב שמטרתו היא לעזור לו ולא רק למכור. לכן, אנשי מכירות רבים מקבלים הכשרה להשתמש בגישה זו כדי להפחית את תחושת האיום שהמכירה יוצרת.

מדוע הגישה הזו עלולה להיכשל?

למרות שהרעיון נראה הגיוני, בפועל הוא לא תמיד עובד. לקוחות רבים אינם טיפשים, ולעיתים קרובות הם מגיעים עם מודעות לכך שמישהו עומד למכור להם. במקרים כאלה, ניסיונות מוגזמים להתיידד יכולים דווקא לגרום להם לחשוד יותר. במקום להשתכנע, הם עשויים לשאול את עצמם:

- "למה הוא כל כך מנסה להיות חבר שלי?"

- "מה הוא מנסה להסתיר?"

- "אם המוצר באמת טוב, למה הוא לא פשוט מוכר לי אותו בלי משחקים?"

לקוחות רבים מעדיפים תקשורת ישירה ועניינית. הם לא מעוניינים בבניית מערכת יחסים אלא רוצים להבין את המוצר ולהחליט אם הוא מתאים להם.

מתי יצירת קרבה עם הלקוח כן יכולה לעבוד?

יש לקוחות שמחפשים יותר מאשר רק מוצר - הם מחפשים חוויית קנייה נעימה. לדוגמה, אדם בודד עשוי להרגיש טוב יותר אם המוכר מראה לו יחס אישי ומעניק לו תשומת לב. אם הלקוח מרגיש שהמוכר הוא "חבר", ייתכן שיהיה לו קשה לסרב להצעה, גם אם המוצר לא לגמרי מתאים לו.

כיצד ניגוד אינטרסים משחק תפקיד במכירה?

כל עסקת מכירה טומנת בחובה ניגוד אינטרסים - המוכר רוצה למכור, והלקוח רוצה לקבל את העסקה הטובה ביותר עבורו. לקוחות אינטליגנטיים מבינים זאת. לכן, אם המוכר מנסה לטשטש את ניגוד האינטרסים דרך יצירת חברות מזויפת, הלקוח עלול לחוש שמסתירים ממנו משהו.

במקרים כאלה, עדיף להיות ישיר ולומר: "כן, אני איש מכירות, ואני רוצה למכור לך את המוצר, אבל אני גם מאמין שהוא באמת מתאים לך". גישה כנה וישירה יכולה ליצור יותר אמון מאשר ניסיון מלאכותי להתחבר ללקוח.

איך למכור נכון בלי לגרום ללקוח להרגיש שמנסים לרמות אותו?

- להתאים את סגנון המכירה לאופי הלקוח - יש לקוחות שמעריכים שיחה נעימה, אך יש גם כאלה שמעדיפים מידע ישיר.

- לשים לב לתגובות הלקוח - אם הוא לא משתף פעולה עם שיחת החולין, כנראה שהוא מעדיף גישה עניינית.

- להיות כנים בנוגע לניגוד האינטרסים - להסביר ללקוח בצורה גלויה מה היתרונות של המוצר עבורו בלי לנסות להסתיר את הרצון למכור.

- להתמקד בערך של המוצר - במקום לנסות לשכנע דרך יצירת חברות, פשוט להדגיש את היתרונות של המוצר.

לסיכום, מה צריך לבדוק כלקוח?

כאשר לקוח בא לרכוש מוצר, עליו לשים לב האם הוא באמת רוצה את המוצר בגלל איכותו, או שהוא נוטה לרכוש אותו רק בגלל שהמוכר היה נחמד אליו. במקום להתפתות לקשר אישי מדומה, כדאי להתמקד בערך שהמוצר מספק ובכך שהוא באמת מתאים לצרכים האישיים.
שלום לכולם הפעם אני רוצה להסביר על עוד אחת מהטעויות של אנשי מכירות, טעות שנובעת מכך שהם גם כנראה לא יודעים למכור טוב וגם מלמדים אותם פשוט לעשות את הטעות הזאת והטעות היא העניין של להתיידד עם הלקוח ולהיות חבר של הלקוח, ולנהל small talk עם הלקוח וכו' ואני אסביר גם את הרציונל שעומד מאחורי למה כן לעשות את זה אבל גם למה לא לעשות את זה ומה הטעות שבכך. והנושא הוא די פשוט מנסים למכור ללקוח מוצר הלקוח רוצה לחשוב שהמוצר הזה יעשה לו טוב, הלקוח מטבעו יכול להיות חשדן ולכן רוצים לבנות אמון עם הלקוח ואז מה שעושים מנסים לדבר עם הלקוח איזו שיחת חולין כאשר בסופו של דבר המטרה היא לשדר ללקוח "תקשיב אני לא מנסה למכור לך, אני חבר שלך".

ממי לקוח ירצה לקנות ממישהו שמנסה למכור לו או מחבר שלו? אז ההיגיון אומר שאם החבר שלך יבוא למכור לך אז אתה אומר "הוא חבר שלי הוא לא ינסה לרמות אותי", כי המוח של הלקוח ששואל את עצמו "למה הוא מנסה לרמות אותי?" ברגע שהוא אומר "רגע אבל זה חבר שלי למה שחבר שלי ירצה לרמות אותי? אז הוא לא רוצה לרמות אותי הוא כנראה מוכר לי מוצר טוב" ואז הוא יקנה את המוצר. אוקי ולכן מזה נולד המנהג, העצה שיעצו לאנשי מכירות אמרו להם "תקשיבו כשלקוח בא לקנות מוצר דבר איתו תכיר אותו, תתיידד איתו תשדר לו שאתה חבר שלו, תוריד את הסטרס של המכירה אתה לא בא למכור לו אתה חבר שלו, אתה רק עוזר לו אתה מסביר לו" מה שזה לא יהיה.

אוקי לכאורה נשמע מאוד הגיוני יחד עם זאת צריך לדעת שיש בעיתיות בנושא הזה והיא שלפעמים הלקוח לא טיפש ולפעמים הלקוח מצפה שמישהו יבוא למכור לו ולפעמים דווקא אם מישהו מתיידד עם הלקוח יותר מדי או מנסה להתיידד עם הלקוח יותר מדי לפעמים זה לא בא טוב והלקוח אומר "רגע מה הוא מנסה לרמות אותי? אני באתי לקנות אז תמכור לי תספר לי על המוצר הזה, דבר לעניין מה אתה מבלבל לי במוח מה אתה מנסה להיות חבר שלי אתה לא חבר שלי, אני לא רוצה להיות חבר שלך לא אכפת לי מי אתה לא אגיד לך מי אני באתי לקנות יש לך למה למכור את המוצר תמכור את המוצר, מה אתה מנסה לקנות אותי דרך זה שכאילו תהיה חבר שלי ודרך זה למכור לי את המוצר?".

אני רוצה להסביר יש אנשים נגיד בודדים שרע להם או כאלה שהם לא בודדים ולא רע להם אבל כשמישהו משדר להם שהוא חבר שלהם זה עושה להם טוב נגיד בן אדם בודד נכנס לאיזו חנות, שמה זה אומר בודד? הכוונה שהוא מרגיש בדידות הוא צריך אמפתיה, תשומת לב והמוכר או המוכרת מחייכים אליו "שלום..." והבן אדם מרגיש כייף "ואללה יש לי פה חבר", למרות שהוא לא באמת חבר שלו הוא רק מוכר לו אבל הבן אדם יכול להשלות את עצמו שאיש המכירות זה חבר שלו שאכפת לו ממנו, הוא מציע לו לשתות כוס מים הוא מכבד אותו "מה אתה רוצה, מה פה מה שם" ואז כביכול המוכר בעצם מילא ללקוח חיסרון הוא הפך להיות חבר שלו.

עכשיו הלקוח אוהב את המוכר, למה הוא אוהב את המוכר? כי המוכר מילא לו את החיסרון הוא שידר לו שהוא חבר שלו יחד עם זאת ואז אחר כך מה קורה ואז הלקוח כשבאים למכור לו את המוצר יותר קל למכור לו את המוצר כי זה כבר חבר שלו זה כבר לא נעים להגיד לחבר לא, "והוא לא מנסה למכור לי, לא יכול להיות שהוא מנסה לרמות אותי הרי הוא חבר שלי מה פתאום" וכו'. יחד עם זאת יש אנשים שעליהם זה לא עובד השטות הזאת והם אומרים "אם אתה בא למכור לי את המוצר תמכור לי את המוצר כפי שהוא אל תלך סחור סחור, אל תספר לי שאתה חבר שלי ותתיידד איתי, ותנסה להביע הזדהות ותספר לי שאתה בא מאותו רעיון כמו שלי זה לא מעניין אותי. אתה רוצה למכור לי מוצר דבר איתי על המוצר".

אוקי וצריך לשים לב כפי שאני אומר עוד פעם שלפעמים הלקוח יכול לקלוט שמנסים לקמבן אותו פה ולחשוב שבסופו של דבר מנסים למכור לו חברות עם המוצר ולא את מהמוצר לכשעצמו, "כי אולי המוצר לא מספיק טוב ולכן צריכים להתיידד איתי כי אם המוצר מספיק טוב למה הוא צריך להיות חבר שלי מה הוא לא יכול למכור לי את המוצר איך שהוא, למה הוא צריך להתיידד איתי כל כך, למה הוא עוטף את המוצר בכל כך הרבה עטיפות מה הוא לא יכול למכור את המוצר כפי שהוא?". ולכן דווקא לפעמים ההתיידדות הזאתי עם הלקוח היא דווקא בעייתית כי לפעמים איש המכירות צריך גם לדעת לכבד את ה - space שהלקוח רוצה ולדעת לזהות, איש מכירות טוב אמור לדעת לזהות את זה שלפעמים הלקוח מעדיף שימכרו לו בצורה עניינית ושיגידו לו "אדוני זה עולה ככה וככה", ושהניגוד אינטרסים יהיה פורמאלי כי בסופו של דבר אם הלקוח טיפש אז תנסה לשדר לו שאין ניגוד אינטרסים ואז אם הלקוח יאמין שאין ניגוד אינטרסים אז תמכור לו מה שאתה רוצה.

אבל לא כל הלקוחות טיפשים ויש לקוחות שיודעים שיש פה ניגוד אינטרסים וברגע שהבן אדם המוכר מנסה להסתיר את זה שיש ניגוד אינטרסים הלקוח מתחיל לחשוד עוד יותר "מה הוא מנסה להסתיר ממני שיש ניגוד אינטרסים, מה הוא מנסה לרמות אותי? שיהיה פורמאלי שיגיד כן יש ניגוד אינטרסים ואף על פי כן המוצר הזה טוב לך". ולכן לפעמים יש לקוחות שרוצים מכירה עניינית ולא רוצים חברות ואם בן אדם ניסה יותר מדי להתחבר, יותר מדי לבלבל להם במוח ודווקא משיג את התוצאה ההפוכה שהלקוח לא ירצה לקנות כי הוא חושב שמנסים לרמות אותו ולמכור לו באמצעות החברות. והמצד של הלקוחות הלקוח צריך לדעת לשים לב כשמוכרים לך מוצר האם המוצר עצמו מתאים לך הוא טוב לך או שאתה קונה אותו כי המוכר היה נחמד אליך קודם ואתה חושב שהוא חבר שלך ושהוא לא ירמה אותך. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה.
להתפתות ליפול למכור את המוצר האם הוא חבר שלי לגרום ללקוח שיחת חולין עם הלקוח מאמינים לפעמים לקוח העסקה הטובה ביותר לאקס יש מישהי להגדיל סיכוי איך לבנות אמון איך לבנות אמון עם הלקוח איך לבנות אמון עם לקוח איך ליצור אמון אינטרס אינטרסים איש מכירות אמון אמון עם הלקוח אמון עם לקוח אמונה אנשי מכירות בניית אמון חושד חושדת חשד חשדן חשדנות טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות יצירת קרבה יצירת קרבה עם לקוח לבנות אמון לבנות אמון עם הלקוח לבנות אמון עם לקוח להתיידד עם הלקוח להתיידד עם לקוח לטעות ליצור ליצור אמון לקוח לקוח חשדן לקוחות מחלות מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות נאמנות ניגוד אינטרסים ניגוד אינטרסים במכירה ניגוד עניינים ניגוד עניינים במכירה ניגודים קרבה עם לקוח שיחת חולין שיחת חולין עם הלקוח שיחת חולין עם לקוח
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
...מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה X ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה. מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה? אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא...
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
מתי לשקר ללקוח? לומר ללקוח את האמת, לומר את האמת ללקוח, טוב מכדי להיות אמיתי, מוצר טוב מידי, לשקר בתהליך מכירה, איך למכור ללקוח? לשבח את המוצר, להסתיר את היתרונות של המוצר
... יקנה את המוצרים, אם זה יותר טוב ממה שהוא מחפש למה שלא יקנה את המוצר? משום שהלקוח קטן אמונה. הלקוח חשדן הלקוח מבולבל, הלקוח מתוסבך הלקוח מיואש מה שזה לא יהיה והלקוח לא מאמין, מה שנקרא טוב מדי מכדי להיות ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
...כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו לא באנו לפה בשביל לעבוד ואז מנהלים שיחת חולין ואחת התפיסות אומרת תנסה לדבר על דברים חיוביים לא על דברים שליליים או דברים שיכולים ליצור קונפליקטים. למה? צור אווירה חיובית, אווירה חיובית זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא דבר על הלקוח על דברים חיוביים, אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה...
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, לא לשאול יותר מידי שאלות, שיחת חולין עם הלקוח, לא לשאול את הלקוח שאלות, התאמת המוצר ללקוח, איתור צרכי הלקוח, שיחה עם הלקוח, small talk, להתיידד עם הלקוח
...יש גם חסרונות. אחד החסרונות שיכול להיווצר הוא שהרבה פעמים זה יכול לגרום ללקוח להתחיל לחשוד שמנסים להתאים את המכירה לסיפור שלו למרות שזה לא באמת ככה זה מה שעלול להתבצע. מה זאת אומר? הרבה פעמים לפעמים יש מצב שהשיחה ששאלנו שאלות את הלקוח היא גורמת לנו למכור את המוצר בצורה מסוימת ולפעמים לא, זה בכלל כאילו אנחנו נמכור לו את אותו המוצר באותה צורה אבל ניסינו לשאול אותו שאלות סתם כדי להתיידד איתו כדי לשבור את הקרח מה שנקרא אבל אחד החסרונות שיכול להיווצר כפי שאמרתי שהלקוח עלול לחשוד שאולי מנסים למכור לו...
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
...הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית. איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות? כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך. לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי: - כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה. - כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו. כאשר...
איך לעשות פרזנטציה ללקוח בצורה נכונה? באיזה סדר לעשות את הפרזנטציה ללקוח? איך לבנות מסע לקוח? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכין מצגת ללקוח? איך להציג מצגת ללקוח? באיזה סדר להציג את המידע ללקוח? איך לבנות אמון עם הלקוח, איך לגרום ללקוח להאמין לך? חשיבות הסדר של תסריט השיחה, חשיבות המבנה של מסע הלקוח, איך לתכנן מסע לקוח? איך לתכנן מצגת ללקוחות? איך לבנות מצגת מכירה בסדר הנכון?
...הממשית, לפני שמספרים לו סיפורים בעל פה. ולמה? כי התוקף שיהיה בתת המודע של הלקוח לדברים שלנו, מהמצגת שנראה לו אותה בעין הממשית שלו, זה ייתן תוקף יותר גדול למה שאחר כך נספר לו בסיפור בעל פה. דהיינו, שמצגת מוחשית בעין + מצגת של סיפור בעל פה, תהיה יותר חזקה אצל הלקוח, מאשר סיפור בעל פה ורק אחר כך מצגת מוחשית בעין. ולמה? כי כאשר אנחנו מספרים ללקוח סיפור בעל פה, אנחנו רוצים שהוא כמה שיותר יאמין לסיפורים שלנו. וכאשר קודם כל מציגים ללקוח מידע מוחשי בעין של הלקוח, הרי שכך אנחנו בונים אמון עם הלקוח, ואז זה...
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
שיטות שכנוע למתקדמים, חוקי ההזדהות, כימיה בין אישית, ראפור, ליצור הזדהות, יצירת כימיה, הבעת אמפתיה, יצירת הזדהות, יצירת קרבה, מסרים תת הכרתיים, ליצור קרבה, לשתול מחשבה
...התחושה הזו. כאשר אנו מציעים לו תמיכה או הזדהות עם הדעה או הרגש הזה, עלינו להתאים את ההשפעה על פי מה שהוא באמת מעדיף במודע ובתת - מודע. מהם השלבים בהשגת הזדהות במשפחות מכירה? כדי ליצור קשר חזק עם הלקוח, כדאי להימנע מהשדרתו שהוא שונה ממך בדברים שהלקוח ייחודי בהם, על מנת לא להרגיש זרות כלפיך. במקום זאת, יש למצוא דרכים להראות לו שאתה דומה לו בנקודות בהן הוא מרגיש ייחודיות או אפילו זרות, לדוגמה בחוויות או דעות שכוללות תחושות של בידוד. יצירת קשר אמיתי ומחויב יוצרת קירבה אמיתית ומבוססת. האם כל חוקים השכנוע...
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
חוקיות של אהבה, התאהבות, מערכות יחסים, זוגיות, חינוך ילדים, הרצון להיות דומה, להרגיש קרוב, יצירת קרבה, יצירת אהבה, לגרום למישהו לאהוב אותך, לגרום למישהו לסלוח לך, אהבה הדדית
...של חוסר בחירה חופשית, וההתאהבות או ההתקרבות לאדם אחר עשויה להיגרם כתוצאה מהשפעה חיצונית על מערכת הערכים שלנו. האם השפעה הדדית יכולה לגרום לאנשים לאהוב אחד את השני יותר? במהלך השיחה, אליעד מעלה את השאלה מי משפיע על מי יותר - האם זה זה שמושפע יותר שמגיב במידה רבה יותר, או שזה שמוביל את ההתנהגות ומטביע חותם על רגשות האחר. דוגמת השיחה בין שני דוברים מציינת כי האוהב יותר עשוי להיות זה שמושפע יותר מבן הזוג, ומתחיל לראות את העולם דרך עיניו. כך לדוגמה, אם אחד אוהב מוזיקה מסוימת, השני עשוי להתחיל לאהוב אותה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של אנשי מכירות, יצירת קרבה עם לקוח, בניית אמון, שיחת חולין עם לקוח, להתיידד עם הלקוח, ניגוד אינטרסים במכירה, ניגוד עניינים במכירה, לקוח חשדן, לבנות אמון עם לקוח, ליצור אמון
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח חשדן, איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לשנות תכונות אופי? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוח חשדן, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן אישי קשב וריכוז, אימון אישי לאורח חיים בריא בתחום לקוח חשדן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.2344 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 10:42:29 - wesi1