אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות קיימים ✔האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות:

1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות?

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש?

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים?

6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים?

7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?


האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות, היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות.

או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות.

ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה שיותר כסף.


ועכשיו אתן כמה תשובות, שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות:

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב.

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב.

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר בהסכמים חדשים.

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? תשובה: פשוט תגיד באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט תשתוק. שתיקה זה כוח. קשה לך לשתוק, כי זה הדבר הנכון לעשות. אל תפחד לשתוק ללקוח, אל תנסה להצטדק. פשוט תעלה את המחיר וזהו.


האם התשובות האלו נראות הגיוניות? תשובה: בעולם אופטימי כן, בפועל לא. דהיינו, אם הכי חשוב לך זה הכסף, אז הגיוני שתעלה כמה שיותר מהר את המחיר, בכמה שיותר כסף וזהו. אבל איפה תהיה הבעיה בגישה הזאת?

הבעיה תהיה בתשובה לשאלות: 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

כי לא חוכמה להעלות מחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר. השאלה היא בעצם, איך לא לאבד לקוחות, או יותר מדויק, איך לא לאבד הכנסות ואפילו להרוויח יותר. כי אם לדוגמה תאבד את כל הלקוחות, אבל תשיג לקוחות חדשים שישלמו לך פי כמה ותרוויח פי כמה, כנראה שגם זה מספיק טוב, בהנחה שאתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף.


ומה בעצם אני בא לומר בזה? אני בא לומר, שבמידה ואתה רוצה לעשות יותר כסף, אז כנראה שאתה צריך להעלות את המחירים שלך / לשפר את הרווחיות שלך. אבל השאלה הנכונה היא, לא מתי או איך להעלות מחיר, אלו שאלות סרק. השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול את עצמך, היא רק שאלה אחת, והיא:

איך להעלות את המחיר, ולהרוויח מכך יותר כסף. זה הכל. אתה לא צריך לשאול מתי להעלות את המחיר או איך להעלות את המחיר או באיזו צורה להעלות את המחיר או באיזה קצב להעלות את המחיר או באיזה סכום להעלות את המחיר, כל זה לא מעניין. אתה צריך לשאול רק שאלה אחת ויחידה, והיא, איך להעלות את המחיר ולהרוויח מזה יותר כסף. גם אם תאבד את כל הלקוחות הקיימים שלך מהמהלך הזה, אבל תשיג לקוחות חדשים, בצורה שבה תרוויח יותר כסף, כמובן שלאורך זמן באופן יציב וכולי, הרי שזה מספיק טוב, במידה והמטרה היא לעשות כמה שיותר כסף.

ולכן נתחיל את כל הדיון מהתחלה. האם כדאי להעלות מחיר? תשובה: כן, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. מתי להעלות? כמה שיותר מהר. בכמה להעלות? בכמה שיותר. השאלה היא, איך להרוויח מזה יותר כסף ואיך לעשות את זה בצורה נכונה, שתגרום לך להרוויח יותר כסף.


וכאן יש כל מיני סיפורים ועניינים, כל מיני שיטות לגבי איך להעלות מחיר וגם איך להרגיש בנוח להעלות מחירים ברמה הנפשית וגם איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? ואיך לדעת האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? וגם איך להסביר העלאת מחירים? וגם מה לגבי העלאת מחיר ללקוח קבוע. ובנוסף לכל זה יש גם את הנושא של תמחור וגם של קביעת מחיר וגם איך למכור מוצר יקר? ללקוחות וגם איך להסביר את המחיר ללקוח? ועוד המון נושאים, שאלו עולמות שלמים שכדאי לדעת אותם בפני עצמם.

אבל כאן אני רוצה לומר את הדבר הפשוט והברור הבא, והוא, שכדי לעשות כסף, אתה צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר, ליצור הפרש כמה שיותר גדול בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. וזה אפשרי אך ורק באמצעות הוזלת עלויות מצד אחד והעלאת מחיר מצד שני. אבל במה תלוי שתוכל למכור ביותר כסף? או במה תלוי בכמה כסף תוכל למכור? תשובה: זה תלוי בדבר אחד ויחיד, והוא היצע וביקוש. דהיינו, ככל שיהיה יותר ביקוש למוצר שלך, ככה תוכל למכור ביותר כסף. זה הכל, זאת כל התורה כולה על שתי רגליים. איך ליצור ביקושים? זה עניין אחר בפני עצמו. אבל מה שאני אומר בעצם זה, שהדרך היחידה שלך להעלות מחיר, ולהרוויח מזה יותר כסף, היא אך ורק באמצעות הגדלת הביקוש שלך. ולא שום טריק אחר ושום פטנט אחר.

כי יש המון עצות שונות ומשונות... איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה, ואיך להסביר את המחיר החדש ללקוחות, והאם כדאי להגיד ללקוח שהמחיר עלה כי החומרים התייקרו, והאם כדאי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, ויש בזה המון עולמות שלמים. אבל יש דבר אחד ויחיד, שהוא השורש. וצריכים להתמקד בו. והוא: איך להגדיל את הביקוש שלך. אם תגדיל את הביקוש שלך, תוכל להעלות מחיר, כמה שתרצה, ביחס לביקוש שלך. אם לא, אז לא תוכל להעלות את המחיר שלך לאורך זמן, בלי להפסיד כסף. זה הכל.

ולכן, איך להעלות מחיר ללקוחות בלי לאבד כסף ובלי לאבד רווחים? ואיך להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר ולהרוויח מזה כמה שיותר כסף? תשובה: צריכים להתמקד בהגדלת ביקוש למוצרים שלך. ככל שיותר אנשים ירצו לרכוש את המוצרים שלך, ככה הדברים יסתדרו מעצמם, בממוצע. ולכן, הפוקוס צריך להיות על הגדלת ביקוש. כל השאר יסתדר מעצמו, בגדול.

לסיכום: מי שרוצה לעשות כמה שיותר כסף, כדאי לו להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מהר וכולי. אבל כדי לא להפסיד מזה כסף וכדי להרוויח מזה כסף, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים.

נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה מהתועלת שנוצרת מכך שנוצרים עוד ביקושים. דהיינו, עלות השיווק להביא עוד לקוחות חדשים למחיר יותר גבוה, היא יותר גדולה מהמחיר שניתן למכור ללקוחות. וגם את זה צריכים לקחת בחשבון.
להיות עשיר לאבד למכור ללקוח עלות האם להעלות את המחיר ללקוחות המחיר יקר מידי הלקוח מתנגד למחיר למה זה כל כך יקר איך להרוויח כסף לשתוק המוצר שלך איך לא לאבד איך לא לאבד לקוחות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה איך להעלות את המחיר איך להעלות את המחיר ללקוחות איך להעלות מחיר איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות איך להעלות מחיר ללקוחות איך להעלות מחירים איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר איך להרוויח כסף איך להתעשר איך למכור איך למכור את העלאת המחיר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף בבת אחת בכמה להעלות את המחיר ללקוחות בלי לאבד לקוחות האם להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר ללקוחות האם להעלות מחיר האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים הסבר הסברים העלאת העלאת מחיר העלאת מחיר ללקוחות העלאת מחיר ללקוחות חדשים העלאת מחיר ללקוחות קיימים העלאת מחירים ייצור הכנסה כסף לאבד לאבד לקוחות להיות מיליונר להיות עשיר להסביר להסביר ללקוח להעלות להעלות את המחיר להעלות את המחיר ללקוחות להעלות מחיר להעלות מחיר ללקוחות להעלות מחירים להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה למכור לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקוחות חדשים לקוחות קיימים לתמחר מחיר מחיר ללקוח מתי להעלות מחיר ללקוחות קביעת מחיר תמחור
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה ... מחיר. אבל מה אם יתכן שהרבה לקוחות קיימים יעזבו אותך ותפסיד כסף, יותר מאשר הסכום שתרוויח יותר, מהלקוחות שיישארו איתך? מה אז כדאי לעשות? תשובה: צריכים לנסות להעריך את ... חדשים, רק אחר כך לשחרר לקוחות קיימים שיינטשו אם תעלה להם את המחיר. והעלאת מחיר, לא חייבת להיות באמצעות מכירה של אותו המוצר בדיוק במחיר יותר גבוה. אלא אפשרי לנסות ... לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים. אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך ... ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם יותר, ... רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים . אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי הרבה. וכנל כל מקרה לגופו. ואיך לדעת האם לקוחות יעזבו אותך אם תעלה מחיר? איך לדעת איך העלאת ... אותם אם תעלה את המחיר שלך ללקוחות הקיימים. אבל אם הלקוחות שלך, לא בודקים את החשבון, רוכשים את המוצרים הכי יקרים, לא עושים חשבון לכסף ובוחרים לא את ההכי זול אלא את מה ...
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
כסף, אימון לכסף, איך להרוויח כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? שיטה להרוויח כסף, לעשות הרבה כסף, להרוויח עוד כסף, כסף קל, להרוויח כסף בקלות, איך עושים כסף? שיטות לעשות כסף, הכנסה נוספת
... למשל, האדם יכול לחשוב שהוא יכול להעלות את התעריף שהוא גובה על שירותיו, להביא יותר לקוחות, או למכור שירותים נוספים ללקוחות קיימים . אליעד מדגים איך לבדוק כל אפשרות בנפרד ... אם האדם אינו בטוח, אליעד מציע שיבדוק זאת בפועל, למשל על ידי ניסוי של העלאת מחירים ללקוחות חדשים או לקבוצה קטנה של לקוחות קיימים . האדם יכול גם לבחור באופציה של העלאת מחיר תוך מתן הנחה ללקוחות קיימים אם הדבר הכרחי. מה עושים אם יש חסם רגשי ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... של הכספים, להעסיק עובדים נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות ... אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות ...
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
תחרותיות, תחרות עסקית, סביבה תחרותית, התמודדות עם תחרות, האם אפשר להתעלם מהמתחרים שלך? האם אפשר לא להסתכל על המתחרים? תמחור תחרותי, לעשות כסף מתחביב, כסף מאומנות, עסקים מתחרים, איך לתמחר מוצר? איך לנהל עסק?
... שהוא מוכר מתוך אהבה, הוא עדיין נאלץ לקחת בחשבון את מחירי המתחרים. אם לא היו לו מתחרים כלל, הוא יכול היה לדרוש סכום אסטרונומי. העובדה שהוא דורש מחיר מסוים היא בגלל ההבנה שללקוחות קיימת אפשרות לפנות למישהו אחר או לבחור באלטרנטיבה אחרת. למה מי שרוצה להרוויח כסף לא יכול להתעלם מהמתחרים? כשאדם מנהל עסק במטרה להרוויח כסף, הוא בהכרח נמצא ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומר שיווקי חייבים להכין? איזה חומרי שיווק חייבים להכין? איך לבנות איש מכירות רובוטי? ניגוד אינטרסים בין המכירות לשיווק, ניגוד אינטרסים בין השיווק למכירות, איך השיווק עוזר למכירות? תכנון חומרי השיווק בהתאם למכירות, שיווק שעוזר למכירות, שיווק לפי המכירות, למה חייבים להכין חומרי שיווק? הכנת עזרי מכירה, איך לשפר את תהליך המכירה? יעוץ שיווקי, טעויות של מנהלי מכירות, טעויות של מנהלי שיווק, איך להחליף את איש המכירות בחומרי שיווק?
... אחרת, אנחנו לא עובדים יעיל. וזה וודאי. דהיינו, יתכן שאתה מנהל עסק בצורה אופטימאלית, בלי ליצור חומרי שיווק מסוג חומרי השיווק שאמורים להביא עוד לקוחות. ויתכן שאתה מנהל עסק מצוין, בלי להגדיל עוד עזרי מכירה ללקוחות קיימים . אבל בטוח נכון, שלא הגיוני שאיש המכירות יעבוד בצורה לא יעילה, כי זה בזבוז משאבים. ולכן אם איש המכירות שלך, שוב ושוב מסביר שוב ושוב ללקוחות, מידע על המוצר שלך, ...
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... שיש לך בעיני הלקוחות שלך, ביחס למתחרים שלך? איך הלקוחות הקיימים שלך, שרכשו ממך, איך הם הגיעו אליך? למה הם רכשו דווקא ממך? מה הפרופיל שלהם? האם בעיניך הם הלקוחות שאתה מחפש? או שאולי אתה היית רוצה דווקא לקוחות אחרים? מה האמת שלך? ולגבי הלקוחות הקיימים שלא רוכשים ממך, למה הם לא רוכשים ממך? האם הם רוכשים מהמתחרים שלך? מה החסרונות שהם רואים בך? אולי זה קשור לפרופיל של הלקוחות האלו? אולי זה קשור ... על להביא לקוחות חדשים לעסק שלך, תתחיל בלהתבונן על הלקוחות הקיימים שלך. דרך זה אתה אמור להגיע לתובנות גם לגבי הלקוחות החדשים שלך. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות קיימים, איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות קיימים, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי קשב וריכוז, אימון עסקי, אימון אישי בטלפון בתחום לקוחות קיימים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.4531 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 20:19:59 - wesi1