אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר ✔האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות:

1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות?

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש?

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים?

6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים?

7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?


האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות, היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות.

או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות.

ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה שיותר כסף.


ועכשיו אתן כמה תשובות, שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות:

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב.

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב.

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר בהסכמים חדשים.

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? תשובה: פשוט תגיד באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט תשתוק. שתיקה זה כוח. קשה לך לשתוק, כי זה הדבר הנכון לעשות. אל תפחד לשתוק ללקוח, אל תנסה להצטדק. פשוט תעלה את המחיר וזהו.


האם התשובות האלו נראות הגיוניות? תשובה: בעולם אופטימי כן, בפועל לא. דהיינו, אם הכי חשוב לך זה הכסף, אז הגיוני שתעלה כמה שיותר מהר את המחיר, בכמה שיותר כסף וזהו. אבל איפה תהיה הבעיה בגישה הזאת?

הבעיה תהיה בתשובה לשאלות: 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

כי לא חוכמה להעלות מחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר. השאלה היא בעצם, איך לא לאבד לקוחות, או יותר מדויק, איך לא לאבד הכנסות ואפילו להרוויח יותר. כי אם לדוגמה תאבד את כל הלקוחות, אבל תשיג לקוחות חדשים שישלמו לך פי כמה ותרוויח פי כמה, כנראה שגם זה מספיק טוב, בהנחה שאתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף.


ומה בעצם אני בא לומר בזה? אני בא לומר, שבמידה ואתה רוצה לעשות יותר כסף, אז כנראה שאתה צריך להעלות את המחירים שלך / לשפר את הרווחיות שלך. אבל השאלה הנכונה היא, לא מתי או איך להעלות מחיר, אלו שאלות סרק. השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול את עצמך, היא רק שאלה אחת, והיא:

איך להעלות את המחיר, ולהרוויח מכך יותר כסף. זה הכל. אתה לא צריך לשאול מתי להעלות את המחיר או איך להעלות את המחיר או באיזו צורה להעלות את המחיר או באיזה קצב להעלות את המחיר או באיזה סכום להעלות את המחיר, כל זה לא מעניין. אתה צריך לשאול רק שאלה אחת ויחידה, והיא, איך להעלות את המחיר ולהרוויח מזה יותר כסף. גם אם תאבד את כל הלקוחות הקיימים שלך מהמהלך הזה, אבל תשיג לקוחות חדשים, בצורה שבה תרוויח יותר כסף, כמובן שלאורך זמן באופן יציב וכולי, הרי שזה מספיק טוב, במידה והמטרה היא לעשות כמה שיותר כסף.

ולכן נתחיל את כל הדיון מהתחלה. האם כדאי להעלות מחיר? תשובה: כן, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. מתי להעלות? כמה שיותר מהר. בכמה להעלות? בכמה שיותר. השאלה היא, איך להרוויח מזה יותר כסף ואיך לעשות את זה בצורה נכונה, שתגרום לך להרוויח יותר כסף.


וכאן יש כל מיני סיפורים ועניינים, כל מיני שיטות לגבי איך להעלות מחיר וגם איך להרגיש בנוח להעלות מחירים ברמה הנפשית וגם איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? ואיך לדעת האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? וגם איך להסביר העלאת מחירים? וגם מה לגבי העלאת מחיר ללקוח קבוע. ובנוסף לכל זה יש גם את הנושא של תמחור וגם של קביעת מחיר וגם איך למכור מוצר יקר? ללקוחות וגם איך להסביר את המחיר ללקוח? ועוד המון נושאים, שאלו עולמות שלמים שכדאי לדעת אותם בפני עצמם.

אבל כאן אני רוצה לומר את הדבר הפשוט והברור הבא, והוא, שכדי לעשות כסף, אתה צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר, ליצור הפרש כמה שיותר גדול בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. וזה אפשרי אך ורק באמצעות הוזלת עלויות מצד אחד והעלאת מחיר מצד שני. אבל במה תלוי שתוכל למכור ביותר כסף? או במה תלוי בכמה כסף תוכל למכור? תשובה: זה תלוי בדבר אחד ויחיד, והוא היצע וביקוש. דהיינו, ככל שיהיה יותר ביקוש למוצר שלך, ככה תוכל למכור ביותר כסף. זה הכל, זאת כל התורה כולה על שתי רגליים. איך ליצור ביקושים? זה עניין אחר בפני עצמו. אבל מה שאני אומר בעצם זה, שהדרך היחידה שלך להעלות מחיר, ולהרוויח מזה יותר כסף, היא אך ורק באמצעות הגדלת הביקוש שלך. ולא שום טריק אחר ושום פטנט אחר.

כי יש המון עצות שונות ומשונות... איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה, ואיך להסביר את המחיר החדש ללקוחות, והאם כדאי להגיד ללקוח שהמחיר עלה כי החומרים התייקרו, והאם כדאי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, ויש בזה המון עולמות שלמים. אבל יש דבר אחד ויחיד, שהוא השורש. וצריכים להתמקד בו. והוא: איך להגדיל את הביקוש שלך. אם תגדיל את הביקוש שלך, תוכל להעלות מחיר, כמה שתרצה, ביחס לביקוש שלך. אם לא, אז לא תוכל להעלות את המחיר שלך לאורך זמן, בלי להפסיד כסף. זה הכל.

ולכן, איך להעלות מחיר ללקוחות בלי לאבד כסף ובלי לאבד רווחים? ואיך להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר ולהרוויח מזה כמה שיותר כסף? תשובה: צריכים להתמקד בהגדלת ביקוש למוצרים שלך. ככל שיותר אנשים ירצו לרכוש את המוצרים שלך, ככה הדברים יסתדרו מעצמם, בממוצע. ולכן, הפוקוס צריך להיות על הגדלת ביקוש. כל השאר יסתדר מעצמו, בגדול.

לסיכום: מי שרוצה לעשות כמה שיותר כסף, כדאי לו להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מהר וכולי. אבל כדי לא להפסיד מזה כסף וכדי להרוויח מזה כסף, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים.

נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה מהתועלת שנוצרת מכך שנוצרים עוד ביקושים. דהיינו, עלות השיווק להביא עוד לקוחות חדשים למחיר יותר גבוה, היא יותר גדולה מהמחיר שניתן למכור ללקוחות. וגם את זה צריכים לקחת בחשבון.
להסביר את המחיר ללקוח יקר ללקוח מחיר יקר הוצאות להגדיל היצע וביקוש האם כדאי להעלות את המחיר ייצור הכנסה מפסידנים איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה שאלות איך לא לאבד איך לא לאבד לקוחות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה איך להעלות את המחיר איך להעלות את המחיר ללקוחות איך להעלות מחיר איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות איך להעלות מחיר ללקוחות איך להעלות מחירים איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר איך להרוויח כסף איך להתעשר איך למכור איך למכור את העלאת המחיר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף בבת אחת בכמה להעלות את המחיר ללקוחות בלי לאבד לקוחות האם להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר ללקוחות האם להעלות מחיר האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים הסבר הסברים העלאת העלאת מחיר העלאת מחיר ללקוחות העלאת מחיר ללקוחות חדשים העלאת מחיר ללקוחות קיימים העלאת מחירים ייצור הכנסה כסף לאבד לאבד לקוחות להיות מיליונר להיות עשיר להסביר להסביר ללקוח להעלות להעלות את המחיר להעלות את המחיר ללקוחות להעלות מחיר להעלות מחיר ללקוחות להעלות מחירים להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה למכור לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקוחות חדשים לקוחות קיימים לתמחר מחיר מחיר ללקוח מתי להעלות מחיר ללקוחות קביעת מחיר תמחור
בקשת תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר
... תשלום על הצעת מחיר, האם לבקש תשלום על הכנת הצעת מחיר? שיטות להצעת מחיר, איך לתמחר עבודה? איך לתמחר שירות? הכנת כתב כמויות, עלות הכנת הצעת מחיר, איך לתמחר עלות הצעת מחיר? איך לבקש כסף על הצעת מחיר? איך לקבל כסף על הצעת מחיר? עלות לתמחר עבודה, עלויות תמחור מוצר, עלויות הכנת הצעת מחיר, כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר בחינם, הצעת מחיר בלי כסף, הצעת מחיר בתשלום, הצעת עבודה, לבקש כסף על הזמנת עבודה, קוסט פלוס, איך להציע מחיר ללקוח? עלויות לתמחר וכאן נשיב לשאלה האם ואיך לבקש תשלום מלקוח, על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? ואני אסביר את השאלה: ברמת העיקרון, יש מוצרים שהמחיר שלהם ידוע וברור מראש ודי פשוט לתת אותו ללקוח. לדוגמה, ... כדי להתאים את המוצר ואת העלויות של המוצר עבור הלקוח. במילים אחרות, לפעמים יש לבעל העסק, עלות להוציא הצעת מחיר. שהיא יכולה להיות העלות של להיפגש עם הלקוח, העלות ... וצריך, עלות התכנון, עלות ההתאמות וכולי. יכולה גם להיות עלות של להכין כתב כמויות ובהתאם אליו להכין את הצעת המחיר. לדוגמה, בן אדם שרוצה הצעת מחיר לבניית בית (הצעת מחיר לשירותי בנייה), הרי שצריכים להכין כתב כמויות שיחשב את הכמויות של החומר ושל העבודה שיהיו בבית, כדי שעל בסיסו יוכלו לתת ללקוח הצעת מחיר פאושלית, דהיינו, הצעת מחיר סופית, שאינה תלויה בכמויות של הביצוע בפועל. דהיינו, שהלקוח כנראה לא ירצה שבמהלך העבודה יבקשו ממנו להוסיף כסף. ולכן הוא ירצה לקבל מחיר סופי מראש, בלי קשר לעלויות הביצוע בפועל. והלקוח גם לא ... עלות גבוהה, שתיקח בחשבון את כל התרחישים האפשריים. ולכן יש צורך להכין כתב כמויות, שעל בסיסו יש להכין הצעת מחיר מסודרת. והכנת כתב הכמויות, היא עצמה תהליך שצריך לפענח ... ולפעמים צריך גם להכין תוכניות לביצוע. וגם זה בעצמו תהליך. ובנוסף לכל זה, לפעמים הלקוח רוצה לקבל כמה הצעות מחיר, לכמה אפשרויות שונות. הצעת מחיר במידה והוא ירצה X והצעת מחיר אחרת במידה והוא ירצה Y וכולי. ויש עלות להוציא את כל אחת מהצעות המחיר וכולי. ולכן השאלה היא, האם ואיך לבקש כסף מלקוח על עצם זה שמוציאים לו הצעת מחיר? אז אפשרות אחת יכולה להיות, לבקש מהלקוח סכום מאוד גבוה, שבטוח לא נפסיד בו. ושלא צריך להתאמץ הרבה כדי לתת את הצעת המחיר הזאת. וזה כמובן פתרון לא טוב. כי כנראה נפסיד את העסקה, בגלל המחיר הגבוה. פתרון נוסף יכול להיות לסגור עם הלקוח, שהוא ... לך, פלוס X רווח עבורך (קוסט פלוס). כאן יכולות להיות כל מיני בעיות. 1 - יכול להיות שהלקוח עדיין ירצה הערכת מחיר, שיש עלות להכין גם אותה. 2 - לא בטוח שהלקוח יסמוך ...
הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
... מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר? והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח? כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר. אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח? 1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות ... אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ... לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית. שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי ... במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם. שיקולים מכירתיים + מסחריים כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים. אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת ה
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... מחיר, סוגים של הצעות מחיר , לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, והוא שיש שירותים ומוצרים שלא באמת צריכים עבורם הצעת מחיר. לדוגמה מוצר מדף בסופר, לדוגמה במבה. שיש עליה תווית של מחיר, בהתאם לחוק סימון מוצרים חוק הגנת הצרכן וכולי. דהיינו, אפשרי לומר שהמדבקה שמודבקת על המוצר, היא הצעת המחיר לרכישת המוצר. אם תרצה תקנה, אם לא תרצה אל תקנה. זה הכל. אבל צריכים להבין, שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח custom made. דהיינו, מוצרים ... שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר מותאם אישית ללקוח, כך צריך להכין ללקוח הצעת מחיר יותר מותאמת אישית. במילים אחרות, ככל שהמוצר שאתה מספק הוא יותר מותאם אישית לצרכי הלקוח וככל שהוא יותר מורכב, כך יותר הגיוני שצריכים לעשות חישובים כדי לתת ללקוח הצעת
הצעת מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות
... מחיר ללקוח, כתיבת הצעת מחיר ללקוח, מה לכתוב בהצעת מחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר? מה המשמעות של הצעת מחיר ללקוח? איך כותבים הצעת מחיר ללקוח? אומד דעת הצדדים, הצעת מחיר כמסמך שיווקי, הצעת מחיר קצרה, הצעת מחיר ארוכה, הצעת מחיר בבית משפט, תביעה מסחרית בבית משפט, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לכתוב הסכם? מה לכתוב בהסכם עבודה? יעוץ להקמת עסק, תהליכי הקמת עסק, ללמוד להקים עסק, ניהול משא ומתן עם לקוחות וכאן נדבר על כתיבת הצעת מחיר ללקוח. ונסביר קצת על מהי המשמעות של הצעת המחיר? מה המטרה של כתיבת הצעת המחיר? מה לכתוב בהצעת המחיר ללקוח? כמה לפרט בהצעת המחיר ללקוח? באיזה אורך לכתוב את הצעת המחיר? איך להפוך את הצעת המחיר למסמך שיווקי? ועוד אז ברמת העיקרון ברגע שלקוח מזמין ממך שירות, יש היגיון לומר שאתה תרצה להוציא ללקוח הצעת מחיר כתובה, שבה יהיה כתוב מה הלקוח מזמין ממך, מה אתה מתחייב לתת ללקוח? באיזה סכום? באיזה תנאי תשלום וכולי. להצעת המחיר יש כל מיני מטרות. ברמת העיקרון, אם אתה נוכל ואתה מתכוון להפר את הצעת המחיר ולברוח עם הכסף, כנראה שפחות יעניין אותך מה כתוב בהצעת המחיר. זה לא אומר שנוכלים לא מוציאים הצעות מחיר מושקעות, אבל זה כן אומר שמי שמתכנן לשקר, באופן כללי פחות משנה לו מה כתוב בהצעת המחיר. אז הצעת המחיר נועדה בתור התחלה לכתוב בצורה ברורה, מה אתה מתחייב ללקוח. מה בדיוק? לא יותר ולא פחות. דהיינו, מטרת הצעת המחיר היא שיהיה ברור לך וגם ללקוח מה המחויבות שלכם אחד כלפי השני. ולמה? כדי למנוע ויכוחים, אי ... בצורה ברורה, אז הרבה יותר קשה אחר כך להתחיל להתווכח איתך על מה שסיכמתם שיקרה. עניין נוסף הוא, שהצעת המחיר היא מסמך שהוא יותר מוגדר ומחייב אותך ואת הלקוח ברמה המשפטית. דהיינו, ברגע שזה כתוב ... שאפשר ללכת איתו אחר כך לבית משפט, אם מתגלים חילוקי דעות כאלו ואחרים. צריך לקחת בחשבון, שיתכן שבהצעת המחיר כתובים דברים שניתן לפרש אותם במגוון דרכים שונות. ומצד האמת, אי אפשר להגדיר באופן מדויק כל דבר עד הסוף. ובבא היום, יכול להיות שתהיה מריבה, על מה התכוונתם בהצעת המחיר, שאולי יש כל מיני דרכים לפרש אותה. ויתכן גם ששופט בבית משפט יאמר שאומד דעת הצדדים היה ...
תמחור נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר
... נכון - איך לתמחר? איך לקבוע מחיר? כמה כסף לבקש מלקוח? שיקולים בקביעת מחיר, שיקולים בתמחור שירות, שיקולים בתמחור מוצר, תזרים כספי, מחיר השוק, הוצאות מימון, עלויות מימון, תקציב שיווק, מקסום רווח, למקסם רווח, העלאת שכר דירה, האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? מודל תמחור מוצר, אסטרטגיות תמחור, תעריף של מוצר, תעריף של שירות, שיטות תמחור, תזרים עסקי, כמה לבקש בהצעת עבודה? העלאת מחירים, הורדת מחירים, כמה לבקש בהצעת מחיר? העלאת מחיר, הורדת מחיר וכאן אסביר כל מיני שיקולים לגבי איך לקבוע מחיר למוצר או לשירות שלך. ויש בזה המון! שיקולים באיך לקבוע מחיר למוצר. ותמחור, זה לא מדע מדויק. והמטרה כאן היא להראות ולהסביר, שיש המון שיקולים ושזה לא חד משמעי כמה ... מסודרים בסדר לפי חשיבות כלשהי. וכל אחד מהם הוא עולם בפני עצמו, ואני מסביר כאן את הדברים רק ברמת הכותרות של השיקולים. אז בקביעת מחיר יכולים להיות המון שיקולים, כגון: מחיר השוק - דהיינו, יכול להיות שיקול של קביעת המחיר שלך, בהתאם למה מחיר השוק, המחיר המקובל בשוק, למוצר ולשירות שלך. וביחס למחיר השוק, יכול להיות שתרצה לבקש יותר כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה יותר איכותי. ויכול להיות שתרצה לבקש פחות כסף ממחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה זול. ויכול להיות שתרצה לבקש את מחיר השוק, לדוגמה כדי לשדר שאתה הוגן. ובהנחה שאתה לא מתמחר כמו מחיר השוק, יכול להיות שתרצה להיות הרבה מעל או מתחת למחיר השוק ויש בזה כל מיני שיקולים. יכולת הלקוח לעשות השוואת מחירים - שיקול נוסף יכול להיות, האם ועד כמה הלקוח שלך יכול לעשות השוואת מחירים. האם אתה מוכר מוצר מדף, מוצר שאפשרי לרכוש מוצר שזהה לו בדיוק במאה אחוז במקום אחר, אותו המוצר בדיוק? ... תופש את המוצר שלך ביחס למוצרים אחרים? האם מבחינת הלקוח הוא יכול להשוות אותך למישהו אחר? וגם, כמה קל או קשה ללקוח לעשות השוואת מחירים? האם הוא יכול לעשות השוואת מחירים בקלות או שיהיה ללקוח קשה לעשות השוואת מחירים? מקסום רווח - ביחס לעלויות השיווק והמכירות שלך - חלק מהשיקול של בכמה כסף למכור את המוצר שלך, הוא גם כמה עולה לך לשווק ולמכור את המוצר שלך במחיר X. דהיינו, נניח שתבקש על המוצר מחיר X, כמה כסף יעלה לך לשווק ולמכור את המוצר הזה ב
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
... לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, ... סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה וכאן נסביר, לגבי איך לחזור בך מהצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ואיך לא לבטל עסקה עם לקוח, למרות שהעסקה כמעט עומדת להתבטל בגלל תמחור שגוי שלך? ואיך אתה יכול לתקן הצעת מחיר שגויה שנתת ללקוח? ומה לעשות אם נתת ללקוח תמחור שגוי ומחיר שגוי בטעות? ועוד. ונשיב לשאלה הבאה: מה לעשות במקרה שנתת למישהו הצעת מחיר בהתאם למפרט טכני שאותו ביקש הלקוח וברצונך לחזור בך ממשהו שהסכמת לגביו. ואני אסביר: נניח שלקוח ... על מה הוא רוצה לקבל הצעת מחיר. ונניח שכבר נתת לו הצעת מחיר. ואחרי שכבר נתת את הצעת המחיר וכולי, גילית שבמפרט הטכני שאותו שלח הלקוח, כתובים דברים שלא מקובלים עליך, בהתאם למחיר שהצעת. לדוגמה, נתת ללקוח הצעת מחיר לבניית מטבח, והלקוח במפרט הטכני שלו, כתב שהצעת המחיר תכלול את האפשרות שהוא יבחר את סוג המגירות של המטבח כרצונו החופשי, בלי שום הגבלת מחיר כלשהי. במילים אחרות, הלקוח במפרט הטכני שלו, הוסיף סעיף, שזה גם יכול להיות מילה מסוימת בלבד, ... שכאשר נתת ללקוח את הצעת המחיר, אז לא בהכרח שהספקת לקרוא לעומק את כל המילים של המפרטים והתוכניות של המכרז קבלנים שהוא כתב. ... של אבל על זה נתת את הצעת המחיר אבל זה מה שביקשתי במסמכי המכרז וכיוב. והשאלה היא, איך להתמודד במצב הזה? אז איך ניגשים לנתח את ... ובתוכניות שהוא ביקש להצעת המחיר. וזאת כמובן הנחת יסוד נכונה. הנחת יסוד נוספת אומרת, שאם נתת הצעת מחיר, בהתאם למה שכתוב במפרטים ובתוכניות, הרי שאתה לא יכול לחזור בך אחרי שכבר נתת את הצעת המחיר ושאם כבר נתת הצעת מחיר, אז אתה לא יכול לחזור בך, בגלל מה שכתוב במסמך שעל בסיסו הוצאת את הצעת המחיר. אז איך תוקפים את הנחת היסוד שאומרת, שאתה לא יכול לחזור בך, אם כבר התחייבת למשהו? אז יש בזה כל ... לא הגיוני לחזור בך מהצעת המחיר לגביה, או שמא מדובר בבקשת עבודה ממש לא הגיונית, שכן הגיוני שתוכל לחזור בך מהצעת המחיר שלה. כי כבר הוא הסכים איתך, שזה אבסורד לומר שלא משנה מה, לא ניתן לחזור מהצעת מחיר אחרי שהיא ניתנה. נקודה נוספת, אם אתה נשאל מה? לא קראת ולא ראית את זה, לפני שנתת את הצעת המחיר?. אז תשובה אפשרית היא, שאכן כן ראית את זה, אבל היית בטוח שזו טעות אנוש. כי אין היגיון לכתוב ... הלקוח מצפה לקבל בתמורה כהצעת מחיר, להזמנת העבודה שלך. ואני אסביר. האם הגיוני לדוגמה שלקוח יבקש שתהיה זמין לתת לו שירות 24 7 365 ... בתמורה לכך, שהוא יקבל הצעת מחיר זולה בסכום קצוב מוגדר ומוגבל, או שהוא מבין, שלכל דבר יש
הצעת מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון
... מחיר בטלפון, הצעת מחיר טלפונית, שיחת מכירה טלפונית, למכור בשיחת טלפון, לסגור עסקה בטלפון, לתת מחיר בטלפון, לתת ללקוח מחיר בטלפון, איך לענות ללקוח בשיחת מכירה טלפונית? איך לנהל שיחת מכירה בטלפון? לקוח ששואל כמה זה עולה, לקוח ששואל בטלפון כמה זה עולה, תמחור מוצר בטלפון, טווח מחירים בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה בטלפון? לתת ללקוח מחיר בטלפון, להציע ללקוח מחיר בטלפון וכאן נשיב לשאלה, האם לתת הצעת מחיר בטלפון? כי בדרך כלל עסקה מתחילה בשיחת טלפון, שבה איש המכירות מדבר עם הלקוח שרוצה מידע נוסף ורוצה לברר פרטים בטלפון. וחלק מהפרטים שהלקוח שואל בשיחת הטלפון, זה מה המחיר וכמה זה עולה או כמה זה יעלה לו וכולי. והשאלה היא, האם כן או לא לתת ללקוח הצעת מחיר בשיחת הטלפון? ואיך להתמודד עם העניין שלקוח שואל בשיחת מכירה טלפונית, כמה זה עולה? אז בעניין הזה יש המון היבטים והמון שיקולים שונים. ויש עסקים שונים, שרוצים למשוך את הלקוח בגלל המחיר ואולי בהם דווקא כן כדאי לתת ללקוח את המחיר בטלפון. ויש גם עסקים שהלקוח מגיע אליהם, אחרי שהוא יודע בדיוק מה המחיר, כי הם מפרסמים בכל מקום את המחיר. ויש סוגי עסקים שבהם כל המידע כולו מוצג ללקוח מהרגע הראשון, כולל המחיר המדויק, כולל לתת אפשרות ללקוח לבנות לעצמו הצעת מחיר און ליין ועוד אפשרויות שונות. כך שברמת העיקרון אין כאן שחור או לבן. אבל בכל זאת נסביר את העיקרון הבא. והוא שברמת העיקרון במידה וברצונך ... איתך עסקה באופן כללי ובמידה וברצונך שתיסגר איתך עסקה במחיר הגבוה ביותר האפשרי, במידה וזה השיקול היחיד, הרי שעליך להימנע כמה שיותר מלתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. ולמה? כי כדי שיגדל הסיכוי שתסגור עסקה עם הלקוח במחיר שטוב לך, לשם כך הלקוח צריך לרצות לרכוש ממך את השירות והמוצר. ולשם כך עליך לבנות עם הלקוח מערכת יחסים מסוימת, שבה הוא לומד לסמוך עליך, שבה ... הלקוח כבר מכיר אותך, אז הרבה יותר קל לך לסגור איתו עסקה במחיר שטוב לך. ואת כל הדברים האלו לא ניתן לעשות בשיחת טלפון. ונקודת המוצא כאן היא, שאתה מחפש למכור ללקוח במחיר כמה שיותר גבוה ואתה לא מחפש לקוחות שירצו לרכוש ממך בגלל שאתה זול, אלא בגלל שאתה טוב. כי אם אתה רוצה שלקוחות יגיעו אליך כי אתה זול, אז אם באמת אתה מאוד זול, אז אולי אין בעיה לתת ללקוח הצעת מחיר בטלפון. אבל במידה ואתה מוכר מוצר, שנקודת החוזקה שלך היא לא בהכרח המחיר. אלא שהלקוח צריך להבין מה הוא מקבל ורק אחר כך הוא יבין שכדאי לשלם את המחיר. אם זה המצב, אז כנל עליך להימנע מלתת הצעות מחיר בטלפון, כי אז הלקוח צריך להחליט אם לרכוש ממך את המוצר במחיר שביקשת, בלי שבאמת יש לו את כל המידע עליך. ולכן עליך להשתדל לתאם פגישה פיזית עם הלקוח, שבה תוכל להתחבר אל הלקוח, לעשות לו מצגת יותר מסודרת ואז ורק אז לתת לו הצעת מחיר מסודרת, אחרי שכבר אתה במצב שיותר קל לך לשכנע את הלקוח לרכוש ממך. ומה לעשות אם הלקוח מתעקש לקבל מחיר בטלפון? תשובה: אפשרי לתת לו טווח מחירים, החל ממחיר X, טווח
התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה?
... מחירים, למה מחירים מתייקרים? עליית מחירים, למה מחירים עולים? העלאת שיעור המעמ, איך נקבע מחיר של מוצרים? איך נקבעים מחירים? למה משהו עולה מחיר כלשהו? איך נקבע מחיר של מוצר? השפעת עלות הייצור על מחיר המוצר, למה מוצר עולה מחיר מסוים? למה משהו עולה כל כך יקר? תמחור מוצרים, תמחור שירותים, למה זה המחיר של המוצר? למה זה עולה ככה? איך משפיעה עלות הייצור על התמחור? כדאיות הייצור, איך לקבוע מחיר? להתווכח על מחיר, האם לבקש הנחה? למה המחיר עולה? וכאן נסביר משהו עקרוני שצריכים להבין לגבי ההשפעה של עלות הייצור של מוצרים, ... אין קשר ישיר בין עלות הייצור לבין המחיר שהצרכן משלם. כי הצרכן תמיד ישלם, את המחיר הגבוה ביותר, שהמוכר חושב שהוא יכול לקבל מהצרכן. זה כעיקרון. ואם לדוגמה הצרכן יכול ... במשכנתא לכל החיים, הוא יעשה את זה. והמחיר האמיתי של המוצר, הוא נגזר מהיצע וביקוש, לפי כמה שאנשים יהיו מוכנים לשלם על המוצר, ... למכור אותו בפחות מפי 10 ואז כנראה שהמחיר של המוצר ירד, בגלל התחרות של המוצר. אבל כעיקרון, המחיר נקבע לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. הלקוח יהיה מוכן לשלם, גם לפי היצע וביקוש. והיצע וביקוש יהיו, גם לפי עלות המוצר. אבל המחיר נקבע, רק לפי כמה שהלקוח מוכן לשלם. זה בגדול. כמו כן, עלות המוצר תשפיע על כדאיות ... לייצרן ולכן הוא לא ייצר את המוצר. אבל המחיר עצמו, נקבע לפי מחיר השוק. ונסביר שוב: המחיר שאתה משלם על מוצר, הוא תמיד יהיה הכי גבוה שאפשרי לקבל ממך. ואין לו קשר לכמה שעולה ... והלקוחות לא יסכימו לרכוש את המוצר במחיר יותר גבוה, אז יפסיקו לייצר את המוצר. והרבה מאוד שירותים ומוצרים, לא מייצרים אותם, ... לא יהיה מוכן לשלם עוד פרמיה ותוספת מחיר, עבור שיפור השירות. והמחירים יורדים, כאשר עלות הייצור יורדת, שאז שולי הרווח גדלים ואז יש יותר מתחרים ואז יש יותר היצע שהוא זה שמוריד את המחיר ולא עצם הורדת עלות הייצור. אז שלא יעבדו עליכם, שהמחיר עולה כי העלות לייצר עולה. זאת לא כל האמת. המחיר עולה, כי אנשים מוכנים לשלם יותר. אנשים מוכנים לשלם יותר, כי הם חושבים שזה מוצדק, כי המחיר עלה. אבל באמת העיקרון, אם אנשים לא יהיו מוכנים לשלם יותר, למרות שה
איך להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה
... להציג את המחיר ללקוח? איך לא להפסיד עסקה בגלל המחיר? כמה כסף לבקש בראיון עבודה? הצגת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן על מחיר עם לקוח, ציפיות שכר בראיון עבודה, לתת הצעת מחיר ללקוח, מה ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? איך לא להפסיד עסקה בגלל תמחור גבוה מידי? איך למקסם רווח בחוכמה? איך לבקש מחיר גבוה? איך לתמחר ביוקר? איך לרמוז ללקוח שהוא יכול לבקש הנחה? איך לרמוז ללקוח שאפשרי לנהל משא ומתן על המחיר? פחד לתמחר מחיר גבוה מידי, לקוח שואל כמה זה עולה וכאן ננתח את הסיטואציה הבאה. נניח שיש מוצר שאתה מוכן למכור אותו ב 100 שח. כמובן שלא תסרב לקבל עליו 200 אבל אתה מוכן למכור אותו במחיר מינימום של 100. דהיינו, פחות מ 100 מבחינתך אין עסקה ואתה מוכן לוותר על העסקה. או לצורך העניין אתה בראיון עבודה ושואלים אותך, מה ציפיות השכר שלך. ונניח ... כזאת. מאחר שאתה רוצה למקסם את הרווח שלך ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר, הרי שאתה לא תגיד מראש את מחיר המינימום שלך ואתה לא תציג מראש את הקו התחתון של הכסף שאתה מוכן לקבל כדי לעשות את העבודה. כי אם תבקש את הסכום הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, כנראה שלא תקבל יותר ממנו. ומכך נובע שאתה לא רוצה להציג את מחיר המינימום שלך. מצד שני אם תבקש סכום יותר גבוה מהמחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל, הרי שיכול להיות שבגלל זה תאבד את העסקה. כי אם לדוגמה אתה רוצה מינימום 100 ותבקש 120, הרי שיכול להיות שהלקוח שלך יגיד לך שזה לא מתאים לו ובזה נגמר הסיפור והפסדת את העסקה. ולכן הדילמה היא, איך להציג את המחיר ללקוח? כאשר יש את הרצון למקסם את הרווח מהעסקה, ולכן לא תרצה להציג את המחיר הנמוך ביותר. ויש גם את הרצון לא לאבד את העסקה ולכן את חושש להתחיל להציג מחיר יקר יותר. אז איך אפשרי לגשת לזה? ובעצם הפתרון לכך הוא, לשתול במוח של הלקוח המראיין שלך בראיון עבודה, שבעצם הצעת המחיר שאתה נותן לו, היא לא הצעת מחיר סופית, אלא יש על מה לדבר ואפשרי לנהל משא ומתן על המחיר. דהיינו, גם לומר ללקוח את המחיר הגבוה, וגם לרמוז לו שאפשרי שהוא יבקש הנחה, כדי שהעסקה לא תיפול על המחיר. ואני אחדד: ישנם מצבים שבהם הלקוח רוצה לבקש הנחה לא משנה מה והלקוח רוצה לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. דהיינו, ישנם מצבים שלא משנה איזה מחיר תגיד ללקוח, הוא תמיד יבקש הנחה והוא תמיד ירצה לנהל איתך משא ומתן על המחיר. כי לפעמים הלקוח מנהל משא ומתן על המחיר, כי הוא מרגיש שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר לא משנה מה. ולכן ישנם מצבים שאין ללקוח בעיה לשלם לך נניח 100, בתנאי שלפני כן ניהלת איתו משא ומתן על המחיר והוא הוריד אותך ממחיר יותר יקר. אבל אם מראש תגיד 100, הלקוח לא יסכים לרכוש ב 100, כי הוא יחשוב שהוא חייב לנהל משא ומתן על המחיר, כמו שכבר הסברתי למה לקוח מבקש הנחה, שיש לזה כל מיני סיבות, שאינן בהכרח קשורות למחיר. וגם בגלל זה, לפעמים בהכרח שצריכים לבקש יותר כסף, ממה שאתה מוכן לקבל. כדי להשאיר מקום לניהול משא ומתן על המחיר. אז בעצם העצה היא, לבקש את ה
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
... לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים שיקולים רבים שיש להתחשב בהם, החל מתמחור פסיכולוגי, כלכלה התנהגותית, השפעת המחיר על תפיסת הערך בעיני הלקוח, ועד שיקולי מתחרים ומחירי שוק. אליעד כהן מפרט בסרטון מגוון דוגמאות והסברים שעוזרים להבין לעומק איך קובעים מחיר בצורה נכונה ויעילה, שתגרום ללקוח לרצות לקנות. האם כדאי לכתוב פחות מ - 40 כשהמחיר נמוך בהרבה? כאשר מציגים מחיר מוצר כפחות מ - 40 שקלים, נשאלת השאלה למה נבחר דווקא המספר 40. אליעד מסביר כי ללקוח יש ציפיות מסוימות בהתאם למספרים הנבחרים. אם המוצר עולה 19 שקלים ... מ - 40 על מוצר זול במיוחד עשויה להיות הגיונית: כאשר המחיר 40 הוא מחסום פסיכולוגי מוכר בשוק, ואז המסר נועד להדגיש שהמוצר נמכר בהרבה פחות מהמחסום המקובל, ובכך לעודד את הלקוח להיכנס ולרכוש. לדוגמה, חנות ... כדי לשבור מחסום פסיכולוגי שהתקבע אצל הלקוחות בגלל המחיר המקובל בשוק. במקרה כזה, כשהלקוח ייכנס ויראה שהמוצר נמכר אפילו בפחות מכפי שציפה, הוא יחוש שזכה בהנחה גדולה במיוחד, מה שיגביר את הרצון שלו לקנות. מתי עדיף להציג מחיר נמוך באופן מדויק? לעומת זאת, יש מקרים שבהם דווקא כדאי מאוד לדייק במחיר. למשל, מוצר שעולה 9 שקלים, אם יוצג כפחות מ - 10, הלקוח מיד יבין בדיוק באיזה טווח מדובר, והמסר יועבר באופן ברור וישיר. במקרה כזה, לא תמיד כדאי לכתוב ... - 40 כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר. מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר? אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר נדחף בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית מחירים גבוהה יותר (כמו 150 או 200), ולכן הלקוח יכול לחשוב שהייתה כאן הנחה משמעותית יותר. כלומר, לפעמים קביעת מחיר מעט יותר גבוה דווקא גורמת ללקוח להרגיש שמדובר במבצע טוב יותר. האם כדאי לתמחר ב - 9.99 או 10 שקלים? הסבר נוסף שאליעד נותן קשור ליתרונות והחסרונות של תמחור מוצר ב - 9.99 לעומת מחיר עגול של 10 שקלים. המחיר של 9.99 נתפס כזול יותר, כי הוא נמנע מכניסה לטריטוריה של מספר גבוה יותר (10), אך מצד שני, הלקוח גם עשוי לחשוב שניסו לדחוף את המחיר כמה שיותר קרוב ל - 10, מה שיכול ליצור תחושה של חוסר אמון. המחיר העגול (10 שקלים) אמנם נראה גבוה יותר, אך הוא עשוי להתקבל בצורה פשוטה וברורה יותר, בלי התחושה שמנסים לסחוט את הלקוח עד גבול העליון האפשרי. אליעד מסביר שהשימוש במחירים פסיכולוגיים כמו 9.99 נועד לעורר אצל הלקוח תחושה של חסכון, אך צריך להשתמש בו באופן מושכל ובהתאם לתפיסת השוק של אותו מוצר. איך חלוקת מספרים משפיעה על תפיסת המחיר? אליעד נותן דוגמה נוספת מהאופן שבו אנשים זוכרים מספרי טלפון או מספרי כרטיס אשראי. הוא מסביר שלפעמים הצגה של המספר בחלוקה מסוימת (כמו לומר 710 במקום ... מקלה על המוח להבין ולזכור את המספר. באופן דומה, הצגת מחירים יכולה להתבצע באופן שיקל על הלקוח לעבד את המספר ולהבין מיד את גובה ההנחה שהוא מקבל, או את הערך האמיתי של המוצר. מדוע לא תמיד כדאי להציג את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחיר, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לפרישה, מאמן אישי, מאמן אישי לנוער בתחום מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4883 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 17:22:44 - wesi1