אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? ✔האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
והפעם אסביר לגבי הנושא של העלאת מחירים ללקוחות. ובנושא הזה יש מספר שאלות מרכזיות:

1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות?

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות?

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש?

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים?

6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים?

7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?


האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות?

אז קודם כל נתחיל מהשאלה הראשונה, והיא, 1 - האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? וכאן התשובה היא די פשוטה, בהתאם לנוסחה של איך לדעת האם כדאי או לא כדאי לעשות משהו, והיא שזה תלוי מה המטרה שלך בחיים. אם המטרה שלך היא להרוויח כמה שיותר כסף, אז התשובה לשאלה האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות, היא תלויה בכל מיני גורמים, במה האפשרויות שלך להעלות מחיר, בלי לאבד לקוחות וכולי. שאת זה אסביר בהמשך. אבל יתכן שהמטרה שלך היא לא בהכרח רק או בכלל לעשות כמה שיותר כסף, ואולי יש לך עוד כל מיני שיקולים אחרים, שבגללם דווקא כדאי לא להעלות מחיר ללקוחות.

או במילים אחרות, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: תלוי מה המטרות שלך בחיים. אבל במידה ואתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף, אז כנראה שהתשובה היא שברמה העקרונית כן כדאי לך להעלות מחיר ללקוחות. אבל כמובן שצריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, בצורה שתגרום לך להרוויח יותר ולא פחות.

ולצורך העניין נדבר כאן רק מהשיקול של לעשות כמה שיותר כסף. ולכן, האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: כן, באופן חד משמעי, במידה והמטרה היחידה שלך, היא אך ורק לעשות כמה שיותר כסף.


ועכשיו אתן כמה תשובות, שאולי יראו לא הגיוניות. אבל מטרתן היא לחדד נקודה מסוימת. וזה הולך כך: אז מה התשובה לשאלות הבאות:

2 - בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? תשובה: בכמה שיותר. כמה שיותר, יותר טוב.

3 - מתי להעלות מחיר ללקוחות? תשובה: עכשיו, מאתמול, באופן רטרואקטיבי, כאן ועכשיו תכף ומייד. כמה שיותר מהר יותר טוב.

4 - איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? תשובה: להעלות את המחיר בבת אחת, בלי שום הודעה מוקדמת. תבטל את כל ההסכמים הקיימים שלך, אבל תעלה את המחיר בהסכמים חדשים.

5 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? 6 - איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? תשובה: פשוט תגיד באופן חד משמעי, שאתה מעלה את המחיר, כי ככה, בלי שום סיבה, כי ככה אתה רוצה, בלי לנמק, בלי להסביר, וזהו. אתה לא חייב להסביר ללקוחות את ההיגיון של המחיר שלך. אם לקוח שואל אותך למה זה כל כך יקר, פשוט תשתוק. שתיקה זה כוח. קשה לך לשתוק, כי זה הדבר הנכון לעשות. אל תפחד לשתוק ללקוח, אל תנסה להצטדק. פשוט תעלה את המחיר וזהו.


האם התשובות האלו נראות הגיוניות? תשובה: בעולם אופטימי כן, בפועל לא. דהיינו, אם הכי חשוב לך זה הכסף, אז הגיוני שתעלה כמה שיותר מהר את המחיר, בכמה שיותר כסף וזהו. אבל איפה תהיה הבעיה בגישה הזאת?

הבעיה תהיה בתשובה לשאלות: 7 - איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? 8 - איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות?

כי לא חוכמה להעלות מחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר. השאלה היא בעצם, איך לא לאבד לקוחות, או יותר מדויק, איך לא לאבד הכנסות ואפילו להרוויח יותר. כי אם לדוגמה תאבד את כל הלקוחות, אבל תשיג לקוחות חדשים שישלמו לך פי כמה ותרוויח פי כמה, כנראה שגם זה מספיק טוב, בהנחה שאתה רוצה לעשות כמה שיותר כסף.


ומה בעצם אני בא לומר בזה? אני בא לומר, שבמידה ואתה רוצה לעשות יותר כסף, אז כנראה שאתה צריך להעלות את המחירים שלך / לשפר את הרווחיות שלך. אבל השאלה הנכונה היא, לא מתי או איך להעלות מחיר, אלו שאלות סרק. השאלה הנכונה שאתה צריך לשאול את עצמך, היא רק שאלה אחת, והיא:

איך להעלות את המחיר, ולהרוויח מכך יותר כסף. זה הכל. אתה לא צריך לשאול מתי להעלות את המחיר או איך להעלות את המחיר או באיזו צורה להעלות את המחיר או באיזה קצב להעלות את המחיר או באיזה סכום להעלות את המחיר, כל זה לא מעניין. אתה צריך לשאול רק שאלה אחת ויחידה, והיא, איך להעלות את המחיר ולהרוויח מזה יותר כסף. גם אם תאבד את כל הלקוחות הקיימים שלך מהמהלך הזה, אבל תשיג לקוחות חדשים, בצורה שבה תרוויח יותר כסף, כמובן שלאורך זמן באופן יציב וכולי, הרי שזה מספיק טוב, במידה והמטרה היא לעשות כמה שיותר כסף.

ולכן נתחיל את כל הדיון מהתחלה. האם כדאי להעלות מחיר? תשובה: כן, במידה ואתה רוצה להרוויח כמה שיותר כסף. מתי להעלות? כמה שיותר מהר. בכמה להעלות? בכמה שיותר. השאלה היא, איך להרוויח מזה יותר כסף ואיך לעשות את זה בצורה נכונה, שתגרום לך להרוויח יותר כסף.


וכאן יש כל מיני סיפורים ועניינים, כל מיני שיטות לגבי איך להעלות מחיר וגם איך להרגיש בנוח להעלות מחירים ברמה הנפשית וגם איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? ואיך לדעת האם תאבד לקוחות בהעלאת מחיר? וגם איך להסביר העלאת מחירים? וגם מה לגבי העלאת מחיר ללקוח קבוע. ובנוסף לכל זה יש גם את הנושא של תמחור וגם של קביעת מחיר וגם איך למכור מוצר יקר? ללקוחות וגם איך להסביר את המחיר ללקוח? ועוד המון נושאים, שאלו עולמות שלמים שכדאי לדעת אותם בפני עצמם.

אבל כאן אני רוצה לומר את הדבר הפשוט והברור הבא, והוא, שכדי לעשות כסף, אתה צריך לקנות בזול ולמכור ביוקר, ליצור הפרש כמה שיותר גדול בין ההכנסות לבין ההוצאות שלך. וזה אפשרי אך ורק באמצעות הוזלת עלויות מצד אחד והעלאת מחיר מצד שני. אבל במה תלוי שתוכל למכור ביותר כסף? או במה תלוי בכמה כסף תוכל למכור? תשובה: זה תלוי בדבר אחד ויחיד, והוא היצע וביקוש. דהיינו, ככל שיהיה יותר ביקוש למוצר שלך, ככה תוכל למכור ביותר כסף. זה הכל, זאת כל התורה כולה על שתי רגליים. איך ליצור ביקושים? זה עניין אחר בפני עצמו. אבל מה שאני אומר בעצם זה, שהדרך היחידה שלך להעלות מחיר, ולהרוויח מזה יותר כסף, היא אך ורק באמצעות הגדלת הביקוש שלך. ולא שום טריק אחר ושום פטנט אחר.

כי יש המון עצות שונות ומשונות... איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה, ואיך להסביר את המחיר החדש ללקוחות, והאם כדאי להגיד ללקוח שהמחיר עלה כי החומרים התייקרו, והאם כדאי להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים, ויש בזה המון עולמות שלמים. אבל יש דבר אחד ויחיד, שהוא השורש. וצריכים להתמקד בו. והוא: איך להגדיל את הביקוש שלך. אם תגדיל את הביקוש שלך, תוכל להעלות מחיר, כמה שתרצה, ביחס לביקוש שלך. אם לא, אז לא תוכל להעלות את המחיר שלך לאורך זמן, בלי להפסיד כסף. זה הכל.

ולכן, איך להעלות מחיר ללקוחות בלי לאבד כסף ובלי לאבד רווחים? ואיך להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה כמה שיותר מהר ולהרוויח מזה כמה שיותר כסף? תשובה: צריכים להתמקד בהגדלת ביקוש למוצרים שלך. ככל שיותר אנשים ירצו לרכוש את המוצרים שלך, ככה הדברים יסתדרו מעצמם, בממוצע. ולכן, הפוקוס צריך להיות על הגדלת ביקוש. כל השאר יסתדר מעצמו, בגדול.

לסיכום: מי שרוצה לעשות כמה שיותר כסף, כדאי לו להעלות את המחיר כמה שיותר גבוה, כמה שיותר מהר וכולי. אבל כדי לא להפסיד מזה כסף וכדי להרוויח מזה כסף, צריכים לדעת לעשות את זה בחוכמה, באמצעות הגדלת ביקוש. שזה קשור לעולם השיווק והגדלת ביקושים.

נקודה נוספת שצריכים לדעת היא, כמו שהסברתי כאן, לפעמים יש נקודה, שבה העלות ליצור עוד ביקושים, יותר גדולה מהתועלת שנוצרת מכך שנוצרים עוד ביקושים. דהיינו, עלות השיווק להביא עוד לקוחות חדשים למחיר יותר גבוה, היא יותר גדולה מהמחיר שניתן למכור ללקוחות. וגם את זה צריכים לקחת בחשבון.
האם המוצר יקר לוזר זה יקר לי איך עושים כסף הכנסה איך לקחת למכור ללקוח איך לא להפסיד לקוח מחיר יקר מידי לרכוש את המוצר איך לא לאבד איך לא לאבד לקוחות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להסביר איך להסביר ללקוח איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה איך להעלות את המחיר איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות איך להעלות את המחיר ללקוחות איך להעלות מחיר איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות איך להעלות מחיר ללקוחות איך להעלות מחירים איך להרוויח איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר איך להרוויח כסף איך להתעשר איך למכור איך למכור את העלאת המחיר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף בבת אחת בכמה להעלות את המחיר ללקוחות בלי לאבד לקוחות האם כדאי להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר ללקוחות האם להעלות מחיר האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים הסבר הסברים העלאת העלאת מחיר העלאת מחיר ללקוחות העלאת מחיר ללקוחות חדשים העלאת מחיר ללקוחות קיימים העלאת מחירים ייצור הכנסה כסף לאבד לאבד את הלקוח לאבד לקוחות לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר להיות מיליונר להיות עשיר להסביר להסביר ללקוח להעלות להעלות את המחיר להעלות את המחיר ללקוחות להעלות מחיר להעלות מחיר ללקוחות להעלות מחירים להרוויח להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה למכור לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקוחות חדשים לקוחות קיימים לתמחר מחיר מחיר ללקוח מתי להעלות מחיר ללקוחות קביעת מחיר תמחור
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר וה
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול ... של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך יש בלאגן, לדוגמה בגלל שהוא העלה מחירים, ברמה שכולם מדברים נגדו, שהמחירים שלו לא הוגנים גנב וכיוב. ונניח שהמחירים שלך יותר זולים משלו ונראים הוגנים. האם הגיוני שתעשה קמפיין שיווקי משלך, שידבר על זה שהמחיר שלך הוגן זול וכיוב? או שהגיוני שתתמקד ביתרונות אחרים שיש לך ולא רק במחיר? אז קודם כל צריך לדעת, שהתשובה היא, שאין כאן תשובה חד משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור ... במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת שלך, ... שלך, באופן כללי? האם יש לך עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו שהיתרון שלך הוא רק המחיר שלך בלבד? אם כן, אז אולי כנראה כן יהיה הגיוני שתריץ קמפיין על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. אבל אם יש לך עוד יתרונות נוספים ביחס למתחרה שלך, או אם אתה לא בטוח שהיית רוצה שהלקוחות שלך יחשבו שהיתרון היחיד שלך על פני המתחרה שלך, הוא המחיר שלך, הרי שבמקרה כזה, לא בטוח נכון שעדיף לך לדבר רק על זה שהמחיר שלך יותר זול משל המתחרה שלך. ויתכן שכדאי לך לעשות קמפיין משולב, שידבר גם על המחיר שלך וגם על עוד יתרונות שיש לך. וכמו שנאמר כל מקרה לגופו. כמו כן, גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר אך ורק על המחיר שלך, שהוא יותר טוב משל המתחרה שלך. לסיכום: אם אתה עושה קמפיין בידול מהמתחרה שלך, בפרט כאשר יש ...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
... רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים מה הן הדרכים המרכזיות להגדלת רווחיות בעסק? כאשר רוצים להגדיל את הרווחיות בעסק, חשוב להבין שקיימות שתי דרכים עיקריות, ושתי הדרכים האלו הן למעשה הבסיס לכל פעולה עסקית שמטרתה להרוויח יותר כסף: הגדלת מחזור המכירות הגדלת אחוז הרווח על המחזור הקיים אליעד כהן מסביר שהרווחיות של העסק היא בעצם כמה כסף נשאר לך ביד אחרי שאתה מחשב את ההפרש בין ההכנסות של העסק לבין ההוצאות של העסק. זהו הרווח הנקי שלך, והוא תלוי בשני דברים מרכזיים: מחזור המכירות: כמה כסף נכנס לעסק בסך הכל, כלומר, כמה מוצרים או שירותים נמכרו. למשל, אם מכרת מוצרים במיליון שקל בשנה או שמכרת במאה מיליון שקלים - ככל שהמחזור גדול יותר, כך הרווח הסופי, ברוב המקרים, יהיה גדול יותר. אחוז הרווח על כל מכירה: זהו ההבדל בין המחיר שבו מכרת את המוצר לבין כמה עלה לך לייצר או לספק אותו. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצר ב - 100 שקלים, והעלות שלו היא 90 שקלים, אז הרווח שלך הוא 10 שקלים, כלומר, 10%. אם תצליח להרוויח על אותו מוצר יותר, למשל 20 שקלים במקום 10 שקלים, אז אחוז הרווח עלה משמעותית. מהי המשמעות של הגדלת מחזור המכירות וכיצד היא תורמת להגדלת הרווח? הדרך הראשונה והברורה להגדיל את הרווחיות היא פשוט למכור יותר מוצרים או שירותים. למשל, אם העסק שלך מכר מוצרים בשווי מיליון שקלים בשנה והרווחת 10%, אז יש לך ביד 100 אלף שקלים של רווח. אם בשנה הבאה תצליח למכור פי שניים, כלומר, תגדיל את מחזור המכירות ל - 2 מיליון שקלים, הרווח שלך יוכפל ל - 200 אלף שקלים, בהנחה שאחוז הרווח נשאר זהה. לדוגמה, עסק שמוכר חולצות יכול ... את מספר החולצות שהוא מוכר בשנה מ - 10,000 ל - 20,000. אם הרווח על כל חולצה הוא 10 שקלים, הרווח הכולל יגדל בהתאם, וכך תגדיל את סך הכסף שנשאר לך ביד. השאלה כיצד להגדיל את מספר היחידות שנמכרות היא כבר נושא בפני עצמו, ויכולה להיות כרוכה בשיווק טוב יותר, שירות לקוחות איכותי יותר או יצירת ביקוש מוגבר. מהי הדרך השנייה להגדיל את הרווחיות, וכיצד היא פועלת? הדרך השנייה והחשובה לא פחות, היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך לא הגדיל את כמות המוצרים או השירותים שהוא מוכר, הוא עדיין יכול להרוויח יותר. הדרך הזאת מתמקדת בלשפר את המרווח בין ההכנסות להוצאות שלך. לדוגמה, אם כיום אתה מוכר מוצר ב - 100 שקלים ועלויות הייצור שלך הן 90 שקלים, אתה מרוויח 10 שקלים בלבד (10%). אם תצליח להוריד את עלות הייצור ל - 80 שקלים, תרוויח פתאום 20 שקלים (20%) על כל יחידה, אפילו מבלי למכור יחידה נוספת. זאת אומרת שהגדלת הרווחיות כאן מתבצעת לא דרך מכירה של יותר יחידות, אלא על ידי ייעול וחסכון בעלויות או העלאת המחירים ללקוח. לדוגמה נוספת, אם אתה מנהל מסעדה ומגיש מנה שעולה לך 50 שקלים למנה ואתה מוכר אותה ב - 70 שקלים, אתה מרוויח 20 שקלים (28.5%) רווח למנה. אם תצליח להעלות את המחיר ל - 80 שקלים, או לחלופין להקטין את העלויות ל - 40 שקלים, הרווחיות שלך תגדל משמעותית. האם הגדלת אחוז הרווח יכולה להשפיע לרעה על המכירות הכוללות? חשוב להבין שאליעד כהן מציין שייתכן מצב שבו, כאשר תנסה להגדיל את אחוז הרווח (למשל על ידי העלאת מחירים), תמצא את עצמך מוכר פחות יחידות. לדוגמה, אם אתה מוכר כיום מוצר ב - 100 שקלים ומעלה את המחיר ל - 150 שקלים כדי להרוויח יותר פר מוצר, יתכן ופחות אנשים ירצו לקנות את המוצר שלך. במקרה כזה, המחזור הכולל עלול לרדת, אך ייתכן שבסופו של דבר הרווח הנקי הכולל דווקא יעלה. לכן, חייבים לנתח כל מצב בנפרד ולהבין האם המחיר החדש מפצה על הירידה במכירות. מה עדיף: להגדיל מחזור מכירות או לשפר רווחיות פר יחידה? אליעד מדגיש שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. לפעמים יהיה נכון להגדיל את ... שהכי נכון יהיה לשלב בין שתי הדרכים. לכן, כל עסק צריך לבחון את שתי האפשרויות ולראות מה מתאים לו יותר, בהתאם לסוג העסק, למוצר, לקהל הלקוחות ולמצב השוק. חשוב לזכור ששתי הדרכים קשורות זו בזו, ולפעמים פעולה אחת משפיעה על השנייה. למשל, כאשר מגדילים מכירות על ידי הורדת מחירים, הרווח ליחידה יורד. לעומת זאת, כשמגדילים רווח ליחידה על ידי העלאת מחירים, עלולים למכור פחות יחידות. לכן, חשוב להסתכל על התמונה הכללית ולחשב את הרווח הסופי בכל סיטואציה אפשרית, לפני שמחליטים מה לעשות. בסיכומו של דבר, אליעד מציע שכל בעל עסק יבין שיש לו שני מסלולים ברורים להגדיל את הכסף שהוא מרוויח: הגדלת כמות המכירות (הגדלת מחזור) שיפור אחוז הרווח על כל מכירה (שיפור הרווחיות) כדי להצליח בעסק, צריך להכיר את שתי הדרכים, לנתח כל מצב לעומק, ... רוצים להגדיל רווחיות בעסק, חשוב להבין שיש שתי דרכים עיקריות לעשות זאת. הדרך הראשונה - הגדלת המחזור העסקי כאשר יש לנו עסק ואנו רוצים להרוויח יותר כסף, הדרך הראשונה היא הגדלת מחזור המכירות. כלומר, כמה כסף העסק מכניס מכלל העסקאות שבוצעו. הרווח שלנו הוא ההפרש בין ההכנסות להוצאות - כלומר, כמה כסף נשאר לנו בסופו של דבר ביד. מה משפיע על הרווח? הרווח שלנו תלוי בשני גורמים: מהו מחזור המכירות? האם העסק מכר מוצרים ושירותים בהיקף של מיליון שקלים או מאה ...
לעבוד מכל מקום שתרצה, לעבוד מאיפה שבא לך, שקרים של מנטורים לכסף, שיטות להיות עשיר, ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות
לעבוד מכל מקום שתרצה, לעבוד מאיפה שבא לך, שקרים של מנטורים לכסף, שיטות להיות עשיר, ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות
... שתרצה, לעבוד מאיפה שבא לך, שקרים של מנטורים לכסף, שיטות להיות עשיר , ללמוד איך לעשות כסף, איך לא לעבוד קשה? איך לעשות יותר כסף? איך להרוויח יותר כסף? לעבוד מהבית, לעבוד מבית קפה, לעבוד מהים, שיטות להתעשרות מה הקשר בין העבודה מכל מקום לבין הצלחה? הרצאה זו עוסקת בשקרים שהמנטורים לכסף מספרים, כאשר הם טוענים שתוכלו להרוויח כסף מבלי לעבוד קשה, תוך כדי עבודה מכל מקום. אליעד כהן פותח בהסבר על האסטרטגיה של המנטורים שמבטיחים לעזור לאנשים להרוויח כסף בקלות ולשפר את איכות חייהם, תוך שהם מציעים להם שיטה לעבוד מכל מקום. אולם, ... כמי שעובדים בחופשיות. אליעד טוען כי אנשים אלה מסבירים, לכאורה, איך הם מצליחים לשלב עבודה עם חוויות נופשיות וטיולים, ומוכרים את האשליה ... ולא החופש שאליו שואפים. מהי המניפולציה שמנסים למכור המנטורים לכסף? הבעיה העיקרית, על פי אליעד, היא שמה שמנסים למכור המנטורים לכסף הוא תרמית שנבנית על מניפולציה רגשית. אתרי קורסים שמלמדים איך להרוויח כסף מהבית או מכל מקום, מציעים גם את הדימוי המושלם של אדם שיושב בבית קפה ... במשרד, גם אם המיקום משתנה. מה באמת נדרש כדי להרוויח יותר כסף? המסר שמוביל אליעד כהן לאורך ההרצאה הוא, שעסק מצליח אינו תלוי במיקום ... את עצמו מחדש ולהיות טוב יותר במקצועו כדי להרוויח יותר. מהו הדרך האמיתית להצלחה כלכלית? הדרך להצלחה כלכלית, בסופו של דבר, היא לא לחפש ... מתמשכת אפשר להשיג את התוצאה הרצויה. איך להרוויח יותר כסף? מהם השקרים שמוכרים המנטורים לכסף? מהו המפתח להצלחה כלכלית? איך להימנע מקורסים למתעשרים? מהו הדרך האמיתית להצלחה ...
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
איך להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק
... להרוויח יותר כסף? רווחים או הכנסות, הכנסה או רווח, מה ההבדל בין רווח לבין הכנסה? טעויות של עסקים, טעויות בניהול עסק, איך לעשות יותר כסף? איך להיות יותר רווחי? אימון לכסף, אושר וכסף, האם כסף יעשה אותך מאושר? ניהול עסק מה ההבדל בין רווח להכנסה ואיך זה משפיע על ניהול עסק? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מציין את אחת הטעויות הגדולות ביותר של בעלי ... בסיסית. רבים מהם מתמקדים בהכנסות ולא ברווח. ישנם בעלי עסקים שמתמקדים במרוץ אחרי הכנסות גבוהות, מתוך מחשבה שמרגע שהם יכניסו יותר כסף לעסק, העסק יהיה יותר רווחי. אך למעשה, ישנה הבדל קריטי בין כמות הכסף שאתה מכניס לבין כמות הכסף שאתה מרוויח. דוגמה שואל אליעד כהן על מצב שבו יש לך מוצר לייצור ללא עלות (למשל, אם המוצר ייצור בחינם) ואתה מוכר אותו במיליון דולר ביום. במקרה כזה, ... היא שני מיליון דולר ואתה מוכר אותו במיליון דולר, תצא להפסד של מיליון דולר ביום. מה שמדגיש אליעד כהן הוא שעסק יכול להכניס הרבה כסף, אך לא בהכרח להרוויח אותו. בעלי עסקים צריכים לחשוב לא רק על כמה הם מכניסים, אלא גם על כמה הם מרוויחים אחרי הוצאות, מיסים ושיווק. כשפוקדים את המיקוד על הרווח ולא על ההכנסה, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שהעסק יהיה רווחי לאורך זמן. אליעד כהן ממשיך ומסביר את העיקרון הזה גם בהיבט האישי של החיים. הוא טוען שגם בחיים האישיים שלנו, ישנם אנשים שמחפשים הנאה וסיפוק מיידי, אך אינם מודעים לכך שלפעמים אחרי ההנאה מגיע מחיר כבד של חרדות, פחדים וכאבים. השאלה היא, האם מה שאתה נהנה ממנו באמת תורם לך לרווח נטו לטווח ארוך? כך הוא מציין, כל דבר שאתה רוצה להשיג, לרוב מוביל לעליית ... כיצד אתה מרוצה מהמציאות שסביבך. אליעד טוען שבסופו של דבר הרווח האמיתי הוא כמות השקט הנפשי וההגשמה האישית שלך, ולא רק השגת מטרות כספיות. איך להימנע מטעויות כלכליות בניהול עסק? בעל עסק חייב לשים את הדגש על הרווח נטו ולא על ההכנסות בלבד. הדרך לפתח עסק רווחי היא לא דרך הכסף שאתה מכניס, אלא דרך כמה אתה יכול לשמור אחרי ההוצאות והמיסים. כל ההכנסות נשארות פחות רלוונטיות אם הן לא תורמות ישירות לרווח נטו שאתה יכול להשתמש בו. המיקוד צריך להיות בתכנון נכון של המוצרים, מחירים , שיווק, וכל היבט של העסק שיביא בסופו של דבר לרווח ממשי. לסיכום, אליעד כהן מציע לחשוב מחדש על המטרה של הכסף וההכנסות, ומדגיש את החשיבות בהבנת היעד האמיתי, שהוא לא רק צבירת הון אלא יצירת רווח אמיתי שיביא לשביעות רצון אמיתית בחיים. ניהול עסק רווחים והכנסות איך להרוויח יותר כסף? טעויות בניהול עסק אושר וכסף הכנסות ורווחים בעסק ...
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות
... להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? למה אני לא מרוויח מספיק כסף? היצע וביקוש, מכירות בעסק, איך מרוויחים כסף? לעשות כסף מאומנות איך להרוויח יותר כסף? במה תלוי כמה כסף תרוויח? בהרצאה זו, אליעד כהן עוסק בשאלה האם כמות הכסף שנרוויח תלויה ביכולת המקצועית שלנו בתחום. דיברנו על כך ששאיפה להרוויח יותר כסף לא בהכרח תלויה רק במקצועיות וביכולת לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. למשל, אם אתה חשמלאי מומחה, האם זה אומר שאתה תעשה יותר כסף מאחרים? האם המקצועיות שלך משפיעה על הרווחים שלך? תשובתו של אליעד כהן היא כי לא בהכרח. אפילו אם אתה מומחה בתחומך, לא בהכרח תעשה יותר כסף מאחרים. הוא מציין כי יכול להיות שהצייר הטוב ביותר בעולם לא ירוויח מספיק, אם אף אחד לא מכיר אותו או לא קונה את יצירותיו. זאת אומרת, אם יש ביקוש למוצר שלך ויש לך אפשרות לשווק את עצמך בצורה נכונה, אז כן, אתה יכול להרוויח יותר, אבל אם אין ביקוש או אם אתה לא יודע איך לשווק את עצמך - הרווחים ... אחד לא יודע עליך ולא קונה ממך ציורים, ואם לא תתמחר את הציורים שלך נכון, גם המוצר הכי טוב לא בהכרח יביא להצלחה כלכלית. האם חייב להיות מקצועי כדי לעשות כסף? אליעד כהן מסביר כי לא בהכרח. יכול להיות שאתה לא הכי מקצועי בתחום שלך, אך אם אתה יודע איך למכור את עצמך ולשווק את המוצר שלך, יש לך סיכוי להרוויח יותר מאחרים. יכול להיות שתחום המומחיות שלך הוא פחות חשוב מיכולת השיווק שלך והצגת עצמך בצורה אטרקטיבית. לדוגמה, ייתכן שיש אנשים שפשוט יודעים למכור את עצמם טוב יותר, גם אם המוצר שלהם לא בהכרח יותר טוב מהמתחרים. מה חשוב לדעת על מכירות בעסק? היכולת למכור לא פחות חשובה מיכולת הביצוע בתחום שלך. אליעד מדגיש כי אם אינך יודע איך למכור את המוצר או השירות שלך, גם אם אתה מצוין בעבודתך, הרווחים שלך לא יגדלו. יש ללמוד כיצד לשווק את עצמך באופן אפקטיבי, וכך תוכל להרוויח יותר. איך מרוויחים כסף בעסק? אליעד מסביר כי כדי להרוויח יותר כסף, עליך להבין את השוק בו אתה פועל, לדעת למכור את עצמך, ולוודא שאתה לא רק מספק שירות טוב אלא גם משווק אותו בצורה אפקטיבית. היכולת שלך למכור את המוצר שלך תהיה קריטית להצלחתך הכלכלית. מה הקשר בין יצירתיות לאומנות לבין הרווחים שלך? הצלחה כלכלית בתחום האומנות לא תמיד תלויה בכשרון בלבד. אליעד מסביר כי השיווק הוא גורם מרכזי בהצלחה כלכלית. לא תמיד הכשרון האומנותי הוא הקובע, אלא איך אתה מצליח להציג את עצמך ולהשיג לקוחות שיבחרו במוצר שלך, במיוחד בשוק האומנות שבו הרבה תלוי במיתוג ובשיווק. מה שונה בין להיות מקצועי לבין להיות עשיר? לא כל אדם מקצועי הוא בהכרח עשיר. לפעמים, יכול להיות שמישהו פחות מקצועי, אך מצליח יותר בזכות השיווק ...
ציפיות שכר בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת, כמה משכורת אתה רוצה? מהן ציפיות השכר שלך? מהן דרישות השכר שלך? איך לקבל העלאה במשכורת? איך להרוויח יותר משכורת? כמה כסף אתה רוצה? איך להצליח בראיון?
ציפיות שכר בראיון עבודה, דרישות שכר בראיון עבודה, משא ומתן על משכורת, כמה משכורת אתה רוצה? מהן ציפיות השכר שלך? מהן דרישות השכר שלך? איך לקבל העלאה במשכורת? איך להרוויח יותר משכורת? כמה כסף אתה רוצה? איך להצליח בראיון?
... דרישות השכר שלך? איך לקבל העלאה במשכורת? איך להרוויח יותר משכורת? כמה כסף אתה רוצה? איך להצליח בראיון? איך לענות לשאלה מהן ציפיות השכר שלך בראיון עבודה? אחת ... שרוצה להצליח במשא ומתן על משכורת. אליעד מסביר שהקושי בשאלה זו נובע משתי בעיות עיקריות: אם תבקש שכר גבוה מדי - לדוגמה, מעסיק מוכן לשלם ... אותך בשמחה, אבל אתה למעשה מפספס הזדמנות להרוויח יותר, כי אולי הוא היה מוכן לשלם לך הרבה מעבר למה שביקשת. הבעיה המרכזית היא שמעסיקים ... שלהם, אך גם כדי לנסות ולהוריד אותך במחיר. השאלה המהותית היא תמיד מי ישלוף ראשון את המספר? - האם המעסיק או אתה? מה הדרך הנכונה ... והידע שאתה מוכר למעסיק שלך, שהוא למעשה הלקוח שלך. כמו שבעל חנות לא שואל את הלקוח כמה אתה מוכן לשלם?, אלא מציג מחיר ברור, כך גם אתה צריך להגדיר את המחיר שלך. אם אין לך תשובה ברורה לשאלה כמה אתה שווה, זה סימן שאתה לא מתייחס לעצמך ברצינות כבעל עסק. איך לקבוע כמה כסף לבקש? הדרך הנכונה לקבוע כמה כסף אתה רוצה היא בדיוק כמו שתמחור נעשה בחנויות. אליעד מסביר את התהליך בעזרת דוגמה מפורטת: אם בעל חנות ירצה למכור עגבנייה ב - 100, הוא יודע שאנשים לא יקנו, כי ימצאו אלטרנטיבה זולה יותר. לכן הוא מבצע סקר שוק, ומבין מה הטווח הסביר לבקש. אותו דבר כשאתה שכיר - אתה צריך לבדוק כמה השוק מוכן לשלם על השירות שלך. אם אף אחד לא מוכן לשלם לך את הסכום שאתה מבקש, תצטרך להוריד את המחיר או להחליף תחום עיסוק. הפתרון של אליעד הוא פשוט: עליך לבדוק את השוק באופן קבוע. תלך לכמה ... תמיד לבדוק את השוק. לא הגיוני שתעבוד עם לקוח אחד בלבד בלי לבדוק אלטרנטיבות אחרות. לכן עליך להשקיע לא רק במקצועיות, אלא גם בשיווק ... שכן אף עצמאי לא יסכים לעבוד בלעדית עם לקוח אחד בלי לקבל תגמול ראוי. האם זה הגיוני שהמעסיק שואל אותך לגבי שכר לפני שמכיר אותך? אליעד מסביר שכאשר מעסיק שואל על ציפיות השכר עוד לפני שהוא מכיר את האיכות והכישורים שלך, זה מראה ... באיכות האנשים שהיא מגייסת, אלא רק במחיר שלהם. בחברה טובה ורצינית - למשל חברה גדולה כמו גוגל - יש משאבים כמעט בלתי מוגבלים, ולכן ... להיות תמיד מה אתה יודע לעשות? ולא כמה כסף אתה רוצה?. חברה כזו תשקיע בלהבין מי אתה ורק אז תחליט כמה היא מוכנה לשלם לך. מה הדרך ... חשוב למעסיק כשמדובר בשכר העובד? אליעד מסביר גם את הצד של המעסיק - המעסיק יהיה מוכן לשלם לך כל סכום שתבקש, כל עוד התועלת שאתה מביא ... להתנהל נכון מול המעסיק שלך, שהוא למעשה הלקוח. איך לענות על שאלת ציפיות השכר? איך לנהל משא ומתן על שכר? איך להרוויח יותר כסף? איך לדעת כמה כסף אני שווה? האם עדיף להיות שכיר או עצמאי? איך להתקדם במקום העבודה? איך לבקש העלאה ... איך להשיב נכון? מהן ציפיות השכר שלך? כמה כסף אתה רוצה? כמה אתה מוכן לשלם? איך להרוויח יותר כסף? דרישות שכר, מה לומר כששואלים ציפיות שכר? ציפיות שכר סטארטאפ, טבלאות שכר, דרישות ... להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? אימון להתקדמות בעבודה, אימון ... איך לקבל העלאה במשכורת? האם להתפטר? איך להרוויח עוד כסף? לראות את הבוס כ
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
איך לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות
... לעשות פרזנטציה ללקוח? איך להציג מוצר? איך לתאר מוצר? איך למכור מוצר? איך להסביר ללקוח? איך לדבר עם לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, לא לדבר על המוצר, אימון מכירות איך להציג מוצר ללקוח בצורה אפקטיבית? כיצד ניתן להציג מוצר ללקוח בצורה שתשפר את המכירות? אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשי מכירות היא התמקדות בפרטי המוצר במקום בתועלות האישיות שהלקוח יכול להפיק מהמוצר. חשוב להבין שכשלקוח רוכש מוצר, הוא לא קונה אותו רק בגלל שהוא מעוניין במוצר עצמו, אלא בגלל שהוא רוצה את היתרונות האישיים שהוא יקבל ממנו. לדוגמה, לקוח שמקנה טלוויזיה לא קונה אותה רק בגלל ... יש הבדל בין הצורה של המוצר לבין המהות שלו. הצורה מתארת את המאפיינים והפרטים הטכניים של המוצר, בעוד שהמהות מתייחסת לסיבה האמיתית שהלקוח רוצה את המוצר - כיצד המוצר ימלא את ... הטלוויזיה היא 80 אינץ, כדאי לומר המסך הגדול הזה יאפשר לך ליהנות מחוויית צפייה מרשימה עם תמונה ענקית וברורה. זהו מעבר ממוקד בתועלות הלקוח ולא בתיאורים טכניים יבשים. איך להציג את המוצר כך שיתאים לצרכים של הלקוח? כדי להבין כיצד להציג מוצר בצורה שתתאים ללקוח, על איש המכירות להבין מה הלקוח באמת מחפש ומה חשוב לו. כל לקוח מחפש תועלות שונות מהמוצר, ולכן חשוב לשאול את עצמך: מהן התועלות שהלקוח מחפש? איזה בעיות המוצר פותר עבורו? איך המוצר ישפר את חיי הלקוח? כמובן, יש לשלב את המידע כך שהתועלות החשובות ביותר עבור הלקוח יועלו ראשונות, ולא להעמיס עליו ... להדגיש במכירה? המיקוד במכירה לא צריך להיות רק על הצורה של המוצר (מאפיינים טכניים), אלא על המהות - כלומר, כיצד המוצר ימלא את רצון הלקוח ויעזור לו. למשל, במקום להדגיש את המאפיינים של המוצר כמו 5 שנים אחריות, כדאי להדגיש את התועלת שהלקוח יקבל מכך: עם אחריות שלנו, אתה לא צריך לדאוג לטיפולים ותיקונים במשך 5 שנים, כך שתוכל ליהנות מראש שקט. איך להבין את שפת הלקוח? לקוח לא חושב במונחים טכניים, הוא שואל את עצמו: האם זה עונה על הצורך שלי? האם זה ישפר את חוויית השימוש שלי? האם זה משתלם לי? לכן, חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שהוא מבין, ולהתמקד בתועלות האישיות שיקבל מהמוצר, ולא בהסברים טכניים או תיאורים של המאפיינים. ... להציג מוצר בצורה שתוביל למכירה? לסיום, יש כמה עקרונות חשובים שיכולים לשפר את יכולות המכירה: התמקד בתועלות - הדגש את איך המוצר עוזר ללקוח, במקום להציג את המאפיינים הטכניים. דבר בשפה של הלקוח - להבין מה חשוב לו ולהתאים את המסר בהתאם. הצג את המהות ולא את הצורה - המוצר הוא רק אמצעי למילוי רצונותיו של הלקוח. התאם את הצגת המוצר לצרכים הספציפיים של הלקוח - כל לקוח מחפש משהו אחר, ולכן יש לדעת מה להדגיש. אם תיישם את העקרונות הללו, תוכל לשפר באופן משמעותי את יכולות המכירה שלך ולסגור יותר עסקאות. איך למכור ללקוח? איך להציג מוצר ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור איך לשכנע לקוח באמצעות מהות וצורה? כדי להצליח בשכנוע ומכירות, אליעד כהן מסביר על מבנה מהות וצורה. המהות היא הבסיס הפנימי, הצורך האמיתי, הרצון הפשוט ביותר. הצורה היא הדרך שבה מציגים את המהות הזאת ללקוח. חשוב להבחין ביניהן כדי לדעת כיצד נכון לשכנע לקוח. לדוגמה, כאשר אדם רוצה לקנות רהיטים חדשים, ... עצמו צורה של הרצון שיהיה לו יותר מעניין. מדוע חשוב לדבר בשפת המושגים של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר, קריטי להתמקד במהות של המוצר, לא רק בצורת ההצגה הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ללקוח. לדוגמה, אם מישהו בא לקנות ביטוח, הוא חושב על כך שיקבל כסף במקרה של בעיה. המוכר לעומתו חושב במונחים של פרמיה, כיסוי, מושגים שהקונה לא מכיר. אם המוכר היה מדבר בשפת המהות של הלקוח (מה יקרה אם תהיה בעיה, תקבל כסף), העסקה הייתה מתבצעת בקלות. כדי למכור בצורה יעילה, על המוכר לשאול את עצמו מהי המהות של המוצר או השירות, ולהסביר זאת בשפה פשוטה וברורה, כאילו הוא מסביר לילד בן 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד הטלוויזיה היא בעלת ... כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח. מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים ... ברור ופשוט. אך שימוש מוגזם במושגים לא מוכרים יכול ליצור תחושה לא נוחה אצל הלקוח, תחושה שהוא לא מבין את המוצר ולכן יירתע ... גם כדי להרחיק מישהו. לדוגמה, אם מישהו שואל אם הוא יכול להצטרף לטיול, אפשר להסביר לו על הטיול במושגים שהוא לא מכיר, וכך הוא ... ויעדיף לוותר על ההשתתפות. איך עובד שכנוע עצמי באמצעות מהות וצורה? אליעד מסביר את העיקרון גם על שכנוע עצמי (אוטוסוגסטיה). ... המושכת של ההגדרה, בלי לנתח את המהות. כיצד ליישם את המהות והצורה בשכנוע לקוחות ובשכנוע עצמי? לסיכום, לפי אליעד כהן, כדי למכור או לשכנע טוב יותר, יש לזכור: לדבר במושגים מעולם הלקוח כדי שיהיה לו נוח וברור מה מוכרים לו. להשתמש ... לעשות משהו. להשתמש בצורות מושכות כשמהות הדברים לא מספיק משכנעת. איך לשכנע לקוח? שכנוע עצמי אוטוסוגסטיה טיפים למכירות שימוש ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על האם כדאי להעלות מחיר ללקוחות? בכמה להעלות את המחיר ללקוחות? מתי להעלות מחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? בבת אחת? בהודעה מראש? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות קיימים? איך למכור את העלאת המחיר ללקוחות חדשים? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להרוויח יותר כסף בגלל העלאת המחיר ללקוחות? איך להסביר ללקוח למה המחיר עלה? האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים? איך להעלות מחיר בלי לאבד לקוחות? איך להסביר ללקוח שהמחיר עלה?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים?, האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים?, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשפר את הזיכרון? איך לא להישחק בעבודה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, ייעוץ פילוסופי, קואצינג מומלץ בנושא האם להעלות מחיר ללקוחות קיימים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 11_08_2025 השעה 13:17:38 - wesi1