אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוחות ✔הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
מה אפשר ללמוד ממערכת הבחירות של נתניהו וגנץ על שיווק ומכירות?

הקמפיינים הפוליטיים של בני גנץ ובנימין נתניהו מציעים שיעור חשוב על השפעה ושכנוע במכירות ובשיווק. כאשר מנתחים את ההבדלים בין שני הקמפיינים, ניתן להבחין בגישות שונות לחלוטין: גישתו של גנץ לעומת גישתו של נתניהו. כל אחד מהם בחר להתרכז בנושאים שונים ובדרכים שונות לשכנע את הציבור, והשפעתם על המצביעים מלמדת אותנו הרבה על מה שחשוב בשיווק ומכירות.

מה היו המסרים המרכזיים של בני גנץ?

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי נתניהו. המסרים המרכזיים היו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו למנהיגים אוטוריטריים כמו ארדואן.
כפי שנראה, המסרים הללו מתמקדים אך ורק בהתקפה על נתניהו. הם לא מציעים למצביעים שום תועלת אישית אם הם יצביעו עבור גנץ. למעשה, זהו קמפיין "אנטי - נתניהו", ולא קמפיין שבונה תחושת מחויבות אישית או קשר רגשי עם המצביעים.

מה היו המסרים המרכזיים של בנימין נתניהו?

בניגוד לקמפיין של גנץ, המסרים של נתניהו כללו תקיפה על גנץ, אך הם התמקדו בעיקר בהזדהות אישית של המצביעים:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, ואם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
הקמפיין של נתניהו שדר את המסר שהבחירות אינן רק עניין פוליטי, אלא מאבק אישי של המצביעים. הוא הצליח ליצור תחושת הזדהות רגשית אצל תומכיו, שבאמת הרגישו שההצבעה שלהם היא בעד עצמם, לא רק בעד המדינה או רעיונות מופשטים.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי. המצביעים של נתניהו הרגישו שההצבעה היא לא רק בשביל המדינה, אלא עבור עצמם. זה יצר תחושת מחויבות אישית גבוהה יותר וגרם להם להרגיש שזה לא רק על העתיד של המדינה, אלא על העתיד האישי שלהם. לעומת זאת, המצביעים של גנץ הצביעו למען המדינה, הדמוקרטיה או המאבק בשחיתות, אבל לא בהכרח למען עצמם באופן אישי.

המסר העיקרי שניתן ללמוד על מכירות ושכנוע

מהשוואת הקמפיינים הללו, ניתן ללמוד שיעור חשוב על שיווק ומכירות. כדי לשכנע אנשים - בין אם בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים פועלים כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית, וכאשר הם מבינים איך זה ישפיע עליהם באופן ישיר.

במכירות, זה אומר לא למכור רק את המוצר, אלא למכור את התועלת האישית שהלקוח יקבל. לקוח לא קונה מוצר כי הוא צריך את המוצר עצמו, אלא כי הוא רוצה את התועלת שמגיעות לו ממנו.

כללים חשובים לשיווק ומכירות
  • אל תמכור מוצר - תמכור פתרון לבעיה של הלקוח.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר.
  • הימנע משכנוע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כאשר יש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
סיכום

המסקנה המרכזית מהשוואת הקמפיינים היא שכדי לשכנע מישהו למשהו, צריך להפוך את ההליך לאישי. כל אחד רוצה לדעת איך זה משפיע עליו באופן אישי, ולא רק על רעיונות רחבים או ערכים מופשטים. אם אתה רוצה לשכנע מישהו, תראה לו איך זה חשוב לו באופן אישי, איך זה משתלב בזהותו. כאשר זה אישי, סיכוי השכנוע גדל באופן משמעותי.
הקמפיין של בני גנץ מול הקמפיין של בנימין נתניהו - שיעור במכירות ושכנוע

כאשר אנו מנתחים את הקמפיינים של בני גנץ ובנימין נתניהו, ניתן לראות הבדל מהותי בגישה השיווקית והשכנועית שלהם. ההבדל הזה יכול להוות שיעור חשוב לכל מי שעוסק במכירות, שיווק, שכנוע והשפעה על דעת קהל.

המסרים של בני גנץ - מתקפה אישית ללא פנייה אישית

הקמפיין של בני גנץ התבסס בעיקר על מתקפה ישירה כלפי בנימין נתניהו. המסרים המרכזיים שלו כללו טענות כמו:
  • נתניהו מושחת, גנב, רמאי ושקרן.
  • נתניהו מסכן את ביטחון המדינה.
  • נתניהו דואג רק לעצמו ולא לציבור.
  • נתניהו יוביל את המדינה לדיקטטורה.
  • השוואת נתניהו לארדואן ולמנהיגים אוטוריטריים אחרים.
אם נבחן את המסרים הללו, נראה שהם מתמקדים בנתניהו עצמו - במה שהוא כביכול עשה או יעשה - ולא במה שהבוחרים של גנץ יקבלו אם יצביעו עבורו. כלומר, המסרים של גנץ הם "אנטי - נתניהו", אך הם אינם יוצרים תחושת מחויבות אישית אצל המצביעים.

המסרים של נתניהו - יצירת קשר אישי עם הבוחר

בנימין נתניהו, לעומת זאת, העביר מסרים שונים לחלוטין. חלק מהמסרים שלו עסקו גם בהתקפה על גנץ, אך המסר המרכזי והחשוב ביותר היה "אנחנו נגד הם". כלומר:
  • השמאל בז לכם, שונא אתכם ולא סופר אתכם.
  • התקשורת נגדכם, האליטות מנסות להשתלט עליכם.
  • המדינה בסכנה אם גנץ ינצח, כי הוא ייתן את המדינה לערבים.
  • רק אני מייצג אתכם, אם אני לא אהיה בשלטון - זה פוגע בכם אישית.
האסטרטגיה של נתניהו הייתה הרבה יותר ממוקדת רגשית ואישית. הוא לא ניסה רק לשכנע שאסור להצביע לגנץ - אלא גרם לתומכיו להרגיש שזה מאבק אישי שלהם. כלומר, לא מדובר רק בעתיד המדינה, אלא בעתיד האישי של כל אחד ואחד מהם.

ההבדל הקריטי - האם הקמפיין אישי?

מה גורם לאנשים ללכת להצביע? אנשים נוטים לפעול יותר כאשר הם מרגישים שההחלטה נוגעת להם אישית. ההבדל המרכזי בין קמפיין גנץ לקמפיין נתניהו היה בכך שהקמפיין של נתניהו גרם לבוחריו להרגיש שהבחירות הן מאבק אישי שלהם. כלומר:
  • מצביעי נתניהו הרגישו שההצבעה היא עניין אישי שלהם - משהו שמשפיע על חייהם ישירות.
  • מצביעי גנץ, לעומת זאת, הצביעו "למען המדינה", "למען הדמוקרטיה" או "נגד השחיתות" - דברים ערכיים, אך פחות אישיים.
  • מי שמצביע למען עצמו, הסיכוי שיילך לקלפי גבוה יותר ממי שמצביע עבור רעיונות מופשטים.
האסטרטגיה של נתניהו הצליחה ליצור תחושת הזדהות רגשית עמוקה אצל תומכיו. כאשר תקפו את נתניהו, תומכיו ראו בזה התקפה עליהם אישית. לעומת זאת, הקמפיין של גנץ לא הצליח לייצר חיבור רגשי כזה, ולכן אחוזי ההצבעה בקרב תומכיו היו נמוכים יותר.

מה ניתן ללמוד מכך על מכירות ושכנוע?

המסקנה המרכזית מהניתוח הזה היא שכדי לשכנע אנשים - בין אם זה בקמפיין פוליטי, בשיווק או במכירות - חייבים להפוך את העניין לאישי. אנשים לא פועלים בגלל סיבות כלליות, אלא בגלל איך שהדבר משפיע עליהם ישירות. הנה כמה כללים חשובים שאפשר ללמוד:
  • אל תמכור מוצר - תמכור תועלת. אנשים לא קונים מוצרים, הם קונים פתרונות לבעיות שלהם.
  • אל תדבר על החברה שלך - דבר על איך הלקוח ירוויח מהמוצר שלך.
  • אל תנסה לשכנע על בסיס ערכים כלליים - התמקד במה שזה אומר ללקוח עצמו.
  • יצר תחושת דחיפות אישית - אנשים נוטים לפעול כשיש להם תחושת סכנה או הזדמנות מיידית.
  • גרום ללקוח להרגיש שהבחירה היא חלק מזהותו - כך הוא יהיה מחויב יותר.
לסיכום

נתניהו הצליח יותר מגנץ כי הוא הפך את הבחירות לאישיות עבור תומכיו. הוא גרם להם להרגיש שהם מצביעים לא רק עבור מנהיג, אלא עבור עצמם. זהו שיעור חשוב לכל מי שעוסק בשכנוע - אם אתה רוצה לגרום למישהו לבחור בך, לקנות ממך או לתמוך בך, תראה לו איך זה משפיע עליו באופן אישי.
הגדלת שיעור ההצבעה, איך לגרום למצביעים להצביע עבורך? איך לגרום לאנשים להצביע עבורך? למה אנשים לא הולכים להצביע? איך להגדיל את שיעור ההצבעה? איך למכור בצורה אישית? מהי מכירה אישית? הכל פרסונאלי, מכירה אישית, מכירה לא אישית
בני גנץ התועלת של הלקוח תקיפה לגרום למישהו מרמה חשוב ביותר רגש העברת מסרים אנטי תהליך תחושות איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לו איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להצביע איך לגרום למישהו להצביע לך איך לגרום למישהי איך למכור בצורה אישית איך לשכנע מישהו אינטרס אינטרס של לקוח אינטרסים בחירה ביבי ביבי נתניהו ביבי נתניהו מול בני גנץ ביביסטים בני גנץ בנימין נתניהו גנץ האינטרס של הלקוח הכל אישי הלקוח הלקוח שלך השכנוע של ביבי השכנוע של ביבי נתניהו התועלת של הלקוח לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו לבחור בך לגרום למישהו להצביע לגרום למישהו להצביע לך לגרום למישהי לדבר לדבר על התועלת של הלקוח להצביע להצביע לך למה הביביסטים מצביעים לביבי למכור למכור בצורה אישית לקוח לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להצביע מצביעים מצביעים לביבי ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין פוליטי נתניהו סוד סודות סודות השכנוע סודות השכנוע של ביבי סודות השכנוע של ביבי נתניהו סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ סודות שכנוע פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין פוליטי שכנוע תועלת תועלת של הלקוח תועלת של לקוח
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ככה, כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו? האם בעלי עסקים ... כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס. האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה? יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם מספיק לקוחות ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה. איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות? אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 שח, הוא מרוויח 1,000 שח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 שח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 שח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי ... מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית. האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם? טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע. איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות? כאשר בעל עסק אומר יש לי מספיק לקוחות, אפשר להציג לו את העובדות הבאות: עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים. הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות ... או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי
לקוחות קשים, לקוחות רעים, לקוחות בעייתיים, לקוחות טובים, איך לבחור את הלקוחות שלך? לפטר לקוחות, לקוחות לא טובים, לפטר את הלקוחות, לשווק את עצמי, לקוח קשה, לקוח רע, לקוח בעייתי, לקוח טוב, לקוח לא טוב, התמודדות עסקית, מנטור עסקי איך להתמודד עם לקוחות בעייתיים ורעים בעסק? בעלי עסקים רבים נתקלים לעיתים במצבים שבהם יש להם לקוחות שהם פשוט לא רוצים לעבוד איתם. מדובר בלקוחות בעייתיים, לקוחות רעים, או כאלו שמקשים על העבודה, פוגעים באיכות החיים ובשביעות הרצון הכללית. אז איך נכון לפעול במצב כזה? האם צריך פשוט לפטר את הלקוחות הבעייתיים או שיש דרך אחרת להתמודד איתם? אליעד כהן מסביר שהפתרון להתמודדות עם לקוחות רעים ובעייתיים הוא לא להיכנס איתם לעימותים או להילחם בהם, אלא לפעול בצורה הרבה יותר חכמה ופשוטה - להשתמש בשיווק ומכירות. המשמעות היא להתמקד בשיפור עצמי, שיפור העסק, והגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאליים הפונים אל העסק שלך. למה שיווק יעזור לך להתמודד עם לקוחות לא רצויים? כאשר עסק נמצא במצב שבו יש לו מעט לקוחות, הוא לעיתים נאלץ להתפשר על סוגי הלקוחות שלו, אפילו אם מדובר בלקוחות לא נעימים או לקוחות שמערערים לו את החיים. אבל ברגע שאתה פועל בצורה נכונה ומגדיל את כמות הלקוחות החדשים שפונים אליך, אתה יוצר לעצמך אפשרויות בחירה. האפשרויות האלו מאפשרות לך לוותר על הלקוחות שפוגעים באיכות החיים והעסק שלך, וכך אתה בעצם יכול לבחור את הלקוחות שאתה רוצה לעבוד איתם. המטרה של כל עסק היא להגיע למצב שבו הוא בוחר את הלקוחות שלו ולא להפך. כיצד לשפר את העסק ולהגדיל את אפשרויות הבחירה שלך בלקוחות? אליעד כהן מפרט כמה דרכים מרכזיות שבעזרתן אפשר לשפר את העסק ולהגדיל את כמות ה
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות איך מזהים לקוח משוגע? לקוחות משוגעים הם לקוחות שיש להם דרישות מוזרות, בקשות לא שגרתיות והתנהלות חריגה. בדרך כלל לקוח סטנדרטי מגיע, רוכש מוצר או שירות, משלם והולך. לעומתו, לקוח משוגע הוא כזה שמעלה דרישות שונות ומשונות, לדוגמה: הוא מתחיל להגיד תביא לי את זה ככה, אני רוצה ככה, שכחתי משהו, ... ולא פשוטה. לפעמים הוא גם מתבלבל או מבלבל אותנו. לא תמיד ברור אם הוא זה שמבולבל או שאנחנו, אך התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה. האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים? יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור לעבוד רק עם לקוחות נוחים יותר. לכן, ככל שהעסק יהיה מוצלח יותר, הוא יוכל להרשות לעצמו לוותר מראש על לקוחות משוגעים בלי להינזק כלכלית. מה היתרונות בעבודה עם לקוחות משוגעים? לעומת הגישה הראשונה שאומרת לא לעבוד עם לקוחות כאלה בכלל, הגישה השנייה מדברת על כך שאפשר וכדאי לעבוד עם לקוחות משוגעים, ואפילו להרוויח מכך. מדוע? מפני שלקוחות משוגעים הם לקוחות שכמעט אף אחד לא רוצה לעבוד איתם. המצב הזה יוצר יתרון עסקי ברור, שכן יש כאן שוק שמעט מאוד מתחרים נמצאים בו. לקוחות כאלה הם הזדמנות גדולה מאוד לעסקים שיודעים לעבוד איתם נכון ובצורה יצירתית. איך להיות יצירתיים עם לקוחות עם דרישות מוזרות? כאשר מגיע לקוח עם בקשות מיוחדות, יצירתיות או מוזרות במיוחד, במקום לדחות אותו מיד, אפשר לחשוב בצורה יצירתית איך להפיק ממנו תועלת. לדוגמה, לקוח שמגיע לקנות רכב, ומבקש שיהיו לרכב נקודות בצבעים או דוגמאות מיוחדות על הרכב הלבן שלו - זו בקשה משונה, נכון, אבל ...
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש? והפעם נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות . ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה ... את אותו הסכום, כי יקנו פחות אבל באותה הכמות וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל הלקוחות יחשבו שהמוצר הזה עוד יותר טוב, בגלל שהמחיר שלו יותר גבוה וכולי. ואיך אפשרי לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות ... תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים הזולים, היותר זולים, רק את הזולים וכולי, הרי שזה אומר שהלקוחות הנוכחיים שלך, מחפשים כנראה את המוצר הכי זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ל
איך להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי?
... להביא לקוחות חדשים לעסק? איך למצוא לקוחות חדשים? האם להביא לקוחות חדשים? איך לשווק ללקוחות חדשים? איפה למצוא לקוחות חדשים? איך לעשות שיווק ללקוחות חדשים? איך להביא עוד לקוחות לעסק? האם לשפר את השיווק או את המכירות? איך להתחיל תהליך שיווקי? איך להגדיל את המכירות? בניית תהליך שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, הגדלת מכירות בעסק, פרופיל הלקוח שלך, ניתוח משפך שיווקי, איך להתחיל לעשות שיווק? איך לתכנן קמפיין שיווקי? וכאן אסביר, מה לעשות אם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק? ומה לעשות אם אתה רוצה לאתר עוד לקוחות חדשים לעסק? איך לגשת לזה? מאיפה להתחיל? איך לנתח את זה? אז ברמת העיקרון יהיה נכון לומר, שאם אתה רוצה להביא עוד לקוחות לעסק שלך, כנראה שאתה לא מרוצה מהמצב הנוכחי של הלקוחות שלך. כי או שאין לך מספיק לקוחות, או שיש לך מספיק לקוחות אבל אתה רוצה להעלות את המחיר ללקוחות שלך ומפחד לאבד לקוחות בגלל העלאת המחיר. כי אם היית חושב, שיש לך מספיק לקוחות שמשלמים לך את הסכום שאתה רוצה, כנראה שלא היית רוצה עוד לקוחות חדשים. ולכן יהיה נכון לומר, שאם אתה חושב על איך לאתר לקוחות חדשים, כנראה שבעצם אתה לא מרוצה מהמצב הקיים ואתה רוצה במהות, להרוויח עוד כסף. ולצורך העניין, אם היית מגלה שיטה, להישאר עם פחות לקוחות אבל להרוויח פי אלף כסף, כנראה שהיית מעדיף את זה, על פני להביא עוד לקוחות חדשי. ומהות האמירה שלי היא, שהצורך להביא לקוחות חדשים, הוא בעצם במהותו הצורך לעשות עוד כסף. ולכן כאשר אתה חושב להביא לקוחות חדשים, אתה צריך לדעת שברמת העיקרון יש לך כמה אפשרויות. 1 - להביא עוד לקוחות פוטנציאלים חדשים, שיהיו דומים ללקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 2 - להביא לקוחות חדשים שיהיו שונים מהלקוחות הפוטנציאלים שיש לך היום. 3 - לשפר את תהליך המכירה שלך, ללקוחות הפוטנציאלים שכבר יש לך כיום, ולשפר את יחסי ההמרה שלך להפוך לקוחות פוטנציאלים ללקוחות חדשים. בכל אחד מהתרחישים האלו, אתה יכול לעשות עוד כסף. זה ברמת העיקרון. בלי להיכנס לשאלה, מה עדיף לך לעשות. אבל אתה צריך ...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
... עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות? למה עדויות של לקוחות לא תמיד אמינות? אחת השיטות הנפוצות בשיווק עצמי ובעסקים היא שימוש בעדויות והמלצות של לקוחות מרוצים, מתוך הנחה שזה יגרום ללקוחות חדשים לרצות לרכוש את המוצר או השירות שלך. אבל לפי אליעד כהן, השיטה הזו רחוקה להיות מושלמת, מכיוון שלקוחות אינטליגנטים ומודעים יודעים שקל מאוד לזייף עדויות של לקוחות. אפשר לשלם לאנשים שיגידו בדיוק מה שרוצים, לביים סרטונים או אפילו להמציא המלצות כתובות, כך שהאמינות של עדויות כאלו מוטלת בספק גדול מאוד. לכן, ההמלצות הטובות ביותר הן כאלו שבאות מאנשים שמכירים את הלקוח באופן אישי. אם חבר קרוב ימליץ לך על איש מקצוע מסוים, כנראה שתאמין להמלצה שלו הרבה יותר מאשר להמלצה אקראית באתר ... אני הכי טוב בתחום שלי. הבעיה ברמה הזו היא שאין לה ערך אמיתי, מכיוון שכל אחד יכול להמליץ על עצמו, וזה לא בהכרח אמין. עדויות של לקוחות מרוצים: רמה אחת מעל המלצה עצמית, משום שכאן יש כביכול עדות של מישהו אחר. הבעיה היא שקל לזייף גם את ההמלצות הללו, ולכן עדיין לא מדובר ברמת אמינות גבוהה מאוד. המלצות מפה לאוזן: זו רמה מתקדמת יותר. כאשר לקוח אמיתי שהיה מרוצה מהשירות שלך ממליץ עליך לחברים שלו, הם יאמינו לו כי הם מניחים שהוא לא ירצה לשקר להם. הלקוח ממליץ לעצמו עליך: זו הרמה הגבוהה ביותר בשיווק. זה קורה כשהלקוח קיבל ממך שירות כל כך טוב בעבר, שכאשר הוא זקוק שוב לשירות דומה, הוא פונה ישירות אליך בלי לחשוב פעמיים, פשוט כי הוא זוכר וממליץ לעצמו על החוויה החיובית שהיתה לו איתך. איך לגרום ללקוח להמליץ לעצמו עליך? השיטה היעילה ביותר שאליעד כהן מציע היא לתת ללקוח פוטנציאלי לחוות את המוצר או השירות שלך ללא תשלום מראש. הרעיון הוא פשוט: במקום להמליץ על עצמך או לנסות לשכנע אנשים שאתה הכי טוב, תן להם לגלות את זה בעצמם. כשלקוח מתנסה בשירות או במוצר שלך בחינם, הוא מרגיש באופן ישיר את הערך שאתה מעניק לו, וכך הוא מתחיל להמליץ לעצמו עליך. לדוגמה, אם אתה חשמלאי, במקום להסתפק בהצגת המלצות מלקוחות קודמים, תוכל לספק תוכן מועיל וחינמי כמו מדריכים וטיפים על התקנת מערכות חשמל, החלפת מנורות, וכדומה. הלקוח שיקרא את המידע הזה, כבר יקבל ממך ערך ממשי ויחווה את המקצועיות שלך באופן ישיר. בפעם הבאה שהוא יצטרך חשמלאי, הוא יבחר ... כי הוא כבר מכיר אותך דרך התוכן שסיפקת לו. מדוע לתת מוצר בחינם זו שיטת השיווק הטובה ביותר? לפי אליעד כהן, השיטה הטובה ביותר לשכנע לקוחות לקנות ממך היא לתת להם לחוות בעצמם את היתרונות של המוצר או השירות שלך, לפני שהם משלמים. כאשר הלקוח חווה את המוצר בעצמו, הוא למעשה נותן לעצמו המלצה המבוססת על ניסיון אישי, וזו המלצה שאי אפשר להתווכח איתה. שיטה זו ... אם מדובר במוצר יקר מאוד. אבל גם אז, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי עוד לפני שהוא משלם, נוצרת אצלו תחושת מחויבות כלפיך, והוא מרגיש צורך להחזיר לך בעתיד על ידי רכישה אמיתית. הלקוח הופך ללקוח חוזר: אם הלקוח נהנה מהמוצר או השירות שלך עוד לפני ששילם, הסיכוי שיחזור אליך שוב ושוב בעתיד גדל משמעותית. הלקוח הופך למשווק שלך:
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
... לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות? מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח? אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, עגבניות קסם הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות. השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן. מדוע חברות מייצרות מוצרים עם תקלות מתוכננות? אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי תקלה יזומה. האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר? גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, ... אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת. איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים? הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם. לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. ה
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
איך למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף
... למצוא את העבודה הטובה ביותר? חיפוש לקוחות, איך להרוויח כמה שיותר כסף? חיפוש עבודה כשכיר, חיפוש עבודה כעצמאי, לחשוב כמו עצמאי, איך לסגור עסקה טובה? 2 סוגים של לקוחות, 2 סוגים של עסקאות עם לקוחות, היצע וביקוש עבודה, אימון לכסף מה ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי? כאשר משווים בין חיפוש עבודה כשכיר לבין חיפוש לקוחות כעצמאי, ישנן נקודות דמיון רבות אך גם הבדלים משמעותיים. אליעד כהן מסביר כיצד שתי הסיטואציות דומות מבחינת הצורך ... סוגי העסקאות שחשוב להכיר כשעצמאי מחפש לקוחות? כשעצמאי מחפש לקוחות, עליו להבחין בין שני סוגים של עסקאות: עסקה שמגבילה את העצמאי מלעבוד עם לקוחות נוספים: למשל, חברת תוכנה שחותמת על פרויקט פיתוח שנתי ללקוח אחד, מתחייבת להקדיש לו את רוב משאביה ולא יכולה לשרת במקביל לקוחות נוספים באותה תקופה. עסקה שאינה מגבילה את העצמאי: כמו רופא שיניים שנותן טיפול חד - פעמי ללקוח . הרופא אמנם מוגבל בשעת הטיפול עצמו, אך מיד לאחר מכן הוא חופשי לקבוע מחיר חדש ולקבל לקוחות נוספים. ההבדל המרכזי הוא ברמת ההתחייבות: ככל שההתחייבות ארוכת טווח ומגבילה יותר, כך חשוב יותר שהתמחור יהיה ... עולה. הוא נותן דוגמה של מוכר בשוק: אם לקוח מבקש לקנות עגבניות בזול, והמוכר מוכר לו קילו אחד במחיר נמוך, זה לא משפיע מהותית על הרווח העתידי שלו, כי מיד אחר ... הקילו הבא במחיר גבוה יותר. לעומת זאת, אם לקוח דורש לקנות את כל הסחורה במחיר נמוך, המוכר מוגבל ואינו יכול להמשיך להרוויח מלקוחות אחרים. במצב כזה הרווחיות חשובה פי כמה, כי הוא מחויב לעסקה זו לאורך זמן. דוגמה נוספת שניתנת היא עצמאי שמתחייב ... הגדלת הביקוש לשירותים שלך. ככל שיש יותר לקוחות פוטנציאליים, כך קטן הלחץ לסגור עסקה בכל מחיר וגדל הכוח של העצמאי לבחור את העסקאות המשתלמות ביותר. אליעד מדגים מקרה בו עצמאי עם מעט לקוחות נאלץ לקבל הצעות לא טובות פשוט כי אין לו ברירה. למשל, בונה אתרים שיסכים לקחת פרויקט גדול במחיר נמוך בגלל מחסור ... עבודה נמצא במצב דומה מאוד לעצמאי שמחפש לקוח יחיד. כאשר שכיר מתקבל לעבודה, הוא בדרך כלל מפסיק לחפש הצעות אחרות. בפועל, הוא סוגר עסקה עם מעסיק יחיד לטווח ... מהו המפתח האמיתי להצלחה בחיפוש עבודה ולקוחות? בשורה התחתונה, אליעד מדגיש שהמפתח להצלחה הן כשכיר והן כעצמאי הוא: להגדיל את הביקוש: ככל שיהיו יותר לקוחות פוטנציאליים או יותר הצעות עבודה, כך המחיר והתנאים יהיו טובים יותר. להימנע מהתחייבויות ארוכות טווח לא רווחיות: ... עצמאים יכולים להתאים את עצמם יותר בקלות ללקוחות חדשים או להחליף עסקאות בתדירות גבוהה, בעוד ששכירים נוטים להישאר במקום העבודה לאורך זמן ארוך משמעותית. לכן, ... ארוך ההבדל בין חיפוש עבודה כשכיר לחיפוש לקוחות כעצמאי כאשר מדברים על חיפוש עבודה כשכיר או חיפוש לקוחות כעצמאי, עולה השאלה: האם זה אותו תהליך? האם הכללים שחלים על חיפוש עבודה כשכיר תקפים גם למציאת לקוחות כעצמאי? ננסה להבין את ההבדלים והמשותף בין שני התהליכים. עצמאי שמחפש לקוחות - סוגי עסקאות עצמאי שמנהל עסק מחפש לקוחות כדי למכור להם את השירותים או המוצרים שלו. קיימים שני סוגים עיקריים של עסקאות עם לקוחות: לקוח שמגביל את העצמאי מלעבוד עם לקוחות אחרים - למשל, עסקה ארוכת טווח שמחייבת את העצמאי להקדיש את זמנו רק ללקוח אחד.
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
תלונות והמלצות, כמה ממליצים עליך? כמה מתלוננים עליך? תלונות על מישהו, המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים
... המלצות על מישהו, מה אומרת כמות המתלוננים? מה אומרת כמות הממליצים? לקוחות ממליצים, לקוחות לא מרוצים, תלונות של לקוחות, המלצות של לקוחות, לקוחות מתלוננים האם כמות הממליצים או המתלוננים מעידה עליך באמת? הרבה אנשים מתרשמים מכמות הממליצים שיש לאדם, לעסק או למוצר מסוים. אם יש לאדם מאה ממליצים אותנטיים, זה לכאורה סימן ... אותו לאדם טוב? ודאי שלא. לכן המספר עצמו לא אומר כמעט כלום. איך כמות הלקוחות משפיעה על ההמלצות או התלונות? אליעד מסביר שככל שתשרת יותר לקוחות, כך גם כמות הממליצים וגם כמות המתלוננים תגדל. לכן חשוב להסתכל על האחוזים ולא על המספרים האבסולוטיים. לדוגמה, אם יש לך אלף תלונות, אבל סיפקת שירות למיליון אנשים, זה פחות מאחוז אחד של תלונות. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך אלפיים לקוחות בלבד, זו בעיה חמורה מאוד. באותו האופן, אם 60% מהלקוחות שלך מרוצים, זה יכול להיות מעולה אם הממוצע בענף הוא רק 30% לקוחות מרוצים. אך אם הממוצע בענף הוא 80%, אז 60% לקוחות מרוצים אצלך זה סימן רע. האם הסטטיסטיקה של ההמלצות או התלונות תמיד אמינה? אליעד נותן דוגמה ברורה של רב מחשף. אם הוא מברך שלוש נשים בכל יום שייכנסו להיריון ושלושתן באמת ... לא אומרת דבר ללא הקשר. תמיד יש לבדוק: מה אחוז הממליצים מתוך כלל הלקוחות שלך? מה אחוז התלונות מתוך כלל הלקוחות שלך? מה הממוצע המקובל בענף שלך ביחס למספרים האלה? מי הם האנשים שממליצים או מתלוננים עליך? רק כאשר בוחנים את כל ההיבטים האלו, אפשר לקבל תמונה מדויקת יותר לגבי המשמעות של ... על מישהו או כמות האנשים שמתלוננים עליו. מה בעצם זה אומר? אם יש לך לקוח אחד שממליץ עליך, או שניים, או אפילו מאה ממליצים, האם זה אומר שאתה באמת טוב יותר? כמובן, אנחנו מדברים על ממליצים אותנטיים - אנשים אמיתיים ולא ביקורות מזויפות. כמות התלונות - האם היא משקפת מציאות? ומה לגבי תלונות? אם מתלונן עליך לקוח אחד, שניים או אפילו מאה, מה זה אומר עליך? האם העובדה שאנשים מתלוננים עליך בכמות מסוימת אומרת בהכרח שאתה בעייתי? לדוגמה, יש אדם שעליו מתלוננים מאה אנשים, ויש אדם אחר שעליו ... בין הממליצים למתלוננים ולא רק את הכמות האבסולוטית. אם בעסק שלך 50% מהלקוחות ממליצים עליך, אך בתחום שלך הממוצע הוא 80% לקוחות מרוצים - המצב לא מזהיר. מצד שני, אם 40% מהלקוחות שלך ממליצים, אך בממוצע בענף שלך רק 30% ממליצים - אתה במצב טוב יחסית. גם במקרה של תלונות, צריך לבדוק את היחס: אם יש לך אלף תלונות, אך העסק שלך שירת מיליון אנשים - זה פחות ... דווקא על רמת שירות טובה. לעומת זאת, אם יש לך אלף תלונות מתוך 2,000 לקוחות - זה בעייתי. מי ממליץ ומי מתלונן? עוד היבט חשוב הוא הפרופיל של האנשים שממליצים או מתלוננים. האם מדובר באנשים בעלי ידע, אינטליגנציה וביקורתיות, או באנשים שמאמינים באמונות ...
העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
... מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים? וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל ... שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות. אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר. התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי הבינוני ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר. ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך להרוויח באמצעות גיוס לקוחות חדשים. ואולי העלאת המחיר תפגע בגיוס לקוחות חדשים. אבל זה עוד עניין. בכל מקרה, אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר. אבל מה אם יתכן שהרבה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הכל אישי, למכור בצורה אישית, ניתוח קמפיין פוליטי, סודות השכנוע של ביבי נתניהו מול בני גנץ, למה הביביסטים מצביעים לביבי? האינטרס של הלקוח, לדבר על התועלת של הלקוח, לגרום למישהו לבחור בך, איך לגרום למישהו להצביע לך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוחות, מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לקוחות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לירידה במשקל, ייעוץ נפשי, אימון אישי לביטחון עצמי בנושאי לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:23:22 - wesi1