אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לעשות שיעורים ✔איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה שהם היו רוצים לקבל. בין אם אתה שואל מישהו שאלה ואתה רוצה שהוא ישיב עליה בחיוב ובין אם אתה רוצה שהוא ישיב עליה בשלילה. ואסביר, כיצד באפשרותך לגרום לכך שתגדיל את הסיכוי לכך שמישהו ישיב לשאלה ולבקשה שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה שהוא ישיב (בחיוב / שלילה, כרצונך).

והטעות הנפוצה שאותה עושים רוב האנשים, היא, שכאשר הם באים לשאול שאלה או לבקש בקשה כלשהי או להציע הצעה כלשהי, הם מבקשים ומציעים, בדיוק את מה שהם רוצים לבקש ולהציע. לדוגמא, בן אדם רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות, והוא אומר שהוא רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות. דהיינו, האדם מבטא במילים, בדיוק את מה שעובר לו בראש, מנקודת המבט שלו.

וזו כמובן טעות גדולה ביותר. ואומנם זו נראית כאילו כנות / יושרה, לומר בדיוק את מה שאתה חושב ורוצה, אבל בהיבט של איך להציג את הדברים, זו כמובן טעות. ואסביר מדוע.

משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון.

לדוגמא, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים לשתות. לכאורה, אין כאן פירושים ודרכים איך להציג את זה שאתה רוצה כוס מים לשתות. אבל זו לא האמת. ולמה? כי יש כאן עובדה ופירוש. העובדה היא, שמישהו מביא לך כוס מים לשתות. זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמא. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה.

ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ואיך יודעים איזה פירוש להציג לאדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאתה רוצה שהוא יגיב? אז ראשית אסביר, איך באפשרותך לדעת איזה פירושים ניתן להמציא לרצון הפשוט שלך, לדוגמא שיביאו לך כוס מים.

אז דמיין שמישהו מביא לך כוס מים. שזה בדיוק מה שאתה רוצה שיקרה. עכשיו באפשרותך לבנות כל מיני סיפורים, סביב זה שהוא הביא לך את כוס המים. סיפורים רגשיים כלשהם. ואיך? אז השב על השאלות הבאות לדוגמא: תמציא סיפור שבו הביאו לך כוס מים בתחושה שעושים לך טובה. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, אמר לך תודה על זה שהוא הביא לך את כוס המים. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, כעס עליך. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, הזהיר אותך לא לבקש עוד כוס מים. תמציא סיפור שבו סירבו לתת לך כוס מים. וכיו"ב, תמציא סיפורים שונים ותרחישים שונים, לאירוע שבו הביאו לך כוס מים.

עכשיו שאל את עצמך, למה בכל אחד מהסיפורים קרה מה שקרה ולא קרה אחרת? והתשובה תהיה, כנראה בגלל המצב הרגשי של האדם השני שביקשת ממנו את כוס המים. בטווח שבין מצב שבו הוא שמח מאוד להביא לך מים, ועד מצב שבו הוא ממש כעס עליך על זה שביקשת ממנו כוס מים.

ועכשיו תשאל את עצמך, איך אני יוצר לאדם השני את הסיפור הרגשי שלו, כדי שהוא יגיב בדיוק איך שאני רוצה שהוא יגיב, למה שאני הולך לבקש ממנו ולהציע לו. כי לפעמים אתה רוצה שמישהו יגיב בחיוב לבקשה שלך. אבל כמובן שיש מצבים, שבהם אתה רוצה שהאדם השני יסרב ולא יאהב את ההצעה שלך. כי לפעמים אתה מציע רק מנימוס וכיו"ב, וברצונך לגרום לכך, שהאדם השני לא ירצה את מה שאתה מציע לו.

ועליך לשאול את עצמך: 1 - מהי התגובה המדויקת שאני רוצה שהאדם השני יגיב למה שאני מציע / מבקש / שואל וכיו"ב? 2 - מהו לדעתי המצב הרגשי שבו צריך להיות האדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב? מה הוא צריך להרגיש? מה הוא צריך לחשוב עלי? על מה שאני מבקש? על עצמו? על המשמעות של התגובה שלו, לבקשה שלי? 3

ואחרי שמצאנו את המצב הרגשי שאנחנו רוצים שהאדם השני יהיה בו, כדי שהוא יגיב את התגובה שאנחנו רוצים, עכשיו צריך לחשוב, איך אני צריך להציג את הבקשה שלי, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שבו הוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב.

ואתן כאן דוגמאות יום יומיות שאולי נראות פשוטות, אבל מי שיעשה אותן עם מודעות, יגדיל בצורה משמעותית את כמות התגובות הרצויות שהוא יקבל. אז אקח לדוגמא את הרצון שלך שיביאו לך כוס מים, ואציג אותו במספר דרכים אפשריות.

1 - תביא לי כוס מים. 2 - תביא לי בבקשה כוס מים. 3 - אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 4 - אם לא קשה לך, אשמח שתביא לי כוס מים. 5 - אפשר לקבל ממך כוס מים. 6 - זה יהיה בסדר אם אבקש ממך כוס מים. 7 - אני מאוד מאוד צמא, אתה יכול לעזור לי ולתת לי כוס מים בבקשה. 8 - אני חייב שתביא לי כוס מים. 9 - לך תביא לי כוס מים. 10 - תביא לי כוס מים בבקשה. 11 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים. 12 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 13 - האם אתה אולי יכול להביא לי כוס מים בבקשה ממך, אני מאוד צמא. 14 - וכמובן שאפשר להביא כאן עוד המון המון דוגמאות שונות לאיך ניתן לבקש ממישהו להביא לך כוס מים. כאשר ניתן להוסיף / להחסיר מילים מסוימות. וניתן לשנות את המיקום של המילים בתוך המשפט עצמו / את סדר המילים במשפט. ועוד אפשרויות רבות.

ואם תתבונן היבט תראה, כי כל ניסוח של משפט, עשוי לייצר תחושות שונות, אצל בני אדם שונים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. כי עליך לדמיין שמישהו מבקש ממך כוס מים. ותדמיין שהוא מבקש ממך את כוס המים, בכל אחת ואחת מהצורות הנ"ל. ותבדוק ותראה איך מרגישה לך הבקשה שלו, שהוא מבקש ממך כוס מים. איזה רגשות מתעוררים בך, כאשר אתה שומע את הניסוח שהוא מבקש ממך שתביא לו כוס מים. ואם תתבונן היטב, תראה שכל משפט, מייצר לך סיפור רגשי שונה קצת, מכל ניסוח של משפט אחר. כי המוח מייצר רגש כלשהו, ביחס לכל מילה שאתה שומע / אומר.

וכמובן שזה עניין של מודעות ולמידה שצריך לבנות אותו. כי ככל שבן אדם יותר מודע לעומק הרגשי של תת המודע שלו, ככה הוא מבין יותר טוב, איך כל מילה וכל מיקום של מילה בתוך המשפט, איך הם משפיעים יותר על הרגש שלו. והרגש הזה, הוא זה שאחראי לתגובה שאותה תקבל מהבן אדם שאתה מבקש ממנו את הבקשה שלך.

אז נחזור שוב על השלבים: 1 - בדוק מה אתה רוצה שיקרה? מהי העובדה שאתה רוצה שתקרה. 2 - תמציא כמה סיפורים סביב העובדה שאתה רוצה שתקרה. 3 - בדוק כל סיפור שקרה, איזה מצב רגשי הוביל אליו, מצב רגשי של האדם שהגיב לבקשה שלך. 4 - בדוק, איזה ניסוח של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

אז כנ"ל, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים, היא, שהם אומרים את מה שהם רוצים כפי מה שהמחשבה עוברת בראש שלהם. והדבר הנכון לעשות, זה לומר את הדברים, לא איך שאתה חושב אותם, אלא בצורה הנכונה ביותר, שתגרום לאדם השני, להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

ועוד אחדד: אחרי שיש לך מספר דרכים אפשרויות לאיך באפשרותך לבקשה את הבקשה שלך ולהציג את הרעיון שלך, עכשיו עליך לדמיין שאתה בצד השני, שממנו מבקשים את הבקשה. ועליך לראות איך מרגיש לך, כשאתה שומע את כל אחד מהניסוחים השונים האפשריים, שאפשרי לבקש את הבקשה שלך. וזה כמובן טוב, אבל זה לא מספיק טוב.

כי מה שבאמת צריך לעשות, עליך לא רק לדמיין שאתה זה ששומע את הניסוחים השונים של הבקשה שלך ולראות איך זה מרגיש לך מהצד השני, אלא עליך לנסות לבנות בראש שלך פרופיל אישיות של האדם שאליו אתה פונה. ועליך לנסות להיכנס לראש של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה.

לדוגמא, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך / השכן שלך / הבוס שלך / אשתך / חבר שלך / המוכר בחנות / מלצר במסעדה, מאוד יכול להיות, שכל אחד מהם יגיב רגשית אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את הניסוחים, מרגיש לך שאתה היית רוצה לשמוע ניסוח מסוים. אבל מאוד יתכן, שבן אדם אחר עם...
עם או בלי שאלות להתבוננות לא לומר את מה שאתה חושב להציע הצעה שאלות לעזור לשכנע מישהו להגיב בן אדם שאתה רוצה פחד איך לבקש איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית איך לגרום לילד לעשות שיעורים איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לנסח איך לנסח בקשה איך לקבל איך לקבל את איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך איך שאתה רוצה אנשים אתה רוצה בצורה ישירה הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא לבקש משהו לא לדבר בצורה ישירה לא להתנסח לא לומר את מה שאתה חושב לבקש לבקש משהו לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום לילד לגרום לילד לעשות לגרום לילד לעשות שיעורי בית לגרום לילד לעשות שיעורים לגרום לילדים לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להגיב לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהי לדבר לדבר בצורה ישירה להגיב להסכים להסכים איתך להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים להתנסח לומר את מה שאתה חושב לחנך ילדים לנסח לנסח בקשה לעשות שיעורי בית לעשות שיעורים לקבל את לקבל את התגובה שאתה רוצה לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לשכנע ילד לעשות שיעורים לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיב לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מילים במשפט מישהו להסכים איתך סדר המילים סדר המילים במשפט רוצה רצון שאלה שאתה רוצה שיעורי בית תגובות
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... השני מספיק להגיד אותה. למשל, במקום לומר לילד לך תעשה שיעורים, אומרים לו: אני יודע שאולי לא תרצה לעשות שיעורים , אבל בכל זאת לך תעשה שיעורים. למה זה עובד? כי המוח של הילד כבר שמע את ההתנגדות שלו, ולכן כשההתנגדות תעלה לו בראש, הוא ... אותה, ובכך יוצרים לו התנגדות שלא הייתה קיימת מראש. לדוגמה, אם אומרים לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים, אבל לך תעשה שיעורים, יכול להיות שהוא בכלל לא חשב על כך שקשה לו, ועכשיו דווקא החדרנו לו את המחשבה שיכול להיות שקשה לו. ... ולבסוף חוזרים על ההנחיה המקורית שוב. לדוגמה, נאמר לילד: לך תעשה שיעורים, ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים, לך תעשה שיעורים. בצורה זו, הוא קודם כל שמע את הפעולה הרצויה באופן חיובי ורק לאחר מכן את ההתנגדות שלו, ואז שוב את ... את הפעולה, הוא יעלה בראשו את הסיבה השגויה שאמרנו לו - וידחה אותה בעצמו. לדוגמה, אם הילד לא רוצה לעשות שיעורים כי סתם לא בא לו, נגיד לו: אני יודע שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת. זו סיבה לא נכונה, והילד מיד יחשוב שזו סיבה מטופשת - ואז אולי הוא יבצע את הפעולה ... שבגללה אדם לא רוצה לפעול היא ברורה לנו, אפשר להקצין אותה עד לכדי אבסורד. למשל, ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי לא אכפת לו מהעתיד שלו - אפשר לומר לו: אני יודע שלא אכפת לך מהעתיד, שאתה מוכן להיות הומלס, לאכול מהפח ולחיות ברחוב, ... למה? כי הוא כבר שמע את ההתנגדות. זאת אומרת אם אומרים לילד לך תעשה שיעורים הוא אומר לא רוצה לעשות שיעורים, איך שאומרים לו תעשה הוא אומר רגע מי אמר שאני רוצה לעשות אולי אני לא רוצה לעשות? לא רוצה לעשות שיעורים אבל אם אומרים לו אני יודע שאולי אתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים אז אחר כך כשהמוח שלו אומר לו רגע אבל אולי אני לא רוצה לעשות שיעורים כשהמוח שלו אומר לו כזה דבר אז אוטומטית המוח אומר רגע אבל כבר אמרו לי שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת אמרו לי לעשות שיעורים אז כנראה ההוא שאמר לי לך תעשה שיעורים למרות שאולי אני לא רוצה לעשות שיעורים ההוא כבר שכלל את זה שאני לא רוצה לעשות שיעורים ובכל זאת הוא אמר לי לך תעשה שיעורים אז הנה אני כן צריך לעשות שיעורים. אז אני אסביר עוד פעם את הלוגיקה אוקי אם אנחנו יודעים שבן אדם להביע התנגדות דהיינו, אומרים לבן אדם משפט ואנחנו יודעים ... וחסרונות בזה שמביעים את ההתנגדות לפני שאומרים את מה שרוצים, לדוגמא להגיד לילד אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים יש בזה יתרון וחיסרון היתרון הוא שבעצם אומרים לו למרות שקשה לך תעשה שיעורים ואז הוא לא יוכל אחר כך להגיד ... שאנחנו אומרים לבן אדם מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב כגון לדוגמא נגיד שאומרים לו אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים אבל לך תעשה שיעורים, אוקי אז יש פה עוד איזה היבט שאנחנו יכולים להשתדל לצמצם את הסיכוי שזה שבא עם התנגדות זה דווקא ידפוק ... כזה, שימו לב המבנה הבסיסי אומר לך תעשה שיעורים המתוחכם יותר אומר כמובן לפי ההקשר למרות שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים, המבנה העוד יותר מתוחכם אומר לך תעשה שיעורים ולמרות שאולי קשה לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים. זאת אומרת בהתחלה כבר אומרים לבן אדם מה שרוצים שהוא יעשה ולא מראש נותנים לו את ההתנגדות קודם כל נותנים ... זאת דעתו של הבן אדם השני. בא נגיד ניקח את הדוגמא עם הילד עם השיעורים, אוקי נגיד שהילד לא רוצה לעשות שיעורים עכשיו אם נשאל למה הילד לא רוצה לעשות שיעורים אז אפשר להגיד הוא לא רוצה לעשות שיעורים כי קשה לו כי בא לו לשחק כי כל מיני סיבות, עכשיו בוא נמציא סיבה לא הגיונית ללמה הילד לא ירצה לעשות שיעורים, בא נגיד נמציא סיבה ילד לא רוצה לעשות שיעורים כי הוא שונא את הצבע של המחברת סתם המצאנו סיבה, אוקי ואז אנחנו אומרים לילד אנחנו יודעים שאתה לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה שונא את הצבע של המחברת אף על פי כן לך תעשה שיעורים. מה בעצם עשינו? גם הבענו הזדהות עם זה שהוא לא רצה לעשות שיעורים אבל גם שתלנו לו מחשבה אתה לא רוצה לעשות שיעורים מסיבה מטופשת אוקי כי אתה לא אוהב את הצבע של המחברת, עכשיו אתה עצמך יודע שזה לא נכון אוקי אז לך תעשה שיעורים. זאת אומרת גם אמרנו לו, כאילו זה מראש אומרים לו תקשיב גם את תקפוץ לך לראש המחשבה שאתה לא רוצה לעשות שיעורים אבל אתה יודע למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים זה מסיבה כזאת וכזאת ואתה עצמך יודע שהיא לא נכונה או שהיא לא מוצדקת אז לך תעשה שיעורים. אותו דבר נגיד לגבי מוצר נגיד ... היתרון הוא בכך שאנחנו כאילו לא מדברים על הסיבות, תראה אני יודע שאתה מתנגד אבל למרות שלא בא לך לעשות שיעורים לך תעשה שיעורים לא דיברנו למה לא בא לו
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
טיפול בהתנגדויות, להתמודד עם לא, להתמודד עם סירוב, איך לשנות עמדות? שינוי עמדות, השפעה על אנשים, איך לטפל בהתנגדות? רק לא רוצה, גם לא רוצה, גם כן רוצה, רטוריקה, איך להשפיע על אנשים?
... ורק כן רוצה? כדי להבין את התנגדות האדם, יש צורך להבחין בין מצבי קיצון שונים. לדוגמה, אם ילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, הוא נמצא במצב של רק לא רוצה. מנגד, אם הוא אומר אני רק רוצה לעשות שיעורים, לא רוצה שום דבר אחר, הוא נמצא במצב של רק כן רוצה. השיטה ... להתחיל לעבוד עם ההתנגדות, במקום להתחיל בלחץ לשינוי מידי, אפשר קודם כל להכיר בהתנגדות. אם אדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים , במקום להילחם בזה, יש להסכים איתו: אני מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים. כך, התהליך מתחיל בהבנה של הלא רוצה, ולא בהכחשה של המצב. למה ... להציג את היתרונות שבפעולה, כך שהאדם לא ירגיש מותקף. לדוגמה, אם מדובר בילד, אפשר לומר: אני מבין שאתה לא רוצה לעשות שיעורים, אבל יש גם יתרונות בללמוד ולהצליח. איך להוביל מגם וגם לרק כן ... הרק לא רוצה ורק כן רוצה? קיימים שני מצבי קיצון: רק לא רוצה לעומת רק כן רוצה. לדוגמה, ילד שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום אופן, אני מוכן למות ולא לעשות שיעורים מייצג את המצב של רק לא רוצה. לעומתו, מצב הקיצון ההפוך הוא אני רק רוצה לעשות שיעורים, לא רוצה שום דבר אחר, מוכן למות כדי לעשות שיעורים. בין שני הקצוות האלה אפשר למקם את המצב האמצעי של גם לא רוצה ... שימו לב יש רק לא רוצה, מה אתה רוצה שהוא יעשה? שיעורים, שואל אותו מה אתה זה טוב לך תעשה שיעורים, אני לא רוצה לעשות שיעורים בשום פנים ואופן בעולם לא רוצה לעשות שיעורים , שונא לעשות שיעורים לא מוכן לעשות שיעורים, מוכן למות ולא לעשות שיעורים זה מה שהוא אמר. בקצה אחד יש רק לא רוצה כל כך לא רוצה שמוכן לוותר על הכל העיקר לא לעשות שיעורים, בקצה השני מה יש? בקצה השני יש רק רוצה, אני כל מה שאני רוצה לעשות בעולם זה לעשות שיעורים אף פעם לא רציתי משהו אחר, תמיד רציתי לעשות שיעורים ואני מוכן למות כדי לעשות שיעורים. אוקי אחד אני מוכן למות כדי לא לעשות שיעורים ואחד אני מוכן למות כדי כן לעשות שיעורים. אז מה עושים? הילד אמר אני לא רוצה לעשות שיעורים אז לא צריך להתחיל ב - לך תעשה שיעורים, לא נכון אתה כן צריך לעשות שיעורים, מה שעושים זה כזה דבר לוקחים את ה - רק לא רוצה שלב ראשון הופכים את זה ל - גם לא רוצה, מ - רק לא רוצה להפוך את זה ל - גם לא רוצה. מה זאת אומרת? הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? סתם בשביל השיחה לא באמת חייבים לשאול אותו את זה כי אני רוצה לשחק, אוקי אני מבין שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה רוצה לשחק אבל אתה מסכים איתי שלמרות שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים כי אתה רוצה לשחק עדיין אתה גם רוצה להצליח בלימודים זה לא סותר, אני מסכים איתך שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים זה נכון אני לא אומר שאתה רוצה לא רוצה שתרצה, לא מעוניין שתרצה אני לא מנסה לשכנע אותך שאתה רוצה, רק שואל האם אתה רק לא רוצה לעשות שיעורים או שאתה גם לא רוצה לעשות שיעורים?. כמובן שלא תמיד צריך לשאול את זה בצורה של האם אתה רק לא ...
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של לקוח? איך לקבל התנגדות של לקוח? איך לשתול מחשבות? איך לקבל לא? איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים, איך להכיל חוסר הסכמה? איך לחנך ילדים?
... כי הוא עייף, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא שונא את הבית ספר, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי לא בא לו לעשות שיעורים, יכול להיות שהוא לא עושה שיעורים כי הוא חושב שזה מיותר. מה עדיף לנו? שכשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, מה עדיף לנו שמה הוא יחשוב, שלמה הוא לא רוצה לעשות שיעורים? אם לדוגמה נגיד, כשאנחנו אומרים לילד: לך, תעשה שיעורים, הוא אומר: לא בא לי לעשות שיעורים, לא רוצה לעשות שיעורים ואז בראש שלו קופץ לו אני לא רוצה לעשות שיעורים כי לעשות שיעורים זה מפגר, אוקי? מטומטם, מטופש, מה בעצם עשינו? גרמנו לילד לחשוב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, פעם הבאה שאני אגיד לו בא תעשה שיעורים, הוא כבר חושב שהוא חושב שלעשות שיעורים זה מטופש, בקיצור, אנחנו בבעיה. עדיף לנו לגרום לילד לחשוב שזה שהוא לא רוצה לעשות שיעורים זה בגלל שהוא עייף נגיד. למה? כי מחר כשנגיד לו תעשה שיעורים הוא יכול להגיד רגע, אני אבל לא עייף, כאילו, אני זוכר שלא רציתי לעשות שיעורים, אבל לא רציתי לעשות שיעורים כי הייתי עייף, היום אני לא עייף, זאת אומרת שכשבפעם הבאה שאני אשאל אותו, אתה רוצה לעשות שיעורים? אוטומטית המח שלו, של הילד ישאל את עצמו, רגע, מה התשובה שלי לשאלה הזאת שאני רוצה לעשות שיעורים? כן או לא, ואז אוטומטית יקפוץ לו בתת מודע המחשבה שאומרת רגע, אבל אני זוכרת שאמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים, אז אולי גם היום אני אגיד שאני לא רוצה לעשות שיעורים, ואז הוא ישאל את עצמו, רגע, למה אמרתי שאני לא רוצה לעשות שיעורים? ואז התשובה תהיה כי זה מטופש, רגע, גם היום זה מטופש, אבל אם לעומת זאת הוא יגיד נגיד, לא רציתי לעשות שיעורים כי לא היה לי זמן, אהה וואלה, היום יש לי זמן, כי הייתי עייף, היום ...
הדרכת הורים, לא בא לי, לא בא לילד לעשות משהו, הילד לא מקשיב, הילד לא שומע, הילד לא רוצה, איך לחנך ילד? איך להסביר לילד? איך לדבר עם הילד? לסדר את החדר, לעשות שיעורים, הילד עושה דווקא, חינוך ילדים
הדרכת הורים, לא בא לי, לא בא לילד לעשות משהו, הילד לא מקשיב, הילד לא שומע, הילד לא רוצה, איך לחנך ילד? איך להסביר לילד? איך לדבר עם הילד? לסדר את החדר, לעשות שיעורים, הילד עושה דווקא, חינוך ילדים
... הורים, לא בא לי, לא בא לילד לעשות משהו, הילד לא מקשיב, הילד לא שומע, הילד לא רוצה, איך לחנך ילד? איך להסביר לילד? איך לדבר עם הילד? לסדר את החדר, לעשות שיעורים, הילד עושה דווקא, חינוך ילדים מה לעשות כשהילד אומר לא בא לי או לא רוצה לעשות משהו? כאשר ילד אומר לא בא לי או לא רוצה, הוא מבטא חוסר רצון לבצע משימה מסוימת. על ...
אתה לא חייב - אתה יכול. אתה לא צריך - יש לך אפשרות. איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא חושב שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו לא לפחד לדבר איתך, על משהו שעושה לו רע? איך לשכנע מישהו לעשות משהו שהוא לא רוצה לעשות? איך לגרום למישהו לא לפחד ממשהו שהוא מפחד ממנו?
... רע? איך לשכנע מישהו לא להתאבד? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? איך לטפל בהתנגדות? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשכנע מישהו ... כמות האפשרויות שלו. ניקח לדוגמא ילד שלא רוצה לעשות שיעורים. אז גישה שלילית תגיד לו: אתה חייב לעשות שיעורים, אסור לך לא לעשות שיעורים, אתה צריך לעשות שיעורים, אתה מוכרח לעשות שיעורים. לעומת זאת, גישה חיובית תגיד לו: אתה יכול ליהנות גם מלעשות שיעורים, שיעורים יכולים לעשות לך טוב, יכול להיות מעניין לעשות שיעורים, גם לעשות שיעורים זה כיף. כאשר בגישה הראשונה צמצמנו את כמות האפשרויות שלו ובשנייה, ... יעבוד, רק אם אתה כהורה באמת תחשוב שכיף לילד לעשות שיעורים. אבל זה כבר נושא אחר. אבל העיקרון הוא, שאם אומרים למישהו שהוא חייב ...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... ומפחיתה את ההתנגדות הפוטנציאלית. מהו השימוש של יכול להיות מול ילד שלא רוצה לעשות שיעורים? כשהילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, ניתן לשאול אותו בצורה פחות חדה ומחויבת יכול להיות שאתה תרצה לעשות שיעורים?. השימוש ביכול להיות במקום בשפה ישירה מצמצם את תחושת הלחץ ומגביר את הסיכוי שהילד ... ואז נוצר חיבור ראשוני חיובי למכירה. איך הרעיון עובד בדוגמה עם ילד שלא רוצה לעשות שיעורים? שאלה: איך אפשר ליישם את המניפולציה של יכול להיות מול ילד שאומר אני לא רוצה לעשות שיעורים!? תשובה: במקום לומר לילד בצורה מוחלטת לך תעשה שיעורים עכשיו!, אפשר לשאול אותו תגיד, ... רוצים למכור באמצעות האפשרות. נגיד אומרים לילד לך תעשה שיעורים, לא רוצה לעשות שיעורים, תגיד יכול להיות שיבוא לך לעשות שיעורים כאילו יש מצב שאתה הולך לעשות שיעורים?, יש מצב? כן, יכול להיות ש.... עכשיו אני לא בהכרח אומר שלגבי השיעורים ככה צריך ...
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... במילים עם משמעות כפולה כדי להימנע מהתנגדות? אליעד מדגים איך אפשר להעביר מסר בצורה עקיפה כדי להימנע מהתנגדות. לדוגמה, אם רוצים לומר למישהו אתה צריך לעשות שיעורים, ויודעים שהוא יתנגד, ניתן להוסיף לפני כן ביטוי מרכך כמו ... אוקי רוצים להעביר מסר מסוים המסר לא מדויק בהכרח לא בהכרח מדויק, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיד את מה שרוצים להגיד לדוגמא רוצים להגיד למישהו אתה צריך לעשות שיעורים אוקי עכשיו אנחנו יודעים שהוא יתנגד לזה אז מה עושים לוקחים את המשפט אתה צריך לעשות שיעורים ולפני כן כדי שהוא לא יתנגד לזה לפני כן דוחפים איזו מילה שכביכול תמנע את ההתנגדות של המשך המשפט, לדוגמא אני חושב שאתה צריך לעשות שיעורים או גם אתה תבין שאתה צריך לעשות שיעורים. עכשיו הצורה הזאת של מה שאמרנו בהמשך של המשפט בעצם ...
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
רטוריקה, איך לשנות עמדות? איך לטפל בהתנגדות? איך המוח משתכנע? למה אתה חושב כך? להטיל ספק, הטלת ספק, לבקש נימוק, לחפש סיבה, סיבה מחזקת, סיבה מחלישה, איך לשכנע אנשים?
... איך להתמודד עם התנגדות בשיחה? מהו תהליך השכנוע המנטלי? כיצד להטיל ספק בצורה אפקטיבית? האם יש משמעות לשאלה למה כאשר מישהו מביע דעה? כאשר מישהו מביע דעה כמו אני לא רוצה לעשות שיעורים או אני רוצה כך ולא אחרת, עולה לפעמים הרצון לשאול אותו למה אתה ... או כי הצורה שלו נראית לי אסתטית. כאשר דעה זקוקה לנימוקים, הדבר יכול להחליש אותה, שכן אם הנימוק יתערער או לא ישכנע, גם הדעה עצמה תתערער. לכן, כשאדם אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים ואנחנו שואלים למה אתה אומר את זה?, אנחנו עלולים לגרום לו ... במצב כזה, ייתכן שעדיף להתמקד בלהסביר לו למה כדאי לעשות משהו אחר או למה כדאי לשקול כיוון שונה, במקום לבקש ממנו שוב ושוב לנמק את עמדתו. לדוגמה, כשילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים, אפשרות אחת היא לשאול למה אתה לא רוצה?, אך לעיתים שאלה זו ... שלום לכולם הפעם אני רוצה להתייחס לנושא הבא והוא לבקש מבן אדם אחר נימוק וסיבה לדעה שלו, האם בעצם זה מחליש את הדעה שלו או מחזק את הדעה שלו לדוגמא ילד אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אתה מבקש ממישהו משהו הוא אומר לך לא רוצה, כן רוצה, אני רוצה ...
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
יסודות השכנוע, יסודות המכירה, יסודות ההשפעה, יסודות הנאום, יסודות המנהיגות, יסודות הרטוריקה, מחוייב או אפשרי, אובייקטיבי או סובייקטיבי, גם או רק, ספק או וודאות, טיפול בהתנגדויות, אומנות השכנוע
... לך, כן נכון - נוצרת התנגשות חזיתית. לעומת זאת, אם אומרים גם מה שאתה אומר נכון, וגם אפשר להסתכל אחרת, הופכים את דבריו לאפשרי, ומרגיעים את העימות. למשל, ילד מתנגד לעשות שיעורים: אני לא רוצה לעשות שיעורים , אני רוצה לשחק. במקום לומר לו אתה חייב מיד לעשות שיעורים, אפשר לומר אתה גם יכול ... גם וגם, תראה אני מבין שזה ככה וככה אבל גם ככה וככה. בן אדם רוצים שהוא נגיד לדוגמא יעשה שיעורים לך תעשה שיעורים במוחלטות, אוקי ואם לדוגמא נגיד הוא אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים אני רוצה ללכת לשחק, אוקי אז ...
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
איך לטפל בהתנגדויות? הטיפול הטוב ביותר בהתנגדויות, איך לשכנע אנשים? אולי ההפך הוא הנכון? איך לענות לאנשים? איך למכור יותר?
... מישהו אומר המוצר יקר, התגובה היא להסביר למה הוא לא באמת יקר או למה הוא שווה את המחיר. אם מישהו אומר אני לא רוצה לעשות שיעורים כי אני רוצה ללכת לחברים, ההורה ינסה להסביר לו למה שיעורים יותר חשובים. בגישה הזו, האדם שמנסה לשכנע מסכים עם הנחת היסוד של המתנגד ומנסה להראות לו מדוע זה לא רלוונטי או ... נכון, עכשיו מישהו בא בטענה אתה אומר לילד שלך תעשה שיעורים הוא אומר לך אני רוצה ללכת לחברים עכשיו אני לא יכול לעשות שיעורים אז אתה תנסה להסביר לו למה הוא לא רוצה ללכת לחברים למה זה עדיין חשוב לעשות שיעורים אבל ואז בעצם אתה מסכים איתו על הנחת היסוד שאומרת שאם לא כל הסיבות האלה אז באמת היה עדיף לו לעשות שיעורים, שאם באמת הציפס לא בריא אז באמת עדיף לו לא לאכול את הציפס. עכשיו אתה בא למכור את המוצר ללקוח הלקוח אומר לך זה יקר ואז אתה מסביר לו למה זה לא יקר הוא אומר לך זה לא מתאים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לעשות שיעורים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לעשות שיעורים, איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, מאמן אישי לזוגיות, אימון אישי למציאת זוגיות בתחום לעשות שיעורים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 22:46:37 - wesi1