אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה שיעורי בית ✔איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
וכאן אבאר את אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר של אנשים, שמבקשים ממישהו משהו ולא מקבלים את התגובה שהם היו רוצים לקבל. בין אם אתה שואל מישהו שאלה ואתה רוצה שהוא ישיב עליה בחיוב ובין אם אתה רוצה שהוא ישיב עליה בשלילה. ואסביר, כיצד באפשרותך לגרום לכך שתגדיל את הסיכוי לכך שמישהו ישיב לשאלה ולבקשה שלך, בדיוק כפי שאתה רוצה שהוא ישיב (בחיוב / שלילה, כרצונך).

והטעות הנפוצה שאותה עושים רוב האנשים, היא, שכאשר הם באים לשאול שאלה או לבקש בקשה כלשהי או להציע הצעה כלשהי, הם מבקשים ומציעים, בדיוק את מה שהם רוצים לבקש ולהציע. לדוגמה, בן אדם רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות, והוא אומר שהוא רוצה שיביאו לו כוס מים לשתות. דהיינו, האדם מבטא במילים, בדיוק את מה שעובר לו בראש, מנקודת המבט שלו.

וזו כמובן טעות גדולה ביותר. ואומנם זו נראית כאילו כנות / יושרה, לומר בדיוק את מה שאתה חושב ורוצה, אבל בהיבט של איך להציג את הדברים, זו כמובן טעות. ואסביר מדוע.

משום, שכל רעיון שיש בעולם, ניתן להציג אותו במספר דרכים שונות. וכל דבר שיש בעולם, מורכב מעובדה ומפירוש כלשהו. ועל העובדה אין ויכוח, אבל על הפירוש אפשרי לדון.

לדוגמה, נניח שאתה רוצה שמישהו יביא לך כוס מים לשתות. לכאורה, אין כאן פירושים ודרכים איך להציג את זה שאתה רוצה כוס מים לשתות. אבל זו לא האמת. ולמה? כי יש כאן עובדה ופירוש. העובדה היא, שמישהו מביא לך כוס מים לשתות. זאת העובדה שהיית רוצה שתקרה. אבל העובדה הזאת, יש לה מספר פירושים אפשריים לדוגמה. שצריך לדעת מה הם וצריך לדעת להציג אותם בצורה נכונה, כדי להגדיל את הסיכוי שתקבל את כוס המים שאתה רוצה.

ואיך יודעים מה הם הפירושים האפשריים של מה שאתה רוצה לבקש? ואיך יודעים איזה פירוש להציג לאדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאתה רוצה שהוא יגיב? אז ראשית אסביר, איך באפשרותך לדעת איזה פירושים ניתן להמציא לרצון הפשוט שלך, לדוגמה שיביאו לך כוס מים.

אז דמיין שמישהו מביא לך כוס מים. שזה בדיוק מה שאתה רוצה שיקרה. עכשיו באפשרותך לבנות כל מיני סיפורים, סביב זה שהוא הביא לך את כוס המים. סיפורים רגשיים כלשהם. ואיך? אז השב על השאלות הבאות לדוגמה: תמציא סיפור שבו הביאו לך כוס מים בתחושה שעושים לך טובה. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, אמר לך תודה על זה שהוא הביא לך את כוס המים. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, כעס עליך. תמציא סיפור שבו זה שהביא לך את כוס המים, הזהיר אותך לא לבקש עוד כוס מים. תמציא סיפור שבו סירבו לתת לך כוס מים. וכיו"ב, תמציא סיפורים שונים ותרחישים שונים, לאירוע שבו הביאו לך כוס מים.

עכשיו שאל את עצמך, למה בכל אחד מהסיפורים קרה מה שקרה ולא קרה אחרת? והתשובה תהיה, כנראה בגלל המצב הרגשי של האדם השני שביקשת ממנו את כוס המים. בטווח שבין מצב שבו הוא שמח מאוד להביא לך מים, ועד מצב שבו הוא ממש כעס עליך על זה שביקשת ממנו כוס מים.

ועכשיו תשאל את עצמך, איך אני יוצר לאדם השני את הסיפור הרגשי שלו, כדי שהוא יגיב בדיוק איך שאני רוצה שהוא יגיב, למה שאני הולך לבקש ממנו ולהציע לו. כי לפעמים אתה רוצה שמישהו יגיב בחיוב לבקשה שלך. אבל כמובן שיש מצבים, שבהם אתה רוצה שהאדם השני יסרב ולא יאהב את ההצעה שלך. כי לפעמים אתה מציע רק מנימוס וכיו"ב, וברצונך לגרום לכך, שהאדם השני לא ירצה את מה שאתה מציע לו.

ועליך לשאול את עצמך: 1 - מהי התגובה המדויקת שאני רוצה שהאדם השני יגיב למה שאני מציע / מבקש / שואל וכיו"ב? 2 - מהו לדעתי המצב הרגשי שבו צריך להיות האדם השני, כדי שהוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב? מה הוא צריך להרגיש? מה הוא צריך לחשוב עלי? על מה שאני מבקש? על עצמו? על המשמעות של התגובה שלו, לבקשה שלי? 3

ואחרי שמצאנו את המצב הרגשי שאנחנו רוצים שהאדם השני יהיה בו, כדי שהוא יגיב את התגובה שאנחנו רוצים, עכשיו צריך לחשוב, איך אני צריך להציג את הבקשה שלי, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שבו הוא יגיב איך שאני רוצה שהוא יגיב.

ואתן כאן דוגמאות יום יומיות שאולי נראות פשוטות, אבל מי שיעשה אותן עם מודעות, יגדיל בצורה משמעותית את כמות התגובות הרצויות שהוא יקבל. אז אקח לדוגמה את הרצון שלך שיביאו לך כוס מים, ואציג אותו במספר דרכים אפשריות.

1 - תביא לי כוס מים. 2 - תביא לי בבקשה כוס מים. 3 - אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 4 - אם לא קשה לך, אשמח שתביא לי כוס מים. 5 - אפשר לקבל ממך כוס מים. 6 - זה יהיה בסדר אם אבקש ממך כוס מים. 7 - אני מאוד מאוד צמא, אתה יכול לעזור לי ולתת לי כוס מים בבקשה. 8 - אני חייב שתביא לי כוס מים. 9 - לך תביא לי כוס מים. 10 - תביא לי כוס מים בבקשה. 11 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים. 12 - האם אתה יכול להביא לי כוס מים בבקשה. 13 - האם אתה אולי יכול להביא לי כוס מים בבקשה ממך, אני מאוד צמא. 14 - וכמובן שאפשר להביא כאן עוד המון המון דוגמאות שונות לאיך ניתן לבקש ממישהו להביא לך כוס מים. כאשר ניתן להוסיף / להחסיר מילים מסוימות. וניתן לשנות את המיקום של המילים בתוך המשפט עצמו / את סדר המילים במשפט. ועוד אפשרויות רבות.

ואם תתבונן היבט תראה, כי כל ניסוח של משפט, עשוי לייצר תחושות שונות, אצל בני אדם שונים, בזמנים שונים ובמצבים שונים. כי עליך לדמיין שמישהו מבקש ממך כוס מים. ותדמיין שהוא מבקש ממך את כוס המים, בכל אחת ואחת מהצורות הנ"ל. ותבדוק ותראה איך מרגישה לך הבקשה שלו, שהוא מבקש ממך כוס מים. איזה רגשות מתעוררים בך, כאשר אתה שומע את הניסוח שהוא מבקש ממך שתביא לו כוס מים. ואם תתבונן היטב, תראה שכל משפט, מייצר לך סיפור רגשי שונה קצת, מכל ניסוח של משפט אחר. כי המוח מייצר רגש כלשהו, ביחס לכל מילה שאתה שומע / אומר.

וכמובן שזה עניין של מודעות ולמידה שצריך לבנות אותו. כי ככל שבן אדם יותר מודע לעומק הרגשי של תת המודע שלו, ככה הוא מבין יותר טוב, איך כל מילה וכל מיקום של מילה בתוך המשפט, איך הם משפיעים יותר על הרגש שלו. והרגש הזה, הוא זה שאחראי לתגובה שאותה תקבל מהבן אדם שאתה מבקש ממנו את הבקשה שלך.

אז נחזור שוב על השלבים: 1 - בדוק מה אתה רוצה שיקרה? מהי העובדה שאתה רוצה שתקרה. 2 - תמציא כמה סיפורים סביב העובדה שאתה רוצה שתקרה. 3 - בדוק כל סיפור שקרה, איזה מצב רגשי הוביל אליו, מצב רגשי של האדם שהגיב לבקשה שלך. 4 - בדוק, איזה ניסוח של משפט ואיך הכי נכון להציג את הדברים, כדי להכניס את האדם השני, למצב הרגשי שאתה רוצה, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

אז כנ"ל, אחת הטעויות הנפוצות ביותר של אנשים, היא, שהם אומרים את מה שהם רוצים כפי מה שהמחשבה עוברת בראש שלהם. והדבר הנכון לעשות, זה לומר את הדברים, לא איך שאתה חושב אותם, אלא בצורה הנכונה ביותר, שתגרום לאדם השני, להרגיש את מה שאתה רוצה שהוא ירגיש, כדי שהוא יגיב את התגובה שאתה רוצה שהוא יגיב.

ועוד אחדד: אחרי שיש לך מספר דרכים אפשרויות לאיך באפשרותך לבקשה את הבקשה שלך ולהציג את הרעיון שלך, עכשיו עליך לדמיין שאתה בצד השני, שממנו מבקשים את הבקשה. ועליך לראות איך מרגיש לך, כשאתה שומע את כל אחד מהניסוחים השונים האפשריים, שאפשרי לבקש את הבקשה שלך. וזה כמובן טוב, אבל זה לא מספיק טוב.

כי מה שבאמת צריך לעשות, עליך לא רק לדמיין שאתה זה ששומע את הניסוחים השונים של הבקשה שלך ולראות איך זה מרגיש לך מהצד השני, אלא עליך לנסות לבנות בראש שלך פרופיל אישיות של האדם שאליו אתה פונה. ועליך לנסות להיכנס לראש של האדם השני, לתוך הפרופיל אישיות שלו. ומשם לנסות לראות, איך מרגיש לך כל ניסוח שונה.

לדוגמה, נניח שאתה מבקש כוס מים, מ: הילד שלך / השכן שלך / הבוס שלך / אשתך / חבר שלך / המוכר בחנות / מלצר במסעדה, מאוד יכול להיות, שכל אחד מהם יגיב רגשית אחרת, לאותו הניסוח בדיוק של הבקשה שלך לכוס של מים. כי לפעמים כשאתה בודק מול עצמך את הניסוחים, מרגיש לך שאתה היית רוצה לשמוע ניסוח מסוים. אבל מאוד יתכן, שבן אדם אחר עם...
שכחה עובדות פירושים שיעורי בית לבקש משהו פירושים לשכנע מישהו הדרכת הורים סיפורים הרצון תהליכים פירושים אפשריים איך לבקש איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום לילד איך לגרום לילד לעשות איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית איך לגרום לילד לעשות שיעורים איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך להגיב איך להשפיע איך להשפיע על אנשים איך להתנסח איך לחנך ילדים איך לנסח איך לנסח בקשה איך לשכנע את הילד איך לשכנע ילד איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך בצורה ישירה הדרכה להורים הדרכת הורים חינוך ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים לא לבקש משהו לא לדבר בצורה ישירה לא להתנסח לא לומר את מה שאתה חושב לבקש לבקש משהו לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לו להסכים איתך לגרום לילד לגרום לילד לעשות שיעורי בית לגרום לילד לעשות שיעורים לגרום לילדים לגרום למישהו להגיב לגרום למישהו להגיב איך שאתה רוצה לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לדבר בצורה ישירה להגיב להסכים להסכים איתך להשפיע להשפיע על אנשים להתנסח לומר את מה שאתה חושב לחנך ילדים לנסח לנסח בקשה לעשות שיעורי בית לעשות שיעורים לקבל לקבל את התגובה שאתה רוצה לשכנע את הילד לשכנע ילד לשכנע ילד לעשות לשכנע ילד לעשות שיעורי בית לשכנע ילד לעשות שיעורים לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו להגיב לשכנע מישהו להגיב איך שאתה רוצה לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מילים במשפט מישהו להסכים איתך סדר המילים סדר המילים במשפט רצון שיעורי בית תגובות
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית?
הדרכת הורים, האם לעשות את שיעורי הבית של הילד במקום הילד? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית? כמה לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לרמות את המורה שלו? איך נכון לעזור לילד לעשות שיעורי בית? האם לעזור לילד לעשות שיעורי בית או לעשות במקומו? הורים רבים מתמודדים עם השאלה אם לעזור לילדיהם בשיעורי הבית או אפילו לעשות את השיעורים במקומם. אליעד כהן מסביר לעומק כיצד להתמודד נכון עם סוגיה זו ומציג את המשמעויות העמוקות יותר של כל החלטה. מה יקרה אם ההורים עושים את השיעורים במקום הילד? ראשית, אם ההורה עושה את שיעורי הבית עבור הילד, נוצר מצב שבו הילד משקר למורה ולעצמו, מכיוון שהמורה חושבת שהילד עשה את השיעורים, בעוד שבפועל ההורה ... משוכנע שתמיד תהיה לו עזרה חיצונית, שכן הוא ייפגע כאשר הוא יצטרך להסתדר בכוחות עצמו. מתי אפשר לעזור לילד בשיעורי בית? אליעד מסביר שיש מצבים שבהם לגיטימי לעזור לילד בשיעורי בית. אם ברור שהילד מבין את החומר היטב אך פשוט לא הספיק או לא התארגן מספיק טוב, אפשר לעזור לו ... מבין את המציאות, הוא יוכל להתמודד טוב יותר עם מצבים דומים בעתיד. כיצד לשוחח עם הילד כשהוא מבקש עזרה בשיעורי בית? כשילד מבקש עזרה מהוריו, אליעד מציע לגשת לשיחה מתוך הבנה עמוקה של המניעים של הילד. ההורה צריך לשאול אותו ... שמאמין לשקרים של עצמו ייפגע בהמשך הדרך ויתקשה להתמודד עם אתגרי החיים. לסיכום - מה הדרך הנכונה לעזור לילד בשיעורי בית? הדרך הנכונה, לפי אליעד כהן, היא לעזור לילד באופן מבוקר ומודע, כאשר העזרה ניתנת בצורה כזו שהילד לא יטעה ... שהילד לא יאמין בשקרים של עצמו, אלא תמיד יראה את האמת בצורה ברורה וידע להתמודד איתה. האם לעזור לילד בשיעורי בית? איך ללמד ילד להתמודד עם ביקורת? האם מותר לילד לשקר למורה? מה קורה כשההורה עושה את שיעורי הבית של הילד? איך לחנך ילד לחשוב נכון? כיצד לשוחח עם הילד על שיעורי בית? איך לחנך ילד לא לשקר את עצמו? איך לגרום לילד לא לפחד מהמורה שלו? איך לחנך ילד לחשוב נכון? לעזור לילד להשלים את השיעורי בית, מה לעשות אם הילד לא מספיק לעשות את שיעורי הבית שלו?
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית
ליהנות מכל רגע, איך ליהנות מהחיים? חיים משעממים, להכין שיעורי בית עם הילד, לשטוף כלים, לקפל כביסה, קיפול כביסה, שטיפת כלים, איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? חינוך ילדים, שלום בית איך ליהנות מכל פעולה, אפילו משטיפת כלים? כדי ליהנות מכל פעולה בחיים, גם אלו הנראות לנו שגרתיות ומשעממות, כמו שטיפת כלים, קיפול כביסה או הכנת שיעורי בית עם הילד, אליעד מסביר שיש לראות בכל פעולה הזדמנות להפיק תועלת או הנאה בשתי דרכים מרכזיות. הדרך הראשונה היא ... בקיר) אתה מרגיש כמו מת, חסר חיים לחלוטין, כי אין שום עניין בפעולה. כשיש יותר מדי שכל (כמו להכין שיעורי בית עם ילד שמתנגד ומתווכח), אתה יכול להרגיש תסכול, כי השכל גדול מדי מכדי להכילו בנוחות, והוא הופך לקונפליקט. האידיאל ... כלים), אפשר להוסיף לה שאלות מחשבתיות כדי להפוך אותה למעניינת. אם פעולה מורכבת מדי (כמו ויכוח עם ילד על שיעורי בית), אפשר לפשט אותה ולנסות להבין את הדברים באופן בסיסי יותר כדי להפחית את הקונפליקט. איך אפשר ליהנות גם מהחוויה ... כפי שהיא. גם זו סוג של הנאה עמוקה, כי היא מאפשרת מנוחה נפשית מוחלטת. כיצד להצליח לגרום לילד להכין שיעורי בית? אליעד מסביר שהילד מסרב לשיעורים כי זה פוגע בתחושת העצמאות והבחירה שלו - מבחינתו זה סוג של השפלה או ... היא להסביר לילד שיש בחיים ערך גם לדברים שהוא לא רוצה לעשות. מצד אחד, להראות לילד איך למצוא עניין בשיעורי הבית, באמצעות שאלות מעוררות מחשבה ויצירתיות שיגרמו לו ליהנות מהשכל שבמשימות. מצד שני, ללמד אותו לקבל גם מצבים שבהם הוא ... התבוננות יצירתית, וגם מפעולות מורכבות על ידי פישוט או שחרור. איך ליהנות משטיפת כלים? למה הילד לא רוצה לעשות שיעורי בית? איך ליהנות משיחה עם בת הזוג? איך ליהנות מפעולות משעממות? מה הקשר בין שכל לבין הנאה? למה אני משתעמם כל כך מהר? שאלה: איך אפשר ליהנות מכל רגע - בעבודות הבית, בשיעורי בית עם ילד ושיחה עם האישה? אליעד: יש כאן שלושה דברים, אז נדבר עליהם בצורה מופשטת. אתה למעשה רוצה ליהנות ... למצוא חיות במחשבה שאומרת, אני לא רוצה לשפשף את הרצפה? מה שאני רוצה להגיד בעצם, שלשפשף רצפה או לעשות שיעורי בית עם הילד - זה בעצם משחק של מחשבות. מה זה אומר? שכול החיים האלה זה משחק של מחשבות, לפעמים ... אותו, אז אתה משתעמם ממנו. זה אומר, שלשטוף כלים לא מעניין אותך, כי אין שם שכל, ולגרום לילד להכין שיעורי בית, זה משעמם אותך כי יש שם יותר מדי שכל, יש שם שכל כל כך גדול שאתה לא מבין מה ... מרגיש מושפל, כי הוא חושב שיש לו יכולות והוא לא מבטא אותם. אז אומרים לו, במקום לשטוף כלים, תכין שיעורי בית עם הילד. בו תבטא את היכולות שלך עם הילד, הוא לא רוצה לאמץ את השכל שלו, הוא רוצה פעולות ... שאני רוצה להגיד שהאדם תמיד רוצה את ההפך. אבל אם האדם מבין את העניין, אז אם מבקשים ממנו להכין שיעורי בית עם הילד, הוא ירגיש שיש לו כאן הזדמנות לבטא את היצירתיות שלו, ואם אומרים לו לשטוף כלים, אז הוא ... לא תהנה כי אתה מתחיל לסבול מחוויית הצמצום, ולכן זה גם וגם. אתה יודע למה הילד לא רוצה להכין שיעורי בית? אחת הסיבות כי זה גורם לו להיעלם, הוא מרגיש שהוא חסר בחירה חופשית, זה משפיל אותו ופוגע לו באגו ... אין, כבר מגיל קטן הוא לא רוצה למות. אז איך מצליחים לגרום לילד להכין שיעורים, אחד - לעניין אותו בשיעורי בית, והשני - שמסבירים לו את הצד של האין, שבחיים הוא צריך ללמוד לעשות גם דברים שהוא לא רוצה, למה? ...
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
טיפים למורים פרטיים, מורה פרטי למתמטיקה, הדרכת מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד
... מורים, שיעורים פרטיים, חינוך ילדים, איך לגרום לילד לרצות ללמוד? ילד לא רוצה ללמוד, ילד לא אוהב מתמטיקה, לעשות שיעורי בית, לגרום למישהו לרצות ללמוד איך לגרום לילד לרצות ללמוד מתמטיקה? השאלה המרכזית שאליעד כהן מתייחס אליה היא כיצד מורה ...
האם אני הולך להיכשל? האם אני הולך להצליח? טיפול בפחד מכישלון, אני כל הזמן נכשל, אני אף פעם לא מצליח, חרדת כישלון, חושש להיכשל, כישלון סיבתי, כישלון אקראי, התמודדות עם פחד מכישלון
האם אני הולך להיכשל? האם אני הולך להצליח? טיפול בפחד מכישלון, אני כל הזמן נכשל, אני אף פעם לא מצליח, חרדת כישלון, חושש להיכשל, כישלון סיבתי, כישלון אקראי, התמודדות עם פחד מכישלון
... הבחינה הבאה. אליעד: תלוי יפה אז אם. ש: במה זה תלוי אם הוא לא עושה, נקרא לזה בקיצור מספיק שיעורי בית כדי להתכונן למבחן הבא. אליעד: אז אם הוא לא עושה מספיק שיעורי בית להתכונן למבחן הבא. ש: אז המחשבה הזאת נכונה כנראה שהוא יכשל. אליעד: אוקי יפה תשובה לא נכונה הלאה. ש: טוב אחרי זה אני צריך לשמוע גם למה. אליעד: הלאה כן. ש: עכשיו אם הוא יעשה שיעורי בית אז ההסתברות שהוא יצליח. אליעד: גם תשובה לא נכונה פוסל את התשובה שלך מכל וכל. ש: מאיזה קטע מאיזה ... זה סיבתי או אקראי מה הוא הניח הוא הניח שזה סיבתי ואם זה אקראי מה אכפת לי אם עשית שיעורי בית, כשאתה נתת תשובה אתה נתת תשובה אתה היית צריך לעשות קודם כל חלוקה סיבתי ואקראי אתה דילגת על זה ... כנראה אני אכשל האם היא נכונה או לא נכון ואז אתה התחלת לתת לי איזה סיפור אם הוא עשה שיעורי בית או לא מה היית צריך להגיד רגע אוקי נתתי תשובה עכשיו התשובה הזאת במאה אחוז נכונה האם במאה אחוז מהמקרים שהבן אדם עשה שיעורי בית מאה אחוז שהוא יצליח האם זאת תשובה בהכרח נכונה ואז היית אומר רגע לא אבל מי אמר מה אני מניח אני מניח שיש פה שיעורי בית אז מה זה אומר זה אומר שיש פה עוד אולי דבר שזה אקראי אז זהו אז כבר מצאנו שעכשיו ...
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
הדרכת הורים, ילד מכור לאייפון, ילד מכור למחשב, ילד מכור לטלוויזיה, התמכרות לטלפון סלולרי, הילד לא עושה שיעורים, הילד לא מקשיב, הילד ברח מהבית, בעיות משמעת אצל ילדים, התאבדות ילדים
... פתרונות שיאפשרו לילד לשמור על הטלפון ולהשלים את משימותיו החשובות. איך להתמודד עם סירוב של הילד לבצע מטלות כמו שיעורי בית? כשילד מסרב לבצע מטלות כמו שיעורי בית, אליעד ממליץ לא להיכנס למאבקי כוח, אלא לנסות להבין מה בדיוק קשה לילד במשימה. הגישה היא ליצור תנאים שבהם ... מבטו, ולהציע פתרון קונקרטי שיאפשר לו לשמור על הטלפון, אך גם לבצע את הפעולות ההכרחיות כגון שינה, אכילה או שיעורי בית. מה לעשות כאשר הילד מסרב להפסיק לשחק ולהתחיל במטלות? במקרים בהם הילד מסרב בעקביות לבצע משימות כמו שיעורי בית, אליעד ממליץ לא להיכנס למאבק כוח, אלא להבין מדוע הוא מתנגד כל כך. הוא מציע לבדוק מה בדיוק קשה ... יהיה צורך במאבקים ובאיומים, והילד ישתף פעולה בצורה טובה יותר. איך להתמודד עם ילד מכור לאייפון? ילד לא עושה שיעורי בית, מה עושים? מה לעשות כשהילד מאיים לפגוע בעצמו? איך למנוע התמכרות למסכים אצל ילדים? בעיות משמעת אצל ילדים, איך ...
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
בעיות בחינוך ילדים, יעוץ להורים, לחנך ילדים, ילד שלא אוכל ירקות, הילד לא מכין שיעורים, ילד לא רוצה ללכת לבית ספר, פסיכולוג ילדים, טיפול בילדים, לגרום לילד, לשכנע ילד, ילד שלא אוהב ירקות
... הוא יהיה פחות לחוץ ופחות יירתע מלנסות דברים חדשים, גם אם אינם נעימים בהתחלה. איך לעזור לילד שמתנגד לעשות שיעורי בית? באותה צורה, אליעד מדבר על מקרה נוסף - ילד שלא רוצה לעשות שיעורי בית. גם כאן, הפתרונות השגרתיים הם איומים, שוחד או ויתור. אך הגישה העמוקה יותר שאליעד מציע היא להבין את הסיבה ... את מה שרוצים, ושזה לא בהכרח רע או אסון. ילד שגדל עם ההבנה הזאת, יצליח להתמודד טוב יותר עם שיעורי בית, עם מצבים לא נעימים ועם החיים בכלל. מדוע הורים מגוננים יותר מדי על ילדיהם? אליעד מציין שאחת הסיבות להורות ... חזקים יותר נפשית ובעלי יכולת הסתגלות גבוהה יותר לעולם האמיתי. איך לגרום לילד לאכול ירקות? איך לשכנע ילד לעשות שיעורי בית? ילד שלא רוצה ללכת לבית ספר איך להתמודד עם ילד שמתנגד? בעיות חינוך ופסיכולוגיית ילדים
2 דרכים להתמודדות, טיפול בעצלנות, טיפול בדחיינות, מהי עצלנות כרונית? איך להתמודד עם עצלנות? איך להיפטר מעצלנות? מתעצל להתאמן, מתעצל ללמוד, איך להפסיק לדחות? איך להתמודד עם דחיינות? איך לא להתעצל? להפסיק להיות עצלן
2 דרכים להתמודדות, טיפול בעצלנות, טיפול בדחיינות, מהי עצלנות כרונית? איך להתמודד עם עצלנות? איך להיפטר מעצלנות? מתעצל להתאמן, מתעצל ללמוד, איך להפסיק לדחות? איך להתמודד עם דחיינות? איך לא להתעצל? להפסיק להיות עצלן
... סתם, אלא היא תמיד מבטאת בחירה מודעת או לא מודעת של האדם. אליעד מדגים זאת דרך ילד שמתעצל לעשות שיעורי בית. כשאומרים לו אתה חייב לעשות שיעורי בית, הוא אומר אין לי כוח. אך אם יגידו לו פתאום אתה בכלל לא חייב לעשות שיעורי בית, מיד תיעלם העצלנות והוא ירגיש הקלה. מכאן, העצלנות נוצרת כאשר יש לאדם פעולה מסוימת שהוא חושב שעליו לבצע, אבל ... במקום רגשי עמוק שבו קיים פחד, כאב או טראומה מהעבר, או תפיסות שליליות כלפי עצמך. לדוגמה, אדם שמתעצל לעשות שיעורי בית יעדיף לצפות בטלוויזיה כי זה כיף לו, וללמוד נתפס בעיניו כמשעמם או מאמץ יתר. אך הסיבה העמוקה יותר שבגללה ...
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
איך לרפא סכיזופרניה? איך להפוך משוגע לחכם? איך לרפא מחלות נפש? איך לשכנע משוגעים? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך להתמודד עם חולי נפש? איך לטפל בהפרעת אישיות? אולי אני משוגע? אולי הוא צודק?
... כהן מסביר שהשיטה מתאימה לא רק להפרעות נפשיות, אלא גם למצבים יומיומיים של שכנוע. למשל, ילד שלא רוצה להכין שיעורי בית. במקום לכפות עליו את הדעה שלך (אתה חייב להכין שיעורים!), כדאי לברר איתו למה הוא לא רוצה, מה מניע ... מסביר שהשיטה יעילה לא רק להפרעות נפשיות, אלא גם בכל מצב שדורש שכנוע. לדוגמה, אם ילד לא רוצה להכין שיעורי בית, ההורה לא צריך להכריח אותו מיד אלא לברר איתו בכנות: למה אתה לא רוצה לעשות שיעורים? אולי באמת כדאי ... הזה תקף לא רק בטיפול בהפרעות נפשיות, אלא גם בכל מצב שכנוע אחר. לדוגמה, אם ילד לא רוצה לעשות שיעורי בית, במקום לגשת אליו בגישה של אני צודק, אתה טועה, אתה חייב לעשות שיעורים, אפשר באמת לבדוק איתו: למה הוא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו להגיב, איך שאתה רוצה, לבקשה שלך? איך לקבל את התגובה שאתה רוצה, לשאלה שלך ולהצעה שלך? איך לנסח בקשה? איך לבקש כוס מים? למה לא לומר את מה שאתה חושב? איך לא לבקש משהו? איך לא להתנסח? למה לא לדבר בצורה ישירה? סדר המילים במשפט, איך להשפיע על אנשים? איך לגרום לילד לעשות שיעורי בית? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: שיעורי בית, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: שיעורי בית, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, אימון אישי לקשב וריכוז, מאמן אישי לפרישה בתחום שיעורי בית - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6719 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 17:03:29 - wesi1