אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל מנהלי עבודה ✔ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה?

כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית.

איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה?

אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: "אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך." במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו.

כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים?

האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. אתה קובע מהי התוצאה הרצויה והוא אחראי לספק את התוצאה הזו. לדוגמה, אם הזמנת קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו.

כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל?

אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך מנהל האחראי על מחלקת ייצור מטוסים. תחת המנהל יש מספר מנהלי ביניים, ומתחתיהם עוד עובדים רבים. האחריות שלך כלפי אותו מנהל בכיר היא פשוטה מאוד: אתה אומר לו "אדוני, המשימה שלך היא לייצר מטוסים." הכלים שנתת לו לביצוע המשימה הם העובדים שתחתיו. בדיוק כמו שנתת לו פטיש או מברג, העובדים הם כלי עבודה שאיתם עליו לייצר את המטוסים. אם הוא צריך עוד עובדים, הוא צריך לבקש אותם, ואם הוא חושב שעדיף לו להחליף את העובדים או לשנות את המבנה - זו אחריותו להחליט. העיקר שהוא יספק את התוצאה שהוגדרה לו מראש.

מה ההקבלה בין תקציב כספי לעובדים?

עוד אנלוגיה שממחישה היטב את האחריות של המנהל היא התקציב הכספי: אליעד מסביר שאם למנהל יש עשרה עובדים שכל אחד מהם מרוויח עשרת אלפים שקלים בחודש, בפועל הוא קיבל תקציב של מאה אלף שקלים. לכן, אם אותו מנהל רוצה לפטר חלק מהעובדים ולהביא אחרים עם שכר גבוה יותר או יעילות גבוהה יותר, זו ההחלטה שלו. אם הוא יבחר להישאר עם אותם עובדים או לשנות את כוח האדם - גם זו החלטה שלו. חשוב להבהיר למנהל שלא מעניין אותך מה הוא עושה עם התקציב שלו, כל עוד התוצאות יגיעו.

למה לא להתערב בניהול היומיומי של המנהל?

טעות נפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא התערבות בניהול היומיומי של המנהל שתחתיך. מנהל בכיר שמתחיל לספר לך על הבעיות שיש לו עם העובדים ("זה אמר לי ככה וזה אמר ככה, והיום העובד הזה איחר...") בעצם מצביע על בעיה אצלו בניהול. אליעד מדגיש שהתגובה שלך כמנהל עליון צריכה להיות ברורה: "לא מעניין אותי למה העובדים שלך לא מתפקדים, אם הם לא מתפקדים זו אחריותך האישית, ואתה הוא זה שנכשל בניהול." אתה לא אמור להיכנס לפרטים קטנים, כי אלו בעיות שהמנהל תחתיך צריך לפתור בעצמו.

כיצד לתת סמכויות מתאימות למנהל בכיר?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מציג היא שברגע שאתה נותן אחריות למנהל, אתה חייב להעניק לו גם סמכות. אי אפשר לדרוש ממנו להביא תוצאות מבלי שיהיו לו הכלים לכך. אם למשל אתה דורש מאותו מנהל שיעמוד ביעדי המכירות, עליך לתת לו את הסמכות לפטר עובדים שלא עומדים בדרישות, לגייס עובדים מתאימים יותר או לנהל את התקציבים שלו לפי שיקול דעתו. במידה ולא תיתן לו סמכות מתאימה, לא תוכל לדרוש ממנו אחריות מלאה.

האם נכון ללמד את המנהל כיצד לנהל את העובדים?

למרות שאתה לא אמור להתערב בדרך שבה המנהל מתנהל באופן יומיומי, אליעד מדגיש שכן מותר ואף מומלץ ללמד את המנהל שתחתיך כיצד להיות מנהל טוב יותר. בדיוק כפי שהמנהל מלמד את העובדים שלו לבצע משימות, גם אתה יכול לתת ייעוץ למנהל לגבי הדרך הנכונה לנהל. אך עדיין, אסור לשכוח שהאחריות הסופית על התוצאה היא שלו בלבד. הוא זה שחייב להבין שהעובדים שלו הם הכלים שלו, ושאין מקום לתירוצים.

סיכום - מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים?

השורה התחתונה שאליעד מעביר באופן חד וברור היא שהאחריות על התוצאות בארגון מוטלת במלואה על המנהל שתחתיך. אין לך סיבה להתעניין איך בדיוק הוא משתמש בכלי העבודה (העובדים שלו). חשוב להדגיש זאת בצורה חד משמעית: "התוצאה היא האחריות שלך בלבד, ואם התוצאה לא הושגה, האחריות לכישלון היא עליך." מנהל טוב הוא כזה שמבין שהוא ספק שירותים שנמדד לפי התוצאות ולא לפי הסיפורים.
ניהול מנהלי עובדים - איך לנהל את המנהלים שמתחתיך?

שלום לכולם, היום נדבר על ניהול מנהלים של עובדים - איך מנהלים את המנהלים שמתחתיך כך שהם ינהלו נכון את העובדים שלהם? יש הרבה גישות ושיטות, ואני רוצה להציג לכם זווית חדשה שיכולה לעזור לכם להבין את העניין בצורה טובה יותר.

איך להתייחס למנהל שתחתיך?

כשאתה מנהל מנהל של עובדים, חשוב להבין את ההיבט הבא: הדרך הנכונה לנהל אותו היא להתייחס אליו כאילו הוא עצמו העובד שלך. כלומר, כמו שהיית מצפה מהעובדים לבצע משימות, כך אתה צריך להתייחס גם למנהל שתחתיך - המשימות של העובדים שלו הן למעשה המשימות שלו.

לדוגמה, נניח שאתה מנהל מנהל מכירות, שתחתיו עובדים אנשי מכירות. איך היית מתנהל אם היית ישירות מנהל את אנשי המכירות? היית אומר להם: "שלום, אני רוצה שתמכרו כמה שיותר." עכשיו, במקום לומר זאת לעובדים ישירות, אתה אומר את זה למנהל המכירות: "שלום אדוני, אני רוצה שעסק המכירות שלך יגיע ליעדים הללו והללו." במילים אחרות, אתה מטיל עליו את כל המשימות של העובדים שלו, ומצפה ממנו להביא את התוצאה.

האנלוגיה של בעל המקצוע

דמיינו שאתם שוכרים קבלן לבצע עבודה כלשהי. אתם לא מתערבים לו באיך הוא עובד - אתם לא שואלים אותו איזה כלים הוא ישתמש או איך הוא יתפעל אותם. אתם מגדירים לו את התוצאה הנדרשת, והוא צריך להביא אותה. אם הוא צריך ציוד נוסף או כוח אדם נוסף - זה על אחריותו להחליט כיצד לפעול ולתקצב את העבודה שלו בהתאם.

אותו הדבר לגבי מנהלים בארגון. המנהל שתחתיך הוא זה שאחראי להביא את התוצאה, ואין זה משנה איך הוא עושה זאת - אם באמצעות עובדים, כלים טכנולוגיים או שיטות אחרות. בסוף, מה שחשוב הוא שהוא עומד ביעדים.

ניהול תקציבים ואחריות ניהולית

מנהל שמקבל אחריות על תחום מסוים, מקבל למעשה תקציב הכולל בין היתר את כוח האדם שנמצא תחתיו. לדוגמה, אם יש לו עשרה עובדים שכל אחד מהם מרוויח עשרת אלפים שקלים בחודש, הוא למעשה מקבל תקציב של מאה אלף שקלים. כעת, הוא יכול לבחור איך לנהל את התקציב הזה - האם לשמור על אותם עובדים? האם להחליף חלקם בעובדים יקרים יותר אך יעילים יותר? האם לשנות את מבנה הצוות? כל אלה החלטות שלו, העיקר שהתוצאה תגיע.

לא להיכנס לניהול היומיומי

הרבה מנהלים נופלים למלכודת של לנסות לנהל את המנהלים שתחתיהם ברמה היום - יומית, במקום לנהל אותם ברמת התוצאה. חשוב להבין שהאחריות על השגת התוצאה היא של המנהל שתחתיך, ולכן אין טעם להיכנס לכל פרט קטן של איך הוא מתנהל.

למשל, אם הוא טוען שעובד מסוים לא ביצע את עבודתו כמו שצריך - זה לא עניינך. אם יש בעיה בניהול העובדים שלו, זו בעיה שלו, בדיוק כפי שאתה לא מעניין בקשיים האישיים של קבלן ששכרת לביצוע עבודה.

האם לתת למנהל סמכויות מלאות?

כדי שמנהל יוכל לעמוד באחריות שלו, הוא חייב גם לקבל את הסמכויות הנדרשות. לדוגמה, אם אתה דורש ממנו לנהל את הצוות שלו, אבל לא נותן לו את הסמכות לפטר עובדים, להעסיק עובדים חדשים או לנהל תקציבים - אתה למעשה מגביל אותו ולא מאפשר לו לבצע את תפקידו כמו שצריך. לכן, חלק בלתי נפרד מניהול מנהלים הוא להבין אילו סמכויות אתה נותן להם, ולוודא שהם אכן יכולים לעמוד במשימות שמוטלות עליהם.

סיכום - האחריות היא על המנהל שתחתיך

בשורה התחתונה, האחריות לתוצאה היא על המנהל שתחתיך, לא עליך. הוא צריך לדעת שהעובדים שלו הם הכלים שהוא משתמש בהם, ושעליו להביא תוצאות. בדיוק כפי שבעל מקצוע אחראי לספק שירות ולא משנה איך הוא מבצע זאת, כך גם המנהל בארגון שלך צריך לדעת שהוא נמדד על פי תוצאות ולא על פי תירוצים.

לקריאה נוספת בנושא ניהול מנהלים, ראשי צוותים וניהול בכלל - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
לייצר לגייס עובדים מומלץ איך להיות מנהל טוב יותר שכר מוצר היקר לקבל החלטה לבצע משימות טיפול בהתמכרות איך לנהל את המנהל התמכרות אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות המנהל על העובדים אחריות ניהולית איך להעביר איך להעביר סמכויות למנהל איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים איך לנהל מנהלים בכירים איך לתת אחריות איך לתת אחריות ניהולית איך לתת סמכויות למנהל המנהל המנהל כספק שירותים הסרת אחריות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כסף להסיר אחריות להעביר להעביר סמכויות למנהל למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל מנהלים בכירים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל ראשי צוותים לקחת אחריות לקיחת אחריות לתת לתת אחריות לתת אחריות ניהולית לתת סמכויות למנהל מנהל מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה נותן שירות נותני שירות ניהול ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים בכירים ניהול ראשי צוותים סמכויות ספק שירות ספק שירותים ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עבודה עובד עובדים ראשי צוותים
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא ... את התוצאה, ויחד עם זאת עלינו לספק לו את התנאים והחופש לפעול בדרך שהוא רואה לנכון. איך לנהל מנהל עובדים? ניהול לפי תוצאה או מאמץ? אחריות ניהולית וסמכות ניהולית ניהול מנהלי עבודה בכירים ניהול בכירים בארגון מה ההבדל בין אחריות על הדרך לאחריות על התוצאה? אחריות בלי סמכות ...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך, הוא למעשה יוצר אצל העובד רצון להתנגד ולא להקשיב. המנהל, בלי לשים לב, הופך לאותו קול שלילי שמסית את העובד נגד ההנחיות שלו עצמו. כאשר העובדים מרגישים שמדברים אליהם מלמעלה, כאילו הם נחותים או קטנים, הם לא רק מאבדים מוטיבציה אלא אף מפתחים רגשות של שנאה וכעס כלפי המנהל. רגשות אלו פוגעים באיכות העבודה וביחסים בין העובד למנהל בטווח הארוך. איך לדבר עם עובדים בצורה נכונה? אליעד כהן מדגיש כי המפתח המרכזי ליצירת מוטיבציה ורצון אמיתי אצל העובדים להקשיב ולהצליח הוא פשוט - לדבר איתם בכבוד. כאשר המנהל מדבר עם העובד, עליו לדמיין שמדובר בחבר שלו, במישהו שהוא מעריך ומכבד. המנהל צריך לדבר באותה רמה שבה הוא היה רוצה שידברו אליו. דוגמה לכך היא לפנות אל העובד בצורה מנומסת וחברית, כמו: בוקר טוב, מה שלומך? האם תוכל בבקשה לעשות כך וכך? האם זה אפשרי מבחינתך?. אליעד מדגיש שהכוונה אינה ליצור מצב של אנרכיה או של שוק, שבו אין למנהל שום סמכות או אחריות. בהחלט יכול להיות מצב שבו המנהל חייב להפעיל את סמכותו. במקרה של מחלוקת או אי - הסכמה, המנהל יכול להגיד בצורה מכובדת: זו כרגע ההחלטה שלי ואני מבקש שתכבד אותה. כאן המנהל משתמש בסמכות שלו בצורה ברורה אך מכבדת. הוא לא משפיל את העובד, אלא מבקש בצורה ברורה ונעימה לכבד את החלטתו. למה חשוב שעובדים יאהבו את המנהל ואת העסק? אליעד כהן מסביר בפירוט רב את היתרון העצום שנובע מכך שהעובדים אוהבים ומכבדים את המנהל ואת העסק. עובד שאוהב את מקום העבודה שלו ואת המנהל שלו יפעל מתוך רצון פנימי וכנה לעזור ולתרום יותר לעסק. העובדים יגיעו לעבודה עם מוטיבציה גבוהה, עם חיוך ועם נכונות להשקיע, גם כאשר המשימות קשות או מאתגרות. לעומת זאת, עובד שמרגיש שהמנהל שלו מזלזל בו או מתייחס אליו כאל עבד, יחפש הזדמנות להתמרד ולפגוע בעסק בדרכים עקיפות, בין אם במודע ובין אם לא במודע. עובד שמרגיש מושפל ומנוצל יפעל מתוך התנגדות, מרירות ... אליעד כהן נותן דוגמה שבה עובד נמצא בבית ואשתו לא מכבדת אותו ומזלזלת בו. העובד מגיע לעבודה עם תחושה של השפלה וחוסר ערך עצמי. כאשר המנהל מדבר אליו יפה ובכבוד, אותו עובד מרגיש שיפור משמעותי בערך העצמי שלו, הוא מעריך יותר את עצמו ואת ה
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך ... וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע ... בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ותלויה בשאלה עד כמה המנהל בטוח במה שצריך להיעשות. אם אתה כמנהל בטוח לגמרי מה צריך לעשות, עדיף שתגיד לעובדים בדיוק מה ... את הביצועים שלהם ואת התוצאות. הוא מסביר שההחלטה צריכה להיעשות בכל פעם מחדש, לפי רמת הוודאות שלך כמנהל, ולא להישען באופן עיוור על גישות ניהוליות כלליות או עצות גנריות. האם כדאי ללמוד שיטות ניהול מספרים ומדריכים? אליעד כהן מתייחס לספרים ולמדריכים שעוסקים בניהול עסקים ואומר שרוב העצות בהם עשויות להיות בעייתיות. הוא מסביר שכל עצה או שיטה לניהול יכולה להתאים במקרים מסוימים ולהיכשל במקרים אחרים. ... הפוכים שאומרים בדיוק את ההפך. לכן, ההמלצה המרכזית של אליעד היא לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול שנחשבות פופולריות או מצליחות, אלא תמיד לשאול את עצמך את השאלה: מה הייתי עושה אם הייתי לבד? ולבנות את תהליכי הניהול והקצאת המשימות בהתאם לכך. הדרך להצלחה היא לפתח גמישות מחשבתית, לבחון כל סיטואציה באופן ספציפי ולהתאים את דרך הניהול לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים ...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע את המשימות לפי סדר עדיפויות אחד ומוגדר. הדמיית מצב עם שני ... בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד , שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו חצוי ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון. הדרך הנכונה לניהול עובדים הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה מנהל אחד ויחיד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון יש כמה מנהלים, אף אחד מהם לא יפנה ישירות לעובד. כל בקשה או משימה שקשורה לעובד תעבור דרך המנהל הישיר שלו. כך העובד לא יצטרך לבחור בעצמו איזה מנהל להקשיב לו קודם, ויש סדר ברור במי נותן את ההוראות. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה מנהלים? במקרים שבהם עובד צריך לתת שירות למספר מנהלים שונים, יש כמה פתרונות אפשריים: 1. חלוקת זמן ברורה: העובד יוכל לעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות
אחריות ניהולית, סמכות ואחריות של מנהל, האצלת סמכויות ואחריות, אחריות בלי יכולת, לתת למישהו אחריות, לתת למישהו סמכות, לקחת אחריות, איך להאציל סמכויות? להטיל משימות, הטלת משימות, אין אחריות בלי סמכות, אין אחריות ללא סמכות מהי אחריות ניהולית, וכיצד היא קשורה לסמכות? כאשר נותנים לאדם אחריות לבצע משימה מסוימת, הכרחי לבדוק האם בנוסף לאחריות שניתנה לו יש בידיו גם את הסמכות הדרושה כדי להבטיח שהתוצאה הרצויה אכן תתרחש. אחריות ניהולית היא מושג מרכזי המגדיר שאדם חייב להיות מסוגל להשפיע על הגורמים הרלוונטיים על מנת לעמוד באחריות שלו. לדוגמה, אם אומרים לאדם שהוא אחראי ... והסמכות לגייס עובדים, לרכוש חומרים, או לאשר החלטות בנייה חשובות? אם התשובה היא כן, אז האחריות שנתנו לו היא בעלת משמעות. אך אם התשובה שלילית והוא אינו יכול להשפיע על תהליך הבנייה, האחריות שניתנה לו היא ריקה מתוכן. מה הבעיה עם אחריות שאין לה סמכות? אחריות שאין לה סמכות נקראת גם אחריות ללא שיניים. זו אחריות ריקה, שבה האדם אחראי לתוצאה שהוא אינו יכול להשפיע עליה ישירות. דוגמה לכך היא אדם שקיבל אחריות לשמור על דלת ולמנוע כניסת אנשים. אם האדם יכול לומר לאנשים אסור לכם להיכנס ולהכריח אותם לצאת, אז הוא קיבל אחריות יחד עם סמכות מתאימה. במקרה זה, האחריות משמעותית והאדם יכול לעמוד בה. אבל אם הוא ... למשל אם אסור לו לדבר אליהם בצורה סמכותית או שהוא אינו יכול לנעול את הדלת, אז האחריות שלו היא חסרת משמעות. זוהי אחריות מדומה שלא מאפשרת לו באמת לבצע את המשימה שעליה הוא מופקד. כיצד להאציל סמכויות בצורה נכונה? כדי להאציל סמכויות ואחריות בצורה נכונה, יש לבדוק היטב את הנקודות הבאות: האם האדם שמקבל אחריות מקבל גם את הסמכויות הדרושות לביצוע המשימה? האם האדם יכול ...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
... אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות מי אחראי באמת על ביצוע המשימה בארגון? כאשר מנהל או אחראי נותן לעובד משימה, התהליך הניהולי אינו מסתיים בנקודת העברת המשימה לעובד. אליעד כהן מסביר שאומנם האחריות הישירה לביצוע המשימה עוברת לעובד, אך האחריות הכוללת להשלמת המשימה בצורה תקינה עדיין מוטלת על מי שנתן את המשימה, כלומר, על המנהל. זהו עיקרון חשוב ביותר בניהול משימות וארגון עבודה: ברגע שנתת משימה, נולדה לך משימה חדשה - משימת המעקב והפיקוח על ביצועה. הדבר דומה למערכת כפולה של אחריות: מצד אחד, העובד אחראי לבצע את המשימה, ומצד שני, המנהל אחראי לוודא שהעובד אכן מבצע את המשימה כפי שנדרש. מדוע שגר ושכח הוא גישה שגויה בניהול משימות? אליעד כהן מדגיש ומסביר את הטעות הנפוצה בניהול משימות - גישת שגר ושכח, שבה מנהלים חושבים שברגע שנתנו משימה, הסתיימה אחריותם עליה. הטעות היא בהנחה שהעובד בוודאות יטפל במשימה כהלכה ללא צורך במעקב. בפועל, כאשר מנהל מפסיק לעקוב אחרי המשימה, הוא בעצם מפקיר אותה, ומשאיר את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה, אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, עליך להוסיף לעצמך באופן ... מעקב. משימת המעקב לא חייבת להיות מעיקה או מפריעה לעובד, אך היא חייבת להתקיים במודעות הניהולית שלך. כלומר, על המנהל מוטל לשאול את עצמו שאלות כמו: האם העובד התחיל לטפל במשימה שנתתי? מה מצב ההתקדמות במשימה? האם העובד נתקל בקשיים או בעיות? האם יש צורך לספק לעובד כלים או עזרה נוספת להשלמת המשימה? האם המשימה בוצעה לשביעות רצוני והושלמה במועד? ה
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית מהן הטעויות הנפוצות בניהול עובדים? הרבה מנהלים עושים את הטעות לחשוב שהם צריכים להבטיח שכל משימה שהעובדים שלהם מבצעים תהיה מושלמת, דבר שגורם להם להתערב ולהשקיע יותר זמן בעבודת העובדים, במקום להתמקד בניהול הארגון ובמשימות החשובות יותר. אליעד כהן מציין שזו טעות נפוצה מאוד, שכן לעיתים התמקדות במושלמות של כל משימה יכולה להוביל לניהול לא אפקטיבי ולבזבוז זמן. למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? הבעיה היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל ממקד את תשומת הלב בפרטים הקטנים. הוא רוצה שהעובדים יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, אבל למעשה מה שחשוב יותר זה איך להשקיע את הזמן ... משאבים כה גדולים שהם לא משתלמים בהשוואה לתועלת הכוללת שתהיה לארגון. אם המנהל לא מבצע התערבות מיותרת במשימות העובדים, הוא יכול להתפנות לניהול אסטרטגי ולהשקיע את הזמן והמשאבים במקומות שיביאו את התועלת הרבה ביותר. מהם היתרונות של אי - התערבות מיותרת? כאשר המנהל לא מתערב בצורה מיותרת בעבודת העובדים, הוא מאפשר להם לפתח את כישוריהם ולקחת יותר אחריות על המשימות שלהם. במקביל, המנהל יכול להתמקד בניהול אסטרטגי ובפעולות שיביאו ערך גבוה יותר לארגון. התערבות מיותרת עלולה לגרום לכך שהמנהל לא יוכל להקדיש זמן למשימות החשובות יותר, ובסופו של דבר זה עלול לפגוע ביעילות ובתפוקה הכוללת של הארגון. מהו תפקיד המנהל בארגון? המשמעות של ניהול אפקטיבי היא התמקדות בתוצאה הכוללת ולא בהחמרה על משימות יומיומיות. המנהל צריך להבין שהצלחת העסק תלויה ביכולת שלו למקד את המשאבים במקומות הנכונים ובפיתוח אסטרטגיות שמובילות לתוצאות טובות יותר. החמרה על פרטים קטנים שיכולה להוביל לשלמות אינה תמיד הדרך הנכונה למנהיגות אפקטיבית. טעויות ניהוליות ניהול עובדים אצלת סמכויות הסמכות וניהול התייעלות ארגונית למה לא לרצות שהעובד יעשה את העבודה הכי טוב? אליעד מתאר את הטעות הנפוצה של מנהלים המאמינים שעליהם לדאוג לכך שכל משימה שתבוצע על ידי העובדים תהיה מושלמת. במילים אחרות, הם רוצים שהעובדים יעמדו בסטנדרטים הגבוהים ... נכון. הטעות המרכזית שנעשית כאן היא שבמקום להתרכז בתוצאה הכוללת של העסק, המנהל מתמקד בפרטים הקטנים, בעוד שהוא לא תמיד מודע לכך שלפעמים עשיית משימה בצורה טובה ולא בהכרח הכי טובה יכולה להניב יותר תועלת. אליעד מסביר שלפעמים השקעת זמן ומאמץ רבים במשימה אחת יכולה למשוך את המנהל לתוך עבודה של העובד, דבר שגורע ממנו את הזמן והיכולת להתמקד במשימות אחרות שיכולות להביא תועלת רבה יותר לארגון. מהו ניהול נכון של עובדים? המנהל צריך להבין שהצלחה של העסק לא תלויה תמיד באיך שהמשימות מבוצעות, אלא באיך שהוא ממקד את המשאבים. אם המנהל מצפה שהעובדים שלו יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, הוא עלול להיגרר לעבודה של העובדים ולבזבז זמן יקר על משימות שיכולות להתבצע באופן סביר ... כאן היא לא לעודד הזנחה, אלא למצוא את האיזון בין הציפיות לתוצאה לבין הזמן שהמנהל יכול להשקיע בכל משימה. מה לעשות כאשר רוצים לשפר את התוצאה, אבל המחיר גבוה מדי? במקרים מסוימים, העלות של שיפור משימה לא בהכרח משתלמת. ... אותו להתמקד במשימות שיביאו יותר תועלת לעסק. מהם היתרונות בהפסקת ההתערבות המנהלית? אם ה
האם ביבי אשם? האם הגיוני להאשים את ביבי? האם לשחרר את החטופים בכל מחיר? מי מתאים להיות ראש ממשלה? את מי הגיוני להאשים? מי אשם במה שקורה? האם לעשות עסקה עם השטן? האחריות של בגץ, הסמכויות של הממשלה, האם אתה הראש אתה אשם? מי באמת אשם? חיזבאלה, החמאס, שחרור החטופים בכל מחיר, מחדלי הקורונה, הסוד של ביבי, בחירתה של סופי, סצנת הבחירה של סופי, חרבות ברזל, אסון השביעי לאוקטובר, איך להילחם בטרור? עסקה עם החמאס, עסקה לשחרור החטופים
... להיות ראש ממשלה? את מי הגיוני להאשים? מי אשם במה שקורה? האם לעשות עסקה עם השטן? האחריות של בגץ, הסמכויות של הממשלה, האם אתה הראש אתה אשם? מי באמת אשם? חיזבאלה, החמאס, שחרור החטופים ... דין מוות על כל מי שלא ישוחרר וכולי חוץ משאר הנזקים העתידיים. אבל כן הגיוני שיש לו אחריות, לגבי זה שהמצב ככ גרוע ולא פחות גרוע. וכן, צריכים לשחרר את כל החטופים בכל ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל מנהלי עבודה, איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל מנהלי עבודה, איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון אישי לעסקים, אימון אישי לחיים בנושא לנהל מנהלי עבודה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5313 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 08:11:38 - wesi1