אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ספק שירותים ✔ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה?

כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית.

איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה?

אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: "אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך." במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו.

כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים?

האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. אתה קובע מהי התוצאה הרצויה והוא אחראי לספק את התוצאה הזו. לדוגמה, אם הזמנת קבלן לבצע שיפוץ, אתה אומר לו בדיוק מה אתה מצפה לקבל בסוף העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו.

כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל?

אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך מנהל האחראי על מחלקת ייצור מטוסים. תחת המנהל יש מספר מנהלי ביניים, ומתחתיהם עוד עובדים רבים. האחריות שלך כלפי אותו מנהל בכיר היא פשוטה מאוד: אתה אומר לו "אדוני, המשימה שלך היא לייצר מטוסים." הכלים שנתת לו לביצוע המשימה הם העובדים שתחתיו. בדיוק כמו שנתת לו פטיש או מברג, העובדים הם כלי עבודה שאיתם עליו לייצר את המטוסים. אם הוא צריך עוד עובדים, הוא צריך לבקש אותם, ואם הוא חושב שעדיף לו להחליף את העובדים או לשנות את המבנה - זו אחריותו להחליט. העיקר שהוא יספק את התוצאה שהוגדרה לו מראש.

מה ההקבלה בין תקציב כספי לעובדים?

עוד אנלוגיה שממחישה היטב את האחריות של המנהל היא התקציב הכספי: אליעד מסביר שאם למנהל יש עשרה עובדים שכל אחד מהם מרוויח עשרת אלפים שקלים בחודש, בפועל הוא קיבל תקציב של מאה אלף שקלים. לכן, אם אותו מנהל רוצה לפטר חלק מהעובדים ולהביא אחרים עם שכר גבוה יותר או יעילות גבוהה יותר, זו ההחלטה שלו. אם הוא יבחר להישאר עם אותם עובדים או לשנות את כוח האדם - גם זו החלטה שלו. חשוב להבהיר למנהל שלא מעניין אותך מה הוא עושה עם התקציב שלו, כל עוד התוצאות יגיעו.

למה לא להתערב בניהול היומיומי של המנהל?

טעות נפוצה שאליעד מזהיר מפניה היא התערבות בניהול היומיומי של המנהל שתחתיך. מנהל בכיר שמתחיל לספר לך על הבעיות שיש לו עם העובדים ("זה אמר לי ככה וזה אמר ככה, והיום העובד הזה איחר...") בעצם מצביע על בעיה אצלו בניהול. אליעד מדגיש שהתגובה שלך כמנהל עליון צריכה להיות ברורה: "לא מעניין אותי למה העובדים שלך לא מתפקדים, אם הם לא מתפקדים זו אחריותך האישית, ואתה הוא זה שנכשל בניהול." אתה לא אמור להיכנס לפרטים קטנים, כי אלו בעיות שהמנהל תחתיך צריך לפתור בעצמו.

כיצד לתת סמכויות מתאימות למנהל בכיר?

נקודה חשובה נוספת שאליעד מציג היא שברגע שאתה נותן אחריות למנהל, אתה חייב להעניק לו גם סמכות. אי אפשר לדרוש ממנו להביא תוצאות מבלי שיהיו לו הכלים לכך. אם למשל אתה דורש מאותו מנהל שיעמוד ביעדי המכירות, עליך לתת לו את הסמכות לפטר עובדים שלא עומדים בדרישות, לגייס עובדים מתאימים יותר או לנהל את התקציבים שלו לפי שיקול דעתו. במידה ולא תיתן לו סמכות מתאימה, לא תוכל לדרוש ממנו אחריות מלאה.

האם נכון ללמד את המנהל כיצד לנהל את העובדים?

למרות שאתה לא אמור להתערב בדרך שבה המנהל מתנהל באופן יומיומי, אליעד מדגיש שכן מותר ואף מומלץ ללמד את המנהל שתחתיך כיצד להיות מנהל טוב יותר. בדיוק כפי שהמנהל מלמד את העובדים שלו לבצע משימות, גם אתה יכול לתת ייעוץ למנהל לגבי הדרך הנכונה לנהל. אך עדיין, אסור לשכוח שהאחריות הסופית על התוצאה היא שלו בלבד. הוא זה שחייב להבין שהעובדים שלו הם הכלים שלו, ושאין מקום לתירוצים.

סיכום - מהי הדרך הנכונה לנהל מנהלים?

השורה התחתונה שאליעד מעביר באופן חד וברור היא שהאחריות על התוצאות בארגון מוטלת במלואה על המנהל שתחתיך. אין לך סיבה להתעניין איך בדיוק הוא משתמש בכלי העבודה (העובדים שלו). חשוב להדגיש זאת בצורה חד משמעית: "התוצאה היא האחריות שלך בלבד, ואם התוצאה לא הושגה, האחריות לכישלון היא עליך." מנהל טוב הוא כזה שמבין שהוא ספק שירותים שנמדד לפי התוצאות ולא לפי הסיפורים.
ניהול מנהלי עובדים - איך לנהל את המנהלים שמתחתיך?

שלום לכולם, היום נדבר על ניהול מנהלים של עובדים - איך מנהלים את המנהלים שמתחתיך כך שהם ינהלו נכון את העובדים שלהם? יש הרבה גישות ושיטות, ואני רוצה להציג לכם זווית חדשה שיכולה לעזור לכם להבין את העניין בצורה טובה יותר.

איך להתייחס למנהל שתחתיך?

כשאתה מנהל מנהל של עובדים, חשוב להבין את ההיבט הבא: הדרך הנכונה לנהל אותו היא להתייחס אליו כאילו הוא עצמו העובד שלך. כלומר, כמו שהיית מצפה מהעובדים לבצע משימות, כך אתה צריך להתייחס גם למנהל שתחתיך - המשימות של העובדים שלו הן למעשה המשימות שלו.

לדוגמה, נניח שאתה מנהל מנהל מכירות, שתחתיו עובדים אנשי מכירות. איך היית מתנהל אם היית ישירות מנהל את אנשי המכירות? היית אומר להם: "שלום, אני רוצה שתמכרו כמה שיותר." עכשיו, במקום לומר זאת לעובדים ישירות, אתה אומר את זה למנהל המכירות: "שלום אדוני, אני רוצה שעסק המכירות שלך יגיע ליעדים הללו והללו." במילים אחרות, אתה מטיל עליו את כל המשימות של העובדים שלו, ומצפה ממנו להביא את התוצאה.

האנלוגיה של בעל המקצוע

דמיינו שאתם שוכרים קבלן לבצע עבודה כלשהי. אתם לא מתערבים לו באיך הוא עובד - אתם לא שואלים אותו איזה כלים הוא ישתמש או איך הוא יתפעל אותם. אתם מגדירים לו את התוצאה הנדרשת, והוא צריך להביא אותה. אם הוא צריך ציוד נוסף או כוח אדם נוסף - זה על אחריותו להחליט כיצד לפעול ולתקצב את העבודה שלו בהתאם.

אותו הדבר לגבי מנהלים בארגון. המנהל שתחתיך הוא זה שאחראי להביא את התוצאה, ואין זה משנה איך הוא עושה זאת - אם באמצעות עובדים, כלים טכנולוגיים או שיטות אחרות. בסוף, מה שחשוב הוא שהוא עומד ביעדים.

ניהול תקציבים ואחריות ניהולית

מנהל שמקבל אחריות על תחום מסוים, מקבל למעשה תקציב הכולל בין היתר את כוח האדם שנמצא תחתיו. לדוגמה, אם יש לו עשרה עובדים שכל אחד מהם מרוויח עשרת אלפים שקלים בחודש, הוא למעשה מקבל תקציב של מאה אלף שקלים. כעת, הוא יכול לבחור איך לנהל את התקציב הזה - האם לשמור על אותם עובדים? האם להחליף חלקם בעובדים יקרים יותר אך יעילים יותר? האם לשנות את מבנה הצוות? כל אלה החלטות שלו, העיקר שהתוצאה תגיע.

לא להיכנס לניהול היומיומי

הרבה מנהלים נופלים למלכודת של לנסות לנהל את המנהלים שתחתיהם ברמה היום - יומית, במקום לנהל אותם ברמת התוצאה. חשוב להבין שהאחריות על השגת התוצאה היא של המנהל שתחתיך, ולכן אין טעם להיכנס לכל פרט קטן של איך הוא מתנהל.

למשל, אם הוא טוען שעובד מסוים לא ביצע את עבודתו כמו שצריך - זה לא עניינך. אם יש בעיה בניהול העובדים שלו, זו בעיה שלו, בדיוק כפי שאתה לא מעניין בקשיים האישיים של קבלן ששכרת לביצוע עבודה.

האם לתת למנהל סמכויות מלאות?

כדי שמנהל יוכל לעמוד באחריות שלו, הוא חייב גם לקבל את הסמכויות הנדרשות. לדוגמה, אם אתה דורש ממנו לנהל את הצוות שלו, אבל לא נותן לו את הסמכות לפטר עובדים, להעסיק עובדים חדשים או לנהל תקציבים - אתה למעשה מגביל אותו ולא מאפשר לו לבצע את תפקידו כמו שצריך. לכן, חלק בלתי נפרד מניהול מנהלים הוא להבין אילו סמכויות אתה נותן להם, ולוודא שהם אכן יכולים לעמוד במשימות שמוטלות עליהם.

סיכום - האחריות היא על המנהל שתחתיך

בשורה התחתונה, האחריות לתוצאה היא על המנהל שתחתיך, לא עליך. הוא צריך לדעת שהעובדים שלו הם הכלים שהוא משתמש בהם, ושעליו להביא תוצאות. בדיוק כפי שבעל מקצוע אחראי לספק שירות ולא משנה איך הוא מבצע זאת, כך גם המנהל בארגון שלך צריך לדעת שהוא נמדד על פי תוצאות ולא על פי תירוצים.

לקריאה נוספת בנושא ניהול מנהלים, ראשי צוותים וניהול בכלל - חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
ניהול לפטר עובד האם לשנות לזכור להתייחס למנהלים איך לנהל את המנהל לטפל בהתמכרויות מנהל בכיר כלי עבודה ספק שירות ניהול ראשי צוותים אחריות אחריות אישית אחריות המנהל אחריות המנהל על העובדים אחריות ניהולית איך להעביר איך להעביר סמכויות למנהל איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלי עבודה איך לנהל מנהלים איך לנהל מנהלים בכירים איך לנהל ראשי צוותים איך לתת אחריות איך לתת אחריות ניהולית איך לתת סמכויות למנהל המנהל כספק שירותים הסרת אחריות יועץ יעוץ יעוץ למנהלים כיצד לנהל כסף להסיר אחריות להעביר להעביר סמכויות למנהל למנהלים לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלי עבודה לנהל מנהלים לנהל מנהלים בכירים לנהל עובד לנהל עובדים לנהל ראשי צוותים לקחת אחריות לקיחת אחריות לתת לתת אחריות לתת אחריות ניהולית לתת סמכויות למנהל מנהל מנהלי עבודה מנהלים מנהלים בכירים נהלי עבודה נותן שירות נותני שירות ניהול ניהול מנהלי עבודה ניהול מנהלים ניהול מנהלים בכירים ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים בכירים ניהול ראשי צוותים סמכויות ספק שירות ספק שירותים ספקי שירות ספקי שירותים ספקים עבודה עובד עובדים ראשי צוותים
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
איך לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור עובד? יעוץ למשאבי אנוש, איך לגייס עובד? איך לדרג אנשי מקצוע? דירוג אנשי מקצוע
... לראיין עובדים? איך לדעת מי הכי טוב? איך לבחור איש מקצוע? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? איך לבחור ספק שירותים? איך לבחור מנכל? איך לבחור ... לנהל את תחום הרכש, חשוב שיהיה לך ידע מספיק, או לפחות עזרה ממישהו שמבין בתחום, על מנת להעריך את המועמדים הנכונים. איך לבחור עובד או ספק שירותים? כשהמנכל לא מבין בתחומים ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים למה לא לקנות בהנחה? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מסביר מדוע לא תמיד ... או השירות. לדוגמה, אם המוכר מרגיש שהלקוח מנסה להוריד אותו במחיר, הוא עשוי לספק שירות פחות טוב או למכור מוצר פחות איכותי. 3. הנחה עלולה להוביל להוצאות גבוהות יותר ... מוצרים השיקולים והבעיות בבקשת הנחה כאשר מבקשים הנחה ממישהו שמוכר מוצר או מספק שירות, יש כמה בעיות שיכולות להיווצר, וחשוב לקחת אותן בחשבון. מה זה הנחה ולמה מבקשים ... שירות? איך לבחור ספק? איך לבחור עורך דין? איך לבחור פסיכולוג? איך לבחור מטפל? ספק שירות זול, לקנות בזול, לקנות ביוקר, איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך לבקש הנחה? איך ... בזול, למכור ביוקר, המוצר יקר לי, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, איך לבחור ספק שירותים? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך יפה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לדעת איזה ספק שירותים הכי טוב? למה לקוח מבקש הנחה? למה לתת הנחה ללקוח? למה נותנים הנחה על מוצר? מה ... לשירות? כמה כסף לבקש על שירות? כסף לבקש על שירות, לאהוב את נותן השירות, לבחור ספק שירותים, איך הנחה משפיעה על החלטת הלקוח? ...
איך לחזק אהבה? איך לשתול מחשבות אהבה? איך למחוק זיכרון אהבה? איך למחוק געגוע? איך לשכוח אקסית? איך לחזק רגש? איך לגרום למישהו להתאהב בך? איך לא לפחד מבגידה? איך להתמודד עם חרדת נטישה? איך לא לאהוב? איך לשכוח מישהו? איך שותלים מחשבות? nlp
... אותה בחורה אותה ישות שאותה הוא אהב, הישות הזאת הופכת להיות סוג של ספק שירותים עבורו. כאשר במשחק התפקידים הזה, הבחור הוא הלקוח, והבחורה היא ספק השירותים שלו. ואז ממילא, אפשר להחליף ספק אפשר לייצר את המוצר באופן עצמאי אפשר להסתדר בלי המוצר. בנוסף, שתילת המחשבה הזאת, גורמת לאדם לחשוב שאותה ישות שאותה הוא אהב, ...
איך נכון לתגמל עובדים? כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתמרץ עובדים? שכר גבוה, שכר נמוך, שכר בסיס, תגמול לפי ביצועים, עמלה על מכירות, תגמול לאנשי מכירות, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... את התגמול של העובד שלך, כמה שיותר בתוצאות של הביצועים שלו. בדיוק כמו כל ספק שירותים עצמאי, שמקבל תגמול, רק על תוצאה ולא רק על המאמץ שלו. ועליך לשאוף לכך שהעובד שלך יתייחס לעסק שלך, בדיוק כאילו ...
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
איך לראיין עובד? איך לראיין מנהל? איך לראיין מועמד לעבודה? איך לראיין נכון? איך לראיין אנשים? מה לשאול בראיון עבודה? מה לשאול בראיון טלפוני? מה לשאול בראיון למטפלת? איך מראיינים עובד פוטנציאלי? לראיין מטפלת, אימון למנהלים
... על יכולותיו והתאמתו לתפקיד. לסיכום, אליעד ממליץ להתייחס לתהליך גיוס עובד באותו אופן בו הייתם מתייחסים לבחירת ספק שירותים מקצועי. המיקוד צריך להיות מעשי, ברור וקשור ישירות למשימות שעל המועמד יהיה לבצע בפועל. ראיון עבודה ראיון טלפוני איך לשאול את השאלות הנכונות בראיון ... מימינם ומשמאלם והם שאולים שאלות, בכדי להתרשם אם מתאים או לא מתאים. בקיצור, תראיין עובד בדיוק כמו שאתה מגייס עובד לספק שירותים.
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
... דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון. מה הכוונה בעובד כספק שירותים? המושג עובד כספק שירותים מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ... מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד: שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד. מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה. התנהלות חוזית ... - מעביד, ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים. העובד כספק שירותים מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא ... - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח. מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול. התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי חוזה עבודה שמבוסס על מתן שירותים ...
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
עבדות, עבודה, מלך או עבד, כסף, פחדים, למות ברעב, תלות רגשית, שביעות רצון הלקוחות
... כאשר האדם משוחרר רגשית מהתלות הזו, הוא יכול באמת לבחור להעניק שירות מתוך רצון נקי וללא תלות בפחד או לחץ. באופן פרדוקסלי, דווקא השחרור המוחלט מהצורך לקבל את הכסף מאפשר לאדם לספק שירות איכותי יותר ולהגיע לשביעות רצון גבוהה יותר של הלקוחות. בסופו של ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... אליעד מציין שיש חשיבות להבנת המוטיבציה של נותן השירות, כי המוטיבציה היא זו שתשפיע על איכות השירות בפועל. הוא מציג כמה סיבות שונות שיכולות להניע נותן שירות לספק שירות טוב: נותן השירות מעוניין לקבל כסף ולכן השירות שהוא מספק תלוי בציפייה שלו לקבל את התשלום. נותן השירות מספק שירות איכותי כי הוא מרגיש מחויב לאחר שכבר קיבל חלק מהכסף מראש. נותן השירות פשוט אוהב את העבודה שלו ומספק שירות טוב ללא קשר ישיר לתשלום. נותן השירות נמצא בתחרות מול מישהו אחר ומעוניין להוכיח את עצמו. אליעד מסביר שאם התשלום כולו מתבצע מראש, קיימת האפשרות שירד המוטיבציה של נותן השירות לספק שירות טוב, כי הוא כבר קיבל את הכסף ... או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי ... לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש נותני שירות שדווקא תשלום מראש מגביר אצלם את המחויבות והאחריות לספק שירות איכותי, כי הם מרגישים חובה ...
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
חוקי הכסף, איך לעשות יותר כסף? איך לעשות כסף? איך להתעשר? איך להרוויח כסף? איך עושים כסף? איך להתעשר? איך להיות עשיר? איך להצליח? הצלחה כספית, הצלחה עסקית, להקים עסק
... לאדם יש עסק, למשל מכולת, עליו לשאול את עצמו באופן קבוע: איך אני יכול לעשות יותר טוב ללקוחות שלי?. ככל שהעסק מספק שירות טוב יותר, כך לקוחות יהיו מוכנים לשלם יותר או לבחור דווקא בעסק שלו ולא ...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
... לאורך זמן? אליעד מסכם ואומר שחשוב לזכור שכדי לשמור על לקוחות לאורך זמן ולספק שירות טוב באמת, יש לתת להם להרגיש טוב לא רק דרך פתרונות מעשיים, אלא בעיקר דרך תחושה טובה של הזדהות ואמפתיה. הלקוחות רוצים להרגיש שמקשיבים להם באמת, שמתעניינים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ספק שירותים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ספק שירותים, איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי טלפוני, קואצר לזוגיות, מאמן אישי בתל אביב בתחום ספק שירותים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4707 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 08:05:16 - wesi1