אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לנהל או לעבוד ✔ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
לשאול ביצוע המוצר יקר ללקוח האם יש שלמות החלטות חשובות הראשון מוצר יקר מידי יכולה להיות פוטנציאל יעוץ איך להצליח איך להצליח ב איך להצליח בתור מנהל איך להצליח לנהל אימון אימון מנהלים אימונים ארגון המנהל הצלחה הצלחה ב התפקיד של המנהל טיפים טיפים ל טיפים למנהלים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני להצליח להצליח ב להצליח בתור מנהל להצליח לנהל להתאמן ללמוד ללמוד לנהל למידה למנהלים לנהל לנהל או לעבוד לעבוד לתת לתת את המשימות שלך לעובדים לתת משימות לתת משימות לעובד לתת משימות לעובדים מה התפקיד של המנהל מנהל מנהלים משימה משימות משימות לעובדים ניהול ניהול ארגוני ניהול ארגונים עובד עובדים תפקיד תפקידו של המנהל תפקידו של המנהל לנהל תפקידו של מנהל
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
... יעוץ עסקי, יעוץ למנהלים, איך לחלק את המשימות בין העובדים בארגון? מנהל שלא מבצע את תפקידו, מהו תפקיד ניהולי? מה זה תפקיד ניהולי? תפקידו של המנהל לנהל, מנהל שעושה את התפקיד של העובד, לנהל עובדים, לנהל או לעבוד, ניהול עובדים בארגון, הקצאת משימות בארגון, התייעלות ארגונית, איך לחלק משימות בין עובדים? איך להקצות משימות לעובדים? ...
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
איך לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס
... לדבר עם הבוס? איך לדבר עם המנהל? בעיות במקום העבודה, מריבה בעבודה, איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך להתמודד עם אנשים רעים? מריבה עם הבוס, בוס מעצבן, איך להתמודד עם בוס שתלטן? לשכנע את הבוס איך להתמודד עם מריבות ובעיות מול הבוס? הרבה אנשים מתמודדים עם בעיות במקום העבודה, כאשר אחת הסוגיות הנפוצות ביותר היא כיצד לדבר עם הבוס או המנהל, במיוחד כשהוא נתפס כשתלטן, מעצבן או קשה. אליעד כהן מסביר בהרצאה שלו כיצד אפשר להתמודד נכון עם מצבים כאלו, דרך ניתוח מקרה אמיתי של יחסים בעייתיים בעבודה בין עובדת, מנהלת בכירה והבוסית שלה. איך להגיב כשהבוס כועס על משהו שאמרתם? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מנתח היא מה לעשות כאשר הבוס מתרגז בעקבות אמירה תמימה של העובד. בדוגמה שמובאת בהרצאה, עובדת סיפרה שהבוסית שלה התרגזה על כך שאמרה בפני אנשים אחרים שאחת המנהלות הייתה חסרה לה באירוע בעבודה. לכאורה, אמירה פשוטה וחיובית, אך הבוסית תפסה זאת כהתגרות וכחוסר התחשבות. אליעד מסביר כי הבוסית לא נפגעה מהכוונה הטובה, אלא מהדרך שבה הדברים נאמרו בפומבי, תוך התעלמות ... מסכסוך פנימי בין הבוסית למנהלת השנייה. הפתרון שאליעד מציע הוא קודם כל לבדוק את הסיטואציה לעומק. הוא אומר כי לפני שמחליטים איך להגיב, צריך לוודא שהבנתם נכון את מה שקרה. במקרה הזה, העובדת ניזונה משמועות של מנהלת אחרת שטענה שהבוסית כועסת עליה. אליעד מחדד שלא תמיד חייבים להניח את הגרוע מכל, וייתכן כי הדברים הגיעו אליה בצורה מעוותת. לכן חשוב להמתין, לשמוע באופן ישיר מהבוסית האם היא ... לפגוע או להתריס נגדך. איך נכון לנהל שיחה עם בוס עצבני או שתלטן? אחת ההנחיות החשובות שאליעד כהן נותן היא להבין מה הבוס רוצה לשמוע. לפעמים הבוס דווקא רוצה שיכירו בכעס שלו ויתנצלו, ולפעמים הוא רוצה דווקא שיסתרו ... או התנכלות מצד הבוס או עמיתים לעבודה? אליעד מציע לשים בפרופורציה את הבעיה. גם אם הבוס יחליט להתעלם או לעשות פרצופים, אפשר לבחור לא להתייחס לזה ברצינות רבה מדי. אפשר להגיד שלום בנימוס, להישאר ענייניים ולהמשיך ... שאפשר לצמצם את אי - הנעימות בעבודה על ידי גישה מתונה ולא מתלהמת, ובכך למנוע מריבות עתידיות. הוא ממליץ להבהיר את הכוונות הטובות ולסגור את העניין במהירות האפשרית, מבלי לגרור אותו. לסיכום, הדרך הטובה ביותר לדבר עם הבוס או מנהל עצבני היא להקשיב היטב, לבדוק את העובדות, לא למהר למסקנות, ולהבהיר תמיד שהכוונה שלכם חיובית. לא כדאי להיגרר לרגשות שליליים או מלחמות מיותרות. איך להתמודד עם בוס שתלטן? איך לדבר עם הבוס? איך להסתדר עם אנשים בעבודה? איך לשכנע את הבוס? מה לעשות כשהבוס כועס? איך לפתור מריבה בעבודה?
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
להפוך את הרע לטוב, חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל
... חלש או חזק, למה חלש הוא חזק? למה חזק הוא חלש? להרגיש חלש, להרגיש חזק, להרגיש מושפל, בעיות בעבודה, בעיות עם הבוס, התמודדות עם הבוס, בעיות עם המנהל למה להרגיש חלש זה בעצם להרגיש חזק? אחת הבעיות המרכזיות שאנשים חווים, במיוחד במצבי עבודה מורכבים או ביחסים עם מנהלים, היא תחושה של חולשה או השפלה. אליעד כהן ... שאדם מבין מדוע הוא מרגיש חלש ומסכים לקבל את התחושה הזו ללא התנגדות. אליעד מביא דוגמה של עובד שיש לו בוס חדש בעבודה. העובד מספר שקשה לו עם הבוס, הוא חש שהבוס לא אמין, ... מדוע בכלל האדם לא אוהב את אותו הבוס? מה בדיוק גורם לו לא לאהוב אותו? ההסבר הראשוני הוא שהעובד מרגיש צורך להיות פחות אותנטי ליד הבוס, כי הוא ... אתה לא מקבל את מה שאתה רוצה. לדוגמה, אם הבוס גורם לך להרגיש שאתה לא יכול לעשות כרצונך בעבודה, תוכל להתייחס לכך כהזדמנות ללמוד כיצד להרגיש חזק ... ובכך להפוך את ההתמודדות לחוויה חיובית ומעצימה. מהי הדרך הפרקטית להתמודד עם בעיות מול המנהל בעבודה? הדרך הפרקטית שאליעד כהן מציע להתמודדות עם בעיות בעבודה או בעיות מול המנהל היא קודם כל להסתכל פנימה ולהבין לעומק מה בדיוק ...
האם לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... לתת דוגמה אישית לעובדים? לאחר לעבודה כמנהל, איך לתת דוגמה אישית לעובדים? דוגמה אישית של מנהל, יצירת מוטיבציה לעובדים, בידול המנהל מהעובדים, יצירת סמכות עבור העובדים, אימון למנהלים, יעוץ ארגוני שאלה: האם חשוב לתת דוגמה אישית לעובדים. במובן של שעליך כמנהל להתנהג כפי שהיית מצפה מהעובדים שלך להתנהג? תשובה: כעיקרון לא. חשוב לך שהעובד שלך יעבוד טוב. לפעמים הדרך לכך היא באמצעות נתינת דוגמה אישית. לדוגמה, אתה כמנהל תגיע לעבודה בזמן, כדי לתת דוגמה אישית לעובדים שלך, להגיע לעבודה בזמן. אבל מצד האמת, יש מצבים שאין בזה צורך. ויש מצבים שדווקא יש צורך הפוך. דהיינו, שאתה רוצה לשדר לעובדים שלך, שאתה המנהל בעסק שלך ושאתה דווקא בא יותר מאוחר, כדי שהם יבינו שאתה המנהל, ושאז ממילא דווקא יקשיבו לך עוד יותר כמנהל ולא כפועל. זא מצד אחד כשאתה כמנהל לדוגמה מאחר לעבודה, מצד אחד אתה לא רוצה שהעובדים שלך יחשבו שאתה מזלזל בעבודה, כי אז זה יגרום להם גם לזלזל בעבודה. מצד שני אתה כן רוצה שהם יחשבו שאתה לא סתם עוד עובד כמותם, אלא אתה המנהל שלהם. וזה שאתה מאחר ל
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
האם לבחור בביבי נתניהו? האם להצביע לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא?
... לביבי נתניהו? האם ביבי נתניהו הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההבטחות של ביבי נתניהו, הבטחות של פוליטיקאים, גישות ניהוליות, אחריות ניהולית, האם המנהל אחראי? האם העובד אחראי? האם לפטר או לא? האם כדאי להצביע לבנימין נתניהו? האם הוא מנהל טוב או מנהל כושל? ההרצאה עוסקת בשאלת תפקודו של בנימין נתניהו כראש ממשלה ובחינת יכולותיו הניהוליות, תוך הצגת שאלות לגבי אחריותו למצב המדינה, יכולת קיום ההבטחות שלו וההשלכות של ניהול המדינה תחת הנהגתו. האם בנימין נתניהו אחראי למצב הקיים במדינה? המרצה מתחיל בשאלה האם ניתן להאשים את בנימין נתניהו בכל הכשלים הקיימים במדינה, או שמא מדובר ... את החשיבות של הכרת השפעתו של המנהל על התוצאות, תוך שמירה על גישה אובייקטיבית שמסבירה את הכישלונות על רקע התנאים הקיימים. האם בנימין נתניהו מנהל טוב? אליעד כהן שואל האם אפשר להחשיב את נתניהו כמנהל טוב על פי תוצאותיו. הוא מציין שמנהל יכול להיכשל גם אם הוא עובד קשה ומושקע במאמצים רבים. הבעיה העיקרית בהערכת יכולת הניהול של נתניהו היא הפער בין מה שהוא מבטיח לבין מה שהוא מצליח לבצע. המרצה מסביר, דרך דוגמאות כמו הרכבת לאילת ומחירי הדיור, כי נתניהו לא עמד בהבטחות שניתנו, דבר שמעורר חשש ביכולת הניהול שלו. הבטחות פוליטיות והשפעתן על הציבור המרצה מדבר גם על ההבטחות של פוליטיקאים, ובפרט את ההבטחות החוזרות של נתניהו שלא התממשו. לדוגמה, נתניהו הבטיח להוריד את ... הוא מבצע את מה שהבטיח. כיצד לזהות ניהול כושל? אליעד מציין כי ניהול כושל מתאפיין בהבטחות שלא ממומשות, ובתפקוד חובבני שמוביל לאי - עמידה בציפיות. מנהל שמבטיח שוב ושוב אך לא מצליח להשיג את מטרותיו נחשב למנהל כושל. המרצה מסביר כי חשוב לבחון לא רק את הביצועים אלא גם את הדרך בה מנהיג מסביר את פעולתו ומנמק את הכישלונות. האם תוצאותיו של ביבי נובעות ממדיניותו או מהתנאים ... ומסביר את הצעדים שנקט. כיצד להעריך מנהל מוצלח? המרצה מדגיש את הקושי בהערכת מנהל - גם אם מנהל מצוין לא תמיד יצליח להביא את התוצאות הרצויות. חשוב להכיר בכך שלפעמים גם המנהלים הטובים ביותר ייכשלו בגלל גורמים חיצוניים שלא היו בשליטתם. עם זאת, תהליך ההבנה של הגורמים לכישלון הוא מה שמבחין בין מנהל מוצלח לבין מנהל כושל. האם בנימין נתניהו באמת ניהל טוב את המדינה? בהתאם לכל הדוגמאות שהוזכרו, אליעד מסכם את הדברים בכך שמדינת ישראל מצויה במקום טוב יותר תחת הנהגת נתניהו, אבל ... להוציא תוצאות טובות יותר אם היה ניהול אחר או אם היו מי שמבצע את ההבטחות באופן עקיב יותר. האם בנימין נתניהו מנהל טוב? הבטחות פוליטיות והשפעתן על הציבור ניהול כושל וכיצד לזהות אותו האם יש אלטרנטיבה טובה יותר לביבי נתניהו? איך לבחור
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים?
ניהול עובדים בארגון, ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלי משנה? איך לנהל סגני מנהל? למה חשוב למנהל להיות גם פועל? למה חשוב למנהל לרדת לשטח? איך לנהל שרשרת ניהולית? איך לנהל את המנהלים שתחתיך? למה חשוב למנהל ללכלך את הידיים? למה חשוב שמנהל ירד לשטח ויבצע את עבודת הפועלים? מנהלים רבים שואלים את עצמם איך לנהל עובדים בצורה הטובה ביותר, כיצד לוודא שההיררכיה בארגון שלהם מתפקדת היטב, וכיצד לוודא שהמנהלים שתחתם עושים את עבודתם כראוי. אליעד כהן מסביר את החשיבות של יציאת המנהל לשטח, לביצוע ממשי של העבודה הפשוטה, עבודת הפועלים עצמם. לדבריו, מנהל טוב חייב מדי פעם ללכלך את הידיים ולרדת מהקומה הניהולית אל קומת הייצור או הביצוע. הסיבה לכך היא שיש דברים שניתן להבין רק דרך ניסיון ישיר ולא דרך דיווחים של מנהלים אחרים. איך ירידה לשטח עוזרת להבין את המציאות בארגון? ככל שהמנהל רחוק יותר מהפועל הפשוט ומהשטח, כך גדלה הסבירות שפרטים משמעותיים יתפספסו בדרך. בארגונים גדולים, ישנה היררכיה המורכבת ממ
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל?
ניהול משברים, האם הגיוני להחליף מנהל בזמן משבר עסקי? האם הגיוני שביבי ינהל את משבר הקורונה? איך להתמודד עם משברים בחיים? מי אמור לנהל את משבר הקורונה? האם להחליף את המנהל בזמן משבר? שיקולים בהחלפת מנהל, האם לפטר את המנהל? האם הגיוני להחליף מנהיג בזמן משבר? קיימת טענה נפוצה שאומרת כי לא נכון להחליף ראש ממשלה או מנהיג בזמן משבר, משום שלמנהל הקיים יש את הניסיון, ההיכרות עם המצב ואת כלל המידע הדרוש להתמודדות. הטענה מתבססת על כך שככל שיש למנהיג יותר ידע והיכרות עם המצב, כך הוא צפוי לקבל החלטות מושכלות וטובות יותר. ... יותר את המידע, הנתונים, המגבלות והמדיניות הקיימת, ולכן לכאורה, עדיף לתת לו לנהל את המשבר במקום להכניס מישהו חדש שיצטרך ללמוד את המצב מחדש. אך הטענה הזו מתעלמת מנקודה חשובה: היא מניחה שהמנהל הקיים מתפקד בצורה הטובה ביותר, ושהמשבר נוצר מנסיבות שאינן באשמתו. אבל מה קורה כאשר המנהיג עצמו אחראי או שותף לאחריות למשבר? למה בכל זאת כדאי להחליף את המנהיג שיצר את המשבר? ... לא דאג למסכות, מכונות הנשמה, בדיקות וכל האמצעים הדרושים להתמודדות - לא ראוי לנהל את המשבר שאותו יצר. אליעד מביא דוגמאות ברורות כדי להמחיש את ההיגיון שבדבר. למשל, אם אדם נוסע ברכב ומגלה שהנהג שיכור או תחת השפעת סמים ומסכן את חייהם - האם הגיוני לתת לו להמשיך ... התשובה ברורה: יש לעצור מיד ולהחליף את הנהג השיכור כדי למנוע אסון. כך גם אם מנהל עסק גורם לכישלון, גונב או מרמה ומכניס את העסק למשבר - ברור שצריך להחליף אותו באופן מיידי ולא להמתין לסיום המשבר. ההיגיון אומר שאם המנהל הוא הבעיה עצמה, בלתי אפשרי לצפות שהוא יהיה גם הפתרון. כמה קשה לרכוש את המידע של המנהל הקיים? אליעד מסביר שגם הטיעון שהמנהיג הקיים יודע יותר מאחרים, אינו בהכרח נכון. את כל מה שראש ממשלה יודע על הקורונה, למשל, ניתן ללמוד בזמן קצר יחסית. אליעד מדגיש שאדם אינטליגנטי ... אינה גבוהה כלל מבחינת איבוד הידע והניסיון. אילו שיקולים נוספים יש בבחירת מנהל בזמן משבר? מעבר לידע, כדי להתמודד עם משבר צריך מנהיג בעל תכונות אישיות מתאימות: נחישות, רצינות, חוסר אינטרסים אישיים, ויכולת לפעול לטובת הכלל. מנהיג שהוביל למשבר או לא מנע אותו ... אישי, חובה לעשות חשבון נפש ולהחליף את דפוס החשיבה שהוביל למשבר. האם החלפת מנהל תמיד עדיפה? אליעד מסכם כי יש כמה מקרים בהם כדאי להחליף מנהיג בזמן משבר: אם המשבר נוצר באשמת המנהיג, חובה להחליפו באופן מיידי. אם המידע שהמנהיג מחזיק ניתן ללמידה מהירה, החלפתו ... של המצב הקיים, ויש להחליף במהירות את צורת החשיבה שמזיקה לנו. לסיכום, כשמנהל נכשל ומוביל למשבר, לא רק שכדאי להחליף אותו - אלא חובה לעשות זאת. זה נכון גם ברמת המדינה וגם ברמה האישית של כל אדם. מי מתאים להיות ראש ממשלה? מתי להחליף את המנהל? האם לפטר את העובד? שינוי צורת החשיבה בזמן משבר איך להתמודד עם משברים בחיים? ביבי נתניהו ומשבר הקורונה האם לגייס מנהל חדש לארגון? האם נכון להחליף מנהיג בזמן משבר? יש טענה נפוצה האומרת כי לא הגיוני להחליף ראש ממשלה או מנהיג במהלך משבר, מאחר שהוא מכיר את המצב בצורה הטובה ביותר. אך האם זה באמת נכון? ... הוא הצורך בניסיון וידע מצטבר. ההנחה היא כי ככל שהמנהיג נמצא זמן רב יותר בתפקיד, כך יש לו יותר מידע על המצב, יותר הבנה של האפשרויות השונות, ויכולת לקבל החלטות מושכלות. למשל, אם מדובר במשבר בריאותי כמו מגפת הקורונה, סביר שראש הממשלה המכהן כבר מכיר את כל ... יתרון בפתרון הבעיה, לעומת מנהיג חדש שיצטרך ללמוד את המצב מחדש. המחשבה היא שמנהל חדש עלול לעשות טעויות בגלל חוסר ניסיון עם הסיטואציה הספציפית. מדוע בכל זאת כדאי להחליף מנהיג בזמן משבר? הבעיה העיקרית עם הטיעון הזה היא שהוא מניח שהמנהיג הקיים תיפקד בצורה ... במשך חודשים, ומנהיג מסוים לא נקט בצעדים הדרושים כדי להיערך אליו, זה מעיד על ניהול כושל. האם במקרה כזה ראוי להמשיך ולתת לו להוביל את המאבק במגפה? דוגמאות להשוואה: האם תמיד מחכים לסיום המשבר? אפשר להסתכל על כך דרך דוגמאות אחרות: אם נהג ברכב מתחיל לנסוע בצורה ... האם תיתן לו להמשיך עד סוף הנסיעה, או תעצור אותו מיד כדי להימנע מתאונה? אם מנהל בארגון גורם לקריסתו בשל חוסר ניהול נכון, האם ההיגיון אומר להשאיר אותו כדי לפתור את המשבר שהוא עצמו יצר, או להחליפו באדם אחר שיוכל להוציא את החברה מהמשבר? אם בעל עסק גונב כספים ומביא את העסק לפשיטת רגל, האם תשאיר אותו להוביל את השיקום או תביא מנהל ישר ומנוסה? החלפת חשיבה - לא רק בהנהגה מעבר להשלכות הפוליטיות, אפשר להשליך את אותו רעיון גם על חיי היום - יום של כל אדם. בכל אדם קיימת צורת חשיבה מסוימת, שהיא הראש ממשלה של ... דפוסי חשיבה? מה גורם להצלחה ומה מוביל לכישלון? איך להעריך האם מנהיג מתאים לתפקיד? האם עדיף יציבות או שינוי במצבי קיצון? מי מתאים להיות ראש ממשלה? גיוס עובדים, גיוס מנהלים,
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ואיך לגרום להם להקשיב לך הוא מרכזי בניהול מוצלח. אליעד כהן מסביר בצורה ברורה ומפורטת איך מנהל יכול להבטיח שהעובדים יקשיבו לו ברצון ולא מתוך כפייה. ישנם גורמים רבים המשפיעים על נכונות העובדים להקשיב ולבצע את ההנחיות של המנהל, אך אליעד כהן מתמקד במיוחד בדבר אחד מרכזי וחשוב במיוחד, שאותו המנהל חייב להימנע מלעשות - לדבר אל העובדים בצורה מתנשאת ומזלזלת. למה אסור להתנשא על עובדים ומהן התוצאות של התנשאות? אליעד כהן מדגים את חשיבות הכבוד לעובדים באמצעות דוגמה פשוטה וברורה. הוא מבקש מהמנהל לדמיין שהוא נותן הנחיות לעובד ובזמן שהוא מדבר, מישהו עומד לצד העובד ואומר לו: אל תקשיב לו, אל תקשיב לו. ברור לכולם שזה מצב גרוע, שבו המנהל מאבד את הקשב של העובד. כך בדיוק מתרחש כאשר המנהל מאיים או מדבר בצורה לא מכובדת, מכיוון שבאותו רגע הוא עצמו בעצם יוצר אצל העובד תמריץ שלילי להקשיב. כאשר המנהל אומר לעובד דברים כמו: אם לא תעשה את מה שאני אומר, אני אפגע במשכורת שלך, הוא למעשה יוצר אצל
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
אסון הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה?
... הקורונה ופתרון בעיות בשורשן, איך לפתור את בעיית הקורונה בשורשה? מה שורש בעיית הקורונה? האם לפטר את המנהל? קבלת החלטות בארגון, איך לקבל החלטה נכונה? איזה שינוי לעשות? למה הדג מסריח מהראש ממשלה? איך לפתור בעיה בשורשה? מה הקשר בין הקורונה לניהול וקבלת החלטות? אליעד כהן מציג את משבר הקורונה כדוגמה לאופן שבו בעיות צריכות להיפתר מהשורש, תוך התמקדות בהיבטים של קבלת החלטות ופתרון בעיות בארגון ובחיים האישיים. כאשר מתמודדים עם בעיה, האדם צריך לדעת האם לתקן או להחליף לגמרי את המערכת. הוא מדגים זאת באמצעות אנלוגיה לרכב: ... מכשירים טכנולוגיים: בתחילה אפשר להסיר אפליקציה, לנקות זיכרון או לבדוק וירוסים, אך אם התקלות ממשיכות, יש לפרמט את המכשיר או אפילו להחליפו בחדש. מתי לפטר עובדים ומתי לפטר את המנהל? אליעד מסביר שכאשר עסק מתמודד עם בעיה, צריך לבדוק האם הבעיה נמצאת אצל העובדים או אצל המנהל. אם עובד לא מתפקד היטב, ניתן להזהיר אותו, ואם זה לא עוזר, לפטרו. אם כמה עובדים אינם מתפקדים, גם אותם צריך להחליף. אך כאשר המצב בעסק מידרדר עוד יותר ומתברר שכל העובדים אינם עובדים כמו שצריך, המשמעות היא שהמנהל הוא הבעיה, ולכן צריך לפטר את המנהל עצמו. זוהי האחריות הניהולית הבסיסית, לפי אליעד כהן, והיא עיקרון הנובע מהמשפט הדג מסריח מהראש. האם תמיד החלפת מנהל תפתור את הבעיה? אליעד מסביר שלפעמים הבעיה עמוקה יותר. אם אחרי שמחליפים את המנהל הבעיות ממשיכות, ואחרי שגם החלפת עובדים ומנהלים לא עזרה, המסקנה ההכרחית היא שהבעיה היא באדם עצמו, ביכולתו לנהל או לקבל החלטות נכונות. ייתכן שהוא לא מתאים לתפקיד או לניהול העסק כלל, ואז עליו להכיר בכך ולבחור בדרך אחרת, למשל להיות שכיר או אפילו לצאת לפנסיה. אליעד משתמש בדוגמה של רכב, שגם אם מחליפים ... באופן השימוש של האדם, ולא ברכב עצמו. כיצד הקורונה חושפת את כישלון המערכת? אליעד מסביר שמשבר הקורונה חשף את עומק הכאוס וחוסר התפקוד של המערכות במדינה. העובדה שהבעיות חוזרות שוב ושוב מעידה שהבעיה נמצאת בשורש, כלומר, בהנהגה, או בראש הממשלה, כי הדג מסריח מהראש. המשמעות היא שצריך להחליף ... פנימי, שהוא צורת החשיבה. בתוך הראש יש שכבות שונות של תודעה: מודע, תת - מודע, ותת - תת - מודע, וכאשר אדם נתקל ביותר מדי בעיות בחיים - בעיות בזוגיות, בעבודה, ובחיים בכלל - זהו סימן לכך שהראש ממשלה שלו, כלומר, צורת החשיבה, היא הבעייתית. במקרה כזה, האדם צריך לפנות עמוק פנימה לתודעתו, ... שהפתרון לבעיות חייב להיות עמוק ומקיף. אם מדובר בבעיה קטנה, מטפלים בה באופן נקודתי. כאשר הבעיות חוזרות ונשנות, חייבים לפנות לראש של המערכת - בין אם זה מנהל, ראש ממשלה, או אפילו החשיבה של האדם עצמו - ולערוך שינוי מהותי. ככל שהמצב חמור יותר, כך השינוי שצריך לעשות עמוק יותר, עד לשינוי מוחלט בתפיסה וברצון. איך לפתור בעיות בשורשן? האם לפטר את העובד או המנהל? הדג מסריח מהראש ממשלה ניהול וקבלת החלטות בארגון מה מקור כל הבעיות בחיים? איך להתמודד עם בעיית הקורונה? מתי להחליף ומתי לתקן? האם לפטר את העובד או את ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול ארגוני, אימון מנהלים, טיפים למנהלים, איך להצליח בתור מנהל? תפקידו של המנהל, לתת את המשימות שלך לעובדים, איך להצליח לנהל? לתת משימות לעובדים, תפקידו של המנהל לנהל, מה התפקיד של המנהל? לנהל או לעבוד, ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לנהל או לעבוד, למה העולם קיים? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל או לעבוד, איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז, אימון עסקי בנושאי לנהל או לעבוד - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 28_05_2025 השעה 03:44:28 - wesi1