אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למנהלים ✔הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
איך להגדיר מטרות לעובדים בעייתיים?

התמודדות עם עובד טוב שמסרב לקבל הנחיות על הדרך בה הוא מבצע משימות עשויה להיות אתגר ניהולי. מדובר במצב שבו העובד מבצע את המשימות בהצלחה אך מסרב לקבל הנחיות לגבי הדרך בה הוא מבצע אותן, ובכך עלול לפגוע בתרבות הארגונית או בערכים של העסק. כיצד מנהלים יכולים להתמודד עם מצבים כאלה ולוודא שהעובד מבצע את משימותיו בצורה מקצועית ועפ"י דרישות הארגון?

הגדרת הדרך כחלק מהמטרה

הפתרון לבעיה הזו טמון בהגדרת הדרך כחלק מהמטרה עצמה. במקום להנחות את העובד באופן ספציפי איך לבצע את המשימה, יש להגדיר את הדרך בה הוא מבצע את המשימה כחלק מהיעד עצמו. כלומר, לא רק לקבוע את המטרה או את התוצאה הסופית, אלא גם להוסיף למטרה דרישות לגבי הדרך בה יש להשיג אותה. כך, העובד לא יקבל הנחיות ישירות לגבי הדרך, אך יהיה מחויב לעמוד בדרישות שהוגדרו.

דוגמה: הזמנת סחורה

נניח שמטלה שניתנה לעובד היא להזמין סחורה מספק מסוים, לדוגמה מאה אבטיחים. העובד מבצע את המשימה, אך הוא לא תקשורתי או מנומס כלפי הספק, וכך נשארים עם הזמנת סחורה אך עם פגיעות ביחסים עם הספק. במקום להנחות אותו כיצד לדבר עם הספק, הפתרון הוא להגדיר את המטרה בצורה רחבה יותר. המטרה תהיה לא רק להזמין את הסחורה, אלא גם לוודא שהספק ירגיש טוב ויהיה מרוצה מהתקשורת איתנו.

השלבים ליישום הפתרון

1. לזהות מה לא עובד בדרך הנוכחית - להבין את הבעיה בדרך בה העובד מבצע את המשימה.

2. להבין מדוע זה מפריע - האם זה פוגע במוניטין, ביחסי עבודה, או בשירות הלקוחות?

3. להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה - בהגדרת המטרה יש להוסיף את הדרישות לגבי הדרך בה יש לבצע את המשימה.

דוגמה: מנומסות בעבודה

נניח שעובד לא אומר "בבקשה" או "תודה" כאשר הוא מתקשר עם ספקים, לקוחות או קולגות. אם מבקשים ממנו להשתמש במילים מנומסות, הוא עשוי להתנגד. במקום להנחות אותו ישירות על מילים, יש להגדיר לו מטרה רחבה יותר, כמו למשל "המטרה שלך היא לגרום לאנשים לעבוד איתך בצורה נוחה וידידותית", מה שמוביל אותו להנחות את עצמו להגיע לתוצאה הרצויה מבלי שהמנהלים יגידו לו ישירות איך לעשות זאת.

יישום בעסקים ובניהול עובדים

במקום להגדיר לעובד את הדרך בה עליו לפעול, מנהלים יכולים להגדיר את המטרה בצורה כזו שתכלול גם את הדרך בה יש לבצע אותה. כך, העובד יוכל לשמור על החופש לבצע את המשימות לפי דרכו, אך יהיה מחויב להישאר במסגרת הערכים וההנחות שהוגדרו מראש. זהו פתרון שיכול להתאים לעובדים שמסרבים לקבל הנחיות על הדרך בה הם פועלים, אך הוא גם שומר על האינטרסים של הארגון.
התמודדות עם עובד שמבצע משימות היטב אך מסרב לקבל הנחיות לגבי הדרך

יש עובדים שמבצעים את המשימות שלהם היטב אך אינם מוכנים לקבל הנחיות לגבי האופן שבו עליהם לבצע אותן. עובדים כאלה דורשים שיגדירו להם את המטרה בלבד, אך משאירים לעצמם חופש פעולה מוחלט לגבי הדרך שבה הם מגיעים אליה. הבעיה נוצרת כאשר הדרך שבה הם מבצעים את המשימות אינה תואמת את הערכים, התרבות הארגונית או האינטרסים של העסק. כיצד מתמודדים עם מצב כזה?

הגדרת הדרך כחלק מהמטרה

הפתרון הוא פשוט: במקום להנחות את העובד כיצד לבצע את המשימה, יש להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה עצמה. כלומר, לא רק לקבוע מה עליו להשיג, אלא גם להוסיף דרישות מסוימות לגבי הדרך שבה עליו להשיג זאת.

דוגמה: הזמנת סחורה מספק

נניח שיש עובד שאומרים לו להזמין מאה אבטיחים מספק מסוים. הוא מבצע את המשימה אך עושה זאת בצורה לא נעימה - למשל, הוא מתקשר לספק, מדבר אליו בצורה חצופה או תוקפנית, ולמרות שהוא מצליח להזמין את הסחורה, הוא פוגע ביחסים עם הספק. במקרה כזה, הפתרון אינו להנחות אותו ישירות כיצד לדבר עם הספק, אלא להגדיר מראש מטרה רחבה יותר.

במקום לומר לו רק "תזמין מאה אבטיחים", יש להגדיר מטרה מקיפה יותר:

- "תזמין מאה אבטיחים מהספק, ובנוסף תגרום לספק להיות מרוצה מהתקשורת איתנו."

כך העובד מחויב לא רק להשיג את התוצאה הטכנית של ההזמנה, אלא גם לוודא שהתהליך עצמו מתבצע באופן שמשמר או משפר את יחסי העבודה עם הספק.

המרת הבעיה למטרה

כדי ליישם את השיטה, יש לבצע שלושה שלבים:

1. לזהות מה לא עובד בדרך הנוכחית - מה בדיוק הבעיה עם הדרך שבה העובד מבצע את המשימה?

2. להבין מדוע זה מפריע - מה ההשלכות של הדרך הזו? האם זה פוגע במוניטין, ביחסי עבודה, בשירות הלקוחות?

3. להגדיר את הדרך כחלק מהמטרה - להוסיף למטרה הכללית של המשימה גם את הדרישות מהדרך שבה היא תבוצע.

דוגמה: עובד שאינו משתמש בנימוס

נניח שיש עובד שאינו אומר "בבקשה" ו"תודה" כאשר הוא מתקשר עם ספקים, לקוחות או קולגות. אם מבקשים ממנו לומר "בבקשה", הוא מתנגד בטענה ש"אל תגידו לי איך לדבר". הפתרון הוא לשאול את עצמנו מדוע אנחנו רוצים שהוא יהיה מנומס.

התשובה יכולה להיות:

- "כדי שהלקוחות ירגישו בנוח ויהיה להם נעים לעבוד איתנו."

- "כדי ליצור אווירה חיובית יותר בארגון."

במקום לומר לו "תגיד בבקשה", יש להגדיר לו מטרה רחבה יותר:

- "המטרה שלך היא לגרום לאנשים שאתה עובד מולם להרגיש בנוח ולרצות להמשיך לעבוד איתנו."

כך, הוא יכול לבחור איך לעשות זאת, אבל הוא חייב להגיע לתוצאה הרצויה.

יישום בעסקים ובניהול עובדים

כאשר מתמודדים עם עובד שמתעקש לבצע את המשימות בדרכו שלו, יש להפוך את הדרך שבה הוא פועל לחלק מהמטרה עצמה. כך הוא יוכל לשמור על החופש שהוא דורש, אך במקביל יהיה מחויב לעמוד בקריטריונים שיבטיחו שהתוצאה תושג באופן הרצוי לארגון.
רוצה איך לדבר לשכנע אנשים מסגרות להגדיר מטרות ניהול עובד בעייתי אווירה חיובית איך להתמודד עם בעיות הדרך אל בעיה עם מחויב איך להגדיר איך להגדיר מטרות איך להגדיר מטרות לעובד איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובד בעייתי איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים בעיה בעיות דרך להשגת מטרה הגדרות הגדרת הגדרת הדרך הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית הגדרת המטרה הגדרת המטרה העסקית הגדרת המטרה ולא הדרך הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה הגדרת מטרות הגדרת מטרות לעובדים הדרך הדרך אל הדרך אל המטרה הדרך להשגת המטרה העסקית המטרה השגת המטרות השגת מטרה כיצד לנהל כיצד לנהל עובדים לא רוצה להגדיר להגדיר מטרות להגדיר מטרות לעובד להתאמן למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובד בעייתי לנהל עובדים מה לעשות מטרה מטרה עסקית מטרות מנהל מנהלים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובד בעייתי עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות עובדים עסק עסקים רוצה רצון תכלית
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, הגיוני ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא האופן שבו המנהל מציג את רעיון ההתייעלות לעובדים. אם המנהל יגיד לעובדיו: אתם עובדים קשה, אבל בואו נעצור לרגע כדי להתבונן ... חשוב להבין את נקודת המבט של העובדים. עובדים רבים חווים לחץ גבוה ועומס בעבודה, ולכן כשמבקשים מהם לעצור ולהתבונן, זה נשמע להם כמו עומס נוסף, שמתווסף למאמץ הקיים. המנהל צריך להציג את רעיון ההתייעלות בצורה אחרת - לא כמאמץ נוסף, אלא כהקלה שתאפשר עבודה יעילה יותר, שבסופו של דבר תביא לפחות לחץ וליותר נינוחות. לדברי אליעד, המנהל חייב להבהיר לעובדים למה ההתייעלות חשובה קודם כל לו עצמו. לדוגמה, במקום להגיד אני רוצה שתעבדו יעיל יותר כי זה טוב לארגון, כדאי לומר: אני רוצה שהסביבה שלנו תהיה נעימה יותר, כדי שגם לי וגם לכם יהיה יותר נוח. בכך המנהל יוצר אינטרס משותף וברור, ומפחית את הסיכוי להתנגדות. מדוע חשוב ... שירגישו שהם מרוויחים משהו מהשינוי. הרווח יכול להיות אפילו תחושת סיפוק ומשמעות, אך זה חייב להיות ברור לעובד. איך למנוע מצב שבו העובדים חשים שההתייעלות היא לטובת המנהל בלבד? אם המנהל יציג את רעיון ההתייעלות כאילו הוא המרוויח העיקרי והעובדים הם אלו שצריכים להתאמץ בשבילו, הדבר יוביל בהכרח לתחושת מרמור. אליעד מסביר שהמנהל חייב לשים את עצמו במקומם של העובדים ולהבין את תחושותיהם. אם העובדים חושבים: אני עובד מספיק קשה, והמנהל רק רוצה לסחוט אותי יותר, ברור שהם לא יתמסרו לתהליך. כדי למנוע זאת, המנהל חייב לתקשר את ההתייעלות באופן שבו העובדים מבינים שהמטרה היא לטובתם. המנהל צריך להראות לעובדים שהוא באמת רוצה בטובתם האישית והמקצועית, ... אליעד ממליץ לדבר בשפת העובדים ולשאול אותם שאלות פתוחות: האם תרצו להמשיך להרגיש לחוצים, או שעדיף לכם למצוא דרך לעבוד בצורה נעימה יותר?. כך, העובדים ירגישו שהמנהל מבין אותם ולא פועל נגדם, אלא עבורם. מהי הדרך הנכונה לייצר מוטיבציה להתייעלות אצל העובדים? אליעד ממליץ למנהלים להכניס לעובדים את המחשבה על התועלת האישית שלהם. ... אינם רק מכונות שמטרתן לספק תפוקה גבוהה. עובדים זקוקים לתחושת משמעות וסיפוק. לכן, חלק משמעותי מתהליך ההתייעלות הוא להעניק לעובד תחושה שהוא לא רק מייצר תפוקה עבור המנהל, אלא שהוא חלק ממשהו בעל משמעות גדולה יותר. למה עובדים נמנעים ... עצמה. כלומר, עובדים לעיתים כה שקועים בשגרת העבודה ובמרוץ היומיומי, עד שהם שוכחים את המטרה המקורית שלשמה הם בכלל החלו לעבוד מלכתחילה. כדי לשנות זאת, אליעד מציע שהמנהל יעזור לעובדים להיזכר במטרה המקורית שלהם, בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את ... משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו עובד אחד עוזב או מתפטר, ונוצר צורך שעובד אחר ייקח על עצמו את התפקיד שהתפנה. השאלה המרכזית שאליעד כהן מתמודד איתה ... אם העובד רוצה להרגיש שמעריכים אותו יותר, או רוצה ביטחון תעסוקתי, יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. מנגד, אם הוא חושש מפיטורים או מאווירה שלילית, יש להבהיר שאם יסרב, מעמדו או הביטחון שלו בעבודה עלולים להיפגע. כיצד ... ברצונות עמוקים יותר כמו כבוד, הערכה, משפחתיות, או תחושת שייכות. אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, לשדר לו שאכפת לו ממנו כאדם ולא רק כעובד. כך העובד יעריך יותר את הבקשה, וירצה לשמר את התחושה הטובה שנוצרה. מה עושים ... העובד, ומנגד העובד יידרש להתמודד עם המציאות, שבה לא באמת יידרש ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל. מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות נפוצה היא להציג את הדברים בצורה שתגרום לעובד להרגיש שמנצלים אותו. לדוגמה, לומר לעובד שהוא חייב לקחת את התפקיד ... את העובד לקחת אחריות נוספת מבלי לדרוש תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע עובדים לקבל אחריות כן. מה הנושא? ש: הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר ... האישיים שלו. מתי פעם אחרונה שהתעניינת בחיים האישיים שלו? אתה לדוגמה נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל. אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין בו ברמה האישית, תתחיל ליצור איתו קשר אישי. ש: בסדר, הבעיה שלי היא בעיית זמן, אני אנסה לדבר איתו מחר. אליעד: צריך ... אני נותן לו גם עובד נוסף, עובד נוסף שיעזור לו. אליעד: יפה, הנה, אתה אומר לו לדוגמה אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את המחלקה. נגיד שאתה אומר לו אנחנו מגדילים את המחלקה, אני רוצה לשדרג אותך, אני רוצה לעדכן אותך שאנחנו עכשיו משדרגים לך ... עובד למחלקה ומעכשיו אתה אחראי יש לך עוד תחומי אחריות נגיד על משהו, נניח. ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול להיות שהוא לא ילך אבל גם יכול להיות שהוא ילך אז אני לא באמת יכול לבוא להגיד לו אני הולך לשדרג לך את המחלקה. אני ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר ... בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד ... שאם העובד מגיב באי - רצון לתחקור, על המנהל להבהיר לו את קיומו של אינטרס משותף ביניהם. למשל, אם העובד אומר אין לי כוח לענות על שאלות, המנהל יכול להשיב לו אני מבין, אבל אתה מבין שזה משפיע על שנינו? וכך לחשוף את העובד לחשיבות ההדדית של ... את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ... את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו ... אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
... בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? הסיכום המפורט הבא מבוסס על הרצאה של אליעד כהן, אשר ניתח ראיון טלוויזיוני ... להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון להציג סקרים בראיון פוליטי? אליעד כהן מציין שכחלון טעה כשאמר אני חושב שאנחנו בהרבה יותר. ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? ... העבודה שלהם תלויות באנשים נוספים בארגון. הוא מדגיש כי אחד האתגרים הנפוצים בניהול הוא כיצד להעניק תגמול הוגן לעובד ... אלא גם בעובדים אחרים, ולעיתים אף בגורמים חיצוניים. אליעד מסביר שלפני הכל, מנהל צריך להבין את אופי התפקיד של ... אחריות אישית אבל גם יהיה לו תמריץ לדאוג שהעובדים האחרים יפעלו כראוי. כיצד להתנהל כאשר העובדים אינם משתפים פעולה ... אגו וממשחקי כוח. במקרים כאלה, הוא מציע להפעיל מנגנון ברור של פיקוח על ידי המנהל. המנהל צריך להזמין את העובדים אליו, לגרום להם לשבת יחדיו ולנהל את הדיון על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם כבר יוכלו לפתור את הבעיות בעצמם ללא התערבות ישירה. אליעד מדגיש שאם המנהל יגרום לעובדים לשבת יחדיו ולהתמודד ישירות עם הקונפליקט, הם ילמדו לפתור בעיות באופן עצמאי. אם המנהל ימשיך רק לפתור בעיות בעצמו או ... שבו עובדים תמיד יצפו לתמריצים כספיים במקום לשתף פעולה באופן טבעי. מה עושים כשמנהל אחד מבצע הזמנות שהייצור לא יכול לעמוד בהן? דוגמה נוספת שאליעד מציג היא של מנהל השיווק שמבצע הזמנות בכמות גבוהה מיכולת הייצור של מנהל הייצור. אליעד מסביר שיש לבנות מנגנון ברור של תיאום וסנכרון בין שני המנהלים. הוא מציע כמה פתרונות: להגדיר למנהל השיווק שמותר לו להביא הזמנות רק אחרי שהוא בודק את יכולת הייצור עם מנהל הייצור. ליצור מנגנון שבו כל הזמנה חריגה מאושרת מראש על ידי המנהל שמעל שניהם. לבנות מערכת של פיקוח שתמנע מראש את חוסר הסנכרון. אליעד מסביר שהמצב הטוב ביותר הוא שכל עובד או מנהל יקח אחריות מלאה על התוצאות שלו, ... ולא לאפשר למצב להימשך עד כדי קונפליקט פנימי בארגון. איך להתמודד עם מצב בו מנהל חדש לא יודע לבצע את כל משימותיו? אליעד מציע במצבים כאלה מספר דרכי התמודדות אפשריות: להגדיר תקופת חפיפה שבה המנהל החדש ילמד את כל מה שנדרש מהמנהל היוצא. לוודא שהמנהל הישן נשאר זמין להתייעצות לאורך תקופה מוגדרת, במיוחד אם מדובר במשימות מורכבות. לקבוע ישיבות קבועות בהן המנהל הישן והחדש יושבים יחדיו ודנים במשימות ובבעיות, כדי לוודא שהידע עובר בצורה ברורה. כיצד לשפר את הניהול ולהימנע מטעויות שחוזרות על עצמן? ... ביצוע התפקידים המדויקים שלהם, הם ילמדו לפתור קונפליקטים בעצמם במקום לחכות שהמנהל יפתור זאת עבורם. אליעד מסכם בכך ... יותר זמן ומאמץ. גישה זו מובילה לשיפור אמיתי ומתמשך בארגון. איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למנהלים איך להתמודד עם אגו בעבודה? ...
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
מוטיבציה לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים
... לפיתוח עסקי, אימון עסקי, אימון לפתיחת עסק, אימון להקמת עסק, אימון למנהלים, פחד מכישלון עסקי, אימון אישי לפיתוח עסקי, יעוץ עסקי, אימון אישי עסקי, יעוץ למנהלים מהו פחד מכישלון עסקי ואיך להתמודד איתו? במהלך ההרצאה, אליעד כהן מתאר את הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתקשים לפתח את העסק שלהם: פחד מכישלון עסקי. אליעד מסביר כי הרבה פעמים ... נוספים לעסק, כי הדבר יגדיל את רמת האחריות שלה. אליעד מציע דרך התמודדות נוספת: האדם יכול לשלוט בכמות האחריות שהוא לוקח, ולהציב לעצמו גבולות ברורים בנוגע לניהול הזמן והמשאבים שהוא מוכן להשקיע. כיצד ניתן להפוך את פיתוח העסק לפשוט יותר? אליעד מציע לאדם לראות את פיתוח העסק כפעולה פשוטה ומובנת, כמו לשתות כוס מים. ברגע שמתבוננים על הפעולה ... תוצאה שלילית שהוא מדמיין. ברגע שהוא מצליח לזהות את התסריט המדויק שמפחיד אותו, הוא יכול למצוא פתרונות מעשיים להתמודד איתו. למשל, אותה אישה חוששת מהתעסקות בניהול עובדים, וברגע שהיא מזהה את הפחד הזה, היא מבינה שהיא יכולה להיעזר בשותפים שיבצעו את המשימות האלו. סיכום אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות של התמודדות עם פחדים בצורה כנה ומדוקדקת, ... עם פחד מכישלון עסקי? מוטיבציה לפיתוח עסקי האם כדאי להעסיק עובדים נוספים? כיצד להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק מה באמת עוצר אותנו מלפתח את העסק שלנו? הסיבה העיקרית שבגללה אנשים מתקשים לפתח את העסק שלהם, לפי אליעד כהן, היא פחד מכישלון עסקי. אנשים רבים חווים ... ובטוח. בדוגמה של האישה, הוא מראה לה שההתנגדות שלה היא לא באמת רציונלית, אלא רגשית, והיא קשורה לחשש מכך שהיא תיאלץ לעשות דברים שאינה אוהבת לעשות, למשל ניהול עובדים נוספים. אך הוא מדגיש שאפשר להיעזר בשותף או עובד שיהיה אחראי על התחום שאותו היא פחות אוהבת, כך שהיא תוכל להמשיך להתמקד בחלק שהיא אוהבת בעסק. מה הקשר בין רמת אחריות לפחד ... ברגע שהאדם יזהה מהו אותו תסריט שממנו הוא חושש, הוא יוכל להתמודד איתו בקלות רבה יותר. לדוגמה, אותה אישה מתקשה לפתח את העסק כי היא חוששת להתעסק במשימות ניהוליות שהיא פחות אוהבת. ברגע שהיא מזהה את הפחד הזה במדויק, היא יכולה למצוא פתרון פשוט, למשל להיעזר בשותפים או עובדים שיקלו עליה ויאפשרו לה לעסוק במה שהיא באמת אוהבת. אליעד מסכם ... עם פחד מכישלון עסקי? מוטיבציה לפיתוח עסקי האם כדאי להעסיק עובדים נוספים? כיצד להפוך פיתוח עסק לפשוט? מהם היתרונות והחסרונות בפיתוח עסק? אימון עסקי למנהלים אימון אישי להקמת עסק ...
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך לאהוב משימות אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים
ניהול עסקים, איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? איך לעשות בעסק משימות שנואות? איך ... אפורות? איך להצליח לעשות דברים שאתה לא אוהב לעשות? איך לנהל עסק? איך לנהל עובדים? אימון למנהלים, אימון לעסקים, מנטור למנהלים איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, הוא עשוי להיתקל במשימות שהוא לא אוהב או שמרגיש שאין לו עניין בהן. לפעמים, ... לא מעוררות בו תשוקה. לדוגמה, ייתכן שהוא מבין שהוא צריך לנהל את העובדים טוב יותר, אך הוא נמנע מלעשות זאת משום שהוא לא בטוח אם הוא עושה זאת ... כך גם בעסקים: אם אדם לא משקיע בלימוד ושיפור היכולת לנהל עובדים, למכור, לתמחר או לבצע כל משימה אחרת בעסק, הוא ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה לא ... את המשימה לאתגר חיובי. איך להתאמן על שיפור מיומנויות ניהול? כדי לשפר את ביצוע המשימות שאתה פחות אוהב, חשוב לעבור שלב של התנסות אקטיבית במיומנויות שקשורות למשימה. אם אתה לא אוהב לנהל עובדים, אתה יכול להתחיל לקרוא על תחום הניהול ולגלות כיצד אחרים מצליחים בניהול צוותים. בנוסף, ניתן לצפות בהדרכות וללמוד טכניקות שיכולות להפוך את המשימה לקלה יותר ... יהיה על למידה וגדילה, ולא רק על סיום המשימה. בהצלחה! ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות איך למצוא עניין במשימות עסקיות משעממות? כאשר אדם מנהל עסק, עליו לבצע משימות מסוימות כדי לקדם את העסק, אך לעיתים הוא לא מעוניין לבצע ... נכון או שהן פשוט אינן מעניינות אותו. לדוגמה, אם עליו לנהל עובדים אך אינו מיומן בכך, הוא עלול להימנע מכך בטענה שהוא לא יודע כיצד לעשות זאת ... אותו הדבר קורה במשימות העסקיות - אם אדם לא מנסה להשתפר בניהול עובדים, שיווק או כל תחום אחר, הוא לא ייהנה מהמשימה, ירגיש שהוא מבצע אותה בצורה ... הצב לעצמך מטרה: להיות לא רק טוב בביצוע עבודתך אלא גם בניהול, שיווק, תמחור ושאר היבטי העסק. גלה את ההיגיון מאחורי המשימה - ככל שתבין את המבנה ... עניין גם בדברים שבעבר היו נראים משעממים או בלתי נסבלים. ניהול עסקים איך לאהוב משימות בעסק אימון למנהלים שיפור מיומנויות ניהול התמודדות עם דחיינות ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח ... אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה ... העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס ... על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם ... לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא ... לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה ... מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר ... והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול ... להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות ... לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ... שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות לה. העובד עונה למנהל בצורה חצופה ובוטה, ומסרב להשאר מעבר ... כשאמר אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. האם המנהל עשה טעות בכך שפנה לעובד מול כולם? על ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדרת מטרות לעובדים, ניהול עובדים, עובד שלא רוצה שיגידו לו מה לעשות, איך לנהל עובד בעייתי? איך להגדיר מטרות לעובד? הגדרת המטרה ולא הדרך אל המטרה, הגדרת המטרה העסקית, הגדרת הדרך להשגת המטרה העסקית, אימון למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למנהלים, מה המשמעות של החיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנהלים, איך לקבל החלטות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למתבגרים, מורה רוחני, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בתחום למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8438 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 22:31:03 - wesi1