אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור את הרכב ✔איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו?

אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך.

אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך.

ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיו"ב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ברגע הזה, אם תגיב ללקוח שאין בצבע צהוב, האם בעצם זה יצור ללקוח ריחוק ממך וישבור את הרצף של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה?

ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט שאומרת, שאם הלקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לענות לו בחיוב, תנסה לחשוב באיזה תרחיש הלקוח כן יכול לקבל את מה שהוא רוצה, במקביל לזה שהוא כן מבצע איתך עסקה.

לדוגמה: אם הלקוח רוצה רכב בצבע צהוב, הרי שהוא יכול לרכוש את הרכב השחור ולצבוע אותו בצהוב. האם זו בהכרח האפשרות הכי טובה של הלקוח? לא בהכרח. אבל בהכרח שיש אפשרות כזו, שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

ובמילים אחרות, יש לך את האפשרות להציע ללקוח את האפשרות לרכוש ממך ואחר כך לעשות את ההתאמות למה שהוא רוצה, למרות שאולי האפשרות הזאת נשמעת לא הכי כדאית ללקוח.

ואני אסביר: כאשר לקוח מבקש משהו שאתה לא יכול לתת לו, יש לך 2 אפשרויות. 1 - להציב ללקוח עובדה שאין מה לעשות, ושהוא צריך לבחור, מה חשוב לו יותר. האם חשובים לו יותר היתרונות של המוצר שלך, או שחשוב לו יותר הדבר שאותו הוא רוצה ושאותו אתה לא יכול לתת לו. אפשרות 2 להציע לו אפשרות שבה הוא גם רוכש ממך וגם מקבל את מה שהוא רוצה.

היתרון של האפשרות השניה הוא, שהוא משאיר את הלקוח במחשבה של לרכוש ממך, הוא לא יוצא מהתחושה של לרכוש ממך. אתה אומנם אולי מציע ללקוח אפשרויות גרועות בלוגיקה של לתת ללקוח אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה.

לעומת זאת, אם תגיד לו שאין לך את מה שהוא רוצה, ולא תציע את האפשרות, גם אם היא אפשרות גרועה עבור הלקוח, שבה כן יש לך את מה שהוא רוצה, הרי שבעצם במובן מסוים אתה מאבד את ההרמוניה שיש לך מול הלקוח.

ולכן זה אומר, שכל מקרה לגופו. אבל עליך לשקול לענות ללקוח ברצינות או בהומור, גם את האפשרות שהיא אולי פחות טובה ללקוח, אבל שבה הוא רוכש ממך. לדוגמה הלקוח שואל "האם אני יכול לקבל את הרכב הזה בצהוב?" אתה יכול לענות "כרגע לא, אבל אתה יכול לרכוש אותו ואחר כך לצבוע אותו בצהוב". בחצי צחוק, בחצי הומור, במסר שאומר, אתה רוצה לרכוש דווקא ממני בכל מקרה. וזה למרות שאולי האפשרות שבה הלקוח יקבל את כל מה שהוא רוצה, היא לא בהכרח האפשרות הכי טובה עבורו.

כמובן שעליך להפעיל שיקול דעת. כי יש מצבים שלהציע ללקוח לרכוש ממך את המוצר ולעשות לו את ההתאמות למה שהוא מבקש, ישמע מוזר מידי אפילו בהומור. לדוגמה, תקנה את הרכב ותהפוך אותו למשאית. או תקנה אתה הבית שכאן ואחר כך תעביר את הבית למקום אחר וכיו"ב. שבמקרה כזה, אולי כדאי להגיד ללקוח שלצערך אין לך כרגע את מה שהוא מבקש וכולי, בהתאם ל
איך ליצור אמון אפשרויות בחירה של לקוח לתת ללקוח לבחור להרוס צורך של לקוח לתת ללקוח אפשרויות הרגשה להחזיר את החטופים בחיים איך ליצור אווירה בירור צרכים איך להילחם בחמאס אווירה אווירה טובה אווירה טובה עם לקוח אי הסכמה אי הסכמה עם לקוח איך לא לסרב ללקוח איך לא לתת איך לא לתת תשובה שלילית איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם לקוח איך ליצור הרמוניה איך ליצור הרמוניה עם לקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח תשובה שלילית איך לשמור איך לשמור על אווירה טובה איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח איך לשמור על הסכמה איך לשמור על הסכמה עם לקוח איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר אמון אמון עם לקוח אמונה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות גרועות אפשרויות ללקוח בחירה ללקוח בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה מוזרה של לקוח גרוע הגיוני היגיון הסכמה הסכמה עם לקוח הרמוניה הרמוניה עם לקוח התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חוסר הסכמה חוסר הסכמה עם לקוח חיוביות לא לתת תשובה להסכים ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם לקוח ליצור הרמוניה ליצור הרמוניה עם לקוח לסרב לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח תשובה לענות ללקוח תשובה שלילית לקוח לקוחות לשמור לשמור על אווירה טובה לשמור על אווירה טובה עם לקוח לשמור על הסכמה עם לקוח לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח אפשרויות גרועות לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר לתת ללקוחות לתת תשובה לתת תשובה שלילית ללקוח לתת תשובות מאבק מה לעשות כשאין הסכמה מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח מחיר מכירה מריבה מריבה עם לקוח נאמנות קונפליקט קונפליקט עם לקוח קונפליקטים שלילי שליליות תשובה תשובה חיובית בכל מחיר תשובה ללקוח תשובה שלילית תשובה שלילית ללקוח
הנאה, מה יוצר הנאה? איך נוצרת הנאה? מה גורם לך להרגיש טוב? מה גורם לך להרגיש רע? איך ליהנות יותר? מהי הנאה? מה יוצר סבל? איך להיות מאושר? מה גורם אושר? מה יוצר אושר? מנגנון האושר
הנאה, מה יוצר הנאה? איך נוצרת הנאה? מה גורם לך להרגיש טוב? מה גורם לך להרגיש רע? איך ליהנות יותר? מהי הנאה? מה יוצר סבל? איך להיות מאושר? מה גורם אושר? מה יוצר אושר? מנגנון האושר
... למכור אותו? שאלה: אדם קנה רכב, שמח והתלהב כשקיבל אותו, אבל אחרי זמן מה הוא אדיש או אפילו רוצה למכור את הרכב. מה ההסבר לכך? תשובה: לפי הטענה שמדובר בתהליך פנימי עמוק יותר מאשר הצורה החיצונית, נבין שהאדם מפנה את הרצון ...
איך לשנות הצעת מחיר שגויה? איך לשנות הסכם בדיעבד? איך לבטל עסקה עם לקוח? שינוי הצעת מחיר בטעות, איך לחזור בך מהצעת מחיר? איך לתקן הצעת מחיר? לחתום על הסכם עבודה, איך לטפל בהתנגדויות לקוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, הזמנת עבודה לא הגיונית, בקשות לא הגיוניות של לקוחות, איך לחזור בך מתמחור שגוי? לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, בקשה לא סבירה של לקוח, איך לבטל הצעת מחיר? ביטול עסקה עם לקוח, איך לסגור עסקה בכל מחיר? משא ומתן למתקדמים, הסכם הזמנת עבודה
...העסקה לחלוטין. דהיינו, הוא מבלבל לך במוח, איך זה שנתת הצעת מחיר, למשהו שלא הגיוני לתת לו הצעת מחיר. אבל בעיה שלך שנתת הצעת מחיר. ואתה בעצם יכול לומר ללקוח, אתה צודק, נתתי הצעת מחיר בטעות ואני לא מוכן להמשיך את התהליך, אני מבטל את העסקה. אלא מה, שלכאורה האמת היא, שאתה לא רוצה את העסקה בתנאים שלה. אז אם הלקוח ממשיך להתעקש, שזאת בעיה שלך שנתת לו מחיר בטעות, אז לכאורה הגיוני לומר ללקוח, שזאת הופכת להיות בעיה שלו שזאת בעיה שלך ושאתה הולך לבטל לו את העסקה ושילך לחפש את החברים שלו... אלא מה? שאם תעשה את...
חילוקי דעות, מה יוצר קרבה? מה יוצר ריחוק? אי הסכמה, איך מנתחים שאלה? לבקש ממישהו להגדיר, איך למצוא את התשובה הנכונה? ניתוח שאלה לדוגמה, איך למצוא תשובה? איך לחשוב נכון? הגדרת המושגים
חילוקי דעות, מה יוצר קרבה? מה יוצר ריחוק? אי הסכמה, איך מנתחים שאלה? לבקש ממישהו להגדיר, איך למצוא את התשובה הנכונה? ניתוח שאלה לדוגמה, איך למצוא תשובה? איך לחשוב נכון? הגדרת המושגים
...רצון לעשות פעולה, ומישהו אחר חולק על דעתו ומפריע לו לבצע את הפעולה, הוא יתפוס אותו כאויב. לעומת זאת, אם האדם לא בטוח בפעולה שהוא רוצה לעשות או אפילו חושש ממנה, אז מי שמתנגד לפעולה בעצם עוזר לו, ולכן הוא ייתפס כחבר ויתקרב אליו יותר. איך להגיע לתשובה הנכונה ולחשוב נכון? אליעד מסכם בכך שכדי למצוא את התשובה הנכונה, חייבים תמיד לשאול למה התכוון האדם, לבדוק את כל המושגים, ולהבין אם התשובה נכונה בכל פירוש אפשרי או רק בחלק מהם. אם יש ספקות, חובה לבקש הגדרה מדויקת לפני מתן התשובה. רק גישה כזו מבטיחה שהתשובה...
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
...כשמישהו לא מסכים נגיד שכבר אמרנו לבן אדם משהו והוא אמר אני לא רוצה את זה אז מה שצריך לעשות זה במקום לשאול למה הוא לא רוצה את זה למה הוא לא רוצה את זה, למה הוא אמר שהוא לא רוצה? מה שצריך לעשות זה לבדוק מה ההסכמות הקטנות שאנחנו מניחים או מבינים שהוא צריך להסכים איתם כדי שהוא יסכים להסכמה הגדולה, מה הם הדברים הקטנים הבסיסיים מה הנחות היסוד הבסיסיות שהוא צריך להסכים איתן כדי שהוא יסכים איתנו על ההסכמה הסופית ולוודא שהוא בכלל מסכים להנחות היסוד הבסיסיות, מי אמר בכלל שהוא מסכים עם זה אתה אומר לבן אדם...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
...הפשוטה או את הגרסה המתקדמת? ואז נגיד הוא יגיד לא אני לא רוצה את הגרסה המתקדמת אני רוצה את הגרסה הפשוטה לכאורה עכשיו, או נגיד שנשאל אותו תגיד לי אתה רוצה שניתן לך את המחיר המלא או שאתה רוצה הנחה? אז הוא יגיד לא אני לא רוצה את המחיר המלא תן לי הנחה, אוקי עכשיו לכאורה זה מגדיל את הסיכוי שהוא יגיד לנו כן כי ביררנו את הצרכים שלו והוא אמר שהוא לא רוצה את זה ואת זה והוא כן רוצה את זה ואת זה אז הנה הוא יגיד לנו כן כי עשינו בדיוק את מה שהוא רוצה אבל הבן אדם במוח שלו המילה לא היא הייתה רצה לו ב - memory בזיכרון...
חוקי האמפתיה וההזדהות האישית, חילוקי דעות, האם אמפתיה והזדהות עושה טוב? מתי הזדהות עושה רע? האם דעות מנוגדות עושות טוב או רע? האם אי הסכמה עושה טוב או רע? האם הפכים נמשכים? האם תכונות דומות מושכות?
חוקי האמפתיה וההזדהות האישית, חילוקי דעות, האם אמפתיה והזדהות עושה טוב? מתי הזדהות עושה רע? האם דעות מנוגדות עושות טוב או רע? האם אי הסכמה עושה טוב או רע? האם הפכים נמשכים? האם תכונות דומות מושכות?
...אנשים שונים בהתאם לאופן שבו הם תופסים את הדעה של האחר ואת ההזדהות שלהם עם עצמם. לפעמים, אם אדם שלם עם עצמו לגמרי, דעתו של האחר לא תשנה לו בכלל. אך לפעמים, דווקא בגלל שהוא שלם עם דעתו ומאמין שכולם צריכים לחשוב כמוהו, הוא מתעצבן במיוחד מכך שמישהו חושב אחרת. אליעד מסביר שיש אנשים שרוצים בן זוג שיחשוב כמוהם, למשל בנושא אמונה או הרגלי עישון, ויש כאלו שרוצים דווקא ההפך - מישהו שיעזור להם להשתנות. לעיתים, ההבדל בדעות לא רלוונטי עבורם כלל. האם נכון תמיד ליצור אמפתיה והזדהות בתקשורת? אליעד מסביר שיצירת אמפתיה...
להבין את השאלה, איך לתת תשובה? ניהול שיחה, תקשורת בין אישית, איך תדע שהבנת? ניתוח שאלה, תשובות לשאלות, ניתוח תהליך, למצוא תשובות לשאלות
להבין את השאלה, איך לתת תשובה? ניהול שיחה, תקשורת בין אישית, איך תדע שהבנת? ניתוח שאלה, תשובות לשאלות, ניתוח תהליך, למצוא תשובות לשאלות
...ליצור משמעות חדשה ושונה לחלוטין ממשמעותן של כל מילה בנפרד. לדוגמה, המילים שולחן וגדול בנפרד הן ברורות יחסית, אך הצירוף שולחן גדול עלול לעורר שאלות נוספות לגבי מה בדיוק מוגדר כגדול. לכן, יש לוודא שגם הצירופים השונים ברורים לגמרי. האם קיימת דרך נוספת לוודא שהשאלה הובנה נכון? דרך נוספת שאליעד מציע לבדוק אם השאלה הובנה נכון היא לנסות לפרש את השאלה בדרך אחרת ולראות אם התשובה שלך עדיין מתאימה לאותה שאלה בפרשנות החדשה. במילים אחרות, לאחר שהשבת על השאלה, תשאל את עצמך: האם התשובה שנתתי מתאימה גם אם מפרשים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למכור את הרכב, מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור את הרכב, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, ייעוץ נפשי מומלץ, אימון אישי למציאת זוגיות בנושאי למכור את הרכב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 16:40:55 - wesi1