אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה לא לרמות? ✔איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב?...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
מה עדיף למכור: מוצר מתכלה או מוצר שמחזיק לנצח?

אליעד מסביר על אסטרטגיית שימור לקוחות באמצעות השוואה בין שני סוגים של מוצרים: האחד הוא מוצר מתכלה, כזה שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב ושוב, והשני הוא מוצר איכותי ועמיד, שהלקוח קונה פעם אחת ולא צריך לחזור יותר לעולם. כדוגמה פשוטה, אליעד משתמש בעגבניות. עגבניות רגילות הן מוצר מתכלה - הלקוח קונה אותן, אוכל אותן, וכשהן נגמרות הוא חייב לחזור ולקנות שוב. לעומת זאת, "עגבניות קסם" הן עגבניות מיוחדות שלעולם אינן נגמרות. לדוגמה, כאשר הלקוח מכניס את העגבנייה לתוך קופסה, הוא פותח אותה ומוצא שתי עגבניות חדשות, כך שלעולם לא יצטרך לחזור ולקנות שוב עגבניות.

השאלה שאליעד מציג היא מה כדאי לכם למכור כלקוחות: את העגבנייה הרגילה או את עגבניית הקסם, שהלקוח לא יצטרך לקנות שוב? לכאורה, התשובה הפשוטה היא שהכי משתלם למכור מוצר מתכלה, כך שהלקוח תמיד יהיה תלוי בכם ויחזור לקנות שוב ושוב. ואכן, רוב החברות בשוק מעדיפות למכור מוצרים מתכלים או כאלה שמתוכננים מראש להתקלקל, כדי להבטיח שהלקוח יהיה תלוי בהן לאורך זמן.

מדוע חברות מייצרות מוצרים עם "תקלות מתוכננות"?

אליעד נותן דוגמה מהמציאות - חברות רבות מייצרות מוצרים כמו טלפונים או מחשבים, בכוונה תחילה שהם יתקלקלו לאחר תקופה מסוימת או יהפכו למיושנים במהרה. כך הלקוח חייב לשוב ולקנות את הגרסה החדשה של המוצר שוב ושוב. זו השיטה הנפוצה ביותר בשוק: לגרום ללקוח להיות תלוי בך באמצעות יצירת מוצרים נחותים או בעלי "תקלה יזומה".

האם כדאי למכור מוצר מושלם במחיר גבוה יותר?

גישה אחרת שאליעד מציג היא אפשרות למכור מוצר מושלם ועמיד לאורך זמן, אך במחיר גבוה משמעותית. לדוגמה, אם המוצר המתכלה עולה שקל, אז אפשר למכור מוצר איכותי במיוחד במחיר של מיליון שקלים, ולהסביר ללקוח שהוא לעולם לא יצטרך להחליף או לתקן אותו. עם זאת, החיסרון בשיטה זו הוא שהלקוחות לא תמיד יסכימו לשלם מחיר גבוה במיוחד, ולכן היא לא תמיד משתלמת.

איך אליעד מציע לשמר לקוחות באמצעות מוצרים איכותיים?

הגישה שאליעד עצמו ממליץ עליה שונה לחלוטין משתי השיטות הנפוצות שהוצגו קודם. לפי גישתו, אם אתם יכולים למכור ללקוח מוצר מושלם ועמיד - כדאי תמיד לעשות זאת, אפילו במחיר נמוך יותר מהמוצר המתכלה. במקום לגרום ללקוח להיות תלוי בכם באמצעות מוצרים פחות טובים, אליעד מציע ליצור תלות מסוג אחר לחלוטלין: תלות חיובית. התלות נוצרת לא מכיוון שהלקוח חייב לחזור ולקנות שוב מוצר גרוע או מוצר שהתקלקל, אלא מכיוון שהלקוח רוצה לחזור לקנות מכם מוצרים נוספים, בגלל שהמוצר הראשון שקנה מכם היה מושלם.

לדוגמה, אם מכרתם ללקוח מוצר איכותי שאינו מתקלקל לעולם והוא היה מאוד מרוצה, הלקוח כבר ירגיש בטוח ואפילו ירצה לחזור אליכם כאשר יצטרך מוצר נוסף. הלקוח יפנה אליכם ביוזמתו ויחפש אצלכם מוצרים נוספים מתוך ביטחון מלא באיכותכם. בצורה הזו אתם לא תלויים בכך שהמוצר הראשון יתכלה, אלא בכך שתיצרו מוצרים נוספים באותה רמת איכות גבוהה.

איך ליישם גישה זו בתחום הייעוץ והשירותים?

אליעד נותן דוגמה נוספת מהתחום של נותני שירות, כגון מטפלים, פסיכולוגים או יועצים עסקיים. הגישה הנפוצה בתחום הזה היא לגרום ללקוח להיות תלוי ביועץ לאורך זמן, ולמשוך את תהליך הטיפול או הייעוץ על פני כמה שיותר פגישות. אם יועץ מזהה שהלקוח חושב שהבעיה שלו קשה מאוד ודורשת 100 פגישות, למרות שהיועץ יכול לפתור את הבעיה בשתי פגישות, היועץ עלול לנצל את הלקוח ולספק לו טיפול לאורך 80 פגישות. כך הלקוח אפילו יחשוב שהיועץ עשה עבודה טובה, כיוון שהוא ציפה ל - 100 פגישות אך קיבל "רק" 80.

לעומת זאת, הגישה של אליעד אומרת בדיוק הפוך: אם אתם יכולים לפתור את הבעיה ללקוח בתוך דקה, עשו זאת בדקה אחת. גם אם הלקוח מצפה לתהליך ארוך, אל תמרחו אותו. אם פתרתם לו את הבעיה מהר, הוא יכיר לכם תודה ויחזור אליכם בעתיד בכל פעם שיצטרך פתרון לבעיה אחרת. כך אתם יוצרים אמון עם הלקוח לטווח ארוך ומעודדים אותו להיות תלוי בכם מתוך הערכה לאיכות העבודה והיושר שלכם, ולא בגלל שאתם מושכים את התהליך ללא צורך.

איך יוצרים לקוחות נאמנים לפי אליעד?

בשורה התחתונה, אליעד אומר שאם אתם רוצים ליצור לקוחות נאמנים, עליכם לתת תמיד את המוצר הטוב ביותר שאפשר לתת, לא להוריד את איכות המוצר, ולא ליצור תלות מלאכותית באמצעות תקלות או מוצרים פחות טובים. התלות הנכונה נוצרת כאשר הלקוח יודע שהוא יכול לסמוך עליכם ולחזור אליכם בכל פעם שיצטרך מוצר נוסף או שירות נוסף, כי אתם מספקים תמיד את הפתרונות הטובים ביותר. במילים אחרות, אל תנסו "לסחוט" לקוחות או לנצל אותם, אלא השקיעו במצוינות אמיתית, ותראו שהלקוחות יחזרו אליכם שוב ושוב מתוך רצון ואמון.
שלום חברים

נניח שאתם מוכרים מוצר ללקוח, ויש לכם שני סוגי מוצרים להציע לו. מוצר אחד שהלקוח יצטרך לשוב ולרכוש מכם שוב ושוב, ומוצר אחר שהוא פתרון קבוע שלא דורש קנייה חוזרת. לדוגמה, אם אתם מוכרים עגבניות - כאשר הלקוח יסיים את המלאי שלו, הוא יצטרך לקנות שוב ושוב לאורך כל חייו.

עגבניות קסם - פתרון קבוע

בואו נדמיין שיש לכם שני סוגים של עגבניות:
  • הסוג הראשון הוא עגבניות רגילות - הלקוח צורך אותן, וכשהן נגמרות הוא צריך לקנות עוד.
  • הסוג השני הוא עגבניות קסם - עגבנייה שכאשר מכניסים אותה לקופסה, היא מתרבה לעוד עגבניות, והיא לעולם לא נגמרת.
אם הלקוח יקנה מכם את עגבניות הקסם, הוא לעולם לא יצטרך לרכוש עגבניות נוספות. השאלה היא - איזה עגבנייה עדיף לכם למכור?

מה עדיף למכור ללקוח?

האם עדיף לכם למכור מוצר שהלקוח יזדקק לו שוב ושוב, או מוצר אחד שיפתור לו את הבעיה לצמיתות? נניח שאתם מציעים ללקוח שתי אפשרויות:
  • מוצר רגיל שהוא צריך לקנות שוב ושוב.
  • מוצר איכותי כל כך, שהוא מחזיק לנצח.
רוב בעלי העסקים יעדיפו למכור את המוצר הרגיל, כדי לוודא שהלקוח ימשיך לקנות מהם. למעשה, יש חברות שמראש מתכננות את המוצרים שלהן כך שהם יתקלקלו תוך שנה - שנתיים, כדי שהלקוח ייאלץ לקנות חדש.

גישה נוספת - למכור מוצרים באיכות הגבוהה ביותר

במקום לנסות להשאיר את הלקוח תלוי בכם, אפשר ללכת בגישה אחרת: למכור לו את המוצר הכי טוב שאתם יכולים, מבלי לפחד שהוא לא יצטרך אתכם יותר. אם הלקוח רואה שהמוצר שלכם איכותי ועמיד, הוא יחזור אליכם גם עבור מוצרים אחרים.

הקשר לייעוץ וטיפול

הגישה הזאת לא מוגבלת רק למוצרים פיזיים. למשל, אם אתם נותני שירות - מטפלים, יועצים עסקיים או פסיכולוגים - האם עדיף לכם לפתור ללקוח את הבעיה במהירות האפשרית, או למרוח את הטיפול כדי להבטיח הכנסה לאורך זמן? יש מטפלים שמושכים תהליך של ייעוץ על פני עשרות פגישות, למרות שהיה אפשר לפתור את הבעיה בפחות זמן. לעומת זאת, אם תפתרו ללקוח את הבעיה מהר וביעילות, הוא יסמוך עליכם ויחזור אליכם בעתיד במקרה שיצטרך עזרה נוספת.

לסיכום

במקום לגרום ללקוחות להיות תלויים במוצר שלכם בגלל חוסר האיכות שלו, תנו להם את המוצר והשירות הכי טובים שאתם יכולים. כך תיצרו לעצמכם קהל לקוחות נאמן, שידע שאתם תמיד מספקים פתרונות מעולים. כשלקוח רואה שאתם מקצועיים ואמינים, הוא לא יחפש אלטרנטיבות - הוא פשוט יחזור אליכם שוב ושוב מרצונו.

למדו עוד על שיווק, מכירות, ייעוץ עסקי ונושאים נוספים באתר EIP.co.il.
למכור את המוצר הטוב ביותר, נטישת לקוחות, איך לגרום ללקוח להתמכר למוצר שלך? אוטומציה של מוצרים, לגרום ללקוח לא להיות תלוי בך, לתת את השירות הטוב ביותר, מצויינות בעבודה, איך לגרום למישהו להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח לחזור לקנות שוב? אסטרטגיה מכירה, מוצר מתכלה, מוצר לא מתכלה, מוצר בלי תקלות, מוצר עם תקלות, תקלה יזומה במוצרים, עקרונות שירות לקוחות, איך לגרום ללקוח לא לנטוש אותך? לקוח חוזר, מוצרים מצוינים, למכור מוצר אוטומטי, מוצרים אוטומטים, איך לשמר לקוחות? כמה פגישות צריך? כמה זמן לוקח טיפול? כמה זמן לוקח לפתור בעיה? סוגים של יועצים, משך זמן הטיפול, מה השיטה של אליעד כהן? מצא את ההבדלים, לפגוש את אליעד כהן, טיפול אצל אליעד כהן, לקבל יעוץ מאליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, מניפולציות של יועצים, 2 סוגים של יועצים, איך ליצור לקוחות חוזרים? איך לגרום ללקוחות לחזור? איך לגרום ללקוח לחזור? איך לשמר לקוח? איך ליצור לקוח חוזר? איך להשיג לקוחות? איך לעשות עוד כסף? איך להיות הכי טוב? למה לא לרמות את הלקוח? למה להיות הכי טוב? לעשות אוטומציה ללקוח, לגלות ללקוח סודות, לגלות סודות ללקוח, לחשוף מידע ללקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוחות מרוצים, לקוח מרוצה, מניפולציות של נותני שירות, מניפולציות של מנטורים, לסחוט לקוחות
למה לא לרמות לקוח איכות מוצר הטוב ביותר איך למכור ללקוח להתווכח על המחיר מרגיש שהמוצר יקר קוסם המוצר יקר לי למכור מוצרים יקרים איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך איך לגרום ללקוח להתמכר איך לגרום ללקוח להתמכר אליך איך לגרום ללקוח לחזור איך לגרום ללקוח לחזור אליך איך לגרום ללקוח לקנות איך לגרום ללקוח לקנות שוב איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום ללקוח שלך לקנות איך להיגמל איך להיגמל מהתמכרויות איך להיגמל מהתמכרות איך לטפל בהתמכרויות איך לטפל בהתמכרות איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לקנות איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוחות איך לשמר לקוח איך לשמר לקוחות איך משמרים לקוחות אסטרטגיה אסטרטגיות אסטרטגיית שימור לקוחות גמילה גמילה מהתמכרויות גמילה מהתמכרות התמכרויות התמכרות טיפול בהתמכרויות טיפול בהתמכרות לגרום ללקוח לגרום ללקוח לא לעזוב אותך לגרום ללקוח להיות תלוי בך לגרום ללקוח להתמכר לגרום ללקוח להתמכר אליך לגרום ללקוח לחזור לגרום ללקוח לחזור אליך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוח לקנות שוב לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוח שלך לקנות לגרום ללקוחות להיגמל להיגמל מהתמכרויות להיגמל מהתמכרות להיות תלוי להיות תלוי בך להתמכר להתמכר אליך לחזור אליך לטפל בהתמכרויות לטפל בהתמכרות למה לגרום ללקוח לעזוב לעזוב אותך לקוח לקוחות לקוחות חוזרים לקנות לקנות שוב לרכוש לשכנע את הלקוח לחזור אליך לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע את הלקוח לרכוש לשכנע לקוח לשכנע לקוח לחזור לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוח שלך לקנות לשכנע לקוחות לשמר לקוח לשמר לקוחות מכור שימור לקוחות
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
אימון למטפלים, אימון למאמנים, הדרכת מטפלים, איך לגרום ללקוח לחזור? איך לגרום למטופלים להמליץ עליך? איך לגרום למטופלים להתמיד בטיפול? איך לגרום למטופלים לבוא אליך? שימור לקוחות, איך להשיג לקוחות? הדרכה למטפלים, הדרכת מאמנים
...בהבנה של צרכי המטופל, שמתחלקים לשניים: צרכים מודעים וצרכים לא מודעים. המפתח להצלחה הוא לספק למטופל את מה שהוא באמת רוצה, הן ברמה המודעת והן ברמה הלא מודעת, תוך זיהוי של הרצונות האישיים שלו. ככל שמבינים את המטופל טוב יותר, ניתן לתת לו פתרונות טובים יותר וממוקדים יותר, מה שמוביל לשימור שלו והגברת הסיכוי להמלצה על הטיפול. כמו כן, אליעד מסביר על הצורך במתן פתרונות מהירים ויעילים שמבוססים על פתרונות ששימשו את המטפל עצמו. כלומר, אם המטפל הצליח למצוא פתרון לבעיה האישית שלו, הוא יכול להעביר את הפתרון הזה...
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
איך להתמודד עם לקוח עצבני? איך להתמודד עם לקוחות קשים? איך לתת שירות טוב ללקוח? לקוח כועס, טיפול בתלונות של לקוחות, טיפול בלקוח מתלונן, שימור לקוחות, לגרום ללקוח להיות מרוצה, לקוח לא מרוצה
...באופן מפורש. לדוגמה, אליעד כהן מציג מצב בו לקוח הזמין מוצר או שירות כלשהו, כמו שליח או פיצה. אם נאמר לו שהשליח יגיע בעוד שעה, הוא עשוי להתקשר שוב אחרי כמה דקות ולשאול שוב מתי יגיע השליח, אף שנאמר לו בבירור בעוד שעה. לכאורה, הוא מחפש מידע על זמני ההגעה, אך האמת העמוקה יותר שאליעד מסביר היא שהלקוח זקוק לתחושת ביטחון, הזדהות ואמפתיה. מה הטעות המרכזית בהתמודדות עם לקוח עצבני? אליעד מסביר שטעות מרכזית היא לחשוב שהלקוח באמת רוצה רק תשובה עובדתית. בפועל, כאשר לקוח מתקשר שוב ושוב, הוא בעצם מבטא צורך רגשי...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
...בסבירות הגבוהה ביותר. לדוגמה: אם יתנו לך שתי אופציות להשקעה: להשקיע שקל, ולקבל בתמורה, בודאות, 2 שקל, או להשקיע שקל, ואולי לקבל מיליון שקל, ברור שאתה תלך על האופציה השניה, כי שקל אתה מוכן להפסיד תמורת האפשרות לזכות במליון שקל. אבל אם יגידו לך, שהסיכוי לזכות במיליון שקל הוא אחד לאינסוף, אתה תוותר ותלך על בטוח, על האופציה הראשונה, לקחת בודאות 2 שקל. כך שהכל זה עניין של שקלול מול עצמך. המוח של האדם עושה עליו מניפולציה. וזה לא בהכרח רע, כי החיים האלה קיימים בצורה מניפולטיבית (מכלום לעשות משהו זה מניפולציה)...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
...שהוא ירצה את מה שאני רוצה. אליעד: על ידי שאת בודקת למה שהוא ירצה את הדבר הזה בלי קשר אלייך, את הבנת? ש: כן. אליעד: את מה שאני רוצה תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי? ש: מחליק לשיער, מחליק שמחליק את השיער, אוקי אני אקח משהו שהוא יותר קל בסדר, להשאיר את זה? אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון? ש: ואני רוצה לגרום לך להבין. אליעד: לא לי, ללקוח. ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו...
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
...לא כל כך עולה בראש. אליעד: עוד פעם? ש: כמו המחקר הזה שעשו. אליעד: אל תעבור איתי למחקר, מה אמרת? ש: ברגע שיש אפשרות אחת אז כאילו איך שאני... אליעד: רואה את הדברים כרגע. ש: המילה להתפשר לא עולה לי בראש. אליעד: כן אבל יכול להיות שאתה אומר אולי אני אחכה ליבוא אחר, אולי אני אחכה לייצור אחר. ש: לא, אני מדבר על מצב שזה הדבר היחידי שאני מכיר ואני לא מכיר שום דבר אחר, אין אופציה כזאת. אליעד: אם אתה לא מכיר שום דבר אחר אז אין על מה להתפשר אבל אין דבר כזה שאתה לא מכיר שום דבר אחר, במציאות אין דבר כזה, יש דבר...
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
...ואז הוא יעשה תאונה עם מערכת המצילה חיים גם זה יכול להיות. הרבה פעמים כשבן אדם יש לו יותר מדי אביזרי בטיחות אז דווקא הוא סומך על אביזרי הבטיחות ואז הוא נוסע עוד יותר מסוכן ואז הוא נוסע כשהוא לא יכול לנסוע כי הוא אומר יש לי מערכת בטיחות היא תציל אותי ואז דווקא מערכת ההצלה הבטיחות כביכול הרגה אותו. זאת אומרת לקחו את המשפט המערכת הזאת אולי תציל לך את החיים או תגדיל את הסיכוי שתציל לך את החיים הפכו אותו ל - המערכת הזאת תציל לך את החיים, מי אמר שהיא תציל אולי היא רק תציל. אוקי ולכן שימו לב למשחק בנושא...
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
לגרום ללקוח לומר כן, לגרום ללקוח לקנות, איך ליצור אמון? לגרום ללקוח להסכים, איך יוצרים אמון? איך לשתול מחשבה? איך למכור נכון? איך לשכנע לקוח? התנגדות מצד הלקוח, ליצור הסכמה עם הלקוח
...אדם נמצא בשטח אוקי ואז הוא רואה מים איפשהו סתם מים זורמים, האם הוא ישתה את המים שזורמים? תשובה תלוי הוא יבדוק אפשר לשתות את המים הוא ישתה אי אפשר לשתות את המים הוא לא ישתה. אם נגיד לדוגמה מודיעים יש זיהום במים בברזים האם בן אדם ישתה את המים? לא הוא לא ישתה את המים ואם פעם בשבוע מודיעים יש זיהום במים, האם בן אדם ישתה את המים? תשובה הוא יבדוק יש שם זיהום במים אין זיהום במים, אפשר לשתות את המים אי אפשר לשתות את המים. אוקי ובדרך כלל כשבן אדם ניגש לברז הוא לא שואל את עצמו האם אפשר לשתות את המים? למה...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
...יותר טוב אז מה הנחת היסוד שאם הוא היה מוכן לשלם אלפיים הוא היה יכול לקבל יותר טוב אם הוא מוכן לשלם עשרת אלפים הוא היה יכול לקבל יותר טוב אבל כשאתה נגיד מוכר את המוצר שלך בהנחה שהוא טוב והוא לא מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. הבנת את זה? ש: מה זה אומר שהוא לא מתחרה כאילו? אליעד: לא יודע תהיה מודע לזה כשמישהו אומר לך שמה זה עולה יותר זול אז אתה יכול להסביר לו לא רק ששמה, אז מה האינטואיטיבי אומר תראה שמה זה פחות טוב לא גם אם שמה זה עולה יותר יקר זה פחות...
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
...החשיבות של האמון בין הלקוח למוכר החלטת הרכישה של הלקוח אינה תלויה רק במוצר עצמו, אלא גם בתחושות שלו כלפי המוכר. אם הלקוח רואה במוכר אדם אמין, מקצועי, חכם ובעל ידע, הסיכוי שהוא יקנה ממנו גדל באופן משמעותי. מצד שני, אם הלקוח מרגיש שהמוכר אינו אמין או לא מקצועי מספיק, הוא עלול לוותר על הרכישה, גם אם המוצר עצמו נראה לו טוב. איך המוכר משפיע על ההחלטה של הלקוח? כל לקוח עושה שקלול בין המוצר לבין המוכר. כמובן שיש מוצרים שבהם החשיבות של המוכר נמוכה יותר - למשל, אם הלקוח כבר מכיר את המוצר ויודע בוודאות שהוא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום ללקוח להתמכר אליך? איך לגרום ללקוח להיות תלוי בך? לשמר לקוחות, איך לגרום ללקוח לחזור אליך? איך לגרום ללקוח לקנות שוב? איך לגרום ללקוח לא לעזוב אותך? שימור לקוחות, לקוחות חוזרים, אסטרטגיית שימור לקוחות, איך משמרים לקוחות?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה לא לרמות?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה לא לרמות?, איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך נפרדים מבחורה? למה לרכוש ממך? להיות בחרדה מהקורונה להיות כישלון מנטורית רוחנית פחד מתחרות לא לפחד מבגידה בזוגיות פוביה איך לא להאמין בעצמי? מה הדרך הכי טובה לאהוב את עצמי? מה נשים אוהבות בגברים? להתאהב מחדש אחרי בגידה הדרך היחידה אל האושר שמחה ועצבות איך לעשות דייט? לחשוב על בחורה אחרת לקבל החלטה קבוצתית קבלת החלטה מתוך פחד איך להתמודד עם פחד מזקנה? התמודדות עם אובדן בן מוטיבציה להתמודדות עם קשיים יצירת מוטיבציה להצלחה שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח טיפול בהתנגדות של לקוח קורונה וחרדות של ילדים בעיות הורים וילדים תת מודע והצלחה מיהו אדם רוחני? טיפול בpdd איך להתמודד עם מישהו ששומע קולות? החזרת אקסים כתהליך מכירה שכנוע האקס מתיחה של שריר ההמסטרינג אימון fbw שלמות אלוהית שאלות על אלוהים בשואה הארה אמיתית חוויה של הארה למה לרצות להיות אלוהים? להיות אלוהים עצמו איך למכור סדנא ביותר כסף? חוקי הכסף היצע וביקוש התכלית של החיים מה קורה אחרי שמשיגים את מטרת החיים? לגרום למישהו ליהנות התמודדות עם מחשבות שליליות בחירה אישית העדר בחירה אחרי בריאת העולם מי ברא את אלוהים? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, טיפול אישי, מורה רוחני מומלץ בנושאי למה לא לרמות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_09_2025 השעה 05:06:06 - wesi1