... הלקוח, הרי שאיש המכירות צריך להיזהר שלא לשאול שאלות שעליהן התשובה של הלקוח, תהיה כזו שתיצור חוסר התאמה בין המוצר לבין צרכי הלקוח. דהיינו, איש המכירות צריך להיזהר שלא לגרום ללקוח
להציף אל תהליך המכירה, את צרכי הלקוח שעליהם המוצר לא עונה ושאולי בכלל המוצר גורם להם נזק. ולכן, כמו שצריכים ... שום עסקה. כי מצד האמת, שום עסקה לא באמת מתאימה במאה אחוז לשום לקוח. וכל אחד מציב לעצמו את הגבול, איזה פרט הוא לא רוצה להסתיר מהלקוח כדי לבצע עסקה הוגנת? אבל מצד שני, לא צריך
להציף אל מול הלקוח את כל החסרונות שיש במוצר ביחס לצרכי הלקוח, כי בסוף כל עסקה מתבצעת למרות החסרונות שלה ולא ...