אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להעלות ✔העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
וכאן אסביר עוד שיקול שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים להעלות את המחיר ללקוחות וכאשר שוקלים לעשות העלאת מחירים. ואסביר, איך לדעת האם כדאי להעלות את המחיר? איך לא לאבד לקוחות כאשר מעלים את המחיר? איך לדעת האם הלקוחות יעזבו אותך אם תעלה את המחיר? ואיזה שיקולים לקחת בחשבון כאשר רוצים להעלות מחיר ללקוח?

אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מקרה לגופו. ובנוסף באופן כללי תמחור וקביעת מחיר זה עניין שלם שיש בו המון שיקולים לכשעצמו. אבל אסביר כאן עוד כמה שאלות שצריכים לשאול וכמה אפשרויות פעולה שצריכים לקחת בחשבון, כאשר שוקלים האם להעלות את המחיר ללקוחות.

אז כאשר שוקלים להעלות מחיר ללקוחות, צריכים לנסות להעריך 1 - כמה לקוחות יעזבו בעקבות העלאת המחיר? 2 - מה הנזק הכלכלי ואובדן הרווח שיגרם מכך שלקוחות קיימים יעזבו? 3 - כמה תוספת רווח תהיה מהלקוחות הקיימים שיישארו למרות העלאת המחיר.

התשובות לשאלות האלו יכולות לתת נקודת מבט מהירה, לגבי האם כדאי או לא כדאי להעלות את המחיר בצורה הפשוטה ביותר. כי יתכן שלא יעזבו הרבה לקוחות. והלקוחות שיישארו במחיר החדש, הרווח שתקבל מהם, גדול יותר מהנזק שיגרם מכך שלקוחות יעזבו אותך. בטווח המיידי / הבינוני / ארוך וכולי. ולכן אם הרווח שיישאר לך מהלקוחות שיישארו איתך, גדול מההפסד הכספי שיגרם לך מהלקוחות שיעזבו אותך, על פניו, נראה שיש היגיון להעלות מחיר.

ולמה לא בוודאות אלא רק יש היגיון בלבד? כי יתכן שבטווח הבינוני / ארוך עוד לקוחות יעזבו אותך. ויתכן גם שאתה רוצה להרוויח עוד כסף, שאותו תצטרך להרוויח באמצעות גיוס לקוחות חדשים. ואולי העלאת המחיר תפגע בגיוס לקוחות חדשים. אבל זה עוד עניין.

בכל מקרה, אם הרווח שיישאר לך אחרי שלקוחות יעזבו אותך בגלל העלאת המחיר, גדול מההפסד שיגרם לך מכך שלקוחות יעזבו אותך, הרי שבפשוטם של דברים, יש היגיון להעלות מחיר.

אבל מה אם יתכן שהרבה לקוחות קיימים יעזבו אותך ותפסיד כסף, יותר מאשר הסכום שתרוויח יותר, מהלקוחות שיישארו איתך? מה אז כדאי לעשות?

תשובה: צריכים לנסות להעריך את העלות לגייס לקוחות חדשים במחיר היותר יקר. דהיינו, נניח שיש לך מוצר שעולה לך 100 ש"ח ואתה מוכר אותו ב 110 ומרוויח מכך 10 ש"ח. ונניח שתעלה את המחיר ל 120 ותפסיד בגלל זה לצורך ההגזמה את כל הלקוחות שלך. השאלה היא, כמה יעלה לך לגייס לקוחות חדשים, שיסכימו לשלם לך את המחיר היותר יקר שלך.

כי יתכן, שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 ש"ח, היא יותר גדולה מהגדלת הרווח שתהיה לך מ 110 ל 120. דהיינו, אם אתה מוכר ב 120 במקום ב 110, אתה מרוויח עוד 10 ש"ח. אבל יתכן שהעלות שלך לגייס לקוח חדש שישלם לך 120 במקום 110, היא 11 ש"ח או סכום יותר גדול. ואז במקרה כזה, התועלת שקיבלת מכך שאתה מוכר במחיר יותר יקר, דהיינו, 10 ש"ח, היא קטנה מהעלות שלך, לגייס את הלקוח החדש, שישלם לך 120 ש"ח. ולכן אולי יצא שכרך בהפסדך.

ולכן צריכים לקחת בחשבון, את העלות לגייס לקוח חדש למחיר החדש, ביחס לאובדן הרווח מהלקוח הקיים. יתכן שיותר רווחי, להשאיר את הלקוח הקיים במחיר יותר זול, מאשר להוציא עוד כסף, כדי לגייס לקוח חדש שישלם יותר כסף.


נקודה נוספת שצריכים לקחת בחשבון, היא לשקול את האפשרות להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים בלבד. לא תמיד זה אפשרי, אבל יתכן שכן אפשרי איכשהו, לשנות את התמחור / את המחיר / את מבנה העסקה וכיו"ב, עבור לקוחות חדשים. להתחיל למכור חבילה אחרת, מוצר אחר, שירות קצת שונה, ללקוחות חדשים, ששם אולי שולי הרווח שלך יהיו יותר גדולים. ורק אחרי שאתה מצליח למכור ביותר יקר ללקוחות חדשים, רק אחר כך לשחרר לקוחות קיימים שיינטשו אם תעלה להם את המחיר.

והעלאת מחיר, לא חייבת להיות באמצעות מכירה של אותו המוצר בדיוק במחיר יותר גבוה. אלא אפשרי לנסות לבנות מוצר קצת שונה במבנה של מחיר שונה, שבפועל משאיר לך יותר רווח.

ובמהות, קודם כל לנסות להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ורק אחר כך לשקול להעלות את המחיר גם ללקוחות הקיימים.


אפשרות נוספת אומרת, אף פעם אל תעלה את המחיר לשום לקוח. אבל תמיד תתעדף את הלקוחות שמשלמים לך יותר. דהיינו, אתה יכול לצורך העניין להעלות את המחיר ללקוחות חדשים ולהשאיר את המחיר הישן ללקוחות קיימים. אבל במקום להעלות את המחיר ללקוחות הקיימים, אתה יכול לתת תיעדוף ללקוחות שמשלמים לך יותר. ואם לקוח קיים רוצה תיעדוף, אז אתה יכול לנסות לגרום לו להבין, שאם הוא ישלם יותר, אז הוא יקבל תיעדוף יותר גבוה.

במילים אחרות, לעשות סוג של מכרז על המשאבים שלך. ומי שמשלם הכי הרבה, מקבל זכות קדימה, תיעדוף לשירות / למוצר שלך.

כמובן שלא תמיד זה אפשרי, אבל זה כיוון שאפשרי לקחת בחשבון. להעלות את המחיר רק ללקוחות חדשים ולא ללקוחות קיימים. אבל תמיד לתת תיעדוף למי שמשלם הכי...
תשובה מחיר שונה ללקוחות שונים כמה כסף לבקש מלקוחות כמה כסף לבקש להעלות הקצנה הלקוח אומר יקר לי לתת לחסוך אובדן לקוחות והעלאת מחירים הפשוטה ביותר אובדן אובדן לקוחות אובדן לקוחות והעלאת מחירים איבוד איבוד לקוחות איבוד לקוחות והעלאת מחירים איך לא לאבד איך לא לאבד לקוחות איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר איך להעלות את המחיר איך להעלות את המחיר ללקוחות האם כדאי להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר האם להעלות את המחיר ללקוחות העלאת העלאת מחיר העלאת מחירים העלאת מחירים ללקוחות כמה כסף כמה כסף לבקש כמה כסף לבקש מלקוח כמה כסף לבקש מלקוחות כסף לאבד לאבד לקוחות לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר לאבד לקוחות בהעלאת מחיר לבקש לבקש עוד כסף מלקוחות להעלות להעלות את המחיר להעלות את המחיר ללקוחות להעלות מחיר לקבוע מחיר לקוח לקוחות לקוחות חדשים לתמחר מה יקרה מה יקרה אם מה יקרה אם אעלה מחירים מה יקרה אם המחיר יעלה מחיר מחיר ללקוח מחיר שונה ללקוחות חדשים מחיר שונה ללקוחות שונים עוד כסף קביעת מחיר רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות רוצה להעלות את המחיר רצון תמחור תמחור העלאת מחיר
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
... מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה ... נסביר, איך לדעת האם אתה יכול להעלות את המחיר ללקוחות, בלי שתאבד לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם ... שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ... וכולי. בקיצור, אם אתה שוקל להעלות מחיר, איך אתה יכול לדעת איך זה ישפיע על הלקוחות שלך, האם זה יגרום לך לאבד לקוחות, או שאולי בכלל, זה יגרום ללקוחות לרכוש ממך יותר. כי אולי בכלל ... במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך ...
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
מוטיבציה וחשק, חוסר חשק, עייפות נפשית, חוסר מוטיבציה, למה אין לי חשק? עודף מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? תחושת כפייה
... מוטיבציה שלילי, איך להעלות מוטיבציה? איך להעלות אנרגיה? חוסר אנרגיה, פחד ממחויבות, איך להעלות מוטיבציה? איך ליצור מוטיבציה חיובית? ... מומלץ לעשות כדי לשמר או להעלות מוטיבציה? אליעד כהן ממליץ באופן חד - ... מעצמם ויתחזקו. איך להעלות מוטיבציה? למה אין לי חשק? תחושת כפייה ומוטיבציה שלילית איך להעלות אנרגיה? חוסר חשק נפשי ...
משקלי עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם / כמה / למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר [תוכנית SS / תכנית Starting Strength]
... עבודה - האם יותר משקל שווה יותר שריר? האם כמה למה חשוב להעלות משקלי עבודה? תוכנית כוח, כדרך להעלות מסת שריר (תוכנית SS תכנית Starting Strength) אז כפי שאמרנו, אם ... אימון מומלצת). אבל אם אתה מתאמן פיתוח גוף, האם באמת ועד כמה חשובים משקלי העבודה? והאם באמת עלייה במשקלי העבודה, תגרור אחריה גם עליה במסת שריר? או בעצם, האם יש היגיון להעלות את משקלי העבודה שלך? כדי להעלות את מסת השריר שלך? אז יש היגיון לומר, שכן! ולמה כן?! משום, שלכאורה ... שרירים. וככל שתשים יותר משקל, ככה השרירים שלך יתאמצו יותר, וככה ממילא יהיה יותר גירוי לשרירים שלך וכך ממילא השרירים שלך יותר יגדלו. ולפי ההיגיון הזה, עליך באמת להשתדל להעלות במשקלי העבודה, כדי לאמץ את השרירים, כדי שהם יגדלו ויתפתחו. אבל ... משקל, מאשר אם היה לך פחות שריר. בלי לשקלל כמובן את שאר הפרמטרים, לדוגמה, עד כמה הגוף שלך רגיל להעמיס על מערכת העצבים. ומה זה בעצם אומר? זה אומר שבפועל, בהחלט יש היגיון להעלות את משקלי העבודה, אבל, כדאי שתעלה את משקלי העבודה, רק כדי לאמץ יותר את השריר שלך ורק כדי לגרות יותר את השריר שלך, אבל לא כדי להעלות את משקלי העבודה שלך, כערך בפני עצמו. ולמה? כי כדי שהשריר שלך יגדל ... שאחראים על כמה השריר שלך מתאמץ. ואם אתה רוצה לאמץ עוד יותר את השריר שלך, באפשרותך לעשות זאת בהמון דרכים שונות, שהסברתי כאן. ואם כל הדרכים לא מספיקות לך אם בא לך להעלות משקל, כדי שהשריר שלך יתאמץ יותר, בשמחה! אבל שים לב לכך, שלפעמים, ...
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
... הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות? בעלי עסקים רבים נוטים לומר טוב לי ... שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו. מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף? ישנם בעלי עסקים שחוששים שלהרוויח יותר כסף יכניס אותם ללחץ נוסף. הם ... מפני עזיבת לקוחות קיימים. ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף. מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים? הטעות המרכזית ... שאומרים טוב לי ככה היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי. מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא ... תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם ... כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות ... עם שינויים בלתי צפויים. ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות. אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה. סיכום בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם ... עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך. כיצד ... תפיסות שגויות שמגבילות הצלחה עסקית איך להעלות מחירים בלי לאבד לקוחות הפסיכולוגיה של בעלי עסקים מול הצלחה עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות ... נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון? ש: כן. אליעד: הבנת? ש: כן. אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה. ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף ... מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי לא אני אין לי זמן אבל זה לא נכון כי אם אני אביא לך מאה סטודנטים תיקח מתוך כמה אתה רוצה ...
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
תמחור, ניהול משא ומתן על המחיר, איך לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים
... לנהל משא ומתן על המחיר? איך לקבל הנחה? איך לא לתת הנחה? איך להעלות את המחיר? איך להוריד את המחיר? איך למכור ביוקר? איך לקנות בזול? איך להעלות מחיר? איך להוריד מחיר? 3 גורמים למחיר המוצר, עסקים איך נקבע מחיר ומה משפיע על המחיר במשא ומתן? המחיר של מוצר או שירות נקבע על ידי שני רכיבים עיקריים: עלות ... איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר ביותר כסף? תמחור יקר, להעלות מחיר, להוריד מחיר, לקבוע מחיר, קביעת מחיר, הצעת מחיר זולה, הצעת מחיר יקרה, תחרות עסקית, מתחרים עסקיים, מתחרים זולים, מתחרים יקרים ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ... האפשרויות שלו. ולכן במהות אם אתה מספר ללקוח סיפורים על זה שאתה לא מרוויח הרבה ואולי בכלל מפסיד ואם אתה מספר סיפורים ללקוח, שיש התייקרות מחירים כללית שגורמת לך להעלות את המחיר וכיוב, זה לא באמת מעניין את הלקוח. כי הלקוח מתעניין במה שהוא מקבל ולא בכמה שאתה מרוויח. ואם הלקוח יראה ויבין יותר את הערכים והתועלות שהוא מקבל מהמוצר ...
איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם המחיר שלך? איך להיות שלם עם הסכום שאתה מבקש מהלקוח, איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר?
... איך להרגיש בנוח עם המחיר שלך? איך להרגיש בנוח לבקש כסף? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך להרגיש בנוח עם תמחור גבוה? איך להרגיש בנוח לבקש הרבה כסף? איך להרגיש בנוח להעלות מחירים? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? איך להיות רגוע עם המחיר שאתה מבקש? איך להרגיש בנוח לבקש העלאה במשכורת? איך למכור מוצר יקר, איך להעלות מחירים? איך לתמחר מוצר ביוקר? וכאן אסביר, איך להיות שלם עם התמחור שלך? איך להיות שלם עם ... ופירוט. אז איך להתמודד עם זה? אז כמו שניתן להבין, קודם כל צריכים להבין, למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש עוד כסף? למה אתה מרגיש לא בנוח לבקש העלאה במשכורת? למה אתה מרגיש לא בנוח להעלות מחיר? וכיוב. ורק בהתאם לכך להחליט מה הפתרון הנכון עבורך. ומה בטוח נכון? בטוח נכון, שעצות ...
דיאטה, מסה וחיטוב ביחד, מסה וחיטוב בו זמנית, העלאת מסה וחיטוב, עלייה במסת שריר, ירידה במסת שומן, איך מורידים אחוזי שומן ומעלים מסת שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן?
דיאטה, מסה וחיטוב ביחד, מסה וחיטוב בו זמנית, העלאת מסה וחיטוב, עלייה במסת שריר, ירידה במסת שומן, איך מורידים אחוזי שומן ומעלים מסת שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן?
... אחוזי שומן ומעלים מסת שריר? איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? האם אפשר להעלות מסת שריר ולהוריד שומן בו זמנית? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת ולוגית האם אפשר להעלות מסת שריר ובו זמנית להוריד אחוזי ... וחיטוב בו זמנית. אנשים רבים רוצים לרדת במשקל, אך הם למעשה מעוניינים לרדת באחוזי השומן ולהעלות מסת שריר. הגוף מורכב מעצמות, ... גבוהה של סוכר בלבד ולא מתאמן, הוא עשוי אפילו לאבד מסת שריר למרות עודף קלורי. מתי אי אפשר להעלות מסת שריר? אליעד מדגיש כי הדבר ... אפשר להגדיל מסת שריר אם לא אוכלים לפחות את הכמות הנדרשת לתחזוקה בסיסית של השרירים. אפשר להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן על ידי אימון מתאים וצריכת חלבון מספקת גם ללא עודף קלורי משמעותי. איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? האם אפשר ... ושלילי איך להתחטב בלי לאבד מסת שריר? חיטוב ללא איבוד שריר הגדלת מסת שריר ושריפת שומן איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן? איך להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן? האם אפשרי להעלות מסת שריר ולהוריד אחוזי שומן? מסה או חיטוב, חיטוב או מסה, איך להעלות מסת שריר ובו זמנית להוריד אחוזי ... האם אפשר לבנות שריר ולשרוף שומן בו זמנית? הורדה בשומן תוך כדי העלאה במסת השריר, אפשר להעלות בשריר ולרדת באחוז שומן בו זמנית, איך להעלות מסת שריר ולהוריד שומן בו זמנית? ...
לבקש העלאה בשכר, לבקש העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה?
לבקש העלאה בשכר, לבקש העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה?
... העלאה בשכר, לבקש העלאה במשכורת, איך לבקש מהבוס העלאה במשכורת? איך לשכנע את הבוס? איך לגרום לבוס להעלות את השכר? איך לגרום לבוס לקדם אותך? איך לקבל משכורת גבוהה? איך לגרום לבוס להעלות לך את השכר? כדי לגרום לבוס להעלות לך את המשכורת, אליעד כהן מסביר שקודם כל חשוב להבין את נקודת המבט של הבוס. אם הבוס יחליט להעלות לך את המשכורת, הדבר יתרחש רק בשתי דרכים: או בצורה מקרית, למשל, שהבוס השתגע לפתע והחליט לתת לך תוספת שכר ללא סיבה ברורה, או ... כדי שזה יקרה, הבוס חייב לחשוב שהרווח והתועלת שייצאו לו מכך שיעלה לך את השכר יהיו גדולים יותר מהסכום שאותו הוא ייתן לך. מה גורם לבוס להחליט להעלות משכורת לעובד? אליעד מסביר שכדי שהבוס ירצה להעלות לך את השכר באופן משמעותי, הוא חייב להיות משוכנע בשני דברים מרכזיים: שהוא מרוויח יותר מהסכום שהוא משלם לך. שהוא אינו יכול להשיג את ... אחר שייתן לו בדיוק את אותה התועלת במחיר נמוך יותר. אם הבוס יוכל למצוא עובד אחר שישיג תוצאות דומות בפחות כסף, הוא יעדיף להחליף אותך במקום להעלות לך את המשכורת. האם לאיים בעזיבה זו שיטה טובה? אליעד מציג גם את האפשרות של איום בעזיבה. אם העובד בטוח שהוא יכול למצוא מקום עבודה ... הזה. עם זאת, אליעד מדגיש שהדרך הנכונה והיעילה ביותר לקבל העלאה בשכר היא להגדיל את הערך הכלכלי שלך עבור הבוס, כך שלא יהיה ספק ששווה לו להעלות לך את השכר. כיצד לגרום לבוס להרגיש שאי אפשר להחליף אותך? כדי להפוך את עצמך לעובד שקשה להחליף, עליך להוכיח לבוס שאתה נותן ערך מוסף ... אלא כל מוצר אחר. אם אתה יודע למכור באופן כללי, אתה יכול לעבור בקלות למקומות אחרים ולהרוויח הרבה יותר, והבוס שלך יבין זאת בעצמו וירצה להעלות לך את השכר כדי לשמור אותך בחברה. כלומר, אליעד מדגיש שהדרך היעילה ביותר לקבל העלאה במשכורת היא קודם כל לשפר את עצמך ולהפוך לעובד ... ניתן להחליפו בקלות או בזול. זו הדרך הטובה ביותר והיציבה ביותר לקבל משכורת גבוהה באופן עקבי ויציב. איך לקבל העלאה בשכר? איך לשכנע את הבוס להעלות משכורת? איך להפוך לעובד בלתי ניתן להחלפה? האם לאיים בעזיבה כדי לקבל העלאה? איך לקבל קידום בעבודה? למה הבוס לא נותנה העלאה ...
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
מוטיבציה ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות
... ומדד להצלחה, הגדרת מדדי הצלחה, מדדי ביצוע, מדדים להצלחה, מדד להתקדמות, להעלות מוטיבציה לאנשי מכירות, ליצור מוטיבציה לעובדים, אינדיקציה להתקדמות, האם אני מתקדם? התמדה ומדדי הצלחה, שיפור ביצועי עובדים, מד התקדמות איך להעלות מוטיבציה ולהגדיר מדדי הצלחה? בכדי להבין כיצד להעלות מוטיבציה, אליעד כהן מסביר שגורם מרכזי להצלחת תהליך זה הוא היכולת לזהות את ההתקדמות. אם לאדם יש אינדיקציה ברורה להראות שהוא מתקדם ... הוא כן. לדוגמה, אם אדם יצא למסע ארוך ואין לו דרך לדעת אם הוא מתקדם, הוא עשוי להרגיש שהוא דורך במקום - מצב שעשוי להוביל אותו לוותר על מאמציו. אחת הדרכים להעלות את המוטיבציה היא על ידי מתן אינדיקציה ברורה של התקדמות, שתספק לאדם תחושת סיפוק. עם זאת, ישנם סיכונים בכך, משום שלפעמים כאשר אדם מקבל ... בטוח שהוא מתקדם, רק כי לא היה לו אינדיקציה, ופתאום הוא מגלה שהוא לא מתקדם כפי שחשב, זה עשוי להוביל לתסכול ולירידה במוטיבציה. כיצד להשתמש באינדיקציה כדי להעלות מוטיבציה? אליעד מציין שהשימוש באינדיקציה להתקדמות יכול להועיל אם עושים זאת בצורה חכמה: בזמן אמת - אם האינדיקציה לא מעודכנת בזמן אמת, ... - אם האינדיקציה לא מדויקת או לא אמינה, היא עשויה לגרום לאדם להרגיש שהוא לא מתקדם כשבפועל הוא כן, או להרגיש שהוא מתקדם כאשר הוא לא. לסיכום אם רוצים להעלות את המוטיבציה, יש לתת לאדם אינדיקציה ברורה על התקדמותו. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה עדכנית, מדויקת ומוגשת בזמנים קצרים, כדי שהיא לא תיצור אשליה או תסכול. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? איך ... כלומר, גם אם יש לו התקדמות אמיתית, ההרגשה הסובייקטיבית של חוסר התקדמות עלולה לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך אינדיקציה עוזרת למוטיבציה? הרבה פעמים, כדי להעלות את המוטיבציה של אדם, צריך לספק לו אינדיקציה ברורה ומוחשית לגבי ההתקדמות שלו. ברגע שאדם רואה שהוא מתקדם, הדבר מעניק לו דחף להמשיך ... האמיתית הוא מבין שהוא למעשה לא מתקדם - זה עלול לגרום לו להפסיק את מאמציו. איך להשתמש נכון באינדיקציה להתקדמות? לכן, אם למישהו חסרה מוטיבציה, אחת הדרכים להעלות אותה היא לספק לו אינדיקציה ברורה להתקדמות. עם זאת, חשוב לוודא שהאינדיקציה תהיה: בזמן אמת - אם האינדיקציה מתעדכנת באיחור רב מדי, האדם ... גם אם הוא כן. מצד שני, אינדיקציה יכולה גם לחשוף חוסר התקדמות אמיתי ולגרום לאובדן מוטיבציה. לכן, יש להשתמש בה בחכמה, כך שתשמש כמקור להשראה ולא לייאוש. איך להעלות מוטיבציה? איך לזהות התקדמות אמיתית? איך להתמודד עם חוסר מוטיבציה? איך להציב מטרות בצורה נכונה? איך לשמור על מוטיבציה לאורך זמן? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על העלאת מחירים ללקוחות, האם להעלות את המחיר ללקוחות? איך להעלות את המחיר ללקוחות? איך לא לאבד לקוחות בגלל העלאת מחיר? איבוד לקוחות והעלאת מחירים, האם כדאי להעלות את המחיר? כמה כסף לבקש מלקוחות? רוצה להעלות את המחיר, איך לא לאבד לקוחות בהעלאת מחיר? רוצה לבקש עוד כסף מלקוחות, תמחור העלאת מחיר, מחיר שונה ללקוחות שונים, מחיר שונה ללקוחות חדשים, אובדן לקוחות והעלאת מחירים, מה יקרה אם המחיר יעלה? מה יקרה אם אעלה מחירים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להעלות, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: להעלות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, מורה רוחני מומלץ, גישור בתחום להעלות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.1719 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 20:03:20 - wesi1