אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להיכנס כשותף ✔שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
מה לעשות כשעובד שכיר רוצה להיות שותף בעסק?

כאשר עובד שכיר מחליט שהוא רוצה להיכנס כשותף עסקי, יש כמה נקודות חשובות שיש לקחת בחשבון. עובד שכיר עשוי להרגיש שהוא משקיע מאמץ רב, ובשל כך מגיע לו חלק מהרווחים. הוא עשוי לטעון שזה לא הוגן שבעלי העסק מרוויחים את רוב הכסף הגדול, ואילו הוא לא נהנה מכך באותה מידה. עובד כזה בעצם אומר: "למה אני צריך לעבוד קשה מבלי לקבל אחוזים? אני רוצה שותפות עסקית אמיתית, מגיע לי יותר מתגמול פשוט של שכיר". דוגמה שאליעד כהן נותן היא: "השכיר, המלפפון, מחליט להפוך לגנן, השכיר רוצה להפוך לעצמאי."

אך כאן טמונה נקודה מרכזית: לפני שמסכימים להכניס עובד כשותף עסקי, יש לוודא שהוא מבין לעומק מה המשמעות של שותפות אמיתית.

כיצד אפשר לתגמל עובד שרוצה להיות שותף, ללא הכנסת שותף לעסק?

אליעד כהן מציע כשלב ראשוני, להציע תגמול עובד בהתאם לביצועיו והישגיו. למשל:
  • אפשר לתת לו אחוזים מסוימים מהמכירות שהוא מביא.
  • אפשר לתת לו תגמול או בונוס בהתאם להישגים, לרווחים או למחזור העסק.
כך הוא ירגיש שהוא חלק מההצלחה העסקית, בלי להפוך לשותף מלא בעסק. זוהי דרך מקובלת ונפוצה שמאפשרת להכיר בהישגים של העובד ולהעניק לו תחושת סיפוק ושייכות.

מה הבעיה המרכזית בשותפות עסקית עם עובד שכיר?

ברוב המקרים, עובדים שמבקשים להיכנס כשותפים לא מבינים ששותפות בעסק אינה כוללת רק זכויות והכנסות, אלא גם חובות, התחייבויות וסיכונים. עובד שכיר שרוצה להפוך לשותף לעתים קרובות מעוניין ברווחים, אך לא מוכן לקחת חלק באחריות המלאה לניהול העסק.

לדוגמה, עובד עשוי לומר: "אני רוצה לקבל אחוזים מהרווחים כי אני עובד קשה ומגיע לי." אבל השאלה היא, האם הוא גם מוכן לקחת על עצמו את החובות, ההפסדים והקשיים הקשורים בניהול העסק?

האם העובד באמת מוכן לשותפות מלאה עם זכויות וחובות?

חשוב להבהיר לעובד המעוניין בשותפות עסקית, את כל ההיבטים של ניהול עסק:
  • האם הוא מוכן להסתכן פיננסית יחד עם הבעלים?
  • האם הוא מוכן לקחת חלק בהתחייבויות מול הבנקים והספקים, כולל סיכון של כספו הפרטי?
  • האם הוא מוכן להתמודד עם מצבים בהם העסק נקלע לקשיים כלכליים, ולא רק ליהנות מהרווחים?
רוב העובדים רוצים "להיות שותפים" בעיקר כשהעסק מצליח, אבל אינם מוכנים לקחת את הסיכון להפסיד או להתמודד עם בעיות פיננסיות וקשיים מנהליים.

למה העובד לא תמיד רואה את כל התמונה כשמדובר בשותפות עסקית?

אליעד מדגים את הנקודה הזו באופן ברור:

לדוגמה, עובד מגיע אל בעל עסק מצליח שהשקיע שנים רבות של מאמצים והשקעות, ואומר לו: "אתה מרוויח מיליון שקל לכל יחידה של המוצר שלך, למה שלא תתן לי חלק מהרווחים?". אבל אותו עובד לא לוקח בחשבון שהבעלים עבד קשה במשך 20 שנה עד שהגיע להצלחה הזו, השקיע כספים רבים, לקח הלוואות והסתכן בכישלון ובאובדן הכל.

עובדים רבים מסתכלים רק על התוצאה הסופית, על הרווח, אך לא על התהליך הארוך והקשה של בניית עסק מצליח. הם מתעלמים מהקשיים, ההפסדים, ההשקעה והסיכון שקדמו להצלחה.

דוגמה מוחשית להמחשת הבעיה בהבנת העובדים את השותפות

נניח שאדם השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי ורשם עליו פטנט. כעת הוא מוכר כל יחידה במיליון שקלים ומרוויח סכום משמעותי. עובד חדש מגיע ואומר לו: "אתה עושה מיליון שקל על כל יחידה, זה לא הוגן, מגיע לי גם!". כאן, בעל העסק צריך לשאול את העובד: "האם אתה היית מוכן לסכן 20 שנה של מאמץ והשקעה כמו שאני סיכנתי? האם אתה מוכן לפצות אותי על השנים האלו שעברתי עד שהעסק הזה הצליח?".

התשובה של העובד כמעט תמיד תהיה שלילית, כי העובד רוצה את הרווח בלי ההיסטוריה של ההשקעה והסיכונים שהעסק עבר עד להצלחה הנוכחית.

האם קל להחליף עובד לעומת שותף עסקי?

בסופו של דבר, עובד שכיר צריך להבין שהמעמד שלו נקבע לפי חוקי ההיצע והביקוש בשוק. אם בעל העסק יכול למצוא עוד עובדים באותה רמה כמו העובד הנוכחי, אין סיבה להפוך אותו לשותף. לעומת זאת, העובד לא יכול למצוא בקלות בעל עסק שמוכן לתת לו שותפות מלאה. לכן, יש הבדל משמעותי בערך ובתרומה של כל צד לשותפות המוצעת.

לסיכום, מה צריך להבין עובד שרוצה להיות שותף בעסק?

עובד שרוצה להיכנס כשותף עסקי חייב להבין ששותפות היא עסקה של זכויות וחובות יחד. אי אפשר רק ליהנות מההכנסות ללא האחריות והסיכונים הכרוכים בכך. עליו לדעת ששותפות עסקית אינה רק ליהנות מהפירות, אלא גם להסתכן, להתחייב ולהיות שותף מלא בכל האתגרים של ניהול העסק.
מה לעשות אם עובד שכיר רוצה להפוך לשותף בעסק?

שלום חברים, מה קורה כאשר עובד שכיר שלכם מחליט שהוא רוצה להיות שותף בעסק? הוא טוען שהוא עובד קשה ומגיע לו תגמול, אולי אחוזים, כי לדעתו זה לא פייר שאתם מרוויחים את כל הכסף הגדול והוא לא מקבל חלק מהשלל. בקיצור, השכיר - "המלפפון" - החליט שהוא רוצה להפוך להיות "הגנן", רוצה להפוך לעצמאי.

אז קודם כל, זה בסדר גמור. אם יש לכם עובד שאומר שהוא אכפתי כלפי העסק, שהוא רוצה להרגיש שותף ולהיות חלק מההצלחה, זו גישה חיובית. לכן, אפשר לתגמל אותו על בסיס הצלחה, למשל לתת לו אחוז מסוים מהמכירות, מהמחזור, או מביצועים אחרים בעסק. זו דרך הגיונית להראות הערכה לעובד מסור. איך עושים את זה? אפשר להיכנס לאתר ולחפש מידע על "איך לתגמל עובדים" ולמצוא מידע נוסף.

אבל מה אם זה לא מספיק לעובד?

יש מקרים שבהם עובד אומר: "לא, אני רוצה להיות שותף מלא, אני רוצה שליטה, אני רוצה חלק בעסק, אני רוצה שזה יהיה גם שלי." כאן יש כמה דברים שצריך להבין ולבחון.

האם העובד מבין מהי באמת שותפות?

אחת הבעיות המרכזיות היא שעובדים רבים שרוצים להיות שותפים לא מבינים ששותפות משמעותה לא רק זכויות אלא גם חובות. במילים אחרות, שותף לא רק מרוויח, אלא גם נושא בסיכונים ובהתחייבויות של העסק.

רוב העובדים השכירים שמתלוננים על כך שהבוס מרוויח יותר מהם, חושבים רק על ההכנסות, אבל לא רואים את הסיכונים ואת האחריות של ניהול עסק. הם מרגישים שהם עובדים קשה והבוס שלהם "עושה כסף על חשבונם", אך הם לא מבינים את כל מה שנדרש כדי לבנות ולתחזק עסק מצליח. הם רוצים להרוויח בלי להסתכן.

מהם הסיכונים של בעל עסק?

ניהול עסק זה לא רק רווחים, אלא גם התחייבויות כספיות, אחריות משפטית, דאגה לתזרים מזומנים, שכר עובדים, ניהול ספקים, חובות, התמודדות עם הפסדים ועוד. רבים מהעסקים הגדולים של היום עברו שנים של הפסדים, לחצים, וסיכונים לפני שהצליחו. לא מדובר רק בקטיף הפירות - אלא גם בזריעה, בהשקעה ובמאמץ ממושך.

דוגמאות להבנת העניין

נניח שיש לכם עסק מצליח, ללא חובות וללא התחייבויות. העובד השכיר מסתכל עליכם ורואה רק את הרווחים. אבל מאיפה העסק הגיע למצב הזה? כנראה כי בעל העסק השקיע בו שנים של עבודה, לקח הלוואות, עבד קשה, אולי הפסיד הרבה כסף לפני שהגיע להצלחה. האם העובד השכיר היה מוכן לקחת את כל הסיכונים הללו?

ניקח דוגמה נוספת: נניח שמישהו השקיע 20 שנה בפיתוח מוצר ייחודי עם פטנט, וכעת כל יחידה נמכרת במיליון שקלים. מגיע עובד ואומר: "למה אתה מרוויח מיליון ואני מקבל רק בונוס קטן?" השאלה היא - האם אותו עובד היה מוכן לעבור 20 שנה של עבודה קשה, סיכונים והשקעות לפני שהעסק הפך לרווחי? כנראה שלא.

האם העובד רוצה רק את הרווחים או גם את האחריות?

כשעובד רוצה להפוך לשותף, חשוב לשאול אותו:
  • האם אתה מוכן לקחת אחריות על חובות העסק?
  • האם אתה מוכן להיות ערב לבנקים ולהתחייבויות פיננסיות?
  • האם אתה מוכן לקחת אחריות על ניהול מלא של העסק, כולל ההפסדים?
רוב העובדים רוצים שותפות ברווחים - אך לא מוכנים לשותפות בהפסדים או בסיכונים. ולכן, לפני שמישהו דורש שותפות, עליו להבין ששותפות בעסק אינה רק זכות ליהנות מההכנסות, אלא גם חובה להתמודד עם כל האחריות, הקשיים והסיכונים הכרוכים בכך.

סיכום

אם עובד רוצה להיות שותף - תוודאו שהוא מבין גם את המחויבויות שמגיעות עם זה, לא רק את ההטבות. רוב העובדים שרוצים "שותפות" בעצם רוצים רק נתח מהרווחים, אבל לא מוכנים לקחת אחריות על ההפסדים, על החובות, על הסיכונים ועל המורכבויות של ניהול עסק.

תחשבו על זה!

למידע נוסף על שותפות בעסק, ניהול עובדים ותגמול עובדים, אפשר להיכנס לאתר ולמצוא עוד מידע שימושי. בהצלחה!
ניהול עובדים בכירים, שכיר שרוצה שותפות, ניהול משא ומתן עם עובדים, האם להכניס שותף? האם להכניס את העובד כשותף? איך לתגמל עובד? הסכם שותפות, שוויון זכויות, שוויון חובות, שותפות עם עובד, עובד שותף, להכניס את העובד כשותף, שותף עובד
ניהול עובדים חוסר וודאות ניהול עסקים מה צריך להבין הסרת אחריות משמעותיות שותפות עם עובד מאמץ להבין הרגשה של סיפוק חובות בעסקים גמול להיות שותף להיות שותף בעסק להיות שותף עסקי להיכנס כשותף להיכנס כשותף בעסק להיכנס כשותף לעסק להכניס שותף להכניס שותף לעסק לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לתגמל מנהל משא ומתן משא ומתן עם שותפים עסקיים ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובד שרוצה עובד שרוצה להיות שותף עובד שרוצה להיות שותף בעסק עובד שרוצה להיות שותף עסקי עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק עובדים עסק עסקים קידום עובדים רוצה להיות רוצה להיות שותף רוצה להיכנס רצון שותף בעסק שותף לעסק שותף לעסקים שותף עסקי שותפויות שותפות שותפות עסקית שותפים שותפים עסקיים תגמול תגמול עובדים
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
התנהגות עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט?
... עובדים, חשיבה כלכלית, איך מקבלים החלטות? הימור עסקי, לבקש העלאה במשכורת, מרד עובדים, שכר מינימום, שמירת מצוות, הרצון של אלוהים, איך אלוהים מחליט? כיצד מתקבלות החלטות בין עובדים למעסיקים? כאשר קבוצה של עובדים מחליטה להתאגד ולבקש העלאה בשכר, אליעד כהן מציג דרך חשיבה מעמיקה לגבי התהליך המורכב שעומד מאחורי קבלת ההחלטות הן מצד העובדים והן מצד המעסיקים. הוא מדגים את הסוגיה באמצעות מצב שבו כל העובדים מגיעים יחד למעסיק ודורשים העלאת שכר של 50 אחוז, אחרת הם מתפטרים. השאלה המרכזית שעולה כאן היא מה באמת יקרה במצב כזה? אליעד מסביר שלמעסיק ישנם שיקולים רבים, ולא מדובר רק ... לשלם פחות מס הכנסה, להשיג תועלת עתידית, או לשפר את מעמדו בשוק. דוגמה לכך היא בעל עסק שמוכן להפסיד כעת, כי הוא משער שבעתיד הרחוק ירוויח יותר, או שמעסיק בוחר להפסיד כי זה משפר את חייו האישיים או את האינטרסים שלו בתחומים אחרים לגמרי. מהם השיקולים המרכזיים של ... ובטווח הקצר, כאשר הוא לוקח בחשבון גם אלטרנטיבות אחרות העומדות בפניו. כך, כאשר העובדים יבקשו תוספת בשכר, המעסיק יבחן את האפשרויות שלו: האם כדאי לו לוותר עליהם ולהביא עובדים חדשים, האם העלאת השכר אכן משתלמת לו בטווח הארוך, או אולי בכלל יחליט שהעסק הזה משעמם אותו, וזו הזדמנות עבורו לפתוח עסק חדש או לשנות כיוון. מהם השיקולים של העובדים בהחלטה האם להתפטר או לדרוש שכר גבוה? במקביל, אליעד מבהיר שגם העובדים מקבלים החלטות על בסיס שיקולים דומים. הם יבחנו את האלטרנטיבות העומדות בפניהם, את הסיכון הכרוך בהתפטרות, את האפשרות למצוא עבודה אחרת טובה יותר, ואת המשמעות של הישארות במקום העבודה בתנאים קיימים. לכן, כשהם מאיימים להתפטר, משמעות הדבר שהם ככל הנראה חשבו שההימור הזה משתלם להם, וכי האלטרנטיבה של הישארות בתנאים הנוכחיים גרועה יותר מהאפשרות של התפטרות או דרישת העלאת שכר. מדוע אי אפשר לחזות במדויק מה יחליטו העובדים והמעסיק? אליעד מסביר בצורה מעמיקה שכאשר אנו מנסים לחזות מה יקרה מחר או בעתיד, אנחנו נתקלים בקושי מכיוון שהחלטות מתקבלות תמיד על בסיס סך כל הרצונות, המחשבות, וההנחות ... המערכת היא דינמית ומשתנה בכל רגע, ולכן לא ניתן לדעת בוודאות מוחלטת מה יחליטו העובדים והמעסיקים בעתיד. למרות שאנחנו מכירים את הכלל הכללי שלפיו אנשים תמיד יבחרו במה שנתפס בעיניהם כטוב יותר מרע, אי אפשר לחזות בדיוק מה ייחשב כטוב או רע עבורם מחר, שכן ... או מחר, מכיוון שיש לו בכל רגע נתון שיקולים ונתונים חדשים. מה הקשר בין קבלת החלטות עסקיות לרצון של אלוהים? לקראת סוף ההרצאה, אליעד מרחיב את הדיון לרמה גבוהה עוד יותר, ומקשר בין ההחלטות שאנשים מקבלים לבין ההחלטות שאלוהים מקבל, כביכול. הוא מסביר שכמו שאיננו ... במשכורת? מה הרצון של אלוהים? למה קשה לחזות את העתיד? מהי חשיבה כלכלית? מה לעשות כשעובדים מאיימים להתפטר? האם אלוהים חייב לקיים הבטחות? ...
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג. לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון. אליעד מציע גישה מאוזנת: ... ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות. מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם? כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים: האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות? האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם? האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים? לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית. מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות? דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד מציע לבצע ... קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי העובד חושש לתת מידע שגוי או שאינו מרגיש בטוח בתפקידו.
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
טעויות של אנשי מכירות, איך למכור נכון? איתור צרכי הלקוח, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? מה הלקוח באמת צריך? איך להצליח למכור? איך לשכנע לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה?
... לקוח? איך להבין לקוח? איך לסגור עסקה? מהי הטעות הגדולה ביותר שאנשי מכירות עושים בתהליך המכירה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שאנשי מכירות עושים היא שהם מתמקדים יותר מדי במוצר ... למלא - לרוב לא יצליח לסגור עסקה. איש המכירות טועה כאשר הוא מתרכז ברצון למכור את המוצר, במקום להתמקד בשאלה מה הלקוח באמת רוצה ומה חסר לו. איך להבין מה הלקוח באמת רוצה ... לקנות אוכל, המהות היא שהלקוח רוצה להיות שבע. אם הלקוח מתעניין בטלוויזיה, המהות האמיתית היא שהוא רוצה להרגיש נוח ונעים בבית וליהנות מזמן איכות. לדברי אליעד כהן, המוצר שהלקוח בא ... לשאול את עצמו: מה המהות של העסקה? מה הלקוח באמת רוצה להשיג?. אם המוכר לא יברר זאת לעומק, הוא פשוט ינסה למכור מוצר שהלקוח אולי לא באמת צריך או רוצה, ובכך יפספס את העסקה. מדוע חשוב להתמקד במהות ולא רק בצורה של הרצון? המונחים מהות וצורה הם קריטיים בתהליך המכירה. אליעד כהן מסביר שהמהות היא הסיבה האמיתית ... לשנות את הגישה שלו ולראות את העסקה מנקודת מבטו של הלקוח. עליו לשאול שאלות, לברר ולהבין לעומק מדוע הלקוח רוצה את מה שהוא טוען שהוא רוצה. לפי אליעד כהן, כאשר המוכר מבין את ... ובכך להגדיל את הסיכוי לסגור עסקה. אליעד נותן דוגמאות פרקטיות לכך: לקוח שאומר שהוא רוצה אוכל - המהות היא השובע. לקוח שמבקש לרכוש טלוויזיה - המהות היא להעביר את הזמן בכיף ... יהיו שניהם מודעים להבחנה הזו, העסקאות תהיינה מוצלחות יותר עבור שני הצדדים. איך להבין את צרכי הלקוח? איך לשפר את יכולת המכירה? מכירת מוצר בהתאם לצורכי הלקוח מהות הצורך מול ... רוצה לקנות אוכל, המהות היא שהוא רוצה להיות שבע. אם הלקוח מחפש טלוויזיה, המהות היא שהוא רוצה להעביר את הזמן בכיף בבית. כשמוכר מבין את המהות הפנימית של הרצון, הוא יכול למכור את המוצר ... יראה שיש גם את הלקוח גם הוא צד בעסקה לא רק המוכר צד בעסקה, גם הלקוח צד בעסקה ולמרות שמה שאני אומר נראה טריוויאלי אבל זה לא בהכרח טריוויאלי. מה זאת אומרת הלקוח צד בעסקה? המוכר צריך להסתכל על דברים מנקודת המבט של הלקוח, מה זאת אומרת הלקוח, מה הלקוח רוצה הלקוח רוצה לתת למוכר את התמורה שהמוכר רוצה ... ואת הרצונות שלו האם זה באמצעות העסקה הזאת האם זה באמצעות עסקה אחרת, האם זה באמצעות המוצר הזה או באמצעות מוצר אחר, במחיר הזה במחיר אחר וכו. הלקוח מבחינתו מה שחשוב לו זה לבדוק שהרצונות והחסרונות שלו ... זה לשאול את עצמו מה המהות של העסקה מול הלקוח. מה זאת אומרת? יש לנו מהות וצורה מושג שנקרא מהות ומושג שנקרא צורה, המהות היא שהלקוח נגיד רוצה להיות שבע הצורה שבה הלקוח מבטא את זה שהוא רוצה להיות שבע היא באמצעות זה שהוא בא וקונה אוכל, אוקי מהות וצורה. המהות זה מה שהלקוח באמת רוצה מה הסיבה הפנימית, מה מפעיל אותו מה שזה לא יהיה, ... למכור מבינים שאתה רוצה לסגור את העסקה אבל קודם כל תבדוק מה הלקוח רוצה מה מהות הרצון של הלקוח, למה הוא בכלל רוצה לקנות את המוצר הזה מה מניע אותו לקנות את המוצר, למה הוא בכלל ... של הרצון של הלקוח, אוקי ככה העסקה יכולה להתבצע יותר. זה אותו דבר גם מהצד השני ברגע שהבן אדם בא לקנות מוצר והמוכר בא לספר לך על המוצר סיפור כזה או סיפור אחר שים לב שיכול ... הפנימית שבגללה הולכת להתרחש העסקה. אז שלא יעבדו עליכם בהצלחה. ...
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
התמודדות עם מוצרים מתחרים, איך למכור מוצר? יתרונות המוצר שלך, חסרונות המוצר של המתחרים, איך למכור את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע?
... את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח? איך לדבר ללקוח? איך לסגור עסקה? איך לשכנע? האם עדיף לדבר על יתרונות המוצר שלך או על חסרונות ... שזה לא יהיה. במקרים כאלה מה שאתה צריך לעשות כדי לסגור את העסקה, צריך להגיד ללקוח תקשיב יש דברים שאתה לא יודע על המוצר, המוצר הזה ... יתרונות והכי פחות חסרונות. ולכן הלקוח חושב שהוא יסגור את העסקה, הוא צריך לחשוב שאצל המתחרים יש כמה שיותר חסרונות ביחס למה שהוא ...
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
איך לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום
... לבחור מאמן אישי? איך לבחור יועץ עסקי? ממי לקבל יעוץ? מי יודע לייעץ? ממי לקבל עצות? עם מי להתייעץ? מאמן אישי מומלץ, אנשי עסקים מוצלחים, יעוץ עסקי, יעוץ בכל תחום האם כדאי לקבל עצות דווקא מאדם מצליח? אחד הדברים הנפוצים שאנשים עושים כאשר הם מחפשים עצה להצלחה בעסק, הוא לחפש אדם שכבר הצליח בתחום שלהם או שהקים עסקים מצליחים. לכאורה, זה נשמע ... לאחרים, וזו כנראה דרך שגם אתה יכול ליישם. אליעד כהן מסביר כי למרות שזה נשמע הגיוני, ההנחה הזו אינה מחויבת המציאות. לדוגמה, כאשר אנשים מחפשים יועץ עסקי, לעיתים הם ילכו לאדם שעשה אקזיט ... ריצה מציטה, שהיא רצה מהר יותר מכל אדם. ברור שזה לא מעשי, כי לציטה אין את ההבנה או היכולת להסביר לך כיצד היא עושה זאת. באופן דומה, אדם שהצליח מאוד בעסקים או עשה אקזיט גדול לא בהכרח יודע להסביר את ההצלחה שלו או לשכפל אותה. יכול להיות שהמוכר במכולת שלא עשה אקזיט, אבל עובד בצורה מחושבת ויסודית, מבין יותר בעסקים מהיזם שעשה אקזיט מקרי. ... מהמכולת היה עושה הצלחה גדולה הרבה יותר. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הבנה בתחום מסוים? אליעד מזכיר דוגמה נוספת של אנשים שמלמדים באוניברסיטה שיווק או מנהל עסקים, אך בפועל הם בעצמם מתקשים כלכלית ולא מצליחים בעסקים. מנגד, ישנם אנשים ללא השכלה פורמאלית שמצליחים מאוד בעסקים ומרוויחים הרבה כסף. המסקנה ... גם בתנאים חדשים, כיוון שהוא פועל מתוך הבנה ולא רק מתוך חיקוי או אינסטינקט. איך לבחור יועץ נכון? בסיכום הדברים, אליעד מסביר שכאשר מחפשים יועץ אישי או עסקי, לא מספיק שהיועץ הצליח בעבר. חשוב ... לעומק ולא לפעול רק מתוך חיקוי? הבדל בין מזל להבנה אמיתית איך לפתח יכולת ניתוח של הצלחה? האם כדאי לקבל עצות ממי שהצליח? כאשר אדם מחפש עצה כיצד להצליח בעסק, הוא לרוב מחפש מישהו עם עסק מצליח או אדם שהקים עסקים מצליחים, מתוך ההנחה שאותו ... שהוא פשוט היה במקום הנכון בזמן הנכון, או שהיו לו נתוני פתיחה מסוימים שתרמו להצלחתו בלי שהוא עצמו יוכל להסביר אותם. דוגמאות לכך ניתן למצוא בעולם העסקים, בו אנשים עושים אקזיט מוצלח למרות טעויות ניהוליות רבות, מה שלא הופך אותם למומחים בניהול עסקים. דוגמת עולם ... אקזיט הם המומחים שכדאי להתייעץ איתם. אבל בפועל, חלקם פשוט היו ברי מזל - אולי ביצעו טעויות רבות, ובכל זאת ההצלחה הגיעה אליהם. במקרים כאלה, אדם אחר שמנהל מכולת בצורה מחושבת ומדויקת יכול להיות מבין יותר בעסקים מאותו יזם שעשה אקזיט במקרה. האם השכלה פורמאלית מבטיחה הצלחה? מצד שני, ניתן למצוא דוגמאות הפוכות - ישנם פרופסורים למנהל עסקים ולשיווק שמלמדים תאוריות כלכליות, אך בפועל לא הצליחו להקים עסק רווחי בעצמם. מנגד, יש אנשים עם פחות השכלה פורמאלית שהצליחו להקים עסקים משגשגים. מכאן עולה כי הידע ... לפתח יכולת ניתוח של הצלחה? עכשיו הנושא הוא כזה ממי כדאי לקבל עצות אז לפעמים אנשים החישוב שלהם הוא כדלקמן, החישוב שלהם אומר כזה דבר נגיד לדוגמה שיש לך עסק אתה רוצה עצה איך להצליח בעסק מה אתה עושה אתה מחפש מישהו שיש לו עסק מאוד מצליח או מישהו שהקים עסקים מצליחים ואתה הולך לבקש ממנו עצה. יש בזה היגיון? ש: יש בזה היגיון. אליעד: יש בזה היגיון למה כי אתה מניח שאם הוא הקים עסקים מצליחים אז כנראה הוא יודע את ... שהוא מבין מה הוא עושה, זה לא אומר שהוא מבין מה שהוא עושה ולא אומר שבהכרח מה שהוא עושה מתאים לך ולא בהכרח זה קשור אליך יכול להיות מישהו שמבין איך זה עובד שהוא יכול להסביר לך יותר טוב מהוא ...
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
ממי לקבל עצות, מי יודע ללמד? איך לבחור מטפל? איך לבחור מאמן? איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי
... איך לבחור יועץ? מי יכול לייעץ? ממי ללמוד, אימון עסקי, אימון אישי, אימון לחיים, מאמן עסקי, יועץ עסקי, מאמן אישי, יעוץ אישי למה עדיף ללמד אדם לדוג מאשר לתת לו דגים? הנושא המרכזי שאליעד כהן מציג הוא השאלה הידועה: האם עדיף ללמד אדם לדוג או ... והקהל עשוי להקשיב לו גם אם הוא טועה. אבל עצם העובדה שהוא לא שיחק כדורגל בעצמו לא אומר בהכרח שהוא טועה. ייתכן שבכל זאת יש לו הבנה טובה של התחום. מהו הרעיון המרכזי? הנקודה העיקרית היא שאין קשר ... לדוג דגים זה הכל, זה שמישהו נגיד לדוגמה הצליח בעסקים זה לא אומר שהוא יודע ללמד אותך לעשות עסקים זה לא מחויב. ובמה זה תלוי בעד כמה אותו דייג דגים יודע לנתח את התהליכים והתת תהליכים והתת תהליכים של לדוג דגים וגם לעשות להם התאמה ...
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
... איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים שלהם היא איך לעשות יותר כסף? אליעד כהן הציג בהרצאתו כיצד נכון לגשת לשאלה זו ואיך לבצע את הניתוח הנכון ... שאנשים עושים כשהם מנסים להרוויח יותר? רוב האנשים, כאשר הם שואלים את עצמם איך להגדיל את הרווחים בעסק שלהם, פונים מיד לרעיונות כמו להוסיף מוצר חדש, להיכנס לפרויקט נוסף, להוריד מחירים או להוסיף פרסום. אך אליעד כהן מדגיש שזו גישה לא נכונה מכיוון שהיא ... חדשים לפני שמבינים לעומק מהי החוקיות האמיתית של עשיית כסף, יש להבין תחילה את העיקרון הבסיסי לפיו העסק פועל. מהי החוקיות הבסיסית של עשיית כסף? לפי אליעד, החוקיות הפשוטה ביותר של עשיית כסף היא לקנות בזול ולמכור ביוקר . כל סוג של עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל העסק להבין בדיוק כיצד הוא מיישם את העיקרון הזה בעסק שלו. למשל, עליו לבחון מהו היתרון התחרותי שלו - איזה מוצר או שירות הוא יכול לספק במחיר נמוך יחסית, וכיצד הוא יכול למכור אותו במחיר גבוה יותר וליצור מרווח רווח גדול יותר. איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות בעסק? כדי לנתח את השאלה איך לעשות יותר כסף? בצורה מדויקת, על בעל העסק לבצע את הפעולות הבאות: להבין היטב כיצד העסק שלו עושה כסף כיום - מהו המוצר או השירות המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר. לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים. לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק לעומק אם העלויות החדשות והסיכון שווים את זה, ... ברור בתחום החדש. לוודא שכל רעיון להגדלת רווחים מתאים לעיקרון הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. למה עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב? אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים חדשים, שבהם אין להם שום יתרון אמיתי, ולכן ההוצאות ... לעומק את הבסיס והחוקיות, ניתן להתחיל לגזור מתוכה פתרונות מעשיים ומדויקים יותר. לדוגמה, אם בעל העסק ינסה להגדיל את הכנסותיו על ידי הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא פועל בניגוד לחוק הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ... ואין צורך לחפש פתרונות מורכבים או רחוקים כאשר ניתן פשוט לשפר את הקיים. מתי נכון לתת תשובה לשאלה עסקית? עוד נושא שאליעד דן בו הוא השאלה מתי נכון להתחיל לתת פתרונות מעשיים לבעיה עסקית. לדבריו, הרבה אנשים מנסים לתת תשובה לפני שהם מבינים את החוקיות של הבעיה, ולכן הם מגיעים לפתרונות שגויים או לא אפקטיביים. הדרך הנכונה היא קודם כל ... לאורך זמן. לסיכום - איך נכון לגשת להגדלת הכסף והרווחים? לסיכום ההרצאה, אליעד כהן הדגיש שכדי להצליח עסקית וכלכלית, יש להתמקד קודם כל בעקרונות הבסיסיים של עשיית הכסף - קנייה בזול ומכירה ביוקר. רק אחרי שמבינים לעומק את העיקרון הזה, אפשר להתחיל לבדוק ... שעלולים להוביל להפסדים מיותרים. ניתוח מסודר ויסודי של השאלה איך לעשות יותר כסף? הוא המפתח להצלחה עסקית אמיתית ויציבה. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה עסקית? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, נגע אליעד כהן בשאלות מרכזיות העוסקות כיצד עושים יותר כסף, כיצד יש לגשת לשאלות מהותיות בתחום הכלכלה והעסקים, ואיך לנתח בעיות בצורה שתוביל להצלחה כלכלית. הוא התחיל בשאלה בסיסית של איך עושים יותר כסף? ושם דגש על החשיבות בהבנת החוקיות הבסיסית שמובילה ... בהמצאת רעיונות אקראיים. מהם הגורמים שיכולים לעזור בהגדלת הרווחים? אליעד הציג את הדוגמה של אדם עם עסק שמרוויח כבר כסף, אך הוא שואל את עצמו איך להרוויח יותר. אחת התשובות השגויות לכך היא להוסיף פרויקטים חדשים או מוצרים נוספים, מבלי להבין קודם את מהות הדרך ... את עקרונות עשיית הכסף. הוא הדגים זאת בכך שברגע שמבינים את החוקיות, אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את העסקה בצורה שתשאיר לך רווח. אליעד הדגיש שוב ושוב את הצורך להבין את הבסיס של השאלה לפני שמתחילים להמציא פתרונות חדשים. מהו הגורם המרכזי לכישלונות בעסקים? כשהוא דיבר על הסיבות שיכולות להוביל לכישלון, הוא הצביע על כך שעסקים רבים מנסים להוסיף פרויקטים או מוצרים חדשים מבלי להבין את שורש הבעיה - הם לא משפרים את הדרך בה הם עושים כסף, אלא פשוט מוסיפים עוד פרויקטים ... היא כניסה לתחום חדש מבלי להבין את היתרון התחרותי שבו. הרבה אנשים מנסים לפתח מוצרים חדשים או להתעסק בתחום שאינו עוסק בו, תוך שהם שוכחים את מה שהם כבר עושים בצורה טובה. אליעד הסביר שכשנכנסים לתחום חדש, העלויות והסיכון גדלים ולכן צריך לבדוק היטב האם יש ... הראשון ונותנת את הדרך להובלת פתרון נכון ומדויק. איך עושים יותר כסף? איך לנתח בעיה? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור יותר ביוקר? איך עושים כסף בעסקים? ...
פגישה עם לקוח / לפגוש לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, פגישת היכרות, פגישת מעקב
... לקוח - סוגים של פגישות מול לקוח - מתי למכור ללקוח? איך לפגוש את הלקוח? מתי לנסות למכור ללקוח? מתי לסגור עסקה? פגישת חימום, פגישת סגירה, פגישת פולו אפ, פגישת יעוץ, פגישת מכירה, ... פגישת המכירה הסופית. והשאלה היא האם זה טוב צריך את זה וכולי? והתשובה היא, שבעיקרון מצד האמת, מצד טובת העסק, פגישת המכירה שבה מנסים לסגור עסקה עם הלקוח, הפגישה הזאת צריכה להיות הפגישה הראשונה עם הלקוח. כל שאר סוגי הפגישות, הן טובות לצרכים שונים. אבל מצד טובת העסק, צריך לנסות לסגור את הלקוח, כל הזמן, במשך ובמקביל לכל סוגי הפגישות האפשריות. ברור כמובן שלפעמים כדי לסגור עסקה עם הלקוח, חייבים להבין מהלקוח מה הוא צריך לתמחר לו את המוצר וכולי. ... אבל יחד עם זאת, איש המכירות צריך להיות ממוקד כל הזמן, בכמה שיותר לקצר תהליכים ובכמה שיותר למכור ולגרום לעסק להרוויח כמה שיותר כסף. מה שאומר, שגם כאשר נותנים לאיש המכירות תהליך עבודה ונוהל עבודה שבו הוא קודם כל צריך לעשות פגישות מסוג מסוים עם הלקוח ורק אחכ לנסות לסגור עסקה, עדיין צריך לוודא שאיש המכירות כל הזמן ממוקד בתכלית הסופית, שהיא ...
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים איך נכון לקבל החלטה על מיקום העסק? אליעד כהן מסביר כיצד לקבל החלטות עסקיות נכונות, בדגש על שאלת המיקום שבו יינתן השירות: האם לעבוד מהבית או להגיע לבית הלקוח. הוא פותח את ההסבר ... נכון, והדרך הנכונה לחשוב עליה היא דרך זווית אחרת לגמרי - לא מתוך המיקום שבו העסק נמצא אלא מתוך התועלת הכלכלית ביחס למאמץ. הגישה ... ביחס לעלות המאמץ, הזמן והנוחות שלך ושל הלקוח. התמקדות זו מאפשרת לך לקבל החלטות עסקיות ממוקדות רווח. איך לקבוע מחיר נכון לשירות ... נוספת של זמן נסיעה, ולכן המחיר חייב להיות גבוה יותר. הוא נותן דוגמה מעשית: אם את עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית ... במיקום הנוח עבורו. מה החשיבות של התמקדות בתועלת ולא במיקום? אליעד מסביר שלכל עסק יש כמה שיקולים חשובים, אך השיקול החשוב ביותר צריך ... בעתיד. כך שההחלטה לא פשוטה כמו שהיא נראית, אלא תלויה מאוד בתנאים הספציפיים של העסק ושל המצב שלך. איך לדעת אם מחיר השירות מתאים ... לתמחר את השירות בהתאם למאמץ האמיתי והנוחות שאת מציעה. סיכום עקרונות לקבלת החלטות עסקיות נכונות העקרונות המרכזיים שמציע אליעד לקבלת החלטות עסקיות, הם: קביעת מחיר לפי עלות - תועלת - לא לפי תחושות אישיות או השוואות לא רלוונטיות. החלטה על מיקום העסק לפי מה שמביא לך את הרווח המקסימלי במינימום מאמץ. ... זמן פנוי, ולספק ללקוח שירות שמוערך כראוי על פי הנוחות והמאמץ. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך? החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק איך לתמחר את עצמך ומהם השיקולים החשובים ביותר לעסק? המשתתפת שואלת אם על העסק שלה להיות מבוסס בבית או אם עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ. הוא מציין שהשאלה על אם העסק צריך להיות בבית או מחוץ לבית לא רלוונטית כל כך, אלא מה שחשוב הוא איך להתמקד בתמורה לעבודה - כיצד להעריך את עלות המאמץ ולהתמקד במה שיביא את ... לחשוב, ומוסיפה שהיא צריכה לחשוב על שיקולים נוספים, כמו זמן פנוי והשפעתו על העבודה. אליעד מסביר שהשיקול צריך להיות לפי כמה יותר נוח ... דרך העיניים שלה, אלא להעריך את הנוחות שיכולה להעניק ללקוחות. אימון אישי לבעלי עסקים איך לתמחר את השירות שלך החלטות מיקוד בעסק מכירת שירותים ובחירת מקום עבודה הערכת עלות תועלת בעסק מה התחלת להגיד? ש: יש לי התלבטות לגבי ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שותפות עסקית, עובד שרוצה להיות שותף בעסק, עובד שרוצה להיכנס כשותף בעסק, עובד שרוצה להיות שותף עסקי, שותף לעסקים, תגמול עובדים, קידום עובדים, ניהול עובדים, משא ומתן עם שותפים עסקיים, להיכנס כשותף לעסק, להכניס שותף לעסק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להיכנס כשותף, איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להיכנס כשותף, איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להיגמל מהימורים? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, אימון אישי למתבגרים, אימון אישי לביטחון עצמי בנושא להיכנס כשותף - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 21:11:51 - wesi1