... דקות? האם באמת חייבים לענות מיד לכל בקשה? כאשר אדם
מטיל ספק במחויבויות הפנימיות שלו, הוא יכול להרגיש פחות לחץ. לדוגמה, אם המוכר יחשוב אני עושה את המקסימום שאני יכול, ואם לקוח לא מרוצה - זה לא סוף העולם, הוא מיד יחוש פחות לחץ ופחות כעס. ... נובע הלחץ. לזהות את הרצונות והמחשבות שגורמים ללחץ.
להטיל ספק ברצונות האלו ולבדוק אם הם באמת מחויבים. לקבל את המציאות, אם לא ניתן לשנותה. בסופו של דבר, השיטה שלו מבוססת על ההבנה שלחץ הוא תוצאה של קונפליקט פנימי ולא של אירועים חיצוניים. כאשר אדם
מטיל ספק ברצונות ובציפיות של עצמו, הוא מתחיל לראות את הסיטואציה בצורה אחרת, וכך הלחץ פוחת. איך לא להילחץ בעבודה? איך להתמודד עם לקוחות מלחיצים? טיפול בלחץ נפשי בעבודה איך להפחית לחץ מול ...