... ובאופן שבו הם מתרגלים
להבין את הרצונות שלהם עצמם. ככל שאדם יתרגל לשאול את עצמו למה אני רוצה משהו? הוא יתחיל לראות שכל רצון חיצוני מסתיר מאחוריו רצון פנימי עמוק יותר, כלומר, כל פעולה שאנו עושים מטרתה ... מדוע הוא רוצה דבר מסוים, הוא
יבין את הרצונות האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל
להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר. כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות ... מה שקורה במכירות - מוכר שלא
מבין את הרצון האמיתי של הלקוח, יתמקד בפרטים הטכניים של המוצר במקום בתועלת שהוא מספק. ההפך: אדם ששואל למה? לעומת זאת, אדם שכל פעולה שהוא עושה הוא שואל את עצמו למה?, יתחיל להבין ...