אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה כמה פעמים אפשר... ✔הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
איך לחשוב כמו שהלקוח חושב כדי להגדיל את המכירות?

כדי לשפר את המכירות ולהצליח למכור בצורה יעילה יותר ללקוחות, חשוב להבין ולחשוב דרך נקודת המבט של הלקוח. לעיתים קרובות עסקים ומוכרים מדברים בשפה מקצועית פנימית, שמשקפת את עולם המושגים שלהם כארגון או כעסק. אך חשוב לזכור שהלקוח אינו חושב באותה צורה, אלא משתמש בשפה שונה לחלוטין - שפה שמבוססת על התפיסה האישית שלו לגבי המוצר או השירות שהוא רוכש.

לדוגמה, נניח שאתם כבעלי עסק מוכרים מוצר תאורה. בעסק עצמו יש מונח מקצועי פנימי שאתם רגילים להשתמש בו, לדוגמה "יחידת תאורה". אך הלקוח הפוטנציאלי לא יגיע לחנות או ישאל אתכם: "שלום, אני מעוניין לרכוש יחידת תאורה". במקום זאת, הוא ישתמש בשפה טבעית ופשוטה יותר עבורו ויגיד משהו כמו: "שלום, אני רוצה לקנות מנורה" או "אני מחפש גוף תאורה". מבחינת הלקוח אין משמעות לשפה המקצועית שלכם, הוא מתייחס למוצר מנקודת המבט שלו, דרך ההבנה והדימוי שהוא מחזיק בראשו.

מדוע חשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית?

הסיבה המרכזית לכך שחשוב לדבר עם הלקוח בשפה שלו ולא בשפה המקצועית הפנימית של העסק היא שהלקוח קונה את מה שהוא חושב שהוא קונה, ולא את מה שאתם כבעלי העסק חושבים שאתם מוכרים לו. כאשר אתם משתמשים בשפה מקצועית שזרה ללקוח או במושגים טכניים פנימיים, אתם יוצרים פער תקשורתי, שמפחית את הסיכוי שהלקוח יבין את הערך של המוצר שאתם מציעים לו.

לדוגמה, כאשר לקוח אומר לכם "אני רוצה גוף תאורה" ואתם ממשיכים לדבר איתו במונחים של "יחידות תאורה", נוצר מצב של חוסר תיאום בין העולם שלכם לעולם שלו. הלקוח עלול להרגיש לא מובן או אפילו מתוסכל, מה שיכול להוביל לכך שהוא יוותר על הרכישה או שיסגור עסקה במקום אחר, אצל מתחרה המדבר בשפה טבעית יותר עבורו.

לכן, במקום לחשוב בכמה "יחידות תאורה" מכרתם, עליכם להתחיל לחשוב בכמה "גופי תאורה" מכרתם. שינוי קטן זה של המושגים משפיע ישירות על הדרך שבה אתם מתקשרים עם הלקוח, ויוצר חיבור טוב יותר אתו, דבר המעלה את הסיכוי לסגור את העסקה.

איך התאמת השפה של המוכר ללקוח משפיעה על המכירה?

כאשר אתם מתאימים את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, אתם יוצרים תקשורת יותר טבעית ואינטואיטיבית. הלקוח חש שמבינים אותו, דבר שגורם לו להרגיש בנוח. ככל שהלקוח ירגיש מובן יותר, כך הוא ייטה לסמוך יותר עליכם וירגיש שאתם באמת מנסים לעזור לו, ולא רק לדחוף מוצר או שירות באופן חד - צדדי.

למשל, אם אתם מספקים שירות של "הגדלת מכירות לעסקים", אך הלקוח הפוטנציאלי בכלל מחפש פתרון של "שיפור ביצועים עסקיים" או "הגדלת רווחיות", מומלץ לדבר איתו במונחים שלו ולא במונחים הפנימיים שלכם. כך הלקוח מרגיש שאתם מדברים בשפה שלו, בשפת הצורך שלו, ובכך הוא יותר פתוח לשמוע ולהבין את התועלת של השירות שאתם מציעים לו.

האם תמיד צריך לדבר בשפה של הלקוח, או שלפעמים אפשר לדבר בשפה המקצועית של העסק?

ברוב המקרים, השימוש בשפה של הלקוח יהיה יעיל יותר ויגדיל את סיכויי ההצלחה במכירה. אולם, חשוב להבין שיש גם מצבים יוצאי דופן, בהם דווקא עדיף להשתמש בשפה המקצועית של העסק שלכם. במקרים כאלה, לרוב מדובר במוצר או שירות חדשני, ייחודי או מתקדם, שהלקוח טרם הכיר או נחשף אליו, ואז דווקא השימוש במושגים חדשים ומקצועיים יכול לספק לו תחושת ערך נוסף. במצבים אלו, לאחר יצירת אמון ראשוני, אפשר לעבור בהדרגה לשפה המקצועית יותר ולסייע ללקוח להתרגל אליה.

אך ככלל, ברירת המחדל תהיה להתחיל בשפה של הלקוח ולהתקדם משם לפי הצורך ובהתאם לתגובותיו.

לסיכום, כיצד לחשוב כמו הלקוח ולהגדיל מכירות בפועל?

כדי באמת להצליח לחשוב כמו הלקוח שלכם, נסו לעשות תרגיל פשוט: שאלו את עצמכם "כיצד הלקוח מגדיר את מה שהוא מחפש?" ונסו להשתמש בהגדרה הזו בדיוק. ודאו שאתם והלקוח שלכם מדברים על אותו דבר בדיוק, השתמשו במונחים שהלקוח משתמש בהם, והקפידו על תקשורת ברורה, פשוטה וישירה. פעולה פשוטה זו יכולה ליצור שינוי משמעותי בתהליכי המכירה, להגדיל משמעותית את אחוזי הסגירה ולהביא לתוצאות עסקיות טובות יותר בטווח הארוך.
שיפור תהליך המכירה דרך עולם המושגים של הלקוח

שלום חברים, אם אתם רוצים לשפר את המכירות שלכם ללקוחות, עליכם להתרגל לחשוב במונחים של הלקוח. מה הכוונה? הכוונה היא לכך שאנחנו, כבעלי עסק, מתייחסים למוצרים ולשירותים שלנו בשפה הפנימית של הארגון. לכל מוצר או שירות יש שם מקצועי, מונח עסקי או טכני שמבטא תהליך כלשהו. אולם, הלקוח רואה את הדברים אחרת - הוא אינו חושב במונחים שלנו, אלא במונחים שלו. למעשה, הוא לא קונה את מה שאנחנו חושבים שאנחנו מוכרים לו, אלא את מה שהוא עצמו תופס ורוצה לקנות.

החשיבות של התאמת השפה לשפת הלקוח

ניקח דוגמה: נניח שאנחנו מוכרים יחידת תאורה. בעסק שלנו אנו עשויים לכנות את זה "יחידת תאורה", כי כך אנו רגילים להתייחס לזה במונחים מקצועיים. אבל הלקוח, כשהוא מחפש את המוצר הזה, לא יגיד "אני רוצה לקנות יחידת תאורה", אלא יאמר "אני מחפש מנורה" או "אני רוצה גוף תאורה".

לכן, אם ברצוננו לשפר את תהליך המכירה, עלינו לאמץ את צורת החשיבה של הלקוח. כלומר, במקום למדוד כמה "יחידות תאורה" מכרנו, נכון יותר למדוד כמה "גופי תאורה" מכרנו - משום שכך הלקוח עצמו מגדיר זאת.

למה זה חשוב?

זה אולי נראה כמו פרט קטן, אך יש לכך חשיבות רבה. כאשר אנו חושבים במונחים שונים מאלה של הלקוח, אנו עלולים למצוא את עצמנו מדברים איתו בשפה שלנו ולא בשפה שלו, מה שעלול להקשות עליו להבין את הערך של המוצר שאנו מציעים. במקרה כזה, תהליך המכירה עלול להיפגע, משום שהלקוח ירגיש פחות מחובר או אפילו לא יבין לחלוטין את ההצעה שלנו.

כאשר אנו מדברים בשפה של הלקוח, קל לו יותר להבין את הצעת הערך שלנו, וזה מגדיל משמעותית את הסיכוי לסגור עסקה. לדוגמה, אם אנו מציעים "שירות הגדלת מכירות", אך הלקוח מחפש "שיפור ביצועים עסקיים", עדיף לנו להשתמש במונחים שהוא מחפש ולא במונחים הפנימיים שלנו.

מתי כן כדאי להשתמש בשפה המקצועית שלנו?

כמובן שיש מקרים שבהם עדיף דווקא לגרום ללקוח להתרגל למונחים שלנו, במיוחד אם מדובר במושגים חדשים שיכולים להעניק ערך מוסף. עם זאת, כברירת מחדל, עדיף להתחיל לדבר עם הלקוח בשפה שלו, ורק לאחר יצירת חיבור, אפשר להציג בפניו את השפה המקצועית שלנו - בהתאם לצורך.

לסיכום, אם תתאימו את עולם המושגים שלכם לעולם המושגים של הלקוח, תגדילו משמעותית את הסיכוי להצליח במכירות.

למידע נוסף על עולם המושגים של הלקוח, כיצד לדבר עם לקוחות וכיצד למכור בצורה חכמה יותר, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
לרכוש דפוסי חשיבה איך לזכור לוותר חוסר תיאום שפה של לקוח איך להתייחס איך להביא מוכר ללקוח לקוח תהליך איך הלקוח שלך חושב איך לדבר עם הלקוח איך לדבר עם לקוח איך לדבר עם לקוחות איך להגדיל את המכירות איך לחשוב איך לחשוב כמו הלקוח איך לחשוב כמו שהלקוח חושב איך למכור איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לקוח חושב דימוי דימויים דימויים של הלקוח דימויים של לקוח דפוסי התנהגות דפוסי חשיבה הגדלת מכירות הלקוח הלקוח שלך השפה של הלקוח חשיבה לדבר עם הלקוח לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוח לדבר עם לקוח בשפה של הלקוח לדבר עם לקוחות להגדיל את המכירות להגדיל מכירות לחשוב כמו הלקוח למכור למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות מושגים מושגים של הלקוח מושגים של לקוח מכירה מכירות עולם הדימויים של הלקוח עולם המושגים של הלקוח עולם מושגים צורת החשיבה של הלקוח צורת חשיבה שיפור שיפור תהליכי מכירה שיפור תהליכים שפה של לקוח תהליך תהליך מכירה תהליכי מכירה תהליכי מכירות תהליכים
כמה פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר?
כמה פעמים להתאמן בשבוע? כל כמה זמן צריך להתאמן, כל כמה ימים צריך להתאמן, אימון יתר, למה חשוב לנוח מאימונים? האם להתאמן כל יום? בניית תוכנית אימונים, איך להתאמן נכון? כמה פעמים בשבוע מומלץ להתאמן בחדר כושר?
... פעמים להתאמן בשבוע? כמה פעמים צריך להתאמן בשבוע? כמה פעמים מומלץ להתאמן בשבוע? כמה פעמים כדאי להתאמן בשבוע? כמה פעמים מותר להתאמן בשבוע? כמה פעמים אפשר להתאמן בשבוע? כמה פעמים עדיף להתאמן בשבוע? כמה ימים מומלץ להתאמן בשבוע? כמה להתאמן בשבוע? להתאמן יום אחרי ...
משחקי חשיבה, למה לשחק משחקי חשיבה? 3 סיבות לשחק משחקי חשיבה, איך לפתור בעיות רגשיות באמצעות משחקי חשיבה? איך להיות חכם באמצעות משחקי חשיבה? יתרונות במשחקי חשיבה, פיתוח החשיבה באמצעות משחקי חשיבה, סכיזופרניה ומשחקי חשיבה
משחקי חשיבה, למה לשחק משחקי חשיבה? 3 סיבות לשחק משחקי חשיבה, איך לפתור בעיות רגשיות באמצעות משחקי חשיבה? איך להיות חכם באמצעות משחקי חשיבה? יתרונות במשחקי חשיבה, פיתוח החשיבה באמצעות משחקי חשיבה, סכיזופרניה ומשחקי חשיבה
...בחיים. אליעד מסביר שחשיבה טובה היא הכלי המרכזי לפתרון בעיות שונות בחיים, ולכן פיתוח השכל הוא חיוני. משחקי חשיבה משפרים את יכולת החשיבה, ובכך גם את יכולת ההתמודדות עם אתגרים וקשיים שונים. כיצד משחקי חשיבה יכולים לעזור במצבים של בעיות נפשיות? משחקי חשיבה יכולים להיות מועילים במיוחד לאנשים שסובלים מבעיות נפשיות, הפרעות רגשיות או בלבול מחשבתי. כשיש לאדם עיסוק מאתגר, הוא מצליח למלא את זמנו בצורה חיובית, מה שיכול להקל על בעיות נפשיות ולמנוע את ההתדרדרות...
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
לקוחות משוגעים, איך לעבוד עם לקוח משוגע? איך לעבוד עם לקוחות בעיתיים? לקוחות עם דרישות מוזרות, לקוחות עם בקשות מוזרות, יצירתיות בעסקים, איך לעבוד עם המון לקוחות? לקוח בעייתי, לקוח משוגע, לקוח עם דרישות מוזרות, לקוח עם בקשות מוזרות
...התוצאה היא אותה תוצאה - העסקה אינה חלקה. האם כדאי בכלל לעבוד עם לקוחות משוגעים? יש שתי גישות מרכזיות בנושא העבודה עם לקוחות משוגעים. הגישה הראשונה אומרת בפשטות שעדיף להימנע מעבודה איתם לחלוטין. כיצד עושים זאת מבלי לפגוע בעסק? התשובה לכך פשוטה: ככל שיש לעסק יותר לקוחות, כך הוא יכול להרשות לעצמו לבחור את הלקוחות שלו באופן מדויק יותר. אם אנחנו משווקים את עצמנו טוב יותר, מגדילים את הביקוש, יוצרים יותר עניין במוצרים שלנו, אז יש לנו את הפריבילגיה לבחור...
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
NLP, בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות?
... בטח איזה שאלה, משמעות המילים, טיפים למכירות, איך עובד המוח האנושי? טיפול בלקוחות, הגדלת מכירות, איך לשכנע אנשים? יצירת הזדהות עם הלקוח, כושר שכנוע, איך לשכנע לקוחות? איך משפיעות המילים בטח, איזה שאלה על חוויית הלקוח? המשפט בטח, איזה שאלה? נפוץ בשיחות יומיומיות ובמיוחד בתחום המכירות והשירות. אליעד מנתח בצורה מעמיקה את המשמעות וההשפעות של שימוש בביטוי זה, תוך כדי הצגת דוגמאות מפורטות וניתוחן לעומק. לדבריו, הבחירה במילים אלו לכאורה מסמלת הסכמה מלאה לשאלת הלקוח, אך בפועל היא עשויה ליצור תחושה של חוסר נוחות, ספק, ואף לזלזל בלקוח. הדוגמה המרכזית שבה השתמש אליעד היא של אדם שנכנס לחנות סמבוסק, ושואל את המוכר האם אפשר להוסיף ביצה לסמבוסק. המוכר עונה לו בטח, איזה שאלה? על פניו התשובה נשמעת חיובית לחלוטין, אבל כשאליעד מנתח אותה, מתברר שהיא טעונה במשמעויות נוספות הגורמות לתחושות שליליות ללקוח. מדוע המשפט בטח, איזה שאלה בעייתי בתקשורת עם לקוחות? אליעד מסביר שהביטוי מורכב משתי חלקים שכל אחד מהם יוצר השפעה אחרת: המילה בטח - מעידה על הסכמה מוחלטת ומידית. זו מילה שמשדרת ודאות חזקה מדי, אשר עלולה לגרום ללקוח להרגיש שלא היה צורך בכלל בשאלתו, ושהוא למעשה שאל שאלה מיותרת. הביטוי איזה שאלה? - עוד יותר בעייתי מכיוון שהוא מטיל ספק ... שהשאלה עצמה מיותרת או טיפשית. כשמצרפים את שני הביטויים יחד (בטח, איזה שאלה?) נוצר מצב שבו מצד אחד נאמרה תשובה חיובית, אך מצד שני הלקוח נשאר בתחושה של חוסר ביטחון, חוסר נעימות, או אף אשמה על עצם השאלה. כיצד משפיעות תשובות כאלה על האינטראקציה עם הלקוח בטווח הארוך? אליעד מפרט שמבחינה פסיכולוגית, תשובה כזו עלולה לפגוע בחוויית הלקוח וליצור אפקט שלילי לטווח ארוך. הלקוח עלול: להרגיש שלא בנוח לשאול שאלות נוספות בעתיד. לפתח חשש לא מודע מאינטראקציה נוספת עם המוכר או עם בית העסק. להימנע מלשאול שאלות שעשויות להיות חיוניות לתהליך הרכישה. להרגיש זלזול מצד נותן השירות, ולהקטין את הסיכוי שיחזור לעסק או ימליץ עליו לאחרים. אליעד מדגיש שהאינטראקציה בין מוכר ללקוח היא לא רק עניין טכני של החלפת אינפורמציה אלא גם העברת חוויה רגשית ופסיכולוגית משמעותית. איך אפשר לשפר את התקשורת ולהימנע מתחושת חוסר נעימות? לפי אליעד, המוכר צריך להיות מודע למצב הנפשי שבו נמצא הלקוח בעת שהוא שואל את השאלה. אם לקוח שואל שאלה, הוא נמצא במצב של ספק או חוסר ודאות. לכן, התשובה של המוכר צריכה להיות מנוסחת בצורה שתעניק לגיטימציה לשאלת הלקוח ותייצר אצלו תחושה של נוחות, ביטחון, והבנה. לדוגמה, אם לקוח שואל: אפשר להוסיף ביצה? - עדיף לענות בצורה פשוטה, חיובית וברורה, כמו: בוודאי, אין שום בעיה, או כן, בהחלט אפשר. תשובות כאלה אינן פוגעות בלגיטימציה של השאלה אלא מעניקות ללקוח תחושת אישור, ובכך מעודדות אותו להמשיך ולנהל תקשורת נינוחה עם נותן השירות. באילו מצבים דווקא מתאים להשתמש בביטוי בטח, איזה ... זה רק כשהשאלה אכן אינה במצב של ספק אמיתי, אלא רק לצורך חיזוק מחויבות ברורה שכבר קיימת. מה הקשר בין מודעות עצמית לשיפור השירות והמכירות? אליעד טוען שמודעות עצמית היא המפתח להצלחה בשירות ובמכירות. מוכרים ואנשי שירות צריכים להבין באופן עמוק מה באמת קורה בראש של הלקוח כשהוא שואל שאלה. באמצעות מודעות עצמית, נותן השירות יכול לזהות את הצורך של
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
ניהול משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות, טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות
... משא ומתן עסקי, לשכנע לקוחות , טכניקות לשכנוע, כסף, שיחת מכירה, לקיחת סיכונים, שוק ההון, להשקיע בבורסה, הגדלת מכירות, מפחד לקחת סיכונים, איך לסגור עסקאות למה אנשים מתקשים לסגור עסקאות למרות הסכמה ראשונית של הלקוח? אליעד כהן מסביר שכאשר אנשים מנהלים משא ומתן עסקי, לעיתים הם נתקלים בתופעה שהלקוח אומר שהוא מוכן לשלם מחיר מסוים אך לבסוף לא סוגר את העסקה. הסיבה לכך היא שהלקוח הביע את המחיר שהוא חושב שהוא מוכן לשלם, אך לא בהכרח את המחיר שהוא באמת מוכן לשלם. למשל, אם הלקוח אומר שהוא מוכן לשלם 100 שקלים, הוא אולי מוכן באמת לשלם 300 או אפילו 500, אם ישתכנע שהמוצר באמת טוב. לכן, כאשר המוכר מקבל מיד את ההצעה הראשונה של הלקוח, הוא למעשה גורם ללקוח לחשוב שהמוצר אינו שווה יותר. מדוע חשוב לא להסכים מיד להצעת המחיר הראשונה של הלקוח? אליעד מדגיש שכאשר מוכר מסכים להצעה הראשונה שהלקוח נתן, הוא מעביר ללקוח מסר שהמוצר שווה בדיוק את המחיר הנמוך, או אפילו פחות ממנו. הלקוח תופס זאת כאילו הוא היה יכול להציע אפילו מחיר נמוך יותר. במצב כזה, הלקוח מתחיל לפקפק בערך של המוצר וחושב שאולי מדובר בעסקה גרועה. לכן, לפעמים דווקא אי - הסכמה מיידית להצעת המחיר הראשונה מחזקת את התפיסה שהמוצר איכותי ושווה יותר. איך נכון להציג את העסקה כדי להימנע מחששות של הלקוח? כאשר מוכרים מוצר עם סיכון מסוים, כמו השקעות בבורסה או בשוק ההון, חשוב להציג את הדברים באופן שמאזן בין אפשרות ההפסד לאפשרות הרווח. אליעד מסביר שאסור להדגיש רק את אפשרות ההפסד. אם מדגישים ללקוח רק כמה הוא עלול להפסיד, הוא יתפוס את העסקה מראש כעסקת הפסד. מצד שני, אסור גם להבטיח לו באופן מוחלט שירוויח, כי אם הוא יפסיד בהתחלה, הוא יחשוב שרימו אותו ויאבד אמון במוכר ובמוצר. הדרך הנכונה היא להציג את הדברים בצורה ברורה ומאוזנת: להדגיש שיש סיכוי גבוה לרווח, אך גם להבהיר שיש אפשרות הפסד מסוימת. כך הלקוח מרגיש שהעסקה הוגנת ואמינה. מדוע אנשים רוצים לפעמים שלא יסכימו איתם במשא ומתן? אליעד מסביר תופעה מעניינת נוספת: לפעמים לקוחות אומרים דבר אחד, אך רוצים בעצם שלא יסכימו איתם מיד. למשל, הלקוח אומר מחיר נמוך מאוד, אבל אם הוא מרגיש שהמוכר לא מקבל את ההצעה מיד, זה דווקא יגרום לו לחשוב שהמוצר איכותי יותר ושווה לו לשלם יותר. באופן פסיכולוגי, הלקוח רוצה שהמוכר יעריך את המוצר שלו גבוה יותר ויראה התנגדות מסוימת, כי כך הוא משתכנע שהעסקה טובה. לכן, חשוב לדעת לזהות מתי הלקוח לא באמת בטוח בהצעה הראשונית שלו. למה לא נכון למכור עסקה על בסיס הפסד אפשרי בלבד? אליעד מבקר את הטעות של למכור ללקוח על בסיס כמה אתה מוכן להפסיד. כאשר המוכר שואל את
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
איך לעשות יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? איך עושים כסף? איך להרוויח כסף? איך להתעשר? איך מרוויחים כסף? אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות
... אימון לכסף, אימון עסקי, הגדלת רווחים, הגדלת מכירות איך לגשת נכון לשאלה איך לעשות יותר כסף? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות בעלי עסקים ואנשים שמעוניינים להגדיל את הרווחים ... ביותר של עשיית כסף היא לקנות בזול ולמכור ביוקר . כל סוג של עסק, בכל תחום, חייב להתבסס על עיקרון זה. אליעד מציין שכדי להגדיל רווחים, על בעל העסק להבין ... לספק במחיר נמוך יחסית, וכיצד הוא יכול למכור אותו במחיר גבוה יותר וליצור מרווח רווח גדול יותר. איך לבצע ניתוח נכון של שאלת הרווחיות בעסק? כדי לנתח את השאלה ... המרכזי שלו ומהי הדרך שבה הוא קונה בזול ומוכר ביוקר. לבדוק כיצד ניתן לשפר את המרווח בין הקנייה והמכירה בעסק הנוכחי שלו, לפני שמחפשים כיוונים חדשים. לא להוסיף מוצרים חדשים או להיכנס לפרויקטים חדשים בלי לבדוק לעומק אם ... מתאים לעיקרון הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. למה עסקים נכשלים כאשר הם מנסים להתרחב? אחת הדוגמאות שאליעד כהן נותן היא שאנשים נוטים להיכנס לתחומים חדשים, ... ולמצות את כל האפשרויות הקיימות שם, כמו שיפור עלויות הייצור, שיפור המוצר או השירות הקיים, שדרוג האופן שבו הם משיגים את המוצרים, והדרך שבה הם משווקים את המוצר או השירות שלהם. מהי החשיבות ... הורדת מחירים או על ידי כניסה לתחום לא מוכר, הוא ימצא עצמו בהפסדים, כי הוא פועל בניגוד לחוק הבסיסי של קנייה בזול ומכירה ביוקר. האם תמיד צריך פתרון מורכב או רחוק? אליעד הביא כדוגמה סיפור מפורסם על אדם שחלם שיש אוצר מתחת לגשר מסוים. האדם ... הבסיסיים של עשיית הכסף - קנייה בזול ומכירה ביוקר. רק אחרי שמבינים לעומק את העיקרון הזה, אפשר להתחיל לבדוק באופן מסודר כיצד לשפר את מה שכבר קיים, ולא למהר ... לנתח בעיה עסקית? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור במחיר גבוה יותר? איך מרוויחים כסף בעסקים? איך עושים יותר כסף? איך לנתח שאלה? איך לנתח בעיה? במהלך ההרצאה, ... אפשר להחליט מה בדיוק ניתן לשדרג בעסק או במכירות כדי להגדיל את הרווחים. מה היא החוקיות של עשיית כסף? החוקיות של עשיית כסף, לפי אליעד, היא פשוטה - לקנות בזול ולמכור ביוקר. חשוב להבין מהו הכסף שעובד בשבילך, איזה מוצר או שירות אתה מספק ואיך אתה מבצע את העסקה בצורה שתשאיר לך ... איך לנתח בעיה? מהם הכלים להצלחה עסקית? איך למכור יותר ביוקר? איך עושים כסף בעסקים? ...
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
הגדלת רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך להגדיל את העסק? לעשות יותר כסף, להגדיל את שורת הרווח, הגדלת רווחיות, הגדלת הכנסות, להגדיל רווחים
... רווחים בעסק, איך להרוויח יותר כסף? הגדלת הכנסות בעסק, הגדלת מחזור המכירות, הגדלת מכירות, איך להגדיל את הרווחים בעסק? איך ... שקיימות שתי דרכים עיקריות, ושתי הדרכים האלו הן למעשה הבסיס לכל פעולה עסקית שמטרתה להרוויח יותר כסף: הגדלת מחזור המכירות הגדלת אחוז הרווח על המחזור הקיים אליעד כהן מסביר שהרווחיות של ... מחשב את ההפרש בין ההכנסות של העסק לבין ההוצאות של העסק. זהו הרווח הנקי שלך, והוא תלוי בשני דברים מרכזיים: מחזור המכירות: כמה כסף נכנס לעסק בסך הכל, כלומר, כמה מוצרים או שירותים ... או שמכרת במאה מיליון שקלים - ככל שהמחזור גדול יותר, כך הרווח הסופי, ברוב המקרים, יהיה גדול יותר. אחוז הרווח על כל מכירה: זהו ההבדל בין המחיר שבו מכרת את המוצר לבין כמה עלה לך לייצר או לספק אותו. לדוגמה, אם אתה מוכר מוצר ב - 100 שקלים, והעלות שלו היא 90 שקלים, אז הרווח שלך הוא ... להרוויח על אותו מוצר יותר, למשל 20 שקלים במקום 10 שקלים, אז אחוז הרווח עלה משמעותית. מהי המשמעות של הגדלת מחזור המכירות וכיצד היא תורמת להגדלת הרווח? הדרך הראשונה והברורה להגדיל את הרווחיות היא פשוט למכור יותר מוצרים או שירותים. למשל, אם העסק שלך מכר מוצרים בשווי מיליון שקלים בשנה והרווחת 10%, אז יש לך ביד 100 אלף שקלים של רווח. אם בשנה הבאה תצליח למכור פי שניים, כלומר, תגדיל את מחזור המכירות ל - 2 מיליון שקלים, הרווח שלך יוכפל ל - 200 אלף שקלים, בהנחה שאחוז הרווח נשאר זהה. לדוגמה, עסק שמוכר חולצות יכול להגדיל את מספר החולצות שהוא מוכר בשנה מ - 10,000 ל - 20,000. אם הרווח על כל חולצה הוא 10 שקלים, ... ביד. השאלה כיצד להגדיל את מספר היחידות שנמכרות היא כבר נושא בפני עצמו, ויכולה להיות כרוכה בשיווק טוב יותר, שירות לקוחות איכותי יותר או יצירת ביקוש מוגבר. מהי הדרך השנייה להגדיל את ... היא להגדיל את אחוז הרווח על המחזור העסקי הנוכחי. זה אומר שגם אם העסק שלך לא הגדיל את כמות המוצרים או השירותים שהוא מוכר, הוא עדיין יכול להרוויח יותר. הדרך הזאת מתמקדת בלשפר את המרווח בין ההכנסות להוצאות שלך. לדוגמה, אם כיום אתה מוכר מוצר ב - 100 שקלים ועלויות הייצור שלך הן 90 שקלים, אתה מרוויח ... שקלים בלבד (10%). אם תצליח להוריד את עלות הייצור ל - 80 שקלים, תרוויח פתאום 20 שקלים (20%) על כל יחידה, אפילו מבלי למכור יחידה נוספת. זאת אומרת שהגדלת הרווחיות כאן מתבצעת לא דרך מכירה של יותר יחידות, אלא על ידי ייעול וחסכון בעלויות או העלאת המחירים ללקוח. לדוגמה נוספת, אם אתה מנהל מסעדה ומגיש מנה שעולה לך 50 שקלים למנה ואתה מוכר אותה ב - 70 שקלים, אתה מרוויח 20 שקלים (28.5%) רווח למנה. אם ... או לחלופין להקטין את העלויות ל - 40 שקלים, הרווחיות שלך תגדל משמעותית. האם הגדלת אחוז הרווח יכולה להשפיע לרעה על המכירות הכוללות? חשוב להבין שאליעד כהן מציין שייתכן מצב שבו, כאשר תנסה להגדיל את אחוז הרווח (למשל על ידי העלאת מחירים), תמצא את עצמך מוכר פחות יחידות. לדוגמה, אם אתה מוכר כיום מוצר ב - 100 שקלים ומעלה את המחיר ל - 150 שקלים כדי ... שבסופו של דבר הרווח הנקי הכולל דווקא יעלה. לכן, חייבים לנתח כל מצב בנפרד ולהבין האם המחיר החדש מפצה על הירידה במכירות. מה עדיף: להגדיל מחזור מכירות או לשפר רווחיות פר יחידה? אליעד מדגיש שאין תשובה חד - משמעית לשאלה זו. לפעמים יהיה נכון להגדיל את המכירות ולפעמים יהיה עדיף לשפר את הרווחיות פר יחידה, וייתכן שהכי ... לשלב בין שתי הדרכים. לכן, כל עסק צריך לבחון את שתי האפשרויות ולראות מה מתאים לו יותר, בהתאם לסוג העסק, למוצר, לקהל הלקוחות ולמצב השוק. חשוב לזכור ששתי הדרכים קשורות זו בזו, ולפעמים פעולה אחת משפיעה על השנייה. למשל, כאשר מגדילים מכירות על ידי הורדת מחירים, הרווח ליחידה יורד. לעומת זאת, כשמגדילים רווח ליחידה על ידי העלאת מחירים, עלולים למכור פחות יחידות. לכן, חשוב להסתכל על התמונה הכללית ולחשב את ... בסיכומו של דבר, אליעד מציע שכל בעל עסק יבין שיש לו שני מסלולים ברורים להגדיל את הכסף שהוא מרוויח: הגדלת כמות המכירות (הגדלת מחזור) שיפור אחוז הרווח על כל מכירה (שיפור הרווחיות) כדי להצליח בעסק, צריך להכיר את שתי הדרכים, ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, או שכדאי לו למכור גם מוצרים סוג ב, פגומים, או כאלה שאינם מושלמים לגמרי? תחילה אליעד מדגיש נקודה ... מכירת מוצרים מזויפים ופגומים כמוצרים סוג א היא דרך שמובילה לכישלון בטווח הארוך, למרות שאולי בטווח הקצר ניתן להרוויח מכך כסף רב. בשלב מסוים הלקוחות יבינו שהם מרומים, המוניטין של העסק ייפגע אנושות וההצלחה תיעצר. מה יקרה לעסק שימכור מוצרים סוג ב ולא ירמה את לקוחותיו? אליעד מציג מצב נוסף, שבו העסק לא מרמה את לקוחותיו כלל: בעל העסק מוכר מוצרים סוג ב, פגומים או פחות איכותיים, אך הוא מודיע מראש ללקוח שמדובר במוצר נחות, ולכן המחיר נמוך יותר בהתאם. לכאורה, זה נראה הגיוני ותקין, כי הלקוח יודע בדיוק מה הוא מקבל. אך אליעד מסביר שגם למהלך הזה עלולות להיות השלכות שליליות על העסק. לדוגמה, כשעסק מוכר מוצרים פחות איכותיים, אלו מוצרים שנוטים להתקלקל מהר יותר. במקרה כזה, הלקוחות יחזרו עם תלונות, יבקשו תיקונים, ידרשו שירות, יגרמו לעסק כאבי ראש מתמשכים, ועלולים להביא להוצאות רבות שיגדילו את ההפסדים ויפגעו ברווחיות הכללית. למרות שהעסק הצליח להגדיל את קהל הלקוחות שלו בזכות מוצרים זולים יותר, בסופו של דבר הוא עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר המוצר את כל העלויות הנוספות שצפויות להיווצר. כך הרווח מהמכירה יישאר חיובי גם אחרי ההתמודדות עם התיקונים, התלונות והשירות. כאשר המוצר סוג ב הוא כזה שהלקוח מבין מראש מה טיבו ואינו מצפה למוצר מושלם. ישנם מוצרים שהלקוחות מבינים שלא יהיו איכותיים מאוד, אך הם עדיין רוכשים אותם בגלל המחיר האטרקטיבי. במצב כזה, הלקוחות לא יבואו בטענות לעסק, ולכן העסק מרוויח מכך ללא נזקים נוספים. כאשר המוצר הנחות אינו גורם נזק ישיר לעסק. ישנם מוצרים פחות איכותיים שבהם הלקוח אמנם מקבל מוצר פחות טוב, אך לא מתלונן ולא מטריד את העסק לאחר הרכישה, פשוט כי המוצר עומד בציפיות המופחתות. איך מוכרים מוצרים סוג ב בלי לפגוע במוניטין של העסק? אליעד מתייחס גם לעניין חשוב נוסף: ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים למה למכור כמה מוצרים במקום מוצר אחד? כאשר מוכרים מוצר ללקוח, המטרה המרכזית של כל עסק היא להרוויח כמה שיותר. כדי להצליח בכך, עלינו לוודא שתהליך המכירה כולל כמה אפשרויות מוצרים ולא רק מוצר בודד. הסיבה לכך פשוטה - הלקוחות שונים זה מזה, חלקם יחשבו שהמוצר יקר מדי, ואחרים יחשבו שהמחיר הוגן ואולי אף נמוך מדי. כדי לא להפסיד אף לקוח וכדי למקסם את הרווחים, כדאי תמיד שיהיו לנו מספר מוצרים או שירותים להציע. מה עושים כשהלקוח אומר יקר לי ומבקש הנחה? ניקח לדוגמה מצב שבו אנחנו מוכרים ללקוח רכב, והלקוח אומר שהמחיר גבוה מדי עבורו. במצב כזה, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא לתת ללקוח הנחה כדי לסגור עסקה. אך פעולה כזו מובילה להקטנת הרווחים בעסק. כדי להימנע מהפסד רווחים, כדאי לנו להציע ללקוח מוצר חלופי שהוא מעט זול יותר, אך בהתאם - פחות טוב, או מציע מפרט בסיסי יותר. לדוגמה, אם הלקוח מתעניין ברכב במחיר מסוים ואומר שהמחיר יקר, אפשר להציע לו דגם מעט זול יותר עם מפרט נמוך יותר, ולהסביר לו שהוא אמנם זול יותר אך עדיין איכותי. בצורה זו, הלקוח מרגיש שקיבל פתרון שמתאים לו, ואנחנו מרוצים מכך שלא ויתרנו על רווחים באמצעות הנחה. חשוב לציין שלפעמים נוכל אפילו להרוויח יותר על המוצר הזול יותר, כי ייתכן והרווחיות שלו גבוהה יותר, למרות המחיר הנמוך. איך להימנע ממצב שבו המחיר זול מדי עבור הלקוח? מצד שני, יכול להיווצר מצב הפוך, שבו אנחנו מציעים מוצר ללקוח והוא אומר: המחיר טוב, אני רוצה לקנות אותו. לכאורה מדובר במצב טוב, אך בעצם יש כאן בעיה: ייתכן מאוד שאותו לקוח היה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר על מוצר איכותי ויוקרתי יותר. אם לא נציע לו מוצר יקר יותר, למעשה נפסיד הזדמנות ... את הרווח. לכן, חשוב שנהיה ערוכים עם סל מוצרים או חבילת שירותים שבהם יהיה גם מוצר יקר יותר, איכותי יותר, ובעל מפרט גבוה יותר. כך, ברגע שהלקוח מרוצה מהמחיר הבסיסי, אפשר להציע לו שדרוג: אם כבר בחרת במוצר הזה, אולי תרצה מוצר טוב יותר שיעלה קצת יותר, אבל יתן לך הרבה יותר ערך ותועלת? בצורה כזו הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח. מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד? הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר יקר לי, אנחנו חייבים לתת הנחה כדי למכור, וכך נפסיד חלק מהרווח. אם הלקוח אומר המחיר טוב לי והוא מוכן לשלם, נפספס את ההזדמנות
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הגדלת מכירות, איך לחשוב כמו הלקוח? עולם המושגים של הלקוח, עולם הדימויים של הלקוח, איך לחשוב כמו שהלקוח חושב? איך למכור ללקוחות? שיפור תהליכי מכירה, לדבר עם הלקוח בשפה של הלקוח, מהי השפה של הלקוח? איך הלקוח חושב? צורת החשיבה של הלקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: כמה פעמים אפשר..., האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: כמה פעמים אפשר..., איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל, מאמן אישי קריירה, אימון אישי לקשב וריכוז בתחום כמה פעמים אפשר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 18:56:56 - wesi1