... המחיר שאתה מבקש עכשיו מהלקוח, לדוגמה עשוי להשפיע על היכולת שלך למכור לו בעתיד ביותר
יקר. או לדוגמה, אם תיתן לו כרגע הנחה, זה עשוי לגרום לו להתלונן על למה פעם מכרת לו את אותו המוצר או מוצר דומה, בהרבה יותר
יקר . ואולי אם כרגע תעלה לו את המחיר, אולי זה יעזור לך למכור לו בעתיד במחיר יותר זול שאתה רוצה למכור לו. במילים אחרות, קיימת השפעה ... את התמחור שלך לגבי מוצרים אחרים. לדוגמה, אם הלקוח יחשוב שמוצר מסוים הוא מתומחר מאוד
יקר, הוא יאמין שגם מוצרים אחרים מתומחרים
יקר. ואולי דווקא זה יגרום לו לרכוש מוצר אחר שיראה לו כמאוד כדאי ומשתלם כלכלית. תקציב שיווק - באפשרותך להתייחס למחיר, גם כחלק ... במובן שהמחיר שתבקש מהלקוח, יכול להשפיע על איך שהלקוח יתפוס אותך. לדוגמה אם המחיר יותר
יקר משל אחרים, הלקוח יכול להאמין שהמוצר שלך יותר טוב. או שהוא יאמין שאתה שרלטן. ואם אתה יותר זול מאחרים, אולי הוא יאמין שאתה מאוד ... למכור ללקוח שלך. לסיכום: יש המון שיקולים בקביעת מחיר ללקוח. ולפעמים יש היגיון לתמחר
במחיר יקר, כדי למכור מוצר אחר בזול. ויש היגיון לתמחר בזול, כדי למכור מוצר אחר ביקר. ויש גם לוגיקה שלמה, באיך להציג את המחיר אחרי ...