אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת מוטיבציה בארגון ✔יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים?

כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג.

לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון.

אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות.

מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם?

כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:
  • האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות?
  • האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם?
  • האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים?
לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית.

מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות?

דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד מציע לבצע את השלבים הבאים:
  • ראשית, לבדוק האם קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי העובד חושש לתת מידע שגוי או שאינו מרגיש בטוח בתפקידו.
  • לנהל שיחה אישית עם העובד כדי להבין מה הסיבות האמיתיות למצב. להסביר לו באופן אישי את חשיבות מתן תשובות ברורות ומדויקות ולנסות להוריד את רמת הלחץ שהוא חווה.
  • במידה והשיחה האישית לא עזרה, לשקול צעדים נוספים כגון שליחת מייל רשמי או פנייה מנהלית מסודרת שתדגיש בפני העובד את הצורך בשינוי התנהגות.
אליעד מדגיש כי יש להיזהר משימוש בתקשורת אלקטרונית במקום שיחות אישיות. לדבריו, אימייל או הודעות הן כלי תיעוד ולא דרך מומלצת לתקשורת אישית ופתרון בעיות רגישות, מפני שהן עלולות לגרום לאי - הבנות ולפגיעה ביחסי עבודה.

כיצד מנהלים קונפליקטים בין עובדים?

כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, כמו תחרות מוגברת או תחושת קיפוח, אליעד ממליץ להקפיד על הצעדים הבאים:
  • להציג מטרות קולקטיביות: לשבח את ההישגים של הצוות כולו מבלי להתמקד באופן אישי בעובדים ספציפיים, כדי להפחית את הסיכון לתחרות שלילית בין עובדים.
  • לתקשר באופן ברור ומפורט את הסיבות לשבחים או להערות, כדי למנוע אי הבנות ותחושת קיפוח.
  • כאשר חייבים לציין פעולה מסוימת, מומלץ לדבר על הפעולות עצמן ולא על אנשים. לדוגמה, "המחלקה הזאת הצליחה להגדיל...
לזכור הסרת אחריות טיפול מגשר מסודר לשנות הרגלים החלטה פתרון חוסר מוטיבציה אסטרטגיה איך לטפל אימון אימון למנהלים אימון עסקי אימון עסקים אימונים ארגון בארגון גישור גישור עסקי חוסר מוטיבציה חוסר מוטיבציה אצל עובדים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים יצירת מוטיבציה יצירת מוטיבציה בארגון לגשר להתאמן למנהלים לנהל מגשר מוטיבציה מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה בארגון מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים ניהול עובד עובדים עסק עסקים קונפליקט קונפליקטים קונפליקטים בארגון תחרות תחרות בארגון תחרות בין עובדים
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
תכליתיות, להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית
... להיות תכליתי, חשיבה תכליתית, סדר וארגון, סדר בחיים, סדר עדיפויות, לעשות סדר בחיים, תכלית החיים, חוסר תכלית איך להיות תכליתי ולמה חשוב להיות ממוקד מטרה? הרבה אנשים שואלים מה תכלית החיים, אך מעטים הם ... תכליתי ישאל את עצמו לפני כל משפט או פעולה שהוא עושה: למה אני אומר את זה? למה אני עושה את זה? מה התכלית שלי עכשיו? מה הקשר בין סדר וארגון לתכליתיות? אליעד טוען שחוסר סדר בחיים משקף חוסר תכליתיות במחשבה. לדוגמה, שולחן עבודה מבולגן במחשב מצביע על כך שהאדם אינו חושב בצורה תכליתית על פעולות פשוטות ויום - יומיות. אם אדם לא מסוגל לסדר את הדסקטופ שלו במחשב, איך יצליח לסדר את המחשבות ... החיים מתחילה מהיום - יום. מי שרוצה להבין את תכלית החיים חייב לפתח חשיבה תכליתית, ולהיות ממוקד בשאלות ובפעולות שלו. צריך להפסיק להתעסק בסיפורים, ולהתחיל לשאול שאלות ישירות וממוקדות. חייבים לשמור על סדר וארגון ולשאול באופן מודע על כל פעולה ופעולה, קטנה ככל שתהיה, מה התכלית שלה. רק כך ניתן להגיע להבנת התכלית של החיים עצמם, או לפחות לשחרור מהצורך האובססיבי להבין אותה. מהי תכלית החיים? איך להיות תכליתי? סדר וארגון בחיים למה אני עושה מה שאני עושה? חשיבה תכליתית איך לעשות סדר בחיים? מה הקשר בין חוסר סדר לחוסר תכלית? ...
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
סדר עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת
... עדיפויות, ניהול זמן, ארגון זמן, קבלת החלטות, לחשוב בצורה מסודרת איך להחליט מה לעשות קודם בחיים ובעבודה? אליעד כהן מסביר בהרצאה זו כיצד לנהל סדר עדיפויות נכון בחיים ובקבלת החלטות באופן ברור ומסודר. ... שהם מחויבים ודברים שהם אפשריים. הוא מסביר שכאשר אדם מצליח להבחין בין מחויב לאפשרי, הוא מקבל כלים טובים יותר לניהול זמן, קבלת החלטות והגדרת סדרי עדיפויות בצורה נכונה ויעילה. ... ממחישה את החשיבות של הבחנה בין הדברים ההכרחיים ביותר לדברים שהם בבחינת העדפה בלבד. הוא מציג דוגמה נוספת של ניהול קניות בבית כמו בתוכנית האח הגדול: יש רשימה ארוכה של מצרכים, ... חשובים. דוגמה זו מבהירה שוב את חשיבות ההבחנה בין מחויב לאפשרי. כיצד להבחין בין הדברים החשובים לפחות חשובים בעבודה? אליעד כהן מדגים זאת בסביבת עבודה: כאשר מוטלת על עובד משימה כלשהי, העובד צריך קודם כל לזהות מהם המרכיבים ההכרחיים של המשימה, ... לא יעשה אותם, המשימה עדיין תוכל להסתיים, גם אם פחות טוב או בצורה פחות מושלמת. כך הוא ידע לתעדף נכון את סדר העבודה ולהשקיע את מירב המאמצים בדברים שמחויבים. הוא מדגיש זאת בדוגמה הבאה: אם יש דברים בעבודה שאי אפשר לסיים את הפרויקט בלעדיהם, ודברים נוספים שיהפכו את ... שהוא רוצה או שמושכים אותו, ורק לאחר מכן בדברים ההכרחיים, הוא יוצר סדר עדיפויות מוטעה שעלול לפגוע ביכולת שלו לנהל את חייו בצורה יעילה. למה חשוב לפרק כל תהליך למחויב ... וההבחנה בין מחויב ואפשרי בכל תחום. הוא מדגיש שהיכולת הזו יוצרת סדר ומיקוד, משפרת את קבלת ההחלטות ואת היכולת לנהל זמן ביעילות. המסר הוא חד - משמעי: קודם כל עושים את מה ... מגלה שלא נשאר לו כסף לקנות את מה שבאמת חיוני לו. התרגול הזה הוא שמאפשר חיים מאורגנים, יעילים וממוקדים. איך לנהל זמן בצורה נכונה? מהו סדר עדיפויות נכון? מה חשוב יותר ומה ... את הרצון עצמו. ש: כן. אליעד: והתהליך הזה בן אדם צריך לעשות אותו בכל דבר ודבר בחיים שלו, כל תהליך ותהליך בעבודה בפה ושם רגע מה אני חייב לעשות ומה אני רק יכול או לעשות או לא ... ש: כאילו איזה רצון יותר חשוב בשבילי ואיזה רצון פחות חשוב בשבילי וככה אני בודקת מה הרצון שלי. אליעד: בדיוק, בעבודה שלך לדוגמה בעובדה נגיד אומרים לך לעשות משהו מסוים ויש לך דברים שאם לא תעשי ...
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
להיות המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות
... המציאות, לדעת שאתה המציאות, חלק מהגוף של המציאות, חלק מהארגון, האני של המציאות מה המשמעות של להיות המציאות עצמה? ... כאשר האדם אומר אני, הוא למעשה מתייחס אל המציאות כולה ולא רק אל עצמו כאדם בודד. בדיוק כמו שאדם העובד בחברה ומשתמש בביטוי אנחנו כדי לתאר את החברה כולה, ... שמבין את עצמו כחלק מהמציאות, יכול לומר אני כאשר הוא מתכוון לכלל המציאות. איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות? כדי להסביר איך האדם הוא חלק מהארגון שנקרא מציאות, אליעד כהן מביא דוגמה מעולם העבודה. כאשר עובד בחברה מדבר עם לקוח ואומר לו: אני אביא לך, העובד לא מתכוון רק שהוא עצמו יביא לו, אלא שהחברה תביא. העובד מתפקד כשליח של החברה, הגוף הגדול. באותה הצורה ... עם המציאות כולה. זה לא רק מצב שבו האדם חושב שהמציאות קיימת אלא שהוא חווה את עצמו בתור מי שמנהל את המציאות עצמה. זה מצב שבו האדם יודע שכל מה ... בין רצונו לבין מה שמתרחש בפועל. מהי אחדות עם המציאות? איך לדעת שאני הוא המציאות? להיות חלק מהארגון של המציאות תחושת אני והמציאות איך לחוות שליטה על ...
התייעלות / סדר וארגון / סדר בחיים - כיצד לעבוד *במהירות* בצורה רגועה ובלי לחץ?
... סדר וארגון סדר בחיים - כיצד לעבוד במהירות בצורה רגועה ובלי לחץ? מי ... ואחד מהדברים שמאפיינים ניהול זמן נכון, הוא שהאדם עושה את הדברים, ... זה הזמן מתבזבז. והזמן לא מנוהל בצורה יעילה. אבל כאשר האדם משפר את ... יעילה, על ידי זה הזמן מנוהל בצורה טובה. ויחד עם זאת, גם אם האדם כן ... ואיך בכלל אפשר ליצור עבודה מהירה, בלי תחושה של לחץ? ומי שיתבונן ... יכול האדם ללמד את עצמו לעבוד ולעשות את הדברים בצורה מהירה, בלי מאמץ ... עליו ללמד את עצמו, לעבוד בצורה מסודרת. והמהות של לעבוד בצורה מסודרת, היא הסדר שיש לאדם במחשבות שלו, כאשר הוא עובד. ובטרם נסביר את משמעות הסדר ... על האדם להשתדל שסביבת העבודה שלו תהיה יותר מסודרת. ועל האדם לשבת ... האדם לשים לב לכך, ששולחן העבודה שלו מסודר. ולמרות שנדמה לאדם שהדברים ... את מה שהיא רואה. וכאשר האדם עובד בסביבה לא מסודרת, הדבר הזה לא ... אנחנו מדברים על סביבת עבודה מסודרת, הכוונה היא, לא רק לסביבת העבודה, אלא בכלל לסדר באופן כללי בדברים של ... חוסר סדר במחשבות שלו, גם בעבודה. ומי שרוצה לשפר את המיומנות שלו ...
סדר וארגון / ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה?
... וארגון ניהול זמן - איך לנהל את הזמן בצורה יעילה? כפי שכבר ביארתי, ניהול זמן נכון הוא כאשר האדם משקיע את הזמן שלו בצורה היעילה ביותר, שמשיגה לו את התועלת הגדולה ביותר שהוא יכול להשיג, במסגרת הזמן שלו. והשאלה היא, מהי מהותו של ניהול הזמן בצורה נכונה? איך להגיע לניהול זמן נכון? וכפי שכבר ביארתי, כדי לנהל את הזמן נכון, לשם כך על האדם לברר לעצמו טוב יותר את המטרות שלו ואת האפשרויות שלו, ועל פי זה לנהל את הזמן בצורה נכונה. וכאן במאמר ננסה להבהיר, כיצד יכול האדם לעשות את כל הדברים האלו. וניהול זמן נכון, שורשו הוא הסדר של האדם במחשבות שלו. כי כאשר האדם לא מסודר במחשבות שלו, על ידי זה הוא לא מתמקד בעיקר, ועל ידי זה הוא מבזבז את זמנו בצורה לא יעילה, והוא לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. כי כאשר המחשבות של האדם לא מסודרות, על ידי זה סדרי העדיפויות של האדם מתבלבלים, והאדם לא רואה בצורה מסודרת את האפשרויות שלו. ועל ידי זה, האדם לא מנהל את הזמן שלו בצורה נכונה. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה נכונה, ולמצוא זמן לדברים החשובים וכולי, עליו לנסות לעבוד בצורה מסודרת. ומי שקשה לו לעבוד בצורה מסודרת, עליו לנסות ליצור אצל עצמו סדר בחיים שלו באופן כללי. וסדר פירושו, ... של האדם מונחים על השולחן שלפניו, או הצורה שבה החולצה של האדם מונחת עליו, או אפילו הצורה שבה האדם יושב כאשר הוא אוכל. ומי שרוצה לנהל את הזמן שלו בצורה יעילה ולהשיג את המטרות שלו בצורה יעילה, עליו להתחיל ליצור ...
חרדות / פחדים - סדר וארגון, סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ופחדים, באמצעות סדר בחיים?
... פחדים - סדר וארגון, סדר בחיים, סדר במחשבות - איך להתמודד עם חרדות ופחדים, באמצעות סדר בחיים? ובו יתבאר העניין של החרדות והפחדים. ויתבאר, כיצד חוסר סדר בחיים חוסר סדר במחשבות וכיוב, כיצד הם יוצרים חוסר סדר רגשי. ואיך אפשר לצאת מכל החרדות והפחדים, על ידי סדר וארגון בחיים? ועוד. ומי שיתבונן יראה, כי החרדות והפחדים של האדם, נוצרים, מהמחשבות שעליהן האדם חושב. ויש מחשבות מסוימות, שכאשר האדם חושב ...
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב
ניהול עובדים, התייעלות ארגונית, השכר במשק, מלך או עבד, כסף, ניהול נכון, להיות מנהל, הגדלת הכנסות, להסתכל מקרוב למה מנכלים יורדים לשטח וכיצד זה קשור לניהול עצמי? הרעיון המרכזי בהרצאה של אליעד כהן מתחיל מכתבה בערוץ 10, שבה מנכלים יורדים לשטח ועובדים לצד העובדים שלהם. המטרה הראשונית היא לבדוק מדוע המנכל, לכאורה חזק ומרוויח, יורד לשטח ומתקרב לעובדים החלשים לכאורה. בהתחלה מתעוררת ביקורת ... כי כביכול המנכל רק עושה הצגה כאילו הוא עוזר לעובדים, אך בפועל ממשיך להרוויח על חשבונם. מה ... חזק. הכוח החזק הוא לכאורה המנכל, והכוח החלש הוא העובדים. המנכל, הכוח החזק, מנצל את הכוח החלש (העובדים), ובמקביל מציג עצמו כאילו הוא עוזר לעובדים, אך באמת מנצל אותם. דוגמה נוספת היא ... שככל שהמנכל הוא יותר מלך, הוא למעשה יותר עבד של העסק שלו. מצד אחד, העובד מרגיש שהוא עבד, אבל אין לו אחריות עמוקה ... כבעלים, מרגיש שהוא חייב לטפל בכל בעיה קטנה בעסק, כי העסק הוא שלו. לכן המנכל הרבה יותר תלוי, קשור ועבד של העסק, למרות שהוא נראה חופשי. ככל שהאדם מזוהה יותר ... תלוי ועבד לדבר הזה. איך ירידה לשטח משפרת את הניהול הארגוני? המנכל שיורד לשטח עושה זאת לא רק מתוך אכפתיות לעובדים, אלא בעיקר כדי להכיר את העסק מבפנים, להבין מה קורה בפועל, ולהיות מסוגל לנהל טוב יותר. דוגמה לכך היא מיליונרים שמחנכים את ילדיהם להתחיל מלמטה כדי שיבינו את העסק לעומק, וכך יוכלו לנהל אותו טוב יותר בעתיד. כלומר, כדי להיות מנהל טוב, עליך להכיר באופן מוחשי ומפורט את כל המנגנונים והאנשים שאתה מנהל . כיצד תוכל לנהל נכון את העסק הפנימי שלך? האנלוגיה המרכזית של אליעד היא שהאדם הוא מנהל של ארגון פנימי - מחשבות, רגשות ורצונות. כמו המנכל שיורד לשטח להכיר את העסק שלו, כך האדם חייב להכיר מקרוב ובאופן עמוק את ...
סדר וארגון, שינוי גישה, לחשוב אחרת, לשנות את הגישה, לעשות סדר בחיים, לעשות סדר במחשבות, חשיבה מסודרת, מה חסר לך בחיים? יש ואין, חשיבה מובנית, מודעות עצמית, לחשוב בצורה מסודרת
סדר וארגון, שינוי גישה, לחשוב אחרת, לשנות את הגישה, לעשות סדר בחיים, לעשות סדר במחשבות, חשיבה מסודרת, מה חסר לך בחיים? יש ואין, חשיבה מובנית, מודעות עצמית, לחשוב בצורה מסודרת
... וארגון, שינוי גישה, לחשוב אחרת, לשנות את הגישה, לעשות סדר בחיים, לעשות סדר במחשבות, חשיבה מסודרת, מה חסר לך בחיים? יש ואין, חשיבה מובנית, מודעות ... בצורה ברורה. הוא ממליץ לקחת טקסטים קשים, כמו ספרים או מאמרים, ולסדר אותם: להבין מה עובדה , מה פירוש, מה ציבה ומה תוצאה. כל פרט צריך להיות מנותח בצורה מסודרת כדי להביא לסדר פנימי בהבנה. האם חשיבה מסודרת קשורה גם לארגון חפצים ולסדר בסביבה? בהרצאה אליעד מסביר גם את הקשר בין סדר בסביבה לסדר במחשבות. לדוגמה, הוא מציין כי כאשר אדם לא שומר סדר במחשב, כמו שמירת קבצים ... ומועילות, מה שיביא אותנו להבנה טובה יותר של המציאות. מה הקשר בין חשיבה מסודרת לניהול החיים האישיים והעסקיים? אליעד מסביר שהסדר במחשבות לא רק עוזר לנו להבין את העולם, אלא גם משפיע ישירות על ניהול החיים האישיים והעסקיים. הוא מציע לבחון כל מצב לפי הגדרות ברורות: מה מחויב, מה אפשרי, ומה מומלץ. גישה כזו מאפשרת לנו לקבל החלטות טובות יותר ולהימנע מטעויות. זהו ניהול חיים הרבה יותר ממוקד ומסודר, שמוביל להצלחה ולשקט נפשי. איך לחשוב בצורה מסודרת? מה הקשר בין סדר במחשבות לסדר בסביבה? מהם התרגילים ליצירת סדר במחשבות? איך לשאול שאלות ממוקדות? מהי החשיבה המובנית? איך לנהל חיים מסודרים? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יצירת מוטיבציה בארגון, דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יצירת מוטיבציה בארגון, איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי קשב וריכוז, מאמן אישי לביטחון עצמי, אימון אישי קשב וריכוז בתחום יצירת מוטיבציה בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 22:36:34 - wesi1