אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יצירת מוטיבציה בארגון ✔ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון?

ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן.

האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים?

אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים.

איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים?

אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף.

האם רצון העובד תמיד ברור?

לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא "לא שפוי" או "לא מבין מה קורה לו", לא בהכרח באמת לא שפוי. לפעמים האמירה הזו משקפת תחושות של תסכול, חוסר ערך או פשוט חוסר הבנה של המשימות שניתנו לו. על המנהל להימנע מלשפוט מהר מדי או להכליל על סמך אמירות כאלו. במקום זאת, על המנהל לחקור לעומק את הכוונות מאחורי האמירות האלו, להבין את ההקשר, ולבחון מה עומד מאחורי ההתנהגות של העובד.

איך נכון להגיב לעובד שטוען שאין לו מוטיבציה?

כשעובד טוען שאין לו מוטיבציה או שאינו מצליח לבצע משימה, יש לנתח את הסיבות השורשיות לדבריו. אליעד ממליץ לבדוק האם מדובר בחוסר הבנה של המשימה, חוסר רצון אמיתי או אפילו עייפות זמנית. במקום להניח שהעובד פשוט לא מסוגל, המנהל צריך לנסות להבין מה העובד באמת אומר, ולהימנע מהכללה של מקרה פרטי למסקנות רחבות. לדוגמה, עובד שעשה טעות פעם אחת לא בהכרח יטעה שוב בעתיד, ולכן יש להיזהר מהכללות.

האם חשוב להתאים את התפקיד ליכולות העובד?

אליעד מדגיש כי חשוב להתאים את אופי המשימות ליכולות ולחוזקות של העובדים. לדוגמה, עובד שמצליח לעמוד במשימות שלו בקלות, ייתכן שמקבל משימות פשוטות מדי, ולכן משתעמם ומרגיש חסר משמעות. במקרה כזה, כדאי לאתגר אותו במשימות מורכבות יותר, שיש בהן הזדמנות להראות יכולת, לחשוב יצירתי, ולקחת אחריות נוספת. התאמת התפקיד לאדם תסייע...
הדדי הערכה תלותיות איך לגרום לעובד חווית לשכנע מידע טכניקות שכנוע אנשים אחריות אישית לרצון איך לשכנע איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים אימון אימון למנהלים אימונים אינטרס אינטרסים אינטרסים של עובדים ארגון בארגון בעיה בעיה עם בעיות בעיות עם בעיות עם עובדים העלאת העלאת שכר העלאת שכר לעובד העלאת שכר לעובדים חוסר מוטיבציה יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יצירת מוטיבציה יצירת מוטיבציה בארגון להתאמן ליצור ליצור מוטיבציה ללמוד ללמוד לנהל ללמוד ניהול למידה למנהלים לנהל לנהל עובד לנהל עובדים לשכנע לשכנע עובד לשכנע עובדים מוטיבציה מוטיבציה בארגון מנהל מנהלים משכורות משכורת ניהול ניהול עובד ניהול עובדים עובד עובדים שכנוע שכר
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
... למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון , קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים? כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור ...
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
מוטיבציה לאנשי מכירות, איך לגרום לאנשי המכירות שלך למכור כמה שיותר? איך לגרום לאיש המכירות שלך למכור כמה שיותר? טבלת יעדי מכירה, תכנון יעדי מכירות, איך לתמרץ את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל את אנשי המכירות שלך? איך לתגמל מנהלים?
... ירוויח יותר מהמנהל? איך להגדיל מוטיבציה של אנשי מכירות? מהי טבלת יעדי מכירה נכונה? יצירת מוטיבציה לאנשי המכירות, איך לתגמל עובדים? איך לתמרץ עובדים? איך לתמרץ מנהלים? תגמול עובדים, תמרוץ לעובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, איך ליצור מוטיבציה לעובדים? איך ליצור מוטיבציה למנהלים? עובדים כשותפים, מנהלי בארגון כשותפים, כמה משכורת לשלם לעובד? איך לתגמל אנשי מכירות? איך לתמרץ ...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או שעדיף דווקא להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד ... אליעד מתייחס לעסק שיש בו עובדים עודפים, לכאורה נראה הגיוני לפטר אותם כדי לחסוך ... קונקרטית לכך: אם מפטרים עובד שהעלות שלו היא מאה אלף שקלים בחודש, חוסכים באופן ... מהם השיקולים הנכונים בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ולשאול מה האמת ... האם באמת כדאי לפטר את העובד או שאולי משתלם יותר לדבר איתו, לנסות להבין מה ... במקום לפטר אותו ולחפש עובד חדש שאולי יעלה יותר כסף ויצריך משאבים וזמן נוספים ... שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך האגו או מתוך הרגש, במקום ... קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל ... של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא רגשית? אליעד מתייחס לעוד ... אלו המשאבים שיש, אלו העובדים, וכך הלאה. הוא מדגיש שאסור להיתקע בעבר, למשל לחשוב שהעובד תמיד היה בעייתי ולכן בהכרח ימשיך להיות בעייתי ... לחלוטין: האם כרגע העובד תורם לעסק? האם כרגע יש דרך להפוך את העובד לפרודוקטיבי יותר? אם כן, אולי עדיף להשקיע מאמץ ...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
... משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין ... על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות וקונפליקטים במשפחה כאשר עובדים יחד הוא אי הבנת המהות של היחסים הכפולים - מצד אחד יחסים ... כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה היא גם רגשית או ... המצב שונה לחלוטין. האם יש קונפליקט בעבודה עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד בקונפליקט מסוים עם העובדים שלו, כולל בני משפחתו. הדבר יכול ליצור בעיות, כיוון שיש ... כלפי חוץ נגד גורם שלישי, ולכן העבודה המשותפת דווקא יכולה לחזק את הקשר המשפחתי. למה עסקים משפחתיים ... לכך שיכולים להיווצר קונפליקטים בעבודה עם בני משפחה, אפשר להתכונן לכך מראש ולהפחית משמעותית את הנזקים. ... להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה מראש כדי להבהיר את הציפיות. כך אפשר למנוע את החיכוך עוד לפני שנוצר. מה הקשר בין עבודה עם משפחה לבין טיול משפחתי? אליעד מדגים את הנקודה הזו באמצעות ... ומכאן נובע הקושי. לסיכום, איך נכון לעבוד עם בני משפחה? אליעד כהן מסכם שהדרך הנכונה לעבודה עם בני משפחה בעסק משפחתי היא מודעות מלאה והכנה מראש. חשוב להבין ... על הציפיות של כל הצדדים. רק כך אפשר לנהל את העסק בצורה מוצלחת מבלי לפגוע בקשרים המשפחתיים, וגם ליהנות ... הייחודיים של עסק משפחתי. איך לעבוד עם בני משפחה בעסק? סכסוכים בעסק משפחתי ניהול עסק משפחתי איך להימנע מבעיות במשפחה? האם כדאי להעסיק בן משפחה? אימון למנהלים בעסק משפחתי איך לפתור קונפליקטים בעסק משפחתי? ...
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים
איך לשכנע בראיון בתקשורת? משה כחלון, איך להתכונן לראיון? איך להתמודד בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? אימון למנהלים, אימון לפוליטיקאים, אימון אישי למנהלים, ניתוח ראיון, אימון אישי לפוליטיקאים איך לשכנע בראיון בתקשורת כמו משה כחלון? הסיכום המפורט הבא מבוסס על הרצאה של אליעד כהן, אשר ניתח ראיון טלוויזיוני של משה כחלון בערוץ 2, מול רינה מצליח, לקראת הבחירות לכנסת בשנת 2015. המטרה של הניתוח היא להדגים כיצד פוליטיקאי או מנהל יכול להצליח בראיון בתקשורת, וכיצד להימנע מטעויות נפוצות. כיצד נכון להציג סקרים בראיון פוליטי? אליעד ... עתידי. היה אגרסיבי בתגובה להאשמות ואל תתחמק מתשובות. תמיד תגרום למנחה ולצופים להזדהות איתך ברמה האישית. דבר בגוף ראשון ותימנע מלדבר בשם אחרים. איך לשכנע בראיון בתקשורת? כיצד להתמודד עם שאלות קשות בראיון? אימון אישי לפוליטיקאים איך לדבר בביטחון בראיון? איך להתראיין בטלוויזיה? ניתוח ראיון פוליטי איך ...
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
למה העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים
... העובד התפטר? איך לדובב מישהו? איך ליצור אמון? בעיות במקום עבודה, פיטורי עובד, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, אוירה חיובית במקום עבודה, עובדים מתפטרים למה עובד מתפטר למרות שקיבל את מה שרצה? כאשר עובד מודיע שהוא מתפטר, זה עשוי להפתיע במיוחד אם לכאורה הוא קיבל לאחרונה את כל מה שביקש. אליעד כהן מסביר כי כשעובד אומר קיבלתי את מה שאני רוצה, המנהל יכול לטעות כשהוא מניח שזה באמת כל מה שהעובד רצה. לפעמים העובד אומר שהוא רוצה העלאה בשכר או תפקיד חדש, וכאשר הוא מקבל זאת, הוא עדיין מתפטר. הסיבה לכך היא שהרצון הגלוי של העובד (אני רוצה יותר כסף) לא בהכרח מבטא את הרצון העמוק יותר שלו. אולי מה שהעובד באמת רוצה הוא תחושת משמעות, או הכרה, או אולי בכלל תנאים אחרים לחלוטין שהוא לא חשף בפני המנהל. לדוגמה, אם עובד מקבל העלאה בשכר וגם תפקיד בכיר יותר ועדיין מחליט לעזוב, ... לא באמת רצה להישאר, אלא רק בדק את גבולות היכולת שלו להשיג תנאים טובים יותר לפני שהוא עוזב. איך מבררים את הסיבה האמיתית להתפטרות של עובד? כאשר עובד אומר שהוא עוזב בגלל סיבה כמו סיבות משפחתיות, חשוב לבדוק שתי שאלות עיקריות שאליעד מדגיש שוב ושוב: האם הסיבה שהוא מציין נכונה? האם הסיבה מחייבת את התוצאה? לדוגמה, אם עובד טוען שהסיבה להתפטרות היא סיבות משפחתיות, המנהל יכול לשאול: אם הייתי נותן לך עכשיו עוד כסף, או אפילו מענק מיוחד, האם היית נשאר? אם העובד משיב שכן, אז הסיבה המשפחתית כנראה לא הייתה מחויבת המציאות, אלא רק תירוץ לכסות על סיבה אחרת. אם העובד מתעקש שהסיבה היא משפחתית, אפשר לנסות לברר עוד יותר לעומק: מה בדיוק המצב המשפחתי? מה הבעיה הספציפית? אולי אנחנו יכולים לעזור לך לפתור אותה?. אם יתברר שאפשר לעזור לו בבעיה המשפחתית, והעובד עדיין בוחר לעזוב, אז ברור שיש משהו אחר מאחורי ההתפטרות. אליעד מדגיש שלעיתים העובד משתמש בטיעון ההתפטרות כתכסיס במשא ומתן, כדי לבדוק כמה הוא חשוב לחברה ועד כמה החברה מוכנה להשקיע בו. במקרים כאלו, מנהל שיגיב מהר ויראה התעניינות אמיתית יכול אולי למנוע את ההתפטרות, אבל גם עלול לתת לעובד כוח מוגזם. איך הזמן שבו מזמנים את העובד לשיחה משפיע על הרגשתו? לפי אליעד כהן, עצם התגובה המהירה להתפטרות עשויה לשדר לעובד שהוא חשוב מאוד לחברה. כך למשל, אם עובד מודיע שהוא עוזב, וה
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
מערכות יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה?
... יחסים, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול עובדים, אימון למנהלים, איך להיעזר באנשים? איך להשפיע על אנשים? ניהול משא ומתן, גיוס משקיע, איך לעשות פרזנטציה? איך להתמודד נכון עם בעיות טכניות בצוות? כאשר אנחנו נתקלים בבעיות טכניות בעבודה או בחיים האישיים, האינסטינקט הראשון ... את הבעיה. אבל אליעד כהן מסביר שזו רק דרך אחת להסתכל על הבעיה. לדבריו, פעמים רבות הפתרון הטוב ביותר כלל אינו טכני אלא אנושי. לדוגמה, אם יש לך בעיה עם הרכב, אתה יכול לנסות לתקן בעצמך או ... סרט, אתה עלול להיתקע בוויכוח. אך אם תסתכל על העניין כבעיה אנושית ותנסה להבין לעומק מה מניע את החבר שלך, יהיה קל יותר למצוא פתרון שיספק את שניכם. כיצד לשכנע אנשים לעזור לך? אליעד מסביר שהיכולת לשכנע אנשים לעזור לך טמונה בהבנה עמוקה של הצרכים והאינטרסים שלהם. אנשים בדרך כלל ממוקדים באינטרסים של עצמם, ולכן הדרך היעילה ביותר להשיג את שיתוף הפעולה שלהם היא להתחבר לאינטרס האישי שלהם. לדוגמה, אם אתה רוצה לקבל עזרה מעובד, לקוח או משקיע, הצעד הראשון הוא תמיד להבין מה האינטרס שלו. במקום לנסות להסביר לו מה אתה צריך, חשוב להבין מה הוא צריך, ורק לאחר מכן לחבר את הצורך שלך לצורך שלו. כלומר, לא להתמקד רק באינטרסים שלך אלא למצוא נקודות השקה בין האינטרסים שלך ושל האדם ממנו אתה מבקש ... מדבר על עצמו, אתה יכול להבין מה חשוב לו, מה חסר לו, כיצד הוא תופס את עצמו ומהן המטרות שלו. כך, לאחר מכן תוכל לחבר את הסיפור שלך והבקשה שלך לאינטרסים האישיים של אותו אדם. איך מנהלים עובדים בצורה יעילה? ניהול עובדים אינו עניין טכני בלבד. אליעד מסביר שכדי לנהל עובדים בצורה אפקטיבית, צריך להסתכל על העובדים כעל בני אדם עם צרכים ואינטרסים, ולא רק כעל כלי עבודה או אמצעי להשגת יעדים עסקיים. הוא נותן דוגמה ברורה לכך: אם עובד לא מבצע את העבודה כמו שצריך, מנהל שלא מבין את הנקודה האנושית ינסה לפתור את הבעיה בעזרת הכשרה טכנית נוספת או לחץ. אך הגישה הזו לא תמיד תעבוד. לעומת זאת, אם המנהל ינסה להבין לעומק מה מניע את
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
איך להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר
... להוריד משכורת לעובד? ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? הורדת שכר, הפחתת שכר, הרעת תנאים, אימון למנהלים, אימון לעסקים, הרעת תנאי שכר, קיצוץ בשכר, משא ומתן על שכר איך להוריד לעובד את המשכורת בלי ליצור התנגדות? אליעד כהן מסביר כיצד ניתן להוריד משכורת לעובד בצורה שתמנע מתח והתנגדות ותשמור על מוטיבציה גבוהה. הוא מדגיש כי כל עובד שיקבל הפחתה בשכר ירגיש רע מסיבות שונות. למשל, העובד עלול להרגיש פחות מתוגמל, לחשוב שהוא פחות טוב, או לפרש את הורדת השכר כמסר סמוי לכך שרוצים שיתפטר. המטרה המרכזית במהלך היא להקטין ככל הניתן את תחושת הפגיעה שהעובד יחווה בעקבות ההפחתה בשכר. מדוע הורדת שכר לעובד יוצרת מתח והתנגדות? כאשר עובד מקבל הודעה על הורדת השכר, הוא מרגיש בדרך כלל פגיעה בכמה תחומים: הוא מרגיש שמתוגמל פחות, מה שמוביל לתחושת אכזבה וחוסר מוטיבציה. הוא חושב שהורדת השכר היא ביקורת על ביצועיו או איכות עבודתו, מה שפוגע בערך העצמי שלו. הוא מפרש את הורדת השכר כסימן של חוסר הערכה כלפיו וכרמז שהוא לא רצוי יותר במקום העבודה. אליעד כהן מסביר כי חשוב להבין תחושות אלו כדי להיערך בצורה נכונה להודעה לעובד, כך שירגיש כמה שפחות רע. איך אפשר להפחית את תחושת הפגיעה בעקבות הורדת שכר? אליעד כהן מציע מספר דרכים מעשיות להתמודדות עם הורדת שכר לעובד: הענקת ערך חלופי במקום הכסף: העובד יקבל משהו שיפצה אותו רגשית או ארגונית על אובדן הכסף. למשל, הענקת מעמד גבוה יותר, הערכה מילולית פומבית, או שיפור בתנאי העבודה (גמישות בשעות, עבודה מהבית). להבהיר שהורדת השכר איננה אישית: העובד צריך להבין שההחלטה להוריד
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
ניתוח מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים
... מקרה טיפולי, מפחד להעביר ביקורת, חושש מעימות, נחמדות יתר, מנסה למצוא חן, ניהול עובדים, ניהול לקוחות, התמודדות עם ספקים, מריבה עם עובדים, חושש מעימות, לא רוצה לריב, אימון למנהלים למה אנשים מפחדים להעביר ביקורת בעבודה? אליעד כהן מנתח מקרה טיפולי שבו האדם מפחד להיכנס לעימותים עם עובדים, ספקים ולקוחות. אותו אדם נמנע מלומר את דעתו ומנסה להימנע ככל האפשר מעימותים, מה שגורם לו להיות לא יעיל בניהול העובדים שלו. כדי לפתור את הבעיה, אליעד מסביר שצריך תחילה להבין למה בכלל אותו אדם מפחד להיכנס לעימותים. מהו הגורם המרכזי לפחד מעימות? לדברי אליעד, עלינו לברר אם מקור הפחד הוא ספציפי לעובדים, ספקים ולקוחות או שזהו פחד כללי יותר מעימותים עם כל האנשים. אם אותו אדם מגלה שהפחד שלו מעימותים הוא רק כלפי אנשים שהוא תלוי בהם, כמו עובדים, ספקים או לקוחות, סימן שהגורם הוא הפחד לאבד את התועלת ... עם כל אדם, אז כנראה שמקור הפחד עמוק יותר, קשור לחשש מתגובות שליליות, מתגובה של כעס, דחייה או איבוד הערכה מצד אנשים. מה יכול לקרות אם נעביר ביקורת על עובדים וספקים? כדי להבין לעומק את הפחד, אליעד ממליץ לאדם לשאול את עצמו שאלות ספציפיות, כמו: מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות אם הוא יעביר ביקורת לעובדים? האדם צריך לדמיין את התרחיש הכי גרוע, למשל שעובד יתפטר או שספק יעזוב אותו. כיצד מתמודדים עם פחד שהעובד או הספק יעזבו? בשלב הבא, אליעד ממליץ לבחון אם הפחד הזה הוא מוצדק. לדוגמה, אם העובד באמת יתפטר אם יעירו לו, או שזאת רק השערה מוגזמת. האדם ... להעביר ביקורת באופן מתון, תוך הקפדה על מתינות, הסבר הגיוני, והימנעות מהקצנות. כשהאדם מעביר ביקורת רגועה ומנומקת, הסיכוי לתגובה קיצונית יורד משמעותית. אם העובד או הספק יקבל את הביקורת בצורה הגיונית ומאוזנת, גם הסיכוי שהוא יחליט לעזוב את העבודה פוחת. כמו כן, אליעד מציין שהאדם עצמו צריך ללמוד לקבל ביקורת ... לאחרים בצורה רגועה ומדויקת יותר. במילים אחרות, אם האדם יידע להסתכל על עצמו באופן מאוזן ולא להיבהל מביקורת, הוא באופן טבעי יצליח להעביר את הביקורת לעובדים שלו בלי פחד. אליעד מסכם את הניתוח בכך שעל האדם לפתור ... את בעיית היחס שלו לביקורת עצמית, ואז ללמוד כיצד לבקר אחרים בצורה מאוזנת, וכך יפתור גם את הפחד שלו מעימותים. איך להעביר ביקורת בצורה נכונה? מה לעשות אם העובד נפגע מהביקורת? כיצד להתמודד עם פחד מעימות? ניהול עובדים ללא פחד מעימותים איך לא לפחד מביקורת עצמית? ...
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
ניתוח מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות
... מקרה טיפולי, השמצת יתר, התקפה כהתגוננות, אימון למנהלים, יעוץ לשותפים, אימון עסקי, ביקורתיות יתר, הסרת אחריות, לקיחת אחריות למה אנשים מקטרים על אחרים בעבודה? אנשים רבים נוהגים לקטר ולהתלונן על אחרים במסגרת העבודה, בין אם מדובר בעובדים, ספקים, לקוחות או שותפים עסקיים. לפי אליעד כהן, כאשר אדם מגיע עם תלונות רבות על אנשים אחרים, למשל לקטר על עובד או לקוח, יש לכך סיבה פסיכולוגית עמוקה שמניעה אותו לפעול כך, גם אם האדם עצמו לא מודע לכך באופן מלא. אליעד מציג את הניתוח דרך דוגמה מפורטת, שבה אדם מסוים מקטר על העובד שלו בפני השותף העסקי, ומציג אותו באור שלילי מאוד, אף מעבר למצב בפועל. מה קורה כשאדם מנפח את התלונה שלו? אליעד מסביר שכאשר אדם בוחר לנפח את התלונות, למשל להגזים ולומר שהעובד שלו בן אדם בעייתי, מניאק וכדומה, אף על פי שאולי המציאות אינה כזו קיצונית, זה סימן שהוא מנסה להרוויח משהו מהמצב. במילים אחרות, האדם שמקטר מאמין באופן לא מודע שההשמצה תעזור לו או תעשה לו טוב בצורה כלשהי. הוא ממשיך ומסביר שישנן שאלות שחשוב לשאול כאשר מנתחים מקרה כזה: למה האדם בוחר לקטר דווקא בפני השותף ולא בפני העובד עצמו? למה הוא מנפח את התלונות בצורה מוגזמת ולא מספר פשוט את העובדות? מה המטרה הסמויה שלו בהצגת העובד באור כל כך שלילי? האם תלונה היא בעצם דרך להגן על הדימוי העצמי? לפי אליעד כהן, במקרים רבים התלונות המוגזמות נועדו לשמש מנגנון הגנה על האגו של האדם שמקטר. כאשר האדם נתקל במצב בעייתי עם עובד או לקוח ואינו מצליח להתמודד עם הסיטואציה בכוחות עצמו, עולה אצלו תחושה של חוסר מסוגלות או של חולשה. במקום להודות שאולי הוא אינו יודע כיצד להתמודד עם הבעיה, הוא פונה לשותף העסקי שלו ומתלונן בפניו באופן מוגזם. כך, הוא מנסה להעביר את האחריות למישהו אחר, וגם להציג את העובד או הלקוח כאשם עיקרי. בדרך כלל, כשהאדם עושה זאת, הוא מראש מנסה להצדיק את חוסר יכולתו להתמודד לבד. כלומר, בתוך תוכו, הוא חושש שהשותף העסקי יחשוב עליו שהוא לא מקצועי או לא מסוגל להתמודד לבד, ולכן הוא מתגונן מראש ומציג את הצד השני כאשם וכבעיה המרכזית. מה באמת האדם רוצה כאשר הוא מקטר? אליעד מדגיש נקודה חשובה מאוד: כשאדם משמיץ עובד או לקוח בצורה מוגזמת בפני שותף, הוא מחפש הסכמה וחיזוק לעמדתו. אם האדם היה בטוח לחלוטין שהעובד הוא אכן בעייתי, הוא לא היה זקוק לאישור או הסכמה מהשותף. הצורך באישור ובחיזוק מעיד על כך שבתוך תוכו הוא דווקא לא בטוח שהעובד או הלקוח אכן כל כך גרוע. לכן הוא זקוק לאישור חיצוני שיצדיק את עמדתו. זה מצביע על קונפליקט פנימי - האדם עצמו חושב עמוק בפנים שהעובד או הלקוח לא כל כך גרוע, או שהוא מבין שהבעיה האמיתית היא חוסר היכולת שלו להתמודד עם המצב. ולכן, כשהוא משמיץ, הוא מנסה להרגיש טוב יותר עם עצמו ולהסיר את תחושת האשמה או האחריות מהכתפיים שלו. כיצד מתמודדים נכון עם הנטייה להשמצות? אליעד מתאר תהליך שנעשה במסגרת האימון והייעוץ העסקי, בו האדם מתבקש תחילה להכיר במניעים שלו. תחילה יש לברר: את מי בדיוק הוא נוטה להשמיץ ולמה? באילו סיטואציות התופעה הזו חוזרת על עצמה? האם הוא נוהג כך רק עם שותף ... של השותפים? אליעד מסכם את המקרה בעזרת דוגמה אמיתית שהסתיימה בהסכמה בין שני שותפים: להימנע בעתיד מהשמצות יתר. השותפים הגיעו למסקנה ברורה - אם אחד מהם נתקל בבעיה עם עובד או עם לקוח, עליו לומר ישירות שהוא אינו מסתדר עם אותו אדם במקום להוסיף השמצות מיותרות. הרעיון הוא לקחת אחריות אמיתית ולא להעביר את האשמה לאחרים, להכיר בכך שהבעיה ... אחריות ולהתמודד עם בעיות באופן ישיר וברור. רק כך האדם יכול להתקדם ולהשתפר באופן אמיתי ולא להמשיך להיתקע במעגל שלילי של השמצות ובריחה מאחריות. למה אנשים משמיצים עובדים? איך להתמודד עם תלונות בעבודה? מהי ביקורתיות יתר? איך לקחת אחריות בעסקים? מהו אימון עסקי למנהלים? כיצד להימנע מהתקפה כהתגוננות? איך להפסיק להתלונן ולהתחיל להתמודד? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יצירת מוטיבציה בארגון, איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: יצירת מוטיבציה בארגון, איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם באמת הכל לטובה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, קואצ'ר, מאמן מכירות בנושא יצירת מוטיבציה בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 02:55:35 - wesi1