אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה יעוץ למנהלים ✔יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
איך ליצור מוטיבציה בעבודה בלי לפגוע בעובדים?

כשמנהלים שואלים כיצד להניע עובדים וליצור מוטיבציה גבוהה יותר בארגון, אחת השאלות החשובות ביותר שעולות היא כיצד לשבח או להעיר לעובדים מבלי לפגוע ברגשותיהם. אליעד כהן מדגיש כי בכל פעולה ניהולית יש יתרונות וחסרונות, והבחירה באסטרטגיה נכונה תלויה במה שהארגון רוצה להשיג.

לדוגמה, כשארגון עושה אירוע הרמת כוסית כדי להודות לעובדים שהצליחו להגיע ליעדים, עומדת השאלה האם להודות באופן קולקטיבי לכלל העובדים או להדגיש אנשים ספציפיים. אם מדגישים עובדים ספציפיים, ישנו חשש שעובדים אחרים, שלא צוינו באופן אישי, ירגישו שלא מעריכים אותם מספיק, מה שיכול לפגוע במוטיבציה שלהם ולהוביל לקונפליקטים בארגון.

אליעד מציע גישה מאוזנת: באירוע פומבי כדאי לשבח את הצוות באופן כללי מבלי להזכיר שמות ספציפיים, ובכך למנוע תחושת פגיעה. במקביל, באופן פרטי, לאחר האירוע, ניתן לגשת באופן אישי לעובדים שהיו בולטים במיוחד ולהודות להם באופן ספציפי, וכך לשמר את האיזון בין מוטיבציה לבין מניעת פגיעה ברגשות.

מהם השיקולים כאשר מחמיאים לעובדים מול כולם?

כאשר שוקלים לשבח עובד מסוים בפני כל הארגון, חשוב לקחת בחשבון את השיקולים הבאים:
  • האם השבחים הפומביים יתרמו למוטיבציה של אותו עובד להמשיך ולהשתפר, או שהם עלולים לגרום לתחושה של שאננות?
  • האם העובדים שלא צוינו עלולים להרגיש מקופחים ולפגוע בתפקוד או במוטיבציה שלהם?
  • האם יש דרך אחרת להשיג את אותה מוטיבציה ללא הסיכון של פגיעה ברגשות העובדים?
לדוגמה, עובד עלול להיעלב אם אינו מוזכר בשמו באירוע שבו מציינים עובדים אחרים, וייתכן שיחשוב שלא מעריכים את תרומתו. במקרים כאלה, עדיף להימנע מאזכור שמות ספציפיים באירועים פומביים, ולגשת באופן אישי לאותו עובד מאוחר יותר ולהביע בפניו את ההערכה הספציפית.

מה לעשות כשהעובד נותן תשובות לא ענייניות?

דוגמה נוספת שאליעד הציג מתייחסת למקרה בו עובד מסוים נותן תשובות מעורפלות או לא מקצועיות. השאלה היא כיצד להעיר לו בצורה שתוביל לשיפור בתפקוד מבלי ליצור קונפליקט מיותר. במקרה כזה, אליעד מציע לבצע את השלבים הבאים:
  • ראשית, לבדוק האם קיימת סיבה מוצדקת לכך שהעובד לא נותן תשובות מדויקות. אולי העובד חושש לתת מידע שגוי או שאינו מרגיש בטוח בתפקידו.
  • לנהל שיחה אישית עם העובד כדי להבין מה הסיבות האמיתיות למצב. להסביר לו באופן אישי את חשיבות מתן תשובות ברורות ומדויקות ולנסות להוריד את רמת הלחץ שהוא חווה.
  • במידה והשיחה האישית לא עזרה, לשקול צעדים נוספים כגון שליחת מייל רשמי או פנייה מנהלית מסודרת שתדגיש בפני העובד את הצורך בשינוי התנהגות.
אליעד מדגיש כי יש להיזהר משימוש בתקשורת אלקטרונית במקום שיחות אישיות. לדבריו, אימייל או הודעות הן כלי תיעוד ולא דרך מומלצת לתקשורת אישית ופתרון בעיות רגישות, מפני שהן עלולות לגרום לאי - הבנות ולפגיעה ביחסי עבודה.

כיצד מנהלים קונפליקטים בין עובדים?

כאשר יש קונפליקטים בין עובדים, כמו תחרות מוגברת או תחושת קיפוח, אליעד ממליץ להקפיד על הצעדים הבאים:
  • להציג מטרות קולקטיביות: לשבח את ההישגים של הצוות כולו מבלי להתמקד באופן אישי בעובדים ספציפיים, כדי להפחית את הסיכון לתחרות שלילית בין עובדים.
  • לתקשר באופן ברור ומפורט את הסיבות לשבחים או להערות, כדי למנוע אי הבנות ותחושת קיפוח.
  • כאשר חייבים לציין פעולה מסוימת, מומלץ לדבר על הפעולות עצמן ולא על אנשים. לדוגמה, "המחלקה הזאת הצליחה להגדיל...
מוטיבציה בעבודה להימנע מקונפליקט יעוץ ארגוני מוטיבציה בתקשורת באמצעות מוטיבציה בארגון להמשיך מיוחד יעד הדרך אימון אימון למנהלים אימון עסקי אימון עסקים אימונים ארגון בארגון גישור גישור עסקי חוסר מוטיבציה חוסר מוטיבציה אצל עובדים יועץ יעוץ יעוץ ארגוני יעוץ למנהלים יצירת מוטיבציה יצירת מוטיבציה בארגון לגשר להתאמן למנהלים לנהל מגשר מוטיבציה מוטיבציה אצל עובדים מוטיבציה בארגון מוטיבציה לעובדים מנהל מנהלים ניהול עובד עובדים עסק עסקים קונפליקט קונפליקטים קונפליקטים בארגון תחרות תחרות בארגון תחרות בין עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים , איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? ... איך לתגמל עובדים? ניהול קונפליקטים בארגון ייעוץ למנהלים איך להתמודד עם אגו בעבודה? כיצד לשפר שיתוף פעולה בארגון? בעיות סנכרון בין מחלקות כיצד להגדיר נכון תפקידים בארגון? ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
... ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים ... כפי שהמנהל מלמד את העובדים שלו לבצע משימות, גם אתה יכול לתת ייעוץ למנהל לגבי הדרך הנכונה לנהל. אך עדיין, אסור לשכוח שהאחריות הסופית על התוצאה היא ... למנהל? איך להעביר סמכויות ניהוליות? ניהול מנהלי עבודה בכירים ייעוץ למנהלים בכירים איך לנהל ראשי צוותים? המנהל כספק שירותים ניהול מנהלי עובדים - איך ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, תחרות בין עובדים, תחרות בארגון, מוטיבציה לעובדים, חוסר מוטיבציה אצל עובדים, יצירת מוטיבציה בארגון, קונפליקטים בארגון, יעוץ ארגוני, אימון עסקי, אימון למנהלים, גישור עסקי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: יעוץ למנהלים, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: יעוץ למנהלים, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך למכור מוצר ללקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לתזונה נכונה, מטפל רב תחומי, טיפול נפשי בנושאי יעוץ למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 25_05_2025 השעה 18:14:19 - wesi1