... צדקה. זה גורם לרוב האנשים לסרב לשיתוף פעולה כי התחושה היא של חוסר תועלת עבורם. הפתרון שאליעד מציע הוא לשנות את המסר כבר בתחילת השיחה, כך שהנשאל יחוש מיד שהוא מקבל משהו
ייחודי שלא יקבל במקום אחר. מה הערך שהנשאל יכול לקבל ... מציג מספר רעיונות לערכים שניתן לתת לנשאל: לתת תחושת חשיבות - לומר לנשאל שהוא חשוב ושהדעה שלו משפיעה. לתת הזדמנות להשפיע על תהליך החלטות - להבהיר לנשאל שזו הזדמנות
ייחודית להשפיע על נושא הסקר באופן ישיר, למשל בתחום רפואה, כלכלה או מוצרים שונים. הרגשת שותפות - להציג את הנשאל כשותף פעיל בתהליך המחקר, וכך לגרום לו להרגיש חלק ממשהו גדול ומשמעותי. להדגיש
ייחודיות - להסביר לנשאל שזו הזדמנות
ייחודית להשפיע על נושא ספציפי שלא מתאפשרת במקומות ... Y, אני רוצה לתת לך את ההזדמנות להשפיע על המחקר שאנחנו עורכים בנושא מסוים. חשוב לנו מאוד לשמוע את דעתך. באופן כזה הנשאל מרגיש שהוא לא נותן משהו בחינם, אלא מקבל הזדמנות
ייחודית ובעלת ערך עבורו. בנוסף, מומלץ להחליף בין ... ערך לנשאל ולא רק לוקח ממנו זמן. אם הסוקר עצמו מרגיש שהוא מבזבז את זמנו של הנשאל, הוא לא ישכנע אותו להשתתף. התפיסה הפנימית של הסוקר צריכה להיות שהוא באמת נותן הזדמנות
ייחודית וחשובה לנשאל, והדבר ישפיע על צורת התקשורת וההצלחה בשכנוע. לסיכום, אליעד מדגיש שהמפתח לשכנוע אנשים להשתתף בסקרים טלפוניים הוא להתמקד בערך שהנשאל מקבל, ולהעביר מסר ברור שמדובר בהזדמנות
ייחודית עבורו להשפיע, להיות שותף, ולהביע את דעתו בנושא ...