... אליך, מומלץ לשנות את צורת התגובה ולשים דגש על הערך והיתרונות
הייחודיים של המוצר או השירות שלך. במקום להשוות ... השירות שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי
ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ... באמת מצא הצעה זולה יותר, אבל עליך להבהיר כי המוצר או השירות שלך
ייחודי ומספק ערך שלא ניתן להשיג אצל המתחרים. ... בקלות למוצרים אחרים בשוק. מה ההבדל בין מוצר סטנדרטי לשירות
ייחודי בתמחור? אליעד כהן מציין הבדל קריטי בין מוצרים סטנדרטיים, כמו שולחנות, לשירותים
ייחודיים, כגון ייעוץ אישי. מוצר סטנדרטי כמו שולחן ... ב - 3000 שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים שונים. עם זאת, שירות
ייחודי ואישי כמו ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר ... שעשויות להשתמע כהסכמה עם טענות הלקוח על המחיר. כשמדובר בשירות
ייחודי, להסביר שהשירות שלך הוא חסר תחליף ולא ניתן ... שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות
ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל ... השוואה בין ההצעה הזולה יותר לבין המוצר שלך. 2. הצגת היתרונות
הייחודיים שלך - אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שח והלקוח ... אחר מציע ייעוץ דומה ב - 500 שח לשעה, חשוב להדגיש שהמוצר שלך הוא
ייחודי: - הייעוץ שאני נותן מבוסס על ניסיון שאין ... זה לא היה אותו דבר. הדגש כאן הוא שבניגוד למוצרים פיזיים, שירותים
ייחודיים הם לא תמיד בני השוואה, ולכן המחיר שלהם לא ... אישית, שאי אפשר לקנות אותם לא בזול יותר ולא ביוקר יותר. הם
יחודיים. סיכום - איך לגרום ללקוח לקנות אצלך ולא ... ללקוח להרגיש שאתה מסכים עם טענותיו על המחיר. 5. אם מדובר בשירות
ייחודי - הדגש שאי אפשר לקנות אותו בזול יותר, אבל גם ... ש: כן. אליעד: יפה אני אומר אבל בהנחה שאתה באמת יש לך איזה מוצר
יחודי איזה משהו לא יודע מה אז לא רק שאי אפשר לקבל ...