אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טלוויזיה ✔NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר, הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא מציגה מייצר את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות...
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל.

לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ידי יצירת קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את...
אהבה משיכה תכנות שכנוע תשובה לסמוך להתווכח על המחיר שימוש במפורסמים רגש מיני מוצר יקר ללקוח המוח nlp איך לגרום ללקוח איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך משכנעים איך משכנעים אנשים בפרסום התת מודע טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לגרום ללקוחות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מודעות מפורסם מפורסמים מפורסמים בפרסומות משכנע משכנעים אנשים נלפ נשים בפרסומות סלבריטאים סלבריטאים בפרסום סלבריטאים בפרסומות סלבריטי פרסומות פרסומות בטלוויזיה פרסומת שימוש בבחורות שימוש בבחורות בפרסומות שימוש במפורסמים שימוש במפורסמים בפרסומות שימוש בנשים שימוש בנשים בפרסומות שכנוע שכנוע התת מודע תת מודע
האם כדאי לשכוח את האקסית ולהוציא את האקסית מהראש, כדי להתקדם קדימה לזוגיות ולקשר הזוגי הבא? האם באמת צריך להוציא את האקסים מהראש כדי להתקדם הלאה בחיים? האם כדאי לשכוח את האקסים כדי לא להרגיש רע?
האם כדאי לשכוח את האקסית ולהוציא את האקסית מהראש, כדי להתקדם קדימה לזוגיות ולקשר הזוגי הבא? האם באמת צריך להוציא את האקסים מהראש כדי להתקדם הלאה בחיים? האם כדאי לשכוח את האקסים כדי לא להרגיש רע?
... רוצים לשכוח את האקס או האקסית היא התחושה שהיה להם טוב בקשר, ועכשיו טוב פחות לאחר הפרידה. לדוגמה, אם אדם מתגעגע לזמן שבילה עם האקסית שלו בצפייה משותפת בטלוויזיה, הוא ירגיש חסר את ההנאה והחברות שהייתה קיימת בעבר, ולכן ירצה להיפטר מהזיכרון הזה שמדגיש את החסרונות ... אדם שאינו מצליח להתאהב במישהי חדשה בגלל זיכרונות מהאקסית, כנראה שחסר לו יתרון שהיה באקסית ואיננו קיים בבת הזוג החדשה. לדוגמה, אם האקסית אהבה לראות טלוויזיה יחד והחדשה לא, האדם ירגיש חסר את הדבר הזה בזוגיות החדשה. אליעד מסביר שאין טעם להדחיק את העובדה הזאת ... רק את האקסית יכולתי לאהוב את זאת אני לא יכול לאהוב זאת גם שקרית, אבל מה כן אמיתי אם לדוגמה נגיד הייתה לך אקסית שאתם אהבתם ביחד מה לעשות לראות? ש: טלוויזיה. אליעד: מה בטלוויזיה לראות טלוויזיה סבבה ועכשיו הכרת מישהי חדשה שהיא שונאת לראות טלוויזיה ואתה כל הזמן מתגעגע לאקסית כי חסר לך לראות טלוויזיה עם האקסית ובחדשה אין לראות טלוויזיה עם האקסית אז מה האמת אז עוד פעם אז אם המוח אומר לך תקשיב בגלל שהחדשה לא אוהבת לראות טלוויזיה אתה לא יכול להתאהב בה זה שקר תוציא את האקסית מהראש שכח אותה אם המוח אומר לך שאתה חייב לראות טלוויזיה עם הבחורה החדשה זה גם שקר אבל אם המוח אומר לך את האמת האמת היא שפה חסר לי שאני לא רואה איתה טלוויזיה זאת באמת האמת אם זאת האמת זאת האמת מה הבעיה בזה זאת האמת ואם זה יגרום לך לאהוב פחות את הבחורה החדשה שאתה נמצא איתה אז מה אז תאהב אותה פחות אם זאת באמת האמת כי באמת אתה רוצה לראות איתה טלוויזיה ובאמת אתה לא יכול לראות איתה טלוויזיה אז זאת האמת אז תאהב אותה פחות. כי מה אתה תעשה אם עכשיו תשכח את האקסית תוציא אותה מהראש ותתאהב בחדשה ... אותם כי אם אתה תשקר את עצמך ותחשוב שהכל טוב זה יתעורר אחר כך אי אפשר לשקר לאורך זמן כי מתישהו זה ידפוק אותך עכשיו אם האמת היא שאתה לא באמת חייב לראות טלוויזיה עם הבחורה שלך אז זה לא משנה שתזכור את האקסית ואם האמת היא שאתה חייב לראות איתה טלוויזיה אז זה לא יעזור לך שתשכח את האקסית כי מתישהו זה יחזור אליך כבומרנג כי אתה אומנם שכחת את האקסית ואז ...
תמא 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת סיכונים כלכליים, ניהול סיכונים פיננסיים
... 38, כדאיות כלכלית, השקעה כספית, יזמות, נדלן, לקיחת סיכון כספי, השקעה בעסקים, ניתוח תוכנית טלוויזיה, ייעוץ עסקי, ייעוץ לעסקים, לקיחת ... ויגדל הסיכוי שיסכים להשתתף בפרויקטים של חיזוק הבניין. בהתחלה זו נראית טענה ברורה והגיונית: יותר קומות, משמע יותר דירות למכירה ויותר רווחים לקבלן. אך התוכנית בטלוויזיה שאליעד כהן מנתח מעלה את השאלה האם באמת זה ישפיע על האזורים הזולים והיקרים באותה מידה. למה יש מקומות שבהם תוכנית תמא 38 מצליחה ויש מקומות שלא? התוכנית בטלוויזיה הציגה מציאות לפיה ישנם אזורים כמו ... האם כדאי להשקיע בתמא 38? איך לנהל סיכונים פיננסיים? איך להעריך כדאיות של השקעה כספית? מה ההבדל בין אזורי ביקוש לאזורים זולים בנדלן? כיצד מנתחים תוכנית טלוויזיה מבחינה כלכלית? מה החשיבות של תשואה ...
הדרכת הורים, הילד לא עושה כלום, הילד בדיכאון, הילד סגור בחדר, הילד לא יוצא מהחדר, הילד לא רוצה לעשות כלום, הילד לא מתקשר, הינדיק, הילד בלי חברים, הילד מסתגר, הילד לא רוצה לצאת מהחדר
הדרכת הורים, הילד לא עושה כלום, הילד בדיכאון, הילד סגור בחדר, הילד לא יוצא מהחדר, הילד לא רוצה לעשות כלום, הילד לא מתקשר, הינדיק, הילד בלי חברים, הילד מסתגר, הילד לא רוצה לצאת מהחדר
... את זמנו בעיקר במחשב, בטלוויזיה או בסמארטפון. לעיתים הוא אפילו ... למשל, אם הילד רואה טלוויזיה כל היום, ההורה צריך לשבת איתו ... אם הילד מתעניין בטלוויזיה, ההורה יכול לשבת לידו ולראות ... כל היום על המחשב והטלוויזיה במקרה הטוב במקרה הרע לא יודע מה ... הוא עושה. הוא רואה טלוויזיה שב תראה איתו טלוויזיה תתעניין במה שהוא רואה גם אם כל ... נגיד שאתה רואה איתו טלוויזיה ותראה איתו טלוויזיה בלי להעיר לו בלי להציק לו בלי ... יכול לשבת לידך לראות טלוויזיה? בוא שב לראות טלוויזיה אוקי תראה איתו תעשה איתו את מה ... אחרי הצהריים והוא רואה טלוויזיה באמצע הלילה, אתה רוצה לעזור לו ... בתוך אתה רואה איתו טלוויזיה דבר איתו על מה שראית תנסה לפתח ... אתה יושב איתו לראות טלוויזיה אתה אומר לו אתה יכול בבקשה ...
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפתיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
... נותן עוד דוגמה: אדם שלא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא חושב לראות טלוויזיה אצל חברים. אם נאמר לו: אני מבין שאתה לא רוצה לקנות כי ... נגיד סתם נמציא בן אדם לא רוצה לקנות טלוויזיה כי הוא אומר לחברים שלי יש טלוויזיה חדשה אני אלך לראות אצלם טלוויזיה סיבה מטופשת מה קשור מה אתה כל פעם תלך לראות טלוויזיה אצל החברים שלך כשאתה רוצה לראות טלוויזיה חדשה תלת ממד, מה שזה לא יהיה לכן אומרים לבן אדם תראה אני מבין שאולי אתה לא רוצה לקנות את הטלוויזיה בגלל שאולי יש לך חברים שכבר יש להם טלוויזיה ואתה חושב ללכת לראות אצלם אבל כדאי לך לקנות את הטלוויזיה בכל זאת שיהיה גם לך וזה כאילו מה עשינו פה. עכשיו כמובן ... בכלל אחשוב כזה דבר, אני לא רוצה לקנות טלוויזיה בכלל מסיבה אחרת לכן כמובן שצריך לשים לב גם לדוגמה ...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
... מסוים, קל יותר להפוך את הרצון שלו לתחושת צורך ממשי. למשל, לקוח שמתחיל מאני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ, ניתן מיד להוביל אותו להבנה של הצורך בכך על ידי משפט כמו: אז בעצם אתה צריך טלוויזיה של 50 אינץ כדי שתוכל ליהנות באופן מלא מחוויית הצפייה, נכון?. כך הלקוח עובר בצורה חלקה מהבעת רצון להבנה שיש לו ... פרקטיות לשימוש נכון במילים בשיחת מכירה אליעד מדגים את ההבדל בשיחה דרך דוגמה ברורה של טלוויזיה . אם שואלים לקוח איזו טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח יכול להתחיל לפקפק בעצם הצורך. לעומת זאת, בשאלה איזו טלוויזיה אתה רוצה? מאפשרים ללקוח לבטא חלומות או רצונות. אחרי שהלקוח יגיד מה הוא רוצה, ניתן לשקף לו שהוא בעצם צריך את ... יותר עבור הלקוח, שכן היא רומזת על צורך ממשי שמחייב פתרון. לדוגמה, אם נשאל איזו טלוויזיה אתה צריך?, הלקוח עשוי לעצור ולחשוב האם באמת יש לו צורך בטלוויזיה, או אולי בכלל הוא לא חייב לרכוש אחת. המשמעות של רוצה לעומת זאת, המילה רוצה משדרת פתיחות, רצון אישי וחופש בחירה. כאשר שואלים איזו טלוויזיה אתה רוצה?, הלקוח מרגיש יותר חופשי לדמיין ולחלום על האפשרויות העומדות בפניו, גם אם הוא לא בהכרח זקוק לטלוויזיה באופן מיידי. השפעה על תהליך המכירה אם אנחנו רוצים להגדיל את הסיכוי שהלקוח יביע עניין במוצר או בשירות מסוים, ... את השיחה כך שהוא יכיר בכך שהרצון הזה יכול להפוך לצורך. לדוגמה: - לקוח: אני רוצה טלוויזיה של 50 אינץ. - נציג המכירות: אז אתה בעצם אומר שאתה צריך טלוויזיה בגודל הזה כדי ליהנות מהחוויה המלאה, נכון? באופן זה, הלקוח מתחיל לראות את הרצון שלו כצורך, מה שמגדיל את הסיכוי ...
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
מה זה מהות? תכנות מונחה עצמים, תכנות מונחה אובייקטים, איך למצוא את המהות? איך לדעת מה המהות? איך למצוא מכנה משותף? איך לנתח דברים? איך להבין דברים? אין הבדל בין יש לאין
... השוואה לדבר אחר. לדבר על מהות ללא השוואה זה חסר משמעות, כי המושג מהות מתייחס תמיד לקבוצה או לקטגוריה שאליה משתייך הדבר המדובר. הוא נותן כדוגמה טלוויזיה: אם רוצים לדעת מה המהות של טלוויזיה, חייבים לשאול ביחס למה בוחנים אותה. לדוגמה, אם משווים בין טלוויזיה לרמקולים, אפשר לומר שהמהות של שניהם היא מוצרי חשמל. לעומת זאת, אם משווים את הטלוויזיה לתמונה, המהות המשותפת לשניהם יכולה להיות דברים שתולים על הקיר. במילים אחרות, המהות של דבר מסוים ... כדי למצוא מכנה משותף בין שני דברים (כלומר, למצוא מהות משותפת), יש להשוות בין שני אובייקטים או יותר ולחפש תכונה משותפת. למשל, אם משווים בין אובייקט טלוויזיה לבין אובייקט נעל, אפשר לומר שהמהות המשותפת היא ששניהם קיימים. אליעד מסביר שלמעשה ניתן למצוא מכנה ... פרמטר מתאים להשוואה. האם יש הבדל בין יש לאין? אליעד כהן מדגיש שכאשר בוחנים דברים לעומק, מגלים שאין הבדל מהותי בין יש לבין אין. למשל, אם ניקח אובייקט טלוויזיה ואובייקט כלום, אפשר לטעון שהמהות שלהם היא היעדר הבדל ביניהם - כלומר, המהות היא הנקודה שבה יש ואין ... מדוע השאלה מה המהות תלויה בהקשר ובהשוואה? הסבר נוסף של אליעד הוא שכל מהות היא תמיד יחסית ותלויה בהקשר ובדבר שאליו אנו משווים. אם נשאל מה המהות של טלוויזיה? ללא נקודת התייחסות, לא תהיה לשאלה תשובה ברורה. אך אם נשאל מה המהות של טלוויזיה ביחס לתמונה?, פתאום אפשר למצוא תשובה ברורה יותר, כגון שניתן לראות בה תמונות. מכאן הוא מדגיש שהדרך ... ממהות אחת לאותו הדבר? אליעד מבהיר שמכיוון שהמהות תמיד נקבעת ביחס למשהו, ייתכן מאוד שלאותו הדבר יהיו כמה מהויות שונות, תלוי למה משווים אותו. למשל, טלוויזיה יכולה להיות רהיט, מוצר חשמלי, אמצעי בידור ועוד - תלוי מה נקודת המבט. הוא מדגיש שאין מהות אחת ...
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
לקרוא את המחשבות של הלקוח, יצירת כימיה עם הלקוח, למה לא לברר את צרכי הלקוח? למה לא לאתר את צרכי הלקוח? תחושת זרות עם לקוח, תחושת קרבה עם לקוח, זיהוי צרכי הלקוח, איך למכור ללקוח?
... זה עשוי להעביר תחושה שהוא לא באמת מבין את הלקוח. דוגמה לכך היא אם לקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, והמוכר מיד מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח ירגיש כי המוכר מבין אותו מבלי לשאול שאלות מיותרות. מצד שני, כאשר המוכר שואל הרבה שאלות, זה ... שואל הרבה שאלות הוא בעצם מאותת ללקוח שהוא לא באמת מבין אותו. אם הלקוח רוצה לקנות טלוויזיה גדולה, ומוכר ישר מציע לו טלוויזיה ענקית, הלקוח יכול להרגיש תחושת קרבה שכן המוכר מבין אותו בלי לשאול שאלות מיותרות. מה קורה אם המוכר יודע את ... טכנולוגיה כזאת, ומישהו בא ללקוח ואומר לו: טוב אני יודע מה אתה רוצה לקנות, אתה מחפש טלוויזיה כזאת, בגודל כזה, ברוחב כזה וכזה. אז מהיבט מסוים הלקוח היה חושד: מאיפה אתה יודע מה אני רוצה? מה אתה עוקב ... באמת הוא מראש כבר אמר לי... תארו לעצמכם, הלקוח בא וחושב בראש שלו שהכי חשוב לו שהטלוויזיה תהיה הכי גדולה שיש והוא נכנס לחנות והמוכר אומר לו: שלום, מה אתה רוצה?, רוצה טלוויזיה, אומר לו: בא תראה יש לי פה טלוויזיה הכי גדולה שיש, וואלה, בדיוק מה שאני מחפש, אפילו לא, זה לא שהוא שאל אותי קודם ואז ניסה למכור לי מה הטלוויזיה הכי גדולה, הוא מראש כבר אמר לי הנה הטלוויזיה הכי גדולה, יש פה התאמה מוחלטת למה שחיפשתי. מזה אומר בפרקטיקה? בפרקטיקה זה אומר שלפעמים כששואלים את הלקוח ...
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
מהות וצורה בשכנוע, למכור בצורה מסתורית, איך להסביר ללקוח? איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? עולם המושגים של הלקוח, להסביר בצורה משכנעת, לשכנע את עצמך, אוטוסוגסטיה, ללמוד למכור
... הטכנית שלו. אליעד נותן דוגמה של לקוח שקונה טלוויזיה. המוכר יכול לתאר את הטלוויזיה במושגים טכניים כמו רזולוציה ומהירות רענון, אך לקוח פשוט לא תמיד מבין את המושגים הללו. מוכרים נוטים לדבר בשפתם המקצועית, וכך המכירה נופלת למרות שהמוצר טוב ומתאים ... בן 5. אם הלקוח הוא כדורגלן, במקום להגיד הטלוויזיה היא בעלת מהירות אלף הרץ, המוכר יכול לומר הטלוויזיה מהירה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם. כך הוא מחבר את המהות למושגים מוכרים של הלקוח. מתי דווקא נכון להשתמש במושגים לא מוכרים בשכנוע? אליעד מדגים מקרים בהם דווקא ... אומר? זה אומר בן אדם לדוגמה רוצה נגיד לקנות טלוויזיה עכשיו יש פה מהות וצורה, מה זאת אומרת מהות וצורה? הבן אדם בראש שלו יושבת לו מחשבה אני רוצה לקנות טלוויזיה עכשיו המוכר בחנות של הטלוויזיות יכול להיות שכשהוא חושב על טלוויזיה הוא לא חושב במונחים פשוטים בשפה פשוטה של הבן אדם שמולו. דהיינו, יכול להיות שהבן אדם שמוכר את הטלוויזיה הוא חושב על הטלוויזיה במונחים טכניים כגון רזולוציה מהירות, כל מיני דברים כאלה לאו דווקא מושגים הספציפיים האלה אבל כל מיני שהבן אדם הפשוט לא בהכרח מבין אותם. מה אני מתכוון לומר? שהרבה ... מעולם הכדורגל, אוקי ועכשיו באים למכור לו טלוויזיה או שנגיד לדוגמה בן אדם טייס ובאים למכור לו טלוויזיה והמוכר הוא מוכר טלוויזיות, עכשיו המוכר אני סתם אמציא דוגמה המוכר לצורך העניין הוא יודע שהטלוויזיה הזאת יש לה מהירות אלף הרץ, סתם בסדר עכשיו המושג הטכני של זה שיש לזה מהירות אלף הרץ, מה המהות של המושג הזה? המהות של המושג הזה שזה מאוד מהיר. עכשיו אם באים למכור ... הכי מהיר שהיה אי פעם להגיד לו אתה יודע הטלוויזיה הזאת היא חלוצה בתחומה, יש לה מהירות אלף הרץ שזה כמו החלוץ הכי מהיר שהיה אי פעם, הוא מבין למה כי לקחנו בעצם את המהות שזה מאוד מהר והלבשנו את זה בצורה מעולם ... אם לדוגמה אתה יודע שהקונה טייס תגיד לו הטלוויזיה הזאת היא כמו המטוס המהיר ביותר בעולם תבטא את אותו רעיון שזה הכי מהיר בצורה שלקוחה מעולם המושגים של הקונה. אוקי אז מה הבנו? לקחת את הצורה שרוצים לבטא לשאול מה ...
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
שיטות שכנוע, שיטות מכירה, איך מוכרים? איך למכור? עובדות ופירושים, עובדה או פירוש, פירוש או עובדה, איך לשתול מחשבות? איך שותלים מחשבה? איך לשכנע? איך משכנעים? טיפים למכירות, ללמוד למכור
... מתאים ל... מי החליט שהוא מתאים? זה פירוש. זה שזה חדר זה עובדה, זה שהוא מאוד מתאים זה פירוש. כנל לגבי כל דבר אחר, נגיד מוכרים למישהו טלוויזיה, אומרים לו אתה יודע, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה טלוויזיה כזאת וכזאת שמאוד יכולה להתאים לך, יש פה טלוויזיה כזאת, יש פה ככה וככה וככה ובעצם דחפנו את המילים: ...
איך להתחיל עם בחורה? רוצה אותה אבל יש לה חבר, מאוהב בה אבל יש לה חבר, אוהב אותה אבל יש לה חבר, יש לה מישהו אחר, יש לה מישהו חדש, יש לו מישהי, להחזיר אקסית, להשיג בחורה, זוגיות מערכות יחסים
איך להתחיל עם בחורה? רוצה אותה אבל יש לה חבר, מאוהב בה אבל יש לה חבר, אוהב אותה אבל יש לה חבר, יש לה מישהו אחר, יש לה מישהו חדש, יש לו מישהי, להחזיר אקסית, להשיג בחורה, זוגיות מערכות יחסים
... ללקוח שיש לו כבר שירות טלוויזיה? אליעד כהן מסביר את ההקבלה בין מערכות יחסים ... אם אדם כבר מחובר לספק טלוויזיה מסוים, זה לא בהכרח אומר שאין שום סיכוי שהוא ... ללקוח שכבר יש לו ספק טלוויזיה? שאלה: הוזכרה בשיחה דוגמה מעולם המכירות: מה ... מישהו שכבר יש לו ספק טלוויזיה? תשובה: אם יש לאדם בבית חברת טלוויזיה אחת, הוא לא בהכרח ירצה לעבור לחברה אחרת. אבל אם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: טלוויזיה, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: טלוויזיה, איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לזוגיות, ייעוץ נפשי מומלץ, ייעוץ אישי בתחום טלוויזיה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:43:28 - wesi1