אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מפורסמים ✔NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר, הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא מציגה מייצר את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות...
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל.

לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ידי יצירת קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את...
ליצור איך משכנעים אנשים מוצר מסוים החלטות עיצוב מושפע להציג קהל היעד חיוביות מטרות החלטיות nlp איך לגרום ללקוח איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך משכנעים איך משכנעים אנשים בפרסום התת מודע טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לגרום ללקוחות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מודעות מפורסם מפורסמים מפורסמים בפרסומות משכנע משכנעים אנשים נלפ נשים בפרסומות סלבריטאים סלבריטאים בפרסום סלבריטאים בפרסומות סלבריטי פרסומות פרסומות בטלוויזיה פרסומת שימוש בבחורות שימוש בבחורות בפרסומות שימוש במפורסמים שימוש במפורסמים בפרסומות שימוש בנשים שימוש בנשים בפרסומות שכנוע שכנוע התת מודע תת מודע
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
... באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של איך המוח האנושי פועל. פרסום עם סלבריטאים פועל על הקשר הרגשי שיש לציבור עם המפורסם, והקשר הזה גורם לאנשים לשים לב להמלצותיו ולפעול לפיהן, ... אם לא. במילים אחרות, ברגע שסלבריטאי מפרסם מוצר מסוים, המוח של המעריצים שלו שואף לאשר את ... למה אנשים מעריצים אנשים מפורסמים? הסיבה לכך שאנשים מעריצים סלבריטאים היא פשוטה: הם רוצים להיות כמוהם. כל מי שמעריץ סלבריטאי רוצה להיות במקום שלו - עם הכבוד, הכסף, המעמד והאהבה. ... נוצר חיבור רגשי חזק כלפי המפורסם. ברגע שמישהו אוהב מישהו, הוא מתחיל להסכים איתו על מה ... אוהב. אם אנחנו מעריכים את הסלבריטאי, אנחנו גם רוצים לאהוב את מה שהוא אוהב, ולהימנע ... מפרסם או מעדיף. לדוגמה, אם סלבריטאי כמו דוגמן או שחקן אומר שמוצר מסוים הוא טוב, המעריץ ... אותו אדם, והקשר הרגשי עם הסלבריטאי יתערער. המוח מונע את הקונפליקט הזה ולכן אנשים קונים ... לשמור על תחושת הקרבה עם המפורסם. הכיצד עובדת השפעת פרסום המפורסם על קהל המעריצים? כשהסלבריטאי מפרסם מוצר, הוא לא רק מציע את המוצר באופן אובייקטיבי ... ברגע שהמעריץ אוהב את המפורסם, הוא גם רוצה לאהוב את מה שהוא מפרסם כדי לשמור על תחושת ... טוב, זה יפגע בקשר הרגשי עם המפורסם ויתעורר תחושת ניכור. המוח לא רוצה להרגיש את הניכור ... לפרסום מוצרים? ההזדהות עם המפורסם גורמת למעריצים לפתח רגש חזק כלפי המוצר שהוא מפרסם, גם ... שגורמת להם להאמין שמה שהסלבריטאי אוהב, גם הם צריכים לאהוב. אנשים שמעריצים סלבריטאים, מרגישים סוג של חיבור רוחני או הזדהות איתם, ולכן כאשר אותו סלבריטאי מפרסם מוצר, המעריץ ירגיש צורך לחוות את מה שהוא ... לשמור על הקרבה אל עולמו של המפורסם. למה זה עובד כל כך טוב? פרסום באמצעות סלבריטאים יעיל משום שלעיתים קרובות המעריצים רוצים לחקות את ...
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים?
להיות מפורסם, להיות סלבריטי, להתפרסם, האם כדאי להיות מפורסם? איך להשיג מעריצים? למה לא כדאי להיות מפורסם? איך להיות מפורסם? איך להתפרסם? איך לגרום לאנשים להעריץ אותך? שנאת מפורסמים, קנאה במפורסמים, איך לקבל הערצה ממעריצים? מהן הסיבות לרצון להיות מפורסם? האם כדאי להיות מפורסם? הקיום של רצון להיות מפורסם נובע לרוב מתוך תחושת הצורך להיות נאהב ומוערך על ידי אחרים. רבים מאמינים כי כאשר הם יתפרסמו, הם יקבלו יותר אהבה מהסביבה, דבר שיגרום להם גם לאהוב את עצמם יותר. הרצון להיות מפורסם מבוסס על הציפייה שהפרסום ימלא צורך פנימי בתחושת ערך עצמי ויגביר את הביטחון העצמי. עם זאת, ישנם גם מחירים שצריך לקחת בחשבון כאשר שואפים להיות מפורסמים. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם הופך למפורסם והמעריצים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים לדמות או לתכונות שהם היו רוצים להיות. למעשה, לא תמיד המפורסם יכול להיות את מי שהוא באמת, כי כל התנהגות או תכונה שנחשבת כלא רצויה בעיני המעריצים, עלולה לגרום לאיבוד ההערצה. כדי לשמור על ... שנראים בעיני המעריצים כשליליים, ומאבד את החופש להיות אותנטי. למה אנשים אוהבים מפורסמים? הסיבה המרכזית לכך שאנשים אוהבים את המפורסמים היא שהם מזהים בהם את מה שהם היו רוצים להיות. אם אדם מפורסם משדר תכונות או דימוי שהוא מייצג את השאיפות של קהל מסוים, אותם אנשים יתחילו להזדהות איתו ולהעריץ אותו. זהו תהליך של הזדהות - ... הזדהות זו יוצרת קשר רגשי עם הקהל, שמוביל בסופו של דבר להערצה ואהבה. איך השאיפה להיות מפורסם יכולה להגביל אותך? ככל שהפרסום עולה, כך האדם מתחיל להרגיש שהוא מחויב יותר לתחזק את הדימוי שכבש את לב המעריצים. הוא לא יכול ... של אובדן החופש להציג את עצמך כפי שאתה לא שווה את ההשקעה. יש אנשים שמעדיפים לא להיות מפורסמים על מנת לשמור על החופש להיות עצמם, ללא הצורך המתמיד לשמור על תדמית מושלמת. איזו דוגמה אפשר לראות באלוהים? ישנה טענה לפיה ... זה לא בהכרח משתלם ולא מביא לשלמות אמיתית. מה כדאי לשאול את עצמך לפני שרוצים להיות מפורסמים? לפני שתפנה לכיוון של פרסום, כדאי לשאול את עצמך את השאלות הבאות: האם אני מוכן לוותר על החופש להיות עצמי? האם אני רוצה ... לך להבין אם הפרסום אכן ישרת את הצרכים האישיים שלך, ואם זהו הצעד הנכון עבורך. איך להיות מפורסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים איך לגרום לאנשים להעריץ אותך חסרונות בלהיות מפורסם פחד להתפרסם האם כדאי להתפרסם למה אנשים רוצים להיות מפורסמים? הרצון להתפרסם נובע לרוב מהשאיפה לקבל אהבה והערכה מהסביבה. רבים מאמינים שאם יתפרסמו, יאהבו אותם יותר, ואז יוכלו לאהוב את עצמם. הרצון הזה ... בתחושת ערך, ויביא ליותר תחושת ביטחון עצמי. מה המחיר של הפרסום? ברגע שאדם נהיה מפורסם ואנשים מתחילים להעריץ אותו, הוא מאבד את החופש להיות מי שהוא באמת. הסיבה לכך היא שהמעריצים מצפים ממנו להתאים למה שהם היו רוצים להיות, ולאו דווקא למה שהוא באמת. אדם מפורסם עלול להרגיש שהוא חייב לתחזק כל הזמן את הדמות שזכתה לאהדה, ולהסתיר תכונות או התנהגויות שעלולות לאכזב את הקהל. למה אנשים ...
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
שנאת מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה?
... מעריצים, למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? שנאת מפורסמים לא מושלמים, למה לפעמים מעריצים שונאים את המפורסמים שהם מעריצים? למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונה לא מחמיאה? למה שונאים דוגמנית שמפרסמת תמונות לא מחמיאות שלה? אנשים רבים תוהים מדוע ... אך רבים מהמגיבים מוצאים עצמם כועסים, מתעבים, מקללים ואפילו שונאים אותה ממש. מה בדיוק הסיבה לכך? מה היא כבר עשתה להם, ומאיפה מגיעה השנאה? מדוע אנשים שונאים מפורסמים שלא נראים מושלם? תופעה דומה קיימת גם כאשר אדם מפורסם (גבר או אישה) משתנה חיצונית. למשל, אם דוגמנית מפורסמת פתאום משמינה, או שחקן מוכר נראה פחות טוב מסיבה בריאותית או כל סיבה אחרת, הם לפתע חווים גל של שנאה, תיעוב, ועליהם אף להתנצל או להסביר מדוע חלו השינויים האלו. הדבר מוזר - אפשר להבין שלא תאהב את המראה החדש של המפורסם, אבל למה בעצם לשנוא אותו? השאלה האמיתית היא - מה ההיגיון שעומד מאחורי תגובות קשות כל כך כלפי אנשים שלכאורה אהבנו? איך נוצר קשר רגשי בין מעריץ לדמות מפורסמת? ההסבר שמציג אליעד כהן לתופעה הוא פשוט, אך עמוק מבחינה פסיכולוגית. אנשים מעריצים דמויות מפורסמות, ובמיוחד דוגמניות, כי זה גורם להם להרגיש טוב. לדוגמה, אישה שרוצה להיות דוגמנית מצליחה, אבל עדיין לא הגיעה לכך, מעריצה דוגמנית אחרת שמייצגת את אידיאל היופי שלה. ההערצה גורמת לה לדמיין שהיא עצמה הדוגמנית הזו - שהיא יפה, מצליחה, נאהבת, נחשקת. למעשה, המעריצה חווה את ההצלחה של המפורסמת כאילו זו הצלחתה שלה. המעריצים נהנים מהפנטזיה הזאת, שמעניקה להם תחושת ערך וביטחון עצמי מדומה. כאשר המעריצה רואה את הדוגמנית האהובה עליה, היא חשה שהאהבה וההערצה שהדוגמנית מקבלת בעולם, למעשה מופנית אליה עצמה. זה כאילו היא נמצאת במקום הדוגמנית, וחיה דרך ההצלחה שלה. מדוע תמונות לא מושלמות של מפורסמים גורמות לשנאה? כאשר דוגמנית מעלה תמונות לא מחמיאות, היא הורסת את הפנטזיה של המעריצים. במקום לראות את הדמות המושלמת שהם אוהבים ומעריצים, הם רואים תמונה לא מחמיאה, שהורסת להם את הדימוי העצמי המדומה שהם יצרו. אם המפורסמת אינה מושלמת, המשמעות היא שגם הם עצמם לא מושלמים - הפנטזיה נפגעה והם נשארים בודדים בלי העוגן הרגשי המדומה. זה בדיוק השלב שבו מעריצים עלולים להרגיש נבגדים ולשנוא את הדמות האהובה שלהם. הזעם והתיעוב נובעים מכך שהמפורסם גרם להם לאבד את תחושת הערך העצמי שהייתה תלויה בהערצה שלהם. כעת הם חווים ריקנות, כעס ופגיעה אישית, למרות שהמפורסם בעצם לא עשה להם דבר באופן אישי. התגובה השלילית מגיעה מתוך תחושה של בגידה - הם מרגישים שהדוגמנית דפקה להם את החלום, את האשליה שהחזיקה אותם. כך השנאה מתעוררת דווקא כלפי הדמות שהם אהבו והעריצו כל כך, רק כי היא העזה להיות אמיתית ולא מושלמת. מה המשמעות של הערצת מפורסמים? למעשה, אליעד כהן מסביר שאנשים מעריצים דמויות מפורסמות בעיקר מפני שהם רוצים להיות כמוהם. ההערצה אינה מבוססת רק על התכונות האמיתיות של המפורסמת, אלא בעיקר על הצורך הרגשי של המעריצים לחוש שהם עצמם מיוחדים, מוצלחים ואהובים. המפורסם הוא רק הכלי שמאפשר להם להרגיש טוב יותר עם עצמם, וכאשר הכלי הזה מפסיק לספק את הסחורה, מעריצים רבים הופכים לאויבים. בסופו של דבר, הדוגמנית, או כל מפורסם אחר, נמצאים במצב בלתי אפשרי. אם יהיו אמיתיים מדי, הם עלולים להרוס למעריצים את הפנטזיה. מצד שני, אם יהיו מושלמים כל הזמן, הם יישארו מנותקים מהמציאות. לכן, דוגמניות ואנשים מפורסמים רבים חווים מתח מתמיד בין הרצון להיות אותנטיים לבין הצורך לשמור על דימוי מושלם. למה שונאים דוגמנית לא מושלמת? שנאת מפורסמים שלא נראים טוב למה מעריצים הופכים לשונאים? מדוע אנשים מעריצים מפורסמים? איך הערצה הופכת לשנאה? למה אנשים מגיבים רע לתמונות אותנטיות? למה שונאים דוגמנית לא מספיק יפה? למה שונאים מפורסמים שלא נראים טוב? מה ההיגיון לשנוא מושא הערצה? למה מעריצים מפורסמים? תמונות בפייסבוק, תמונות באינסטגרם, תמונות לא מחמיאות, דוגמנית בלי פוטושופ, למה שונאים אותי? למה המעריצים שלי שונאים אותי? ...
חינוך הורים, הנחיית הורים, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, הורים וילדים, הדרכת הורים, חינוך ילדים, לחנך את ההורים, לחנך את המורים, רחמנות, אכזריות, מפורסמים של שקר, מנהיגות, איך נכון לחנך ילדים? איך נכון לגדל ילדים? גידול ילדים
חינוך הורים, הנחיית הורים, ייעוץ הורי, יעוץ להורים, הורים וילדים, הדרכת הורים, חינוך ילדים, לחנך את ההורים, לחנך את המורים, רחמנות, אכזריות, מפורסמים של שקר, מנהיגות, איך נכון לחנך ילדים? איך נכון לגדל ילדים? גידול ילדים
... רחמנות, אכזריות, מפורסמים של שקר, מנהיגות, איך נכון לחנך ילדים? איך נכון לגדל ילדים? גידול ילדים האם יש דרך נכונה לחנך ילדים? אליעד ... גם מבקר את תופעת המפורסמים של שקר, אותם מנהיגים, יועצים או מומחים שמתיימרים לתת פתרונות מוחלטים אך בעצמם לא מסוגלים לפתור את בעיותיהם ... או למנהיג אמיתי. מפורסמים של שקר והנזק בחינוך על פי עצותיהם - מה זה אומר? אליעד כהן מתאר תופעה של מפורסמים של שקר - יועצים, מומחים, או מנהיגים שנותנים עצות שהם בעצמם לא מסוגלים ליישם בחייהם. הוא טוען שכל עצה חינוכית ... בחינוך ילדים? מי הם מפורסמים של שקר? חינוך עצמי לפני חינוך ילדים ...
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
מורה רוחני, לא להאמין למורה רוחני, מורים רוחניים, התפתחות רוחנית, רוחניות, מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית
... מצא את ההבדלים, להאמין או להבין, מפורסמים של שקר, אמונה במורה רוחני, מורה רוחני, מודעות עצמית למה אסור להאמין למורה רוחני? אליעד כהן מדבר על ... אותו לעתיד. מה הבעיה עם מורים רוחניים מפורסמים? אליעד כהן נותן דוגמה מהסיפור של רבי נחמן מברסלב, על אדם שיכור שהפך למלך, שהתעורר ולא הבין אם הוא מלך ... שהוא באמת מלך. אליעד טוען שמורים רוחניים מפורסמים רבים עושים בדיוק את אותו הדבר: הם מעמידים פנים שהם מבינים, אבל עמוק בתוכם הם יודעים שאינם באמת ... הוא מסביר שלא חשוב אם מדובר במורה רוחני מפורסם או אלמוני, חשוב לבדוק את הדברים בעצמך. הדרך לבדוק היא לשאול שאלות, לחקור לעומק, ולא לקבל שום תשובה ...
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
מודעות עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך
... עצמית, רוחניות, אקראי או סיבתי, הכל זה רק מחשבה, לשלוט במחשבות, שליטה במחשבות, מפורסמים של שקר, מורים רוחניים, מה הכי מציק לך, מה אתה הכי רוצה, הכל תלוי בך איך לזהות מה באמת מטריד אותך? הנושא המרכזי בהרצאה של אליעד ... שנכנסים לעולם הרוחניות נופלים בו. הם למדו להגיד לעצמם שהכל רק מחשבות, ובמקום לפתור בעיות ממשיות, הם נשארים תקועים בבעיות האמיתיות שלהם. מי הם המפורסמים של שקר וכיצד הם מבלבלים אותך? אליעד כהן מתייחס למושג מפורסמים של שקר - אלו מורים רוחניים או אנשים שמלמדים אחרים מבלי שהם עצמם מצאו את התשובה לשאלות שהם מלמדים. הם מעבירים לאחרים את מה שהם ... תוכל באמת לפתור את הבעיות שמטרידות אותך ולהשיג שליטה אמיתית במחשבותיך. איך לשלוט במחשבות? מה הכי מטריד אותי? האם הכל אקראי או סיבתי? מי הם מפורסמים של שקר? מה המשמעות של מודעות עצמית? למה קשה לי להתגבר על בעיות? איך לזהות מה אני באמת רוצה? ...
לימוד ליקוטי מוהרן, איך לשלוט על המלאכים? שורשי נשמות ישראל, להחזיק בכיסא הכבוד, מפורסמים של שקר
לימוד ליקוטי מוהרן, איך לשלוט על המלאכים? שורשי נשמות ישראל, להחזיק בכיסא הכבוד, מפורסמים של שקר
... שורשי נשמות ישראל, להחזיק בכיסא הכבוד, מפורסמים של שקר איך לשלוט על המלאכים לפי לימוד ליקוטי ... להתמודד עם כוחות שליליים. מה הקשר בין המפורסמים לבין השקר? חלק נוסף בהרצאה עוסק במפורסמים של שקר. אליעד כהן מסביר כי ישנם אנשים שמפורסמים בעולם, אך פרסומם הוא שקר. פרסום זה נובע לא ... השקר מפרסם את אותם אנשים, וכדי לזהות את המפורסמים האמיתיים, על האדם להתבונן בקפידה ולהבדיל בין מפורסמים של אמת לבין אלו של שקר. כשלומדים להכיר את המפורסמים האמיתיים, ניתן ללמוד מהם ולחזק את המהות הרוחנית ... שליטה במלאכים שורשי נשמות כיסא הכבוד מפורסמים של שקר תיקון הלב בניית ירושלים ...
פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ממי לקבל יעוץ? מטפל מומלץ, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, ליקוטי מוהרן ח"א רטו, חשיבה מופשטת, פדיון נפש, מפורסמים של שקר, צדיקים שקריים, מורים רוחניים
פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ממי לקבל יעוץ? מטפל מומלץ, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, ליקוטי מוהרן ח"א רטו, חשיבה מופשטת, פדיון נפש, מפורסמים של שקר, צדיקים שקריים, מורים רוחניים
... פסיכיאטרים, ממי לקבל יעוץ? מטפל מומלץ, להסתכל על השכל שיש בכל דבר, ליקוטי מוהרן חא רטו, חשיבה מופשטת, פדיון נפש, מפורסמים של שקר, צדיקים שקריים, מורים רוחניים מה ההבדל בין פסיכולוג, פסיכיאטר, ומטפל מומלץ? הרבה אנשים מחפשים ייעוץ או טיפול נפשי, אך קיים בלבול בין פסיכולוגים, פסיכיאטרים, ... - הכסף ייאבד לו. זוהי פעולה סמלית שבה הצדיק אמור להתערב עבור האדם מול בתי דין של מעלה, במטרה להקל על הגזרה. אליעד נותן דוגמה שבה רב מפורסם (רב ברלנד) עשה פדיון נפש לאחד מראשי הפשע, ואמר לו שבעקבות הפדיון לא יעצרו אותו, אך אותו אדם כן נעצר לאחר מכן וביקש מהרב את הכסף בחזרה. זוהי דוגמה להמחשת הרעיון ... לא תמיד מקבל את מה שהוא ציפה לו. מה המשמעות העמוקה של הדוגמה על רב ברלנד? אליעד משתמש בדוגמה זו כדי להמחיש שלפעמים האדם הולך לדמות מפורסמת ומקבל פתרון חלקי או זמני בלבד, וכי לא כל דמות מפורסמת שנחשבת צדיק היא אכן מסוגלת לעזור באמת. הדוגמה ממחישה גם את הצורך של האדם להבין בעצמו את עומק הבעיה שלו, ולא רק להסתמך על אחרים. מהו עת רצון ומדוע הוא הכרחי לפדיון ... את ההבנה לרמה המעשית והיומיומית. אליעד מדגיש לבסוף שהמטרה הסופית היא למצוא את האמת העמוקה בכל דבר, ולא להיתקע בפתרונות חלקיים או מפורסמים של שקר. מה זה פדיון נפש? איך לבחור מטפל נכון? מהי חשיבה מופשטת? מי הם מפורסמים של שקר? איך למצוא את הצדיק האמיתי? מהי עת רצון בפדיון נפש? ...
הערצה - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים / דברים שונים?
... - ממה נובעת ההערצה של האדם לאנשים מפורסמים דברים שונים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי כל אדם בעולם, מעריץ דבר כלשהו. והשאלה הנשאלת היא, מהי מהות ההערצה הזו של האדם לדברים שונים? ... של האושר, על ידי זה האדם מרגיש יותר טוב. ולכן האדם מעריץ כל מיני אנשים מפורסמים וכיוב, משום שהאדם מלביש עליהם את החלום שלו אל האושר. והאדם שרואה איזה אדם מפורסם, או כל אדם שנדמה לו שהוא אדם מצליח, האדם רוצה להאמין שהאדם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה גורם לאדם להרגיש עם עצמו יותר טוב. ואז האדם מדמיין לעצמו שהאדם המפורסם הזה הוא מאושר. כי הדבר הזה מחזק אצל את האדם את החלום שלו על האושר. ואז נוצרת אצל האדם הערצה לאותו האדם המפורסם, או לאותו הדבר שמזכיר לו את האושר. ונסכם את העניין ונאמר, שהאדם מחפש אחרי האושר. והאדם בתוך תוכו אוהב את האושר ואת השלמות ואת היופי ...
רבנים שקרנים, רבנים אנסים, רבנים גנבים, רבנים צבועים, רבנים פושעים, מפורסמים של שקר, קורח ועדתו, אמנון יצחק, שמירת מצוות, לשון הרע, מחלוקות בין רבנים, יהדות, רבני שקר, רבנים מקובלים
... שקרנים, רבנים אנסים, רבנים גנבים, רבנים צבועים, רבנים פושעים, מפורסמים של שקר, קורח ועדתו, אמנון יצחק, שמירת מצוות, לשון הרע, מחלוקות בין ... רבנים? אליעד מסביר שעניין פופולריות ומעמד הוא גורם מרכזי באיך מתייחסים לעבירות שעושים רבנים. עבירות שנחשבות מפורסמות כמו אונס, גניבה או פשעים חמורים אחרים גורמות לכעס ותגובות חריפות ... צדיק? אליעד מתייחס לשאלה האם רב שנחשב לצדיק יכול בו זמנית לבצע עבירות חמורות ולהישאר צדיק. הוא מציין אמירה מפורסמת של רבי נחמן מברסלב: כל הגדול מחברו יצרו גדול ממנו. לפי גישה זו, ככל ... פוליטיים או כלכליים של האנשים המעורבים. האם רבנים יכולים להיות פושעים? רבנים שקרנים ואנסים מחלוקות בין רבנים מפורסמים האם לשון הרע גרועה מרצח? האם צדיק יכול לבצע עבירות חמורות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מפורסמים, איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מפורסמים, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מטפל קוגניטיבי התנהגותי, מטפל התנהגותי קוגניטיבי בנושא מפורסמים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.8125 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 09:11:10 - wesi1