אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה פרסומות ✔NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

שימוש בסלבריטאים בפרסומות הפך לאסטרטגיה נפוצה ויעילה מאוד בעולם הפרסום. כאשר סלבריטאי ידוע מופיע בפרסומת, הוא גורם לצופה להאמין יותר במוצר שמפורסם, מה שמוביל להגברת אמינות המוצר. המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית, כלומר, כאשר אנו רואים סלבריטאי מפרסם מוצר, אנחנו נוטים לקשר את המוצר עם הדימוי החיובי של הדמות המוכרת. אם אדם שאנו מעריכים ממליץ על מוצר, אנחנו נטה להאמין שהמוצר טוב. כך, השימוש בסלבריטאים בפרסומות פועל כחיזוק לאמינות המוצר. לדוגמה, אם דמות ציבורית כמו שחקן או זמר מפרסמת מוצר, הצופה עשוי לראות את המוצר כיותר איכותי או מהימן, רק בשל קשר הדימוי החיובי עם הדמות המפורסמת.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

ההבדל העיקרי בין שימוש בדמות סלבריטי לדמות לא מוכרת הוא בעוצמת ההשפעה הפסיכולוגית על הצופה. סלבריטאים נושאים עמם את הדימוי הציבורי שלהם, שמוביל לאסוציאציות חיוביות, וכך המוצר שהם מפרסמים נתפס בצורה חיובית יותר. בעוד שדמות לא מוכרת יכולה להוסיף אמינות למסר, היא לא מסוגלת להפעיל את אותו כוח פסיכולוגי חזק שהשפעת הסלבריטאי יכולה להפעיל. כלומר, השפעת סלבריטאי על הצופה היא משמעותית יותר, בזכות היכרות מוקדמת עם הדמות והאמון הכללי שהציבור מעניק לה.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

ההשפעה של נשים בפרסומות שונה מהשפעת סלבריטאים גברים, ומטרת השימוש בנשים בפרסומות אינה תמיד להגביר את האמינות של המוצר, אלא בעיקר למשוך תשומת לב. בפרסומות רבות, במיוחד אלה שמציגות נשים צעירות ויפות, לא מדובר בהגדלת האמינות של המוצר, אלא בניצול המשיכה המינית של הדמות. דוגמה לכך היא פרסומות לרכב, בהן נשים מוצגות כדימוי מושלם ולא כהמלצה אמיתית על איכות המוצר. כלומר, הצופה לא מאמין שהרכב עצמו טוב יותר רק בגלל שהדמות הנשית מפרסמת אותו, אלא הדימוי המושלם שהיא מציגה מייצר את האפקט המבוקש - למשוך תשומת לב וליצור זיקה רגשית למוצר.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

NLP, או תכנות נוירו - לינגוויסטי, הוא כלי שמנצל את התת - מודע של הצופה כדי להשפיע על קבלת החלטותיו מבלי שהוא יהיה מודע לכך. אליעד כהן מציין שפרסומות רבות משתמשות בטכניקות NLP כדי ליצור קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, כך שהצופה ישאף לרכוש את המוצר באופן בלתי מודע. לדוגמה, פרסומות שעושות שימוש ב - NLP יוצרות תחושת רצון פנימי למוצר, על ידי חיבורו לאסוציאציות חיוביות שהצופה לא תמיד מודע להן. ה - NLP מסייע בכך שהצופה לא מתנגד למסרים בפרסומת, אלא קולט אותם בצורה חודרת ובלתי מודעת.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

הדרך לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית היא להדגיש את יתרונות המוצר בצורה מוחשית ולהסתיר את חסרונותיו. כל פרסומת משתמשת בטכניקות פסיכולוגיות כדי להעצים את יתרונות המוצר ולצמצם את החסרונות...
מהו השימוש בסלבריטאים בפרסומות ולמה הוא אפקטיבי?

בפרסומות רבות נעשה שימוש בדמויות מפורסמות, כמו סלבריטאים, על מנת להשפיע על הצופה ולהגביר את האמינות של המוצר. השאלה שצפויה לעלות היא, למה סלבריטאים מסייעים בכך? התשובה טמונה בתהליך הפסיכולוגי שגורם לאנשים לסמוך על המפורסמים שמופיעים בפרסומות. לדוגמה, אם דמות מוכרת ומוערכת אומרת לנו לרכוש מוצר מסוים, זה מחזק את האמינות של המוצר ומעלה את הסבירות שיתפס כמועיל ומועיל.

לפי אליעד, תהליך זה נשען על העובדה כי המוח האנושי פועל בצורה אסוציאטיבית. אנחנו נוטים לקשר את המוצר או השירות עם הדמות המוכרת והאהובה. אם דמות כזו מצהירה על מוצר, יש נטייה להאמין לה יותר מאשר אם המפרסם היה איש לא מוכר. דוגמה נוספת לכך היא השפעת הדמויות המפורסמות על ילדים: כאשר ילד רואה את הדמות שהוא אוהב מפרסמת מוצר, הוא נוטה לרצות את המוצר ולהגביר את הסיכוי שיבקש מהוריו לרכוש אותו.

מה ההבדל בין פרסומות עם סלבריטאים לבין פרסומות עם דמויות אחרות?

אליעד מדגיש כי יש הבדל משמעותי בין שימוש בדמות סלבריטי לבין שימוש בדמות לא מוכרת. כאשר בוחרים דמות לא מפורסמת, היעד הוא בדרך כלל להוסיף אמינות למסר, אך לעיתים הוספת אישיות מוכרת יכולה להקפיץ את היעילות של הפרסומת. השימוש בסלבריטי בפרסומות נועד להפעיל כוח פסיכולוגי חזק יותר, באמצעות האסוציאציה שלנו לדמות זו.

איך השפעת נשים בפרסומות שונה?

כאשר נשים מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים.

מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות?

במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי טכניקות NLP (תכנות נוירולinguיסטי) משחקות תפקיד מרכזי בעיצוב ההשפעה על הצופה. NLP עוזר להפעיל את התת - מודע של הצופה ולמנוע ממנו להתנגד למסר. מטרת הטכניקות הללו היא לעורר תחושות של רצון פנימי למוצר, על ידי יצירת קשרים אסוציאטיביים בין המוצר לבין רגשות חיוביים, שהצופה אולי לא מודע להם. פרסומות שמנצלות את ה - NLP יוצרות מצב שבו הצופה משוכנע באופן בלתי מודע לבחור במוצר, מבלי לשים לב לסיבות האמיתיות.

איך ניתן לשכנע לקוחות בצורה אפקטיבית?

כדי לשכנע לקוחות בצורה טובה, צריך להדגיש את...
להעריץ ליצור קשרים מה היתרונות של המוצר שלך מודלים פעילויות מיניות איך להחליט פסיכולוגיה הרגשה להסתיר חסרונות לעלות תשובה nlp איך לגרום ללקוח שלך איך להיות מפורסם איך להתפרסם איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך משכנעים אנשים בפרסום האם להיות מפורסם האם להתפרסם טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלך לשכנע לקוחות מודעות מפורסם מפורסמים מפורסמים בפרסומות משכנע משכנעים אנשים נלפ נשים בפרסומות סלבריטאים סלבריטאים בפרסום סלבריטאים בפרסומות סלבריטי פרסומות פרסומות בטלוויזיה פרסומת שימוש בבחורות שימוש בבחורות בפרסומות שימוש במפורסמים שימוש במפורסמים בפרסומות שימוש בנשים שימוש בנשים בפרסומות שכנוע שכנוע התת מודע תת המודע תת מודע
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו. מה הכוונה ... על התת - מודע? השימוש במילים כמו כל, תמיד ובכל העולם, מטרתו להפעיל מניפולציה על המוח. האדם שקורא את הפרסומת מייחס אמינות גבוהה למשפט, כיוון שהמוח מתקשה לבדוק לעומק את נכונות הטענה הרחבה הזו, ולכן מקבל אותה כאמיתית. ברגע ... בין האמינות של הטענה הראשונה (הכללית) לבין השירות שהחברה מציעה, גם אם במציאות הטענה הזו לא בהכרח נכונה. איך פרסומות משתמשות באסוציאציות רגשיות? אליעד מדגיש שפרסומות עובדות על יצירת אסוציאציה רגשית חזקה. בדוגמה הנוכחית, המילה משפחה חוזרת שוב ושוב לאורך הפרסומת: כל המשפחות מוזמנות להצטרף תוכנית למשפחה נתרום ארוחות חג למשפחות תשתתפו בסיורי משפחות המטרה של החזרה על המילה משפחה ... החברה, למרות שבפועל השירות לא בהכרח קשור ישירות למשפחה באופן ממשי. איך נוצרת מניפולציה של מידע באמצעות טקסט? הטקסט בפרסומת אומר בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל ובסופה כתוב גם אצלנו, אך במקביל מופיעה הערה קטנה בתחתית הפרסומת: לשימוש בישראל בלבד. כך נוצרת תחושה כוזבת של שירות בינלאומי, כאשר בפועל הוא מוגבל למדינה אחת. אדם שלא שם לב לפרטים הקטנים יתפוס את השירות כמשהו בינלאומי, למרות שזה כלל לא כך. מה החשיבות של סדר המשפטים בפרסומת? אליעד מסביר כי יש משמעות לסדר של המשפטים ולמבנה הלוגי שלהם. כאשר האדם מסכים מראש עם המשפט הראשון (הכללי), ... כמו הראשון. המניפולציה נוצרת משום שהמשפט הכללי (בכל העולם) מייצר תחושת אמת, שמועברת אוטומטית למשפט השני (גם אצלנו). מדוע הפרסומת משתמשת במילים לפני הכל? השימוש במילים לפני הכל מכוון לגרום לצרכן להבין שהמשפחה היא הדבר החשוב ביותר בעולם, דבר ... אצלו הזדהות רגשית עמוקה. האדם מקשר באופן אוטומטי בין החשיבות האישית שלו ושל משפחתו לבין המוצר או השירות. כאשר הפרסומת מבהירה שהמשפחה באה לפני הכל, האדם חושב בתת - מודע: המשפחה חשובה לי, והחברה הזו מבינה אותי ומזדהה איתי. איך מתרחשת הטעיה במחיר בפרסומות? בפרסומת גם מצוין המחיר החודשי, אך מצוין שהוא תקף רק למשך שנה. הטקסט מנצל את העובדה שהצרכן לא יקדיש תשומת ... לפרטים אלה, ולכן יחשוב שהמחיר הוא קבוע, למרות שבפועל המחיר עתיד להשתנות אחרי תקופה מסוימת. זו דרך נוספת שבה הפרסומת מטעה את הצרכן. מהו תפקיד כוח המדמה בפרסומות? אליעד מסביר שהמוח של האדם משתמש תמיד בדימויים כדי להבין מידע חדש. כוח המדמה (הדמיון) הוא כלי מרכזי שהפרסומות מנצלות. הן יוצרות אסוציאציות ברורות וחזקות בין מושגים חיוביים לבין המוצר שהן רוצות למכור. כאשר הצרכן רואה מילה או ... בו עמימות או ספק, המוח שלו לא ירצה להשקיע מאמץ לפרש או לבדוק לעומק, ולכן יסתמך על האסוציאציה המיידית שהפרסומת כבר הכניסה אליו באופן סמוי. כיצד ניתן להיות מודע יותר למניפולציות בפרסומות? כדי להיות מודע למניפולציות האלה, האדם צריך לשאול את עצמו: למה חשבתי שהמשפט הזה נכון? או מה הכוונה האמיתית מאחורי המילים האלה?. ככל שהצרכן מודע יותר לדרך שבה מתבצעת המניפולציה, כך הוא יהיה פחות מושפע ממנה. איך לנתח פרסומות? מה זה מסרים סמויים בפרסומת? מה זה טכניקות NLP בפרסום? איך משפיעים על הצרכנים באמצעות פרסומות? מה הן מניפולציות בפרסום?
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון
פרסום באמצעות מפורסמים, איך המוח משתכנע מפרסומות? איך פרסומות של מפורסמים מוכרות? מכירה באמצעות סלבריטאים, למה מעריצים אנשים מפורסמים? למה אוהבים סלבריטאים? הערצה למפורסמים, פרסומות של מפורסמים, השתוות רצונות, הזדהות רצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצרים באמצעות אנשים ... חיוביים, ופרסום של סלבריטאים מאפשר למותג להיכנס לתוך מערך הרגשות החיוביים של הצרכן. שיטות שיווק שיטות מכירה איך ליצור פרסומת מוכרת? הערצה למפורסמים איך המוח מגיב לפרסומות? הזדהות ורצון איך פרסום באמצעות סלבריטאים משפיע על הקהל? ההיגיון מאחורי פרסום מוצר באמצעות אנשים מפורסמים טמון בהבנה של ... אני אוהב את המפורסם, אני נוטה לאהוב את מה שהוא אוהב ולהזדהות עם עמדותיו. איך המוח משכנע אותנו דרך פרסומות עם סלבריטאים? כשמפורסם מפרסם מוצר, הוא פונה למעריצים שלו דרך הקשר הרגשי. כאשר המפורסם אומר, הרכב הזה מצוין, המעריץ ... שהמוח של הצרכן יפנה אליהם גם כשמדובר בבחירות קנייה. שיטות פרסום איך עובד פרסום הזדהות ורצון איך המוח מגיב לפרסומות הערצה למפורסמים שיטות שיווק, שיטות מכירה, איך ליצור פרסומת מוכרת? השכל של הפרסומות, איך פרסומות משכנעות אנשים לקנות? מסרים לתת מודע, איך נוצרת התאהבות? איך נוצרת הערצה? למה אנשים אוהבים סלבריטאים? איך להשפיע על ...
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? שטיפת מוח היא תהליך שבו אנו מכניסים למוח של האדם מידע מסוים, לעיתים ... שהאדם נחשף יותר ויותר לרעיונות שמבוססים על עקרונות מסוימים, הוא עלול להתחיל להאמין בהם. איך שטיפת מוח מתבצעת דרך פרסומות ותקשורת? אחת הדוגמאות הבולטות לשטיפת מוח היא פרסומות בטלוויזיה. לדוגמה, כאשר גבר רואה פרסומת לרכב, ובפרסומת מופיעה אישה יפה, הוא יכול להתחיל לקשר את היופי של האישה לרכישת הרכב. המסר הסמוי של הפרסומת הוא שכשיש לך רכב כזה, תוכל להשיג גם אישה יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב. בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון שאם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב. כאשר אדם נחשף ... עובדת - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם, אלא גם ... או שומעים, ואנחנו לא תמיד שואלים את עצמנו אם ההנחות שעליהן מבוסס הרעיון הן נכונות. דוגמה לכך היא כאשר בפרסומת אומרים לנו לקנות מוצר כי הוא מיועד לאנשים מצליחים, אז נשאל את עצמנו האם באמת כל מי שקונה את המוצר מצליח?, אך במקום זאת אנחנו יכולים להאמין שהמוצר באמת יוביל אותנו להצלחה, רק משום שהוא מצוין בפרסומת. האדם צריך לפתח הרגל של להיות מודע לחשיפה הזו ו לבדוק אם ההנחות שעומדות בבסיס הרעיונות הם אכן נכונות. ... אליהם הם אובייקטיביים או שיש להם מטרה לכוון אותי לאמונה מסוימת? לא תמיד קל להימנע משטיפת מוח, כי התקשורת והפרסומות עמוסות במסרים שמנסים להוביל אותנו למקום מסוים. אך כאשר נשאל את השאלות הנכונות ונתחיל להבין את ההנחות שמבוססות על ... שמועברים לנו. לכן חשוב להיות מודע לתהליך הזה ולבחון היטב את הרעיונות וההנחות שמסביבם. שטיפת מוח? אוטוסוגסטיה שכנוע עצמי פרסומות ומסרים סמויים הנחות יסוד השתלות מחשבות מהי שטיפת מוח וכיצד היא פועלת? איך בן אדם יכול לבצע לעצמו שטיפת ... עשוי לקבל את הנחת היסוד ולהאמין בה באופן טבעי. כיצד שטיפת מוח פועלת ביומיום? דוגמאות לשטיפת מוח אפשר לראות בפרסומות ובמדיה. למשל, מדוע גברים נמשכים לנשים יפות? בין היתר, מפני שהם נחשפים לאינספור מסרים שטופים בתקשורת. בפרסומות לרכב, למשל, מופיעה אישה יפה. למה דווקא היא? כי היא נראית טוב. המסר הסמוי הוא שכדי להצליח, עליך להיות עם אישה יפה. המסר מועבר שוב ושוב, עד שהאמונה מתקבעת. דוגמה נוספת היא פרסומות למוצרים שונים, שבהם משתמשים בשחקנים מפורסמים. הקהל רואה כיצד אנשים מריעים לשחקן מפורסם, מה שמחזק את הרעיון שכדאי להיות ...
איך נוצר חשק מיני? במה תלוי חשק מיני, א מיניות, חוסר חשק מיני, מה מעלה חשק מיני? מה מוריד חשק מיני? סקס, יחסי מין, אין חשק מיני, יותר מידי חשק מיני, חשק מיני גבוה, שליטה בחשק המיני, דחף מיני
איך נוצר חשק מיני? במה תלוי חשק מיני, א מיניות, חוסר חשק מיני, מה מעלה חשק מיני? מה מוריד חשק מיני? סקס, יחסי מין, אין חשק מיני, יותר מידי חשק מיני, חשק מיני גבוה, שליטה בחשק המיני, דחף מיני
... כלפיה. אליעד מסביר כי פירוש הוא זה שקובע את עוצמת החשק, ולא רק הפעולה הפיזית. כיצד מושפע החשק המיני מפרסומות ומתרבות? אליעד מציין כי התרבות, פרסומות והסביבה החברתית משפיעות רבות על החשק המיני של האדם. כאשר אדם רואה פרסומות שבהן מוצגת בחורה יפה או מוצרים שמבוססים על ערכים חברתיים כמו אם תשיג את הבחורה הזו תקבל יותר ערך עצמי, הוא עשוי לפתח חשק מיני בעקבות פרסומות אלה, גם אם הגוף לא היה זקוק לתגובה פיזיולוגית כזו. איך נוצר חשק מיני? האם חשק מיני הוא פיזיולוגי או פסיכולוגי? מה משפיע על ירידה בחשק המיני? איך לשלוט בדחף המיני? מה גורם לאובדן חשק מיני? איך פרסומות משפיעות על החשק המיני? מה הקשר בין חשק מיני לאושר? איך נוצר חשק מיני ומה משפיע על העוצמה שלו? ... שהפעולה המינית עצמה הייתה זהה, החשק נפגע קשות עקב השינוי בפירוש והמשמעות שנתנו לאדם שמולם. כיצד מושפע החשק המיני מפרסומות ומתרבות? אליעד כהן מסביר כי חשק מיני יכול להיות מושפע משמעותית מפרסומות, מהתרבות ומהסביבה, ששותלות במוח האדם את המחשבה שאם הוא ישיג דבר מסוים, כמו קשר או מגע עם אדם יפה, ... פיזיולוגי או פסיכולוגי? מה משפיע על ירידה בחשק המיני? איך לשלוט בדחף המיני? מה גורם לאובדן חשק מיני? איך פרסומות משפיעות על החשק המיני? מה הקשר בין חשק מיני לאושר? אז אתה שואל במה תלוי חשק מיני נכון אז ... נהנית מה ההבדל. אבל זאת לא הפעולה לכשעצמה טכנית אתה הבנת את התשובה זאת אומרת שאם לדוגמה נגיד כל פרסומת שאתה רואה בטלוויזיה נגיד שמים לך ליד זה בחורה שותלים מחשבה שאם תשיג יש לך ערך אז יש לך ...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 3
... תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 3 מתי הייתה הפעם האחרונה שהדלקתם את הטלוויזיה וראיתם פרסומת לפטריות שיטאקי? אנשים שרים ורוקדים ברחובות, נהנים, אוכלים פטריות... מה בנוגע לנבטי אלפלפא? קינואה? (זה זרע), צנוניות? פטל? טופו? ... גבינה... ומה עם עוד קצת גבינה עם הבשר? תשתו עוד חלב פרה, תאכלו עוד ביצים. ומה אתם רואים בין הפרסומות האלה? לא מרגיש כל כך טוב? צריך לראות מומחה לסרטן? מה עם רופא לב? צריך כדורי ליפיטור? זוקור? קרסטור? ... קצת כדורי הרזייה? מה עם קצת משקאות אנרגיה? קצת קאופקטייט? טאמס? פפטו ביסמול... עבדו עליכם אז אין בטלביזיה הרבה פרסומות לירקות, למרות שבפועל יש פרסומות כאלו שמעודדות אכילת פירות וירקות, גם מטעמי בריאות, וגם מטעמים מסחריים. כמו שיש הרבה חברות שמשווקות מיצים טבעיים או גם אפילו ירקות ופירות מסוימים, שהן מפרסמות את המוצרים חסרי הישע שלהם, בצורת פירות וירקות בטלביזיה. אבל נניח שאין פרסומות כאלו. אז מה זה אומר? איך זה אומר שעבדו עלינו? ואיך זה שיש פרסומות לרופאים וכולי, זה קשור לנושא? ואיך זה מוכיח משהו? האם זה בהכרח מוכיח משהו? או שאולי יש כאן קונספירציה, ... יש קשר בין הדברים. ומי בדיוק הורג אותנו? רצו לעשות לנו טוב שנאכל בשר, בזה הורגים אותנו? אההה, נכון... הפרסומת של הרופא, אחרי הפרסומת של הבשר... היא ההוכחה לכך שהבשר הורג אותנו. אכן תיאוריה מעניינת ביותר. האם הורגים בעלי חיים? תשובה: כן זו ...
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
איך למצוא עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם לעולם? הכל השתקפות שלך, איך להתעניין בדברים? חיים משעממים, חיים מעניינים, חשיבה יצירתית, חשיבה מופשטת, להסתכל מחוץ לקופסא, השתקפות עצמית
... הקטנים והשגרתיים ביותר בחיים. לדבריו, החיים שלנו מלאים בצורות שונות של מידע, כמו חדשות, פוליטיקה, מוזיקה, אומנות, ספרות או פרסומות. כל פרט בחיים משקף לנו צורה מסוימת, ולכל צורה יש מהות עמוקה יותר, מופשטת, שנמצאת מאחוריה. כדי לא להשתעמם ... שהם מתים. אנשים מתים הם אלו שאינם רואים את החיים שמאחורי הדברים. לדוגמה, אדם שלא מסוגל להתעניין בפוליטיקה, באמנות, בפרסומות, או אפילו ברכילויות, נתפס כאדם מת, כי הוא לא מסוגל ליהנות ולהעמיק בדברים שנמצאים סביבו. לעומת זאת, אדם חי ... ולראות בו מהות נסתרת, גם אם על פני השטח הדבר נראה חסר משמעות לחלוטין. למשל, מי שמסוגל ליהנות אפילו מפרסומות, ממש כמו מסרט טוב, כי הוא מזהה את המשמעות העמוקה מאחוריהן. איך אפשר ליהנות מדברים שנראים חסרי משמעות, כמו פרסומות? אליעד מדגים כיצד אדם יכול לצפות בפרסומת ולהפיק ממנה הנאה בדיוק כמו מצפייה בסרט קולנוע. הסיבה שאנשים לא נהנים מהפרסומות היא שהם מתייחסים רק לשכבה החיצונית של הדברים, לצורה הגלויה, ולא למהות הנסתרת. אליעד מסביר שאם האדם ישאל את ...
גארי יורופסקי / בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקים של גארי יורופסקי - חלק 7
... לנו את כל המוצרים האלה מן החי שקיימים בתזונה שלנו... האם פעם תהיתם מדוע יש לא פחות מ 3 פרסומות המשודרות בטלוויזיה לתוספי סידן? אקטונל, בוניבה, סיטרקל. אתם צוחקים עליי! תוספי סידן באמריקה?! איך זה שיש בכלל אוסטאופורוזיס?! איך ... לחומצי, כך שהגוף שלכם לוקח את הסידן והזרחן מהעצמות. הזרחן משמש לנטרול החומציות והסידן מופרש דרך השתן. יש 4 פרסומות לסיבים: מטמיוסיל, פייברקון, פייברשור, בנפייבר. אם אנשים היו אוכלים תפוח או אגס מסכן מדי פעם, אף אחד לא היה ...
שיווק ומכירות, מה ההבדל שבין שיווק לבין מכירות? איך למכור בלי איש מכירות? מה זה משפך שיווקי? מכירות או שיווק, להשקיע בשיווק, להשקיע במכירות, מה התפקיד של השיווק? למה צריך שיווק? גיוס מנהל שיווק, גיוס מנהל מכירות, מה זה מסע לקוח? מסע מכירות, מסע שיווקי, Customer Journey, Marketing Funnel, מה זה משפך מכירה? Purchase Funnel, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח מיידי, שיווק לטווח ארוך, מה זה שיווק טוב? מה זה שיווק גרוע? שיווק או מכירות, יעוץ שיווקי
... להגיע לאותו קהל היעד, איפה לפרסם לקהל היעד, מה בדיוק לפרסם לקהל היעד, איזה סוגי תוכן, מה לומר באותה פרסומות, איזה מסרים להעביר בפרסומת, באיזה מילים להשתמש בפרסומות, באיזו גרפיקה להשתמש בפרסומת ועוד. והאם כדאי לפרסם פרסומת אחת, או כמה פרסומות שונות. ואיפה לפרסם, וכמה לפרסם, ומתי לפרסם, ואיך לפרסם, ובאיזה תקציב לפרסם ועוד המון שיקולים שונים, שכולם משפיעים על ...
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
... זאת תראה שהכל אחד. איך? קודם כל תתחיל להטיל ספק בדברים החלשים, שאתה חושב שהם נכונים. למשל את רואה פרסומות בטלוויזיה, תתחילי להטיל ספק, מי אמר שזה נכון? אולי מרמים אותי? תתחיל להטיל ספק בדברים שאתה לא רואה בחושים. ...
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
... השלמות. אליעד: מה זה אומר, הרי זה הפוך. האם אתה חווה את זה? כאשר אדם רואה טלוויזיה, וכאשר יש פרסומות הוא מעביר לערוץ אחר, למה הוא מעביר לערוץ אחר? כי הוא לא חווה שלמות בפרסומות. השאלה היא מה אתה חווה כאשר אתה מעביר לערוץ אחר? שאלה: את האי שלמות, שזה השלמות עצמה. אליעד: ברמה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: פרסומות, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: פרסומות, איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, אימון אישי לנוער, מאמן אישי לילדים נוער והורים בנושא פרסומות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6250 שניות - עכשיו 24_08_2025 השעה 15:55:13 - wesi1