10:29טבע הטוב להיטיב - למה מטבע הטוב להיטיב, זו לא התשובה?... הפרדה בין טוב לרע. לכן, הטענה שהכוח הראשון הוא רק טוב מהווה הגבלה וצמצום של המציאות השלמה. למה החוק טוב דרכו להיטיב הוא בעצמו סוג של בריאה? אליעד מסביר שהאמירה טוב דרכו להיטיב מהווה הגבלה נוספת על המציאות. ההגבלה הזו יוצרת עולם של חוקים, מערכת יחסים סיבתית, שבה יש כוח טוב שצריך ... מחויבת אלא אפשרית בלבד, משום שלוגית אפשר היה גם שהמציאות תהיה רעה במהותה או תבחר דווקא להרע. לכן, הטענה טוב דרכו להיטיב איננה הכרחית - היא רק אפשרות אחת מתוך אינספור אפשרויות אחרות, כגון טוב דרכו להרע או טוב דרכו לא ... ברא מקבלי הטבה והוא ברא גם רע, כדי שיהיה טוב. וההסבר שהטוב שדרכו להיטיב מסביר למה נברא העולם, כי הטוב דרכו להיטיב וכו וכו ומי שחושב כך לא מבין את בריאת העולם, כי בריאת העולם מתחילה בעצם זה שהגדרת את הכוח הבורא כטוב ההגבלה של המציאות להיות טובה, היא בעצם בריאת העולם, ואחר כך אמרת טוב דרכו להיטיב בעצם יצרת חוק, שטוב דרכו להיטיב, ולכן עכשיו צריך מקבלי הטבה, ואז אמרת שכדי לעשות טוב, מוכרח גם לעשות רע. מצד האמת, למה אותו כוח ... וזה יוצא מאותה נקודה שהכל טוב, ואז הטוב והרע הם אחד והאדם מגביל את הכח, ועוד הגבלה שיוצרת בריאה, טוב דרכו להיטיב! ומי החליט את החוק הזה? ואפשר להגיד שהחוק הזה תמיד היה קיים, כך שניתן גם להגיד, שהעולם תמיד היה ... הפוך. וטוב דרכו לעשות טוב, או רע, זה יכול להיות שככה ברמה הלוגית. והמסר הוא פשוט, רק אחרי הבריאה, טוב דרכו להיטיב, או לא טוב, זה כבר לא משנה כל ההסברים כולם, ועצם ההסבר הנל, זה כבר סוג של בריאה ולכן ...