... מכל המידע הזה. הוא לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר. מהו הקשר בין מכירה
והחיסרון של הלקוח? כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא
חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את
החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה, המוכר לא צריך לדבר על המפרט הטכני, אלא להתמקד
בחיסרון של הלקוח: האם אתה מרגיש שאתה לא נהנה מחוויית צפייה בבית? יש לי משהו שיכול לשפר את זה. מהם טיפים ... באמת רוצה בשיחה. במהלך השיחה, על המוכר לשים לב לשפת הגוף של הלקוח, להקשיב למה שהוא אומר, להבין את הצרכים
והחסרונות שלו ולהתאים לו את המוצר שיפתור את הבעיה הזו. ככל שתתרגל יותר את המיומנות הזו, כך תוכל ... כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות
מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין ... בשלום אני 1,2,3 למרות שאתה יכול להגיד את ה - 1,2,3 ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור
לחיסרון של הבן אדם, אני יכול למלא לך את
החיסרון אחר כך תספר לו איך תמלא את
החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך ... אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר את עצמך מול עצמך? אני מוכר X, נכשלת. אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם
חסרונות מסוימים. ש: אני נותן שירות וזה. אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר. ש: ... את המהות, תבדוק מה המהות, זה קשור ליומיום. זאת אומרת כשאתה מדבר עם לקוח מה המהות, מה הוא בדיוק רוצה, מה
החיסרון שחסר לו, למה הוא אמר לי ככה, למה הוא אמר לי ככה, למה הוא ניסח ככה, למה ככה. תסתכל על ...