... אתה לא יודע בוודאות שהמוצר של המתחרים שלך, באמת רק יותר טוב מאשר המוצר שלך, הרי שאתה יכול לעשות את הדבר הבא. מה שאתה צריך לעשות, זה ליצור
חומרי שיווק ותכנים שיווקיים, שיגרמו ללקוח שלך להבין שהמוצר ... שיש כאן כמה הקדמות שצריכים להבין אותם, כדי להבין את הפתרון שאני מציע כאן, אז כדאי לתפוס ראש. ואני אסביר: כמו שהסברתי, יש כל מיני סוגים של
חומרי שיווק. ובין כל הסוגים, יש סוג של תכנים שפונים אל ... הכי טובים המון לקוחות לא טועים המותג הכי טוב במדינה וכיוב, מסרים מסוגים כאלו, אמורים לגרום ללקוח להאמין שהמותג הוא טוב. לעומת זאת יש
חומרי שיווק מסוג של תכנים מקצועיים, שבו אתה חושף ללקוח ... את התכנים האלו. שזה עוד נושא בפני עצמו. מה בדיוק לומר? ואיך בדיוק לומר? האם באופן ישיר? האם באופן עקיף? האם ומה בדיוק כדאי לעשות? איזה
חומרי שיווק כדאי ליצור? זה כמובן עוד נושא שלם בפני עצמו, שהסברתי עליו גם כאן
חומרי שיווק ועוד. אבל מהות המסר היא, שבאפשרותך לגרום ללקוח ...