אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חברתי ✔נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
מהו הקשר בין קבוצות לנורמות קבוצתיות?

ההרצאה מתחילה בדיון על קבוצות, במיוחד כאלה שנמצאות באינטרנט (כמו קבוצות בפייסבוק) או במקומות אחרים. אליעד מדבר על האופי של קבוצות כאלה, שמוגדרות תחת נושא מסוים ויש להן חוקים או כללים פנימיים שלא תמיד ניתן לסטות מהם. לדוגמה, קבוצות מסוימות מונעות את העלאת נושאים שהם לא קשורים לנושא המרכזי של הקבוצה, ויש גם חוקים מחמירים בנוגע לאופי השיחות או התוכן המותר.

מהו תפקיד המנהל בקבוצות?

אליעד מסביר כי מנהלי הקבוצות הם שמחליטים אילו נושאים יכולים להיות על סדר היום ומה ייכנס או לא ייכנס לדיון. לדוגמה, אם מישהו מעלה רעיון או שאלה שלא קשורים לנושא המרכזי של הקבוצה, המנהל יכול להפסיק את השיחה ולהגיד שזו לא הדרך הנכונה לדבר. זה מעורר שאלה לגבי גבולות החופש בתוך הקבוצה ומהות הצמצום של רעיונות חדשים. שאלת השוקלים האם כל דבר יכול לתרום או שמא יש מקום להישאר במסגרת הידועה והמוכרת.

מהן הבעיות הקיימות בחשיבה קבוצתית נורמטיבית?

בדיון שממשיך, יש דגש על התסכול שנוצר כאשר אנשים בקבוצות מתחילים להיות מקובעים בחשיבתם. אליעד מתאר את הדילמה של מישהו שעבר דרך מסוימת כבר ומבין שהדרך הזו לא הובילה לפתרון, אך חבר בקבוצה מציע לו לחזור על אותה הדרך שוב. זה מצב בו מישהו כבר מתנסה ולא רוצה לחזור על אותם פתרונות שוב ושוב, למרות שייתכן שהם לא יעבדו.

מהו חוסר הגמישות במחשבה והקיבעון של הדעות?

הדגש המרכזי הוא על החשיבה המוגבלת שמציבה את האדם בתוך תבנית מסוימת. יש אנשים שמסרבים לשמוע רעיונות או דעות אחרות, אפילו אם אלה יכולים להיות מועילים. כאן אליעד מציע את הרעיון של "הפיתוי לחשוב מחוץ לקופסה", כלומר, לעיתים הדרך היחידה לצאת ממסגרת כזו היא להפעיל חשיבה יצירתית ולהתנסות בפתרונות חדשים, אך זה מצריך שינוי גישה והתמודדות עם הסטיגמות שנוצרות בחשיבה קבוצתית.

מה קורה כאשר אין פתרון לכאורה?

אליעד מביא דוגמה של אדם שנמצא במצב שבו הוא טוען שאין פתרון לבעיה, והאדם השני מנסה להסביר לו שאולי יש פתרון, אך האדם הזה לא מוכן להקשיב ומעדיף להישאר בנוחות של אמירה שאין פתרון. כאן נעשית העמקה על פרדוקס ההימנעות מחיפוש פתרון. שאלות של האם יש פתרון ואם לא, אז למה לא לחפש אותו, מתעוררות.

מהו הקשר בין זה לבין חשיבה יצירתית?

ההרצאה כוללת את ההסבר על החשיבות בהטלת ספק - גם כשנראה שאין פתרון. אחד הרעיונות החשובים שנשמעים הוא החשיבות של לחשוב מעבר למה שאנחנו יודעים, ולנסות לאמץ דרכים חדשות כדי להתמודד עם בעיות. אליעד מדבר על כך שלפעמים הטלת ספק בשיטות הידועות לנו, יכול להוביל אותנו לתשובות ולפתרונות יצירתיים יותר.

מה המניע האנושי להאמין במציאות מסוימת?

בהמשך ההרצאה, השיחה מתפתחת לכיוון העקרונות העמוקים יותר של האמונות האישיות של כל אחד מאיתנו. אליעד מציין את הקשר בין אמונות שונות של בני אדם, כמו האמונה באלוהים או באי - אלוהים, ומציג את הטענה שאין כאן "אמת מוחלטת", אלא כל אחד בוחר להאמין במשהו. הוא מדגיש את החשיבות בהבנת האינטרס שמניע את בני האדם לבחור במציאות מסוימת, במקום לחפש את האמת האובייקטיבית.

מהי החשיבות של לשאול שאלות...
מה מטריד אותך?

ש: שיש קבוצות מסוימות "בפייס" או בכל מיני מקומות שהם בנושא מסוים.

אליעד: אני אומר תסגור את "הפייס" לא תדע שזה קיים פתרנו את הבעיה.

ש: לא יש קבוצות בכל מיני מקומות.

אליעד: צא מכל המקומות לא תהיה שום בעיה.

ש: אוקי בקיצור תחת איזה נושא מסוים ואז הם יש להם חוקים מסוימים של לא להעלות נושאים אחרים, לא להעלות יש מן קשיחות לגבי.

אליעד: אופי הקבוצה.

ש: וכל פעם שמישהו יביא איזה משהו שהוא קצת.

אליעד: אז מי שיחליט אם זה קשור או לא זה מי שמנהל את הקבוצה.

ש: בדיוק.

אליעד: נכון.

ש: אז המנהל פתאום נכנס "הלו עד פה לא לדבר על דברים לא זה, לא לשתף לינקים כאלה, לא לייעץ מהצורה הזאתי".

אליעד: אוקי.

ש: ואז פשוט אפילו אם זה יכול לתרום, אפילו אם זה אתה יודע אפילו אם זה.

אליעד: אפילו אם אתה חושב שזה יכול לתרום.

ש: כן אני רק מדבר על פתיחות לעומת סגירות והם בטוחים שהם.

אליעד: תראה מצד האמת כל דבר יכול לתרום יכול להיות שיש מישהו שיגיד לך "תקשיב למה להקשיב למה שאני מלמד בוא תלמד סינית אולי דרך זה תיחשף לעוד אינפורמציה מעניינת", מצד האמת כל דבר יכול לתרום מצד שני יש צמצום יש חוקים. אז מה מטריד אותך בסיפור, מה מהות הדבר של מה שמטריד אותך שאתה מרגיש את השקר של העולם?

ש: כן בדיוק.

אליעד: שאתה מרגיש שיש איזו בעיה ואתה אומר בא ננסה לפתור את הפתרון רק בדרך אחרת, אומרים לך "לא אבל זאת לא דרך שאנחנו מכירים אנחנו עובדים רק לפי שיטת X".

ש: הם אומרים "פה זה תמיכה" למשל כלומר, הם תומכים בזה שזה יישאר לא באם אפשר לפתור "לא זה מקום אחר".

אליעד: כן נכון מה לעשות זה כמו, נכון זאת האמת. עכשיו את מי אתה צריך להאשים את עצמך שאתה בוחר להשתתף בקבוצה הזאת אבל מה האמת היותר עמוקה שאיפה בתוכך יש את המקום שמנסה לפתור בעיות רק בדרך מסוימת אומרים לו "רגע תקשיב יש פה עוד פתרון", "לא עזוב אותי אני לא עובד בחשיבה הזאת אני חושב רק בחשיבה מסוימת" הרי בתוכך יש את הקבוצות האלה, אתה מבין מה אני אומר יש בתוכך את המקומות שבהם אתה כאילו רואה פתרון כאילו בתת מודע אומר לך "אולי תחשוב אחרת", "מה פתאום פה לא, זה ככה חושבים ולא רוצה לשמוע דעות אחרות ואל תנסה להכניס לי דעות מוזרות". אמת או לא אמת?

ש: כן אבל מה עם הקול הזה שלי שאומר לי שאני לא רוצה להקשיב לו כי זה כי אני התנסיתי כבר בסוג המידע הזה.

אליעד: עוד פעם.

ש: כלומר, אם הלכתי בדרך מסוימת ואני יודע שזה לא נמצא שם ואז הוא אומר לי "כן לך בדרך הזאתי" אבל כבר הייתי שם אני יודע שזה לא שם, "לא לך שם אולי זה שם" לא אבל כבר הייתי שם, משהו כזה אז בגלל זה אני.

אליעד: אז מה אתה רוצה, אז למה אתה שם בקבוצה הזאת?

ש: לא אני התייחסתי למה שאמרת עכשיו שיש לי קול.

אליעד: אבל אותו קול אבל גם אתה ביומיום מנסה לפתור את אותן בעיות בדרכים שכבר גילית מראש שלא פתרו את הבעיות לא, יש בתוכך חלקים שממשיכים לפתור בעיות ידועות בפתרונות שאתה יודע מראש אתה אומר "לא אבל אולי הפעם זה יעבוד", מה יעבוד אבל אתה מבין שזה לא עובד "לא אולי זה יעבוד".

ש: אבל אתה מסכים אבל שדרכים שכבר ניסיתי אין טעם לחזור לשם אם מיציתי את הדרך.

אליעד: אני מסכים ברור שאני מסכים השאלה אם אתה מסכים.

ש: בוודאי.

אליעד: כן אבל אתה לא חוזר, אתה רוצה להגיד שאתה תמיד בודק דרכים חדשות אף פעם לא מנסה לפתור את אותה בעיה בדרך ישרה?

ש: אם אני מרגיש שמיציתי את הדרך אז אני לא חוזר יותר.

אליעד: אתה אף פעם לא מרגיש שמיצית למה כי זה לא משכחה אתה תמיד אומר.

ש: לא יש דברים שמיציתי ולשם אני לא חוזר.

אליעד: אז מה אתה בא לומר, נכון גם בקבוצה ההיא יש דברים שיגידו לך "טוב זה ברור שזה לא עובד".

ש: אתה רוצה לדעת מה מעניין אותי בקבוצות האלה שאני רואה שם, כלומר, אני הייתי שם פעם וגיליתי, כלומר, אני רוצה לקדם אותם.

אליעד: אז למה יצאת משם, השאלה מה שיקדם אותם זה שלא תיתן את הפתרון או אפילו תקצין אל תיתן את הפתרון רק תסביר למה זה לא פותר את הבעיה או שתשתף מהסיפור שלך ותגיד "כן ואני עשיתי את זה וזה וזה לא עבד לי מה לעשות" אולי זה מה שיקדם את הבן אדם לצאת החוצה כי אולי הוא חושב מקובע אתה לא יכול לעזור לו.

ש: כל הקטע שלהם אבל שאומרים שאין מה לעשות זה ככה ואין מה לעשות זה המחשבה כלומר.

אליעד: אוקי אז מה התשובה קודם כל אתה מטיל ספק אתה אומר "ואיך אתה יודע שאין מה לעשות אולי יש מה לעשות ואתה לא יודע".

ש: מישהו הצליח שמה?

אליעד: לא אבל אומרים לך "אין מה לעשות" אז אתה אומר "מי אמר שאין מה לעשות אולי יש מה לעשות ורק אנחנו לא יודעים את זה עדיין" או "למה שנגיד שאין מה לעשות האם יש הוכחה שאין מה לעשות" או ודבר נוסף "אוקי הבנתי שאין מה לעשות אז מה אתה מציע לי להתאבד" הוא אומרים לך "לא מה פתאום", "אבל אין מה לעשות ואני לא מסוגל לשאת את הכאב, מה לעשות להתאבד?", אתה מכניס אותו לפרדוקס עם עצמו כי להתאבד הוא יגיד לך בשום פנים ואופן לא "ומה לעשות" הוא אומר לך "אין פתרון" אז אתה אומר לו מחויב מול מחויב "מה אתה מוכן להטיל ספק בלהתאבד או בזה שאולי יש פתרון", תגיד לו "הבנתי שאתה אומר שאין מה לעשות אני מסכים איתך שאין מה לעשות, אני אבל לא יודע מה לעשות עם זה שאני לא יודע מה לעשות, לא יודע מה לעשות עם זה שאין פתרון".

ש: אני חושב שאולי העניין הוא לפתח מיומנות של לדבר איתו בשפה שלו במקום שהוא נמצא בו ולא לנסות לקדם אותו, אתה מבין מה אני אומר?

אליעד: לא, תקדם אותו השאלה באיזה דרך קודם כל אתה צריך להטיל לו ספק, תראה למה שבן אדם יגיד שאין פתרון למה שבן אדם יגיע למצב שהוא יגיד, מה האינטרס של בן אדם להגיד "אין פתרון" מה האינטרס, מה האינטרס של בן אדם להגיד "אין פתרון לבעיה".

ש: הוא לא רוצה לפתור אותה.

אליעד: לא הוא רוצה לפתור את זה, למה שהוא יגיד "אין פתרון"?

ש: הוא מפחד ללכת, יש הרבה דברים קודם כל מאמץ, "אין פתרון" זה נוח לו יש רווח מסוים שאין פתרון.

אליעד: כי אם הוא יגיד "יש פתרון" הוא יצטרך להמשיך לחפש ואז הוא ירגיש רע אז הוא אומר "אני ארגיש", הוא בתת מודע שלו אומר "אני ארגיש יותר טוב כשאני אגיד שאין פתרון מאשר שאגיד שיש פתרון ואני לא מוצא אותו, בא נגיד שאין פתרון וזהו". כמו בסיפור מה מסופר, סיפרתי את הסיפור שהייתה מדינה שהיו פעם בשנה יוצאים והבן אדם הראשון שהם היו פוגשים מכתירים אותו למלך, אתה מכיר את הסיפור בכל מקרה פגשו מישהו שיכור אמרו לו "אתה המלך", עכשיו ראה שיכור הביאו אותו ואמרו לו "אתה מלך", עכשיו הוא קם בבוקר ורואה פתאום...
טענות להוביל תרגילים לפיתוח המוח שאלה תרגילים לפיתוח השכל לשפר את החשיבה לשאול שאלות מה אני מפחד לאבד את חשיבה עצמאית סדר יום הרגל הרגלי חשיבה הרגלים התנהגות התנהגות נורמטיבית חברתי חברתיות חשיבה חשיבה יצירתית חשיבה מחוץ לקופסא חשיבה מחוץ לקופסה יצירתי יצירתיות לחשוב לחשוב מחוץ לקופסא לחשוב מחוץ לקופסה לשנות לשנות הרגל לשנות הרגלי חשיבה לשנות הרגלים לשנות התנהגות מחוץ לקופסא מחשבות מחשבתי נורמות בקבוצה נורמות חברתיות נורמות קבוצתיות סטיגמות חברתיות סטנדרטים חברתיים קבוצה קיבעון קיבעון מחשבתי שינוי הרגלים שינוי התנהגות
התמודדות עם לחץ חברתי, איך להתמודד מול עצמך עם לחץ חברתי? איך להתמודד מול הסביבה עם לחץ חברתי? איך להיות מאוזן למרות לחץ חברתי? איך להרגיש טוב עם לחץ חברתי? איך לא להיות מושפע מלחץ חברתי? איך להיות מאושר למרות לחץ חברתי? איך להגיב ללחץ חברתי? מה לעשות בפועל עם לחץ חברתי? איך להגיב לסביבה עם לחץ חברתי? איך להיות רגוע למרות לחץ חברתי? איך להגיב לסביבה שמפעילה עליך לחץ חברתי? מה שאתה חושב על עצמך? למצוא חן בעיני הסביבה, ביקורת של הסביבה, חרדה חברתית
... עם לחץ חברתי, איך להתמודד מול עצמך עם לחץ חברתי? איך להתמודד מול הסביבה עם לחץ חברתי? איך להיות מאוזן למרות לחץ חברתי? איך להרגיש טוב עם לחץ חברתי? איך לא להיות מושפע מלחץ חברתי? איך להיות מאושר למרות לחץ חברתי? איך להגיב ללחץ חברתי? מה לעשות בפועל עם לחץ חברתי? איך להגיב לסביבה עם לחץ חברתי? איך להיות רגוע למרות לחץ חברתי? איך להגיב לסביבה שמפעילה עליך לחץ חברתי? מה שאתה חושב על עצמך? למצוא חן בעיני הסביבה, ביקורת של הסביבה, חרדה חברתית וכאן נסביר שיש 2 נקודות מבט שונות, בכל סיטואציה שבה האדם נאלץ להתמודד עם לחץ חברתי. דהיינו, שכאשר האדם נקלע לסיטואציה שבה הוא מרגיש לחץ חברתי, להיות משהו מסוים, לדוגמה, להתחתן, לסיים תואר, לעשות כסף, להיראות טוב וכיוב, בכל אחת מהסיטואציות האלו, יש 2 נקודות מבט שצריכים לשים אליהן לב. נקודת מבט אחת היא, איך להתמודד עם לחץ חברתי, של האדם מול עצמו, בעולם הפנימי של עצמו. במובן של, איך להיות מאוזן למרות לחץ חברתי, איך להרגיש טוב עם לחץ חברתי, איך לא להיות מושפע מלחץ חברתי, איך להיות מאושר למרות לחץ חברתי וכולי. זאת נקודת מבט אחת, של האדם מול עצמו. אבל כאשר מדברים על התמודדות עם לחץ חברתי, יש גם את נקודת המבט של האדם מול הסביבה. במובן הפרקטי, של איך להתמודד עם לחץ חברתי בפועל, מה בפועל לעשות כאשר יש עליך לחץ חברתי, איך להגיב ללחץ חברתי, מה לעשות בפועל עם לחץ חברתי, איך להגיב לסביבה עם לחץ חברתי וכולי. והכל במובן של האדם מול הסביבה. וכאשר האדם מתמודד עם לחץ חברתי, אז עליו להבין שיש את השאלה של איך להיות רגוע למרות לחץ חברתי, שזה של האדם מול עצמו. ויש איך להגיב לסביבה שמפעילה עליך לחץ חברתי, שזה של האדם מול הסביבה. ואלו שני נושאים שונים. אז איך יתמודד האדם עם לחץ חברתי, מול עצמו. גם בזה יש כל מיני נקודות מבט. ונסביר, שיש את נקודת המבט שהיא לבדוק מה האמת. ולראות שכל הלחץ ה
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
חרם חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים?
... חברתי בבית הספר, חרם חברתי על הילד שלך, איך להתמודד עם ילד שעשו עליו חרם? התמודדות עם חרם חברתי, איך לעזור לילד שעושים עליו חרם? איך לעזור לילד מנודה חברתית? איך לטפל בילד מוחרם חברתית? איך לעזור לילד שאין לו חברים? איך להתמודד עם ילד שעושים עליו חרם בבית הספר? כאשר הורים מגלים כי הילד שלהם נתון לחרם חברתי בבית הספר, הם לרוב נבהלים ומחפשים דרכים לטפל בסיטואציה. אך ישנם דברים שצריך לעשות, ויש דברים שצריך להימנע מהם, שכן ההתנהלות הנכונה היא קריטית ... במקום עבודה ממחישה את התגובה הנכונה? למרות שילד בבית הספר לא רוצה להרגיש נידוי חברתי, יש להכיר בכך שגם המבוגרים נתקלים לפעמים במצבים של חוסר חיבור חברתי. במקרים כאלה, רבים מאמינים כי מקום העבודה הוא מקום שבו אנשים באים כדי לעבוד, ולא בהכרח כדי להיות אהובים על ידי כולם. רעיון זה חשוב להעביר גם ... לשדר לילד שזו לא בעיה בלתי ניתנת להתמודדות, ולהבהיר לו שניתן לעבוד על כישורים חברתיים כדי למצוא חברים חדשים או להתגבר על הצחוק. איך לחזק את הילד בעולם האמיתי? בדיוק כמו מבוגרים שלפעמים מרגישים לבד או מנותקים חברתית, ילדים יכולים להרגיש לבד כשעושים להם חרם. עם זאת, בעולם האמיתי, לא פונים לראש העיר כדי שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. במקום זאת, לומדים לפתח כישורים חברתיים, להקרין ביטחון ולהתמודד עם סיטואציות חברתיות בצורה בריאה. תהליך זה כולל לימוד לא לפחד ממה שאחרים חושבים ולהתמקד בהפיכת עצמך לחבר טוב יותר. כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם? לא ... אופי שגורמת לו להיות קורבן לחרם (כגון רגישות גבוהה מדי). ללמד את הילד כישורים חברתיים: איך להצטרף לחבורות, איך לפתח קשרים חיוביים. אם יש צורך, לפנות לגורמים חיצוניים, כמו מורים או הורים של ילדים אחרים, רק בשלב מאוחר יותר, אם ... את הביטחון העצמי של הילד ומפחית את הסיכון שהוא ירגיש פגוע או חלש מהסיטואציה החברתית. בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חרם היא שילוב של שני דברים עיקריים: לא לשדר לילד פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים. לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד. חרם בבית הספר חרדה חברתית והתגברות עליה פיתוח כישורי חברה אצל ילדים לקיחת אחריות אישית במצבי קושי חינוך ילדים וחיזוק הביטחון העצמי מדוע לא כדאי לשדר לחץ לילד כאשר עושים ... ממחישה את התגובה הנכונה? בחיים הבוגרים, אנשים נתקלים לא פעם בתחושות של נידוי חברתי או חוסר חיבור בעבודה. אחד ההסברים הנפוצים להתמודדות הוא: אתה נמצא שם כדי לעבוד, לא בהכרח כדי שיאהבו אותך. אם משלמים לך משכורת, ואתה מבצע את ... לעומק ולראות מה הילד עצמו יכול לשפר, הן בביטחון העצמי שלו והן בכישורים החברתיים שלו, כדי למנוע מצבים דומים בעתיד. מה לא לעשות כשמנסים להציל את הילד מהחרם? הטעות הנפוצה היא להעצים את הרגש השלילי וליצור דרמה גדולה. כאשר הילד ... אתה בא לבית הספר כדי ללמוד, אפשר למצוא חברים במקומות אחרים או לעבוד על היכולות החברתיות שלך. אם צוחקים עליך, בוא נלמד איך לא להיפגע מזה. איך לחזק את הילד בעולם האמיתי? בדיוק כמו שמבוגר עלול להגיע לטיפול ולומר שאין לו חברים והוא ... לא הולכים לראש העיר לבקש שיכפו על אחרים להיות חברים שלך. לומדים לפתח כישורים חברתיים, לומדים להקרין ביטחון, לומדים לקבל סיטואציות חברתיות מורכבות ולפתח כוחות נפש. כיצד לפעול ברמה הפרקטית כדי לפתור את החרם? 1. קודם כל, לא משדרים בהלה לילד. מסבירים לו שלא מדובר באסון. 2. בודקים אם ... עובדים איתו על פיתוח חוזק נפשי ודרכים לתגובה רגועה. 3. מקנים לילד כישורים חברתיים: איך לדבר, איך להצטרף לחבורה, איך לפתח קשרים חיוביים. 4. רק בשלב מאוחר יותר פונים לגורמים חיצוניים (למשל, מורים או הורים של ילדים אחרים) ... לשדר לילד לחץ, פחד או תחושת אסון, אלא לעזור לו להבין שהוא יכול להתמודד עם מצבים חברתיים קשים. - לבנות את היכולות החברתיות והביטחון העצמי של הילד, כדי שיוכל הן להפחית את הסיכוי לחרם והן להתמודד עם מצבים לא נעימים שכנראה יפגוש בעתיד. חרם בבית הספר חרדה חברתית והתגברות עליה פיתוח כישורי חברה אצל ילדים לקיחת אחריות אישית במצבי קושי חינוך ילדים וחיזוק הביטחון העצמי איך לעזור לילד רגיש? איך לעזור לילד ... שעברה חרם, ילדים שעברו חרם, איך להתמודד עם חרם בבתי ספר? איך להתמודד עם נידוי חברתי? איך להתמודד עם ילד מנודה חברתית? עושים עלי חרם, מחרימים אותי, החרימו אותי, יש עלי חרם, אני מנודה, נידו אותי, לא מדברים איתי, צוחקים עלי, מקללים אותי, לא אוהבים אותי, רבים ... עליהם חרם, טראומת חרם בבית ספר, טראומה מהילדות, טראומה מבית הספר, טראומת נידוי חברתי, חרדה חברתית, איך לא ליצור טראומה לילד? איך לגרום לילד לא להיפגע? איך לפתח עור של פיל? איך לא להיפגע מאחרים? איך ליצור ביטחון עצמי לילדים? איך לחזק את ...
שטיפת מוח / לחץ חברתי - איך להתמודד עם שטיפת מוח או לחץ חברתי?
... מוח לחץ חברתי - איך להתמודד עם שטיפת מוח או לחץ חברתי? בעולם שלנו קיימים סוגים שונים של שטיפת ... ומצד האמת, רוב בני האדם עברו תהליך של שטיפת מוח. כי חלק גדול מההרגלים החברתיים, הם סוג של שטיפת מוח. וחלק גדול מהאמונות של האדם, שורשן בשטיפת מוח חברתית. ויש גם את שטיפת המוח של ערוצי הפרסום ... אחרת? וגם, איך יכול האדם להתמודד במצבים שבהם הוא מרגיש שמופעל עליו לחץ חברתי, שגם הוא סוג של שטיפת מוח? והתשובה היא, ...
דיכאון, חיזוק ערך עצמי, שיפור דימוי עצמי, בניית ביטחון עצמי, העלאת הערכה עצמית, הכרה חברתית, הערכה חברתית, דימוי חברתי, טיפול בדיכאון, ערך חברתי, מה חושבים עלי? חרדה חברתית
דיכאון, חיזוק ערך עצמי, שיפור דימוי עצמי, בניית ביטחון עצמי, העלאת הערכה עצמית, הכרה חברתית, הערכה חברתית, דימוי חברתי, טיפול בדיכאון, ערך חברתי, מה חושבים עלי? חרדה חברתית
... חיזוק ערך עצמי, שיפור דימוי עצמי, בניית ביטחון עצמי, העלאת הערכה עצמית, הכרה חברתית , הערכה חברתית, דימוי חברתי, טיפול בדיכאון, ערך חברתי, מה חושבים עלי? חרדה חברתית איך ניתן להתמודד עם דיכאון ולשפר את הדימוי העצמי? במהלך ההרצאה, אליעד ... כאשר אדם מקבל את עצמו כפי שהוא, הוא לא מרגיש את הצורך להוכיח את ערכו בפני אחרים. הקבלה העצמית עוזרת לאדם להיות פחות תלוי בחוות דעת חיצוניות ומפחיתה את הצורך בהכרה חברתית. כאשר אדם לא מייחס לכל חוויית חיים את המשמעות של הצלחה או כישלון, הוא ... בכלל. כאשר אדם משחרר את עצמו מהתלות במצבים חיצוניים ומחפש את הערך הפנימי שלו, הוא יכול לשפר את רמת ההערכה העצמית ולחיות חיים מספקים יותר. איך נוכל לשפר את הערכה החברתית שלנו? לפי אליעד, הדרך לשיפור הערכה חברתית מתחילה בהבנת החשיבות של הפנימיות שלנו על פני מה שאחרים חושבים עלינו. אם נבנה ערך עצמי מבפנים, לא נזדקק להכרה חיצונית כדי להרגיש טוב עם עצמנו. כשאדם מפתח את האמונה בהצלחה ובערך של עצמו, הוא גם מצליח להרגיש שיפור בהערכה החברתית. דיכאון הערכה עצמית שיפור דימוי עצמי ביטחון עצמי הכרה חברתית חרדה חברתית בניית ביטחון עצמי ...
חרדה חברתית - חרדה חברתית אצל ילדים, טיפול בחרדה חברתית, פחד קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, ביישנות וחוסר ביטחון עצמי
... חברתית - חרדה חברתית אצל ילדים, טיפול בחרדה חברתית, פחד קהל, פחד חברתי, הפרעת חרדה חברתית, ביישנות וחוסר ביטחון עצמי ובו יתבאר, מהי הפרעת חרדה חברתית? ואיך לטפל בחרדה חברתית באופן כללי? וגם יתבאר, איך לטפל בהפרעת חרדה חברתית אצל ילדים? ועוד. והעניין הוא, כי כאשר האדם נולד, כמעט ואין לו עדיין שום חרדה או פחד בכלל ולא חרדה חברתית בפרט. ולמה? כי כל חרדה בעולם, נובעת מרצון כלשהו שיש לאדם. שהאדם מפחד, שהרצון הזה לא יתממש. ואין שום ... תהיה כרצונו. וכאשר האדם נולד, כמעט ואין לו שום רצונות מוגדרים כלל. כך שממילא, גם אין לו כמעט שום חרדה כלל, וכל שכן שאין לו חרדה חברתית כלשהי. ומי שיתבונן יראה, כי הילד, כאשר הוא גדל, באינסטינקט הראשוני שלו, הוא לא מבדיל ולא עושה הבדל, ... הילד, אין הבדל, בין בובה לבן אדם. ואין הבדל, בין שולחן לבן אדם וכיוב. ואז, בשלב ההתפתחותי הזה של הילד, עדיין אין לו שום חרדה חברתית מבני אדם, יותר מאשר יש לו חרדה כללית כלפי כל הדברים באופן שווה. דהיינו, הילד לא מייחס חשיבות כלשהי ... לא ברירת המחדל שלו, כחיה וכייצור אנושי. אלא, ההתנהגות של האדם מבוססת, בעיקר על החברה שבה הוא חי וגדל, ועל המנהגים וכללי ההתנהגות החברתיים שאותם הוא מכיר. כך שכל גיבוש הזהות של האדם, נובע ברובו ככולו, ממה שאנשים חושבים סביבו, וממה שאנשים ... הזה שילד הקטן לומד להתחשב בסביבה שלו ולייחס לה משמעות שונה לחלוטין, מהמשמעות שהוא מייחס לשאר החפצים שסביבו, היא זו שיוצרת חרדה חברתית אצל ילדים בפרט, ואצל אנשים מבוגרים בכלל. כי האדם מטבעו, רוצה את החופש. והאדם מטבעו, עושה כרצונו ... מחנכים את הילד להתחשב עד מאוד, בדעות של אחרים. וכל הזמן מלמדים את הילד, מה כולם עושים ומה כולם לא עושים. ושעליו לפעול לפי קודים חברתיים מסוימים. ובכך ההורים והמורים של הילד, זורעים בליבו של הילד, אימה פחד וחרדה, מכך שהוא יעשה בטעות משהו שנוגד את הכללים החברתיים. וכך, במקרים מסוימים, נוצרת אצל האדם הפרעת חרדה חברתית קשה. ובנוסף לכל זה, יש לאדם גם את המוסכמות החברתיות, שאליהן הוא נצמד. והאדם רגיל ומורגל להיצמד למוסכמות האלו. והאדם משריש אצל עצמו את המוסכמות החברתיות, על ידי שכנוע עצמי ועל ידי שטיפת מוח, שהוא עושה לעצמו ושאחרים עושים לו. והרצון של האדם, מזדהה ונקשר מאוד למוסכמות החברתיות השונות. עד כדי כך, שלמרות שהטבע האנושי הוא, למרוד בכל מוסכמה ולהיות חופשי תמיד, אעפכ הרצון של האדם הבוגר, מאוד רוצה לעמוד בכללים החברתיים, ומאוד חשוב לאדם, מה חושבים ומה יחשבו עליו. ואם נוסיף לזה, את ההבנה הפנימית בתת המודע של האדם, ... דבר נגד רצונו. ואם נוסיף לכך את החרדה הכללית שבה נמצאים בני האדם, כפי רמת הרצונות המוגדרים שלהם, הרי שכל זה ביחד, יוצר הפרעת חרדה חברתית קשה, אצל האדם. הן מהפחד הכללי שלו, שמא יגרם לו דבר רע בכלל. והן מהפחד הפרטי של האדם, מכך שהוא רוצה לעמוד בציפיות של החברה שבה הוא חי. וחרדה חברתית, יכולה להתבטא גם כהפרעת חרדה ממשית. וגם במקרים הפחות קשים, החרדה החברתית יכולה להתבטא, כביישנות וחוסר ביטחון עצמי פחד קהל פחד במה וכיוב שיש לאדם, מפני הסביבה שבה הוא חי ... נובע מחרדה פנימית של האדם, ממה שיחשבו עליו. וזה מתבטא בביישנות פחד קהל חוסר ביטחון עצמי וכיוב. ויש סוגים שונים של טיפול בחרדה חברתית. והפסיכיאטרים, שלא מבינים כמובן את השורש האמיתי של הפרעת החרדה החברתית הקשה שיש לאדם, הם נותנים לו כדורים ותרופות כאלו ואחרות, שלא עוזרות באמת, לשורש הבעיה הנפשית של ... לא צריך לפחד מאחרים. אבל היא שיטת טיפול טובה, רק באופן יחסי ולא באופן מוחלט. כי לפעמים, טיפול התנהגותי עוזר לאדם לצאת מהחרדה החברתית הקשה שלו. ולפעמים, גם טיפול קוגניטיבי התנהגותי, לא יכול לעזור לאדם לצאת מהחרדה החברתית הקשה שלו. ולמה? כי למרות שברמה ההגיונית הרגילה, האדם לא אמור להיות עם חרדה חברתית לא הגיונית, הרי שאעפכ ברמה ההגיונית עצמה, יש הצדקה לחרדה החברתית שיש לאדם. ולמה? כי החרדה החברתית של האדם, מניעה אותו לעשות את רוב הפעולות שלו כל היום. כי האדם חי את רוב חייו, ומתנהל, לפי הכללים ...
חרדה חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול בחרדות קשות, טיפול בחרדה ללא תרופות, דימוי עצמי, חלק 1
חרדה חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול בחרדות קשות, טיפול בחרדה ללא תרופות, דימוי עצמי, חלק 1
... חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול בחרדות קשות, טיפול בחרדה ללא תרופות, דימוי עצמי, חלק 1 מהי הגישה של אליעד כהן להתמודדות עם חרדה חברתית קיצונית? אליעד כהן מציג בהרצאתו גישה ייחודית ומפורטת להתמודדות עם חרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית ופרנויה חברתית, וזאת ללא שימוש בתרופות. לפי גישתו של אליעד, אין מדובר בתיאוריה רוחנית מנותקת, אלא בתהליך מעשי שבו הוא משתמש בבעיות שמעלים אנשים, בוחן אותן באופן אישי בתוכו, ומתוך ההבנה העצמית שלו הוא מחזיר תשובות פרקטיות. אליעד מדגיש כי כדי לפתור חרדה חברתית קשה, צריך לזהות באופן מדויק את הנקודה שבה התחושה הופכת לבעיה. לשם כך, הוא מפרק את התהליך שעובר האדם שסובל מהחרדה לשלביו השונים. המטרה היא ... מרגיש, מה הוא חושב על מה שהוא מרגיש, ואיפה בדיוק נוצר הפיצוץ הרגשי שגורם לפחד. כיצד תהליך הפירוק המדויק של החרדה נעשה בפועל? אליעד מראה איך לפרק חרדה חברתית באמצעות דוגמה אמיתית של אדם הסובל מפחד חברתי המלווה בתחושות פיזיות כמו לחץ בבטן וקוצר נשימה. הוא מתחיל בשאלה מדויקת: מה בדיוק קרה ומתי? הוא מבקש מהאדם לתאר עובדות בלבד ולהבחין בין עובדה ... שבו האדם לא רק שואל אם התחושה תימשך, אלא גם חושב מה יקרה אם זה באמת יימשך? וכאן, לפי אליעד, מתחיל הקונפליקט האמיתי. הקונפליקט הזה הוא הגרעין של החרדה החברתית : האדם מפחד מההשלכות של המשך התחושה, לדוגמה, שהוא ייראה מוזר בעיני אחרים, שהוא ימות, או שהוא ירגיש מושפל. אליעד נותן דוגמה לכך שאם היה מובטח ... דקה או שתיים, הוא לא היה מפחד כלל. הבעיה האמיתית, לטענתו, איננה בתחושה עצמה, אלא בפרשנות שהאדם נותן לה. למה חשוב להבחין בין עובדות לפירושים בטיפול בחרדה חברתית? אליעד מדגיש את החשיבות של הבחנה בין עובדות לפירושים כי החרדה מתגברת בעקבות פרשנות לא מדויקת של המציאות. לדוגמה, תחושה בבטן היא עובדה, אבל ... אותי הוא פירוש. ככל שאדם יותר מודע לפירושים שלו, כך הוא יכול לערער עליהם, לשנות אותם, ולפוגג את הפחד. הוא ממחיש זאת בדוגמה נוספת, שבה האדם הסובל מחרדה חברתית אומר שהוא מפחד לקבל התקף לב. אליעד בוחן זאת ומגלה שלמעשה, החרדה מהתקף לב היא רק תירוץ, והפחד האמיתי הוא מהמבוכה והבושה שהאדם עלול להרגיש מול אחרים. האדם לא פוחד באמת מההתקף עצמו, אלא מהמשמעות החברתית שלו - מהפחד להיות מבויש או מושפל. כיצד אליעד מציע להתמודד עם חרדה חברתית עמוקה במיוחד? אליעד מעלה טכניקה עמוקה יותר להתמודדות עם חרדה חברתית: להגיע למצב של לא יודע כלום. לפי גישה זו, כאשר אדם מגיע למצב שהוא באמת מודה שהוא לא יודע כלום על מה שיקרה, הוא למעשה מנטרל את כל החרדות ... לא יודעים, גם אין סיבה להיכנס לחרדה, כי האדם אינו יכול להגדיר את העתיד, ומכאן משתחרר. למה אנשים מפחדים כל כך ממה שאחרים חושבים עליהם? לפי אליעד, פחד חברתי נובע בעיקר מהחשיבות העצומה שאדם נותן לדעתם של אחרים עליו. הוא מדגים זאת בכך שאנשים מעדיפים לפעמים לסבול או אפילו להסתכן בפגיעה ממשית (כמו לקבל התקף לב), מאשר לעמוד בפני מצב מביך או משפיל חברתית. הוא מביא דוגמה מספר בראשית, שבה אדם מעדיף לזרוק את עצמו לכבשן האש מאשר לספוג עלבון חברתי. אליעד מסביר שפחד זה הוא תוצר של תפיסה מוטעית של האדם לגבי החשיבות של כבודו בעיני אחרים. ככל שהכבוד העצמי של האדם תלוי פחות במה שחושבים עליו אחרים, כך החרדה החברתית שלו תפחת. סיכום הגישה המעשית של אליעד כהן לטיפול בחרדה חברתית לסיכום, אליעד כהן מציע תהליך טיפולי מפורט שבו החרדה החברתית מתפרקת לגורמים מדויקים, האדם לומד להפריד בין עובדות לפרשנויות, ובכך מזהה את המקור האמיתי של הפחד. האדם לומד גם להגיע למצב נפשי שבו הוא משוחרר מתלות במה שאחרים חושבים עליו, וכתוצאה מכך משתחרר מהחרדה החברתית. איך לטפל בחרדה חברתית קשה? מהו טיפול בחרדה חברתית ללא תרופות? איך מתמודדים עם פחד חברתי? כיצד להתגבר על דימוי עצמי נמוך? מה ההבדל בין עובדה לפירוש בטיפול בחרדה? מה הקשר בין מבוכה לפחד חברתי? למה אנשים מפחדים מכבוד עצמי נמוך? ...
אוטיזם חברתי, PDD, הספקטרום האוטיסטי, תסמונת אספרגר, מהו אוטיזם בתפקוד גבוה? סוגי אוטיזם בתפקוד נמוך, הינדיק, שיטות טיפול באוטיזם, פיגור שכלי, לקות שכלית, מפגר, פיגור שכלי גבולי, מנת משכל, מחלות נפשיות, סכיזופרניה
אוטיזם חברתי, PDD, הספקטרום האוטיסטי, תסמונת אספרגר, מהו אוטיזם בתפקוד גבוה? סוגי אוטיזם בתפקוד נמוך, הינדיק, שיטות טיפול באוטיזם, פיגור שכלי, לקות שכלית, מפגר, פיגור שכלי גבולי, מנת משכל, מחלות נפשיות, סכיזופרניה
... חברתי, PDD, הספקטרום האוטיסטי, תסמונת אספרגר, מהו אוטיזם בתפקוד גבוה? סוגי אוטיזם בתפקוד נמוך, הינדיק, שיטות טיפול באוטיזם, פיגור שכלי, לקות שכלית, מפגר, פיגור ... יכולת הבנה כללית בנושאים שונים, בעוד שאוטיזם מתייחס לקושי ספציפי בהבנת ובניהול תקשורת חברתית. לדוגמה, אדם עם פיגור שכלי עלול להתקשות לבצע פעולות פשוטות כמו לפתוח בקבוק או להבין הוראות פשוטות שאינן קשורות בהכרח לתחום החברתי. לעומת זאת, אדם אוטיסט יכול להיות בעל יכולת גבוהה בתחומים שונים, אך מתקשה דווקא בתחומים החברתיים. אליעד מדגים זאת בצורה מפורטת עם דוגמאות כמו אדם שלא יודע לפתוח צנצנת או אוכל מרק עם מזלג במקום עם כף, כי הוא לא מבין את ההיגיון החברתי או את הסיבתיות המקובלת. האם אוטיזם הוא מקרה פרטי של פיגור שכלי? אליעד כהן מסביר שאוטיזם הוא מקרה פרטי של פיגור שכלי במובן מסוים, אבל לא בהכרח. הוא מסביר ... אדם נורמטיבי לחלוטין ומורידים לו את מנת המשכל, הסיכוי שהוא יהפוך להיות גם אוטיסט מבחינה חברתית הוא גבוה מאוד, כיוון שחלק מהיכולת החברתית דורשת שכל והבנת המציאות. לעומת זאת, אם לוקחים אדם רגיל ומלבישים עליו רק את התכונות האוטיסטיות, זה לא בהכרח הופך אותו למפגר בשאר התחומים. מדוע אנשים מתנהגים בצורה שונה בחברה? אליעד מסביר את הרעיון של מחויבים חברתיים. לדבריו, בני אדם מתנהגים לפי מחויבים ואמונות חברתיות, שהם מקבלים באופן אוטומטי כברור מאליו, כגון לאכול מרק בכף או לא לפתוח צנצנת בכוח אלא לסובב אותה. לעומת זאת, לאוטיסטים או לאנשים עם פיגור שכלי יש ... מכאן הם מתנהגים אחרת. לדוגמה, אם אדם אוכל מצלחות של אחרים במסעדה, הוא נחשב אוטיסט מבחינה חברתית, כי הוא לא מקבל את המחויב החברתי של אוכלים רק מהצלחת של עצמך. מה זה בעצם אוטיזם חברתי? אליעד מסביר שאוטיזם חברתי הוא מצב שבו לאדם יש מחויבים שונים או חוסר מוחלט במחויבים חברתיים מקובלים. למשל, ילד שנלקח בגיל צעיר לגונגל ולא היה במגע עם בני אדם יכול להפוך לאוטיסט חברתי כי הוא לא למד את הקודים החברתיים. אליעד מדגיש כי ההבדל הוא במחויבים חברתיים ולאו דווקא ביכולת השכלית הכללית. הוא מדגים זאת עם ילד שבמסעדה אוכל מצלחות של אחרים כי זה נראה לו לגיטימי לחלוטין, אף על פי שהסביבה חושבת שזה לא נורמלי. ... בתפקוד גבוה. הוא מדגיש שאספרגר אינו מחלת נפש, אלא מתאפיין בקשיים ספציפיים בתקשורת החברתית ובקודים החברתיים, כאשר ברוב המקרים מנת המשכל הכללית של האדם אינה נמוכה ולעיתים אף גבוהה. מהי המהות של פיגור שכלי? אליעד מסביר שפיגור שכלי מתייחס לאדם שיש לו פער כללי בהבנת המציאות, ללא קשר דווקא לתקשורת החברתית. הוא מדגים זאת על ידי אדם שמתקשה בפתרון בעיות פשוטות כמו להבין איך לפתוח בקבוק או איך להרכיב שולחן. הוא מדגיש שפיגור שכלי הוא מצב כללי של חוסר יכולת ... או להפעיל שכל באופן כללי, בניגוד לאוטיזם שהוא מקרה פרטי של פער ביכולת להבין את הקודים החברתיים בלבד. איך נכון לטפל באוטיזם? אליעד מסביר את השיטה הנכונה לטיפול באוטיזם באמצעות ההבנה שהאוטיסט הוא אדם שהמחויבים שלו שונים משל החברה. במקום לכפות עליו בכוח את הקודים החברתיים, הטיפול האמיתי צריך להיות הבנת ההיגיון של האדם האוטיסט ולגרום לו להבין את ההיגיון שמאחורי המחויבים החברתיים המקובלים. למשל, אם אדם מתנהג בצורה חריגה חברתית כמו לדפוק את הראש בקיר, במקום לומר לו אל תעשה את זה, צריך להבין מדוע הוא עושה את זה ולשכנע אותו מדוע לפי המחויבים של החברה אין בכך צורך או שזה לא כדאי. ... אדם אוטיסט לשנות את התנהגותו? אליעד מסביר שאדם עם אוטיזם אינו מקבל את המחויבים והאמונות החברתיות שהחברה מקבלת כמובן מאליו, ולכן קשה לשכנע אותו לשנות את התנהגותו. הוא מסביר שהקושי הזה בעצם משקף את הקושי שיש לכל אדם לשנות משהו שהוא עושה באופן לא ... של שינוי פנימי של כל אדם לגבי עצמו. מה ההבדל בין אוטיזם לפיגור? כיצד מטפלים באוטיזם חברתי? מה ההבדל בין אספרגר לאוטיזם? איך לזהות אוטיזם בתפקוד גבוה? מהן דרכי הטיפול באספרגר? מה זה פיגור שכלי גבולי? האם אוטיזם זו מחלה? מה זה pdd אוטיזם? מהו ... מה ההבדל בין אוטיזם ופיגור? האם אוטיזם זה לכל החיים? האם אוטיזם זה מחלה? ממה נובע אוטיזם חברתי? איך להתמודד עם אוטיזם ופיגור שכלי? איך לטפל באוטיזם קל? מהו אוטיזם קלאסי? איך לטפל באוטיזם קשה? מהו אוטיזם רגשי? מהו אוטיזם תקשורתי? התמודדות עם אספרגר, ... יש, מהו פיגור אוטיזם? מהו פיגור התפתחותי? מה הקשר שבין פיגור ואוטיזם? ממה נובע פיגור חברתי? מהו פיגור לעומת אוטיזם? מהו פיגור מנטלי? מה הקשר שבין פיגור למנת משכל? מהו פיגור סביבתי? מהו פיגור קוגניטיבי? מהו פיגור קל? מהו פיגור קשה? מהו פיגור ...
הצלחה חברתית, מערכות יחסים, להצליח חברתית, כישורים חברתיים, למגנט אנשים, להיות מקובל חברתית, אישיות ממגנטת, כריזמה, למשוך אליך אנשים, אישיות מושכת, להיות אהוב על כולם, תכונות מושכות, אישיות מושכת, להיות חברתי, להתקדם חברתית
הצלחה חברתית, מערכות יחסים, להצליח חברתית, כישורים חברתיים, למגנט אנשים, להיות מקובל חברתית, אישיות ממגנטת, כריזמה, למשוך אליך אנשים, אישיות מושכת, להיות אהוב על כולם, תכונות מושכות, אישיות מושכת, להיות חברתי, להתקדם חברתית
... חברתית, מערכות יחסים, להצליח חברתית, כישורים חברתיים, למגנט אנשים, להיות מקובל חברתית, אישיות ממגנטת, כריזמה, למשוך אליך אנשים, אישיות מושכת, להיות אהוב על כולם, תכונות מושכות, אישיות מושכת, להיות חברתי, להתקדם חברתית מה זה אומר להתקדם ברמה החברתית? להתקדם ברמה החברתית פירושו להרחיב ולשפר את הקשרים החברתיים, להפוך לאדם יותר אהוד ואהוב, להגדיל את מעגל החברים, לשפר את המעמד במקום העבודה או העסק, ולהיות דמות מושכת ואטרקטיבית חברתית . זה יכול לבוא לידי ביטוי בקידום לתפקידים ניהוליים, ביצירת קשרים עסקיים חדשים או בשיפור האופן שבו אנשים מתייחסים אליך ורוצים להימצא בחברתך. אדם מתקדם חברתית מצליח לבנות לעצמו מוניטין חיובי שמושך אליו הזדמנויות חדשות. איך אנשים מדרגים אותך חברתית? כל אינטראקציה חברתית היא סוג של מבחן מתמשך, שבו אנשים מדרגים אותך לפי התחושות שהם חווים בנוכחותך. כשאתה משוחח עם מישהו, הוא תמיד שואל את עצמו: האם נהניתי מהשיחה איתו? האם הוא גרם ... מעורר אצל אנשים אחרים? ההצלחה החברתית שלך תלויה בתחושות שאתה מעורר באחרים במהלך ובסוף כל אינטראקציה: אם אתה חיובי, שמח ואנרגטי - אנשים ירצו להמשיך לדבר איתך. אם אתה מתלונן, מקטר ומעיק - אנשים ... כדי להפוך לאדם מושך ומוערך חברתית, אתה צריך לאמץ את הגישה שגורמת לאחרים להרגיש טוב: לדבר בנעימות ולהיות מעניין ומקשיב. לפרגן לאנשים ולתמוך בהם, במקום לבקר או להקטין אותם. להיות קשוב ורגיש, ... מידע. למה אנשים מסוימים מתקשים חברתית? קיימים חסמים שגורמים לאנשים להתקשות ביצירת קשרים חברתיים עמוקים: חוסר רצון להעניק תחושה טובה לאחרים מתוך פחד לניצול או פגיעה. נטייה לראות אינטראקציות חברתיות כמאבק או תחרות. רגשנות יתר שגורמת להעברת תחושות שליליות לסביבה. מי שרוצה לשפר את עצמו חברתית צריך לזהות את החסמים האלו ולטפל בהם. למה המוצר או השירות הם לא הדבר המרכזי? אנשים לא באמת מחפשים מוצר או שירות אלא את התחושה הטובה שהמוצר או השירות מעניקים ... שיחה איתך. כיצד להתגבר על חסמים חברתיים? כדי להתגבר על חסמים חברתיים צריך תחילה לזהות אם יש לך התנגדות פנימית לעשות טוב לאחרים (כגון פחד מניצול). יש לעבוד על ההתנגדות הזאת ולפתח רצון כנה ואמיתי לגרום לאחרים להרגיש טוב. אחר כך ... לאחרים להרגיש בנוח ולהימשך אליך חברתית. מהן התוצאות של הצלחה חברתית? אם תצליח חברתית, אנשים ירצו להיות סביבך: עובדים ירצו לעבוד איתך ולתמוך בך. לקוחות ימשיכו לחזור אליך ולהמליץ עליך לאחרים. קולגות יכבדו ויעריכו אותך. יהיו לך יותר הזדמנויות עסקיות וחברתיות. אנשים יעמדו לצדך גם אם תפשל או תטעה. לעומת זאת, אדם שלילי, לחוץ, ממורמר או זועף יגרום לאנשים להתרחק ממנו, גם אם הוא מאוד מוכשר או מוצלח מקצועית. בסיכומו של דבר, הצלחה חברתית היא תוצאה של יצירת חוויות חיוביות אצל אחרים, כך שיזכרו אותך לטובה וירצו להמשיך להיות איתך בקשר. איך לגרום לאנשים לרצות להיות חברים שלי? איך לפתח אישיות מושכת? איך להתמודד עם דחייה חברתית? איך להיות אהוב על כולם? למה החברים מתרחקים ממני? איך לגרום לאנשים להתחבר אליך? איך להצליח חברתית? מה הכוונה להתקדם ברמה החברתית? כאשר מדברים על התקדמות חברתית, הכוונה היא לכך שבן אדם משפר ומרחיב את הקשרים והיכולות ה
חרדה חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול בחרדות קשות, טיפול בחרדה ללא תרופות, דימוי עצמי, חלק 2
חרדה חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול בחרדות קשות, טיפול בחרדה ללא תרופות, דימוי עצמי, חלק 2
... חברתית קשה, טיפול בחרדה חברתית קיצונית, פחד חברתי, פוביה חברתית, פרנויה חברתית, טיפול בחרדות ופחדים, טיפול ... עצמי, חלק 2 למה חרדה חברתית היא חלק בלתי נפרד מתפיסת המציאות שלנו? החרדה החברתית מוסברת על ידי אליעד כהן כבעיה ... שמשתלבות ויוצרות פחד חברתי. כל עוד קיימות המחשבות האלו, החרדה החברתית תימשך. אליעד מסביר שחרדה חברתית היא לא תופעה שיכולה להיעלם באופן ... שלנו נתפסת באופן חברתי. הוא נותן דוגמה לכך שאם אתה רואה ... באותו אופן, התפיסה החברתית היא חלק מובנה במציאות שלך, ולכן ... שמייצרות את החרדה החברתית? אליעד מפרק את החרדה החברתית לשלוש מחשבות מרכזיות: אני רוצה לעמוד בסטנדרט חברתי מסוים. הסטנדרט החברתי אומר שאסור או לא רצוי לעשות פעולה ... זמנית כדי ליצור חרדה חברתית. ברגע שאחת מהן נחלשת או נעלמת ... ניתן להפחית את החרדה החברתית לפי אליעד? הדרך לטפל בחרדה חברתית היא באמצעות הטלת ספק בכל אחת ... שלך לעמוד בסטנדרט החברתי - לשאול את עצמך: האם באמת חשוב לי ... להטיל ספק בסטנדרט החברתי עצמו - האם הסטנדרט החברתי הוא מוחלט? אולי הוא לא חמור כפי ... שבו אדם חושב שברמה החברתית אסור לו לעשות פעולה מסוימת ב - ... מדוע אדם חווה חרדה חברתית ברמה גבוהה במיוחד? אליעד מסביר ... לגלות את שורש החרדה החברתית? אליעד מדגיש שעליך לחקור את ... ילד ראית מישהו מושפל חברתית, או שספגת בעצמך תגובה חברתית קשה, והזיכרון הזה התקבע בתודעתך ... לך להרגיש שהפעולה החברתית שאתה חושש ממנה היא אסון מוחלט. ... באמת עובדת נגד חרדה חברתית? לפי אליעד, הטלת ספק אכן מפחיתה חרדה חברתית, כי החרדה היא תמיד תוצאה של אמונה ...
3 דרכים להתמודד עם קושי חברתי, להתמודד עם בעיה חברתית, מזלזלים בי, איך להתמודד עם זלזול? איך להתעלם? לשנות את דעתם של אחרים, מה חושבים עליך? צוחקים עליך, התמודדות חברתית
3 דרכים להתמודד עם קושי חברתי, להתמודד עם בעיה חברתית, מזלזלים בי, איך להתמודד עם זלזול? איך להתעלם? לשנות את דעתם של אחרים, מה חושבים עליך? צוחקים עליך, התמודדות חברתית
... דרכים להתמודד עם קושי חברתי, להתמודד עם בעיה חברתית, מזלזלים בי, איך להתמודד עם זלזול? איך להתעלם? לשנות את דעתם של אחרים, מה חושבים עליך? צוחקים עליך, התמודדות חברתית איך להתמודד עם קושי חברתי וזלזול? ההרצאה עוסקת בשלוש דרכים עיקריות להתמודד עם קושי חברתי, במיוחד במקרים של זלזול, צחוק או דעה שלילית כלפי האדם. אליעד כהן מציע שלוש אפשרויות עיקריות להתמודד עם בעיות אלו: סבל, התעלמות או שינוי דעתם ... שמתאימה לאדם ולמצבו האישי. כיצד להתמודד עם קושי חברתי? מה עושים כשמזלזלים בי? איך להתמודד עם זלזול חברתי? איך לשנות את דעתם של אחרים? איך להתעלם מהזחיחות של אחרים? התמודדות עם צחוק עליך איך להתמודד עם קושי חברתי וזלזול? הרצאה זו עוסקת בשלוש דרכים עיקריות להתמודדות עם בעיות חברתיות, במיוחד במקרים של זלזול, צחוק או דעה שלילית כלפי האדם. אליעד כהן מציע דרכים שונות, שמחולקות לשלוש אפשרויות עיקריות: סבל, התעלמות או שינוי ... אחרים. חשוב להבין שיש כל מיני דרכים לפתרון הבעיה החברתית הזו, וכל אדם צריך למצוא את הדרך שהכי מתאימה לו. כיצד להתמודד עם קושי חברתי? מה עושים כשמזלזלים בי? איך להתמודד עם זלזול חברתי? איך לשנות את דעתם של אחרים? איך להתעלם מהזחיחות של אחרים? התמודדות עם צחוק עליך ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על נורמות קבוצתיות, נורמות בקבוצה, חשיבה יצירתית, לחשוב מחוץ לקופסא, קיבעון מחשבתי, לשנות הרגלי חשיבה, סטיגמות חברתיות, סטנדרטים חברתיים, נורמות חברתיות, התנהגות נורמטיבית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חברתי, איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: חברתי, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל אישי מומלץ, אימון אישי למתבגרים, ייעוץ אישי מומלץ בתחום חברתי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3164 שניות - עכשיו 16_06_2025 השעה 14:58:47 - wesi1