אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה זיהוי טעויות ✔טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
מהי טעות וכיצד ניתן לזהות אותה?

ההגדרה של טעות היא תוצאה של אירוע או פעולה שאדם לא רוצה שהיא תקרה. זיהוי טעות כרוך בשלושה שלבים חשובים: זיהוי תוצאה שלילית, קביעת הבחירה שביצע האדם שגרמה לתוצאה, ובחינה של האם היה האדם בוחר באותה פעולה גם אם היה יודע מראש את התוצאה השלילית.

איך זיהוי הטעויות עובד?

כאשר אדם נתקל באירוע שלילי, כמו תאונה או מחלה, זהו סימן לתוצאה לא רצויה. לדוגמה, אם אדם זוכה בלוטו, הוא מרוצה, ולא מדובר בטעות, כי התוצאה חיובית. אם התוצאה שלילית, כמו תאונת דרכים או מחלה, זה עשוי להעיד על טעות.

לא כל אירוע שלילי נחשב בהכרח לטעות. על מנת שהאירוע יתפרש כטעות, עלינו לבחון אם הייתה לכך סיבה ישירה לפעולה שנעשית. לדוגמה, אם אדם הלך ברחוב ונזרקה עליו ביצה מהגג, לא ניתן להגדיר זאת כטעויות אם הוא לא היה יכול למנוע את המצב. מצד שני, אם אדם בחר לחצות את הכביש מבלי לבדוק אם יש רכבים ואז התרחש תאונה, אפשר לומר שהוא עשה טעות, כי הוא בחר לא לפעול נכון.

כיצד לדעת אם טעית?

התנאי השלישי לשם זיהוי טעות הוא לבדוק אם הייתה לך מודעות מלאה לתוצאה אם היית יודע מראש מה יקרה. אם היית בוחר לעשות את אותה פעולה גם אם היית יודע את התוצאה, לא תוכל להחשיב את הבחירה כטעויות. לדוגמה, אם אדם בוחר להחנות במקום אסור ומקבל קנס, אבל הוא היה מוכן לשלם את הקנס כי זה נוח לו, אז לא מדובר בטעות בעיניו.

דוגמאות שממחישות את התנאים לזיהוי טעות
  • דוגמת הלוטו:

    אדם זוכה בלוטו. לא מדובר בטעות, כי הוא מרוצה מהתוצאה.
  • דוגמת הביצה:

    אדם הלך ברחוב וזרקו עליו ביצה. הוא לא היה יכול למנוע את זה, ולכן קשה להחשיב את זה כטעות מצידו.
  • דוגמת הרקטה:

    אדם היה בביתו ושיגרו אליו טיל. אין לו שליטה על המצב ולכן לא נחשבת לטעות.
  • דוגמת החבר שבוגד:

    אם אדם בחר לא לקנות מתנת יום הולדת, והוא מגלה שבן הזוג בגד בו בגלל זאת, יש לבחון אם הייתה לו אפשרות לשנות את החלטתו. אם הוא היה משנה את דעתו לו ידע מראש שהתוצאה תהיה בגידה, זו טעות.
  • דוגמת ההליכה יחף:

    אדם הלך יחף במזג אוויר קר ונעצר על כך. אם הוא היה מוכן להישאר יחף למרות שהתוצאה הייתה צפויה, לא מדובר בטעות עבורו.
  • דוגמת החניה:

    אדם חנה במקום אסור וקיבל קנס. אם הוא מוכן להמשיך לחנות שם גם בעתיד, אין זו טעות.
מדוע חשוב לזהות טעויות ולנתח אותן?

זיהוי טעויות והבנתם חשובים לצורך למידה מהן. כאשר אדם מצליח לזהות את סיבת הטעות, הוא יכול להבין את הרציונל שהוביל אליו ולנתח את השיקולים שהניעו אותו בזמן קבלת ההחלטה. זה מאפשר לאדם לקבל תובנות שיכולות למנוע חזרה על טעויות בעתיד.

כיצד ממשיכים מכאן?

לאחר שהוגדרה טעות והובהר שהיא נגרמה על ידי פעולה שנעשתה מתוך בחירה מודעת, אפשר לנתח את השיקולים שגרמו לבחירה, ולבחון אם היו אפשרויות אחרות למנוע את הטעות. אם יש לאדם יכולת לשלוט על ההחלטות בעתיד, הוא יכול ללמוד מהן ולבצע בחירות נבונות יותר.
מהי טעות?

טעות מוגדרת כדבר שקרה לאדם אך לא היה רצוי מבחינתו. כדי לזהות טעות, קודם כל בודקים אם יש אירוע שאדם לא רצה שיקרה או שהיה מעדיף שיקרה אחרת. לדוגמה, אם אדם זכה בלוטו, אין כאן טעות כי הוא מרוצה מהתוצאה. אבל אם קרה משהו שלילי, כמו תאונת דרכים, מחלה או גשם שירד בדיוק בזמן הלא מתאים, הרי שמתקיים התנאי הראשון לזיהוי טעות: קרה משהו שלא רצינו שיקרה.

האם תמיד מדובר באחריותו של האדם?

לא בהכרח. צריך לבדוק אם מה שקרה אירע עקב פעולה שהאדם עצמו בחר לבצע. לדוגמה, אם אדם הלך ברחוב ומישהו זרק עליו ביצה מהגג, אפשר לטעון שזה קרה בין השאר כי הוא בחר ללכת בדיוק שם. אבל אם אדם ישב בביתו ושיגרו אליו טיל מלמעלה מבלי שהיה יכול להשפיע על כך, קשה לטעון שהוא עשה טעות. התנאי השני, אם כן, הוא לבדוק האם קיימת בחירה מודעת של האדם שהביאה לאירוע הלא רצוי.

איך יודעים אם באמת נעשתה טעות?

התנאי השלישי לבדיקת טעות הוא לברר האם, לו היה האדם יודע מראש שהתוצאה השלילית תתרחש, הוא עדיין היה בוחר באותה פעולה. אם התשובה היא לא - כלומר, אילו היה יודע מראש שהתוצאה תהיה שלילית, הוא היה נמנע מאותה פעולה - הרי שזו טעות.

- אם אדם לא הסתכל לצדדים בנהיגה והתרחשה תאונה, נשאל האם הוא היה מתנהג באותה צורה גם לו ידע מראש שתהיה תאונה. אם התשובה היא שלא, הרי שהוא עשה טעות.

- לעומת זאת, אם אדם ממשיך לחנות במקום אסור למרות שהוא יודע שעלול לקבל קנס, אבל התועלת מהחניה שם חשובה לו יותר מהסיכון לקבלת הקנס, אז אין זה נחשב טעות בעיניו, כי גם בידיעה מראש על הקנס הוא היה בוחר שוב באותה פעולה.

אילו דוגמאות ממחישות את התנאים הללו?
  • דוגמת הלוטו: אם אדם זוכה בלוטו, אין כאן טעות כי אין כאן תוצאה שלילית.
  • דוגמת הביצה הנופלת ברחוב: אדם הלך ברחוב ומישהו זרק ביצה מהגג. הדבר קרה לו בין היתר כי הוא בחר ללכת שם, אך עדיין אפשר לטעון שלא היתה לו שליטה אמיתית או ידע מוקדם על כך, ולכן לא בטוח שמדובר בטעות מצידו.
  • דוגמת הרקטה: אם אדם היה בביתו ושיגרו לעברו טיל, אין לו אפשרות מעשית למנוע את זה, ולכן לא ניתן להגדיר זאת כטעות שלו.
  • דוגמת החבר/ה שבוגד / ת: אם אדם מגלה שבן או בת הזוג בגדו בו כי הוא בחר לא לקנות מתנת יום הולדת, צריך לבדוק האם זו באמת פעולה עם בחירה חופשית והאם ידע מראש שאי - קניית המתנה תגרום לבגידה. אם היה יודע זאת מראש והוא אומר "אילו ידעתי, הייתי בכל זאת לא קונה מתנה", אז מבחינתו אין כאן טעות. אבל אם הוא אומר "אילו ידעתי מראש שזו תהיה התוצאה, הייתי משנה את ההחלטה", אז כן נעשתה טעות.
  • דוגמת ההליכה יחף והמחלה: אם אדם הולך יחף במזג אוויר קר, נהיה חולה אך עדיין מעדיף ללכת יחף כי הוא נהנה מזה ומוכן לשלם במחיר של חולי אפשרי, אין כאן טעות מבחינתו. אבל אם הוא אומר "אילו הייתי יודע בוודאות שזה יגרום לי לחלות, לא הייתי הולך יחף", הרי שבחירה זו התבררה כטעות.
  • דוגמת החניה הלא חוקית: אדם חונה במקום אסור ומקבל קנס. אם הוא אומר שימשיך לחנות שם גם בעתיד כי זה נוח לו והוא מוכן לשלם את הקנס, הרי שאין זו טעות בעיניו. אבל אם הוא מתחרט על כך ואומר "אילו ידעתי מראש שאקבל את הקנס, לא הייתי חונה שם", אז זו טעות.
מדוע חשוב לזהות טעויות ולנתח אותן?

אחרי שמזהים טעות לפי שלושת התנאים - (1) האם זו תוצאה שלילית, (2) האם נבעה מבחירה חופשית, ו - (3) האם היו משנים את הבחירה לו ידעו מראש - ניתן לנתח מדוע הטעות התרחשה, מה היה הרציונל שהוביל אליה, והאם אפשר ללמוד ממנה לפעמים הבאות.

כיצד ממשיכים מכאן?

לאחר שהוגדרה הטעות והובן שהיא באמת נגרמה על ידי האדם, אפשר לבדוק מהם השיקולים שהניעו אותו באותו הרגע, מה אפשר לעשות אחרת בפעם הבאה, והאם האדם אכן רוצה לשנות את ההחלטה גם כשיודע שיש תוצאה לא רצויה. במידה שהתועלת נתפסת כגדולה מהנזק, האדם עשוי להמשיך באותה בחירה על אף התוצאה השלילית, ואז אין זו טעות עבורו.
טעות לתת עדות לשלוט תיעדוף לא לחזור על טעויות זוגיות לשנות לא ללמוד מטעות רצון לשנות הרגלים לשנות התנהגות איך לזהות איך לזהות טעות איך ללמוד איך ללמוד מטעויות איך ללמוד מטעות איך למצוא איך למצוא טעויות במה טעיתי האם זו טעות האם זו טעות או לא האם טעיתי הגדרה הגדרות ההגדרה של טעות זיהוי זיהוי טעויות טעויות טעות טעות אנוש טעיתי לא לחזור על טעויות לא לחזור על טעות לא ללמוד מטעויות לא ללמוד מטעות לזהות לזהות טעות לחזור על טעויות לחזור על טעות לטעות ללמוד ללמוד מטעויות ללמוד מטעות למידה למצוא למצוא טעויות מה ההגדרה של טעות מה זה טעות מניעת טעויות מניעת שגיאות ניתוח טעויות שגיאה שגיאות
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
מניעת טעויות של עובדים, איך למנוע טעויות בעבודה? איך לנהל עובדים? טעות של עובד, איך ליצור נהלי עבודה? מניעת טעויות בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני
... בעבודה, כשלים ארגוניים, ללמוד מטעויות בעבודה, איך לא לחזור על טעויות בעבודה? פיקוח על עובדים, יעוץ ארגוני איך להתמודד נכון עם טעויות של עובדים ולמנוע את חזרתן? ניהול עובדים בצורה יעילה דורש לא רק זיהוי טעויות, אלא גם הבנת הסיבות שהובילו אליהן ומציאת פתרונות מעשיים למניעת חזרתן בעתיד. אליעד כהן מדגיש כי אחד התפקידים החשובים ביותר של מנהל הוא לאתר טעויות, אך לא להסתפק בכך בלבד. זיהוי הטעות הוא השלב הראשוני, אך הטיפול האמיתי הוא להבין לעומק מדוע הטעות התרחשה, וכיצד ניתן למנוע ...
איך להגיע למצב, של רצון אמיתי לידיעת האמת?
... מדוע הוא רוצה להבין את האמת, הרי שבעצם האמת, היא רק אמצעי אצלו להשגת תכלית אחרת, והרי שהאדם לא באמת רוצה לדעת את האמת, אלא רוצה משהו אחר. כי הטועה, הוא נאחז בלבוש החיצוני. ומי שהוא טועה, נדמה לו שהוא רוצה את הרצונות החיצוניים והסופיים שלו. אבל מי שיש שכל אמיתי, הוא מבין שמה שהוא באמת רוצה, זה ... להבין, מדוע הוא רוצה את הרצונות שלו, ומדוע דווקא בצורה כזו ולא אחרת וכולי. ועל ידי השאלות האלו, על ידי זה מתברר אצל האדם מה באמת הוא רוצה. כי הטועה, לא באמת יודע מה הוא רוצה ומה התכלית שלשמה הוא עושה את פעולותיו. ומי שחושב בהיגיון, הוא מבין, שראשית כל עליו ... באמת הוא רוצה. וכל זמן שלא ברור לאדם מה באמת הוא רוצה, אז למה בכלל הוא משקיע משאבים להשיג את רצונותיו, כאשר הוא בכלל לא בטוח שהוא רוצה אותם?! והטועים, הם חושבים שהם יודעים מה באמת הם רוצים. אבל אף אחד לא יודע למה בכלל הוא רוצה את הרצונות שלו, ומהיכן מגיעים ... מה באמת הוא רוצה, הרי שהוא מיד מקבל את כל מה שהוא רוצה ובשלמות. כי מצד הרצון הפנימי ביותר של האדם, שם הכל אחד, כי זהו רצון ללא כל תמונה וללא כל הגדרה, ושם הכל אחד וכולי. ועל ידי זה שהאדם עושה את הבירור האמיתי הזה עם עצמו, מה באמת הוא רוצה, ולמה הוא רוצה ... שעל ידי זה שהאדם הולך עד לקצה האחרון של נקודת האמת שלו, דהיינו, שהאדם משתדל בכל כוחו בשלמות ממש, להבין את עצמו באמת ללא שום פשרות ופרשנות מוטעית אפילו לא כחוט השערה, על ידי זה נקודת האמת של האדם מתחזקת, ועל ידי זה בסוף התהליך נשאר אצל האדם רצון אחד ויחיד ...
הסיבה הראשונה - פרדוקס הסיבה הראשונה
... נדמה לאדם, שהוא לא יכול לגלות את הכוח הראשון, כי תמיד יהיה ניתן לשאול, מה היה קודם לכן (עד מי ברא את אלוהים). וזה מה שנקרא מבוי סתום. שבו האדם חושב בטעות, שאין תקווה ושאין שום אפשרות שהוא יצליח להבין את המציאות באמת. אבל, כמובן שיש תקווה ולכל שאלה יש תשובה. ... אין או יש סיבה בצורה אחידה, אלא הכוונה היא, שיש לפרק את המשמעות של המושג סיבה עצמו. כי למושג סיבה, יש משמעות כלשהי עבור האדם. והאדם חי בעולם של הגדרות. עולם שבו הוא חווה ומרגיש הבדל, בין דברים שקורים עם סיבה ותכנון, לבין דברים שקורים ללא כל סיבה הנראית לעין ובצורה אקראית. וכאשר האדם בחוויה האישית שלו, מסוגל להבדיל בין דברים שיש לבין דברים שאין להם סיבה, הרי שיש אצל האדם משמעות למושג סיבה. וסיבה, היא הגדרה וגדר וגבול. שהאדם מבדיל בין סיבה לבין ללא סיבה. ויש אצל האדם בתוכו גדר וגבול, שמכאן ואילך נדמה לו ... הסיבה הראשונה? וכיוב. ומי שהוא איש אמת שמשתמש בשכלו עד הקצה האחרון שלו, הוא אין לו שום שאלה כלל. כי כאשר האדם משתמש בשכלו עד הקצה האחרון שלו, כל ההגדרות של האדם מתפרקות והאדם מצליח לאחוז בשכלו את החיבור של ההפכים כישות אחת. וכאשר התודעה של האדם תופשת ומכילה ... הבדל בין תהליך אקראי לבין תהליך סיבתי, הרי שמצד האמת יכול להיות שתפישת הנפרדות הזו של המושג סיבה, היא תפישת נפרדות שגויה. וכנל, אין הכוונה לומר, שבטעות נדמה לאדם שיש דבר כזה סיבה, ושמצד האמת לשום דבר אין סיבה ושהכל אקראי, או להפך, שלהכל יש סיבה ושרק נדמה ... לשאלה מה הסיבה הראשונה, עליו לנסות להבין מהי בכלל סיבה? ומהי סיבתיות? ומהי אקראיות? ומהי העדר הסיבה? ואם יסתכל האדם אל תוך המושג עצמו, בסופו של דבר ההגדרה תעלם לו. דהיינו, שהאדם יראה במו עיני שכלו, כי באמת אין שום הבדל בין יש לבין אין סיבה כלל. ואז ממילא ...
מבוא - הספר שלי הוא כולו הקבלות / בחינות / משל ונמשל
... הוא נאחז בקליפות החיצוניות של המציאות. והשכל שאותו חושב האדם, הוא כולו קליפות חיצוניות, של השכל שיש מעל המחשבה, שהוא השכל שנמצא מחוץ לכל הגדרה . וכל זמן שהאדם עוד לא זכה לגלות את השכל ... הדברים שיש בעולם. וכאשר החכם האמיתי מדבר על נושא מסוים, הוא לעולם לא מדבר על הדבר עצמו, אלא הוא תמיד כן מדבר, על השכל שמלובש בדבר עצמו. כי הטועים, הם נאחזים בלבושים החיצוניים, אבל החכם גם ...
מבוא - הספר שלי, הוא כולו הקדמות
... לא כתוב בספר. כי כדי שהאדם יהיה מאושר באמת, לשם כך עליו לשחרר את האחיזה שלו לגמרי, מכל הגדרה שהיא. ועל האדם לשחרר את עצמו אפילו מהגדרת האני שלו כישות נפרדת מהמציאות. והשחרור הזה צריך להיות בשלמות, גם ברמה השכלית וגם ברמה הרגשית. כי כדי שהאדם יחווה שחרור מוחלט באמת, מהאני שלו ... לשם כך צריך להגדיר אותו. והאדם לא מסוגל להכניס לתוך מחשבתו, דבר שהוא אינו מוגדר. וההגדרה של האדם את הדבר, היא זו שמאפשרת לאדם להכיל בתוך מחשבתו את הדבר. וזה בעצם אומר, שהתכלית הסופית היא, שהאדם יכיל בתוך התודעה שלו, שכל שאין אפשרות להגדיר אותו. כי כל הגדרה שלו, הופכת אותו לסופי. ואם הוא סופי, אז הוא לא מחויב המציאות והוא לא המהות של המציאות. ובסוף התהליך, על האדם להכיל בתוכו את מהות המציאות עצמה, שאותה לא ניתן להגדיר כלל, משום שהיא מחוץ לכל ההגדרות. כי כל ההגדרות, הן לבושים שונים של מהות המציאות. וזה בעצם אומר שהמכוון והתכלית, הם מחוץ להגדרות כלשהן. והדרך של האדם להשיג במחשבתו את הבלתי מושג, דהיינו, את מה שנקרא השגת האין סוף, שהיא השגת עצמות ומהות המציאות, שהיא בעצם תפישת האדם את ... לטפס אל מחוץ למקום ואל מחוץ לזמן, ולהשקיף משם על האירועים כולם. כי כפי שכבר אמרנו, הטועה הולך בדרך, בלי לדעת להיכן היא מובילה אותו. ובמובן הזה, כולם טועים. וכולם הולכים בדרך, בלי לדעת להיכן היא מובילה. כי כדי שהאדם יוכל לדעת להיכן הדרך מובילה, לשם כך עליו להסתכל על המציאות, מנקודת מבט חיצונית ... כמובן אינו אפשרי. כי איך יכול האדם לצאת מהמקום?! ולצאת מהמקום, פירושו לצאת מתפישה של הגדרות ושל נפרדות. כי הנפרדות היא המקום. כי המקום מאפשר את ההפרדה של הישויות השונות. וכאשר הכל אחד ממש, אין שום מקום כלל. ולאן צריך האדם ללכת, כדי ... מהשכל של אלוהים האמיתי, שנמצא מחוץ לכל מקום ולכל זמן. כי אלוהים האמיתי, נמצא מחוץ לכל הגדרה שהיא. והטועים , כאשר הם מלמדים את האדם איזה שכל, בעיניהם השכל שלהם הוא המכוון. וגם אם הם מלמדים את האדם הקדמות אל השכל שלהם, הרי שעדיין השכל שלהם הוא המכוון. ... השכל ועם הדיבורים שלהם. וכל מי שמלמד משהו, וחושב שהתכלית היא שהאדם יבין את דבריו, הוא טועה וחסר הבנה שלמה. כי התכלית האמיתית, היא שהאדם יבין את מה שיש מחוץ לכל ההגדרות. ומי שיודע כמה יש לו, אין לו הרבה. ומי שחושב שהשכל שלו, הוא תכלית הכל, הרי שהשכל שלו הוא סופי, וממילא הוא לא תכלית הכל והוא לא השלמות. והשכל של ... להגיע אליה. וכפי שאמרנו, השכל שיש בספר הזה, נכתב כלבושים שונים, של השכל שנמצא מחוץ לכל הגדרת מקום או זמן. והשכל שיש בספר הזה, הוא חבלים חזקים, שמי שיאחז בהם ויטפס איתם, על ידי זה יוכל לצאת אל מחוץ לחוויית המקום והזמן (וגם מחוץ לחוויית ...
הסבל - אין אדם סובל, אא"כ נכנסה בו רוח שטות - למה?
... - אין אדם סובל, אאכ נכנסה בו רוח שטות - למה? ובו יתבאר, מדוע כל הסבל שקיים בעולם, נובע רק מחמת הטעות המחשבתית של האדם? ובכלל זה כל סוגי הסבל שיש בעולם, כולל כל הסוגים בכל ... הרצון של האדם לבין המציאות. כי כאשר האדם רוצה את המציאות בשלמות, כפי מה שהיא ברגע ובמקום הזה ממש, ללא שום תנאי וללא שום הגדרה והגבלה, הרי שהאדם לא סובל כלל. ולא רק שהאדם לא סובל כלל, אלא שהאדם ... או בשעת קיום שנשאר רשימו מהביטול. ויש גם אפשרות שנייה, שבה האדם לא משתמש בשכל האמיתי שלו, אלא בוחר באופן לא מודע, לטעות ולהטעות את עצמו, שיש נפרדות חסרונות וכולי, שאז האדם סובל. ולכן, אין אדם סובל, ...
מציאות - מהי המציאות? ההגדרה של מציאות - מהי מציאות? מציאות מחויבת / מציאות אפשרית / מציאות מוחלטת
... - מהי המציאות? ההגדרה של מציאות - מהי מציאות? מציאות מחויבת מציאות אפשרית מציאות מוחלטת מציאות פירושה, מה שמצוי קיים. ובספר הזה, לפעמים המושג ...
חלום, עוצמה של חלום, דרגות של דמיון, חלום מוחשי, ההגדרה של חלום, לדעת שאתה בחלום
חלום, עוצמה של חלום, דרגות של דמיון, חלום מוחשי, ההגדרה של חלום, לדעת שאתה בחלום
... עוצמה של חלום, דרגות של דמיון, חלום מוחשי, ההגדרה של חלום, לדעת שאתה בחלום מהו חלום ואיך ...
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
ספק אמיתי, וודאות אמיתית, כנראה אולי, חוויה רגשית, מחויב המציאות, מציאות לא הגיונית, שקרים קטנים
... את תביני שהמהות של הדבר והצורה שלו הם אחד. כהגדרה הדבר לא מחויב, אבל אם היית מבין את הצורה היית יוצא מכל ההגדרות ולא מבין דבר. יש משהו ששונה ממנו, ואף על פי כן ... בשכל שלך עד הסוף, בסוף הוא יעלם. אני מלמד אותך איך למצוא תשובות. אני לא מסתכל על המילים אלא על התבנית. ... בחוויה של, נראה לי, אם ההיגיון אומר שאולי אתה טועה. האם זה נכון, שאולי אתה טועה? כן. אז מה האמת? שאולי אתה צודק. תגיד אולי ככה. ... בכלל לא רואה פה בקבוק. אז אני לא אומר לך שאתה טועה, אני אומר לך תגיד, אולי. כאשר אתה אומר, שאתה בטוח בדבריך, אז למעשה אתה מתמכר להגדרה, מתמכר לבית כלא, ברגע שאתה מטיל ספק, מי אמר שזה ... בכל מיני דברים, אבל אולי כל מה שאתה חושב זה טעות ולא נכון, ואולי ההפך שלהם נכון? אז האם אתה בטוח ...
בן 10 סודו של האומניטריקס 2, לעבור מחסום, לקחת אחריות, התגברות הרע, התמודדות עם קשיים, משחק הנפרדות והאחדות
... בהתחלה אתה חושב שהאחדות היא דבר נפרד מנפרדות. אבל האמת היא שהאחדות האמיתית כוללת בתוכה גם את הנפרדות. בסופו של דבר, האחדות האמיתית היא זאת שבה אין הבדל בין אחדות לנפרדות, והכל הוא פשוט אחד ללא כל הפרדה או הגדרה . איך להתמודד עם פחדים פנימיים? מה הסוד של בן 10? למה אני רוצה לחיות? איך להתחבר לאחדות? מה המשמעות של לראות את אלוהים בכל דבר? האם יש בחירה חופשית? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעות מהי, מה זה טעות? איך למצוא טעויות? מה ההגדרה של טעות? האם זו טעות או לא? האם טעיתי? במה טעיתי? איך לזהות טעות? טעות אנוש, שגיאה, איך ללמוד מטעויות? ניתוח טעויות, זיהוי טעויות, למצוא את הטעות, מניעת טעויות, מניעת שגיאות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: זיהוי טעויות, מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם לדומם יש תודעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: זיהוי טעויות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, ספרים על אימון אישי, אימון אישי להרזיה בתחום זיהוי טעויות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 23:44:22 - wesi1