אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדות מחיר ✔איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
התנגדות במכירה בטלפון המחיר גבוה המוצר יקר מידי חשיבה קיצונית התנגדות במכירות המחיר יקר התנגדות לתמחר לאנשי מכירות לשכנע באופן יחסי איך להדריך איך להדריך אנשי מכירות איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצרי איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים איך לשווק איך לשווק מוצר איך לשווק מוצר יקר איש מכירות אנשי מכירות בתהליך מכירה הדרכת הדרכת אנשי מכירות הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המוצר שלך המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי יועץ יעוץ יעוץ מכירות יקר יקר לי יקר ללקוח כשלים בתהליך מכירה להדריך להדריך אנשי מכירות להתווכח על המחיר למה המוצר למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה מוצר יקר למכור למכור מוצר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרי למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לפתח לקבוע מחיר לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר לשווק לשווק מוצר לשווק מוצר יקר לתמחר מוצר מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מחלקת היצור מחלקת המכירות מחלקת המכירות מול מחלקת היצור מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מחלקת הפיתוח מחלקת מכירות מחלקת פיתוח מכירה מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר פיתוח קביעת מחיר קשה למכור מוצר יקר תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליכי מכירה תהליכים תמחור תמחור מוצר תמחור מוצרים
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר
התנגדות מחיר סמויה, למה הלקוח לא קונה? למה הלקוח לא רוכש? התנגדות סמויה של מחיר יקר, למה תמיד המחיר כן קובע? למה אני לא מצליח למכור? למה אני לא מצליח לסגור עסקה? התנגדויות מכירה של מוצר, התנגדויות עסקה, התנגדויות לקוח, איך למכור מוצר יקר? למה תמיד זאת התנגדות מחיר? התנגדות מחיר גלויה, לתת הנחה ללקוח, איך המחיר משפיע על המכירה? תמחור מוצר ללקוח, למה באמת הלקוח לא רוכש? מה ההתנגדות האמיתית של הלקוח? חשיבות התמחור, לתמחר נכון, התנגדות מחיר יקר וכאן ניתן נקודת מבט חשובה, לגבי התנגדויות מכירה של מוצר. כי יש סוגים שונים של התנגדויות מכירה. לפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו. ולפעמים הלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר לא מתאים לו ... לא רוכש את המוצר ולא משנה מה הלקוח אומר ומה אנחנו חושבים שזאת הסיבה לכך שהלקוח לא רוכש את המוצר, הרי שבמובן מסוים זה בגלל שהלקוח חושב שהמוצר יקר לו. לדוגמה, נניח בן אדם שלא רוכש רכב בצבע אדום, כי הוא ... שהוא לא רוצה את המוצר, בגלל הצבע של המוצר ושאם יהיה רכב בצבע לבן, הוא כן ירכוש את המוצר. אז האם יהיה נכון לומר, שהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר יקר לו, או שמא הוא לא רוכש את המוצר, בגלל הצבע של המוצר? ... לך בניסוי המחשבתי או הניסוי הממשי, שאם הרכב היה עולה X במחיר יותר זול, הוא כן היה נוסע ברכב, למרות הצבע של הרכב, הרי שבמובן מסוים, יש כאן התנגדות מחיר, למרות שהלקוח לא הזכיר אותה. כי הלקוח לא רוכש את המחיר, כי ... היא נמכרת לו בזול. ובני אדם רוכשים הרבה מוצרים עם הרבה חסרונות, כי המחיר שלהם זול. במילים אחרות זה אומר, שבמובן מסוים, בהרבה מאוד מקרים, יש התנגדות מחיר, גם אם ברמה הפורמאלית גם הקונה וגם המוכר, מסכימים שיש כאן בעיה אחרת שהיא לא המחיר. ולמה אני אומר את כל זה? כי אם לדוגמה הלקוח היה אומר לך, שיש כאן התנגדות מחיר, איך היית מגיב? איך היה נכון להגיב? תשובה: לא יודע, כל מקרה לגופו. אבל כן צריכים לדעת, שגם כאשר אין התנגדות מחיר רשמית, הרי שצריכים להתייחס לסיטואציה גם כאילו יש בה התנגדות מחיר. והכל כמובן לפי ההקשר. ...
לקוח שרוצה את המחיר הכי זול שיש, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות
... שאכפת לו רק מהמחיר, לקוח שרוצה הכי זול שיש, לקוח שחשוב לו רק המחיר, לקוח שחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול, לקוח שרוצה לדבר רק על המחיר, לקוח שרק המחיר חשוב לו, לקוח שאומר יקר לי, טיפול בהתנגדות מחיר, מחיר או ערך, הכי זול לאיכות הזאת, התנגדות מחיר קשה, איכות של מוצר, עלות של מוצר, מחיר של מוצר, המוצר הכי זול, מוצר דמיוני, חשיבות האיכות עבור הלקוח, חשיבות המחיר הזול עבור הלקוח, אימון מכירות וכאן אסביר מה לענות ללקוח שאומר שהדבר היחיד שמעניין אותו, זה שהמחיר יהיה כמה שיותר זול? איך לענות ללקוח שלא ... יכול להיות שבאמת רק המחיר חשוב ללקוח? ובאיזה מובן יתכן שהלקוח גם ירצה איכות אבל גם ירצה את המחיר הכי זול שיש? ועוד. אז יש כל מיני לוגיקות לאיך להתמודד עם התנגדות מחיר ואיך להתמודד עם לקוח שאומר יקר לי. כאשר חלק מגדול מהמהות של שיטות ההתמודדות עם התנגדות המחיר, יהיו להסיט את הדיון מהמחיר אל האיכות ואל הערך המוסף שהלקוח מקבל. דהיינו, במקום לדבר על כמה זה עולה, בא נדבר על מה אתה מקבל וכולי. אבל ... על האיכות של המוצר, אלא הלקוח רוצה לדבר רק על המחיר של המוצר בלבד. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה הזה? אז כמו שאמרתי יש כל מיני לוגיקות איך להתמודד עם התנגדות מחיר קשה, אבל כאן אתן עוד זווית שאומרת, שלפעמים אתה יכול לענות ללקוח, שהמוצר שלך, הוא המוצר הכי זול שיש, בעבור האיכות הספציפית שלו. ואני אסביר: נניח שאתה מוכר בית במחיר X והלקוח אומר לך שהכי חשוב לו לקנות בית במחיר הזול ביותר ושאין שום דבר אחר שחשוב לו, חוץ מכך שהבית יהיה כמה שיותר זול. עכשיו ננסה להבין את העניין הבא. לכאורה, למה אותו אדם שאומר שהכי חשוב ... ביוקר. דהיינו, לפעמים מישהו מספק מוצר באיכות כל כך טובה, שגם אם תשלם את כל הון דעלמא (כל הכסף שבעולם), עדיין לא תוכל להשיג בשום מקום, כזאת איכות, גם לא במחיר גבוה יותר לסיכום: אם הלקוח אומר שהכי חשוב לו זה אך ורק המחיר וחשוב לו שהמחיר יהיה הכי זול שיש, אז קודם כל לזכור, שתמיד הלקוח חשובה לו גם ... ישנם מצבים שבהם אתה יכול לומר ללקוח בבטחה, שהמוצר שלך הוא הכי זול שיש, ביחס לאיכות שלו. דהיינו, שאין שום אפשרות ללקוח להשיג מוצר באיכות זהה או גבוהה יותר, במחיר זול יותר. ובמילים אחרות, אנחנו שוב מנתבים את השיחה לדבר על האיכות ולא על המחיר. ואם התמזל מזלך, אז גם אתה תוכל לומר ללקוח לא רק שלא תוכל ...
התנגדות מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את המחיר של המוצר? האם לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? למה הלקוח לא רוכש? למה הלקוח לא קונה?
... מכירה של מחיר, יקר לי, התנגדות מכירה יקר לי, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, איך לענות ללקוח שאומר שיקר לו? איך לגרום ללקוח לקנות מוצר יקר? איך להצליח למכור מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר ביחס למתחרים? האם להוריד את ... לתת הנחה ללקוח? עלות ייצור של מוצר, עלות ייצור גבוהה, תמחור מוצר עם עלות ייצור גבוהה, למה המוצר יותר יקר? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה השירות יותר יקר? למה אצל המתחרים יותר זול? ... לא רוכש? למה הלקוח לא קונה? וכאן ניתן עוד נקודת מבט, לגבי איך להתמודד עם לקוח שלא רוצה לקנות כי המוצר יקר לו. והשאלה המרכזית היא, איך להתמודד עם התנגדות מכירה של מחיר? איך לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ואיך לגרום מראש ללקוח לו לא לומר שהמוצר יקר לו? וכמובן שיש לכך המון תשובות אפשריות, אבל אחת הדרכים הפשוטות ביותר לגשת כדי לטפל בבעיה של התנגדות מחיר של לקוח, היא לבדוק מה האמת? האם באמת המחיר יקר ללקוח? האם באמת הלקוח יכול לרכוש מוצר עם אותן התועלות שהוא מקבל מהמוצר שלנו, במחיר זול יותר במקום אחר? כשהלקוח אומר יקר לי, למה הוא מתכוון? האם ... את הסיטואציה והגענו למסקנה, שללקוח שלנו כן יש את הכסף ושהלקוח לא רוכש את המוצר, כי המוצר באמת כן יקר יותר מאשר מוצרים אחרים. איך ... לניתוח הסיטואציה? והתשובה היא שבתור התחלה, עלינו לשאול את עצמנו, מה האמת? למה באמת המוצר שלנו יותר יקר מאשר של המתחרים שלנו? האם זה ... מה האמת בסיפור הזה? דהיינו, בראש ובראשונה להבין מה האמת שלנו, לגבי מה הסיבה לכך שהמוצר שלנו יותר יקר משל המתחרים שלנו. כי יכול להיות שאנחנו רוצים להרוויח יותר כסף ולכן אנחנו מוכרים יותר יקר. ויכול להיות גם שבכלל אנחנו מפסידים כסף, במחיר הגבוה שאנחנו מוכרים, אבל המחיר גבוה, כי עלות הייצור שלנו גבוהה ... את הסיפור האמיתי שלנו שמאחורי המחיר היקר שלנו, ביחס למתחרים שלנו. ואם הגענו למסקנה שהתמחור שלנו יותר יקר, גם או רק בגלל עלות הייצור ... שלנו, ביחס למוצר של המתחרים שלנו. דהיינו, לא משנה מה האמת מאחורי הסיפור שלנו ללמה המחיר שלנו יותר יקר, עלינו לנסות לשכנע את הלקוח, שהמוצר שלנו יותר יקר, לא כי אנחנו רוצים לעשות עליו ... גבוהה, בגלל שאיכות המוצר יותר טובה. והמסר הוא, שבראש ובראשונה עליך לבדוק, למה באמת המוצר שלך יותר יקר. ומכאן להתקדם אל דרך הפעולה, ... ואיזה יתרון להסביר קודם וכולי? זה כמובן נושא אחר. אבל, קודם לבדוק מה האמת? למה באמת המוצר שלי יותר יקר משל המתחרים? ואחר כך להסביר ללקוח כמה שיותר טוב, שהמוצר יותר יקר, בגלל שהוא יותר טוב. ...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? ... הרי שיכול להיות שזה יגרום לאיש המכירות לאבד את המכירה. ולמה? כי עשויה להיות התנגדות מחיר , שתלויה בשלב שבו המחיר הוצג ללקוח בתהליך המכירה. לדוגמה, כי המחיר של המוצר יכול להיות יקר או זול, גם ביחס ליתרונות שהלקוח רואה במוצר עצמו. ואם הלקוח קודם כל יבין את ... לו, ללקוח יש תחושה שאתה מסתיר מידע, שאתה לא מרגיש בנוח עם המחיר, שאתה חושב שהמחיר יקר מידי , שאתה לא שלם עם המחיר, שאתה חושב שהלקוח יחשוב שהמחיר לא מתאים לו. ... את החיסרון של המוצר. כי אם לדוגמה המחיר שלך היה הכי זול בשוק, אם היתרון שלך, היה המחיר הזול שלך, הרי שאת המחיר אולי כבר היית מפרסם לפני כל דבר אחר. ואולי הלקוח היה שואל אותך, איפה הקאצ של המוצר שלך, בגלל המחיר הזול של המוצר שלך. במילים אחרות, אם היתרון של המוצר שלך, הוא המחיר הזול של המוצר שלך, הרי שלא תחשוש לענות ללקוח כמה זה עולה. ואם תחשוש, זה אולי כי ... אנחנו עונים ללקוח את הטווח האפשרי של המחירים של המוצר. וממילא ניתן לו גם טווח מחיר זול, כדי שהלקוח לא יברח מהעסקה בגלל המחיר. אבל כמובן שישנם מצבים שאין אפשרות ...
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, לקוח שקודם כל שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד טווח מחיר לאיכות מוצר? לקוח ששואל כמה זה עולה
התנגדות מחיר, לקוח שהכי חשוב לו המחיר, קודם כל המחיר, לקוח שקודם כל רוצה לדעת מה המחיר, הכי חשוב המחיר, לקוח שקודם כל שואל מה המחיר, ... שואל כמה זה עולה, לקוח שקודם כל רוצה לדעת כמה זה עולה, לקוח שרוצה הכי זול, מתי להציג את המחיר? איך למכור מוצר יקר? איך להציג מחיר יקר? איך להציג ללקוח טווח מחירים? הצגת טווח מחירים ללקוח, טעויות בהצגת טווח מחירים ללקוח, במה תלוי טווח המחיר ללקוח? איך להצמיד ... שלך הוא יתרון מבחינתך, הרי שכנראה תענה ללקוח מה המחיר, אם הוא רוצה לדעת מה המחיר. אבל אם אתה הכי יקר שיש, אם המוצר שלך הוא המוצר הכי יקר שיש, איך תענה ללקוח שקודם כל שואל אות מה המחיר וכמה זה עולה? האם קודם כל תחשוף את החיסרון שלך מבחינתו של הלקוח? אז במידה ויש ... את הסיכוי שהלקוח יהיה מרוצה מהמחיר היקר. ולכן בעצם נשאלת השאלה, נניח שאתה מוכר את המוצר הכי יקר שיש, ונניח שהמחיר שלך הוא החיסרון היחיד שלך, ונניח שהלקוח קודם כל רוצה לדעת מה המחיר. במקרה כזה, אם קודם כל תגיד לו מה ... אם תגיד לו מה המחיר בסוף התהליך של המכירה. אז איך ניתן לפתור מצב כזה? ואיך ניתן להציג מיד את המחיר הגבוה, בלי לאבד את הלקוח בגלל המחיר הגבוה? אז לעניין הזה יכולות להיות כל מיני לוגיקות איך לפתור את הנושא הזה: להתעלם מהשאלה של הלקוח אפשרי לנסות להתעלם מהשאלה של ... יתעקש מיד לקבל את המחיר. להקדים תרופה למכה אפשרות נוספת תהיה לתת את המחיר ומיד להוסיף טיפול בהתנגדות מחיר אפשרית, באמצעות הסבר שהמוצר מאוד טוב וכיוב. לדוגמה, המחיר הוא X,אבל זה בגלל שזה המוצר הכי טוב שיש, או בגלל שיש למוצר הזה ... יתרונות. דהיינו, לכוון את הלקוח להמשיך את השיחה, כי הוא יחשוב שיש למוצר עוד הרבה יתרונות למרות המחיר הגבוה שלו. כמובן שגם השיטה הזאת לא תמיד תעבוד, כי בסיכוי גבוה שהלקוח ינטוש את השיחה אם הוא יפסול מיד את המוצר בגלל המחיר הגבוה שלו, עוד לפני שהוא ישמע על היתרונות של המוצר. טווח מחירים 3 - אפשרות נוספת יכולה להיות שימוש בטווח מחירים. דהיינו, לענות ... ל Y. שזאת בעצם תשובה שיכולה להכיל בתוכה את המחיר הנמוך ביותר, שיכול לגרום ללקוח להישאר, אבל גם מחיר גבוה יותר שיכול להיות בסופו של דבר, המחיר שיוצע ללקוח. איך להציג ללקוח טווח מחירים אבל, כאשר מציגים טווח מחירים ללקוח, צריכים ... במצב הקיר באופן כללי וכיוב. אבל כאן צריכים לשים לב לעניין הבא שהולך כך: נניח שהמחיר שלך הוא הכי יקר שיש. נסה לענות על השאלה הבאה: ציין כמה דברים שבהם המוצר שלך יותר טוב מהמוצרים של המתחרים שלך. אז נניח במקרה הנל של למכור ... אין לך את כל האפשרויות האלו, גם אם בסופו של דבר אתה לא באמת תספק ללקוח את האיכות הנמוכה ביותר במחיר הזול ביותר. ושוב, אני אולי מקצין כאן ואולי מגזים כאן וכל מקרה לגופו. אבל במהות, כשהלקוח שואל כמה זה עולה, מהות התשובה היא להגיד ... ממליץ ללמוד את הנושא של מתי להציג את המחיר ואיך לקבוע מחיר ואיך להציג מחיר ללקוח ואיך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לענות ללקוח שאומר יקר לי וכולי. ...
למה זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח
... זה כל כך יקר? הצדקת מחיר גבוה בגלל עלויות, איך להסביר את המחיר היקר ללקוח? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר ועלויות הייצור, איך למכור מוצר יקר? איך לשכנע לקוח לרכוש מוצר יקר? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להצדיק תמחור יקר? איך להסביר מוצר יקר? למה זה יקר? לקוח מתלונן על המחיר, האם המחיר מוגזם? התייקרות מחירים, למה מחירים מתייקרים? איך להסביר העלאת מחירים? איך להעלות מחיר? איך להעלות את המחיר? המחיר בעיני הלקוח, להסביר את המחיר ללקוח וכאן אסביר האם הגיוני להצדיק את המחיר הגבוה של המוצר שלך, באמצעות זה שתסביר ללקוח שלך, שאתה לא מרוויח הרבה, ושיש עלויות גבוהות, ושיש התייקרות מחירים כללית וכיוב. ומדובר על מקרה שאתה בא למכור איזה מוצר והלקוח מתלונן על המחיר ואומר שזה מאוד יקר ולא מבין למה זה כל כך יקר וכיוב. ולפעמים הלקוח חושב שאתה גנב ושרלטן וכיוב. ויש כל מיני לוגיקות ושיטות איך לטפל בהתנגדות מחיר ומה לעשות כשלקוח אומר יקר לי. ואחת השיטות אומרת, שאם לקוח אומר שזה יקר לו, אז תסביר לו שיש לך המון עלויות ושאתה לא מרוויח המון ושבדיוק לאחרונה העלו את המעמ ושכל המחירים מתייקרים וכיוב. והשאלה היא, האם השיטה הזאת נכונה או ... כסף ושלמרות זאת המוצר לא מתאים לו. אבל אסור שהלקוח יחשוב עליך דברים רעים בגלל התמחור שלך. ולכן אם הלקוח מתלונן ושואל למה המחיר כל כך יקר, אז כן יש היגיון גם להסביר ללקוח את התמחור של המוצר שלך. כדי שהוא יבין שיש כאן הוגנות ושאתה לא מנסה להתעשר על גבו. ויהיה הרבה יותר קל ללקוח להבין שהמחיר ... התמחור שלך, משפיעה גם על התפישה שלו את המותג שלך. ויש גם את העניין של איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים, שהסברתי בו שאם אתה רוצה למכור מוצר יקר, למישהו מינימליסט, הרי שאם תסביר לו שהמחיר שאתה מבקש על המוצר הוא המחיר המינימאלי שאפשרי לבקש על המוצר, בגלל עלויות הייצור ורווח מינימאלי, הרי שזה יעזור ...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
... איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה ... הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את ... יש המון דרכים איך לענות ללקוח שאומר יקר לי ואיך לטפל בהתנגדות מחיר של לקוח. אבל כאן מדובר על מקרה מאוד קיצוני, שהלקוח בכלל לא מבין את ההיגיון של התמחור בצורה ... איך להסביר ללקוח למה זה כל כך יקר, בפרט יש פער קיצוני בין המחיר שלך לבין המחיר שהלקוח חושב שהמוצר שירות שלך אמור לעלות, והדרך היא ...
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות
יקר לי, מה זה מוצר יקר? איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? התנגדות מחיר, המחיר יקר ללקוח, האם המוצר יקר? כמה הנחה לתת? מתי לא לתת הנחה? למה לא לתת הנחה? איך לענות ללקוח? מה לומר ללקוח? הדרכת אנשי מכירות מה זה מוצר יקר ומתי מוצר נחשב יקר? כשלקוח אומר שהמוצר יקר, אליעד כהן מסביר שאין באמת מושג כזה מוצר יקר באופן מוחלט. המושג יקר הוא תמיד יחסי לאדם ספציפי. כשלקוח אומר יקר לי, זה אומר שביחס למצבו הכלכלי, סדרי העדיפויות שלו, או האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לו, הוא חושב שהמוצר עולה יותר ממה שהוא רוצה או יכול לשלם. במילים אחרות, אף מוצר אינו יקר באופן אובייקטיבי, אלא תמיד מדובר בעניין של תפיסה אישית של הלקוח. לכן, כדי להבין מה זה אומר באמת יקר, צריך להבין כיצד הלקוח חושב ומה המשמעות של יקר עבורו. האם יש מצב שבו מוצר באמת יקר? אליעד כהן מסביר באופן ברור שאין דבר כזה מוצר יקר באופן מוחלט. גם אם איש המכירות חושב שהמוצר יקר ולא היה קונה אותו בעצמו, זו מחשבה שקרית כי הוא בודק זאת לפי המצב הכלכלי שלו ולא לפי המצב הכלכלי של הלקוח. לדוגמה, אם המוצר עולה 300 דולר, ואיש ... ב - 11 דולר, עדיין זו לא הוכחה שהמוצר באמת יקר. כי יכול להיות שאותו אדם כל כך רוצה את המוצר שהוא מוכן לעשות הכל כדי להשיג אותו, אפילו לקחת הלוואה או לבקש צדקה. מבחינת הלקוח, זה הדבר שהכי חשוב לו בעולם כרגע, ולכן בעיניו המחיר אינו יקר. לכן המסקנה הברורה היא שרק הלקוח יכול להחליט האם המוצר יקר עבורו או לא, כי זה תלוי במה שהלקוח חושב ומרגיש באותו רגע. למה אנשי מכירות חושבים שהמוצר שלהם יקר? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאיש מכירות חושב שהמוצר שהוא מוכר יקר היא, שלרוב אנשי מכירות מרוויחים יחסית מעט כסף בעצמם. הם מתפרנסים בדרך כלל ממשכורת נמוכה ועמלות, ולכן הם חושבים על המחיר ביחס למצב הכלכלי האישי ... להרשות לעצמם לקנות, וכך נוצרת אצלם תחושה שהמוצר יקר, למרות שעבור הלקוח זה לא בהכרח נכון. אליעד מדגיש שאסור לאיש המכירות להחליט בשביל הלקוח אם זה יקר או לא, כי זה לעולם לא תלוי באיש המכירות, אלא רק בתפיסת הלקוח. איך להתמודד כשלקוח אומר יקר לי? כשלקוח אומר יקר לי, הגישה המומלצת על ידי אליעד כהן היא להעביר את נטל ההוכחה ללקוח עצמו. במקום שאיש המכירות יסביר ללקוח מדוע המוצר לא יקר, עליו לשאול את הלקוח שאלות כגון: למה אתה אומר שזה יקר לך?, למה אתה חושב שהמוצר לא שווה את המחיר?, למה אתה חושב שלא תצטרך את המוצר הזה?. המטרה היא שהלקוח יתחיל להסביר בעצמו מדוע הוא חושב שהמוצר יקר לו, וכך יהיה לו קשה יותר להחזיק בטענה זו ללא בסיס ברור. דרך זו מונעת מאיש המכירות להתגונן ולנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שווה, אלא מכוונת את ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו מבקשים, בעבור המוצר. ולמה שהלקוח לא ... יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, שהלקוח חושב שהתועלת שתצא לו מלהתווכח ... ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. או לשם הדיוק, הלקוח חושב שהוא ... שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר מוצר שווה ערך, במחיר יותר זול. וכאן צריך לעשות את החלוקה ... את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: התנגדות מחיר, למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש בחירה חופשית? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדות מחיר, איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחנך ילדים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי מומלץ, הדרכה, קואצ'ר מומלץ בתחום התנגדות מחיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 15:42:57 - wesi1